פורום הפרעות קצב הלב, הפרעות לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקג
    דורון
    02/05/2013

    בת 80 לפני ניתוח שד {גידול}
    סיכום בדיקת אקג:
    multiple apbs
    apbs with aberrant conduction
    א- מה זה אומר ?
    ב-האים יש צורך לגשת לרופא בדחיפות ?
    תודה על היחס והתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקג - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    04/05/2013

    APBS הן פעימות מוקדמות עליתיות. מדובר בתופעה לא מסוכנת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר לב
    מיכל
    02/05/2013

    שלום רב,

    רציתי הסבר לתושבה של הולטר לב:
    בתשובה כתוב-

    סינוס בין 101 ל54 ממוצע 72.

    שני אירועים של PAT'S-אחד מהם עד 5 פעימות עם הולכה ותבנית של BBB

    השני RIPLET Pac's.

    :Puc's בודדים.

    עלי להוסיף שאני מטופלת בנורמיטן וסוטלול עקב פירפור שהיה ליפני שנתיים ומאז לא חזר.
    תודה רבה מיכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הולטר לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר לב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    04/05/2013

    ההולטר מראה קצב בסיסי תקין עם שני ארועים קצרים (עד 5 פעימות) של הפרעת קצב מסוג טכיקריה עליתית. אין בממצא זה סכנה. הסוטלול יעיל גם כנגד הפרעת קצב כזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב
    אנונימית
    30/04/2013

    שלום ותודה מראש על התמיכה:
    היתה לי הפרעת קצב של 400 פעימות לדקה למזלי הרב הייתי במיון באותו זמן ועשו לי אקג- הרופאה במחלקה הפנימית אמרה לי שזה לא היה פרפור פרוזדורים ואני עדיין בהמשך בירור בקופת חולים- בהולטר מצאו לי סינוס טכיקרדיה עד 150 לדקה +קטעים חוזרים של wenckebach-
    כרגע אני לוקחת פעם ביום קרדילוק 1.25
    יש לי בבקשה 3 שאלות ממש חשובות לי:
    1)האם הקרדילק יעזור בהפרעות קצב המהירות אבל מצד שני יחמיר את החסם הולכה שלצערי יש לי?
    2)מה לדעתך הפרעת קצב כזאת יכולה להיות אם לא פרפור פרוזדורים? איזה סוגי הפרעות מגיעים למהירות מפחידה כזאת?
    3)איזה עוד בדיקות היית ממליץ כדי לאבחן את הבעיה ?- עשיתי: אקו לב, בדיקת מאמץ, בדיקת eps , הולטר, ובדיקות דם- הכל תקין חוץ מההולטר
    אני כעת ממתינה להולטר חוזר ולבדיקת טלטול tilt test
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות קצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    01/05/2013

    כיוון שאין לי מידע על הפרעת הקצב - איני יכול להתייחס לרוב שאלותייך. הקרדילווג אכן עלול להחמיר הפרעות הולכה ולכן חשוב מעקב אקג והולטר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב
    צילה
    30/04/2013

    עשיתי אקו התוצאות היו תקינות חוץ מהמשפט הזה
    מסתם טריקוספידלי:אי ספיקה קלה. לחץ ריאתי: 48 ממ"כ + RAP
    האם זה משמעותי?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    01/05/2013

    כרגע אין לכך משמעות אך יש לעקוב עם אקו חוזר בעוד 6-12 חודשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • VPC's ו- APC's
    אורית
    29/04/2013

    שלום רב,

    אני בת 41, אם לארבעה ילדים. הופניתי לבדיקת הולטר מאחר שמזה כמה חודשים אני חשה מעין תחושת ריחוף, בעיקר בזמן שכיבה ולעתים בישיבה (אף פעם לא בזמן עמידה או הליכה) וגם פלפיטציות.

    בבדיקה נמצאו הדברים הבאים:
    הקצב הבסיסי: קצב סינוס
    מהירות מינימלית: 70
    מהירות מקסימאילית: 133
    מהירות ממוצעת: 92
    הפרעות קצב חדריות VPC’S: נצפו סה''כ 487 VPC'S במשך הבדיקה.משני מוקדים.( עמ' 6 ,7 ) בלטו בשעות העירנות. נצפה זוג VPC'S בודד (עמ' 6 ).
    הפרעות קצב על חדריות APC‘S: נצפו סה''כ 5 APC'S במשך הבדיקה .( עמ' 7 )
    הפרעות הולכה: לא נצפו.
    פעילות קוצב:
    שינויים משמעותיים בקטע st: לא נצפו.
    תלונות הנבדק: לא צוינו.

    אני מוטרדת מכמות הממצאים (487 VPC ו- 5 APC).

    מה משמעות הדברים? מה עלי לעשות? האם יתכן כי נגרם עקב סטרס?

    אודה לכם מאד על תשובתכם.
    בברכה,
    אורית קציר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    VPC's ו- APC's

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • VPC's ו- APC's - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    01/05/2013

    פעימות מוקדמות עליתיות וחדריות (APCs ו VPCs) הן תופעה שכיחה ולא מסוכנת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור פרוזדורים ותרומת דם.
    שגב
    28/04/2013

    בן 64 ,בעל סוג דם O + ,חבר בארגון תורמי דם,תרמתי דם 2-3 פעמים בשנה במשך שנים רבות,סובל מיתר לחץ דם שנים רבות ולחץ הדם מאוזן בנורווסק,אבל זה לא הפריע,

    אושפזתי פעמיים השנה (בינואר ובפבר') בבית חולים השרון ,יומיים שלושה בכל פעם,בפעם האחרונה זה היה בתאריכים 14-15 פברואר,מטופל ב-נורווסק 10 מ"ג ללחץ דם+ קרדילוג -1.25 מ"ג ו-טמבוקור 100 מ"ג(פעמיים ביום-50 מ"ג)להפרעות קצב.בסיכום השחרור מבית החולים נכתבה לי אבחנה-REC.PAF

    מאז האישפוז בפבר' -הפרעות הקצב לא חזרו,לחץ הדם מאוזן ובחודש האחרון חזרתי לפעילות גופנית(בעצימות קלה עד בינונית),הולך -3 פעמים בשבוע 11-13 ק"מ כל פעם,מגיע לדופק עד -130 פעימות בדקה שזה כ- % 75 מתפוקת הלב,יכול להגיע לקצב פעימות גבוה יותר,אבל מקפיד לא לעבור את ה-130 פעימות,לאחר האימונים לחץ הדם הסיסטולי שלי יורד ל-115-117 והדיאסטולי ל 69-75 למספר שעות.

    ביקשתי לתרום דם כהרגלי ונעניתי שלא יקחו ממני דם בגלל הסיכון -מדוע?? איזה סיכון??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור פרוזדורים ותרומת דם. - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    28/04/2013

    איני יודע. אין כל סיכון עבורך בתרומת הדם.
    יתכן שהם חוששים לערות דם עם התרופות שאתה נוטל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב
    אנונימית
    25/04/2013

    שלום וברכה:
    לפני חודשיים הרגשתי ממש רע חולשה לא מוסברת ודפיקות לב מהירות+רעידות- הלכתי למיון שם הפנו אותי לבדיקת הולטר:
    מצאו סינוס טכיקרדיה+ קטעים חוזרים של wenckebach (בלילה)- כנראה מדובר ב high take off, לאחר שבועיים הרגשתי כאבים בחזה שמקרין ליד שמאל כל השבת ובמוצ"ש בבוקר בחמש הלכתי למיון שם חשבתי שאני הולכת למות- הדופק עלה ל 160 אם לא יותר אולי 200 והיו לי זרמים חזקים בידיים -רק בידיים ואחר כך תחושת נימול- אישפזו אותי 8 ימים שבמהלכם ממש סבלתי מ: כאבים בחזה + קוצר נשימה ותחושת מחנק + זרמים בלב +דפיקות לב מהירות כמה פעמים ביום מעל 150
    עשו לי בדיקת eps ואלו הממצאים:
    לא נמצא עדות להפרעת הולכה ב av , לא נמצאה טאכיקרדיה עלייתית (לא נמצא אריתמיה פרוזדורית ולא בעיה משמעותית בתפקוד הסינוס) , שוחררתי עם קרדילוג 1.25 מאז היה לי אירוע של קשיי נשימה למשך שעה שלאחר מכן היתה לי סחרחורת ודפיקות לב מהירות + לפעמים לחצים בראש וברקות (במיוחד ברקה השמאלית)
    יש לי בבקשה כמה שאלות ואני מאוד ישמח אם יענו עליהם (דרך אגב- בדיקות דם הכל תקין ובדיקת מאמץ תקינה+ אקו לב תקין אבל עם סטיות קלות)
    1)האם מה שהיה לי במיון זה פרפור פרוזדורים? דופק אולי יותר מ 160 והאם עכשיו אני בסכנה לקרישי דם כל פעם שזה קורה?
    2)האם בדיקת eps בודקת גם את חדרי הלב או רק את הפרוזדורים והעליות? ומה יותר נכון הבדיקה הזאת או ההולטר כי עובדה שיש לי את התסמינים האלו?
    3)האם ניתן לטוס במצב כזה לרחוק? האם אני בסכנת חיים?
    4)האם התופעות חולפות או מחמירות? אני יסבול ככה כל חיי?
    5)האם mobitz 1 יכול להתדרדר בגיל 28? או שזה לא קשור לגיל?
    6)האם כשיש לי קשיי נשימה אני באי ספיקת לב?
    7)האם המצב מנבא מחלת בשריר הלב או מחלה אחרת? או רק במערכת ההולכה?
    8)האם אני צריכה גם מדללי דם?
    בקיצור רציתי לדעת מה בדיוק מצבי...
    סליחה על כמות השאלות אני פשוט כבר לא ישנה מפחדים ומחשבות ותודה רבה על כל מענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות קצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    28/04/2013

    אני משער שלא היה פרפור (בודאי היו אומרים לך לו היה). אינך בסיכון מוגבר לקרישי דם. אינך זקוקוה לבדיקת EPS. ניתן לטוס ללא סכנה. איני יכול לנבא כיצד תרגישי. מוביץ 1 לרוב אינו מתדרדר ואינו מנבא מחלה במערכת ההולכה או בשריר הלב. אינך באי ספיקת לב. אינך צריכה מדללי דם. לילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב

    אנונימית
    29/04/2013

    שלום ותודה רבה על המענה:,
    רציתי לציין שכבר עשו לי בדיקה פולשנית eps ואמרו לי בסופה שיש לי הפרעות קצב אבל הם לא מסוכנות - מה זה אומר שיש לי הפרעות מהפרוזדורים ולא מהחדרים?
    כמו כן רציתי לשאול עד כמה הבדיקה הזאת מדויקת כי קראתי מאמר שאומר שהתחום של ה-eps די חדש והגירויים ללב שעושים בבדיקה זו לא מספיק חזקים בכדי ליצור תמיד את ההפרעות קצב...
    רציתי גם ברשותך לשאול מה ההבדל בין קצב לב ממש מהיר במנוחה לבין פרפור פרוזדורים כי חשבתי שזה אותו דבר....
    ואת חוות דעתך- אמרו לי שיש לי מוביץ 1 ובנוסף הפרעות קצב מהירות- קיבלתי בסוף האשפוז קרדילוק 1.25 פעם ביום - השאלה היא האם זה לא יגרום לחסם ההולכה (לקצב האיטי) להיות יותר גרוע ולהחמיר? ואיזה טיפול ניתן לקבל למוביץ 1 כאשר יש סימפטומים והאם לא אוכל לנהוג יותר בשל מקרים של סחרחורת ודפיקות לב מהירות+ כאבי ראש?
    תודה וסליחה על המטרד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח הולטר לב
    רחל סב
    21/04/2013

    שלום רב,

    להלן תוצאות בדיקת הולטר שביצעתי:
    קצב בסיסי-סינוס

    מהירות מינימלית:53 מהירות מקסימלית 106 מהירות ממוצעת 65
    הפרעות חדריות:נצפו בסה"כ VPB 2
    ללא זוגות או VT
    הפרעות על חדריות : נצפו בסה"כ APBS7
    ללאSVT או PAF
    הפרעות הולכה: לא נצפו.
    שינויים משמעותיים במקטע ST לא נצפו
    סיכום:קצב בסיסי: סינוס, מהירות מינימלית 53 לדקה, מהירות מקסימלית: 106 לדקה, מהירות ממוצעת 65 לדקה.
    הפרעות חדריות: נצפו בסהכ VPBS2 במהלך הבדיקה.
    ללא זוגות או VT
    הפרעות על חדריות: נצפו בסהכ APBS7 במהלך הבדיקה.
    ללא SCT או PAF.
    הםרעות הולכה: לא נצפו שינויים משמעותיים: לא נצפו.

    האם הבדיקה תקינה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח הולטר לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח הולטר לב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    22/04/2013

    הבדיקה בגדר הנורמה. יש רק פעימות מוקדמות שהן תופעה שכיחה מאד ולא מסוכנת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לפרופ אלדר ותהייה
    בתיה
    21/04/2013

    תודה על תשובתך הנהירה. תיקון קטן: אני עדיין על טמבוקור, מה שהופסק הוא הקרדילוק. האם כדאי להפסיק כעת הטמבוקור ולנסות וראפרס? והאם אין הוראפרס נחשבת לתרופה פחות תוקפנית מהטמבוקור?
    ועוד קטנה: האם גם הוראפרס עלולה לגרום לחסמי הולכה כמו החוסמי ביתא (קרדילוק)?
    תודה שנית
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה לפרופ אלדר ותהייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לפרופ אלדר ותהייה - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    21/04/2013

    בהחלט ניתן לעשות את השינוי מטמבוקור לורפרס.
    התרופות אינו תוקפות, אך גם הורפרס יכול לעשות חסמי הולכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת תרופתית
    בתיה
    21/04/2013

    שלום רב
    אני מטופלת מזה 7 חודשים בטמבוקור 200 מג לפעימות מוקדמות פרוזדוריות שבאות בהתקפים 'מטורפים' ומשבשות את חיי. הטמבוקור לא עוזר תמיד ויש גם ימים גרועים. במקביל נטלתי עם הטמבוקור גם קרדילוק אך מפאת כמה אפיזודות של חסמי הולכה שנצפו בהולטר היא הופסקה. ניסיון טיפולי בריתמקס לא הועיל.

    לאחרונה הוצעה לי התרופה verapress SR 120 mg (בשחרור מושהה).
    אודה לחוות דעתכם כדלקמן:
    האם יש סיכוי שהיא תעזור והאם שווה הניסיון (ידוע לי שבמקור היא משמשת בטיפול לבעיות אחרות).
    האם היא תרופה פחות 'חזקה' מהטמבוקור עם פחות תופעות לוואי ולכן עדיפה לטווח ארוך?
    האם ניתן לערוך כל כך הרבה ניסויים (טמבוקור-ריתמקס- טמבוקור ללא קרדילוק - ווראפרס) תוך חודש וחצי? נאמר לי שבלאו הכי בדברים האלה הכול הוא ניסוי וטעייה.

    תודה וברכה
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוות דעת תרופתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת תרופתית - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    21/04/2013

    מאחר ומדובר בניסוי ותעיה ניתן לנסות אך הסיכוי שהורפרס יעזור אינו גבוה. אין לה פחות (אך גם לא יותר) תופעות לואי מאשר לטמבוקור. בהחלט ניתן לנסות תרופה זו כעת (לאחר הפסקת הטמבוקור). בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר במאמץ קל
    אורית
    20/04/2013

    שלום ד"ר
    אני מזה חודשיים סובלת מדופק מהיר שבא לידי ביטוי בכל מאמץ קל, ומתלווה אליו לחצים בחזה. נוטלתי מס כדורים שלא הועילו כלל: קרדיולוק,אקאקור,דרלין,קורולאן, ושום דבר ממשיכה לסבול. ביצעתי הולטר וזו התשובה: סינוס מינימום 57 לדקה ומקסימום 171 לדקה.
    בממוצא 89.
    APBS מרובים וVPBS בודדים.
    מה אומרת התוצאה? יש לציין שאני כבר חודשיים בבית לא יכולה לעבוד בגלל הדופק במאמץ שגורם לי לבחילה וללחצים.
    אודה על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק מהיר במאמץ קל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק מהיר - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    20/04/2013

    ההולטר מראה פעימות מוקדמות שיכולות לגרום לדפיקות לב והן לא מסוכנות. השאלה האם בזמן נשיאת ההולטר חשת בסמפטומים כלומר בדופק מהיר. אם לא אז אין לממצאי ההולטר ערך רב. עליך לפנות לקרדיולוג להמשך ברור - במיוחד כיון שציינת לחצים בחזה בזמן הדופק המהיר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך דופק

    אורית
    20/04/2013

    כן בזמן ההולטר הרגשתי דופק מהיר וכך כל הזמן מלווה בסחרחורת ובחילות כל דבר קטן שעושה נהיה לי סחרחורות חולשה דופק והולכת לשכב. כיצד אפשר לפתור את הבעיה הזו? האם אמבלציה לא באה בחשבון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך דופק - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    20/04/2013

    אם מדובר בפעימות עליתיות שגורמות לסמפטומים טיפול תרופתי עשוי לעזור ולשם כך יש לפנות לקרדיולוג. אבלציה לא מבצעים כטיפול בפעימות עליתיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אורית
    20/04/2013

    אניסינו מס רב של כדורים כפי שרשמתי וכלום לא עזר. נאמר לי שהפעימות הם מחדרי הלב. בטקג שביצעתי מס פעמים רשום סינוס טכיקרדיה. אז אני לא מבינה ככה חיים עם זה? שום כדור לא עוזר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    20/04/2013

    סינוס טכיקרדיה זה קצב לב מהיר אך תקין. קצב הלב עולה במצבים כמו מאמץ, התרגשות, מחלת חום ועוד. אם סינוס טכיקרדיה גרום לסימפטומים קרדילוק אמור לעזור. בהולטר ציינת שהיו הרבה APBS ומעט VPBS כלומר היו הרבה פעימות עליתיות ומעט חדריות.
    כמו שאמרתי קודם- במידה והפעימות העליתיות גורמות לספמטומים ניתן לטפל תרופתית ויש עוד אופציות בנוסף לתרופות שניסית. אמנם מעדיפים לא לטפל בפעימות מוקדמות כי הן לא מסוכנות אבל אם הסמפטומים בלתי נסבלים ניתן לנסות תרופות נוספות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר
    ליאור
    17/04/2013

    שלום רב,
    אשמח להבין את תוצאות הבדיקת הולטר בבקשה:

    תחת כותרת הפרעות הולכה , כתוב:
    בשעות הלילה / בוקר נצפו אירועים של A-V BLOCK דרגה שניה עם מרווחי R TO R עד 1.95 שניות , כנראה ATYPICAL WENCKEBACH .( עמ' 6,7 ) נצפה VARIABLE P-R INTERVAL. normal a-v conduction during sinus tachycardia

    תחת הכותרת הפרעות קצב חדריות VPC’S , כתוב:
    נצפו סה''כ 4 VPC'S במשך הבדיקה.ממוקד אחד.


    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הולטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    18/04/2013

    בהנחה שתשובת ההולטר מדויקת, לא מדובר בבעיות משמעותיות או הדורשות התערבות כלשהי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ותוספת לפרופ אלדר

    בתיה
    18/04/2013

    תודה על תשובתך הבהירה. הפעימות המוקדמות הן פרוזדוריות. האם זה משנה את אחוזי ההצלחה של הצריבה? הן היו שם גם לפני האבלציה אלא שכעת הוחמרו מאוד מאוד. הטמבוקור לא עוצר אותן במאת האחוזים.
    כמה זמן כדאי להמשיך עם ניסיון הטמבוקור (מעודדת הערתך שעל לב בריא התרופה איננה מסוכנת)?
    תודה וברכה
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת רטט
    שירה
    16/04/2013

    ד"ר שלום רב,

    בת 55.לא לוקחת שום כדורים. (במשפחתי מחלת לב מובהקת מצד שני הוריי (צינטורים והתקף לב)

    כעט, לפני למעלה משמונה חודשים החל לי מעין "רטט" חזק (ויברציה קבועה) ובלתי פוסקת 24 שעות ביממה מרגישה זאת גם בזמן שינה כאמור מעין רטט באזור החזה העליון מצד שמאל באזור נקודתי אזור שד שמאל/צלעות שמאל (כירורג שד הגדיר המקום צלע 3-4 בקו אקסילרי קידמי)הרטט מובהק יותר ומוחשי מאד בצד זה!!!, הרטט הזה שנמשך כאמור מספר רב של חודשים אני מרגישה כי אותו רטט מסויים גורם לי לויברציה בכל הגוף וגורם לי לתחושת זרם קל בגוף כשהוא ממש קבוע ולא מרפה 24 שעות ביממה.

    כמו כן יש לי את התחושה הנ"ל גם בכפות הרגליים כשברגל ימין זה יותר בולט והתחושה יכולה לעיתים ברגליים להזכיר תחושת נימולים אך לא נרדמות לי הרגליים . התחושות ברגליים למטה החל ובאותו הזמן עם החלק העליון יותר בצד שמאל בגוף.

    זו תחושה בלתי נסבלת וכמובן שאיכות החיים שלי מאד נפגמה כתוצאה מכך.
    אני נושמת רגיל, אין לי לחץ בחזה ו/או בידיים שאר התחושה זאת אומרת תקינה, איני מתעייפת ו/או חלשה כתוצאה מכך, ולכן איני בטוחה שזה מהלב, אך בכל זאת יש זמן שאני מרגישה שבעצם משהו בלב או באזור הלב מרטיט לי את המקום והגוף. היתכן???

    הייתי אצל כירורג שד- אולטרסאונד שד תקין.

    אורטופד - מיפוי עצמות תקין.

    נוירולוג (שתי נוירולוגים) - הבדיקה תקינה .

    EMG ידיים ורגליים תקין אף על פי שהאזור כאמור יותר באזור החזה אך כמובן גם רגליים וידיים (כאמור כל הגוף) רטט ומעין תחושת זרמים חשמליים עדינים קלים (כך אני מסוגלת לתאר את התופעה).

    נוירולוג ששלח אותי ל-C.T. עמוד שדרה צווארי וגבי תקין.

    MRI עמוד שדרה צווארי וגבי תקין.

    הייתי אף אצל פסיכיאטר מכיוון שרופא המשפחה אמר שאם זו לא בעיה אורטופדית ו/או נוירולוגית אז כנראה היא פסיכוסומטית אך הפסיכיאטר אמר שהבדיקה תקינה.

    קיבלתי למשך שבועיים סימבלטה שלא עזרה.

    קיבלתי למשך חודש כדורי ליריקה 300 מ"ג שלא עזר.

    אקו לב בוצע - תקין.

    בדיקות דם תקינות.

    נותרתי עם התחושות הנ"ל ללא אבחנה וללא טיפול כאמור ואני מבינה שלעבור מעצמו אם לא עבר כבר שמונה, תשעה חודשים זה לא יקרה.

    הייתי מבקשת את חוו"ד מה זה יכול להיות לדעתך? אני מבינה ומניחה שנעשו לי את מירב הבדיקות הן הנוירולוגיות והן האורטופדיות ולא נמצאה בעיה. מה גם שאקו לב יצא תקין, אך אני סובלת מהתחושה הזו מאד ומחפשת עזרה ו/או כיוון מה זה יכול להיות וממה זה יכול לנבוע.

    אשמח לתשובתך ולדעתך.

    תודה מראש על סבלנותך האדיבה

    ב ב ר כ ה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושת רטט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת רטט - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    16/04/2013

    לצערי איני יודע מה הבעיה אך ברור לחלוטין שמקורה אינו בלב. יכול להיות שמדובר בבעיה מקומית בשריר, עצם או עצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה
    שושי
    12/04/2013

    אם אני סובל מהרבה פעימות מוקדמות
    האקו שלי תקין
    כל כמה זמן עליי לערוך בדיקות ?
    אקו אקג והולטר?
    אם בכלל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    12/04/2013

    פעימות מוקדמות בנוכחות לב תקין לפי אקו אינן מסוכנות כלל לכן אין צורך בבדיקות נוספות באופן שגרתי. בדיקות חוזרות נחוצות רק אם בעתיד יתעורר חשד לבעיה אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליף לריתמקס
    YASMIN
    09/04/2013

    שלום רב. אימא שלי בת 62 כבר הרבה שנים לוקחת ריתמקס 150, עכש'ו אין להסיג אותו. איזו תרופה מחליפה הכי מומלצת במקום? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחליף לריתמקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליף לריתמקס - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    09/04/2013

    ריתמקס הוא שם מסחרי של תרופה בשם פרופאפנון. יש תכשיר הנקרא פרופקס שמכיל אותו מינון פרופאפנון כמו ריתמקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום