מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- PVC'Sמיכל25/12/2013
שלום רב,
בת 31, סובלת מחרדות, נוטלת LUSTRAL 75mg וCLONEX לפי הצורך כאשר מרגישה חרדות ותחושה של סטרס, חולה במחלה אוטואימונית ספונדליטיס אנקילוזיס. (מחלה לא חריפה המתבטאת בכאבים במפרקי הירך מידי פעם ודלקות עיניים חוזרות) מעבר לזה בריאה. הפלה טבעית לפני 3 שבועות.
בעקבות תחושה של פעימות מוקדמות מרובות כבר 3 שבועות מאז ההפלה, הפנתה אותי רופאת המשפחה להולטר.
בהולטר נמצאו 16 PVC ביממה. יש לציין שכבר 3 שבועות אני מרגישה מספר כזה של פעימות מוקדמות ביום. הפעימות לא מלוות בקוצר נשימה, שיעול או תחושה של כאבים בחזה, אלא פשוט פרפור כזה ולאחריו מן פעימת לב חזקה יותר מהרגיל. רוב הפעימות עדינות.
אקו לב נמצא תקין נעשה לפני שנה וחצי. (בעקבות דופק מהיר בעקבות חרדה)
אני יודעת שזה לא ממצא מסוכן לפי קרדיולוגים, אבל השאלה היא האם כדאי לעשות עוד בדיקות או שפשוט לעזוב את זה ולחכות שיעבור לבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PVC'S - תגובה
פרופ` דוד רוט26/12/2013פעימות מוקדמות הן אכן תופעה לא מסוכנת. אם כפי שציינת: עברת אקו שהיה תקין והולטר שהראה פעימות מוקדמות באותו זמן שאת חשת בדפיקות לב, הרי שאין צורך בברור נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אינטרקציה בין קרדילוק לטמבוקור-שגב24/12/2013
עקב פרפורי פרוזדורים נוטל 2.5 מ"ג קרדילוק פעם ביום + 100 מ"ג טמבוקור פעמיים ביום,פניתי לפורום תוספי תזונה לבדוק אם תוספי התזונה(כרום להורדת רמת הסוכר בדם) מפריעים לתרופות?נענתי שהקרדילוק משפר את קליטת הכרום ואף מעלה את הכולסטרול הטוב בדם,
בהמשך תשובתה,הנטורופטית-עדכנה שיש כתובים על כך ש"שילוב של חוסמי ביתא(קרדילוק) וטמבוקור יכולים לגרום לדיכוי מצטבר של שריר הלב" והמליצה לבדוק עם קרדיולוגים.
האם יש משהו באזהרתה?-תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרדילוק וטמבוקור-ה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר24/12/2013אכן השילוב יכול לגרום לדופק איטי אך בפועל הוא מאוד מקובל ונפוץ. נהוג להתחיל עם תרופה אחת מהשתיים, ואם אין בעיה, להוסיף את השניה במינון נמוך ולבדוק אפקטים כעבור מספר ימים ולהעלות מינון בהדרגה תוך ביקורת. כמובן יש לעשות זאת בתיאום ופיקוח הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלה לגבי פעימות מוקדמותנטע21/12/2013
האם ידוע לספרות הרפואית קשר בין פעימות מוקדמות לבין בקע סרעפתי, צרבות, גזים במערכת העיכול העליונה וקיבה מלאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד שאלה לגבי פעימות מוקדמות - תגובה
פרופ` דוד רוט22/12/2013למיטב ידיעתי לא ידוע על קשר, אבל קיבה מלאה וגזים במערכת העיכול העליונה יכולים לגרום לספמטומים שלא ניתן להבדילם מפעימות מוקדמות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדווקא בהחלט כן ידוע על קשר
גילי16/08/2014בין פעימות מוקדמות ו-GERD. מהות הקשר לא ברורה די הצורך אך קיימת השערה שהקשר נובע מעצב הוואגוס. ישנם דיווחים רבים של פציינטים אשר מצבם השתפר פלאים לאחר טיפול אגרסיבי ב-GERD. אני אגב אחת מהם...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמות, חלשות וחזקותנטע21/12/2013
שלום רב,
רציתי לדעת מדוע יש פעימות מוקדמות "אלימות" וחזקות יותר שגורמות לתחושה של חוסר אוויר לשניה ואפילו לשיעול, ויש פעימות מוקדמות עדינות וחלשות שבקושי מרגישים אותן? איך הרפואה מסבירה את זה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות, חלשות וחזקות - תגובה
פרופ` דוד רוט21/12/2013פעימות מוקדמות יכולות להיות ממקור עליתי או ממקור חדרי וזה יכל להיות גורם לתחושה שונה. כמו כן ככל שהפעימה המוקדמת קרובה יותר לפעימה שלפניה יש פחות זמן ללב להתמלא בדם והפעימה תזרים פחות דם ולכן תתקבל תחושה חלשה יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות הולטראנונימית20/12/2013
שלום,
אני בת 25 ועשיתי בדיקת הולטר עקב דפיקות לב מהירות.
תוצאות הבדיקה:
נצפו סה"כ 2 VPC'S במשך הבדיקה. בשעות הצהריים נצפה קטע של סינוס טכיקרדיה במהירות מקסימלית עד 145 פעימות לדקה.
האם התוצאות תקינות?
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות הולטר - תגובה
פרופ` דוד רוט21/12/2013ההולטר בגדר הנורמה. נצפה קצב סינוס כלומר קצב תקין עם 2 פעימות חדריות בלבד שהן תופעה שכיחה ולא מסוכנת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרפור פרוזדוריםעמליה17/12/2013
אני סולת כ 3 שנים מפרפור פרוזדורים. מזה כ 4 ימים התחלתי טיפול בטמבוקור ואריתמיקס בוקר וערב בבוקר אני לוקחת אספירין. בבוקר לאחר לקיחת הטיפול יש לי סחרחורות בערב פחות.
האם זאת תופעה ידועה
אודה על תשובה מהירה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרפור פרוזדורים - תגובה
פרופ` דוד רוט17/12/2013האם את נוטלת טמבוקור וריתמקס? מדובר בשתי תרופות מאותה משפחה ואין ליטול את שתיהן אלא רק אחת מהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמות- stress related??ילדה מפוחדת11/12/2013
שלום רב,
אני בחורה בריאה בדרך כלל בת 31, סובלת מהפרעות חרדה והיפוכונדריה. לפני כשנתיים עקב צריכה מוגזמת של קפאין ותקופה רווית סטרס, היו לי 3 ימים של פעימות מוקדמות מרובות...
הייתי אצל פרופסור לקרדיולוגיה עם תוצאות הולטר ואקג, האקג תקין, אקו לב (שביצעתי לאחר הביקור) תקין, הולטר הראה כ-80 PVC. אמר לי שזה חסר משמעות ולא מסוכן וזה באמת עבר לאחר כמה ימים...
עתה, שנתיים אח"כ, עברתי 2 הפלות בחמישה חודשים, תקופה מאוד לחוצה ורווית סטרס, עם המון צרבות ובעיות עיכול, יש לי כבר שבוע פעימות מוקדמות בממוצע 10 פעימות ביום (בשעות השינה אינני יודעת אם יש, אבל לפני ההרדמות אין).
אתמול היו לי בערב כל כמה דקות פעימה מוקדמת,(סה"כ בערך 16 אתמול) לקחתי כדור הרגעה (CLONEX) ןאיך שהכדור התחיל להשפיע, הפעימות המוקדמות נעלמו.
שאלתי היא, האם לדעתך יש לחזור על הולטר, אקג ואקו לב?
האם לדעתך יכול להיות שהפעימות המוקדמות הן תוצאה של STRESS וANXIETY שגורמים לגוף לייצר אדרנלין? (יש לציין שאינני מעשנת, אינני צורכת קפאין או אלכוהול)
תודה רבה רבה מראש,
ילדה מפוחדת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - שעון דופק לאימונים לבעל קוצב לבארז שמעון07/12/2013
האם אפשרי?להתאמן בהליכה ולבדוק בשעון תוך כדי?
איזה סוג לקנות כי הבנתי שאסור עם רצועת חזה
האם מותר לי מכונת תספורת?
mp3מותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעון דופק לאימונים לבעל קוצב לב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר08/12/2013לא ידוע לי על איסור שימוש ברצועת חזה למדידת דופק - אם כי לעיתים ספירת הדופק יכולה להפגע. מומלץ לעשות מבחן מאמץ עם רצועת הדופק ולוודא שאכן אין בעיה. אין בעיה םע מכונת תספורת ו mp3.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרדילוגרינו טון04/12/2013
האם זה נכון שקרדילוג פוגע בתפקוד המיני??..
ואם כן...מה עושים???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרדילוג - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר04/12/2013כמו כל חוסמי ביתא הוא עלול לפגוע בתפקוד מיני. מציע שתתיעץ עם הרופא המטפל לגבי תחליף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר לחץ דםמתן02/12/2013
ערב טוב
הופניתי להולטר לח"ד עקב מדידות מוגברות ו/או גבוליות במרפאה.
בן 39, לא מעשן.
יש לציין שאני הולך לישון בשעות המאוחרות של הלילה, וקם בהתאם.
מצ"ב סיכום הפענוח, אודה אם הרופא יוכל להסביר לי את הממצאים ומשמעותם.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר לחץ דם - תגובה
פרופ` דוד רוט03/12/2013הבדיקה מראה שיש לחץ דם גבוה במידה קלה בכמחצית משעות היממה. עליך לחזור לרופא שהפנה לבדיקה לשם הערכה האם אתה זקוק לטיפול תרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההולטר לחץ דם
מתן04/12/2013שלום
כמובן שהדיון כאן אינו במקום ביקור אצל הרופא שהפנה אותי לבדיקה, אך יש עוד זמן עד שאגיע אליו.
אם אני מבין נכון, אז מבחינת הממוצעים זה תקין.
אך מבחינת אחוזים של מדידות גבוהות זה מעל הנורמה.
איך זה מסתדר ?
ומה המשמעות של זה?
מה בעצם קובע את האינדיקציה לטיפול, הממוצעים או האחוזים ?
כיום קופ"ח לא מספקת את הגרפים אלא רק את התוצאות, וזה גם מה שהרופא רואה.
איך אפשר לדעת אם יש לי קפיצות לחץ דם חריגות שיכולים להעלות חשד ללח"ד שניוני ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההולטר לחץ דם - תגובה
פרופ` דוד רוט04/12/2013הממוצע תקין אך יש ערכים גבוהים חלק נכבד מהיממה הגוף לא מתרשם מהממוצע כאשר לחץ הדם גבוה אברים ניזוקים לאט לאט. לכן כדאי לאזן את לחץ הדם לאורך כל היממה.
לפי עקומת לחץ הדם לא ניתן לאבחן אם מדובר בלחץ דם שניוני או ראשוני. רופא המשפחה יכל להפנותך לבדיקות הדרושות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת תרופות ושאלהגל01/12/2013
שלום רב,
סובלת מזה כשנתיים מפעימות מוקדמות וסינוס טריכרדיה.
היה אירוע אחד של VT קצר ולא מתמשך (שכלל דופק 130 ופעימות מוקדמות רצופות).בהמלצת הרופא קיבלתי נורמלול - במינון חצי כדור ליום. הכדור מקל מאד על הפעימות המוקדמות וגם על הדופק המהיר שנרגע ועומד על 65 בממוצע. הבעיה - אני סובלת מלחץ דם נמוך מאד שאינו עולה על 95/56 . הנורמלול מוריד לי את לחץ הדם מאד וגם כך הוא נמוך. האם יש קשר בין הפעימות המוקדמות ללחץ הדם הנמוך? רופאת המשפחה אמרה שכדאי לנסות קרדילוק. האם מומלץ להחליף כדור? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת תרופות ושאלה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר01/12/2013קרוב לודאי שאין קשר בין הפעימות המוקדמות ללחץ הדם הנמוך.
אם הנורמלול עושה את העבודה ואינו מוריד את לחץ הדם שלך - איני רואה סיבה להחליפו. אם כן, ניתן לנסות קרדילוק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
גל01/12/2013תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אספירין תופעות לוואישי28/11/2013
שלום .בן 49,בעקבות ארוע בודד של פרפור פרוזדורים לפני 5 שבועות ,הומלץ לי אספירין 100 מ"ג ליום.מאחר שאני ברמת סיכון נמוכה הרופאים איתם התייעצתי היו חלוקים בדבר הצורך בנטילת אספירין מעבר ל-30 ימים.נטלתי טבעפרין עד היום שזה לקראת תום ה-30 ימים וזה גורם לי תופעות לוואי לא נעימות כגון בחילות תעוקה ולפעמים קוצר נשימה .
האם אני בכלל צריך לקחת אספירין ב-CHADS2=0
האם יש הבדל בין אספירין לתרופה הגינרית שנתנו לי טבעפרין לרבות בנושא תופעות הלוואי ?
האם הפחתת המינון ל-75 מ"ג תפחית תופעות לוואי?
אודה עבור עצתכם.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אספירין תופעות לוואי - תגובה
פרופ` דוד רוט28/11/2013במידה ואין לך גורמי סיכון לתסחיפים (CHADS2=0) אין הכרח ליטול אספירין.
בכל אופן מינון קטן יותר של אספירין עשוי להפחית תופעות לואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת טיפול תרופתיבינה25/11/2013
שלום רב
בת 63. כשנה ורבע אחרי אבלציה מוצלחת של רפרוף פרוזדורים (אירוע חד פעמי).
אקו לב ומבחן מאמץ - תקינים.
נוטלת טמבוקור - 150 מ"ג ביום - בגלל פעימות מוקדמות סימפטומטיות.
כעת - אחרי כשנה ורבע של נטילת תרופה זו ושקט יחסי בזירה הוצע לי לנסות לרדת לאט לאט במינון הטמבוקור עד לאפס (דהיינו: לחדול ליטול את התרופה). אך טבעי הוא שאני חרדה ומשום כך חוששת לנסות לרדת... בינתיים - שאלותיי:
1. הגם שנאמר לי בזמנו שבלב בריא אפשר ליטול טמבוקור במשך שנים רבות, האם אין הוא יכול לגרום לחולשת שריר הלב עם הזמן?
2. בעלון התרופה וברשת נאמר כי הטמבוקור עלול לגרום להפרעות קצב קטלניות חדריות. אם עד עתה הוא לא גרם לתופעות לוואי כאלה, האם ייתכן שעוד יכול לעולל זוועה כזו בעתיד?
תודה וברכה
בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפסקת טיפול תרופתי - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר26/11/2013הטמבוקור לא פוגע בלב והסיכוי שיגרום להפרעת קצב קטלנית אצלך נמוך מאוד. עלם זאת, נראה לי שכדאי לך להפסיק הטמבוקור. במקרה הגרוע שתחזור הפרעת קצב (והסיכוי לכך נמוך) את יכולה לחדש הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסבר על טיפולעינב25/11/2013
שלום ,
האם הניתוח LEFT CARDIAC SYMPATHETIC DENERVATION
יכול לעזור להעלמת פעימות מוקדמות ?
מהו תהליך ניתוח זה ? האם יש בו סיכונים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסבר על טיפול - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר25/11/2013הניתוח לא מיועד לפעימות מוקדמות אלא למניעת הפרעות קצב קטלניות במחלות תורשתיות ונדירות.
מדובר בניתוח בהרדמה כללית עם סיכון לא גבוה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבלציהכהן רותי18/11/2013
שלום אתמול עברתי בקפלן אבלציה דר סויסה ניסה להיכנס דרך המפשעה ולא הצליח לחדור את השסתום ניסו אחר כך דאך הצוואר וגם לא הצליחו חדוב לציין שיש לי הפרעות קצב וקיבלתי פעם אחת חומר לוריד לסדר את ההפרעה.
כרגע אמרו לי דצריך מכשור מיוחד לעשות לי את הצריבה תוכלו להסביר לי מה הסיבה שלא הצליחו לחדור והאם זה מסוכן או שאפשר לחיות על כדורים ןלוותר על האבלציה עם המכשור המיוחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבלציה - תגובה
פרופ` דוד רוט18/11/2013לעיתים יש קשיים טכניים המונעים את הצלחת האבלציה. את הסיבה המדוייקת במקרה זה יש לשאול את ד״ר סוויסה שהוא רופא טוב ובעל נסיון רב בתחום זה.
לא ציינת מהיא הפרעת הקצב בשלה בוצע נסיון האבלציה לכן לא אוכל להעריך את הסיכון שבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)



