מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום רבnatan21/07/2012
שלום
מדוע את הפעימות המוקדמות אני מרגישה לרב כשאני שוכבת על הצד או על הגב ?
זה טבעי להיכנס לפאניקה כשזה קוורה.?
תודה
שיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר23/07/2012לתחושה של פעימה מוקדמת אכן יש קשר לתנוחת הגוף (יתכן הקרבה של הלב לבית החזה שמשתנה בתנוחות שונות). אין לכך כל משמעות ואין מקום לפניקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה פרופסור הרגעת אותי
שדגנית23/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת נורמיטן בקרדילוק לטיפול בSVTליה19/07/2012
שלום רב,
לאחר שני נסיונות צריבה שנכשלו ואף החמירו את תדירות ההתקפים של SVT טופלתי בריתמקס שלא היה אפקטיבי והוחלף לנורמיטן 50מ"ג . נטלתי כ- 10 שנים את הנורמיטן והוא בהחלט עצר את ההתקפים. בשנה האחרונה הורדתי את המינון וכיום אני נוטלת 12.5 מ"ג בבוקר ו12.5 מ"ג בערב. בגלל תופעות לוואי של עייפות ,יובש בעיניים ותופעת רינו הומלץ לי להחליפו בקרדילוג 2.5 מ"ג פעמיים ביום בטענה כי קרדילוק הינו בעל תופעות לוואי מופחתות והוא בעיקר סלקטיבי ללב.
האם נכון שקרדילוק עדיף ? איך עלי לבצע את ההחלפה ? ידוע לי שאין להפסיק מיידית את הנורמיטן אלא בהדרגה...
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת נורמיטן בקרדילוק לטיפול בSVT - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר23/07/2012יתכן שקרדילוג יהיה עדיף אך רק נטילתו באופן סדיר תאפשר לוודא זאת. ניתן להחליף את הנורמיטן ולקחת למחרת את הקרדילוג. אם לא תסבלי גם טיפול זה או לא תרצי תרופה קבועה יתכן שכדאי לשקול אבלציה חוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהnatan19/07/2012
שלום רב
אני סובלת מפעימות מוקדמות מרובות לעיתים מרגישה אותם במשך כל היום
זה מכניס אותי לחרדות
ברגע שאני לוקחת קלונקס שזה כדור הרגעה
מיד נעלמות לי הפעימות המוקדמות
האם המסקנה שזה פסיכוסומטי?
או שמה כדורי הרגעה מפסיקים פעימות מודמות.
תודה רבה
מיכאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` דוד רוט19/07/2012קלונקס לא מונע פעימות מוקדמות. קלונקס מפחית חרדה. אם החרדה גורמת לתחושת דפיקות לב קלונקס עשוי להועיל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמות שלא נעלמות במאמץtrtk18/07/2012
שלום
אני בן 69 סובל עשרות שנים מפעימות מוקדמות מרובות מעל 10000 ביום כולן APC'S
הקרדיולוג אומר שאין סכנה ואני יכול לעשות כל פעילות ספורטיבית.ותמיד אמרו שכשהן נעלמות במאמץ זה מוכיח שאינן מסוכנות
הבעיה שתמיד הפעימות היו אכן נעלמות בהליכה או התעמלות ולאחרונה אני מרגיש אותן אמנם בתדירות קטנה הרבה יותר גם בהליכה אז עכשיו זה כן מסוכן?
עשיתי אקו לפני כ-6 חדשים ונמצא תקין .לפני חודש וחצי עברתי צינתור עקב מיחושי חזה קלים במאמץ נמצאו עורקים תקינים פרט לעורק ימני עם הצרות 80% והוכנס סטנט
מאז אני במכון שיקום לב לכושר ושמתי לב לתופעה הנ"ל
האם להמשיך בפעילות?האם לפני זה לעשות בדיקת מאמץ? אני חייב לציין שאין לי בעיה בפעילות רק התחושה הלא נוחה של הפעימות המוקדמות והחשש שיש החמרה שאולי מסוכנת.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות שלא נעלמות במאמץ - תגובה
פרופ` דוד רוט18/07/2012הפעימות המוקדמות לא מסוכנות ולא קשורות לטרשת העורקים שנמצאה בצנתור. פעילות גופנית במסגרת שיקום לב מומלצת לאחר צנתור והשתלת תומכן. כדאי שתנצל את ההזדמנות ותתייעץ עם הקרדיולוג שאחראי על מכון השיקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבלציה בעקבות פעימות מקדימות מרובותפרופ` מיכאל אלדר17/07/2012
שלום , אני בת 23 ומזה 4 שנים יש לי פעימות מוקדמות מרובות. התעלמתי מהן עד לחצי שנה האחרונה בה הכושר הגופני שלי הפך ירוד. שגרת היומיום שלי מאוד נפגעת מזה וכעת אני שוקלת לעבור אבלציה.
הולטר: VPB'S:3400
ביגמניה וטריגימניה חדריות נצפו ממושכות ביום. ped beats:2
בדיקת מאמץ: אחרי 5 וחצי דקות הופסקה כי הגעתי לדופק 200. פעימות נעלמו במאמץ.
אקג מנוחה הראה: NSR' VPB'S הפוך גל t ב2,3, avf
עם צניחת קטע st בv4-v6
בשלב הסופי של הבדיקה הגיע ל7 mets.
אקו לב תקין
אציין כי בעבר היו לי גם פעימות על חדריות מרובות וכעת רק חדריות שהתגברו.
אשמח לשמוע דעה בנושא,
בתודה מראש
אור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבלציה - תגובה
פרופ` דוד רוט17/07/2012פעימות מוקדמות הנעלמות במאמץ ובנוכחות לב תקין לפי אקו כלל אינן מסוכנות וניתן לחיות איתן עד 120. לכן לא חיבים לטפל בהן תרופתית ולדעתי בהחלט לא כדאי לעבור אבלציה כדי לטפל בהן. אבלציה היא פרוצדורה פולשנית וזה טיפול אגרסיבי מדי בתופעה שאינה מסוכנת. אם הפעימות המוקדמות ממש מפריעות לאיכות החיים עדיף לנסות טיפול תרופתי בחוסם בטא על פני פרוצדורה פולשנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצב ומגנזיום.אמנון17/07/2012
היי שלום!
אני בן 30 וסובל כבר המון שנים מהפרעות קצב.{מחסיר פעימה}יש ימים שזה נעלם ויש ימים שזה כל היום! שזה מופיע לי אני לוקח קרדילוק{כבר כמעט לא עוזר..}
עכשיו אמרו לי לא מעט אנשים שזה יכול להיות מחוסר במגנזיום...עשיתי בדיקת דם למגנזיום והיה לי 1.8 שזה על הגבול.רכשתי MILK OF MAGNOX {בגלל שאין בזה חומציות לכיבה}ועשיתי נסיון.כל פעם שהיו לי הפרעות{שאני יודע שהם היו מלוות אותי בדרך כלל עד סוף היום}לקחתי כפית אחת מהמגנזיום{נוזלי}ואחרי 15 דקות בדיוק ההפרעות נעלמו כליל!!!ככה כבר ניסיתי יותר מ10 פעמים.הבעיה היא שהם חוזרות אחרי כמה שעות}: ואי אפשר לקחת הרבה מהמגנזיום כי זה לא בטיחותי.האם ניתן להגיד במצב כזה שב100 אחוז המגנזיום גורם לי להפרעות?
או שמגנזיום יכול להוריד הפרעות קצב בלי קשר....מה גם שאי אפשר לקחת אותו הרבה כי הוא משלשל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב ומגנזיום. - תגובה
פרופ` דוד רוט17/07/2012ראשית אם לא עברת ברור לבבי ולא ידוע באיזו הפרעת קצב מדובר כדאי שתפנה לקרדיולוג ותעבור ברור. בנוגע למגנזיום: כדאי ליטול תוסף מגנזיום רק אם יש חסר מגנזיום בגוף. אם הרמה לא נמוכה כמו אצלך לא סביר שמגנזיום יועיל. בהחלט יתכן צרוף מקרים שאחראי לכך ש 15 דקות לאחר נטילת מגנזיום תחושת דפיקות הלב חולפת. אולי היתה חולפת מעצמה גם ללא מגנזיום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קואנזים Q10 ופרפור פרוזדוריםשושנה15/07/2012
שלום ד"ר, קראתי ברשת שפרפור פרוזדורים מביא לבלאי של שריר הלב. האם נטילת Q10 מועילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קואנזים Q10 ופרפור פרוזדורים - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר15/07/2012למיטב ידיעתי אין עדות מדעית לתועלת מסוג זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרפור פרוזדורים
שושנה17/07/2012תודה. האם פרפור פרוזדורים גורם לבלאי מואץ של הלב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרפור פרוזדורים - תגובה
פרופ` דוד רוט17/07/2012פרפור פרוזדורים הגורם לקצב לב מהיר (כלומר פרפור לא מבוקר) עלול לגרום במשך הזמן לירידה בתפקוד הלב. אם מאבחנים את הפרפור ובעזרת טיפול תרופתי מאטים את קצב הלב ניתן לרוב לגרום לשיפור בתפקוד הלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סינוס טכיקרדיהמימי14/07/2012
שלום, אני בחורה בריאה בת 35 אמא לשלושה ילדים, לא מעשנת, שומרת על אורח חיים בריא ופעילות גופנים 3 פעמים בשבוע.
לפני כארבע שנים בחלו אצלי תופעות של דופק מואץ לכמה שעות שנרגע לאחר זמן מה. ואחת לחצי שנה בערך יש לי כנראה סינוס טכיקרדיה. הבעיה מתחילה בד"כ כשאני בזמן הליכה או מאמץ לפתע הלב מתחיל להשתולל פעימות לב מהירות ממש מטורפות אני מרגישה תחושת חולשה ועך סף עילפון אך לא מתעלפת ואחרי בערך כדקה דקה וחצי הלב חוזר לדופק רגיל. עד שאני מגיעה למרפאה או לתחת אחיות לביצוע א.ק.ג. - הכל תקין.
עשיתי פעמיים בדיקות הולטר ל 24 ו 48 שעות והבדיקות תקינות.
האם יש לי בעיה חמורה ולא עולים עליה?
האם יש קשר לתופעה זו והתייבשות או חוסר נוזלים? זה קורה לי בד"כ בקיץ.
מה עליי לעשות בזמן כזה? האם זה מסוכן?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוס טכיקרדיה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר15/07/2012איני חושב שמדובר במשהו מסוכן ויתכן שאכן מדובר בהתיבשות. בכל מקרה מומלץ לשתות כ 1.5-2 ליטרים מים בעת מאמץ גופני ניכר. אני גם מציע שתעשי מבחן מאמץ וכן שבתקופה שזה קורה שתקבלי הולטר או loop recorder כדי שתוכלי לרשום אקג בזמן סימפטומים. כמו כן כדאי לעשות בדיקות דם לשלילת אנמיה ויתר תריסיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבלציה לפרפוררוברט13/07/2012
לפני 5 שנים עברתי אבלציה של flutter (גילי כיום 43,בלי בעיות רפואיות אחרות).בחודשים האחרונים ארעו כ3 פרפורים והרופא שלי ממליץ אל אבלציה של פרפור.אני נוטל סוטאלול אחרי שהריתמקס הפסיק להשפיע. שאלתי האם יש מספיק נסיון וידע בארץ בפרוצדורה זו ומה הסיכונים וסיכויי ההצלחה? תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבלציה לפרפור - תגובה
פרופ` דוד רוט17/07/2012לאבלציה כמו לכל פרוצדורה פולשנית יש סיבוכים. במספר מרכזים רפואיים בארץ מבצעים אבלציה של פרפור פרוזדורים. ההצלחה באבלציה ראשונה היא כ 50% ניתן חזור על אבלציה במקרה של כשלון ואז אחוז ההצלחה עולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת קצב?שלי03/07/2012
היי,
אני בת 34 אם לשני ילדים, ולעיתים מאד רחוקות (אולי אחת ל4 חודשים) אני חווה תופעה מוזרה: פעימות הלב פתאום גוברות ולא סדירות, ואני מרגישה את הפעימה בעיקר בצוואר, בבקע שבין עצמות הבריח. לפני יומיים התופעה הזו גם ארכה זמן יותר וגם ממש הפריעה לי לקרוא, ולהתנהל כי נדמה היה שהיתה חזקה יותר מקודמותיה. הייתי ממוקדת בה והמתנתי שהיא תעבור.
האם מדובר בדבר מה שעליי לבדוק? מדובר בתופעה שמתקיימת לעיתים מאד רחוקות בואופן אקראי, כך שבבדיקה של דופק הלב- אני לא מאמינה בהכרח שהיא תקרה.
אשמח אם תכוונני מה עליי לעשות.
טנקס,
שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעת קצב? - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר04/07/2012התופעה נשמעת כמו פעימות מוקדמות שהן חסרות משמעות ברוב המקרים. כדי לעמוד על טיבן יש לעשות רישום אק"ג בזמן שהתופעה קורית. זאת ניתן לעשות ע"י פניה לקופ"ח בזמן האירוע או לחילופין ע"י קרדיוביפר שהולא מכשיר קטן הנישא בתיק שמאפשר התחברות והקלטה או שידור של קצב הלב בזמן אמת.שרות זה ניתן ע"י קופות החולים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- atrial fibrillationשושנה02/07/2012
שלום ד"ר, קיבלתי תוצאות הלופ ריקורדר, תוכל בבקשה לעזור לי בהסברים? האם מה שהתקבל זו סכנת חיים? מהם כל המונחים האלה? תודה רבה
התפלגות ארועים עפ"י ממצאים
atrial fibrillation 14%
sinus arrhythmia 57%
sinus tachycardia 29%
supra-ventricular 64%
ventricular ectopy 7%* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר atrial fibrillation - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר04/07/2012ין כל ממצא מסכן חיים. יש להתייחס בעיקר לנושא של פרפור פרוזדורים (atrial fibrillation ) ואני מציע לפנות עם התוצאות לרופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצב חדריות אברנטיות כ 40 ליממהליאור 5528/06/2012
שלום רב
ברקע RVOT LVOT VT
מטופלת בטמבוקור ודרלין ברקע חשד ל ARVD
ע"פ MRI לב
עכשיו לשאלה
ביצעתי הולטר לב ובו ניראו הפרעות קצב חדריות אברנטיות כ 40 ליממה אני יודעת שזה מעט אך אני רוצה לדעת אם יש מה לעשות בכלל ???
כמו כן כאשר מתרחשות ההפרעות אני מרגישה בלק אאוט עם סחרוחרת ודפקיים לא סדירים
מה דעתך ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר29/06/2012אם זה כל מה שיש - אין צורך לעשות דבר.
יש לרשום אק"ג בזמן שאת חשה ברע. כדי להחליט על הדרך הטובה ביותר לעשות זאת עליך להתייעץ עם מומחה להפרעות קצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דפיקות לב מוגברותתה27/06/2012
שלום רב,
אני בהריון. בת 36 (הריון שבוע 27).
הריון שלישי (עם 2 ילדים בבית בניתוחים קיסריים).
מתחילת ההריון יש לי דפיקות לב של 110-115 לדקה (במנוחה).
לפעמים (בעיקר בשעות הבוקר והערב, בבית) אני מרגישה את הדפיקות מואצות יותר אבל זה נרגע בן רגע (לאחר כדקה, לפעמים נמשך יותר, לכיוון ה-3 דק').יכול להיות במנוחה מוחלטת.
לאחר עליה במדרגות גם דפיקות הלב מואצות ביותר ואני צריכה לשבת על מנת שזה יירגע.
בלוטת התריס היתה תקינה בתחילת ההריון (מדד של 1.35). לא בדקתי מאז.
לחץ דם - תקין. כל ההריון.
אני חוששת מהניתוח בגלל דפיקות הלב הללו.
בדיקת א.ק.ג תקינה (מלפני כחודש).
האם יש בדיקה שעלי לעשות?
תודה רבה מאוד על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דפיקות לב מוגברות - תגובה
פרופ` דוד רוט27/06/2012על מנת לאבחן את סיבת הספמטומים יש לתעד את קצב הלב בזמן סמפטומים על ידי בדיקת הולטר למשל. עליך לפנות לקרדיולוג לשם כך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצבשירי27/06/2012
שלום .אני מרגישה מיזה שבוע במשך כול היום במיוחד במנוחה פעימות לב שנעצרות
לשניה ואז ממשיך זה קורא עשרות פעמים ביום וגם אחרי מעמץ אני נחה ומייד זה מתחיל אני מרגישה שהלב מפסיק לפעום. אני בת 58 אין לי מחלות לא מעשנת לא סוכרת ולא לחץ דם. המצב מפחיד מאוד מה לעשות בבקשה
תמלצו לי תודה מראש
אני מוסיפה בדרך כלל גם אחרי ארוחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב - תגובה
פרופ` דוד רוט27/06/2012עליך לפנות לרופא המשפחה שבודאי יפנה אותך לבדיקת אקג והולטר ובמידת הצורך ליעוץ קרדיולוגי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריתמקסרוברט27/06/2012
אני נוטל ריתמקס 2*300מג ב11 וב18 מזה חצי שנה עקב המון פעימות מוקדמות ופרפור פרוזדורים.בזמן ההשפעה של הכדור יש שיפור ניכר של מצבי הבעיה היא בלילה ובבוקר כשההשפעה פגה.שאלתי היא: 1.האם ליטול עוד כדור לפני השינה,2.האם יש השפעות מצטברות על שריר הלב ותיפקודו לאחר תקופה ממושכת של נטילת ריתמקס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריתמקס - תגובה
פרופ` דוד רוט27/06/2012ריתמקס הוא תרופה לאמורים ליטול 3 פעמים ביום. המינון המקובל הוא 150*3 ביום והמקסימלי הוא 300*3 ביום. כמובן שעם עליה במינון עולה הסכנה לתופעות לואי. לכן אני לא יכל להמליץ דרך פורום אנטרנטי על עליה במינון הריתמקס. עליך לפנות לקרדיולוג שלך בשאלה האם עליך להעלות את מינון הריתמקס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



