פורום הפרעות קצב הלב, הפרעות לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרפור
    ארי
    24/08/2013

    אני עברתי ניתוח מעקפים נוצר מצב של פירפור לאחר הניתוח אני סובל מסכרת לחץ דם לקחתי פרוקור לאחר שלוש שנים נפגעה לי בלוטת התריס מהפרוקור והופסק לי ניתן לי מולטוק והוא גם הופסק אני בטיפול תרופתי לאיזון הבלוטה שאלתי קורא לי פלטציות שמפרעיות לי לאחר הליכה של שש קילומטר פעם שניה שזה קורה בפעם הראשונה אושפזתי בפגישה עם קרדיולוק הוא הציעה לי לא להיתפנות למיון רק במקרה גרוע ולחקות שזה ירגע האם כדור מולטוק יעיל והם נכון לא לרוץ למיון מהר ולהמעית בספורט כי יתכן שזה משפיעה אל אף שאיני מתנשף וזה לא קשה לי כמובן שאני לוקח קומדין דפקות הלב שלי לא מהירות האם פרלול מרגיה כי אני לוקח קרדיולוק אודה לך על תשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרפור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    24/08/2013

    אם אתה חש בטוב בעת הפרפור, אכן אין צורך לרוץ למיון ואין צורך להפחית בספורט.. אפשר לקחת פרולול שירגיע את הדופק ולפנות למיון אם הפרפור נמשך מעל יום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הולטר
    אנונימית
    22/08/2013

    שלום,
    אני בת 25 ועשיתי בדיקת הולטר של 24 שעות עקב דפיקות לב מהירות ותחושת חוסר פעימה.
    תוצאות הבדיקה הן:
    הפרעות קצב על חדריות APC'S- נצפו סה"כ APC'S 5 במשך הבדיקה.
    מהירות מינימאלית: 52
    מהירות מקסימאלית: 130
    הערות/סיכום- נצפו קטעי SINUS ARRHYTHMIA וקטעי SINUS TACHYCARDIA במהירות עד 130 פעימות לדקה. נצפה קצב SINUS BRADYCCARDIA במהירות מינימאלית 52 לדקה בשעות הלילה- מהירות ממוצעת ביממת המעקב 71 פעימות לדקה.

    האם התוצאות תקינות או שקיימת הפרעת קצב כלשהי?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת הולטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הולטר - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    22/08/2013

    תוצאות ההולטר הן בגבולות הנורמה. לא תועדה הפרעת קצב משמעותית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות הולטר
    אבי
    22/08/2013

    שלום
    אבקש להבין אם יש בעיה בתוצאות ההולטר (24 שעות). אני בן 60

    VPC 5 בודדים במשך הבדיקה
    APC 529 בודדים ו- 2 זוגות במשך הבדיקה
    הפרעות הולכה - לא נצפו
    שינויים משמעותיים בקטע ST - לא נצפו

    מהירות מינימלית - 38, מקסימלית - 111, ממוצעת - 54
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות הולטר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות הולטר - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    22/08/2013

    ההולטר מראה פעימות מוקדמות שאינן מסוכנות. המהירות המינימלית 38 בדקה אני מניח שהוקלטה בזמן שינה ואז מדובר בממצא תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות

    משה
    24/08/2013

    אני בן 78 ולפי תוצאות בדיקות בעבר ובהווה סובל מפעימות מוקדמות רבות (vpcs חד מוקדיים) וכן לעתים ביגמיניה שיכולה לגרום לברדיקרדיה אפקטיבית ולדברי הרופא יכולה לתרום להרגשה כללית של חולשה (בעבר החולשה והפעימות המוקדמות חלפו במאמץ אולם היום כבר לא). עדיין אני מתפקד די בסדר ואת הפעימות איני מרגיש כלל. לפי המלצת רופא איני לוקח את הקרדילוק שרשמו לי בעבר ומתנהל ללא תרופה. אני לוקח רק מיקרופירין 75 לאחר שעברתי מספר ארועים מוחיים חולפים מהירים ומאז המיקרופירין לא חזרו. לדברי הרופא הדופק האפקטיבי שלי הוא 45 לא סדיר בגלל הפעימות המוקדמות. ל"ד תקין 120/60. הרופא יעץ לי, כל עוד אוכל, להתנהל ללא תרופות. אם החולשה תתגבר הציע לי טמבוקור ואם זו לא תעזור או תחמיר את הברדיקרדיה לקחת מקסילטין. לאור המידע מפורום זה, למיטב הבנתי עדיף להתחיל בקרדילוק (פחות מסוכן). האם הקרדילוק יכולה לעזור במקרה שלי? האם יכולה להזיק? אודה מאד על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    24/08/2013

    פעימות מוקדמות הן תופעה לא מסוכנת ולכן לא חייבים לטפל בהן. הטיפול ניתן במקרים בהם הסמפטומים שהם גורמות בלתי נסבלים.
    במידה ומחליטים לטפל בפעימות המוקדמות מתחילים בתרופות הפחות מסוכנות למשל קרדילוק. אבל אם הדופק מלכתחילה 50 בדקה או פחות לא מומלץ להתחיל תרופה כזו שמאטה את הדופק עוד יותר. התרופות האחרות כמו טמבוקור או ריתמקס בעלות פוטנציאל לתופעות לואי מסוכנות ולכן יש לשקול היטב האם כדאי להתחיל טיפול בתרופה כזו כאשר מדובר בפעימות מוקדמות בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהוי קצב
    Ori
    22/08/2013

    שלום,

    מצ"ב סטריפ 3 לידים - מה הקצב?

    חולה בן 78
    א"ס לב קשה
    פרפור כרוני

    תודה !


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיהוי קצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהוי קצב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    22/08/2013

    צורף רק ליד אחד ולא שלושה לידים.
    האם לנבדק יש קוצב לב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת

    Ori
    22/08/2013

    אכן לחולה קוצב לב (לא הזכרתי שלא להטות תשובה) - VVI
    אבל-
    נראה שמקור הגירוי החשמלי הינו עלייתי ולא חדרי, האם כך?
    זה לא מסתדר עם העובדה שהחולה בפרפור כרוני ובנוסף לחולה קיצוב חדרי.

    האם זה אכן קצב קוצב?


    שוב תודה ושבת שלום,
    אורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    22/08/2013

    כל הפעימות מקוצבות. בכולן הקיצוב חדרי והקצב סדיר פרט לפעימה השלישית מצד ימין שבה נראה קיצוב ולאחר רווח קטן פעימה חדרית זה יכל להתאים לקיצוב עליתי ואחריו פעימה חדרית ספונטנית אך זה אפשרי רק בקוצב DDD ולא בקוצב VVI. אפשרות נוספת היא שהקוצב כשל בהפעלת החדר. כדי לודא זאת יש לפנות למרפאת הקוצבים לבדיקת הקוצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות - בהנחת קיצוב

    Ori
    27/08/2013

    שלום רב,

    ראשית תודה על התשובה!
    שנית,האם יהיה ביטוי קליני כלשהו לקיצוב פנימי?
    3. סף תחתון לקיצוב הוגדר 40 לדקה, האם הגיוני להניח שבמידה והקוצב נכנס לפעולה, החולה יקוצב על 60 פעימות לדקה או שכל קוצב הינו שונה?
    4. האם המכשיר מנטר פעולות קיצוב (האם בבדיקת קוצב ע"י טכנאי יהיה אפשרי לראות האם הקוצב נכנס לפעולה)?


    שוב,
    רוב תודות !
    אורי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות - בהנחת קיצוב - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    27/08/2013

    1.לרוב אדם לא חש מתי הוא מקוצב ומתי לא אך לעיתים כן בעיקר בקוצבים מסוג VVI כאשר יש ברקע קצב סינוס תקין (לכן לא נהוג להשתיל קוצבים כאלה אלא לאנשים בפרפור מתמיד)
    2. יתכן שסף הקיצוב נקבע ל 40 בדקה אך כאשר הקוצב נכנס לפעולה הוא מתחיל לקצב ב 60 בדקה. זה תלוי בתכנות שלו שבוצע במרפאת הקוצבים.
    3. המכשיר מנתר ארועים חריגים של קצב הלב וניתן לקרוא אותם מהמכשיר בזמן ביקור במרפאת קוצבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • monitor

    Ori
    05/10/2013

    HI,

    once again I would like to thank you for your reply.

    the image/strip I attached was from 2 lead monitor, does it make any change?

    Shabat Shalom!
    Ori

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • monitor - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    05/10/2013

    בנוגע לקביעת מקור הקצב - לא
    ברצוני לציין כי כל אדם עם קוצב זקוק לבדיקת קוצב שגרתית פעם בחצי שנה ביחידה בה הושתל הקוצב. שם גם אפשר לקבל תשובות מוסמכות יותר לשאלות בנוגע לקוצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    Ori
    08/10/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    איתי
    19/08/2013

    שלום,
    אני בן 25, בריא.
    לפני כשבועיים החלתי להחל כאבים בחזה בצד שמאל ותחושה של האצת הדופק לעתים תכופות במהלך היום.
    נאמר לי כאן על ידכם כי ייתכן ויש לי הפרעה בקצב הלב ועליי לפנות לרופא. כך עשיתי ופניתי לרופא. בדקו לי אק"ג שהיה תקין, אך נשלחתי גם לעשות הולטר ל-24 שעות.

    צלצלתי לזימון התורים ויש תור ללקיחת הולטר רק בעוד שלושה שבועות.
    האם זה לא מסוכן?
    הרי אם יש ישנה בעיה וצריך לטפל בה, האין זה מאוחר להחל לטפל בזה חודש אחרי? אני קצת חושש.

    בנוסף, הייתי רוצה לשאול משהו ולהבין האם זה קשור למה שאני מרגיש בלב.
    את אותו דופק מאוץ ואותה הפרעה בקצב הלב כביכול, התחלתי להרגיש לאחר שעברתי ניתוח לניקוז אבצס בפי הטבעת. (לפי שלושה שבועות).
    כשהאחות שיחררה לי את העירוי עם יצאתי הביתה מהניתוח היא כנרה עשתה זו בדרך לא נכונה ונוצר לי שטף דם ביד כעבור כמה ימים.
    לפני יומיים כשבישקרתי אצל הרופא גם ביצעתי בדיקות דם, והאחות לא הצליחה להוציא דם מהיד בה היה לי שטף דם. כאילו והוורויד היה סתום או משהו כזה, ולכן לקחה לי לבסוף דם מהיד השניה.
    שאלתי היא האם ישנה אפשרות שיש לי איזשהי חסימה של וריד ביד ולכן לא מגיע לי דם ללב ולכן אני חש את ההפרעה בדופק? יתכן כזה דבר?
    סליחה אם ההשערה שלי היא שטות, פשוט זה משהו שחשבתי עליו במידה וייתכן.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    20/08/2013

    אין שום בעיה לחכות חודש לבדיקה.
    אין בעיה בוריד.
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירפור פרוזדורים - ארוע חד פעמי
    אורי
    19/08/2013

    היי,
    בן 41 בריא לחלוטין.עושה ספורט קבוע - הליכה מהירה וריצה קלה 3 פעמים בשבוע.
    לפני כשמונה שנים בהיותי בן 33 עברתי אירוע חד פעמי של פרפור פרוזדורים במהלכו אושפזתי ליממה וחצי וטופלתי בריתמקס 300 מ"ג + זריקות לדילול הדם.
    לאחר שחרור טיפל בי ד"ר אילן כיציס (הנהדר) והסביר לי שחיי נמשכים כרגיל ועלי להתנהג כמי שעבר תאונת דרכים קלה ויצא ללא שריטה... פשוט לשכוח ולעבור הלאה.
    בכל מקרה וליתר ביטחון תמיד יש אצלי כדורי ריתמקס 300 מ"ג ונאמר לי שבזמן אירוע יש לקחת כדור 300 מ"ג אחד וכעבור 3 שעות עוד כדור ולראות האם זה עוזר.

    ואכן מאז לא חזר הפרפור למרות שמידי פעם אני חש הפרעת קצב של שניה וזה חולף מיד ואולי זו בעצם החסרת פעימה ? אני לא יכול להבחין.
    היום חשתי פתאום למשך כמה שניות שוב פרפור שחלף מיד כלא היה....
    שאלותי - במקרה וחוזר שוב אירוע דומה שלא חולף תוך כמה שניות האם אכן נהוג לקחת מיד כדור 300 מ"ג אחד וכעבור 3 שעות עוד אחד ובמידה ולא עבר רק אז לפנות למיון ? או שאולי כדאי להמתין בשקט זמן מה ורק אז להחליט ?
    מה בענין מדללי דם ? מה מומלץ לקחת מיד כדי למנוע סיכון של כריש דם ?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירפור פרוזדורים - ארוע חד פעמי - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    19/08/2013

    אם התחושה נמשכת שניות מספר כלל לא בטוח שזה פרפור ובכל אופן אין צורך לקחת ריתמקס במקרה כזה. רק פרפור שנמשך לפחות מספר דקות ברציפות הופך את נטילת הריתמקס לכדאית. הטיפול בנוגד קרישה מומלץ לאנשים בסיכון לתסחיפים בשל הפרפור. אם אתה בן 41 ובריא הרי שאתה לא בסיכון כזה ולכן אין צורך במדלל דם. כמובן שעליך להיות במעקב קרדיולוגי קבוע לפחות פעם בשנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות שבועיים רצוף
    ברק
    19/08/2013

    שלום רב,
    בשבועיים האחרונים אני חש בפעימות מוקדמות כל יום וכל היום - מהבוקר עד הלילה כולל במהלך הלילה. יש דקות של מקבצים (פעימה מוקדמת כל חמש פעימות מוקדמות) ולעתים נדירות צרורות (2-3 פעימות ברצף). הדבר לא גורם לי לקוצר נשימה אך מציק מאוד ומפריע לשנתי בלילה. ביצעתי אקו לב במאמץ לפני כשנה שיצא תקין לחלוטין. מה עלי לעשות כדי להקל את התופעה או לגרום לה להיעלם לחלוטין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות שבועיים רצוף - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    19/08/2013

    פעימות מוקדמות אינן תופעה מסוכנת. אם הסמפטומים מאד מפריעים ניתן לטפל בהן תרופתית. לשם כך יש לפנות לרופא המשפחה או לקרדיולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודה לעזרתכם
    איתי
    17/08/2013

    שלום, אני בן 25, בריא בדרך כלל.
    בשבוע וחצי האחרונים אני מרגיש כאב בלב\בחזה בצד שמאל. בנוסף, אני מרגיש שקצב הלב שלי לא אחיד. יש רגעים שפתאום הדופק מואץ ואז הוא חוזר לעצמו.
    קורה לי שאני צריך לקחת נשימה עמוקה כזו (בזמן שהדופק מואץ), על מנת להסדיר אותו ולהחזירו לקצב תקין.
    מה עליי לעשות, מה זה אומר והאם יש סיבה לדאגה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אודה לעזרתכם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודה לעזרתכם - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    18/08/2013

    יתכן שיש לך הפרעת קצב מהירה שלרוב אינה מהווה סיבה לדאגה. עם זאת רצוי להבדק כולל בדיקת אק"ג וכן לרשום אק"ג בזמן הדופק המהיר. ניתן לעשות זאת באמצעות מכשיר מתאים. רצוי להתיעץ ברופא המשפחה כיצד לעשות זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש סיבה לדאוג?
    שלום
    16/08/2013

    שלום, התעוררתי הבוקר עקב דפיקות לב חזקות, שהרגשתי אותן בתחתית הצוואר, בבית ישל לי מכשיר למדידת לחץ דם ודופק והמכשיר הראה שהקצב לא סדיר, עשיתי במהלך השעה לאחר מכן עוד כמה בדיקות ורובן הראו את האייקון של קצב לא סדיר. אני לא סובל מבעיות רפואיות, לא הרגשתי משהו חריג בהרגשה הכללית, הלחץ דם היה בסדר, אציין שלפעמים יש לי פעימות מקדימות, בעברי עשיתי פעמיים הולטר ויצא תקין, כמו כן ארגומטריה ואקו שיצאו תקינות, אני בן 45 משחק פעמיים בשבוע כדורסל, יש צורך לבדיקה מעמיקה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש סיבה לדאוג?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש סיבה לדאוג? - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    16/08/2013

    אם מדובר בפעימות מוקדמות אין בכך סכנה, אך כיון שלא ניתן לודא זאת דרך פורום מעין זה, עליך לפנות לרופא שיחליט אם הבדיקות שביצעת בעבר מספיקות או שדרוש ברור נוסף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוקור
    צילה
    12/08/2013

    נוטלת פרוקור כשנה לאחר התקף פרפור .עד עכשיו המצב יציב ואני עושה הכל.
    בבדיקת שדה ראיה שעשיתי לאחרונה נמצאה התדרדרות בשתי העיניים.ברור לי שזה בשל לקיחת הפרוקור. בדיקה קודמת היתה תקינה.
    השאלה מה עושים? מפסיקים פרוקור האם צפויה התדרדרות נוספת.
    האם התופעה חולפת?
    . האם יש תחליף משמעותי לפרוקור.
    נוטלת אלטרוקסין וטרטייס
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרוקור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוקור - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    13/08/2013

    ראשית הייתי מציע לך לעשות בדיקת עיניים לשלול סיבה אחרת לתופעה.
    אם אכן הפרוקור אחראי, ניתן להפסיקו ללא תחליף (סה"כ היה אירוע בודד של פרפור ויתכן שלא יישנה בעתיד הקרוב). אם יש צורך בתרופה - בהחלט יש תרופות חלופיות לטיפול בפרפור - ניתן להתיעץ עם קרדיולוג המתמחה בתחום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרחצאות חמים
    בתיה
    08/08/2013

    שלום רב
    בת 63. כשנה אחרי אבלציה של רפרוף פרוזדורים. מטופלת בטמבוקור 150 מ"ג ליום בגלל פעימות מוקדמות עלייתיות סימפטומטיות.

    בדיקת אקו לב במאמץ (עם טמבוקור) - תקינה (+ לא היו פעימות מוקדמות כלל).
    בהולטרים (עם טמבוקור) נצפו פעימות מוקדמות ספורות בלבד ומספר אירועים של וונקבאך.
    לחץ דם תקין-נמוך, בדרך כלל סביב 100/65.
    טיפול תרופתי נוסף: לבותירקסין (סינטרויד) לתת פעילות של בלוטת התריס - מאוזנת.

    בקרוב אנו מתכננים חופשה הכוללת טיפולי ספא ומרחצאות גופרית (חמים).
    שאלתי היא אם מותר לי להיכנס למרחצאות אלו כולל ג'קוזי וכיוצא בזה. ואם כן מהו טווח הזמן המומלץ לשהייה?
    בתודה וברכה
    בתיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרחצאות חמים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרחצאות חמים - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    11/08/2013

    מותר להכנס למרחצאות חמים ולגקוזי. מומלץ לשהות בהן עד 15 דקות ברציפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    גל
    08/08/2013

    שלום רב,
    בת 40+ מזה כשנה וחצי סובלת מפעימות מוקדמות. הולטר מצא 243 -VPC'S ו-5 APC'S.
    בדיקות דם תקינות כולל ב. התריס ופרופיל הורמונלי. אקו לב תקין. בבדיקת מאמץ נמצאו פעימות מוקדמות מהסוג הנ"ל.
    חוברתי למשך חודש ללופ ריקורדר - ממצאים: פעימות מוקדמות וסינוס טריכרדיה (דופק עד 110).
    קיבלתי קרדילוק בהמלצת הרופא אך הפסקתי ליטול בגלל לחץ דם נמוך.
    יש לציין שסובלת מלחץ דם נמוך מאד (98/65 בממוצע לעיתים אפילו קצת פחות מזה בעיקר בשעות הערב).
    לאחרונה חלה התגברות בפעימות המוקדמות כולל תחושה של אי יציבות (לא בדיוק סחרחורת) ומעט קוצר נשימה במאמץ. חוברתי שוב ללופ ריקוררד. בנתיים אירועים של פעימות מוקדמות בודדות ומעט בזוגות. היה גם אירוע של 5 פעימות מוקדמות רצופות.
    האם זה מסוכן? האם בכ"ז כדאי ליטול קרדילוק להקלת הסימפטומים או הפחתת הפעימות המוקדמות? הרופא אינו חד משמעי בעניין. לטענתו אפשר לקחת ואפשר שלא..

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    08/08/2013

    בנוכחות תפקוד לב תקין פעימות מוקדמות אינן מסוכנות. אם הסמפטומים מאד מטרידים ניתן לנסות טיפול בחוסם בטא דוגמת קרדילוק.
    אם הרופא שאת מציינת אינו קרדיולוג כדאי שתפני לקרדיולוג עם כל תוצאות הבדיקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    גל
    08/08/2013

    תודה רבה על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק
    דנית
    06/08/2013

    שלום רב,

    יש תקופות שיש לי דופק 60-64 במנוחה (איני עושה פעילות גופנית) ולפעמים יש תקופות שהדופק שלי בין 70-80. האם זה נורמלי ולמה יש לי דופק 60 שאיני ספורטאית.

    תודה

    דנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק - תגובה

    פרופ` דוד רוט
    06/08/2013

    הדופק משתנה לפי הצורך: בשינה הוא נמוך יותר מאשר בערנות, במנוחה נמוך יותר מאשר במאמץ. במצב רוח רגיל נמוך יותר מאשר בשעת התרגשות וכו.
    דופק שנע בין 60 ל 80 במנוחה הוא תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה חשובה,מפסיקים לנפק טמבוקור
    שגב
    05/08/2013

    רופאים נכבדים.

    לפני כחודשיים התחיל מחסור בתרופת הטמבוקור ונאלצתי לחפש ב 3-4 בתי מרקחת ומצאתי שם את הקופסאות האחרונות,

    אתמול הודיעו לי 2 מנהלי בתי מרקחת גדולים שאין יותר להשיג כדורי טמבוקור כי מפסקים לייבא אותם,

    אני מקבל קרדילוק וטמבוקור לפירפור פרוזדורים לאחר 2 התקפי פרפור ואשפוז,קבלתי אחרי האשפוז הראשון קרדילוק וריתמיקס ואחרי האישפוז השני הקרדיולוג החליף את הריטמיקס לטמבוקור כי הריתמקס היה חלש עבורי ,
    לשמחתי הרופא צדק וזה 5-6 חודשים אין לי פרפורים.

    2 שאלות

    א. האם אתם מנהלי מחלקות ורופאים בתחום רפואת הלב יודעים מהבעיה ויכולים לעזור בנושא.?

    ב.מה אלטרנטיבה שלי לטמבוקור כשהריטמקס לא מתאים.? -תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה חשובה,מפסיקים לנפק טמבוקור - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    05/08/2013

    לרשותנו עומדות תרופות ספורות בלבד כנגד פרפור. הפסקת טמבוקור אכן תהווה בעיה לחלק מהמטופלים. החלופות כוללות סוטלול, מולטק ופרוקור ויש להתייעץ ברופא מהי התרופה המתאימה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב
    הוניאדי חנה
    01/08/2013

    אמי, בת 93 אושפזה ליום אחד עקב הפרעות קצב. הסתדר לבד. היא סובלת שנים רבות מהפרעת קצב, אושפזה מדי פעם, ומעולם לא קיבלה תרופות נגד קרישיות חוץ מאספירין.
    הפעם רשמו לה קומדין. לדעתי זה לא מתאים כל כך לגילה, אבל אם חובה לקבל מדלל לא עדיף פרדקסה?
    תודה מראש
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעות קצב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב - תגובה

    פרופ` מיכאל אלדר
    04/08/2013

    לא ידוע על עדיפות לפרדקסה על פני קומדין בקשישים. היתרון של קומדין שניתן לנטר את פעילותו. בקשישים תפקוד הכליות עשוי להיות מופחת ואז יכותה להיות בעיה עם התאמת המינון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום