מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרניה והפרעות קצבאודי18/01/2014
האם יש קשר בין הרניה סרעפתית והפרעות קצב פרוזדוריות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרניה והפרעות קצב - תגובה
פרופ` דוד רוט18/01/2014למיטב ידיעתי אין קשר בין הרניה סרעפתית להפרעות קצב, אלא אם ההרניה היא תוצאה של טראומה כמו תאונת דרכים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרזודיל והפרעות קצב.שגב16/01/2014
בנוסף להפרעות קצב התקפיות אני סובל מהפרעות שינה,להפרעות קצב אני נוטל 2.5 מ"ג קרדילוק פעם ביום + 50 מ"ג טמבוקור פעמיים ביום,להפרעות שינה אני נוטל 1 מ"ג קסנקס לפני השינה,
מאחר והקסנקס הולך ומאבד השפעתו נתן לי רופא להפרעות שינה כדור בשם טרזודיל,להפתעתי אני קורא בפורומים שטרזודיל עלול לגרום להפרעות קצב בלב ואתר בשם מל"מ(מתמודדים למען מתמודדים) המסקר באופן חיובי את תרופת הטרזודיל כותב ש "חולים עם בעיות לב אסור להם לקחת את התרופה לפני קבלת אישור מקרדיולוג",
שאלתי-מה עמדתכם בנושא.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרזודיל והפרעות קצב. - תגובה
פרופ` דוד רוט18/01/2014הסיכון להפרעות קצב לב בשל טרזודיל קטן. התרופה אסורה בחצי שנה ראשונה לאחר התקף לב. אך מותרת לאחר מכן.
אתה מציין כי אתה נוטל טמבוקור: השילוב של טמבוקור וטרזודיל לא מומלץ כיון שעלול לגרום להפרעות קצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל-ד"ר דוד רוט
שגב19/01/2014תודה על התשובה המהירה והחד משמעית בעניין הטרזודיל והטמבוקור,
ושאלת המשך,במידה ואני חוזר ליטול ריטמקס במקום הטמבוקר,האם אפשר יהיה לקחת ריטמקס עם הטרזודיל.?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל-ד"ר דוד רוט - תגובה
פרופ` דוד רוט19/01/2014כן. ריתמקס וטרזודיל ניתן לקחת. אין בינהם אנטראקציה משמעותית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תודה! ולמה הכוונה 'צמורים'?בינה14/01/2014
פרופ' אלדר תודה רבה
למה התכוונת באמרך 'אינם צמורים?'
תודה
בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה! ולמה הכוונה 'צמורים'? - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר19/01/2014תנצל. צ"ל - אינם חמורים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכונים בצנטור חשמלי?אינגה13/01/2014* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
מה הסיכונים בצנטור חשמלי? - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר19/01/2014הסיכונים תלויים מאוד בסוג הפרעת הקצב בעטיה נעשה הצנתור. אנא פרטי במה המדובר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות הולכהבינה13/01/2014
שלום רב
1. מה ההבדל בין אטיפיקל וונקבך ל-וונקבאך ? ומה יותר חמוּר אם בכלל.
2. האם av block דרגה שנייה מסוג וונקבאך הוא במילים אחרות: וונקבאך?
3. מה משמעותו של
nonsustained atrial tachycardia בן 7 פעימות ומבמהירות של 112 פעימות לדקה
שנרשם בהולטר שלי בעת צעידה על מכשיר הליכה במהירות מתונה (5 קמ"ש).
אודה מאוד על הסברך
בתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות הולכה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר14/01/2014אין הבדל מהותי בין השניים ואם אין סימפטומים לרוב שניהם אינם צמורים. וונקבך הוא תת קבוצה של חסם מדרגה שניה. ה atrial tachycardia של 7 פעימות אינו מסוכן ואם אינו מפריע גם אינו דורש טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטר + דו"ח בדיקת אקוקריוגרפיהמנחם10/01/2014
שלום רב.
שמי מנחם, בן 23 אחר צבא, בד"כ בריא משתדל לעסוק בספורט באופן קבוע (שחייה\אופניים). לאחרונה התחלתי להשתמש בריטלין בטבליות של 10 MG (פעמיים ביום בד"כ, כל פעם שתי טבליות- סה"כ 40 מ"ג ביום, לעיתים רחוקות יותר במקסימום אף 50.)
עקב כך שצד אחד מהורי בעל היסטוריה עם בעיות לב, החלטתי לבדוק את הנושא לעומק, ולוודא טרם הפיכת מנהג שימוש הריטלין לקבע, שאין זה עתיד להזיק לבריאותי בצורה חמורה.
ע"כ הקרידיולוג שלח אותי לשתי הבדיקות הנ"ל ולהלן התוצאות:
asceding aorta: 28
aortic root 26
left atrium: 35
right ventricle: 35
septum thickness: 9
end diastole 58
end systole 40
LV posterior wall 9
סיכום: mildly dilated left ventricle with good global systolic function
mildly dilated right ventricular with mildly reduced systolic function
R\O rv dysplasia
mild right atrial dilatation
mild mitral reguritation
mild tricuspid regurgitation, TIG= 20mmHg
מסתם אאורטלי: תקין . מסתם פולמונטרי: אי ספיקה מינימלית. מסתם מיטרלי: אי ספיקה קלה. מסתם טריקוספידלי: אי ספיקה קלה.
[תוצאות ההולטר מצורפות כקובץ תמונה.]
עקב השיפור הרב באיכות החיים שתרופת הריטלין מעניקה לי, אני שרוי במתח בנוגע לתוצאות הבדיקה.
מהי חוות דעתך על תוצאות הבדיקה?
האם ניתן להמשיך שימוש בריטלין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר + דו"ח בדיקת אקוקריוגרפיה - תגובה
פרופ` דוד רוט11/01/2014בעבר היה חשש שריטלין עלול לגרום להפרעות קצב לב אולם לאחרונה פורסם מאמר שלא מצא עליה בסיכון הלבבי עקב ריטלין.
לפי פענוח האקו יש הרחבה קלה של חדרי הלב זה לא ממצא תקין ועליך לפנות לקרדיולוג להערכה.
את דוח ההולטר לא הצלחתי לקרוא כאשר מגדילים אותו יוצא מטושטש ולא קריא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת ארגומטריה - האם תקינה?פרופ` מיכאל אלדר09/01/2014
אני בת 39 נוטלת קרדילוק עקב לחץ דם וציפרלקס 10 מ"ג. קרדילוק הופסק 24 שעות לפני הבדיקה.
נתונים קלינים במנוחה : קצב הלב 81 לדקה, לחץ דם 125/80.
מהלך המבחן:
הבדיקה נמשכה 6.32 דקות שלב: 3
קצב הלב: 169 לדקה
לחץ דם בשיא המאמץ: 155/85 אחוז מהדופק המקסימלי 93.3
מס METS מקסימלי 7.8
הערכת כושר גופני: מופחת במידה קלה.
תגובה קלינית: לא היו כאבי חזה במהלך המאמץ ואחריו.
קשיי נשימה.
סיבת הפסקת הבדיקה: השגת דופק
אקג חוזר למצב התחלתי בתוך 5 דקות.
סיכום: הדופק שהושג 169 אחוז מהדופק המקסימלי93.3 הבדיקה נמשכה 6.32 דקות.
כושר גופני בינוני, תגובה נורמוטנסיבית, נצפו צניחות ST עד 1 מ"מ בצורת UPSLOPING בחיבורים תחתונים ו V5-V6 . ללא עדות להפרעות קצב או איסכמיה מיוקרדיאלית במאמץ שבוצע.
מה משמעות הבדיקה??? האם תקינה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות ארגומטריה - תגובה
פרופ` דוד רוט09/01/2014הבדיקה תקינה. הכושר הגופני בינוני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרפור פרוזדוריםronit05/01/2014
תודה על המענה.הפרפור חלף לאחר לקיחת טמבוקור.בת 51 פרפור החל לפני שנה. מאז כבר 5 פעמים.לוקחת קבוע קרדיולוק 10 ואמלו 10הקרדיולוג לא ממליץ על נוגדי קרישה,האם כדאי לקחת?בנוסף טמבוקור גורם לי להפרעות שינה וחרדות.הפסקתי לקחת.
האם יש תחליף ראוי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרפור פרוזדורים - תגובה
פרופ` דוד רוט06/01/2014הטיפול בנוגדי קרישה ניתן לאנשים עם פרפור במידה ויש להם גורמי סיכון לתסחיפים שעלולים לגרום לארוע מוחי. לשם קביעת הסיכון צריך להכיר את המצב הבריאותי שלך. אני מניח שהקרדיולוג שלך התרשם שאת לא בסיכון לכן לא המליץ על נוגד קרישה. אם יש לך ספק קבעי תור ושאלי אותו.
יש מספר תרופות נגד הפרעות קצב שניתן לרשום במקום טמבוקור. זו עוד סיבה לקבוע תור לקרדיולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקף פירפורronit05/01/2014
אני נמצאת כעת בפירפור כבר 12 שעות,הרופא אמר שאין צורך ללכת לבי"ח בכל פעם.
לקחתי טמבוקור 50 * 2 וקרדיולוק 10 .דופק 90 .ל.ד 130/90.בשנה האחרונה התקף כל חודשיים.פעם קודמת הייתי 20 שעות בבית עד שעבר.מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקף פירפור - תגובה
פרופ` דוד רוט05/01/2014פורום אנטרנטי אינו מיועד לשאלות המצריכות מענה מיידי כמו שאלתך. שאלה כזו יש להפנות לרופא האישי או לחדר מיון.
אם מדובר בפרפור שהחל לפני מספר שעות כלומר בדרך כלל את בקצב סינוס תקין הרי שכדאי לפנות לחדר המיון או לטרם- במיוחד אם את לא מקבלת טיפול נוגד קרישה דוגמת קומדין, או תרופה דומה. זאת כיון שאם עוברות 48 שעות מתחילת הפרפור מסוכן להחזיר את קצב הסינוס מחשש לקריש דם שנוצר בפרוזדור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הולטרמיכל03/01/2014
שלום דוקטור
בגלל פעימות מוקדמות אותן אני מרגישה נשלחתי לעשות הולטר לב
בהולטר נצפו 412 vpcs במשך הבדיקה ממספר מוקדים בפיזור הומוגני ביממה.
נצפה זוג vpcs.נצפו 3 פעימות חדריות עוקבות. גם ניצפו 8 apcs במשך הבדיקה.
אני בת 63 ובריאה.
עד שאגיע לרופא רציתי לדעת האם התוצאה מדאיגה ומסוכנת.
תודה רבה
חיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הולטר - תגובה
פרופ` דוד רוט03/01/2014פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה ולא מסוכנת ברוב המקרים. כמובן שיש לחזור לרופא שהפנה לבדיקה לקבל את חווד דעתו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה תפקיד של קרדילוק בטיפול בהפרעות קצב?שושנה02/01/2014
שלום. מה תפקיד של קרדילוק בטיפול בהפרעות קצב? לא בתסמינים אלא בבעיה בעצמה. קרדילוק יכול לווסת את הפרעות הקצב ולהביא אותן לנורמה? עברתי בדיקת קולונוסקופיה ושמעתי את פעימות הלב שלי. זה היה נורא מפחיד. הן ממש לא אחידות. אני מטופלת בקרדילוק ובאספירין. עברתי לפני שנה המון בדיקות עם כל מיני מכשירים בבית וגם ארגומטריה ואקו לב. הקרדיולוג שלי החליט שאין פרפור חדרים. מזה חששתי. בכל זאת קצב הלב שלי לא סדיר באופן מאד בולט. האם זה מסוכן ואיך קרדילוק ואספירין מגינים עלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרדילוק - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר02/01/2014קרדילוק מאיט אתקצב הלב התקין וכן של הפרעות קצב מסויימות, ולעיתים אף מונע הפרעות קצב. עם זאת הוא אינו עוזר למנוע סימפטומים בכל הפרעות הקצב. לא נראה שאת בסיכון, אך כיוון שנראה שהקרדילוק לא עוזר לך, כדאי להתייעץ עם קרדיולוג לגבי חלופות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרדילוק
שושנה02/01/2014שלום ותודה רבה על תשובה מיידית ונעימה. אני נוטלת את המינימום. אולי צריך להוסיף על המינון. יש לי מעצורים בצריכת תרופות ואני משתדלת לא להיות בית מרקחת מהלך. יחד עם זאת "לב" איננו "רגל" ואם צריך להגדיל מינון אעשה זאת. אפשר להיוועץ בך בתור דעה שניה? האם הינך רשום במאגר רופאים המקבלים פציינטים באופן פרטי במסגרת פלטינום של כללית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרדילוק - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר02/01/2014אני מקבל רק באופן פרטי (1500שח לביקור) והמטופל מקבל החזר מהכללית (נראה לי שעד ~ 600שח).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדעה שניה
שושנה02/01/2014תודה רבה. איפה? ברמת השרון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות חדרתיות במנוחהאינה31/12/2013
סיכום בדיקת מאמץ:
תגובת לחץ דם תקינה
צפו הפרעות קצב חדרתיות מרובות בשלב מנוחה והתוששות
לא נצפאו שינויים משמעותיים במקטע ST-T
סבירות נמוכה לנוכחות איסכמיה במאמץ
האם תוכלו לפענח לי את הבדיקה ולהגיד לי מה זה אומר? יש לי תור לרופא אבל אני קצת בלחץ. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות חדרתיות במנוחה - תגובה
פרופ` דוד רוט31/12/2013לפי הכתוב הבדיקה לא הראתה בעיה בזרימת דם ללב. נראו ככל הנראה פעימות מוקדמות אך לא בזמן המאמץ ואם כך אין בהן סכנה. עליך כמובן להגיע לרופא המפנה עם תוצאת הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שורף ודוקרי30/12/2013
בן 46 גובה 185 72 ק"ג ללא תרופות (קיים סטרס טבעי בשנתיים האחרונות ,כל הזמן אין לי זמן על בסיס עבודה וכו)
לפחות בחצי שנה האחרונה יש לי מיחושים/שורף/הרגשה מוזרה בחזה (אולם אני לא יכול להצביע ממה או אחרי מה. לדוגמא אני יכול לשחק כדור סל והכל בסדר גמור ומצד שני באמצע היום בלי קשר פתואם כואב/שורף קשה לי להגדיר אבל אני מוצא את עצמי עם כף היד מחזיק או מלטף את החזה)
עשיתי לפני כ-8 חודשים בדיקה במאמץ ויצא תקין כולל אקו.יש לציין שאני מרגיש גם פולס/זרמים בקצב הדופק בלחי ו/או בקצה המרפקים ואפילו בקצות אצבע הרגל ותחושה של צרבת. כל הזמן אני אומר לעצמי שזה המתח , אבל זה מתחיל להיות כרוני!! כיצד אדע האם זה לבבי או נפשי .לחץ דם 75/139 . מיותר לציין שאני עייף/תשוש תמידית . אני לא יכול פתואם לעצור את העבודה !
האם יש בדיקות יותר מעמיקות ? שניתן לבקש מרופא המשפחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שורף ודוקר - תגובה
פרופ` דוד רוט31/12/2013אם בדיקת מאמץ ואקו לב היו תקינות לא סביר שיש בעית לב. אם אתה עדיין חושש פנה לקרדיולוג עם תוצאות הבדיקות והוא יעריך אם יש צורך בברור נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת הולטר לב 24 שעותא27/12/2013
צהרים טובים!
אני בת 59 עם סוכרת מאוזנת 5.9 המוגלובין מסוכרר.
לפני כחודש אושפזתי ל-16 שעות בגלל התקף פתאומי של פרפור פרוזדורים, מאז אני מקבלת קרדיולוק 25 ופרדקסה 150 כל 12 שעות.
במכתב בדבר תוצאות בדיקת ההולטר רשום : קצב סינוס סדיר 57-90 וממוצע 70.
כ-810 VPB'S
בפיזור הומוגני ובעיקר בערב ותחילת הלילה רובם בודדים והרבה ביגמניות.
מעט מאד PAC'S בודדים.
מה אומרות תוצאות הבדיקה?
תודה
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת הולטר לב 24 שעות - תגובה
פרופ` דוד רוט27/12/2013ההולטר מראה קצב לב תקין עם מספר לא רב של פעימות מוקדמות שהן תופעה שכיחה ולא מסוכנת. לא נראים ארועי פרפור פרוזדורים בהולטר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מודה לכם מאד מאד
א27/12/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בקרדילוק וטמבוקור ופעילותשגב27/12/2013
גופנית.
באתר של בית החולים סוראסקי במאמר על מחלת הלב-פרפור פרוזדורים,אחת ההמלצות היא לעשות פעילות גופנית כי היא מטיבה עם המחלה.
אני בן 64 ,סובל מפרפור התקפי,מטופל ב-2.5 מ"ג פעם ביום + 100 מ"ג קרדילוק פעמיים ביום(עברתי מ-1.25 מ"ג קרדילוג + 100 מ"ג טמבוקור רק לפני 3 שבועות-הקרדיולוג הכפיל את כמות התרופות בעקבות התקף).
השבוע הבנתי ששילוב של קרדילוק וטמבוקור "גורם לדיכוי מצטבר של שריר הלב",
ואת זה חשתי בפועל-כשלקחתי-1.25 מ"ג קרדילוק+ 100 מ"ג טמבוקור,הלכתי על הליכון בקצב של-5 קמ"ש,הדופק שלי הגיע תוך -40 דקות ל-120-118 פעימות בדקה,היום אחרי 3 שבועות שאני נוטל כפול,גם אחרי הליכה של שעה רצוף בקצב של 5 קמש,הדופק בשיא הגיע ל 84-86 פעימות בדקה.
אני עוסק בהליכה שנים רבות ובעבר הלכתי למרחקים עד 15-16 ק"מ בקצב של 6-7 ק"מ בשעה פעמיים עד שלוש בשבוע.
השאלה שלי :-היא האם הטיפול בכדורים ופעילות גופנית לא סותרים זה,את זה?,האם עלי הפסיק/למתן,להתיעץ עם רופא מקצועי בתחום הספורט?? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בקרדילוק וטמבוקור ופעילות - תגובה
פרופ` דוד רוט27/12/2013הטיפול התרופתי לא מהווה סיבה להפסיק פעילות גופנית. פעילות גופנית מומלצת לרוב המכריע של האנשים, אם נהגת ללכת כפי שאתה מציין אין כל סיבה להפסיק זאת בשל הטיפול התרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה-ד"ר רוט.
שגב27/12/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)



