מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לחץ דםנטלי21/04/2015
שלום דר
בני בן 31 , לפני 4 שנים קיבל התקף חרדה והתמוטט. אחרי המקרה הלך לרופא משפחה וכשמדד לו לחץ דם הרופא אמר שהלחץ דם גבוה ונתן לו כדורים טילנול 50 . הוא סובל עד היום במדידות הלחץ דם 140\93 עובר את ה90 . לא שמן אין אף אחד במשפחה שסובל מלחץ דם גבוה . עבר את כל הבדיקות לב כליות הכל תקין.
והכל אופן עם הכדור מגיע לתוצאה שכתבתי . יכול להיות שלחץ דם גבוה נגרם מחרדות? והוא למעשה צריך לטפל בחרדות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך
נטלי21/04/2015כדאי שיעשה הולטר לחץ דם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי25/04/2015לחץ הדם קשור לחרדה מתבטא רק בעת התקף.
טיילנול הינה תרופה לכאב ולא ללחץ דם.
היתי עושה בדיקת ניטור לחץ דם של 24 שעות עם מכשיר אוטומטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר לחץ דםאלונה20/04/2015
שלום ,
אני אמורה לבצע בדיקה בעזרת הולטר לחץ דם ל- 24 שעות .
ברור לי שהבדיקה צריכה לייצג את המצב הרגיל של פעילות יומית אבל
ישנם מצבים בעבודה ואפילו אנשים שגורמים לי לעליה בלחץ הדם ...
ביום של הבדיקה אני מתכוונת לקחת יום חופש אבל חוץ מזה אבצע את כל הפעולות הרגילות בבית ומחוץ לבית (קניות , טיול עם הכלב ...)
האם זה מספיק לצורך בדיקת המצב של לחץ הדם ?
תודה רבה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי25/04/2015בדרך כלל מומלץ לעשות את הפעולות השגרתיות בעת הדיקה, כולל עבודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוהחדוה19/04/2015
שלום רב,
אני בת 69 קרוב לשנתיים סובלת מיתר לחץ דם בערכים של כ-140/70. נטלתי כדור וזודיפ 10 מ"ג אחד ליום. לפני כשלושה חודשים הערכים קפצו בבוקר 140/70 ובערב קפץ ל- 170/75 - . בעקבות זאת הוסיפו לי כדור קרדיולוק 2.5 מ"ג(בנוסף לוזודיפ).
בעקבות כך, הדופק ירד ל- 60 אך לחץ הדם לא יורד בכלל בשעות הערב.
נעשו בדיקות : אקו לב, א.ק.ג, אולטר לב, בדיקות. דם כל בדיקות יצאו תקינות.
אודה על המלצתך מה ניתן לעשות על מנת להוריד את לחץ הדם הגבוה בשעות הערב.
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי29/04/2015אם לחץ הדם אכן עדיין גבוה בערב יש מקום להוסיף תרופה מקבוצה אחרת. יש לשקול לבצע בדיקת ניטור לחץ דם עם מכשיר אוטומטי על מנת לבדוק את לחצי הדם במשך הלילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר לחץ דםחנה16/04/2015
שלום רב
עשיתי בדיקת הולטר דם וכל היום היתי מרוגשת ודפיקות לב בעת המדידות.
בתרשים של ההולטר יש 3 פיקים אדומים וכל השאר צבוע ירוק מה זה אומ?
האם ההתרגשות השפיעה?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי17/04/2015בבדיקה יש הרבה נתונים.
צריך לבדוק מה ממוצע היומי, ממוצעים יום - לילה, אחוז ירידה בלילה ואחוזים של בדיקות חורגות.
רופא צריך לפענח...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצות בלחץ דם בגיל המעבראיימי15/04/2015
שלום רב
אני בת 51, בשנה האחרונה יש לי קפיצות בלחץ דם בעיקר לפנות בוקר (145/90, 150/100) , רוב היום לחץ הדם נמוך יותר סביב 135/85, 130/80. יש לי עודף משקל של 10 ק"ג, עושה פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע, מדיטציות. האם כדאי להתחיל בטיפול תרופתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפיצות בלחץ דם בגיל המעבר - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי15/04/2015לרוב המדידה הראשונה לפנות בוקר הינה המדידה הגבוהה ביותר.
היתי עושה בדיקת ניטור לחץ הדם במשך 24 שעות עם מכשיר אוטומטי.
הבדיקה תגלה גם מה לחץ הדם בשינה ומה האחוז של מדידות הלחץ דם הנמדדות מעל הנורמה.
עם הבדיקה לרופא שלך יהיה קל יותר לקבל החלטה אם את צריכה טיפול תרופתי.
יש להניח שעם ירידה במשקל לחצי הדם גם יירדו במקביל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם באזור המפשעה כתוצאה מרכיבהשי חכמוב14/04/2015
שלום רב ותודה מראש על התשובה .
לפני מספר חודשים גיליתי שדלקת הערמונית שקיימת אצלי,ייתכן ונוצרה ע"י נסיעה מרובה מאוד באופניים . אמנם מאז שבלעתי כדורי אנטיביוטיקה הדלקת חלפה אך נראה כי העלו אצלי חשש שאולי מוטב שלא ארכב יותר על אופניים באינטנסביות . האם יש קשר בין רכיבה לדלקת בערמונית כתוצאה מלחץ דם באזור המפשעה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם באזור המפשעה כתוצאה מרכיבה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי15/04/2015זה לא תחום התמחותי. רצוי לשאול אורולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שילוב תרופות ללחץ דם לא מאוזןפרופ` אליעזר קליינמן09/04/2015
להורדת לחץ הדם קיבלתי כדורי רמיפרי- ל 2.5 מ"ג .
לאחר בדיקת הולטלר התברר שלחץ הדם לא מאוזן ונע בין 120/60 ל- 145/75 .
כדי לאזן את לחץ הדם הוסיפה לי הרופאה כדור לרקאנידיפין 10 מ"ג .
1. האם מותר לשלב את שתי התרופות ?
2. האם יש כדור שיכול להחליף את שתי התרופות ?
3. מה הסיכוי או מה צריך לעשות כדי לחזור לשימוש רק בתרופה אחת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם לא מאוזן - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי15/04/2015השילוב מקובל ויעיל.
במידה ולחץ הדם אכן יתאזן אפשר יהיה לחשוב על כדור המכיל 2 תרופות. אך בארץ אין תכשיר המשלב את 2 התרופות שאתה מקבל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוזודיפ במינון 10 מ"ג
אסתר08/06/2016נכבדי,
מבקשת לברר 1- האם תרופה זו זהה לכדור לרקנדיפין 10 מ"ג.
2 - האם וזודיפ היא תרופת המקור?
3 - האם ניתן לקחת את התרופה לאחר ארוחת בוקר ולא לפני האוכל ?
4- האם מתאימה לאנשים בגיל 70 שנה המקבלים לפיטור +ויטמין .A+B* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמישהי08/04/2015
שלום,
בת 26, בשנים האחרונות אני סובלת מדפיקות לב מהירות מאוד ומעט קושי לנשום כשאני עושה מאמץ קל ביותר. עשיתי 3 פעמים אקו לב, פעם אחת אקו לב במאמץ וגם הולטר לב 24 שעות. כל הבדיקות יצאו תקינות למעט לחץ דם מעט גבוה באקו לב במאמץ בו הרופא טען שככל הנראה זה נובע מלחץ. בדיקות דם תקינות וכך גם צילום ריאות. באופן קבוע לחץ הדם הדיאסוטלי שלי הוא גבוה (לא פחות מ-90) ולחץ הדם הסיסטולי תקין. אני בריאה,לא לוקחת תרופות או גלולות,לא מעשנת, לא בעודף משקל אך לא עושה ספורט. מה יכולה להיות הבעיה? זה ממש מפריע בחיי היומיום שאני צריכה להאט או לעצור את הקצב כל כמה דקות בגלל דפיקות לב מהירות וקושי לנשום,והרופאים אומרים שהבדיקות תקינות. האם זה יכול להיות מסוכן אם אני אמשיך בהליכה (לא מהירה) למרות דפיקות הלב המהירות מאוד ותחושת הקושי לנשום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי15/04/2015לחץ הדם דיאסטולי מעל 90 הינו ערך חריג. אם כך זה בכל מדידה, ללא ספק יש להתייחס אליו.
היתי מציע לעשות בדיקת ניטור לחץ דם 24 שעות עם מכשיר אוטומטי על מנת לקבל מידע אם אכן לחץ הדם גבוה במדידות עוקבות במשך היממה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
מישהי28/04/2015תודה על תשובתך.בבדיקת איסוף שתן 24 שעות שנעשתה בשל אבן זעירה בגביע העליון של הכליה נתגלתה רמה גבוהה של סידן בשתן. האם זה יכול לגרום לערכים גבוהים בלחץ הדם הדיאסטולי ולדופק מהיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי15/04/2015האמלודיפין אכן יכול לגרום לעליה קלה של הסוכר.
על הרופא שלך להחליט עד כמה זה משמעותי לעומת הבדיקות בעבר ורמת ההמוגלובין A1c , בדיקה המעריכה את איזון הסוכר בחודשיים מלפני הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דםלימור07/04/2015
דר שלום
אני בת 41 עם לחץ דם נוטלת 50 מ"ג לוסרדקס בבוקר ו 1.25 קרילוק ובערב שוב 1.25 קרדילוק.
מפחדת מאוד ממדידות גם בבית. לפעמים כשמודדת הראשונה עולה ל 185/100 ואז אחרי דקה 150 ואז שוב יורד עש שמגיע ל 120 או 130.
הולטר עשיתי גם שם יש קפיצות אבל אף אחת מהן לא הגיעה ל 180 ויותר .
האם קפיצות כאלה שיורדות אחרי דקה שתיים מהוות סיכוון ומצריך שינוי טיפול?
יש עודף משקל BMI30 /
חייבת לציין שאני מרגישה את העלייה הגדולה של הלחץ דם ואז מגיעה נפילה סוג של התאוששות.
תודה ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי15/04/2015ללא ספק ההולטר הינו כלי יעיל כדי להבין שלחצי הדם לרוב מאוזן.
לחצי הדם שלך כנראה שנמצא באיזה שהוא ממוצע בין המדידות.
אם תוך דקות תוך כדי מדידה חוזרת לחצי הדם יורדים, אין להתייחס למדידה הבודדת הגבוהה בעת המדידה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רופא מחליף ורופא משפחה- למי לשמוע?זהר03/04/2015
בן 77. מטופל באנפריל 10מג כ-20 שנה. ל.ד יציב 140/80 עד לפני כשבועיים --עקב שימוש בתרופה נגד כאבי גב ארקוקסיה הגיע לחץ הדם ל- 180/80 + אי סדירות בקצב. רופאת המשפחה נעדרה ורופא מחליף רשם לי קרדילוק. אחרי יומיים רופאת המשפחה שללה את הקרדילוק והציעה וזודיפ קומבו 10מג. פחדתי מתגובות לוואי והתפשרנו על העלאת המינון של אנפריל ל- 20 מ'ג. אחרי 4-5 ימים אין שינוי ב- ל.ד שנע בין 160-185. כל כמה ימים עלי לנדנד לרופאת המשפחה? מהו השלב שאצטרך יעוץ נוסף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא מחליף ורופא משפחה- למי לשמוע? - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי05/04/2015אני היתי מפסיק את הארקוקסיה ובודק מה קורה.
כל עוד תקבל תרופות נגד דלקת יהיה קשה מאוד לאזן את לחץ הדם.
אם אין ברירה אחרת (מה שבמקרה שלך אינני בטוח), תוספת של כל תרופה הינה לגיטימית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
זהר05/04/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דם - המון שנים.דניאל02/04/2015
היי. לצערי ידוע שיש לי יתר לחץ דם כבר המון שנים, לפחות 10 שנים.
זה תורשתי, גם לאמא שלי יש.
מדידות אחרונות מראות שאני לא יורד מ - 140 ומטפס גם ל 170.
אני עכשיו בן 40 ומתחיל טיפול יתר לחץ דם עם רופא משפחה.
האם כדאי לעבור למומחה? האם כבר עשיתי נזק בלתי הפיך לאחר שלא טיפלתי בזה?
מה התרופה הטובה והבטוחה ביותר/מאיזה סוג?
בינתיים לאחרונה אני סובל מסחרחורות/חולשה/כאבי ראש קלים, שאותם אני מרגיש כשלחץ הדם שלי עולה.
קיבלתי תרופה של חוסמי בטא, ראיתי שהיא יכולה לעשות ישנוניות סיוטים וסחרחורות.
גם ככה אני דיי סובל מזה ... האם להחליף? יש משהוא בטוח יותר?
אני מאוד מודאג ( מה שלא תורם לבריאות וללחץ דם תקין ).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר לחץ דם - המון שנים. - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי05/04/2015אם לחץ הדם מסתדר אין כל צורך לקבל טיפול ע"י מומחה.
לכל תרופה יש תופעות לוואי ואין ללכת להחליף בגלל מה שיכולה לגרום.
כל תרופה יכולה לעזור לך כולל חוסמי ביטא. יש לנסות ולבדוק את ההשפעה.
הדרך לבדיקה אם יש נזק מלחץ הדם הינה לעשות בדיקת אקו לב ובדיקת פונדוס ע"י רופא עיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לאמלו יש השפעה על ערכי הסוכריצחק01/04/2015
אני לוקח כדור אמלו 5 מ"ג זה כשנה, ולאחרונה למרות שאני מתעמל ועושה כושר כמה פעמים בשבוע, חלה עלייה מדאיגה ברמת הסוכר לאחר צום 121. רופא המשפחה אמר לי שיתכן שלאמלו יש השפעה על כך. א. האם נכון הדבר? ב. ואם נכון, האם רצוי לעבור לכדור אחר או בכל זאת להישאר עם האמלו. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם לאמלו יש השפעה על ערכי הסוכר - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי15/04/2015האמלודיפין אכן יכול לגרום לעליה קלה של הסוכר.
על הרופא שלך להחליט עד כמה זה משמעותי לעומת הבדיקות בעבר ורמת ההמוגלובין A1c , בדיקה המעריכה את איזון הסוכר בחודשיים מלפני הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר לחץ דםדינה25/03/2015
שלום רב
רציתי לדעת האם הבדיקה הולטר ללחץ דם של 24 שעות מושפעת מלחץ ומתח על התוצאות.
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי25/03/2015מתח הינו מצב שמשפיע עלינו אבל לא באופן מתמיד לאורך ביממה, לכן הבדיקה מאוד יעילה על מנת לבדוק מה קורה עם לחצי הדם לאורך יממה שלמה. וכמובן בודק מה קןרה בשעות השינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יתר לחץ דםמושתל כבד25/03/2015
שלום רב, אני בן 28, עברתי השתלת כבד לפני 9 שנים ומאז מקבל פרוגרף ועוד תרופות שמדכאות מערכת חיסון.
בתקופה האחרונה אני מודד בבית לחץ דם, בלילה זה נע בין 120/70 עד 140/90 אבל רוב הבדיקות הם 130/80 .. יש לציין שבבוקר לפני ארוחת בוקר זה 120/70 ואחרי ארוחת בוקר וקפה זה 130/80.
האם זה נחשב ליתר לחץ דם? אם כן מה צריך לעשות כדי לתקן את זה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתר לחץ דם - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי25/03/2015כל המדידות שציינת נמצאות בגדר הנורמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם גבוהדינה22/03/2015
שלום רב
מדדתי יום שישי בערב לראשונה לחץ דם בבית והיה 165/73 דופק 86
ביום שבת בבוקר לחץ דם 140/78 דופק 77
ביום ראשון בבוקר בבית לחץ דם 156/80 דופק 94
ביום ראשון בערב בבית לחץ דם 182/80 דופק 106
לציין שאלו מדידות ראשוניות שלי לפני כן שנים לא מדדתי לחץ דם.
לציין גם שאני כל הזמן בהתרגשות במיוחד לפני מדידות וכן סובלת מחרדות
ולוקחת אולנזפין 1 ביום 10 מ"ג.
מה עלי לעשות?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם גבוה - תגובה
ד``ר ויקטור פרחויקי24/03/2015עליך להבדק ע"י רופא.
לא ציינת מה גילך.
יתכן ויהיה מקום לעשות בדיקת ניטור של 24 שעות עם מכשיר אוטומטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



