מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ דם גבוהמירה22/02/2015
שלום,
בחצי השנה האחרונה נמצא שאני סובלת מלחץ דם גבוה בעיקר בעבודה התובענית שלי.
עשיתי את כל הבדיקות הנדרשות ונמצא שהכל תקין . חשוב לציין שאני בריאה, רזה, שומרת על תזונה בריאה ועושה ספורט 4 פעמים בשבוע. התחלתי לקחת לוסרדקס + . הכדור לא ממש עוזר.
בעבודה הלחץ דם עולה לערכים 180/95. בסוף יום העבודה בסביבות 18:00 אני מגיעה הביתה נחה ולחץ הדם חוזר להיות תקין. לדברי הרופא אין צורך להחליף כדור. קבלתי כדור להרגעה וגם לא עזר. ברור לי שסביבת העבודה היא הגורם ללחץ הדם. ביום שאני לא עובדת, יום חופשי ובשבת לחץ הדם תקין לחלוטין, בשבועיים האחרונים אני לא לוקחת כדור בימים אלה.
שאלתי, האם זה יהיה נכון לא לקחת את הכדור בסופי השבוע? מה ניתן עוד לעשות?
תודה רבה , מירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/02/2015היתי עושה בדיקת ניטור לחץ הדם עם מכשיר אוטומטי במשך 24 שעות ביום עבודה רגיל. המכשיר ירשום את לחצי הדם כל 20 דקות במשך היום וכל שעה במשך הלילה.
הבדיקה אמורה לתת תשובה אם הטיפול שאת מקבלת הינו מספיק או לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ההפרש בין הערכים ססטולי לדיאסטוליאן22/02/2015
שלום.
גילינו שלבן זוגי יש לחץ דם די גבוהה ואנחנו כרגע במעקב מתמיד אחרי הלחץ דם.. רציתי לברר משהו, אני פשוט זוכרת שאם ההפרש הוא מעל ל40 בין הממדים אז זה יכול לרמז על איזה בעיה בתפקוד הלב אם אני לא טועה.. יכול להיות שהדבר נכון או שאני מתבלבלת?
ההפרשים קופצים בין 50-70 כל פעם למשל היום בבוקר מדדנו והיה לו הפרש של 70 נקודות, הלחץ דם הראה 77-147 האם זה נורמלי? ומה אומר ההפרש הזה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ההפרש בין הערכים ססטולי לדיאסטולי - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/02/2015לחץ הדם סיסטולי מעל 140 הינו גבוה.
היתי מפנה אותו לבדיקת ניטור לחץ דם 24 שעות עם מכשיר אוטומטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיקוד השאלה
אן26/02/2015כן, אנחנו מודעים לכך לכן אנחנו במעקב, הרופא אמר שנמדוד במשך שבועים בוקר וערב כל פעם. אך השאלה שלי היא אחרת, אני רוצה לברר בקשר להפרש נקודות בין הערכים..
נניח מדדנו ויצא 70-130 . דיאסטולי 70, וססטולי 130. ההפרש בניהם זה 60 נקודות, זה נורמלי, בלי קשר לזה שזה נחשב ללחץ דם גבוהה?
זה לא אמור להיות 90-130 או 70-110 שההפרש יהיה מקסימום 40 ולא 60 ובמקרה של בן זוגי ההפרש לפעמים אפילו 70 נקודות בין הססטולי לדיאסטולי.
מקווה שהסברתי את עצמי באופן מובן..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיקוד השאלה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי05/03/2015ההבדל בין סיסטולי לדיאסטולי נקרא לחץ הדופק - pulse pressure. למרות שלחץ הדופק הינו מדד פרוגנוסטי, אין לדבר ויסות ואען כל שלעטה מבחינת הטיפול.
אגב, אם לחץ הדם הוא תקין אין לו משמעות.
אם לחצי הדם גבוהים אז יש לא חשיבות בגלל שבסופו של דבר משקף את הקשר של פעילות הלב והתקשות העורקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעת לוואי טריטייס וטריטייס פלוסאבי17/02/2015
שלום רב,
בן 46. אני משתמש בטריטייס פלוס 2.5 מ"ג בבוקר וטריטייס רגיל 2.5 מ"ג בערב לטיפול בלחץ דם כשנה וחצי.
שמתי לב בשלושה חודשים אחרונים לתופעה שבה לאחר מגע בעור כמו שפשוף או גלוח באזור הפנים וגם בידיים נוצר סימן אדום על העור בצורה בולטת. הסימן נעלם לאחר כדקה ללא זכר. כמו כן אני לא מרגיש גירוי במקום לאחר מכן.
האם זה קשור לתופעות לוואי מהתרופה !
אין לי בדיקות דם מהתקופה האחרונה (הבדיקה האחרונה היתה לפני 10 חודשים) ולא היו בה תופעות חריגות.
תודה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעת לוואי טריטייס וטריטייס פלוס - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/02/2015התופעה לא תוארה עם טיפול ברמיפריל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרנדייטערן14/02/2015
רציתי לדעת האם ניתן לחצות כדור טרנדייט 100(לבטלול) של חברת ASPEN? אין פס חצייה על הכדור ורשום בהוראות לא לחצות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרנדייט - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/02/2015100 מ"ג הינו מינון נמוך מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ערן16/02/2015אבל ניתן לחתוך את הכדור של ASPEN ולהתחיל מ-50 אפילו שאין פס חצייה ורשום בהוראות לא לחצות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/02/2015כאמור, המינון נמוך מאוד. בדרך כלל איסור חציית הכדור גורמת לספיגה לא אחידה. במינון המדובר לא רואה בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
ערן16/02/2015תודה על התשובה. האם ניתן להשיג לבטלול של חברה אחרת? כי הבנתי שהחברה הזאת זה רק מה שניתן להשיג בארץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי23/02/2015לא, בארץ יש רק חברה אחת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלונידיןvan13/02/2015
האם קלונידין יעילה בהפחתת לחץ דם מחרדה, והאם יש לה סיכונים בשימוש יומיומי כמו התמכרות ותסמיני נסיגה, או התרגלות של הגוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלונידין - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/02/2015קלונידין אינו טיפול לחרדה אלא ליתר לחץ דם. אין התמכרות אבל אי אפשר להפסיק את התרופה בצורה חדה אלא בהדרגה בגלל שיכולה לגרום לעליה משמעותית ביותר של לחץ הדם בעת ההפסקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי נוראיותליסה08/02/2015
שלום ,
בת 46 , לחץ דם דיאסטולי גבוה עד 95 - 100 ככל הנראה עקב לחץ זמני בחיים .
לחץ דם סיסטולי תקין .
עד כה ניסיתי שני סוגי תרופות במינון נמוך ושתיהן גרמו לי לתופעות לוואי נוראיות
הרגשתי אי שקת , חום בגוף , סחרחורת , לחץ בראש .
התרופות הן :אנלפריל מלאט 5 מ"ג וקרדילוק המינון הכי נמוך (לא זכור לי עכשיו אבל היה המינון הכי נמוך )
אבקש לדעת האם קיימת תרופה יותר קלה אולי מהדור הישן ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי נוראיות - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי10/02/2015יש תרופות אחרות מאותן קבוצות ומקבוצות אחרות.
כמובן אפשר להתחילן במינון נמוך מאוד ולהגדיל בהתאם לצורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות לוואי
ענת15/02/2015גם לי זה עשה תופעות לוואי נוראיות...שיעול שלא הפסיק, חולשה, סחרחורת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעות לוואי - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/02/2015כדאי להבדק ע"י מומחה ביתר לחץ דם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CCB ו-ARBדינה06/02/2015
שלום!
אילו תרופות שייכות לקבוצת CCB ואילו לקבוצת ARB?
לאיזו קבוצה שייכת התרופה אטאקנד?
תודה.
נחמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CCB ו-ARB - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/02/2015אטקנד (CANDESARTANׂׂ) שייכת ל- ARB, כמו LOSARTAN ו- VALSARTAN.
תרופות חוסמות תעלות הסידן (CCB), נורווסק (AMLODIPINEׂ), כמו LERCANIDIPINE ו- NIFEDIPINE* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ה"ח תרופה?מוסא06/02/2015
שלום רב,אני בן 64 מקבל 750 מ"ג ריתמקס ליום עק פרפור,קרטיה 100, לדילול הדם,אוקסאר 50 מ"ג לחץ דם,ליטורבה 20 מ"ג,היום לאחר שלקחתי בבוקר אוקסאר,קרטיה,ו300 מ"ג ריתמקס כעבור כ10-15 דקות השפתיים התנפחו קפצתי למירפאה,בדקו אותי ומסרתי להם את התרופות שלקחתי ,נתו לי סתראוויידיים,לוריד ועד זריקה לשריר,הרופאים הגיעו למסקנה שאת האלרגיה גרם האוקסאר והמליצו להפסיק ל5 ימים ולהחליף את הכדור,שאלתי לאיזה כדור אפשר להחליף עקב הפרפור תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ה"ח תרופה? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/02/2015כפי שאתה כותב, על הרופא שלך המכיר אותך ועת הבעיות הרפואיות שלך להחליט תרופה מאיזה קבוצה מתאימה ביותר, כאשר יכול להיות משתן, תרופה חוסמת תעלות הסידן או מרחיב לי דם ישיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חום גבוה התייבשות ותפקוד כליותאבי06/02/2015
שלום
איך ניתן לדעת מה גורם למה?
בחולה מבוגר מאושפז עם זיהום ממקור לא ידוע ומטופל באנטיביוטיקה, כמו כן פיתח ביומיים האחרונים קלוסטרידיום (ומשלשל כמובן) ומקבל בנוסךף טיפול בונקומיצין.
יש חומים גבוהים גם תחת האנטיביוטיקה.
היום נתן מעט שתן וכהה מאוד מאוד.
איך ניתן לדעת האם מיעוט השתן הוא תוצאה של התייבשות או שהבעיה היא כלייתית?
קריאטנין היום היה מעל הנורמה, האם זה קורה גם בזמן התייבשות?
חום גבוה זה גם דבר שקשור להתייבשות או שזה נטו מהזיהום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חום גבוה התייבשות ותפקוד כליות - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/02/2015הפורום אמור לדון על נושאים של לחץ דם גבוה.
במצב של התייבשות (הפעם עקב שלשול) הכליות מתאימות את עצמן למצב ומפרישות מעט שתן. הבדיקה הגופנית אמורה לבדוק אם יש סמני התייבשות. גם אפשר לעשות בדיקות שתן ולמדוד את יכולת הריכוז של הכליה.
על כל פנים בדרך כלל גם יש צורך בהגברת כמות הנוזלים שהמשלשל מקבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורות בעקבות חתך באצבע ?מרדכי06/02/2015
( אני בן 41 שנים ובאופן כללי בריא )
לפני מספר ימים , בלילה בטעות נחתכתי באצבע (נראה שהחתך קצת עמוק) מסכין והחל לרדת דם ,
למרות שלחצתי על מקום החתך עם המון טישו ( שהחלפתי מספר פעמים) , המשיך הדם לרדת במשך דקות ארוכות (בזרימה חלשה ) והנחתי שזה לא מפסיק מהר בגלל כדורי קומדין שאני נוטל.
במהלך הדקות האלו התחלתי להרגיש מעט לחץ+מעיין חולשה קלילה(מאוד)
לאחר ששמתי אבקת קפה שחור על החתך , הפסיק לרדת הדם.
לאחר מכן בבוקר , איכשהו בטעות נגעתי במקום החתך ושוב החל לרדת דם,
השתמשתי שוב בטישו סביב האצבע ולחצתי חזק ( שוב , ירידת דם לא חזקה , לא בכמות גדולה)
לאחר כ ~4-5 דקות כשאני עומד , החלתי להרגיש מעט חולשה , ולאחר כדקה נוספת לפתע סחרחורת
+ חולשה גדולה . מייד התיישבתי על ספסל סמוך , תוך שגופי מתמלא תוך שניות בזיעה והרגשת חום חזק ( מעיין מחנק קליל)
ואז מספר אנשים מסביבי השכיבו אותי בספסל והרימו את רגלי והזעיקו מייד 2 פעילי "הצלה ישראל" שהיו
קרובים.
כ-2 דקות הייתי שוכב ואז כשהגיעו החובשים , עברתי לישיבה (הפסיקו הסחרחורות+חולשה).
הם בדקו לחץ-דם שהיה לא גבוה , ורצו לבדוק סוכר (עם מכשיר בדיקה)
לאחר הדקירה , כמעט ולא יצא שום דם , גם בנסיון להפעיל אגרוף וכו.. (+לחיצה על העור) בסוף יצא ממש
מעט שהספיק למכשיר .(בזמן הזה הרגשתי מעיין קפאון ב-2 ידים ( חזק מאוד בימין ) ,עם "זרם" קליל) +וצבע העור נראה חוור מאוד.
התוצאה מהמכשיר = סוכר גבוה מאוד ( למרות שמעולם לא סבלתי מבעיית סוכר )
הם הציעו לי להתפנות לבי"הח לביצוע בדיקות מקיפות והסכמתי.
באמבולנס בדרך לביה"ח בוצע לי שוב בדיקת סוכר ( ~7 דקות לאחר הקודמת ) + לחצ-דם
התוצאה = אין שום בעיה .
בחדר המיון היו מאוד לחוצים (עקב עומס) , ובוצע לי א.ק.ג. לב + בדיקות דם (+ניתן עירוי)
התוצאות תקינות.
הרופא שבדק אותי לא ממש התעניין בכל הפרטים ,(ולא ממש שם לב למה שציינתי שקצת לפני כן ירד לי דם ..)
כשהגיעו תוצאות בדיקות דם והוא קצת התפנה הוא שיחרר אותי וציין ש"הכל בסדר "...
אציין ש: (אולי זה קשור ) : 1. בשבועות האחרונים , לפעמים כשאני מביט במסך המחשב [ במקצועי ] אני מרגיש מעיין "מיני סחרחורת קלילה " ל~-2 שניות
2. כבר לפני כ-2.5 שנים נמצא ש B12 קצת מעל גבול תחתון ורופא המשפחה נתן לי לקחת בקביעות
כדור 1000מק"ג פעם ביום
מה דעתך ? ( טרם הזדמן לי להכנס לרופא משפחה ..)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורות בעקבות חתך באצבע ? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/02/2015נראה שהאירוע שאתה מתאר קשור לתגובה ואגלית הקשורה לחתך.
עליך להבדק ע"י רופא שמכיר אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם והריוןיוליה05/02/2015
שלום, אני כבר כמה שנים לוקחת פעם ביום נפידילונג, כרגע ני בתחילת הריון, ובעבר הייתי לוקחת אלדומין, אבל כעבור שבועיים אני מרגישה מין כובד בראש מאוד חזק, האם יש כדור שמקביל לנפידילונג?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם והריון - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/02/2015אפשר לקחת ניפדילונג במשך ההריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוהאריקו05/02/2015
שלום,
אני בן 53, בריא בד"כ. גובה 1.73, משקל 93 עוסק בספורט אירובי 3-4 פעמים בשבוע כשעה בכל פעם. לוקח ויאפקס 75XR, אספירין 75 מ"ג, רמיפריל 2.5 מ"ג. לחץ הדם שלי עלה לאחרונה מ 130/90 ל 140/95. אני בודק כל בוקר אחרי שאני מתעורר. האם להחליף את התרופה רמיפריל 2.5 מ"ג ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי08/02/2015לפני שעושים כל שינוי היתי עושה בדיקת ניטור לחץ הדם במשך 24 שעות עם מכשיר אוטומטי. המדידה הראשונה בבוקר הינה המדידה הגבוהה ביותר במשך היום. אם רוב מדידות לחץ הדם יהיו תקינות אולי אין צורך בשינוי בטיפול התרופתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - לחץ דם גבוה
אריקו08/02/2015תודה לך ד"ר . אני בודק גם בבוקר וגם בערב. ביצעתי מעקב של שבוע. תמיד היה לי בסביבות 140/95-100. מה דעתך ? להחליף טיפול ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משהו%04/02/2015
מה גורם ללחץ דם גבוה ואיך
מטפלים בזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/02/2015יתר לחץ דם הינה מחלה עם הרבה סיבות, לרוב נטייה משפחתית. הטיפול מבוסס על שינוי הרגלי החיים וטיפול תרופתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- SOMTING%04/02/2015
מי נמצא בסיכון
לחטוף שבץ / שטף דם במוח ואיך
מונעים את זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר SOMTING - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי16/02/2015יתר לחץ דם ומחלה טרשתית של עורקי הצואר ביחד עם הפרעות קצב הינם גורמי הסיכון המובילים.
לכן הורדת לחץ דם וטיפול של הפרעות הקצב, דילול הדם ומניעת הטרשת הינו הטיפול לבעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סאונה ויל"דרוביק03/02/2015
ד.נ.
האם שהייה של 10-5 דקות בסאונה, לאחר שחייה של חצי שעה, תורמת משהו לאיזון לחץ דם (מדובר בבני הגיל השלישי, כולל קשישים בני 80, שלחץ הדם שלהם מאוזן תרופתית? בברכה, אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



