מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפרעות קצב ותרופות נוגדות דיכאוןnatan31/08/2012
שלום רב
משיטוט באינטרנט על תרופה בשם ציפראמיל שאני נוטל (ממשפחת ה SSRI)
נתקלתי בפסיכאטר שטוען ש...ואני מצטט
"...נתגלו כמה מקרים בהם מינון גבוה של ציפרמיל (=רסיטל) גרם לשינוי באק"ג (הארכת QT). תופעה זו עלולה לגרום לפעימות מוקדמות, ובמקרים נדירים אף לדום לב. אמנם אינני מכיר מקרה מוות עקב רסיטל"...
אני ממש בלחץ מכיוון שאני סובל מפעימות מוקדמות
האקו שלי תקין
אבל ממש נלחצתי מהמידע
מה תוכל להוסיף בנושא?
תודה רבה
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב ותרופות נוגדות דיכאון - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר13/09/2012תרופות ממשפחת ה SSRI נחשבות בטוחות בהיבט של הפרעות קצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחשמלותnatan31/08/2012
שלום רב
אתמול עסקתי בעבודות חשמל בבית והתחשמלתי.
שאלתי האם זה מצריך בדיקת אקג לראות שלא נגרמו הפרעות קצב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התחשמלות - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר13/09/2012הפרעות קצב בלב מהתחשמלות קורות מיד ולכן אין מקום לדאגה כעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקג חריגניסן31/08/2012
שלום רב לפורום הפרעות קצב לב
אני בן אדם בן 23 עם קוצב לב מזה שנתיים, אני נדרש עקב ספירה נמוכה לבצע בדיקת דם אחת לחודשיים
בבדיקה אתמול התגלתה רמה של CPK של 228 וכמו כן ערב לפני כן היה לי לחץ בחזה ומאז יש לי לחצים חוזרים
רציתי לדעת מה זה הצניחות האלה בחיבורים V2-V6 וכמו כן מה זה גלי הJ האלה?
שמתי לב כי הQTC הינו ברוחב של 498 ואני יודע שזה חריג, זה לא מאפיין של LQTS?
אודה לכם על תשובה מהירה ככל הניתן
תודה מראש ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקג חריג - תגובה
פרופ` דוד רוט31/08/2012צניחות ST עלולות להיות סימן להפרעה בזרימת דם ללב אולם לעיתים הן קיימות באקג מסיבה אחרת כמו עיבוי של שריר הלב או תבניות אחרות של אקג. אקג ישן לשם השוואה עוזר באבחנת הסיבה. נקודת J קיימת בכל אקג יש לה משמעות אם היא מורמת או צנוחה כמו ל ST.
הסמפטומים שאתה מתאר מצריכים בדיקת רופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויאגרהאביב27/08/2012
אני בן 54
מטופל ב טריטייס 5 מג פעמיים ביום בוקר וערב סך הכל 10 מג בגלל י.ל ד
מיקרופירין75 בגלל היצרות 25% בקרוטיס מד אחד
20מג אומפרדקס
20מג סימבסטטין
בגלל תופעה של פעימות מוקדמות,על חדריות וחדריות
שמופיעות לי מידי כמה חודשים,ניתן לי קרדילוק, חצי כדור 1.25
אחת ליום,לקחת בתקופה שהפעימות ממש מציקות לי
וזה קורה אחת לכמה חודשים
חשק מיני יש לי, הבעיה היא הזיקפה, קורה שהיא טובה בתחילת המגע ונעלמת זמן מה לאחר מיכן
או שהיא חלשה מידיי
או שהיא לא מופיעה בזמן שאני רוצה
שאלותיי,כייצד ניתן לעזור לי,האם ויאגרה ודומיה מותרת לי לאור מה שציינתי?
באם לא איזה תכשיר או אמצעי יכול לעזור לי?
בנוגע לויאגרה, האם היא עלולה לגרום התקף לב?
מה כמה מוחשית הסכנה בגרימת עיוורון?
חן חן עבור התשובות
שאול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויאגרה - תגובה
פרופ` דוד רוט28/08/2012בהנחה שלא עברתה התקף לב בחצי שנה אחרונה ולפי רשימת התרופות שציינת שאתה נוטל מותר לך ליטול ויאגרה. היא לא גורמת להתקף לב והסיכון לאבדן ראיה הכרוך בתרופה נמוך מאד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוצב לבety26/08/2012
שלום, לפני כ10 ימים השתילו לי קוצב מסוג שאפשר לעשות MRI, כך לפחות נאמר לי..
מאז אני סובלת כאב מאוד מפריע לשכב על צד ימין...מושך אותי נורא וכואב הן בגב והן בבית החזה עם הרגשת חנק וכאב בגרון..אני ישנה רק בישיבה, ובלי יכולת לשכב..האם תקין?? מעולם לא היו לי בעיות בשינה..ההשתלה לא היתה אלקטיבית..אלא מהרגע להרגע..כשנאמר לי שאין לי ברירה..אשמח לתשובה מהירה, מאחר ונקבע לי תור במרפאת קוצבים ל23.9, אגב האם מותר לי לעבוד בסביבת מחשבים???והרבה מחשבים..תודה אטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצב לב - תגובה
פרופ` דוד רוט26/08/2012כאבים כפי שאת מתארת לא שכיחים לאחר השתלת קוצב. כדאי שתיבדקי בהקדם על ידי רופא שיתרשם אם יש לבצע צילום חזה או ברור נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות חזקות ולא סדירותמלי24/08/2012
אני בת 27. בריאה ועוסקת בספורט. לעתים אני חשה בפעימה מוקדמת או לא במקום וכשלוש פכמים בחיי במרווחים של שלוש שנים בערך חשתי דופק מהיר וסדיר שנרגע לאחר כמה שניות ששכבתי. ביצעתי הולטר ואקו והכל יצא תקין. הרופא אמר שאני בריאה ואין לי כלום. ביומיים האחרונים. בעת מגע עם מים חמים במקלחת הרגשתי לכעשר שניות בערך עד ההתרגלות למים כנראה סדרת פעימות חזקות ושונות ונראה לי שלא סדירות. התחושה היתה מאוד לא נעימה. האם משהו מתפתח אצלי או שזה ייתכן שכזה דבר קורה יומיים רצופים במקלחת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות חזקות ולא סדירות - תגובה
פרופ` דוד רוט24/08/2012כיון שהאקו הראה תפקוד לב תקין לא סביר שיש בעיה מסוכנת. סביר שהתחושות נובעות מפעימות מוקדמות. אם בכל זאת התחושות יתמידו ובעיקר דופק מהיר שמשך מספר דקות ברציפות כדאי לבצע בדיקת EVENT NOMITOR זהו מכשיר שמקבלים לחודש ובעזרתו מקליטים את קצב הלב בזמן סמפטומים. לשם כך יש לפנות שוב לרופא כמובן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה אחרונה
מלי24/08/2012מדוע התחושות הלא נעימות בלב קורות בעת מגע עם מים חמים? מה זה אומר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה אחרונה - תגובה
פרופ` דוד רוט25/08/2012זה לא מצביע על דבר משמעותי. להפך העובדה שמים חמים גורמים לתחושה מעלה את האפשרות שלא מדובר במקור לבבי לתחושה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הולטר לב 24 שעות ואקו דופלראיציק23/08/2012
קצב בסיסי-סינו 57-120 לדקה ממוצע 84.כ2600 פעימות חדריות מוקדמות.3 זוגות של פעימות חדריות.4 פעימות על חדריות מוקדמות.סיכום אקו דופלר:mrקלה tr קלה חללי הלב בגודל ותיפקוד תקינים.התכווצות חדר שמאל תקינה. מקט הפליטה משוערך 60%.האם הבדיקות תקינות ? .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הולטר לב 24 שעות ואקו דופלר - תגובה
פרופ` דוד רוט24/08/2012ההולטר מראה פעימות מוקדמות שהן לרוב תופעה שפירה ולא מסוכנת אולם מספרן גבוה מהרגיל. האקו מראה תפקוד תקין של חדר שמאל אך אין מידע לגבי חדר ימין. יש לודא שהחדר הימני תקין לפי האקו ושתרשים אקג רגיל תקין גם כן. לשם כך יש לחזור לרופא שהפנה לבדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך ושאלה נוספת
איציק24/08/2012החדר הימיני תקין.הרופא אמר לי שהמשיך בכדורים שאני לוקח דילאטם 3*60 מג.ואנלדקס 5 מג.בנוסף אני מטופל בקרטיה ופלביקס.ביומיים האחרונים יש לי הפרעות קצב כמעט רצוף מה לעשות דר?זה מפריע לי מעט אך אני מודאג ונלחץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך ושאלה נוספת - תגובה
פרופ` דוד רוט24/08/2012אם כך הלב תקין מבחינה מבנית ותפקודית. במקרה זה אין סכנה בפעימות המוקדמות. במידה והן ימשיכו להפריע לך יש אפשרות לנסות טיפול אחר כלומר להחליף את הדילטאם בחוסם בטא למשל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקו לבטל18/08/2012
שלום, בת 32 ביצעתי אקו לב כהכנה לקראת ניתוח בבטן שאני אמורה לעבור. בשל בקרישיות יתר ואחרי PE (לפני כ4 שנים) נשלחתי לבצע אקו לב לבקשת המרדים. הכלתקים פרט ל:מסתם טריקוספידרלי:אי ספיקה טריויאלית. וריד נבוב תחתון: תמט אינספירטורי (<50%). יש לי קושי לעיתים בנשימה ואני מתקשה לקחת נשימה עמוקה. האם יש קשר? האם ממצאים אלו מצריכים התייחסות? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקו לב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר19/08/2012שני הממצאים תקינים. שיהיה בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלפיטציות?ליאור17/08/2012
שלום ד"ר,
מזה מספר שנים אני סובל מתופעה מוזרה יש לי בפתאומיות דפיקות לב חזקות ומהירות
משום מה זה קורה דווקא כשאני רוצה ללכת לנוח בצהריים למשל, אני לא מסוגל לנוח או להתרכז כי אני מרגיש את הפעימות האלה, אין לי מושג איך הן באות וגם איך להפסיק אותן , גם כשאני מנסה להרגע או לנשום עמוק הן לא מפסיקות (אולי זה מחרדה?, קפאין?)
אחרי חצי שעה זה נרגע בדרך כלל
קראתי לא מזמן תופעה שלצערי דומה לשלי, SVT, אני מאד מקווה שאין לי בעייה לבבית
אבל לצערי זה די דומה
האם יש לך מושג ממה זה נגרם?
מה כדאי לעשות עם הנושא הזה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלפיטציות? - תגובה
פרופ` דוד רוט18/08/2012פלפיטציות הן תופעה שכיחה. לרוב לא מדובר בבעית לב. אולם בכל מקרה כדאי לאבחן את הסיבה.
האבחנה מתבססת על תעוד קצב הלב בזמן הפלפיטציות. ניתן לקבל תעוד כזה על ידי בדיקת הולטר או לופ רקורדר. יש לפנות לרופא המשפחה שיתחיל בברור ובמידה וצריך יפנה לקרדיולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איתות להפרעות קצב במכשיר לחץ דםנחמיה בר16/08/2012
שלום רב
ישלי מכשיר למדידת לחץ דם . הערב מדדתי לחץ דם מספר פעמים ץלחץ הדם 136/73 קצב לב 83 אבל המכשיר מאותת כאילו יש בעיות בקצ לב ע"י תרשים של דף לרישום ועל יד זה לב מהבהב. זה חוזר כמה פעמים.
מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איתות להפרעות קצב במכשיר לחץ דם - תגובה
פרופ` דוד רוט16/08/2012אם המכשיר מראה דופק של 83 סדיר קרוב לודאי שאין בעיה. בכל אופן מכשיר למדידת לחץ דם אינו המכשיר האמין ביותר למדידת קצב לב. כדי לבדוק קצב לב במשך 24 שעות מומלץ לבצע בדיקת הולטר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח תוצאות של הולטר לבציפי15/08/2012
שלום רב,
בסיכום הבדיקה קיבלתי את ההערות הללו:
בשעות הלילה והבוקר נצפו קטעי סינוס ברדיקרדיה במהירות מינימלית של 40 לדקה.
האם הבדיקה תקינה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח תוצאות של הולטר לב - תגובה
פרופ` דוד רוט16/08/2012אם בשעות הלילה והבוקר ישנת הרי שקצב מינימלי של 40 בדקה הוא בגבולות הנורמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק לב נמוך 35דליה רונן15/08/2012
אני בת 68 שוקלת 62 ק"ג עוסקת כל יום 3 שעות במיגוון פעילויות בספורט.
שעורי התעמלות מודרכת ,,הליכה בחדר כושר, שחייה וכו.
לאחרונה התחלתי להרגיש בלילה בדפיקות לב חזקות, ואז במדידה נימצא לי דופק 35
אני בריאה לא לוקחת תרופות, עירנית, לא סובלת משום תסמינים אחרים,
רופא המשפחה נתן לי אספרין וקרדילוק
כשקראתי את טופס ההסבר על מהות התרופות, נחרדתי מתופעות הלוואי ומכך שאינני
מתאימה לנתונים
לחץ הדם שלי הוא 70/110 וגם אין לי שומנים בדם.
אנא עיזרו לי להתמצא בסבך הסתירות של מצבי.
הספורט הוא אורך חיים אצלי ואני לא רואה עצמי מפסיקה.
בברכה דליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק לב נמוך 35 - תגובה
פרופ` דוד רוט16/08/2012קרדילוק הוא תרופה שמאטה את קצב הלב לכן אם באמת הדופק היה 35 בדקה בזמן ערנות יש להפסיק קרדילוק.
לא בטוח שהדופק היה באמת 35 אם לא בוצע אקג כי לעיתים קשה לחוש בדופק ומפספסים פעימות ומקבלים ערך נמוך שגוי.
כדאי לפנות לקרדיולוג לברור במסגרתו גם יחליט אם יש להפסיק את הקרדילוק.
בכל אופן פעילות גופנית אין סיבה להפסיק היא בריאה ובמהלכה הדופק עולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה - הפרעות קצבגל15/08/2012
שלום רב,
בפברואר ביצעתי אקו לב שיצא תקין וגם ההולטר שהצביע על הפרעות קצב אך לא משמעותיות.
לאחרונה, עלייה בתחושת 'החסרת פעימה ' ולכן נשלחתי לאקו לב שוב.
אני ממתינה לתצואות.
בנתיים, - האם אפשר לנסוע לים המלח בביטחה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - הפרעות קצב - תגובה
פרופ` מיכאל אלדר15/08/2012כן. תבלי יפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
גל15/08/2012תודה רבה על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת נתונים מקוצב לבדוד מ14/08/2012
שלום ,
לאימי הושתל השבוע קוצב לב בשל הפרעות במוליכות החשמלית , נאמר לי על ידי הרופא שהקוצב נכנס לפעולה כאשר הקצב יורד מתחת לסף המתוכנת , בפועל בדר"כ לאימי יש קצב לב מעל 70. ברצוני לדעת האם יש דרך למשל בעוד כחודש לדעת אם הקוצב שהושתל "התערב" במהלך החודש וגרם ללב לפעום כתוצאה מהתערבותו ? האם יש קובץ LOG שנשמר בקוצב בכל פעם שהוא פועל ? כיצד הרופא מוציא נתונים כאלו מהקוצב ?
תודהראש על התשובות
דוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת נתונים מקוצב לב - תגובה
פרופ` דוד רוט16/08/2012כן. הקוצב "זוכר" מידע לגבי פעילותו. ניתן לקרוא נתונים מהקוצב על ידי מכשיר תכנות בעל גלאי שמונח על העור מעל לקוצב. בדיקה כזו מבוצעת בכל ביקורת שגרתית של הקוצב בד"כ אחת לחצי שנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצברינה13/08/2012
אני בת 58 אבחנו אצלי בהולטר PVC+APVS1270 ב24 שעות.כמה רופאים כבר אמרו שזה לא מסוכןאבל אני מרגישה רע.זה קורה לי בעיקר בערב ובמשך הלילה,גם ביום אך לעתים רחוקות.אחד הרופאים רשם לי טמבקור50 מ"ג X2 .אני מפחדת להתחיל בטיפול ולהתמכר ומצד שני מאוד סובלת.כאשר זה קורה אני מרגישה חוסר אויר.
1.האם התופעה מחייבת טיפול?
2.האם הטמבקור יפתור את הבעיה?
3.מתי הוא מתחיל להשפיע?
4.למה לא ריטמקס כי שמעתי שיש לו פחות תופעות לואי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב - תגובה
פרופ` דוד רוט13/08/2012פעימות מוקדמות אכן אינן מסוכנות לא גורמות להתקף לב או לבעיה אחרת. לכן עדיף לא לטפל בהן תרופתית. אם אין ברירה כי הסמפטומים מטרידים מאד אני מעדיף לטפל עם חוסם בטא כמו קרדילוק או מטופרולול. לתרופות אלה פחות תופעות לואי מאשר לטמבוקור ולריתמקס.
טמבוקור וריתמקס הן תרופות מאותה משפחה בעלות מנגנון פעולה דומה ותופעות לואי דומות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



