מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בזפיברט וכאבים ברגלייםתמי בכר19/09/2009
שלום,
אני כותבת שאלה זו בשם חמותי, אישה בת 60 חולת סכרת אשר סובלת גם מרמה גבוהה של טריגליצרידים (עם כדורים 159 - ערכים בין 0 ל-150) ללא בעיות מיוחדות עם הכולסטרול (HDL-53 LDL - 85.5) מזה כ-5 שנים מטופלת בבזפיברט, במהלך כל התקופה התלוננה על כאבים ברגליים ובשנה האחרונה הכאב הפך בלתי נסבל בכל תנוחה, ובעיקר בשכיבה ומטרידים אף במהלך השינה. בחצי השנה האחרונה מתלוננת על כאבים עזים בעת עליה במדרגות וממש חושבת פעמיים לפני כל יציאה מהבית. בשל התלונות קיבלה מרופאת המשפחה "ליריקה" ו"סימבלטה" אך לא הרגישה הקלה.
אודה מאוד להתיחסותכם האם ייתכן שקיים קשר בין הבזפיברט לכאבים ברגליים כיוון שהיא זוכרת שהכאבים התחילו בסמוך להתחלת הטיפול התרופתי בבזפיברט.
תודה מראש
ותודה רבה על שירות מבורך זה
תמי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתמי
ד``ר רפי ביצור19/09/2009בזפיבראט אכן יכולה לגרום לכאבי שרירים, בין השאר ברגליים. עם זאת, באנשים בכלל ובחולי סוכרת בפרט יכולות להיות סיבות רבות אחרות לכאבים (הפרעה בזרימת הדם, הפרעה עצבית, בעיות אורתופדיות ועוד). כמובן שלא ניתן לאבחן דרך האינטרנט, אך נראה לי שהצעד הראשון (ביחוד לאור ערכי הטריגליצרידים הלא-מאד גבוהים) צריך להיות הפסקת הטיפול בבזפיבראט. אם הכאבים יחלפו - מה טוב, אך חשוב יהיה לעקוב אחר רמת שומני הדם ולהתאים טיפול אחר אם יהיה צורך. אם הכאבים לא יחלפו - יהיה צורך להמשיך ולחפש סיבה אחרת לכאבים.
מאחר והמלצות לטיפול אינן יכולות להינתן באינטרנט, מומלץ לפנות לרופא המשפחה לקבלת טיפול מתאים, ואם עדיין יהיו ספקות - ניתן לפנות לייעוץ מרפאת ליפידים. מס' הטלפון לקביעת תור במרפאת הליפידים בתל-השומר הוא 03-5304582.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופות SSRI וכולסטרוליעקב18/09/2009
שלום, אבקש לברר האם נכון שתרופות ממשפחת SSRI (למעט ציפרלקס) עלולות לגרום לעליה ברמות הכולסטרול, במידה וכן מה שכיחות התופעה הזו בד"כ, בברכת שנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליעקב
ד``ר רפי ביצור19/09/2009תרופות מקבוצה זו עלולות לגרום לעליה במשקל, וכתוצאה מכך לעליה ברמת שומני הדם. לכן, יש חשיבות גדולה לשמירה על תזונה נכונה ופעילות גופנית בעת הטיפול בתרופות אלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- HDL נמוךדוד סידי17/09/2009
מזה תקופה ארוכה של כשנתיים
אני מנסה להעלות את ה HDL
ללא הצלחה
הייתי כבר על 27 עליתי ל 35 37
ושוב צנח ל 25
ניסיתי את כל התזונות המומלצות כמו אבוקדו, טחינה, יין אדום, אומגה 3, שמן זית
וגם נכנסתי למשטר ריצות של 5 פעמים בשבוע
וגם אני בביקורת של רופא לפידים ד"ר יוגב רוברט
התוצאה של 25 התקבלה לאחר הפסקת הריצות לחודש בגלל
כאבי גב זמניים
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדוד
ד``ר רפי ביצור17/09/2009אחד הדברים בהם אנחנו לא ממש טובים הוא להעלות את רמת ה- HDL.
לתזונה נכונה, המנעות מעישון ופעילות גופנית חשיבות גדולה, ומומלץ בחום שתחזור לפעילות גופנית ברגע שתוכל.
כאשר רמת הסיכון למחלת לב גבוהה (בין השאר בגלל יתר לחץ דם, רמה גבוהה של כולסטרול "רע" - LDL, סיפור משפחתי של מחלת לב בגיל צעיר, סוכרת ועוד) אנו נותנים לעתים טיפול תרופתי. בהיעדר נתונים מלאים לגביך - לא אוכל להתייחס לצורך בטיפול תרופתי. דר ' יוגב מוכר לי כרופא מצוין ומנוסה, כך שאני בטוח שאתה בידיים טובות.
מאחר והמלצות לטיפול אינן יכולות להינתן באינטרנט, מומלץ לפנות לרופא המשפחה לקבלת טיפול מתאים, ואם עדיין יהיו ספקות - ניתן לפנות לייעוץ מרפאת ליפידים. מס' הטלפון לקביעת תור במרפאת הליפידים בתל-השומר הוא 03-5304582.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תשובה לד"ר אבישי אליססיסי13/09/2009
ד"ר שלום
בהמשך לתשובתך.
אכן יש עבר של מחלות לב במשפחה סבתא שלי נפטרה מהתקף לב ואבי עבר התקף לב ו2 אירועי לב. לפני לקיחת הגלולות גם היה לי כולסטרול(בסביבות 220).הרפואים הגדירו את זה כ"נטייה לכולסטרול" אך גבוה כל כך לא היה לי אף פעם למרות שהפעם אני מתאמנת ולפני הגלולות לא התאמנתי.
תודה על תשובתך המהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיסי המשך
ד''ר אבישי אליס13/09/2009אם כך
אני סבור שיש לדון עם הגניקולוגים על הגלולות , הצורך בהם והאם ניתן להחליפן
העובדה שאביך עבר התקף לב (ואני מניח שזה היה בגיל צעיר) מצריכה התיחסות לנושא שומני הדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
סיסי13/09/2009תודה רבה על תשובתך המהירה, אפנה בקרוא לגניקלוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטורול גבוההסיסי12/09/2009
שלום רב,
קוראים לי סיון ואני בת 20. ערכתי בדיקות דם כלליות מכוון שאני מרגישה עייפות ברוב שעות היום.
תוצאות הבדיקות הם:
כולסטורול 290.7
hdl(מה זה?) 80.6
שומנים בדם 175.1
ldl (מה זה?) 175.8
ציינתי רק את התוצאות החריגות.
אני יודעת שכולסטרול זה גבוה מאוד. חשוב לציין שאני עושה ספורט 5 פעמים בשבוע, רובו ספינינג.
אני משתדלת לשמור על תזונה נכונה. פרט חשוב- גם לאבי ולסבתי יש כולסטרול גבוהה. אני לוקחת גלולות למניעת הריון שהבנתי שיכולות לגרום לכולסטרול , אם זה משנה, סוג הגלולות הם melian
כרגע אני בצבא ולא יכולה לאפשר לעצמי דיאטנית פרטית. האם אוכל לקבל חו"ד , האם זה אכן חמור? האם יש לכם מס' טיפים לגבי מה לאכול ומה לא לאכול?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיסי
ד''ר אבישי אליס13/09/2009עיקר ההפרעה היא ברמות הכולסטרול , כשערך LDL הכולסטרול הרע הוא אכן גבוה, מאידך גם רמת הכולסטרול הטוב HDL גבוהה.
יתכן וחלק ניכר מההפרעה קשור לגלולות. האם ישנם ערכים טרם מתן הגלולות?
האם יש במשפחה מחלות לב וכלי דם\ ארועים מוחיים\מוות פתאומי בצעירים?
בשלב זה מציע: לברר ערכים טרם הגלולות
להתיעץ עם גניקולות על שינוי הגלולות, לעיתים עוזר
באשר לדיאטה- תועלתה מוגבלת : להמנע משומן מהחי (ביצים, גבינות שמנות וצהובות, בשר בקר וחלקים פנימיים) ולהתרכז בעוף דגים וירקות
ובכלל גם פחות פחממות ומתוקים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת תרופות עם ויטמיניםטליה10/09/2009
אני לוקחת בזפיברט לטרגליצרידים האם אפשר לקחת איתם גם ויטמינים לחיזוק השיער
כשהתחלתי לקחת ויטמינים בשעות היום הם גרמו לי להיות להיות עייפה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טליה
ד''ר אבישי אליס10/09/2009למיטב ידיעתי אין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול גבוה ומידע על תוסף תזונהסיגל09/09/2009
שלום לכולם
אני סובלת מכולסטרול גבוה ומקבלת תרופות להורדת כולסטרול
חשבתי להתחיל לקחת תוסף תזונה בשם sytrinol complex, אשר פירסומים עליו מבטיחים נפלאות.
רציתי לדעת האם מישהו משתמש בזה ויכול להמליץ אם הוא אכן עוזר לו.
ובכלל, האם יש איזה תוסף מזון שיכול לגרום להורדת כולסטרול ואתם יכולים להמליץ עליו.
תודה לעונים.
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיגל
ד''ר אבישי אליס09/09/2009אני סבור שתחילה יש לברר מה רמת הכולסטרול שלך והאם יש צורך להורידה ובכמה???
התכשיר הספציפי לא מוכר לי, כעקרון, תוספי תזונה יעילותם שולית בד"כ,
אך חשוב יותר סכנות רבות אורבות בעת שימוש בתכשירים תמימים אלה.
ולכן, האם את זקוקה לו ??
התייעצי עם רופא תוך שאת מביאה לו את הרכב התוסף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם - שומניםנועם07/09/2009
שלום רב
בתוצאות בדיקות דם שקיבלתי לפני כשבועיים מופיעים הערכים הבאים (בהתייחס לשומנים):
TRIGLYCERIDES - 291mg/dl
CHOLESTEROL - 194mg/dl
CHOLESTEROL HDL - 37 mg/dl
CHOLESTEROL-LDL calc - 98.1 mg/dl
NON-HDL-CHOLESTEROL 156 mg/dl
(כל שאר תוצאות של הבדיקות דם הן תקינות).
*בבדיקת דם אחרונה (לפני כ 4 שנים) כל התוצאות היו תקינות (כולל ההשומנים).
הנני בן 28 בריא וללא תלונות, מעשן כ 3-5 סיגריות ליום במשך 7-8 שנים, (עם הפסקה של חצי שנה, פעמיים במהלך השנתיים האחרונות), משקלי 94 ק"ג, גובהי 186 ס"מ, ל"ד 110/60, דופק 70.
יש לציין כי אבא שלי סובל מכולסטרול גבוה ועבר התקף לב בגיל 62.
אני משתדל לאכול נכון (בהתאם להמלצות של דיאטנית) מגיל 17.
כמעט ואינני עוסק בספורט (עובד לא בעבודה פיזית).
1. ברצוני לברר עד כמה מסוכנות רמות הטריגלצירידים והכולסטרול הגבוה שיצא בבדיקה בגיל זה, והאם כדאי לפנות (בגילי) לטיפול תרופתי או שאפשר לפנות בשלב זה לטיפול אלטרניטיבי (כגון אומגה 3 או/ו צמחי מרפא/תרופות מצמחי מרפא) עם שילוב של פעילות גופנית ?
2. כמו כן רציתי לברר האם ניתן לבצע בדיקות נוספות לבירור הסיבה לעליית הכולסטרול או שמדובר בגנטיקה ?
אודה על תשובתך,
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נועם
ד''ר אבישי אליס07/09/2009אין בדיקות רוטיניות נוספות לברור ההפרעה בשומני הדם
ההפרעה שלך היא בעיקרה רמות טריגליצ גבוהות ורמות HDL נמוכות
עיקר הטיפול הוא בהקפדה על דיאטה ופעילות גופנית.
אנא המנע מתרופות "טבעיות" חבל על הכסף ולעיתים הבריאות
באשר לאומגה 3 - יש ליטול 2000 עד 4000 מג ליום, בוא תתחיל בדיאטה ובפע הגופנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומנים דםחגית07/09/2009
אני בת 29 בבדיקות דם שביצעתי נמצאו שומנים בדם (174 מ"ג)למרות שאני לא אוכלת שום דבר שומני , גם עור הפנים מלא בשומן ובנוסף(אני לא יודעת אם זה קשור )לעיתים יש לי דפיקות לב מהירות ללא כל פעילות והפה תמיד יבש דבר שגורם לי לשתות המון כ-5 ליטר ביום
מה עליי לעשות? ולאיזה רופא לפנות ?
מודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חגית
ד''ר אבישי אליס07/09/2009מציע שתפרטי את פרופיל שומני הדם בכדי שנוכל להתיחס
רופא המשפחה היא הכתובת!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי!!ניצן02/09/2009
קוראים לי נטע ואני בת 15 וחצי
עשיתי בדיקת דם והתעלפתי :-( אווווצ'..!!!!!
ובתוצאות הראו שיש לי כולסטרול ממש נמוך, TOTAL פחות מ-100, וסוכר נמוך
אני גובה 1.64 והמשקל שלי הוא 48,
יש קשר לזה שאני טבעונית? ופעם היה לי סוג של אנורקסיה שיש לי אותה גם היום אבל לא חמורה כמו פעם?
למה כולסטרול נמוך וסוכר נמוך בדם יכול לגרום ?? עכשיו ובעתיד???
תודה רבה!!!!!!!!!!
?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטע
ד''ר אבישי אליס02/09/2009מה היתה רמת הסוכר?
אני חושב שערכים אלה מצביעים על דיאטה לא מאוזנת, כחלק מהעובדה שאת צמחונית ואנורקטית בעבר
דיאטה לא מאוזנת פוגעת בגדילה וההתפתחות בגיל ההתבגרות, בריכוז ובכושר הלמידה ובמנגנוני הגנה של הגוף נגד זיהומים
קבלי יעוץ מדיאטנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת כולסטרולש02/09/2009
עשיתי בדיקות שגרתיות כולל ב.כולסטרול.בת 34 והתוצאות הם:כולסטרול טוטאל-145.5.
טריגלגסרדיס 66.7.
HDLכולסטרול 70.
LDLכולסטרול 62. האם הבדיקות בסדר ?תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין...........
ש02/09/2009לא מעשנת,אין מחלות משפחתיות ברקע.
אסתמה קלה יש לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשימרית
ד``ר רפי ביצור02/09/2009ברכותי - התוצאות מצוינות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה בבקשה
ש02/09/2009תודה על התשובה המהירה.רציתי לשאול לגבי הHDLכולסטרול כתוב לי 70 התוצאה אך בגרף מראה שצריך עד 65 ?וגם מה זה נקרא HDLכולסטרל רע או טוב?סליחה על הבורות אך אין לי ידע בנושא ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשימרית
ד``ר רפי ביצור02/09/2009HDL הוא הכולסטרול ה"טוב" ואין לו גבול עליון. כמה שיותר - יותר טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אגב,לשעה מייטבית ללקיחת מ........דני01/09/2009
נוטל גם טריטייסרגיל+טריטייס קופ 2.5 עקב י.ל.ד.
סיבסטטין10* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דני
ד''ר אבישי אליס01/09/2009טריטס קופ - בבוקר, כי מכיל משתן
טריטס רגיל לא משנה (אך אם הנ"ל)בבוקר - אז זה בערב
סימבסטטין- בערב לפני השינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעה מייטבית ללקיחת מיקרופיריןדני01/09/2009
מהי השעה המייטבית,בשעות היממה,ללקיחת מיקרופירין
האם רצוי או אפשרי בריאותית\רפואית ליטול אותו בשעה 11 בלילה?
עקב אילוצי זמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיקרופירין
ד''ר אבישי אליס01/09/2009אין כל משמעות
האפקט המצטבר של אספירין הוא של ימים
כך שאין משמעות לאורך זמן של שעת לקיחה
כך מתי שנוח לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה ושאלה בקשר לתרופותהילה26/08/2009
שלום רב.
אני בן 67, בריא בד"כ וללא כל מחלות או בעיות בריאות מיוחדות. בעצת הרופאה שלי אני לוקח 10 מ"ג סטטינים בכל יום.
אלו הן תוצאות הבידקה האחרונה שעשיתי, לפני כשבוע:
ldl - 102
hdl - 91
טריגיליצרידים - 66
סוכר בדם - 78
האם יש צורך בתרופה נוספת, או אולי להוריד מינון של הסטטינים?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה
ד''ר אבישי אליס26/08/2009לא הייתי מעלה מינון,
יש לי אפילו תהיות לגבי הצורך בטיפול - מה היה הפרופיל ללא טיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כולסטרול בילדיםsarit21/08/2009
יש לי 2 בנות הצעירה בת 15 כולסטרול 300 והגדולה בת 21 כולסטרול 260 אנחנו כולנו רזות הרופאה טענה שזה גנים כיצד לטפל בהן ללא כדורים מה רצוי לאכול האם נכון שסוייה וטופו זה פתרון האם מותר לאכול עוף כי שמעתי שבשר אסור יש לנו דיאטטנית רק בעוד חודש האם תוכל לעדכן אותי במה מותר ובמה אסור לי עצמי כולסטרול 333 בתודה שוב שרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרה
ד''ר אבישי אליס21/08/2009יש לציין את כל פרופיל הליפידים ולא רק את סך הכולסטרול.
כעקרון, גם אם הבעיה גנטית הטיפול הוא בכדורים -כשצריך
טופו ועוף טובים, הכל במידה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



