פורום עגלות תינוקות, מוצרי תינוקות - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוץ לגבי כיסא בטיחות מגיל לידה
    נטע
    14/05/2021

    שוב שלום קובי,
    ממה שקראתי (גם פה בפורום העשיר בידע) - בבואי לבחור כיסא בטיחות מגיל לידה, אלו דגמים מוצלחים ובטוחים:
    1. ברייטקס בולוורד קליק טייט/ וואן 4 לייף
    2. צ'יקו נקסט פיט / פיט4
    3. גראקו 4אבר

    חשוב לי הבטיחות והנוחות לתינוקת, לא מתכננת להזיז את הכיסא מהרכב (יונדאי i20, כרגע כיסא תינוק יחיד כך שאין בעיית מקום).. האם אלו הדגמים הכי בטוחים ומומלצים?
    האם תוכל להמליץ ביניהם?

    ממש תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת לשאלה

    נטע
    14/05/2021

    נזכרתי בעוד משהו - הבנתי שמאוגוסט תוחל תקנה שמחייבת מערכת בטיחות נגד שכחת התינוק ברכב. האם לקחת את זה בחשבון בבחירת כיסא הבטיחות ולבחור כיסא שמגיע עם מערכת כזו (למשל הכיסאות של סייבקס)?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/05/2021

    שלום נטע,

    ראשית מבחינת נוחות עדיף סלקל.
    היתרון המרכזי של כיסא ביחס לסלקל הוא החיסכון הכספי.

    לגבי הכיסאות, לדעתי צ'יקו מציעים את זווית השכיבה הכי קרובה לסלקל ולכן לדעתי מספקים את מקסימום הנוחות. גם בטיחותית הם מדורגים תמיד בשלישיה הראשונה ולכן מכל ה-3 הכי הייתי ממליץ על צ'יקו. לדעתי הנקסטפיט בגרסאות הזיפ עדיף.

    לגבי מערכת ההתראה, לדעתי זה לא צריך להוות שיקול ברכישת הכיסא, בסוף רוכשים כיסא בטיחות ועדיף להימנע משיקולים אחרים, לא שהכיסאות של סייבקס לא בטיחותיים פשוט צ'יקו, גרקו וברייטקס עדיפים בטיחותית. מערכת כזו ניתן לרכוש בנפרד ככה שלקנות כיסא עם מערכת כזו בילטאין רק בגלל המערכת לדעתי מיותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    נטע
    16/05/2021

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות בבחירת עגלה מגיל לידה
    נטע
    14/05/2021

    שלום!
    קראתי לא מעט פוסטים פה בפורום וניסיתי חלק מהדגמים בחנויות, אך בכל זאת הלכתי קצת לאיבוד בין כמה אופציות:
    1. ספורטליין Cielo PL/XL
    2. סייבקס מיאלו

    אני מתכננת על שימוש עירוני בעיקר כך שחשוב לי משקל העגלה, קלות הקיפול והפתיחה, טיולון דו-כיווני וכמובן היציבות-בטיחות עבור התינוקת.

    בנוסף, באחת החנויות המליצו לי על Icon - Moto, לא ראיתי את זה בשום מקום, האם מוכר? מומלץ?

    אשמח לעצות, המלצות..
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/05/2021

    שלום נטע,

    ההמלצה הראשונה שלי תמיד זה לרכוש מה שמתאים לכם ולא מה שמתאים למוכר! אולי למוכר מתאים למכור ICON, לא בטוח שזה תואם את הצרכים שלכם. הICON היא סוג של חיקוי למיוס. אני אישית לא חובב של המיוס ולכן בטח שפחות אמליץ על הICON למרות שהאייקון מציעה יכולת ניוד טובה יותר אבל עדיין לדעתי יש במיוס המון חסרונות שבICON חיקו גם אותם.

    לגבי ספורטליין או מילו.
    הספורטליין יותר נוחה לניוד, טיפה יותר נוחה בקיפול, המושב עם לוח תמיכה בתוך הבד, במיוס המושב מרשת (לדעתי זה מספק פחות תמיכה ובחורף יהיה יותר קר במושב). לדעתי מושב מרשת יכול לקבל בלאי ובדים אינם מכוסים באחריות.
    המילו הרבה יותר קלה לשלדה עם טיולון, זה יתרון בהרמה לרכב אבל אני חושב שזה חיסרון בדברים אחרים כמו יציבות עם תיק כבד מאוד. למילו אין ידית טלסקופית כמו בסיילו, ידית טלסקופית גורמת לכך שעליה וירידה ממדרכות גבוהות נעשית הרבה יותר בקלות. כמוכן במילו כאשר התינוק פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבה את המושב הוא חוצה באופן משמעותי את קו ידית האחיזה, בגלל שהידית לא מתארכת זה יגרום לכך שההורה יצטרך לדחוף את העגלה יותר מרחוק ולמתוח את הידיים. כמוכן זה לא יאפשר לתלות שום תיק על הידית מבלי שזה יפגע בגב המושב. לכן אני גם פחות מחבב את המילו.

    בסיילו אני תמיד ממליץ על דגמי הXL, הPL זהה לה טכנית כאשר משלמים יותר רק על העיצוב של המסגרת המעוצבת באמבטיה ובגגון הטיולון. מעבר לזה שמשלמים יותר רק על עיצוב מקבלים עגלה טיפה יותר כבדה ולדעתי זה בעייתי בקיץ כי המתכת מתחממת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - המשך התייעצות

    נטע
    14/05/2021

    קובי, תודה רבה על המענה הזריז והמושקע!
    אשמח לכמה שאלות המשך, אפתח פוסט נפרד לגבי התייעצות לגבי כיסא בטיחות.
    - משום מה בחנות, הקיפול של המילו היה נראה הרבה יותר קל מזה של הספורטליין והמוכרת הדגישה את היתרון בכך שניתן להעמיד את העגלה המקופלת (האם זה באמת כזה יתרון?).
    - לגבי הידית - ממה שאני זוכרת בספורטליין הידית ניתנת להארכה לגובה ובמילו, זזה קדימה לכיוון העגלה ואחורה. האם ההארכה לגובה היא יותר משמעותית לנוחות? אני בערך 160 ס"מ ואהיה המשתמשת העיקרית בעגלה הזו.

    שוב תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/05/2021

    שלום נטע,

    שוב, המוכרנים/ות בעלי אינטרס למכור מה שטוב להם!
    טוב עשית כשהתנסית לבד, בסוף זה המדד הכי חשוב. לי אישית יותר נוח לקפל אל הסיילו אך יכול להיות שלך המילו יותר נוחה וזה בסדר כי בסוף זה אינדיבידואלי.
    לגבי עמידה לאחר הקיפול, לדעתי זה מיותר, בטח בסיילו כי היא נשארת ביד לאחר הקיפול ומשם לרכב. היתרון של זה כשתוציאו את הסיילו מהרכב היא תיפתח מיד ובמילו צריך להתכופף לידית לפתוח. בסופו של דבר לאורך השנים שאני בתחום אני תמיד חושב שמייחסים חשיבות גדולה מדי לעניין הקיפול כאשר בסוף זה עניין שולי שעושים פעמיים ביום.
    לגבי הידית מתארכת, ציינתי שיש יתרון לסיילו בעליה וירידה ממדרכות, זה בגלל שהידית כאשר היא בחוץ היא משמשת כמנוף ולכן לדעתי זה היתרון הכללי של ידית מתארכת. לעניין הגובה. כמו שרשמתי בקיפול, תתנסו ותראו מה נוח לכם.
    ממליץ לשים את הטיולון עם הפנים כלפי חוץ בכל אחד מהדגמים, להשכיבו ולטייל בחנות כאשר הידית בגובה הנוח לכם.
    ממליץ לשים גם משקל של 12 ק"ג ולעשות את הניוד בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה ככה תוכלי לקבל מושג של ההתנידות ביומיום, לדעתי עניין הרבה יותר חשוב מהקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל שמתאים לעגלת ביבי בוס
    תמר
    12/05/2021

    שלום קובי, תודה!
    קניתי את הביבי בוס. איזה סלקל אתה ממליץ לקנות? חשוב לי הבטיחות ושיהיה כמה שיותר בריא לתינוק..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/05/2021

    שלום תמר,

    כל הסלקלים בריאים בטח שביחד לכיסא בטיחות, יחד עם זאת הרבה יותר בריא באמבטיה ולכן מומלץ להשתדל לא לטייל יותר מדי עם הסלקל.
    הכי בטיחותי ונוח לדעתי זה ג'ואי אייג'ם.
    גם דגמי מקסי קוזי טובים ונוחים, גם בטיחותיים ויחסית קלים מבחינת משקל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ההבדל בין הסלקלים של גוא'י אייג'ם לגא'ם?

    תמר
    12/05/2021

    מה ההבדל בין הסלקלים של גוא'י אייג'ם לגא'ם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    13/05/2021

    שלום תמר,

    האייג'ם קיבל דירוג בטיחותי יותר גבוה. בנוסף הוא יותר מרווח עם גגון יותר גדול. הוא בדרך כלל יותר יקר אבל ההפרש מוצדק.
    הוא עדיין הסלקל עם הדירוג הבטיחותי הכי גבוהה במחיר הכי זול (מלבד צ'יקו קייפיט שלא מתחבר לאף עגלה).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיבור איזופיקס לרכב ילדה בת 4.5
    מממ
    11/05/2021

    שלום רב,
    ילדה בת 4.5 שוקלת 19 קג נמצאת מגיל לידה עם צ'יקו נקסטפיט מגיל לידה. כרגע מחובר לרכב עם איסופיקס ואנצ'ור מאחורה.
    האם עדיין הטיחותי לחבר ככ או שעלי לנתק את הכיסא ולחבר עם חגורה?
    המושב מקובע מצויין, לא זז מילימטר ככל מהמקום... האם שווה להזיז?
    תודה מראש ויום נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/05/2021

    שלום,

    לא בטיחותי. האיזופיקס בצ'יקו יעיל עד 18 ק"ג! זה אומר שצריך לחגור עם חגורה.
    אין קשר בין זה שזה מחובר מעולה, חס וחלילה במקרה של תאונה האיזופיקס לא יוכל להחזיק את משקל התינוק והכיסא יחד. האיזופיקס יכול להחזיק עד משקל 29 ק"ג (כיסא ותינוק).
    חגורת בטיחות יכולה להחזיק משקלים של מעבר ל100 ק"ג.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי עגלות של חברת ספורט ליין ואוייסטר זירו
    צוריה
    11/05/2021

    שלום קובי,
    אנחנו מחפשים עגלה ללידה ראשונה.
    אנחנו מחפשים בעיקר עגלה עם:
    שלד חזק.
    עגלה יציבה.
    קל להסיע אותה.
    גלגלים טובים, היגוי טוב.
    קלה מאוד(אנחנו גרים קומה 2 יש לנו 18 מדרגות בלי מעלית).
    מתקפלת בקלות ועדיפיות לקיפול קטן.
    בטיחותית.
    לא דחוף אבל יתרון שאפשר לכבס בקלות.
    אנחנו מחפשים טיולון, אמבטיה וגם סלקל שהכל מתחבר לאותה עגלה.

