פורום יתר לחץ דם, לחץ דם גבוה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלת המשך- דיקת הולטר לחץ דם
    שרון
    11/11/2015

    שלום,
    תודה על תשובתך בעניין הנקודות האדומות על גב היד .
    בינתיים השלמתי את הבדיקב (24 שעות) וכרגע כאמור כל גב היד שלי מלאה בנקודות הקטנטנות.
    אך כאשר הורדתי את השרוול ראיתי שגם בזרוע, במקום שהיה מוסתר במשך הבדיקה ע"י שרוול של מכשיר המדידה -יש לי את אותה התופעה.

    אני שמחה שזה לא מסוכן, רק רציתי לשאול - זה יעבור ? תוך כמה זמן ?

    תודה לך על המענה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת המשך- דיקת הולטר לחץ דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    11/11/2015

    תוך מספר ימים כל הנקודות האדומות תיעלמנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    שרון
    11/11/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ללחץ דם
    חסוי
    11/11/2015

    שלום רציתי לשאול לגבי אמא שלי, היא סובלת מיתר לחץ דם ומטופלת באטקנד 16, אטקנד פלוס ואמלודיפין. במשך היום הלחץ דם שלה בין נורמלי לגבולי ובערב קופץ ואף מגיע לעתים ל190/100. הרופא לאחרונה הוסיף לה עוד כדור נורמופרסאן. היא עדיין לא לקחה כיוון שהיא לוקחת המון תרופות וחוששת. השאלה מדוע לחץ הדם שלה קופץ בלילה? והאם התרופה הזו היא האידיאלית עבורה או שיש תרופה אחרת? אמי סובלת גם מדלקת בקיבה, ומטופלת בנקסיום 40 מ"ג ומודאל. כמו כן היא מקבלת פלביקס היות ויש לה חסימה בעורקי הצוואר של 50%. הרופא לאחרונה הוסיף לה גם ולריאן.
    מה ניתן לעשות כדי לעזור לה? אנא תשובתכם בהקדם ותודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופות ללחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופות ללחץ דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    11/11/2015

    נורמופרסן בהחלט אופציה כתוספת לטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר לחץ דם
    לימור
    11/11/2015

    ד"ר שלום
    אני בת 41 נוטלת קרדילוק 2.5 מ"ג .BMI 31
    ביצעתי הולטר לחץ דם להלן התוצאות:
    ביממה שלמה בממוצע 140/85
    בערות 140/86
    בלילה 140/83
    במספר הפעמים הרב שעשיתי הולטרים לא היה לי מדידות גבוהות בלילה תמיד הממוצע היה 125/80
    המדידות ביום:
    147/110 69
    129/76
    166/90
    153/89
    158/95
    132/81
    136/89
    122/89
    125/79
    14 בלילה הם:
    124/81
    133/76
    133/79
    135/84
    154/89
    142/85
    145/83
    בערות שוב בבוקר:
    142/93
    142/85
    145/89
    139/89
    ההולטר מאוד הלחיץ אותי. מה המשמעות? האם מדדים אלו מסוכנים? האם מצריך לעלות מינון או אפשר קודם לנסות לשנות אורח חיים?
    הרופא שאל אם אני נוחרת בלילה אמרתי שכן ושלח אותי למעבדת שינה.
    אבל מה ההמלצה בנתיים.
    (אמי עברה בגיל 68 אירוע מוחי קשה לכן מודאגת).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הולטר לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר לחץ דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    11/11/2015

    לחצי הדם שלך גבוליים במשך היום וגבוהים בלילה בגלל שאין ירידה שזו התגובה התקינה.
    בהחלט יש מקום לעשות בדיקה אם יש לך תסמונת דום נשימה לילית.
    לא בטוח שעד אז יש לשנות את הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הולטר לחץ דם
    שרון
    10/11/2015

    שלום ,

    היום בבוקר הרכיבו לי מכשיר הולטר לחץ דם. תוך כמה שעות ראיתי לפתע על כף ידי - בגב היד, המון נקודות קטנטנות אדומות כמו נקודות של שטפי דם, ממש הרבה, וכן כף היד התנפחה באיזה שהיא צורה (לא מאוד, אבל היא היתה נפוחה).

    הלכתי מייד לקופ"ח, שם ראו אותי 4 רופאים, ואף אחד לא ידע מה המשמעות של הדבר.

    נאמר לי שם כי אם לא אוכל לסבול את המצב, יהיו לי כאבים, או שהמצב בכף היד יחמיר, שאוריד את המכשיר ואפסיק את הבדיקה.

    כשחזרתי הביתה מקופ"ח נזכרתי שהטכנאית שהרכיבה לי את המכשיר, כרכה סביב היד שלי מין תחבושת סביב הזרוע שלי (כנראה מטעמי היגיינה), ועל התחבושת היא הרכיבה את השרוול שמודד את לחץ הדם.

    הורדתי את התחבושת, ולאחר מכן היתה לי איזה שהיא הקלה, ואני עדיין מודדת .(הנקודות עדיין לא ירדו, אבל כף היד שלי כבר פחות נפוחה)

    רציתי לשאול אם תופעה זאת של הופעת הנקודות במהלך בדיקה זאת מוכרת לך, האם היא מסוכנת מאיזה שהיא סיבה, ואם עלי לעבור איזה שהם בדיקות דם לאחר שאסיים את הבדיקה .

    תודה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת הולטר לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הולטר לחץ דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    11/11/2015

    התופעה ידועה ולמעשה הינה הסיבוך העיקרי של הבדיקה. איננה מסוכנת ונובעת מחסימה חוזרת בלחץ של הנימים ביד הבדיקה.
    למעשה קיבלת תשובה עניינית, אם מאוד מפריע את יכולה להוריד את המכשיר.
    אם יש הקלה קרוב לוודאי שאת מסוגלת להדלים את הבדיקה.
    כאמור, זה לא מסוכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופת נורמופרסאן
    שלומית טוכמן
    09/11/2015

    לאמא שלי יצא נגעים בתוך הפה בלחי הפנימי, ולאחר תקופה ארוכה ולאחר פעמיים ביופסיה יצא החוצה סוג של גידול מחוץ לפה ועל השפה.
    במידע של התרופה רשום שלא שכיח אך אפשרי אורטיקריה, האם אתם מכירים תופעה כזאת??
    תודה, אנחנו כבר חסרי אונים אין שום רופא עם שום תרופה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופת נורמופרסאן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופת נורמופרסאן - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    09/11/2015

    נגעים בפה עם התרופה תוארו ב- 0.5% מה משמשים.
    אישית לא ראיתי אף פעם.
    אבל אפשר להחליף את התרופה לאחר יכוץ עם הרופא המטפל ולעקוב אחרי התופעה.
    אין להפסיק את הנורמופרסן באופן חד אלא בהדרגה בגלל שיכול לגרום לקפיצה בלתי מבוקרת של לחץ הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבות לעליית לחץ דם
    שרון
    09/11/2015

    שלום,
    אני בת 58 , ונוטלת מזה כשנתיים כדור וזודיפ 10.
    לפני מספר ימים עלה לי פתאום לחץ הדם באופן משמעותי, ולאחר כמה זמן הוא לא ממש התאזן, אבל ירד באופן משמעותי .

    בשלב הזה אני עוקבת אחרי הערכים מס' פעמים ביום, ובעוד מס' ימים אעבור בדיקת הולטר.

    א. שאלותי הן:
    בממתיק המלאכותי שאני משתמשת, ראיתי היום שאחד המרכיבים הוא סודיום ביקרבונט. האם יכול להיות שזאת הסיבה שלחץ הדם עלה לפתע באופן משמעותי ?
    (אני שותה פעמיים ביום ,ובכל פעם אני משתמשת בשני כדורי ממתיק ).

    ב. קראתי שמיץ סלק עשוי לעזור באיזון לחץ הדם. האם הירק המבושל עצמו, כלומר סלק גם מתאים למטרה זאת ?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיבות לעליית לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבות לעליית לחץ דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    09/11/2015

    כמות המלח שיש בממתיקים הינה מזערית. יתכן ויש לבדוק אם את אוכלת מלח בצורה אחרת כמו שימורים, אוכל מוכן, רוטב סויה, קטשופ וכו'
    אין כל עדות מדעית שלסלק השפעה כלשהי על לחץ הדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם כרוני
    שמעון
    02/11/2015

    שלום רב,
    אני מודע היטב ל"רזומה" העשיר שלי ואינני מצפה לפתרון, אלא להכוונה בתודה מראש.
    אני בן 35, מוכר כנכה 100% מגיל 18. בגיל 14 עברתי ארוע טראומטי מבחינה נפשית ולאחריו מצבי הפיזי והנפשי החל להתדרדר כמו כדור שלג...
    נכון להיום אני סובל מבעיות הבאות: הפרעה סכיזואפקטיבית (עם כל מכלול המחלות שבה על רקע נפשי), השמנת יתר (180 ק"ג), סוכרת, טכיקרדיה ויתר לחץ דם כרוני, חוסר שליטה על סוגרים על רקע נפשי, ורטיגו, בעיות אורטופדיות ועוד..
    נוטל מדי יום את התרופות הבאות: סרוקסט 80 מ"ג, סרוקוול 150 מ"ג, אלפרליד 3 מ"ג, וזודיפ קומבו 20 - פעמיים ביום (בוקר, צהריים), נורמיטן 50- פעמיים ביום (בוקר וצהריים), גלוקומין 750- 3 פעמים ביום, בזיפיברט 400 מ"ג, סימבקור 40 מ"ג ועוד תרופות ללא מרשם כמו סליפ-אייד.
    בבדיקות דם האחרונה:
    cholesterol-180.0 mg/DL
    triglycerides-475.0 mg/dl
    HDL cholesterol-36.0 mg/dl
    NON-HDL cholesterol 162.0 mg/dl
    glucose-192 (בצום)
    HBA1C-7.9

    א. החלפתי לא מעט כדורים נגד לחץ דם (לא משתנים עקב בעיות על רקע אורולוגי). אוקסאאר למשל השפיע די טוב, אך כעבור מס' שנים שנטלתי אותו, השפעתו פחתה והוחלט להחליף טיפול לוזודיפ קומבו 20 1X2 ונורמיטן 50 1X2 (בוקר וצהריים). את הטיפול הזה אני נוטל היום, מזה 4 שנים. תחילת הטיפול השפיע מצויין, אך בשנה האחרונה אני מרגיש נסיגה משמעותית. עברתי סטרס מאוד קשה לפני שנתיים וייתכן מאוד שנסיגת השפעת התרופות הנ"ל קשורה למצבי הנפשי ובכל זאת אני מאוד סובל. לפני כשנה איבחנו אצלי ורטיגו תנוחתי שמלווה בבחילות ותחושת שריפה בפנים והאוזניים. לאחר בירור מקיף אצל א.א.ג. ונוירולוג מומחה הוברר לי כי תופעות אלו קורות לי ביגלל יתר לחץ דם כרוני. מה היית מציע לי לעשות בנוגע לטיפול ביתר לחץ דם, על מנת לנרמל אותו לערכים סבירים?
    ב. לאחרונה ביקרתי אצל קרדיאולוג והוא הפנה אותי לבירור קרדיאלי מקיף. בין היתר למיפוי לב. אני כבר כמה חודשים בודק את כל האופציות ואף מקום בארץ, כולל בתי חולים הפרטיים טוענים שאי אפשר לבצע מיפוי לב לאדם במשקלי. איזו בדיקה יכולה לבוא במקום המיפוי? שמעתי על צינתור וירטואלי, אך חשובה לי דעתך בנושא.
    בתודה, שמעון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם כרוני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם כרוני - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    05/11/2015

    לגבי לחץ הדם אי אפשר לתת עצות שרך הרשת. כדאי לך להבדק ע"י מומחה ביתר לחץ דם.
    השאלה של מיפוי לב או שיטה אחרת לאיבחון מחלת לב יש להפעות לקרדיולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעת לחץ דם על העיניים
    אריק
    26/10/2015

    שלום,
    איך לחץ דם גבוה משפיע על כלי הדם בעין?
    האם לאחר תקופה של הורדת לחץ הדם כלי הדם בעין חוזרים לנורמה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השפעת לחץ דם על העיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השפעת לחץ דם על העיניים - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    27/10/2015

    יש 4 דרגות של פגיעת הין ע"י לחץ הדם. הראשונים, היצרות של כלי הדם ולחץ של העורקים על הורידים משקפים לחץ דם גבוה באופן ממושך.
    דימומים , בצקת ובצקת פטמת העין משקפים לחץ דם גבוה בלתי מאוזן המשפיע בצורה חדה.
    הורדת לחץ דם מורידה את השנוים החריפים ומשפיע פחות על הממצאים הכרונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, 2 שאלות
    אוהד
    24/10/2015

    1. מה יותר מסוכן לגוף - לשתות אלכוהול פעמיים-שלוש בשבוע, או לאכול אוכל לא בריא בלי לעשות ספורט? (אוכל בחוץ, מטוגנים, מתוקים וכו').

    ברור לי ששניהם מסוכנים לגוף, אבל רק רציתי לדעת מה יותר מסוכן מביניהם ומה יכול לגרום יותר נזק לטווח הארוך.


    2. אני בן 26, לא אוכל בריא (הרבה מטוגנים, אוכל בחוץ, מתוקים, בלי פירות, הרבה דברים משמינים, לא אוכל מסודר וכו') , ואני לא עושה ספורט בכלל.

    עשיתי לפני שבוע בדיקות דם והכל תקין. אני שוקל 60 קילו.

    השאלה שלי- יכול להיות בגלל כל האוכל שאני אוכל שיש לי נזק בגוף שכרגע לא רואים בבדיקות דם וזה יבוא לידי ביטוח רק בעוד כמה שנים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום, 2 שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, 2 שאלות - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    25/10/2015

    הפורם מתעסק בבעיות של לחץ דם ולא של הדרכה דיאטה.
    למעשה בגיל שלך אין נזק לגוף מהדיאטה שלך.
    כנראה שאין לך עודף משקל.
    אין כזה דבר למה יש פוטנציאל של נזק, העדר פעילות גופנית או אוכל מטוגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת
    לימור
    17/10/2015

    דר שלום אני בת 40 עם קרדילוק 2.5 וציפרלקס.
    אתמול הרגשתי חום ואודם בפנים מדדתי היה המצוצע 140 על 90 לקחתי כדור טבעי ירד ל 120 על 83. בבוקר קמתי לקחת כדור וכשחזרתי למיטה ושמתי את הראש על הכרית הרגשתי סחרחורת של חצי דקה הכל זז מצד לצד וחלף.
    מדדתי לחץ דם היה 125 על 85 נלחצתי מהסחרחורת והחל להיות לי כאב בעורף בצד אחד מאחורי האוזן ואז שוב מדדתי היה 140 על 85 .
    האם הסחרחור והכאב קשור ללחץ דם.?
    האם זה מצריך בירור?
    אני מרגישה לפעמים שעולה לי הלחץ דם ל 140 את מה שתיארתי רק בלי סחרחורת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סחרחורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורת - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    19/10/2015

    קרוב לוודאי שאין קשר בין לחץ הדם לבין התסמינים כאשר רוב המדידות שאת מתארת נמצאות בגדר הנורמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם נמוך ודפק מהיר
    רוי
    17/10/2015

    שלום,
    בזמן האחרון אני מרגישה לאחר מעט מאמץ (הליכה בעלייה) הרגשה של חולשה וכיאלו אני עומדת להתעלף, אני מתחילה לרעוד.
    יש לציין שכבר תקופה ארוכה אני סובלת מקושי בהליכה בה אוזר הקרוסליים וכפות הרגליים מתנפחים לאחר מאמץ ולעיתים יש גם שטפי דם בימים ובורידים מהליכה קצת אורכה (20-30 דקות) וכם מעמידה על הרגליים.
    בדיקות הדם שלי כולל תפקודי בלוטה תקינות למעט בדיקות למחלה אוטואומנית שלגביה אני בברור מספר שנים, הרופאה לא בטוחה בין שתי סוגי מחלות.
    לאחר מדידת לחץ הדם בפעמים שחשתי ככה הלחץ דם היה נמוך 70/54 והדופק שליהיה מהיר86.
    לעיתים אני מרגישה כך גם סתם בזמן מנוחה וישיבה.
    על מה זה מרמז ואילו בדיקות אפשר לעבור כדי לבדוק את זה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם נמוך ודפק מהיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם נמוך ודפק מהיר - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    19/10/2015

    את לא מציינת מה גילך. בלחץ דם יש משמעות.
    על פניו לחץ הדם שאת מציינת הינו נמוך, אך לא בהכרח.
    את לא מציינת אם את מקבלת תרופות.
    היתי עושה בדיקת ניטור לחץ דם 24 שעות על מנת לתעד יותר מבדיקה בודדת של לחץ הדם על מנת להבין יותר טוב מה קורה במשך כל היממה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 44

    אני
    20/10/2015

    תודה על התשובה,
    אני בת 44, לא מקבלת תרופות ללחץ דם רק פלקווניל לחשש ממחלה אוטואומנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרק בגבהים
    המטייל
    16/10/2015

    שלום רב,
    אני סובלת מלחץ דם גבוה ( 200), ומטופל תרופתית. הערכים בזמן טיפול נעים סביב ה 130.
    אני בן 45 ומתכנן לעשות טרק בנפאל ולהגיע לגובה של 5,400 מטר.
    האם מלבד הסכנות הרגילות שבמחלת גבהים, והזהירות המתבקשת עלי לנקוט באמצעים נוספים עקב היותי סובל מלחץ דם גבוה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרק בגבהים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרק בגבהים - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    19/10/2015

    עליה לגבהים יכולה לגרום להעלאת לחץ הדם מחד וחוסר תגובה לטיפול התרופות מאידך.
    בדרך כלל העליה הינה מתונה, אבל יש הבדלים בין אישיים ברורים.
    התופעה כנראה קשורה גם לזמם התרגלות לגובה, כאשר הסתגלות ארוכה יכולה לתרום למיגור התופעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם גבוה קשור להשתנה לילית ?
    שרונה
    14/10/2015

    לאחרונה קמה לשירותים 2-3 פעמים ב-6 שעות שינה בלילה.
    לפני מס' ימים חשתי מתח ולחץ בראש, היתה עלייה בלחץ דם שהגיע ל: 169/78 ודופק 91
    תוך 3 ימים ירד ל: 134/75 דופק 73

    האם מצריך נטילת תרופות להורדת לחץ דם או שאפשר לעקוב ולראות אם מתייצב?

    תודה,
    שרונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם גבוה קשור להשתנה לילית ? - תגובה

    פרופ` אליעזר קליינמן
    14/10/2015

    לשרונה,
    יתר לחץ דם בהחלט יכול לדחוק להשתנה לילית. אני מציע לך לבקש מרופא המשפחה שלך הפנייה לדיקת ניטור (הולטר) לחץ דם ליממה כדי לבחון אפשרות עליות לחץ דם בלילה. גם מצבי מתח יכולים לגרום לתופעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    שרונה
    18/10/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם
    לימור
    10/10/2015

    ד"ר שלום
    אני בת 42 נטלת קרדילוק 2.5 מג עקב יתר לחץ דם
    עפ מדידות לחץ דם ביתיות אני שמה לב שבבוקר לפני הכדורים הלחץ דם בממוצע
    125/85 ואז אחרי הכדורים בצהריים הלחץ דם לפעמים 110/70 ואז בערב הוא שוב עולה ל 130/85 ולפעמים ל 140/90
    אני לא מתייחסת למדידה הראשונה שבדרך כלל מאוד גבוהה מגיעה ל 160 אני מתייחסת לממוצע בן 2 הנוספים.
    הכוונה היא שאם שואלים אותח מה הלחץ דם שלך אני לא יודעת לענות. ומלחיץ אותי אם זה נחשב לא מאוזן ולא תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    10/10/2015

    לחץ דם אינו קבוע במשך היממה.
    בדרך כלל המדידה הראשונה של הבוקר הינה הגבוהה ביותר בכל היממה.
    בהמשך לחץ הדם עשוי לרדת ובשעות השינה אמורה להיות ירידה נוספת עד כשעה לפני ההתעוררות.
    המדידות שאת מתארת בכל זאת משקפות איזון מלא של לחץ הדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם רק במתח נפשי
    רא
    10/10/2015

    שלום דר
    בבדיקות שעשו לי בקופת חולים וגם בביית
    לא נמצא לחץ דם גבוה אבל שאני מתעצבן
    הלחץ דם שלי עולה ל200 זה בדקתי, אבל יורד מהר לבד
    האם זה מסוכן?
    ומה עלי לעשות?
    אני בן 50

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ דם רק במתח נפשי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם רק במתח נפשי - תגובה

    ד``ר ויקטור פרחויקי
    10/10/2015

    כדאי לעשות בדיקת ניטור לחץ הדם במשך 24 שעות עם מכשיר אוטומטי אשר יירשום את לחצי הדם בשעות הפעילות ובשעות השינה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום