מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שריפת קלוריות.חסוי21/04/2008
שלום , קנייתי שעון דופק וכיוונתי אותו ע"פ נתוני : גיל 18 , משקל 65 וגובה 172 , במהלך השיעור אני עובדת חזק מאוד , מוציאה את המקסימום מכל אימון , ושורפת רק 420 +- קלוריות , לעומת זאת חברתי בת 29 שוקלת 70 גובה 176 שורפת 800 קלוריות ומתאמנת חלש מאוד לעומתי? מדוע? וכיצד אני יכולה להגיע לשריפה של 800 ואף יותר ? יש לציין שאני נמצאת תמיד על עומסים ומפיקה את המיטב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כיוון השעון
שרון וילנר25/04/2008יש לבדוק את הנתונים שהזנתם בשעון ולוודא שאכן הם נכונים (כולל מין וסוג הפעילות).
יתכן בסבירות נמוכה שהשעון לא מכוייל.
על מנת לשרוף 800 קלוריות את צריכה:
א. שמשקל גופך יהיה גבוה יותר.
ב. להיות זכר (גברים לעומת נשים באותו משקל/גיל/גובה שורפים יותר קלוריות)
ג. להאריך את אורך האימון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספיניגחסוי16/04/2008
היי אני עושה ספיניג כבר קרוב לשנתיים , בערך 5-4-6 פעמים בשבוע , והחלו להופיע לי טיפונת כאבים בברכים , יש לציין שאני מתאמנת כמו שצריך , כיון נכון של הכיסא , עושה בדיוק כמו המדריך , בנוסף לפעמים יש לי גם כאבים בקרסול .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ברכיים
שרון וילנר17/04/2008בעיות ברכיים נוצרות:
1. עבודה ללא עומס על הגלגל [שוקל 20 ק"ג].
2. רכיבה בעמידה רצופה לאורך זמן ארוך [מעל 4 דק'].
3. עבודה בBMP נמוך [מתחת ל 60]
כאבים בקרסול נגרמים משימוש בנעלים לא מתאימות [סוליה גמישהוכדומה]
ממליץ לך להוריד בכמות האימונים [ל-3 אימונים בשבוע], ולברר לגבי רכישת נעלי רכיבה.
חג שמח,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים..
שרית גרומן17/04/2008שלום לך
באופו כללי , אל כול כאב כדאי ורצוי להתייחס.. כדי למנוע דברים "גדולים" וחמורים בהמשך..
דבר ראשון ממליצה על מנוחה!! כן כן !! מנוחה מידיי פעם מאזנת את הגוף נותנת לו קצת יותר זמן להיבנות ולשמר את המערכות שלו. אימונים תכופים לאורך זמן רב ללא מנוחה שוחקים את מערכות הגוף. אז אני ממליצה על "פסק זמן" קצר..(שבוע..) ואז אם עדיין כואב יש צורך בבדיקה אצל אורטופד כדי להיות בטוחים שאין נזק חמור.
אשמח לשמוע אם המנוחה פתרה את הבעיה..
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברכת חג שמחאריאל - גן עד16/04/2008
חג שמח וכשר עם הרבה שמחה וחיוכים
והעיקר - ל " קחת " את הקשיים והמאמץ עם הרבה כייף
ושכל שיעורי הספיננג ימשיכו להיות כחוויה גדולה עם הרבה תענוג
וכל הכבוד לארגון , ולמדריכים הנפלאים שמעבירים שיעורי כייף אלו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצטרפת לברכה
מיה16/04/2008חג מאושר שיהיה לכולם,
מי יתן ונוכל להשלים את שעות השינה האבודות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחג פסח שמח
שרון וילנר18/04/2008רק רציתי לאחל לכולכם
חג פסח שמח (וכשר, לחלקכם...)
הרבה אהבה, נשיקות ואנרגיות חיוביות עם בוא האביב
הרבה הזדמנויות טובות שיקפצו, הרבה חופש ונופש לחג החירות
ושיהיה לנו רק טוב - כי מגיע לנו!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופהיערה15/04/2008
שלום, יש לי בעיה חמורה.. אני בחורה רזה ופתאום אחרי החורף כנראה שמתי לב שצמחו לי צדדים נוראיים ושהיריכיים האחרוריות שלי במראה שאלוהים ישמור.
נכנסתי לדאון רציני בעקבות כך. ורציתי לדעת כיצד לשפר זאת.
האם ספינינג זה הפתרון?
בבקשה תענו כי זה ממש ממש חשוב לי.!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני חוזר על זה שוב:
שרון וילנר17/04/2008ספינינג הינו סוג אימון אירובי, שמטרתו העיקרית היא שיפור סיבולת לב ריאה.
שריפת קלוריות היא תוצר נלווה, כאשר באמצעות תזונה מספקת ניתן למנוע ירידה במשקל.
בכדי לצמצם היקפים מומלץ לשלב אימוני כוח מאוזנים לכל הגוף, ושינוי בהרגלי התזונה בהתייעצות עם דיאטנית קלינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספינינג זה לא מסוכןשני15/04/2008
זה בריא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עותק מהתשובה של שרית גרומן (מיתוסים
שרון וילנר17/04/2008הרבה דברים "שומעים" על ספינינג והם בד"כ הכי טובים שיש.
ספינינג משפר את סילת לב הריאה שלנו, מחזק את השרירים, משפר את היכולת הכללילת שלנו.. בקיצור עושה הרבה דברים טובים!!
אבל, ספינינג צריך לעשות נכון! כמו כל ספורט צריך להגיע מוכן לאימון ולעשות הכל בהדרגה.
שזו מילת המפתח.. צריך להתחיל עם הדרכה נכונה על כיוונון האופניים, הדרכה נכונה על כמות ורמת האימונים, והסבר כללי על נושא.
ספינינג לא "הורס" דבר!! להיפך.
בעצם מה "שהורס" את הבירכיים , לכאורה, זה כשעובדים ללא עומס על הגלגל.. וזה קורה בד"כ כשניגשים לעבודה ללא הדרכה והסברים מוקדמים ע"י צוות מיומן ומיקצועי. אז...
גשי אל צוות המועדון בוא את מתאמנת בקשי הדרכה על האופנים לפני שאת מתחילה ואז תשיגי את התוצאות הטובות ביותר.
בהצלחה,
שרית גרומן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהטלי13/04/2008
שלום רב,
אני קונה אופני כושר הביתה.
אני מעוניינת לעשות אימונים מאומצים ולרזות (אני רוצה להוריד 10 קילו).
כמה זמן כל אימון מתאים לי וכמה פעמים בשבוע?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל באמצעות אימון אירובי
שרון וילנר14/04/2008שלום טלי
על מנת לרדת חצי ק"ג בשבוע צריך להימצא בחיסכון קלורי יומי של 500 קק"ל. כלומר, אם לא יחול שינוי בכמות הקלוריות הנצרכת (בהנחה שזו גורמת לך לשמור על משקל יציב ולא לעלות...), ותוציאי 500 קק"ל ביום באמצעות אימון, תרדי כחצי ק"ג בשבוע.
אולם, לדוגמה: אם החלטת לבצע 3 אימונים בשבוע, ובכל אחד מהם הינך מוציאה 500 קק"ל (תלוי במשקל הגוף ובעצימות האימון). סה"כ ההוצאה השבועית תהיה של 1500 קק"ל, כלומר כ-210 קק"ל ביום. זאת אומרת שבשבוע כזה תהיה ירידה של כ-200 גר'. (כך שיידרשו כ-10 חודשים על מנת להוריד 10 ק"ג).
בכדי לייעל את תהליך הירידה במשקל ושמירת ההישגים לאחר מכן, מומלץ לשלב אימוני כח ושינוי בהרגלי התזונה בהתייעצות עם דיאטנית קלינית.
בהצלחה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעור מאוחראאא09/04/2008
הי שרון
קודם מחמאה- יופי של שעוריםםם!!!
האם יש מצב להקדים את השעור ביום ג' בערב?
האמת, מעייף בשעה זו..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יום שלישי בערב
שרון וילנר09/04/2008הי אלי
תודה!!
לגבי ימי ג' בערב: מתחילת מרץ השיעור של 21:15 הוקדם ל 20:15, בנוסף קיים שיעור בשעה 19:00
אני מציע להתעדכן במערכת שעות במועדון או באתר המועדון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעור ב- 19:00
משה09/04/2008צהריים טובים שרון,
נכנסתי כעת למערכת השעות של המועדון ברחובות ולא מופיע שיעור ספינינג ב- 19:00.
ממתי הוא אמור להתחיל לפעול ומי מעביר אותו?
בתודה מראש,
משה רובנוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקישור למערכת שעות שבועית
שרון וילנר09/04/2008[a href='http://www.holmesplace.co.il/timetable/print_class.asp?clubID=5&studio=%E7%E3%F8+%F1%F4%E9%F0%E9%F0%E2' id='link']מערכת שעות שבועית - ספינינג רחובות[/a]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מגבלות ספינינגעינב06/04/2008
שלום רב, האם יש אנשים שלא מומלץ להם לעשות ספיניננג, האם נכון שזה פוגע בברכיים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התשובה של שרית
מיה07/04/2008לרחל (כותרת: מיתוסים) עונה על שאלתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה דברים על ספיניג...
שרית גרומן07/04/2008היי עינב.
נכון כדי שתציצי בתשובתי לרחל וגם...
היום ניגשה אלי מתאמנת שאמרה לי מפורשות שהאורטופד שלה המליץ לה בחום לעשות ספינינג בשילוב עם פיזיוטרפיה כדי להתגבר על בעיה שיש לה בברך...
ז"א ספינינג כאשר עושים אותו נכון (כיוון אופניים, טכניקת רכיבה, אימון הדרגתי..וכו') מומלץ בחום!
לפני כניסה בכלל לעולם האימון והכושר יש לעבור בדיקה אצל רופא ובדיקת מאמץ כדי לוודא שאין שום מגבלה פיזיולוגית לעסוק בספורט בכלל, ורק אז לצאת לדרך..
אז שיהיה בהצלחה ובכיף גדול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברכיים, ספינינג ודיווש נכון
ספינרית08/04/2008בהמשך לתשובתה של שרית לשאלה זו וגם לשאלת המיתוסים -
סיבה נוספת לכאבי ברכיים או לסיכון של פגיעה בהם היא לא רק דיווש ללא עומס אלא דיווש בעומס רב ובמהירות איטית מדי!
המהירות המינימלית המומלצת היא 60RPM (כלומר 60 סיבובים לדקה). גם אם עובדים בעומס גבוה צריך לשאוף שלא לרדת מהקצב הזה.
אם המדריך מבקש לסובב את הברז חזק ימינה עוד ועוד ואז לדווש לאט לאט (עד שהזקנה על ההליכון עוקפת אותכם) - אל תעשו את זה !
זה מעמיס מאוד על הברכיים ולכן בכלל לא מומלץ. בנוסף, להבדיל ממה שטוענים, זה לא מדמה את המצב האמיתי של טיפוס בעלייה תלולה ברכיבת שטח בחוץ אותו עושים דווקא בקצב מהיר יחסית.
בכללי – למי שרוצה לעשות ספינינג כאימון ספורט אפקטיבי ובריא ולא סתם לבוא לדווש ולשרוף קלוריות – חוק הברזל הוא:
אל תעשו על האופניים הנייחות מה שלא הייתם עושים על אופניים אמיתיים בחוץ!
וזה כולל ריקוד על האופניים, שכיבה על הכידון, דיווש בלי ידיים וכו'...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהRPM-קצב סיבובי רגליים (סיבובים/דקה)
שרון וילנר08/04/2008ה RPM (קצב סיבובי רגליים) המומלץ הוא מ60 ועד 110
כאשר:
תדירות דיווש בעת רכיבה נגד השעון: 100-95 RPM
תדירות דיווש בעת טיפוס (לעתים גבוה יותר בעת תקיפה): 90-85 RPM* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחבל!
שרית גרומן29/05/2008מצטערת לשמוע שזה מה שאתה מרגיש.. אבל זה נובע כנראה מאימון לא נכון!!!!
אין שום סיבה בעולם שכך תרגיש מאימון ספינינג נכון. ספר קצת איפה אתה מתאמן וגם מה אתה עושה באימון? יש לך מד דופק? נעליים מתאימות? ספר קצת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוספת פרסום של מערכת שיעורי הספיננגאריאל - גן עד03/04/2008
לדעתי , כדאי להוסיף את הפרסום השבועי של שיעורי הספיננג , ובסמוך אליהם את השינויים המתאימים
מאחר והפרסום של השינויים מתפרסם בדף הבית של שינויים ברגע האחרון
וכך יהיה קל יותר לדעת ולזכור מתי מתקיימים השיעורים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ...Before printing
שרון וילנר14/04/2008think of the environment
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהvery nice said
מיה14/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יומולדת 6 - היה גדול !!! יש תמונות?אריה01/04/2008
הי,
ראשית, היה מדהים מכל הבחינות, אנרגיות מטורפות, חשמל, אירוע מדהים ויוצא דופן.
האם יהיו תמונות באתר ???
ואיך אפשר לקבל העתק של התמונות???
תמשיכו לעשות אירועים כאלה,
אריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקרוב תמונות באתר המועדון
שרון וילנר02/04/2008[a href='http://www.holmesplace.co.il/news/default.asp?ClubID=5&catId=8&maincat=2&stcClubID=5' id='link'][/a]
אירועים מסוג זה, נותנים כח להמשך הדרך
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היה מדהיםאוליאל אתי31/03/2008
לשרון תודה על הערב הנפלא.
לא היה לנו ספינינג ברמות כאלה אתה מתאמץ כל כך ורואים את התוצאות.
תודה לרוני וז'קי על השיעור-היה נהדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יום הולדת 6 להולמס פלייס
מיה31/03/2008הספינינג בבריכה הכניס אנרגיות מרעננות כולם היו עם מצב רוח..
אני זרחתי מאושר שם..
נתתי מעצמי הכל,
מזמן לא היה לי שיעור יעיל כלכך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיני אופני כושרחים31/03/2008
האם המכשיר כדאי לשימוש ביתי או שמא זו המצאה שיווקית.
מהם נתוני הבסיס לרכישת מאופני כושר בייתיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אופני כושר
שרית גרומן31/03/2008אופניים אלה שונים לגמרי מאופני ספינינג . ממליצה לך לפנות לפורום כושר ושם להתעדכן בנושא זה יותר בפרוטרוט.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספינינג - האם בריארחל30/03/2008
שלום, שמעתי כי ספינינג "דופק" את הברכיים ויוצר נזקים, האם זה נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיתוסים...
שרית גרומן30/03/2008היי רחל.
הרבה דברים "שומעים" על ספינינג והם בד"כ הכי טובים שיש.
ספינינג משפר את סילת לב הריאה שלנו, מחזק את השרירים, משפר את היכולת הכללילת שלנו.. בקיצור עושה הרבה דברים טובים!!
אבל, ספינינג צריך לעשות נכון! כמו כל ספורט צריך להגיע מוכן לאימון ולעשות הכל בהדרגה.
שזו מילת המפתח.. צריך להתחיל עם הדרכה נכונה על כיוונון האופניים, הדרכה נכונה על כמות ורמת האימונים, והסבר כללי על נושא.
ספינינג לא "הורס" דבר!! להיפך.
בעצם מה "שהורס" את הבירכיים , לכאורה, זה כשעובדים ללא עומס על הגלגל.. וזה קורה בד"כ כשניגשים לעבודה ללא הדרכה והסברים מוקדמים ע"י צוות מיומן ומיקצועי. אז...
גשי אל צוות המועדון בוא את מתאמנת בקשי הדרכה על האופנים לפני שאת מתחילה ואז תשיגי את התוצאות הטובות ביותר.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהנדב26/03/2008
האם בשיעורי ספינינג יש יותר נשים? מהם אחוזי הגברים בשיעורים אם יש בכלל?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש גברים בספינינג
מיה27/03/2008שלום נדב,
אחוז הגברים הנמצאים בשיעור ספינינג משתנה בהתאם לשעה בה מתקיים השיעור, למדריך המעביר את השיעור וכו'...
בדרך כלל בשיעורי הבוקר המוקדמים, ישנו מספר נמוך יותר של טוסטסטרונים. הגרף הוא בדרך כלל בגידול אקספוננציאלי על פי השעה ביום, כך שאם תגיע לשיעורי ערב סביר שתראה מלאי גדול יותר.
בכל מקרה, באופן טכני כל השיעורים פונים לשני המינים ומתאימים לשני המינים.
אתה מוזמן לבוא ולנסות. רק אם זו הפעם הראשונה, ראוי שתגיע לשיעור מתחילים (מצויין בלוח השיעורים).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איוורור חדר הספיניגאיתן23/03/2008
עד לטיפול המובטח במערכת המיזוג אולי יותקנו מספר מאוורים קטנים בחלק האחורי של החדר למרות שלחלק מהמדריכים לא מענין מה קורה שם עם הוספת המאוררים ניתן יהיה להעלות אתת הטמפפ' ולחחסוך בחשמל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאווררים
טל רומם24/03/2008יש במכון הרבה גריאטרים בצדק או שלא שטוענים שזה הורס להם את הגב (יש צדק במה שהם אומרים) אני אישית חושב שצריך איזה שתיים מכוונים למרכז הכיתה בשביל הסרקולציה.
למיטב הבנתי וממה שאמרו לי מתכוונים להוסיף יחידת מיזוג באפריל (עניין של שבועיים שלושה)
לי גם קשה עם זה שאין אוויר לפעמים ... שלא לדבר על הריח שאנשים משאירים אחריהם
הצעתי להנהלה לפזר קצת מפיצי ריח (כמו בשירותים ) זה פיתרון זול ואפקטיבי ביותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









