מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה קורה במידה ושוכחים לקחת אובלוקבר25/03/2012
שלום,
בת 32 מטופלת מזה 7 שני בנאובלוק 100 בעקבות הפרעות קצב vt. אני מקפידה ליטול כדור כל בוקר. חוסר ריכוז בבוקר גרם לי לא לשים לב אם לקחתי כדור או א. עכשיו אני מתלבטת מה לעשות. האם זה מסוכן לשכוח פעם אחת? למה כדאי לשים לב במהלך היום?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה קורה במידה ושוכחים לקחת אובלוק - תגובה
פרופ` דוד רוט27/03/2012רצוי לא לשכוח ליטול את התרופה. אבל אם שוכחים ליטול בבוקר ניתן ליטול בצהרים או אחר הצהריים אבל אם נזכרים רק בלילה יש לדלג על אותו יום וליטול את הכדור בבוקר הבא.
אם שוכחים פעם אחת זה לא מסוכן אבל לא רצוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשר בין יוטירוקס והפרעות קצבדפנה24/03/2012
בת 62 משתמשת באלטרוקסין כ-30 שנה. סבלתי השנה האחרונה מאד מהשינויים בתרופה. עכשיו מקבלת יוטירוקס 600 מ"ג לשבוע.
מאז השינויים בתרופה הופיע גם קצב לב לא סדיר. פעימות חסרות. גם ההולטר מעיד על בעיה בקצב הלב.
תוצאות אחרונות:
tsh 3.48
t3 4.89
t4 23.42
האם יש קשר בין הפעימות החסרות ומצב האיזון/חוסר האיזון?
האם אני צריכה/יכולה לשנות משהו במינון התרופה?
תודה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר בין יוטירוקס והפרעות קצב - תגובה
פרופ` דוד רוט27/03/2012חוסר איזון של בלוטת התריס יכל לגרום להפרעות קצב. עליך להיות במעקב של אנדוקרינולוג ולהגיע לאיזון בעזרת התרופה החדשה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעה בקצב לבאיציקק22/03/2012
שלום רב
בשנתיים האחרונות סובל מסימטומים של "הפסקת הלב" למשך שנייה אחת ונעלם, בעיקר בלילה, מרגיש שהלב הפסיק לפעום. בן 37 , בריא בכללי , לוקח ליפיטור לכוסלטרול גבוה ואפקסור לחרדות קלות. ביצעתי אקו לב ובדיקת מאמץ יצא תקין כמו כן הולטר יצא תקין, אך הסברתי לקרדיאולוג בקופה שזה מפחיד לאחרונה ממש כאילו הלב הפסיק לפעום למשך שנייה וזה מאוד מפחיד. הקרדיולוג של הקופה אמר לי שהוא לא מוצר סימנים למחלת לב והמליץ על לקיחת קרדילוק במינון נמוך.
האם זה מספיק ? האם עליי ללכת לרופא קרדילוג מומחה לאלקטרופיזיולוגיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעה בקצב לב - תגובה
פרופ` דוד רוט23/03/2012התופעה שאתה מתאר מתאימה לפעימות מוקדמות. זו תופעה שפירה ולא מסוכנת. האם בהולטר היו פעימות מוקדמות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלתך
איציקק24/03/2012לא, בהולטר לא היו ...
זה לא קורה לי כל הזמן, אבל כשקורה אני ממש מרגיש בזה.
האם הטיול התרופתי שניתן לי מומלץ ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלתך - תגובה
פרופ` דוד רוט26/03/2012קרדילוק עשוי לעזור למנוע דפיקות לב. צריך לנסות ולראות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן אחרישושנה14/03/2012
אני מקבלת אנטיביוטיקה לטיפול בברונכיטיס.
כמה זמן אחרי סיום נטילת התרופה יחזור גופי למצב נורמלי? עלי לעבור מספר בדיקות. הולטר לחץ דם. ו LOOP RECORDER
איני רוצה שהגוף יהיה תחת סטרס לפני הבדיקות האלה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה זמן אחרי - תגובה
פרופ` דוד רוט17/03/2012אני מניח ששבוע לאחר סיום האנטיביוטיקה ובהנחה שהספטומים של הברונכיטיס יחלפו גם ניתן יהיה לבצע את הבדיקות ללא השפעה של המחלה הזיהומית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Q10שושנה13/03/2012
שלום, אני מבקשת לדעת האם שימוש של שנים רבות בסטטינים, גורם נזק לשריר הלב? האם נכון שצריך לקחת קואנזים Q10 וסלניום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Q10 - תגובה
פרופ` דוד רוט13/03/2012טיפול בסטטינים לא גורם נזק לשריר הלב. להפך הוא מונע התקפי לב שגורמים נזק לשריר הלב. סטטינים עלולים לגרום בחלק קטן מהמטופלים לנזק לשרירי השלד אך נזק זה הוא הפיך כלומר חולף עם הפסקת טיפול. אין הוכחה בדוקה לכך שנטילת Q 10 או סלניום מונעת נזק לשריר עקב סטטינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטטינים
שושנה15/03/2012אני בת 65 ואני נוטלת סטטינים מגיל 40 שבו החליט רופא המשפחה למנוע התקפי לב ושבץ בגלל סיפור משפחתי. אף אחד לא בדק זאת מאז. אינני אוכלת בשר בכלל וניזונה רק מירקות פירות קיטניות ודגנים מלאים. מוצרי חלב עד 5% שומן. LDL 80. נוטלת תוספי מזון כמו B קומלפקס. לאחרונה התגלו פעימות מוקדמות והפרעות קצב. מה דעתך? אני מזדקנת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטטינים - תגובה
פרופ` דוד רוט17/03/2012פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה המופיעה גם אצל צעירים לכן אין זה סימן לזקנה. הסטטין שאת נוטלת בודאי סייע למנוע טרשת עורקים ומחלת לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפיטור
שושנה21/03/2012שלום ד"ר רוט, מדוע ישקול קרדיולוג מתן ליפיטור לחולה שלחץ דמו 130/80, LDL 85.2, טריגליצרידים 85 ? אני מטופלת בסימבסטטין 10 מ"ג שנים רבות ושומרת בקפדנות את הדיאטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפיטור - תגובה
פרופ` דוד רוט21/03/2012אדם בעל ערך LDL של 85 טבעי- אינו זקוק לסטטין. אבל אדם אשר כתוצאה מנטילת סטטין ירד ערך ה LDL שלו ל 85 צריך להמשיך עם הסטטין, כי אם יפסיק צפוי ה LDL לעלות לרמה שהיה בה טרם הטיפול בסטטין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפיטור
שושנה25/03/2012תודה. ברור לי. מה שאיני מבינה זה למה צריך להחליף את הסימבסטטין לליפיטור כאשר אין הרעה, לחץ דם תקין ואני שומרת בקפדנות על דיאטה נטולת שומנים וטריגליצרידים?? ההרעה באה "רק" בבעיות בקצב הלב, שהן בבדיקה כרגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליפיטור - תגובה
פרופ` דוד רוט26/03/2012ליפיטור יותר פוטנטי מסימבסטטין לכן אם לא מגיעים לרמת הכולסטרול הרצויה עם סימבסטטטין ניתן להחליפו בליפיטור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרדקסהחמדה12/03/2012
שלום,
אני ב 64 עם הסטוריה של פרפור פרוזדורים. עברתי אבלציה לא מוצלחת, שתלו לי גם קוצב.
(לא עם דפיברילטור)
אני לוקחת פרדקסה על חשבוני.(במקום קומדין)
שאלתי- האם מותר להפסיק את הפרדקסה למספר ימים? לקחת בימים האלה אספירין? יש לציין כי כבר חודשים ארוכים איו לי פרפור.
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרדקסה - תגובה
פרופ` דוד רוט13/03/2012הפרדקסה מגנה מפני הוצרות קריש דם שעלול לגרום לארוע מוחי. לכן לא כדאי להפסיק את הפרדקסה. טיפול כזה מפסיקים זמנית רק אם יש צורך בניתוח או פרוצדורה כמו קולונוסקופיה.
אספירין אינו מגן מארוע מוחי כמו קומדין או פרדקסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהיוני11/03/2012
שלום רב
מטופל בטריטייס 50 מג ו30 מג דרלין- יתר לחץ דם והיפרטרופיק קרדיומופטיק
התעבות 13- 14 ממ של המחיצה
הפרעת קצב קשה אחת בעבר שלא תועדה כמו כן הפרעות חדריות בודדות בעבר בהולטר
אני סובל מאלרגיה כל שנה באביב- עיניים גרון התעטשויות והרבה נזלת אלרגית
מעולם לא טיפלתי ושאלתי היא האם יש מניעה שאקח לורסטין או את הזריקה שיש בקופח ?
חןחן ורוב תודות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דילגת על פנייתי
יוני13/03/2012אין אינטראקציה בין לורסטין לטריטייס או דרלין. הסיכון שלורסטין יגרום להפרעות קצב הוא לא גדול במיוחד בשימוש של מספר ימים בלבד. לכן ניתן לקחת תרופה זו אך למשך הזמן הקצר ביותר שדרוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדילגת על פנייתי - תגובה
פרופ` דוד רוט23/03/2012אין אינטראקציה בין לורסטין לטריטייס או דרלין. הסיכון שלורסטין יגרום להפרעות קצב הוא לא גדול במיוחד בשימוש של מספר ימים בלבד. לכן ניתן לקחת תרופה זו אך למשך הזמן הקצר ביותר שדרוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיה - תגובה
פרופ` דוד רוט23/03/2012אין אינטראקציה בין לורסטין לטריטייס או דרלין. הסיכון שלורסטין יגרום להפרעות קצב הוא לא גדול במיוחד בשימוש של מספר ימים בלבד. לכן ניתן לקחת תרופה זו אך למשך הזמן הקצר ביותר שדרוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת חום ופרפורמירב06/03/2012
שלום,
האם מחלת חום (עדיין אין תשובות של משטח גרון), עלולה להגביר פרפור פרוזדורים התקפי או שאין קשר?
תודה,
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחלת חום ופרפור - תגובה
פרופ` דוד רוט06/03/2012מחלת חום יכולה לגרום לפרפור פרוזדורים אצל אדם עם נטיה לפרפור. כמו כן מחלת חום יכולה גרום להחשת קצב הפרפורים אצל אדם עם פרפור מבוקר קצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרפור פרוזדורים וספורטחזי01/03/2012
בן 46, ב-2010 חוויתי פרפור פרוזדורים ביוני ובספטמבר. מטופל בריתמקס/פרופקס (3X150) ובקרדילוק (1.25 מ"ג ביום). מרגיש טוב. במשך כל התקופה עסקתי בספורט ברמה מתונה (הליכות, חדר כושר). לפני כחוש חזרתי לרוץ, ודי מהר הגעתי לריצות של 10 ק"מ בקצב 10 קמ"ש, 3 פעמים בשבוע.
הקרדיולוג שלי, למרות בדיקות אקו לב במאמץ תקינות, לא אהב את זה, ובקש שארוץ מרחקים קצרים יותר ובקצב איטי יותר, בטענה ש"הפרפור אוהב לב של ספורטאים עם פרוזדורים מורחבים".
בנוסף, לאחר שימוש קצר באספירין, הונחיתי להפסיקו.
אשמח לשמוע דעות בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרפור פרוזדורים וספורט - תגובה
פרופ` דוד רוט02/03/2012נכון שאתלטים שרצים ריצות ארוכות סובלים מפרפור פרוזדורים בשעור גבוה יותר מאשר בני גילם באוכלוסיה. מצד שני פעילות גופנית וכושר גופני טוב תורמים רבות לבריאות. ככל הנראה יותר מדי מדבר טוב זה לא טוב. לכן לדעתי כדאי להסתפק בריצה של 6 קמ בקצב 10 קמ"ש 3-5 פעמים בשבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרפור פרוזדורים - זה ממשיך
חזי04/03/2012למרות שהנבואה ניתנה לשוטים, בלילה שבין יום ה ל-ו האחרון פרפרתי. הפרפור היה בטווח דפקים נמוך יחסית (60-120). אחרי שיוצבתי תוך 3 שעות באינפוזיה של פרוקור (300 מ"ג), אושפזתי למשך יומיים נוספים, בסופם שוחררתי בסינוס, ללא שינוי בטיפול התרופתי הקודם, עם המלצה לאבלציה.
נא התייחסותכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות חזקות ומהירותאורטל29/02/2012
אני בת 22,סובלת מאסטמה קלה-טופלתי במשאף סרטייד דיסקוס שמכיל סטרואידים במשך כחצי שנה ולאחרונה הפסקתי מאחר והרגשתי השתפרה.כמו כן,אני לא שותה,לא מעשנת,גובה ומשקל תקינים,בדיקות דם שביצעתי לפני כחצי שנה תקינות מלבד אנמיה שתמיד הייתה לי ולצערי,לא עוסקת כלל בספורט.
בתקופה האחרונה,אני מרגישה מדי פעם,מסיבה שלא ברורה לי,פעימות לב חזקות-כ-90 לדקה.אחרי שאני שותה מים,מרגיעה את הנשימה או נחה כחצי שעה-זה עובר ולפעמים חוזר חלילה או שנרגע ליום אחד ואז שוב קורה למחרת.אני נורא חוששת...אולי מדובר בפרפור פרוזדורים,הפרעת קצב או מחלת לב כזאת או אחרת?יש לציין כי עשיתי בדיקת אק"ג מס' פעמים,אך לא נמצא דבר חריג.בנוסף,טרם פניתי לבדיקת הולטר או צילום לב,כמו שרופאת המשפחה המליצה לי לפני כחודשיים.
מה עליי לעשות והאם מדובר בסכנה לחיי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות חזקות ומהירות - תגובה
ד''ר שמעון רוזנהק29/02/2012תעשי את הבדיקות שהרופא שלך היציע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרדקסהב28/02/2012
שלום,
האם התרופה פרדקסה עלולה להגביר את הסיכון לפתח דלקת בלבלב אצל חולים שסבלו בעבר מדלקות כאלו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרדקסה - תגובה
פרופ` דוד רוט28/02/2012דלקת לבלב לא נכללת בין תופעות הלואי המוכרות של דביגטראן. חיפשתי במדליין את הצרוף פנקראטיטיס ודביגטראן ולא היו תוצאות. בגוגל לעומת זאת מצאתי דווחים על מקרים של מטופלים שלקו בדלת לבלב כאשר נטלו פרדקסה. לא ברור אם הפרדקסה גרמה לדלקת הלבלב במקרים אלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק נמוךמירב28/02/2012
בת 55לאחר אבלציה של ה-FLUTER. פרפור פרוזדורים נמשך ומקבלת כרגע מולטק פעמיים ביום וקרדילוק פעמיים 2.5 מ"ג ובינתיים הפסיק הפרפור. בבדיקת הדופק במנוחה, הערכים הם 45-49. האם הדופק איננו נמוך מידי?
תודה,
מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק נמוך - תגובה
פרופ` דוד רוט28/02/2012הדופק נמוך, אם את חשה בטוב ללא סחרחרות או עייפות אין בכך סכנה, אולם נראה שניתן לרדת במינון הקרדילוק. (שתי התרופות הקרדילוק והמולטאק מורידות דופק אולם המולטאק נחוץ יותר - למנוע פרפור פרוזדורים) פני לקרדיולוג שלך שישקול ירידה במינון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אי ספיקת לב מסוכנת? ומה הסיבוך?מרטין25/02/2012
מה הסיבוכים של אי ספיקת לב והאם היא מסוכנת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אי ספיקת לב מסוכנת? ומה הסיבוך? - תגובה
פרופ` דוד רוט26/02/2012אי ספיקת לב בהחלט מסוכנת. הסמפטומים של אי ספיקת לב הם קוצר נשימה עייפות ירידה ביכולת מאמץ בצקות בגפיים ועוד. כאשר חולה מפתח אי ספיקת לב בפעם הראשונה יש לבצע ברור הסיבה לאי ספיקת הלב באשפוז. כאשר אבחנים את הסיבה (למשל מחלת לב כלילית, מחלה מסתמית, מחלה של שריר הלב) ניתן להתאים טיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר אחרי השתלת קוצבמרינה24/02/2012
לפני 10 ימים הושתל לי קוצב מאז כבר ההיתי מאושפזת 4 ימים עם דופק מהיר שלא הוסבר.
הדופק מגיע לעד 112 לדקה. כשהקוצב מתוכנת על 70 פעימות.
האם עלי לדאוג ומה לעשות בענין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק מהיר אחרי השתלת קוצב - תגובה
ד''ר שמעון רוזנהק26/02/2012יש מספר סיבות לדופק מהיר לאחר השתלת קוצב לב. אחד הסיבות כי בזמן הדופק האיטי שנובעה מחסימה במעבר, הוא להאיץ את הקצב שמעל החסימה. עם השלת הקוצב הדופק המהיר מועבר לכל הלב. סיבה אחרת נובע מהקוצב עצמו וניתן לתקן. בכל אופן יש צורך ביותר פרטים כדי לענות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מאתרים מחלת לב כלילית?שני22/02/2012
שלום
איזה בדיקות צריך כדי לאתר מחלת לב כלילית?
אני בן 40 דואג
יש תסמינים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מאתרים מחלת לב כלילית? - תגובה
פרופ` דוד רוט22/02/2012במחלה כלילית יש לחשוד כאשר יש כאבי חזה במיוחד אם הם מופיעים במאמץ (לעיתים קוצר נשימה במאמץ). אם יש חשד למחלה ניתן לאשר או לשלול את קיומה על ידי בדיקות לא פולשניות כמו מבחן מאמץ, אקו מאמץ או מיפוי לב. לכל אחת מהבדיקות יתרונות וחסרונות ותפקיד הרופא המפנה להחליט איזו מתאימה ביותר לנבדק היושב לפניו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



