מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דופקיגאל27/09/2013
אני בן 73,ספורטאי. הדופק לאחר מאמץ מקסימלי באופני כושר,לא עולה מעל 130 פעימות. האם זהו מצב תקין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק - תגובה
פרופ` דוד רוט28/09/2013אם אתה בריא וחש בטוב בזמן המאמץ סביר שעליה עד 130 היא תקינה. בגילך הדופק שלך צריך לעלות במאמץ מקסימלי עד 150 לערך, אבל למטרות כושר גופני מספיק להגיע ל 130 בדקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרפורארוניקו24/09/2013
האם פרפור התקפי שחוזר לסינוס מותר לקחת כדור מואלטק כשבלוטת התריס לא מאוזנת בגלל פרוקור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרפור - תגובה
פרופ` דוד רוט28/09/2013מולטאק היא תרופה דומה לפרוקור אשר בניגוד לפרוקור לא מכילה יוד לכן אינה גורמת לבעיה בבלוטת התריס. היא מותרת לשימוש במטרה למנוע ארועי פרפור פרוזדורים אצל אנשים עם לב תקין וללא אי ספיקת לב. במצב של פרפור מתמיד אין ליטול תרופה זו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפיצת לביוסף21/09/2013
שלום,
חוויתי קפיצת לב של מספר פעימות ללא סימני כאב בזרוע שמאל או כאב בסנטר וגם לא כאב בחזה לאחר מכן.. האם זה התקף או הפרעת קצב?
לאחר מקרה זה מרגיש דפיקות לב חזקות ואיטיות שגם היו לי בעבר..
לא יודע האם לפנות לרופא? למיון? או שזו יכולה להיות תופעה של לחץ עבודה או לחץ נפשי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוסף
יוסף21/09/2013יש לציין שאני בן 31 לא מעשן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבנוסף - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר21/09/2013סה"כ אין בהולטר שום דבר מדאיג וגם ה"קפיצות בלב" אינן מהוות בעיה - אלו פעימות מוקדמות חסרות משמעות. המפענח העלה אפשרות של התעבות דופן הלב. אני מפקפק ביכולת להסיק זאת מהולטר, אך יהיה רצוי לעשות בדיקת הדמיה פשוטה של הלב (אקו לב) כדי לבדוק זאת. לגבי הממצא של הflutter אן fibrillation - מדובר בהפרעת קצב לא מסוכנת אך יתכן שהפענוח אינו מדויק וכדאי להראות ולהתיעץ עם מומחה להפרעות קצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה כניראה שייך לכותב שמתחתיי
יוסף21/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- holter summaryhanan17/09/2013
שלום רב,
אשמח לדעת מה המשמעות של הסיכום כדלהלן:
רישום של 22 שעות, קצב סינוס, 57-89 , ממוצע 68 לדקה.
Normal Beat Total: 89561
APB's: 76
SVT's: 0
Ventricular Total: 10 avg 0/hr
VPB's: 7 avg 0/hr
Couplets: 1
Triplets: 0
V-RUN: 0
VT's: 0
Bradycardia: 0
Dropped Beats: 2
Pauses: 0
QRS Total: 89828
Paced Beats: 0
בברכת חג-שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר holter summary - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר17/09/2013הבדיקה תקינה. חג שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי להגיע לדופק מטרהבני17/09/2013
אני בן 25. ספורטאי משחק כדורסל בערך פעמיים בשבוע אימון של שעה וחצי. בבדיקת ארגומטריה שנעשית במסגרת האימונים כל שנה לוקח לי המון זמן להגיע לדופק מטרה סופי. הדופק הנורמלי שלי בזמן מנוחה הוא 57. הבודק שבדק אותי אמר שזה לא כל כך טוב למה התכוון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קושי להגיע לדופק מטרה - תגובה
פרופ` דוד רוט17/09/2013לאדם בריא בכושר גופני גבוה יש דופק נמוך במנוחה. דופק 57 במצב כזה הוא נורמלי.
כאשר הכושר הגופני גבוה דרוש מאמץ ארוך יותר על מנת להעלות דופק.
לא ברור לי למה התכוון הבודק כאשר אמר "שזה לא כל כך טוב" כדאי שתפנה לקרדיולוג עם תוצאות הבדיקה לברר את הענין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוטלול וקרדילוקאלי16/09/2013
שלום רב ותודה מראש . אני בן 61
אני סובל מפעימות מוקדמות מרובות וכן מפירפור פרוזדורים מלווים בכאבים בחזה . גב עליון. כתפיים .צואר .לסתות .וגודש באף .עד עתה לקחתי 2 כדורים של קרדילוק 5 מג כדור בבוקר וכדור בערב. הרופא הוסיף לי כדור נוסף בשם סוטלול שני כדורים ביום.
בבקשה אני מבקש לשאול האם מקובל לטפל בפרפור פרוזדורים ובפעימות מוקדמות מרובות בקרדילוק ובסוטלול. קראתי כי שתי התרופות הם מאותה המשפחה.
חג שמח וגמר חתימה טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוטלול וקרדילוק - תגובה
פרופ` דוד רוט16/09/2013לקרדילוק ולסוטלול יש השפעה משותפת: שניהם חוסמי בטא. לסוטלול השפעה נוספת הוא חוסם גם תעלות אשלגן. לכן שילוב של שתי התרופות עלול לגרום לקצב לב איטי מידי בשל עודף השפעה של חוסם בטא. אם תופעה זו מתרחשת יש להפחית את המינון של אחת התרופות או לבחור להמשיך באחת ולהפסיק לחלוטין את השניה. כל שינוי תרופתי יש לעשות תוך התיעצות עם הרופא כמובן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמות אחרי צינתוריםיעל שרוני16/09/2013
שלום
בת 60 אחרי 2 צינתורים + סטנטים סכרת סוג 2 25 שנה
מאז התחילה הסכרת התחילו גם פעימות מוקדמות ומאז הן כאן. יש ימים של יותר ויש שבועות של בכלל לא. יש לי עודף משקל גדול ולא מצליחה לרזות. עם האינסולים גם שמנתי ב 7 ק"ג
בחודשיים האחרונים חזרו לי גלי חום כמו שהיו במנפאוזה וגם פעימות מוקדמות רבות שבחלק מהפעמים הן רצופות וזה מרגיש לי באזור הקיבה כמו בעיטות רבות וחזקות. אין סחרחורת או חולשה. רק בהלה גדולה שמא יהיה דום לב.
עברתי הולטרים רבים וגם שידרתי למוקד הקלטת אקג ונאמר לי שאלה פעימות מוקדמות לא מסוכנותץ
הייתי במעקב במרפאת קצב שנים רבות והפסקתי כי נאמר שאין צורך
מזה שנתיים אני נוטלת קרדילוק 5 מ"ג ולא נראה לי שזה עוזר
אקו לה שנעשה לפני כשנה תקין
שאלותיי הן
האם יש קשר בין הפעימות המרובות לבין גלי החום על רקע ההורמונלי?
האם יש קשר לכך שיש לי תת פעילות בבלוטת התריס?
האם יש קשר לסכרת ולמשקל העודף?
האם יש מה לעשות והאם כדאי חעשות?
אהה. נזכרתי. יש רצף פעימות כשאני מתכופפת להאכיל את החתול או להרים דבר מה וכן אחרי פעיות מאומצתץ אבל לא תמיד.
מה דעתך דוקטור?
אני מיואשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט16/09/2013כפי שנאמר לך פעימות מוקדמות אכן לא מסוכנות. למרות זאת הן יכולות לגרום לסמפטומים מטרידים מאד. פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה מאד והגורמים להן מרובים חוסר איזון הורמונלי הוא אחד הגורמים. אם קרדילוק לא עוזר ניתן לטפל בעזרת תרופות אחרות לשם כך יש לפנות לקרדיולוג. הסיבה שקרדיולוגים לא נוהגים לטפל בתופעה זו בתרופות אחרות (שאינן חוסמי בטא כמו קרדילוק) היא שהתופעה עצמה כאמור לא מסוכנת ולתרופות נגד הפרעות קצב עלולות להיות תפעות לואי מסוכנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות הולטר - מה זה אומר?בני15/09/2013
הקצב הבסיסי: קצב סינוס
מהירות מינימלית: 43
מהירות מקסימאילית: 134
מהירות ממוצעת: 81
הפרעות קצב חדריות VPC’S: נצפו סה"כ 2 VPC'S במשך הבדיקה.
הפרעות קצב על חדריות APC‘S: נצפו סה"כ 3 APC'S במשך הבדיקה .
הפרעות הולכה: לא נצפו.
פעילות קוצב:
שינויים משמעותיים בקטע st: לא נצפו.
תלונות הנבדק: לא צוינו.
הממצאים בהתאם לתלונות:
הערות/סיכום: בשעות הלילה/בוקר נצפו קטעי סנוס ברדיקרדיה/אריתמיה במהירות מינימלית של 43 פעימות לדקה, עם מרווחי R-R עד 1.6 שניות.
מה זה אומר?
תקין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות הולטר - תגובה
פרופ` דוד רוט17/09/2013ההולטר מראה קצב לב איטי בשעות השינה ומעט פעימות מוקדמות בסה"כ בגבולות הנורמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לטיפול הבדרליןאנה12/09/2013
בת 70. סובלת מהפרעות קצב חדריות ביגימניות קפליטס ולפעמים פלפיטיציות .
במיפוי תליום ללא סימני איסכמיה. בהולטר PAT קצב במהירות של 187, אקו לב תפקוד הלב תקין.
מבצעת פעילות פיזית נרחבת (כשעתיים) יוםיומית.
הומלץ להתחיל טיפול בדרלין 3X 10 .
שאלה: מה עלולות להיות התוצאות אם לא אתחיל את הטיפול ? אני מפחדת מתופעות לוואי.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה לטיפול הבדרלין - תגובה
פרופ` דוד רוט15/09/2013ההולטר מראה הפרעות קצב עליתיות שאינן מסכנות חיים אך עלולות לגרום לסמפטומים. הדרלין עשוי להפחית את תדירות הפרעות הקצב ולשפר את ההרגשה. תופעות הלואי של דרלין הפיכות עם הפסקת התרופה והמינון של 10*3 הוא מינון נמוך לכן לא צריך לחשוש מהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרב תודות!
אנה15/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הקשר בין פעימה מוקדמת לדום לב?מיכה11/09/2013
מידי פעם אני מרגיש למשך 3 שעות פעימות מוקדמות בדרך כלל יש קורלציה בין פעילות מוגברת של הקיבה :או אכילת יתר או קלקול קיבה .האם יש קשר בין פעימה מוקדמת לבעיות בקיבה?
בדיקת אקו ולב במאמץ תקינות.
מה הקשר בין פעימה מוקדמת לדום לב? שמזה פוחדים כל אלה שיש להם פעימה מוקדמת או פירפור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט11/09/2013אם האקו מראה לב תקין ומבחן מאמץ תקין, הרי שאין סכנה בפעימות מוקדמות ופרט לתחושה לא נעימה מדובר בתופעה שפירה, שלא קשורה לדום לב.
הסיבות לפעימות מוקדמות מרובות וקלקול קיבה יכל להיות גורם להן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת תרופותחנה10/09/2013
שלום רב,
עקב פירפור שהיה ליפני כשנתיים אני לוקחת סוטלול ונורמיטן פעמיים ביום.
ברצוני שלאול האם מותר להפסיק לקחת תרופות בשל צום יום כיפור?
תודה חנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת תרופות - תגובה
פרופ` דוד רוט10/09/2013לא רצוי להפסיק את התרופות בשל הצום. הפסקת התרופות תגרום לירידת רמתן בדם וזה עלול לאפשר ארוע של פרפור פרוזדורים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- svtבני09/09/2013
שלום רב,
עשיתי בדיקת מאמץ וזה מה שהקרדיולוג רשם.
דופק מטרה ללא שינוי st לאחר המאמץ הופעה של svt בקצב 230 לדקה עם חזרה לסינוס לאחר מכן הופעה של טכיקרדיה רחבת קומפלקס בצורה של lbbb עם ציר ימני באבחנה מבדלת svt עם הולכה אברנטית או vt ממוצא rvot. חזר עצמונית לסינוס יציב המודינמי במהלך כל האירוע.
אקג-סינוס תקין , אקו לב -חדר שמאל בגודל תקין חדר ימין בגודל ןתפקוד תקין ללא הפרעה מסתימת.
האם יש הפרעת קצב?
האם יש סכנה?
מה המלל שהוא רשם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר svt - תגובה
פרופ` דוד רוט09/09/2013במהלך הבדיקה הופיעה הפרעת קצב מהירה על חדרית ולאחר שהסתיימה הופיעה הפרעת קצב מהירה נוספת אשר לא ברור אם היא על חדרית או חדרית. עליך לפנות בהקדם לקרדיולוג שהפנה אותך לבדיקה לשם המשך ברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהsvt - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר11/09/2013אני מייעץ לפנות עם תרשים האק"ג מבדיקת המאמץ לקרדיולוג מומחה להפרעות קצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת קרדילוק אם מרגישים טובברק08/09/2013
בן 29, נוטל קרדילוק 1.25 מ"ג במשך שלושה שבועות (קיבלתי מרשם לשלושה חודשים) בכדי להתמודד עם פעימות מוקדמות שהציקו לי מזה זמן מה. מאז שאני נוטל את הקרדילוק אני כמעט לא חש בהן ולדעתי גם התדירות שלהן ירדה משמעותית. יש לי שלוש שאלות:
1. האם ניתן להפסיק לקחת קרדילוק או לקחת אותו רק בעת הצורך היות וכעת אני מרגיש ממש טוב?
2. האם אני מוגבל מבחינת פעילות גופנית? בעיקר הליכה, ריצה ואימוני שרירים?
3. האם אני מוגבל מבחינת תזונה?
בברכה,
ברק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת קרדילוק - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר08/09/2013בעיקרון ניתן להפסיק קרדילוג. אם אתה בריא אין בעיה לעשות פעילות גופנית ואינך מוגבל בתזונה (אך יש להקפיד על תזונה מאוזנת ובריאה). ספציפית, עליך לפנות לרופא שרשם לך את התרופה ולהתיעץ איתו לגביה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות - פעימות מוקדמותגל29/08/2013
שלום רב,
מאובחנת כסובלת מפעימות מוקדמות ממקור חדרי ועלייתי. בימים אלו מחוברת ללופ ריקורדר. ממצאים עד כה הראו פעימות מוקדמות, המופיעות בד"כ כבודדות או בזוגות נקלטו גם שני אירועים של 4-5 פעימות ברצף.
בדיקות דם כולל ב. התריס תקינות לחלוטין. אקו לב תקין לחלוטין. מבחן מאמץ- תקין למעט פעימות מוקדמות במהלכו. לחץ דם - נמוך מאד לא עובר את ה-98/56 בעיקר נמוך בשעות הערב.
לעיתים חווה אירועי סינוס טריכרדיה. דופק מהיר שמגיע במנוחה עד 106. וגם אחרי מאמץ דופק מהיר . אירוע זה יכול להימשך כשעה. לפי ממצאי הלופ ריקורדר - האירועים לא מלווים בהפרעת קצב .
לעיתים חשה מעין אי יציבות גופנית (זו לא סחרסורת במובן הרגיל), כאבי ראש וקצת קוצר נשימה.
האם בהינתן ממצאים תקינים בבדיקות - אני יכולה לשלול בעית לב? האם הפעימות המוקדמות גורמות לסינוס טריכרדיה? ואם לא מה הגורם לסינוס טריכרדיה?
האם כדאי לשקול טיפול תרופתי או בדיקות נוספות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - פעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט29/08/2013אם האקו תקין ומבחן המאמץ תקין אין סכנה בפעימות המוקדמות.
פעימות מוקדמות כשלעצמן לא גורמות סינוס טכיקרדיה. אם הן גורמות לחרדה החרדה יכולה לגרום לסינוס טכיקרדיה.
טיפול תרופתי כדאי רק אם הפעימות המוקדמות גורמות לסמפטומים משמעותיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
גל02/09/2013שלום רב,
אני מבקשת לציין כי בשבוע האחרון יש התגברות של הפעימות המוקדמות. כמעט כל שעה אני חווה פעימה מוקדמת ולעיתים זה מגיע בזוגות (אני מחוברת ללופ ריקורדר).
היו גם אירועים של 3-5 ברצף של פעימות מוקדמות ממקור חדרי. אקו לב לפני שבועיים תקין.
בסוף שבוע היו כשלוש שעות של פעימות מוקדמות כל 2 דקות, פעימה בודדת או בזוג.
אני מוטרדת מאד מהתגברות הפעימות המוקדמות.יש לציין כי בעת הליכה זה לא מופיע אבל לפעמים אחרי או בזמן אוכל, כשאני מתכופפת בפתאומיות או בקימה מישיבה לעמידה. אני מודאגת מהעליה באירועי הפעימות המוקדמות (מרביתן ממקור חדרי). האם יש מקום לדאגה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
פרופ` דוד רוט02/09/2013אם לפי האקו הלב תקין מבנית ותפקודית ומבחן המאמץ תקין לחלוטין וגם תרשים אקג רגיל תקין לחלוטין (כלומר קרדיולוג ראה את תוצאות הבדיקות כולן ואישר כי הן תקינות) הרי שאין סיבה לדאגה. אם לא נבדקת על ידי קרדיולוג יש לקבוע פגישה ולהגיע עם תוצאות כל הבדיקות כולל אקג רגיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות לכשירות ספורטנורברט25/08/2013
שלום, כמידי שנה אני עושה בדיקות ספורטאים, אני בן 67 בבדיקת המאמץ לפי דברי הרופאה עלי לעשות אקו לב במאמץ, UPB-s מרובים עד Bigemenia במנוחה ובמאמץ, מה זה אומר?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות לכשירות ספורט - תגובה
פרופ` דוד רוט26/08/2013התגלו פעימות מוקדמות במבחן המאמץ. לרוב מדובר בתופעה שפירה ולא מסוכנת. כדי לאשר זאת הרופאה הפנתה אותך לאקו במאמץ שהיא בדיקה מדוייקת יותר ממבחן מאמץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