    המליצו לנו על חברת "ספורט ליין" ועל "אוייסטר זירו".. נשמח מאוד לשמוע מה דעתך ועל מה אתה ממליץ יותר, ואם יש עגלה של חברה אחרת שגם עונה על ההגדרות נשמח לשמוע.
    תודה רבה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/05/2021

    שלום צוריה,

    ראשית אני תמיד ממליץ על עגלה שהטיולון שלה דו כיווני!
    זה משהו שלא הייתי ממליץ לוותר עליו. יש המון מחקרים בנושא אבל בכולם חוות דעת חד משמעית (כולל במחקר הכי גדול שנעשה בנושא) שמראים חד משמעתית שתינוקות שהיו מול ההורה בעגלה מעל לגיל שנה היו יותר משכילים, יותר רגועים, נרדמו מהר יותר, ישנו טוב יותר והקשר עם ההורה היה חזק יותר.

    היות ולאוסיטר זירו אין טיולון דו כיווני אני פחות ממליץ עליה.

    לגבי הסיילו היא עונה יחסית טוב לדרישות, עניין הכביסה קצת יותר מאתגר. היא נוחה לקיפול, ההיגוי טוב ולכן עונה היטב לדירושת.

    הייתי ממליץ לבדוק את עגלות בייבי בוס שקלות יותר בכמעט 2 ק"ג מהסיילו! ההיגוי טוב יותר וכל הבדים 100% יורדים בקלות לכביסה. הקיפול נוח כמו הסיילו ויותר קומפקטי. המושב ארוך יותר ומגיע לזווית ישיבה זקופה יותר. המחיר סביב מחיר הסיילו. כמוכן ניתן גם לבדוק בבייבי סטאר את עגלת קוסמוס DLX שהיא כמו עגלות בייבי בוס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להתייעצות

    צוריה שטראוס
    15/05/2021

    תודה רבה על התשובה המפורטת!! עזרת מאוד!!

    אשמח לעוד שאלה,
    ראיתי באינטרנט שיש כל מיני סוגים של עגלת בייבי בוס, איזה דגם אתה ממליץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/05/2021

    שלום צוריה,

    יש 2 דגמים טייגר או בובקט. הטייגר יותר יקרה במעט. מציעה גלגלים יותר גדולים מחומר טיפה יותר איכותי, קפיצים יותר גדולים, שלדה מעובה וסל חפצים יותר גדול. מלבד הסל כל השאר יוצרים יכולת ניוד יותר טובה, בעיקר בדרך משובשת מאוד.
    מצד שני הבובקט יותר קלה בחצי ק"ג, רוחב השלדה יותר צר שזה יתרון במעברים צרים.
    בשאר הדברים: האמבטיה, טיולון, תפעול וקיפול הן זהות לחלוטין.
    לכן לסיכום: אם הצורך שלכם בעגלה הוא עירוני עם דרכים טיפה מאתגרות הבובקט עדיפה. אם יש צורך בהתניידות בדרך יותר מאתגרת, כורכר קשה, חול, עיר עתיקה, בורות בדרכים וכו'. הטייגר עדיפה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    צוריה
    17/05/2021

    תודה רבה על הפירוט וההסבר!!

    אז לסיכום:
    על מה אתה ממליץ יותר העגלות של בייבי בוס או עגלת קוסמוס DLX?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון להודעה הקודמת

    צוריה
    17/05/2021

    תודה רבה על הפירוט וההסבר!!

    אז לסיכום:
    על מה אתה ממליץ יותר העגלות של בייבי בוס או עגלת קוסמוס DLX או הסילו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    18/05/2021

    שלום צוריה,

    לגבי הסיילו לדעתי הבייבי בוס/קוסמוס מציעות רמה הרבה יותר גבוהה כמעט בכל פרמטר החל ממשקלים קלים יותר, מושב טיולון יותר ארוך עם תמיכה יותר טובה וישיבה זקופה. יכולת ניוד עדיפה בזכות גלגלים יותר איכותיים וקפיצים לגלגלים הקדמיים. גגונים יותר גדולים ובדים שנשלפים 100% לכביסה.

    בין הקוסמוס לבייבי בוס, שוב זה תלוי בדרישות וגם בתקציב. אני אישית אוהב את הקוסמוס כי היא משלבת בתוכה את היתרונות של הטייגר והבובקט. יחד עם זאת היא יותר יקרה כאשר כל הלקוחות שאני בקשר איתם מרוצים מהבובקט או הטייגר בלי יוצא מן הכלל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להתייעצות

    צוריה
    21/05/2021

    שלום וברכה,

    אנחנו נשמח לראות את העגלות שהמלצת לנו, נשמח לשמוע איפה אפשר לראות אותם באזור ירושלים/מודעין..
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    21/05/2021

    שלום צוריה,

    עגלות קוסמוס נמכרות ברשת בייבי סטאר, יש להם סניף ברמות י"ם.
    עגלות בייבי בוס: במורד גיליס מודיעין יש את דגם הטייגר.
    בתינוקי וגולד בייבי במודיעין עלית יש את הבובקט.
    בגולד בייבי בית שמש יש את הבובקט
    ברהיטי אור ירושלים יש את שני הדגמים טייגר/בובקט.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להתייעצות

    צוריה
    23/05/2021

    סליחה על השיגועים.

    אשמח לשמוע מה היתרונות והחסרונות של הקוסמוסDLX.
    תודה רבה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/05/2021

    שלום צוריה,

    כמו שרשמתי לגבי עגלות בייבי בוס: האמבטיה, טיולון, תפעול וקיפול הן זהות לחלוטין. זה נכון גם לגבי הקוסמוס.
    השלדה של הקוסמוס היא שילוב של חלק אחורי של בובקט ולכן הגלגלים כמו בבובקט, יותר קטנים מהטייגר ורוחב השלדה צר יותר. החלק הקדמי של טייגר, יותר מעובה. מבחינת משקל היא באמצע 8.6 ק"ג. מבחינת הקיפול היא הכי קטנה (לא בהרבה) מה-3 כי יש לה את הרוחב הצר של הבובקט ומצד שני אין לה מקדימה את הקשת של הבובקט ולכן היא יותר שטוחה לאחר הקיפול. החלק המעובה עושה אותה למעט יותר חזקה מהבובקט אם יש צורך בניוד בדרך משובשת מאוד.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך להתייעצות

    סוניה
    05/06/2021

    קובי תודה רבה על ההסברים! מאוד עוזר היות ואין הרבה מידע אודות עגלות בייבי בוס ברשת.
    אשמח לדעת איפה ניתן לראות את הבובקט באזור גוש דן.
    כמו כן, האם הצבעים מתאימים לכל אחד מהדגמים? ראיתי שעתיד לצאת צבע צהוב, האם הוא יתחבר גם לעגלת הקוסמוס? בבייבי סטאר ראיתי את הקוסמוס רק בשחור או באפור.
    תודה רבה על המידע!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/06/2021

    שלום סוניה,

    עניתי לך באינטסטגרם שלנו אבל לטובת כולם.
    באותה הזדמנות פתחנו סטוריז באינסטגרם של BABYBOSS.BIZ לקוחות ממליצים, יש שם כבר מעל 10 המלצות וכעת אנחנו משתדלים לדבר עם לקוחות שרכשו שיכתבו חוות דעת.
    כל הזמן מספרים לי כמה מושלמת העגלה אבל אני אומר להם שלומר לי זה לא מספיק ושיכתבו...
    הקוסמוס נמכרת בבייבי סטאר אכן רק בשחור או אפור. כן ניתן לרכוש השלמות של בייבי בוס והן יתחברו לקוסמוס כולל הצהוב.
    לגבי בובקט יש לנו רשימת משווקים מורשים באתר. בכל מקרה נכון לכרגע יש מחסור ולכן אין בהרבה מקומות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה או דגשים לרכישת מיטת תינוק ומזרן
    אודי
    10/05/2021

    אהלן, זקוק להמלצה על דגמים של מיטת תינוק או לדגשים למה כדאי לשים לב (התקציב לא מהווה בעיה).
    לגבי מזרן ראיתי בעבר שיש לא מעט הודעות בנושא ואבצע חיפוש, אבל אם יש המלצות כמובן אשמח לשמוע.
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/05/2021

    שלום אודי,

    לגבי מיטה. זה אחד המוצרים הבודדים שאין קשר בין טיב, איכות או בטיחות המוצר למחיר! המיטה הזולה ביותר זהה בדיוק ליקרה ביותר!
    ההבדלים במחיר הם נטו בגלל העיצוב. מיטה תקנית תהיה באותו הגודל, בנויה מאותו החומר (עץ בוק), הצדדים ומשטח המזרן יהיו זהים, ההבדל היחיד הוא בראש המיטה ששם ככל שהראש מיטה מעוצב יותר המחיר מטפס. כמובן שיש גימיקים נוספים של עיצוב, הפיכה למיטת מעבר וכו'. כל אלו לא משפרים את המוצר. ההמלצה שלי תמיד הייתה לרכוש את הזולה ביותר ולהשקיע במזרן, בעגלה, במושב הבטיחות או הסלקל.

    רק נקודה חשובה. לאחר שתבחרו דגם, אני ממליץ לברר מול מכון התקנים שליצרן ולדגם הספיצי יש אישור או תו תקן (תו תקן ניתן רק למוצר שמיוצר בישראל. אישור מכון התקנים ניתן למוצר מיובא).

    לגבי מזרן, ההמלצה שלי ללכת על מזרן נושם. מבחינת החנויות כל מזרן עטוף בבד רשת הוא נושם, דבר שאינו נכון. מזרן נושם הוא מזרן ללא ספוג. ככל שידוע לי קיימים בשוק 3 דגמים כאלו המאושרים על ידי מכון התקנים: נומו, בייבי טק מולטיפלואו ואימג'ן של עמינח (נמכר רק בשילב).
    לדעתי יש להם יתרון בטיחותי על מזרנים רגילים. הם יקרים ביחס לשאר המזרנים. גם מזרן דו צדדי יעשה את העבודה היטב מבחינה בטיחותית אם יש עניין תקציבי.
    גם כאן, לברר מול מכון התקנים לאחר שתבחרו את היצרן והדגם אם יש תו תקן או אישור. אני לא רושם זאת סתם, מסתובבים בשוק המון מוצרים (בעיקר בתחום הריהוט והמזרנים) ללא תו תקן או אישור.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אודי הררי
    16/05/2021

    עכשיו ראיתי שטרם הודיתי לך על המענה המפורט והמושקע. מעריך את זה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון לגיל שנתיים- עד 400 שח, חזק וקל
    לימור
    10/05/2021

    הי קובי
    מחפשת טיולון פרקטי עמיד למדרכות וקליל עבור טיולי בית גן גינה, הרבה חוץ מדרכות ואדמה.
    המליצו לנו על אוונפלאו פילוט אבל אין להזמינו בארץ כרגע.
    מה האלטרנטיבות הרלוונטיות בתקציב ובנתונים? איך פילוט של איזיבייבי?
    קל אמיד מתקפל בקלות גלגלים טובים
    תודות לך
    לימור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/05/2021

    שלום לימור,

    הטיולונים במחיר הזה ברמה מאוד בסיסית. ראיתי מבצע בKSP על טיולון בייבי סייף ב-300 ש"ח שהוא סבבה.
    כמוכן מגנום של אינפנטי גם סביר.
    אם לא איכפת לכם ללכת על טיולון בסגנון מיושן עם 2 ידיות אז צ'יקו לייטוואי עדיף על כל האופציות שציינתי. הוא יותר מרווח לתינוק, גגון יותר גדול אבל הניוד עם 2 ידיים והקיפול ארוך אבל צר כמו מטריה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מומלץ לגיל 10 חודשים ומעלה
    רבקה
    09/05/2021

    שלום רציתי המלצה לטיולוןתינוקת בת 10 חודשים.
    עד כה אנו עם ספורטליין. xl
    רוצים דגם טוב
    שמתאים לתינוק ארוך.כרגע כמעט משפשפת גגון עם הראש.וכן משענת גב בריאה.לגבי כיוון התינוק בנסיעה לא משנה לנו.וכן אנו גבוהים.ומשקל לא כבד במיוחד.
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/05/2021

    שלום רבקה,

    ראשית אני ממליץ למשוך עד שנה, יש חשיבות לכך שהתינוק מול ההורה עד גיל שנה ואף מעבר.
    מבחינת טיולונים, צריך לקחת בחשבון שהם יותר פשוטים מעגלות כדי להגיע למשקל קל. אני ממליץ לעשות בדיקה פיזית בחנות לפני הרכישה.
    כמוכן בטיולונים משענות הגב יותר פשוטות ביחס לעגלות (לא ביחס לסיילו).
    אפשר לבדוק את פג סלפי החדש שבדרך כלל עושים טיולונים מרווחים, מקלארן אטום, סילבר קרוס ווינג, המילטון או אינפנטי מון (די אותו מוצר והיחידים ממה שרשמתי ששינוי המצבים עם לחצן ולא שרוך). כל אלו מומלצים מאוד לדעתי ושווה לעשות בדיקה פיזית ולהחליט בהתאם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה מול טיולון

    רבקה רוט
    10/05/2021

    תודה!בהמשך לשאלה.כתבתי טיולון .אבל התכוונתי לעגלה בלי אמבטיה.האם יש הבדל בינהם..?
    כי אז חשוב לי לברר על עגלה טובה.
    ולאו דווקא משהוא קל לקיפול ונשיאה.
    ואם כן מה אז מומלץ.תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/05/2021

    שלום רבקה,

    לדעתי זו אופציה בעייתית קצת. רוב העגלות האלו נמכרות עם אמבטיה. גם אם מוצאים ללא אז עדיין המחיר יהיה יקר מאוד.
    לכן השאלה מה התקציב ואז לפי זה אוכל לכוון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלה מול טיולון

    רבקה
    12/05/2021

    תודה על העזרה
    עד 1500
    בערך.אם יש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    12/05/2021

    שלום רבקה,

    לצערי אין אופציות טובות לתקציב אם רוצים משהו דו כיווני שזה סוג של עגלה.
    זה רק לנסות למצוא יד 2 עגלות כמו ארמדילו פליפ, בוגבו בי או אולי בייבי בוס, כחדשות מלבד הבי הן באזור של 2500-2800 ש"ח יחד עם האמבטיה.
    אופציה נוספת זה לרכוש טיולון טוב של מקלארן, פג פרגו ודומיהם שהם בתקציב אבל חד כיווניים ונטו טיולונים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מומלץ- המילטון או מקלארן
    קובי
    09/05/2021

    היי
    תודה רבה על כל העזרה שאתה נותן פה.

    אנחנו מתעניינים בקניית טיולון.
    אנחנו מתלבטים בין המילטון xt1 ומקלארן אטום סטייל סט
    עד כמה שראיתי הם בערך באותו טווח מחירים.

    אשמח לקבל יתרונות וחסרונות ביחס לטיולונים אלו. ואם יש אחרים שכדאי להכניס למשוואה

    תודה:)

    תודה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/05/2021

    שלום קובי,

    המקלארן יותר קל (בערך 2 ק"ג פחות), בנוסף לדעתי הוא יותר נוח לניוד.
    ההמילטון יותר נוח לקיפול. בנוסף שינוי המצבים שלו עם לחצן לעומת שרוך במקלארן, לדעתי זה מנגנון נוח יותר. גם פתיחת וסגירת הרצועות שחוגרות את התינוק מעט יותר נוחים בהמילטון.

    מכאן תחליטו מה מהיתרונות מדבר אליכם יותר.

    מבחינת השאר אין יותר מדי הבדל, שניהם מרווחים ביחס למתחרים, שניהם עם שכיבה מעולה, גגון סביר.

    שאר האופציות לדעתי פחות טובות. כמוכן צריך לקחת בחשבון ששני הדגמים נמכרים במחיר זול משמעותית מהמחיר המקורי שלהם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מומלץ- המילטון או מקלארן

    קובי
    09/05/2021

    תודה רבה על התשובה

    שמענו שהיו תלונות על מושב קצר במקלארן.
    הבעיה מוכרת לך?

    כמו כן- מבחינת גובה הטיולון- איזה מהם עדיף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/05/2021

    שלום קובי,

    מבחינת רוחב שינהם מאוד מרווחים. מבחינת גובה, הגב בהמילטון טיפה יותר ארוך.
    אני לא שמעתי על תלונות למקלארן אך באופן כללי על רוב הדגמים בסגמנט הזה יש תלונות על הגודל, זה חלק מהמחיר שצריך לשלם עבור הקיפול הממש קטן.
    אפשר לגשת לחנות ולבדוק עם התינוק בתוך כל אחד מהדגמים.
    אני ממליץ לעשות זאת בלבוש עבה אפילו עם מעיל, זה יתן מדד לגודל התינוק בעוד כמה חודשים, לפחות מבחינת הרוחב.
    מבחינת גובה, אפשר לבדוק באיזה אחוזון נמצא התינוק, לבדוק מה אותו הגובה של אותו אחוזון בגיל שנתיים או יותר ולמדוד את הגובה אם זה מתאים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עגלות קלות כולל אמבטיה וטיולון
    הילה
    07/05/2021

    קובי שלום
    אשמח להמלצה על עגלה קלה הניתנת לקיפול ביד אחת כוללת אמבטיה וטיולון עד מחיר 2500 שקלים.
    ראיתי באינטרנט עגלה של ביבה טאי טאי אך אני לא בטוחה לגביה אשמח אם תוכל לכתוב מה היתרונות והחסרונות שלה גם
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    07/05/2021

    שלום הילה,

    השאלה האם אתם רוצים גם עגלה עם מושב דו כיווני? לדעתי משהו שלא כדאי לוותר עליו. מחקרים מראים שיש חשיבות עצומה לכך שהתינוקות מול ההורים בעגלה עד גיל שנה +.
    אם הולכים על עגלות עם מושב דו כיווני המשקלים מתחילים באזורים של 8 ק"ג לשלדה וטיולון.
    אם מוותרים על הדו כיווניות אז יש המון אופציות בין 5 וחצי ק"ג ל- 8 ק"ג בינהן גם הטאיטאי.
    כמוכן בעגלות הקלות במיוחד, שינוי המצבים עם שרוך, לא הדבר הכי נוח לתפעול.

    לדעתי האופציה הכי טובה לתקציב היא בייבי בוס בובקט 2. (לצערי כרגע חורגת במעט מהתקציב). היא שוקלת 8.2 ק"ג עם טיולון דו כיווני, סופר נוחה לקיפול ותפעול וגם הניוד בה ללא מאמץ.
    מהעגלות החד כיווניות הטאיטאי לדעתי האופציה הכי טובה, יש קלות ממנה אבל מצד שני הטאיטאי נוחה יותר לניוד, בעלת מושב מרווח עם שכיבה מלאה ואם אני זוכר נכון גם הרבה מתחת לתקציב.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצות על עגלה לתינוק- יציבה לאוטובוסים
    אילה
    06/05/2021

    היי אשמח ממש להמלצה על עגלה טובה
    אני גרה בקומה 2 בלי מעלית ונוסעת הרבה באוטובוסים, חשוב לי שהעגלה תהיה יציבה ומצד שני שתהיה נוחה למדרגות יש אמבטיה לא תהיה צרה )גלגלי סיליקון(
    איכשהו מצאתי שרק אויסטר 2 מתאימה לדרישות האלה אבל בטוחה שיש עוד חברות שלא הוצגו בפני. אשמח למענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/05/2021

    שלום אילה,

    האויסטר מרווחת אבל גם כבדה וטיפה מסורבלת בקיפול כמו גם גדולה.
    הייתי ממליץ לבודק את קוסמוס DLX שעכשיו החלה להימכר בבייבי סטאר, היא שוקלת 8.6 ק"ג שזה כ-4 ק"ג פחות מהאויסטר!
    הגלגלים מגומי ולא סילקון ולכן הנסיעה יותר חלקה ושקטה עם פחות בלאי. הקיפול הרבה יותר נוח וקומפקטי, פטנט הקיפול מאפשר לקפלה ביד אחת עם תינוק ביד השנייה ובגמר הקיפול היא נשארת ביד ואפשר לשאת אותה במדרגות יחד עם התינוק ביד השנייה. לדעתי היא מושלמת לצרכים שלך.
    ביחס לעגלות בסגנון שלה ובטח במשקל שלי היא אחת המרווחות ביותר שיש, די במימדי האויסטר אולי מעט יותר צרה באמבטיה אך מצד שני האמבטיה שלה יותר ארוכה, לדעתי זה יותר חשוב כי התינוקות בעיקר גובהים ונעשים ארוכים די במהירות מאשר מתרחבים ;)
    בסגנון שלה יש גם את בייבי בוס בובקט.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מתכוונת לרדת עם העגלה במדרגות לא לקפל כל פעם

    אילה
    06/05/2021

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/05/2021

    שלום אילה,

    ברור לי. טכנית אסור! גם היצרנים וגם מכון התקנים אוסרים על כך.
    הדבר שוחק את העגלה בקצב של פי כמה עד למצב קריסה.
    יחד עם זאת העגלות של בייבי בוס כיום מהנמכרות ביותר במגזר החרדי שם עולים חופשי עם עגלות מדרגות (כמובן מבלי לקפל) עם התינוק (לפעמים עם שניים) ותיק + קניות והן בינתיים לא קורסות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה

    אילה
    06/05/2021

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל וכיסא בטיחות משולב יחד
    חיה
    05/05/2021

    שלום,
    אני מחפשת כיסא בטיחות לרכב לתינוק מגיל לידה עד גיל 4.
    האם קיים כזה דבר?
    מחפשת משהו זול שיהיה תמיד ברכב.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/05/2021

    שלום חיה,

    יש המון מושבים מלידה עד גיל 4 ויש כאלו שגם עד גיל - 8-12 שנים.
    צריך לקחת בחשבון שהם פחות שוכבים מסלקל. רק הדגמים היקרים מגיעים לזוויות שקרובות לסלקל.
    במחיר זול האופציה הכי בטיחותית זה קוסקו סנרה אבל הוא לא הכי נוח ומרופד שיש לניו בורן.
    אפשר ללכת על גרקו סייז פור מי שמתאים עד משקלים יותר גבוהים, יותר מרופד ועם שכיבה טובה, הוא לא הכי זול אבל במחיר סביר, הוא יכול להתאים עד גיל 6 שנים ככה שלדעתי זה שווה את העלות כי משך השימוש ארוך מאוד וחוסכים קניה של סלקל. כן הייתי ממליץ מראש לרכוש: ספוג מגביה להתקנה נגד כיוון הנסיעה של כסאות וסלקלים בייבי בוס
    זה עולה כמה גרושים ומשפר את זווית השכיבה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי עגלה;)
    לינוי
    04/05/2021

    שלום לך. יש לנו ילד בגיל חודש וילד בגיל שנה וחמש, קנינו בעבר את ההרטן אבל העגלה כבדה נורא ופחות נוחה(בעיקר כשהיציאה מהבית שלנו היא עם המון מדרגות) קנינו לפני כמה חודשים את הטיולון לייטוואי של ציקו שהיא אחלה ממש חוץ מזה שהגלגלים הקדמיים שלה נהיו על הפנים ומקשה מאוד על הנסיעה
    מחפשת לרכוש טיולון אחר עם שכיבה מלאה חשוב לי שיהיה קליל ושהגלגלים יהיו טובים גם לנסיעות בכביש עפר. תקציב של עד אלף / אלף וקצת אשמח להצעה ממך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות לגבי עגלה;)

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך התיעצות

    לינוי
    04/05/2021

    או שאולי עדיף לנו לקנות את הטיולון אחים של קוקו ביבה וזהו.. (כרגע התינוק הרוב במנשא אבל להמשך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי עגלה. .

    לינוי
    04/05/2021

    ראיתי עגלת ג'ואי פקט האם היא טובה? חשוב לי כמובן שתהיה גם קלילה וכלה במשקל וגם אם אפשר קיפול בקלות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי עגלה. .

    לינוי
    04/05/2021

    ראיתי עגלת ג'ואי פקט האם היא טובה? חשוב לי כמובן שתהיה גם קלילה וכלה במשקל וגם אם אפשר קיפול בקלות..
    חשוב לי שהעגלה תחזיק לאורך זמן ולא אצטרך שוב לקנות חדשה אחרי כמה חודשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי גואי

    לינוי
    04/05/2021

    או ג׳ואי לייטרקס שהגלגלים שלה נראים לי יותר מסיביים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/05/2021

    שלום לינוי,

    לגבי עגלת תואמים/אחים. זה בעיקר שיקול שלכם. לכן קשה לי לענות או להמליץ בהשוואה לעגלת יחיד. אם הולכים על כזו הקוקו בהחלט נותנת תמורה מלאה למחיר שלה וחורגת רק במעט מהתקציב.

    לגבי הפקט, לדעתי לא מוצלח. בעיקר בניוד לכן אם חשוב הניוד הייתי ממליץ לוותר.
    הלייטרקס יחסית כבד. בסגנון שלו ביבה טאיטאי (היחיד של הקוקו) לדעתי יותר מוצלח וגם נכנס לתקציב. החיסרון של שניהם ביחס לדגמים כמו פקט זה משקל כבד יותר (עדיין יותר קלים מהרטן בפער משמעותי), הקיפול יותר גדול. מצד שני הם יותר מרווחים לתינוק.

    אני אישית ממליץ על טיולון דו כיווני עד גיל שנה אבל, אין כאלו בתקציב וגם, רובם כבדים (עדיין יותר קלים מהרטן) ומסורבלים (עדיין יותר נוחים מהרטן). כמובן שאפשר להשתמש בהרטן פה ושם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה קובי. מה לגבי

    לינוי
    05/05/2021

    מה לגבי עגלת מקלארן? חברות המליצו לי עליה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/05/2021

    שלום לינוי,

    לדעתי מקלארן חברה מדהימה בכל הקשור לטיולונים! אפילו הבן שלי היה בטיולון שלהם לתקופה מסוימת.
    יחד עם זאת הם מצטיינים רק בטיולונים ולא בעגלות. כמוכן לא הייתי ממליץ לרכוש טיולון שלהם מגיל לידה כי כמו שרשמתי, יש חשיבות עצומה לכך שהתינוק יהיה מול ההורה, דבר שלא ניתן לעשות במקלארן.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז כנראה שארכוש

    לינוי
    05/05/2021

    את הטיולון של מקלארן למרות שנורא מבאס שיש אותו רק באדום.
    והילד שלי בן שנה וחצי לא צריך להיות מולנו ולגבי הקטן כשיגדל אפשר להשתמש בהרטן. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/05/2021

    שלום לינוי,

    אם כך המצב זה מעולה, אני חשבתי שאת רוצה לרכוש לקטן...
    כמו שרשמתי המקלארן מעולה, קצת מיושן אבל זה לא דבר רע אלא מעולה, הוא יותר מרווח מרוב הטיולונים הקיימים. יש 5 מצבים! היום זה או 3 או שינוי עם שרוך. הניוד מעולה למרות שהם עם 2 ידיות והגגונים ענקיים.
    מבחינת צבע, תמיד אפשר לשדרג עם מזרן יפה ויש כיסויי ידיות ככה שאפשר לשבור, הפלוס בצבעים כמו אדום שהם בולטים וזה מעולה בחורף שחוצים כביש והראות של הנהגים פחות טובה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כסא בטיחות מגיל לידה התלבטות בין שני דגמים
    דניאל
    03/05/2021

    היי קובי,
    מתלבטים בין שני כסאות בטיחות לגיל לידה ונשמח לדעתך
    1. TrioGrow SnugLock Graco שלפי מה שקראתי מדורג מאוד גבוה
    2. צ'יקו נקסט פיט זיפ, שאני רואה שאתה ממליץ עליו כאן לא מעט. אשמח גם לדעתך האם שווה ללכת על הדגם מקס.
    תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/05/2021

    שלום דניאל,

    1. אכן הדגם מדורג עם דירוג מעולה אך יש לשים לב, הדירוג הוא בדגמים המשולבים כיסא ובוסטר. בדרך כלל כיסאות בטיחות שאינם הופכים לבוסטר מדורגים טוב יותר. כמוכן חשוב לציין שהדירוג מגיע מהמון סיבות ולא רק בטיחות. סיבות כמו עלות תועלת, נוחות התקנה וכמובן בטיחות. בשלושתן הכיסא מצטיין.
    יחד עם זאת כיסאות עם דירוג בטיחותי טוב יותר יכולים לרדת בדירוג בגלל עלות יקרה או שאינם נוחים להתקנה.

    2. צ'יקו מדורג כבר שנים כאחד המובילים. לדעתי היתרון הענק שלו מלבד הבטיחות זה הנוחות. לדעתי הזווית שלו הכי קרובה לשל סלקל ולכן לדעתי הוא הנוח ביותר לניו בורן. אם היינו קונים בגיל חצי שנה אז בהחלט אפשר להתלבט אבל מגיל לידה, לדעתי אין מה להתלבט הוא הכי נוח שיש.
    דגם המקס זה לשיקולכם! היתרון שמדרך הרגליים ארוך יותר, זה אומר שאם תרצו שהתינוק ישב נגד כיוון הנסיעה עד גיל שנתיים (יותר בטיחותי ומומלץ אך לא חובה), האורך במדרך הרגליים יאפשר נוחות הרבה יותר טובה לתינוק. אם אין כוונה שהתינוק יהיה נגד הכיוון אין לו שום יתרון על דגמי הזיפ הזולים יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי עגלה איכותית ולא יקרה
    אותם
    03/05/2021

    שלום קובי,
    אנחנו בחיפושים אחרי עגלה איכותית, חשוב לנו שלא תהיה יקרה ותיתן תמורה טובה באופן יחסי למחיר.

    מתלבטים בין הספורט ליין pl לבין קומבו של איזי בייבי.
    על הקומבו לא מצאתי בכלל ביקורות, אשמח אם תוכל להביע דעה מההתרשמות הכללית שלי היא מאוד זולה באופן יחסי... ובאופן כללי מה ההבדלים הניכרים בין השניים? בעיקר חשוב לי יציבות ובטיחות כמובן.
    תודה מראש🙂

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/05/2021

    שלום,

    לדעתי הקומבו עגלה לא מוצלחת ולכן את לא רואה ממנה יותר מדי. משיחות שלי עם בעלי חנויות הם לא הכי מסתדרים עם התפעול מה שגורם ללקוחות לעבור למוצרים אחרים.
    הסיילו מצד שני מאוד ידידותית למשתמש ולכן רואים ממנה כמויות רבות ברחובות.
    מעבר לתפעול הסיילו יותר נוחה בניוד, האמבטיה יותר מרווחת והקיפול יותר נוח.

    לדעתי בעלות של סיילו אפשר לבדוק את עגלות בייבי בוס שאני משווק, לדעתי הן ברמה הרבה יותר גבוהה כמעט בכל פרמטר (ממשקל קל יותר מהסיילו, נוחות ניוד עדיפה, מושב יותר מרווח ואורך עם תמיכה קשיחה, בדים יורדים 100% לכביסה ועוד).

    מבחינה בטיחותית כל העגלות זהות ועוברות את אותם מבחנים. מבחינת יציבות זה תלוי בהמון גורמים כמו גודל גלגלים, משקל העגלה וכמה מעמיסים על העגלה (תיק/קניות).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש תודה על התשובה המהירה!

    רותם
    03/05/2021

    אשמח לדעת איפה אפשר לראות את עגלות הבייבי בוס באיזור ראשלצ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/05/2021

    שלום,

    בראשון לציון כרגע הן לא נמכרות, הכי קרוב זה ברשת מורד גיליס (רמלה, בילו, מודיעין). ביומיים הקרובים יהיה ניתן לראות בבייבי סטאר בראשון דגם שנקרא קוסמוס DLX, זה למעשה דגם שאנחנו עשינו להם וזהה לעגלות בייבי בוס רק ממותג אחרת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום