מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סלטיםדפנה25/10/2011
שלום רב,
מחר אני הולכת לסעוד במסעדה ואני מתלבטת בין המנות הבאות... רציתי לדעת חוותדעת מה המנה שנחשבת לבריאה מכולן? ומה הערכים התזונתיים אם אפשר בבקשה לדעת?
1. סלט יווני-מבחר חסות, עגבניה, מלפפון, בצל סגול, זיתי קלמטה וגבינת פטה מגורדת על בסיס שמן זית ולימון.
2. סלט עוף-מבחר ירקות, רצועות חזה עוף על הגריל, רצועות בטטה ופלפל קלוי בויניגרט חם.
3. חזה עוף על הגריל
ברוטב ברביקיו / פסטו / טריאקי / צ'ילי מתוק. בליווי 2 תוספות לבחירה : סלט ירוק, אורז, צ'יפס או פירה
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה שקרה זה..
דפנה26/10/2011הזמנתי חזה עוף.. אכלתי חצי מהמנה.. כי זה בא 4 חתיכות קטנות
וחצי מהמנת אורז.. וסלט ירוק, שטיבלתי עם לימון, ללא שום רוטב
כמה קלוריות בערך אכלתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסלטים - תגובה
אפרת סויסה הרוש27/10/2011היי דפנה
בכל מנה יש יתרונות וחסרונות
לגבי סלטים בדרך כלל מה שמוסיף הרבה קלוריו ושומן הם הרטבים לכן אני ממליצה לך לבקש אותם בצד ולהוסיף לא יותר מכף,שמן זית הינו שומן בריא ולכן העדיף ביותר .אם את בדיאטה לשמירה או הורדה במשקל מומלץ גם כן לא יותר מכף.
גבינת פטה היא גבינה שמנה ומכילה שומן רווי שאינו בריא
בציפס יש המון שמן מטוגן לא מהסוג הבריא ופירה במסעדות בדרך כל מוסף להם המון חמאה או שמנת .
תהני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אבל
דפנה28/10/2011את יודעת כמה קלוריות כן אכלתי בסוף?
מנה קטנה של חזה עוף (אכלתי חצי מהמנה המקורית שגם ככה הייתה מאוד קטנה..) וחצי מהמנת אורז...בלי רטבים או משו..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתגובה
דפנה28/10/2011תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתגובה - תגובה
אפרת סויסה הרוש29/10/2011היי דפנה
כמובן שתקחי בחשבון שבדר כלל באוכל בחוץ יש יותר שמן
בשלוש כפותאורז יש כ-70 קלוריות אז תנסי להעריך כמה אורז אכלת
ולדעתי בחזה עוף היה בערך 200 קלוריות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר לשאול כאן שאלה למרות גילי?בן 1725/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
האם אפשר לשאול כאן שאלה למרות גילי? - תגובה
אפרת סויסה הרוש25/10/2011כן בטח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הזמן רעב
בן 1725/10/2011שלום,
כפי שהכותרת מדברת בעד עצמה, אני בן 17 וחצי. גובהי הוא 1.75 מ' ואני שוקל 69 ק"ג.
יש בעיה שמאוד מפריעה לי. כל הזמן אני רעב. אני אוכל ארוחות ערב טובות הכוללות ירקות ומדי פעם סלט, פחמימות, חביתה מדי פעם ולפעמים גם טונה, אבוקד, וכד'. בצהריים אני אוכל עוף או בשר ופחמימות (אורז, פתיתים או קוסקוס) ומדי פעם ספגטי בולונז. בבוקר אני אוכל רק קורנפלקס עם חלב ולפעמים איזה עוגייה או שתיים כי אני קם מאוחר.אני לא אוכל שוקולדים, ממתקים, חטיפים ושטויות כאלה כי זה פשוט מגעיל אותי ולא טעים לי (זה מיותר לאכילה כי זה גם ככה לא משביע אז לשם מה להכניס את זה לפה..?). יש לי ממש קצת בטן שאני רוצה לשטח אותה. אני לא עושה ספורט כי אין לי זמן בגלל הלימודים. בין הארוחות קורה לי כמעט כל הזמן שאני פשוט רעב כשעה אחרי האוכל. זה מאוד מציק לי. אני נוהג לאכול מסודר ובבית הספר אני אוכל כריך עם טונה וזה משתנה לגבינות, קוטג', אבוקדו בעונה וכו'. אני לא נוהג לאגול כל כך פירות כי זה לא כל משביע אותי. אני כמעט ולא אוכל בין הארוחות. בין ארוחת הערב לארוחת הבוקר למחרת אני רעב וכשמגיע הבוקר הרעב פשוט מחרפן אותי. אני אומר להוריי פעמים רבות ביום שאני רעב וזה משגע אותם...
יש לציין שיום שישי הוא היום היחידי שאני אוכל בו בשר בערב (ערב שבת.. אתם יודעים...)
מקווה שתוכלו לסייע לי בזה, אני. :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקלשוש25/10/2011
שמעתי היום ברדיו על בחורה שירדה במשקל,כי התחילה לאכול ארוחת בוקר מסודרת,
ובעצם ככה לגוף מה לפרק את השומנים בגוף
ושאלתי היא מה זה ארוחת בוקר מסודרת?
אני קמה בשעה 5.30 בבוקר ושותה כוס חלב רתוח עם קפה שחור,ובשעה 9.00 בבוקר פרוסה עם גבינה.
האם זה נחשב ארוחת בוקר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל - תגובה
אהרון רזון25/10/2011חשוב לאכול ארוחות מסודרות, אך ארוחת בוקר מסודרת איננה עדיין ערובה להרזיה.
מה שגורם להרזיה הוא מאזן אנרגטי שלילי שמשיגים על ידי הפחתת הערך הקלורי של התפריט ו\או הרחבת הפעילות הגופנית.
הצעות שיפור ארוחת הבוקר:
שעה 5:30: חלב 1% לא יותר מחצי כוס. לא יותר מכפית סוכר, עדיף בלי. .
שעה 9:00: הלחם מחיטה מלאה, הגבינה עד 5% והוסיפי סלט ירקות מגוונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי ירידה במשקל , נקודות בעייתיותרן24/10/2011
טוב חברים בדיוק היום היה לי טור אצל הדיאטנית והיא אמרה שסיימתי את הטיפול אצלה וכרגע המשקל שלי נומאלי לחלוטין , לפני 5-6 חודשים הייתי 80 קילו היום 60בדיוק , גובה 161,
אז הערתי לה על שומנים שעדיין מפריעים לי כמו חזה ובטן , אז היא אמרה שזה הורמונים ואי אפשר לשרוף אתזה לא לפני גיל 18 19 [ואסור לה להמשיך לטפל בי לפי הקריטריונים]
כרגע , אני די רזה במבנה גוף , אך החזה מסרב לרדת , כמה ספורט שאני לא עושה ,[אני רץ שעה ביום, 10 ק"מ]
זה די מפריע לי חברתית ורק לחשוב שאני יצטרך להשאר ככה עד גיל 18 19 זה מדכא , מה אני עושה חברים ? אני חייב את העזרה שלכם , באמת בלתי אפשרי להוריד אתזה לפני גיל 18? ,תעזרו לי כי אני עדיין בהלם , אשמח לעצות ולקצת מידע .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי ירידה במשקל , נקודות בעייתיות - תגובה
אפרת סויסה הרוש24/10/2011היי רן
אולי תנסה לבצע פעילות אנארובית כלומר פעילות כח לאזורים שמפריעים לך כמובן ביעוץ של מדריך כושר מקצועי .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפעילות כח לאזורים שמפריעים
אהרון רזון25/10/2011לא תוריד שומן משם (זאת הבעיה של הבחור), אלא אמורה להשפיע על השרירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטה,ירידה במשקל,שאלה ...חסוי23/10/2011
שלום , רציתי לדעת בבקשה כיצד אני צריכה לזהות מאכלים שמוטב להימנע מלאכול אותם ?
אני ממש אוהבת בורקסים,קוראסונים,ממתקים,שוקולד,ורציתי לדעת כיצד אפשר לקרוא את התוית בצורה נכונה כדי להבין שעדיף להימנע מזה ? איך לדעת מה המינון הנכון ?
אם נגיד אני רוצה לאכול פתיתים \אורז\ספגטי מבושל\כוסמת מה המינון הנכון ? כף ? 2 כפות ? פרוסות לחם ? אני אוכל לפחם שיפון ללא סוכר? כמה פרוסות יש לאכול ביום ?
אודה מאוד אם תוכלו לכוון אותי (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה,ירידה במשקל,שאלה ... - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי23/10/2011שלום,
מה שאת שואלת למעשה זה איך את צריכה לבנות תפריט בריא ומה שרצוי הוא שתלכי לדיאטן/ית ותקבלי יעוץ רציני. כך באינטרנט תמיד יהיה אפשר לתת לך כווים כללים אך לא ברמה של כמה כפות. רצוי שהדגנים שתאכלי יהיו תמיד מלאים, זאת אומרת עשירים בסיבים תזונתיים, רצוי שהגבינות תהינה עד 5% שומן והיוגורטים עד 3%. להפחית בשומן רווי ושומן טרנס. שומן רווי כתוב לך על טבלאות ההרכב התזונתי שעל כל מזון, שומן טרנס מופיע כשומן מוקשה בחלקו בין הרכיבים ורצוי שלא יהיה בכלל. עדיף כמה שפחות מלח ושהמזון שתאכלי יהיה כמה שפחות מתועס (לא כמו בורקסים, קרואסונים וכו').
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה במשקללירון23/10/2011
אני שוקלת 55 על גובה 165. אני יודעת שזה לא נשמע הרבה ואני מודעת לכך שאיני נמצאת בעודף משקל, אך הייתי מעוניינת להוריד מס' מועט מאוד של קילוגרמים שמפריעים לי ונראים לעין.
השאלה שלי היא כמה קלוריות עליי לאכול ביום? לפי חישוב, אני מוציאה ביום בזמן מנוחה כ-1900 קלוריות. אם אני אוריד את צריכת הקלוריות שלי ל-1200-1500, זה יספיק לי להורדה במשקל? אציין כי אינני מעוניינת לרדת במהירות, יש לי סבלנות לחכות אבל השאלה היא האם כמות הקלוריות הזו טובה עבור ירידה במשקל.
תודה על תשובתכם!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה במשקל - תשובה תאורטית
אהרון רזון23/10/2011לפי הנתונים והמספרים שאת מציינת ואם החישוב משקף את המציאות, המאזן האנרגטי שלילי וזה מביא להרזיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבים תזונתייםתומר23/10/2011
שלום,
בהמשך להצעתכם, לכלול לפחות 2 כפות סובין חיטה בתפריט היומי, תהיתי האם ניתן להמיר זאת בבורגול? מה דעתכם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא: בבורגול יש הרבה פחות סיבים
אהרון רזון23/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה להרזות איך עושים זאת עםתינוקותרונה23/10/2011
שלום לכולם...
יש לי שתי תינוקות אחד בן שנה ןשלושה ואחד בן חודש....
אני רוצה להוריד הרבה במישקל, נרשמתי לחדר כושר עם בריכה, ואני עושה דיאטת גלוטן וללא סוכרים.
השאלה העיקרית היא איך אני יכולה לשלב את הכל ביחד, הטיפול בילדים בקטן זה גם להתעורר בלילה... לשלב דיאטה, ולהתאמן????
איך????????????
בברכה רונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה להרזות איך עושים זאת עםתינוקות - תגובה
אפרת סויסה הרוש23/10/2011היי רונה
זה באמת קשה לשלב סדר יום עמוס עם דיאטה ואורך חיים בריאע אך אפשרי.
את צריכה להיות מאוד מתוכננת במהלך היום ,לדאוג שיהייה לך את המצרכים הדרושים בבית ולנסות לא להתפתות לנשנושים במהלך היום.
אני לא בטוחה שהדיאטה שאת עושה כל כך מתאימה לך מכיוון שהיא ללא פחמימות שהן בעצם ספק האנרגיה העיקרי ! חשוב במיוחד למשהי כמוך שערה הרבה שעות ומאוד פעילה עם הילדים
תשקלי לעשות דיאטה יותר מאוזנת ביעוץ עם דיאטנית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה לאימהות
אילנית25/10/2011היי רונה, אני נתקלת באותה בעיה בדיוק!
תמיד היה לי גוף חטוב ושמרתי על כושר ומאז הילדים (המקסימים שלי!) אין לי כוח להשקיע בפעילות גופנית (מעבר להליכות חוזרות ונשנות ללול ולחדר השינה). אני גם עובדת בתחום המחשבים כך שלצערי אני נאלצת לשבת רוב שעות היום, למחייתי. בכל מקרה עם הרבה כח רצון להפטר מהמיותר, אני לא מפתה לנישנושים ומשתדלת להתמלא מירקות, אני יודעת שמפאת קוצר זמן נראה שחטיפים זה הפיתרון הקל, אבל מתברר שלחתוך גמבה גם לא לוקח הרבה זמן. ואני משתדלת ללכת לכל מקום שאני צריכה להגיע, אם הוא בטווח סביר של ק"מ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בריאה ודחופה!נסיכה22/10/2011
אני שוקלת 104 והגובה שלי הוא 1.76
אני רוצה לרדת 15 קילו ב3 חודשים אבל אני מפחדת שהגוף שלי יתעוות ויהיה לי עור עודף בגלל משקלי הרב
אם אני אוכל נכון ויעשה 3 הליכות בשבוע של 45 דקות אני אצליח לרדת 5 קילו בחודש
באופן בטוח
תודה מראשששש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בריאה ודחופה! - תגובה
אפרת סויסה הרוש23/10/2011אין נוסחת פלא לירידה במשקל את צריכה לנסות תפריט מאוזן ביחד עם פעילות גופנית ולראות כיצד הגוף שלך מגיב.
כמובן שאת את רוצה לרדת בריא ונכון ולשמור על המשקל לאורך זמן ,מןמלץ שלא תעשי דיאטות בזק ותקחי יעוץ והכוונה של דיאטנית קלינית.
ההמלצה לירידה בריאה ונכונה היא בין 0.5-1 קילוגרם בשבוע ולא יותר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שליטה במבנה גוףחן22/10/2011
הגובה שלי 1.67 ואני שוקלת 55 אבל מבנה הגוף שלי מאוד רחב ולפעמים בבגדים זה נראה כאילו אני מלאה. יש לי ידיים רחבות ורוחב המתניים שלי 73 ס"מ. זה מפריע לי כי לפעמים אני מרגישה באמת מלאה, ואני יודעת שאני לא כי הBMI שלי 20 ובנוסף אני רואה שרירים בבטן ואת קו המתאר הזה שיש לבנות רזות וחטובות. רציתי לשאול האם ניתן להשפיע על מבנה הגוף מבלי לפגוע בתקינות המשקל? איך אני יכולה לגרום לגוף שלי להיראות מעודן יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לשאול משהו?
A22/10/2011מה זאת אומרת "ידיים רחבות" לפי דעתי התכוונת ל-כתפיים רחבות..כי לא הגיוני שבמשקל 55 על גובה 1.67 יהיו לך ידיים שמנות,התכוונת למבנה רחב? מבנה רחב זה מבנה עצמות ולא שומן על הידיים..ועוד בנוסף לכל את מתארת בטן חטובה להפליא...יש מצב שאת בסוג של הפרעת אכילה?
לא חייבת לענות,סתם מתעניינת...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשליטה במבנה גוף - תגובה
אפרת סויסה הרוש23/10/2011חן שלום
בעיקרון לא ניתן לשנות מבנה גוף לצערי
אבל בכל זאת בעזרת פעילות גופנית נכונה ניתן אולי לחטב מעט את האזור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטנית ותהליך ההרזיהA21/10/2011
שלום,
רציתי לדעת אם דיאטנית קלינית שהיא גם תזונאית,באמת יכולה לתרום להצלחה בתהליך ההרזיה שלי ומה הכלים שיכולים לעזור לי להוריד במשקל גם בעזרתה?
ברור לי שהכל מתחיל מהנכונות שלי לעשות את מה שהיא אומרת ולא רק לדבר,השאלה היא:
אם אכן אעשה כך אצליח להוריד את עודף המשקל הרצוי שלי? (והדי הכרחי אם לומר את האמת)
אודה לתשובה,
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטנית ותהליך ההרזיה - תגובה
אפרת סויסה הרוש23/10/2011הייי
אין ספק שתהליך עם דיאטנית קלינית מקצועית יביא תוצאות של ירידה במשקל .
כאשר אנו מבצעים דיאטה לבד אנחנו בדרך כלל עושים שגיאות ,כי אנחנו ניזונים מסיפורים של חברים ,כתבות בעיתון , תוכניות טלויזיה וכו'
כאשר את הולכת לדיאטנית היא מתאימה לך את הוכנית הדיאטה אלייך כלומר לאורח החיים שלך ,נותנת לך טיפים איך להתמודד עם החולשות שלך ונותנת לך תמיכה .
אין ספק ששקילה שבועית אצל דיאטנית תעזור לך להתמיד בדיאטה שאינה דבר קל .
מאוד חשוב לעשות דיאטה מאוזנת וללמוד כיצד לאכול נכון ובריא כדיי שהירידה תחזיק מעמד.
חשוב להבין שירידה במשקל אינה פרויקט חד פעמי !! אלה לימוד של אורח חיים בריא ונכון .
מקווה שתעשי זאת בדרך הנכונה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
A23/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ואפל בלגידפנה21/10/2011
ערב טוב :)
רציתי לדעת כמה קלוריות בערך יש בואפל בלגי?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשאלה ...
סתם מישהיא21/10/2011בהערכה גסה כ-700 קלוריות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואפל בלגי - תגובה
אפרת סויסה הרוש23/10/2011מאוד תלוי מה הוא כולל
בכל אופן זה יכול לנע מ-500 קלוריות וגם עד 1000 קלוריות
ללא קשר לקלוריות מנה כזו מכילה המון שומן לא בריא והרבה סוכר
אני ממליצה לך כן להתפנק מידי פעם אבל בכמויות נכונות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספורט יעילמיכל21/10/2011
שלום,
רציתי לדעת האם זה נכון לחלק את כפיפות הבטן לאורך כל היום?
לדוגמא, לבצע 60 כפיפות בצהריים ועוד 50 בערב.. או שעדיף בפעם אחת..?
שאלה נוספת היא האם כפיפות בטן כספורט יחידי תוך ביצוען כל יום לאורך כל
השבוע, מועילות לחיטוב הבטן ואולי אפילו לשריפת קלוריות? או שזה סתם בזבוז זמן ונארגייה?
אודה לתשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספורט יעיל - תגובה
אהרון רזון21/10/2011-אפשר לפצל (לפחות 30 כל פעם), היעילות לא נפגעת, ועשויה אפילו להשתפר.
-כפיפות בטן נכונות היא פעילות חשובה שמחזקת את שרירי הבטן ומעצבת את צורתה, אבל
לא שורפת הרבה קלוריות. אין דרך להוריד שומן בטני ללא הרזיה כללית.
-למי שרוצה לרזות ו\או לשפר את הכושר ומראה הגוף, כפיפות בטן בלבד לא מספיקות, אלא צריכות להיות חלק מפעילות גופנית מגוונת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהקורל20/10/2011
הכנתי חביתה מביצה אחת עם פטריזיליה (במחבת שמתי חתיכת חמאה ולא שמן)
כמה קלוריות יש בה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
אהרון רזון21/10/2011מי שרוצה לרזות (וגם מי שלא) לא צריך לאכול חביתה מטוגנת בשמן או חמאה. התעסקות אובססיבית בקלוריות לא עוזרת להרזיה, ואף מביאה לשבירת הדיאטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופורציות, תזונה ופעילותא'20/10/2011
שלום,
אני גבר באנמע שנות ה-20 שלי ומאז שאני ילד קטן היה לי גוף קצת לא פרופורציונלי. למה שאני מתכוון זה שיש לי ירכיים מאד גדולים וחזה בעוד שהרגליים ומטה רזים למדיי. כיום אני שוקל 74 ק"ג והגובה שלי הוא 165. גם כאשר שקלתי 52 קילו באו לידי ביטוי ההבדלים הללו בפרופורציות בין חלקי הגוף, מן הסתם במשקל של 52 ק"ג הדברים פחות נראים לעין אבל כיום זה מפריע לי בצורה מאד קשה.
התזונה שלי מורכבת בעיקר מפחמימות - חלק מורכבות וחלק לא, פירות, ירקות אני לא אוכל (לוקח מולטי ויטמין כאלטרנטיבה), יוגורט בשם דנובה, קורנפלקס דיאטתי. אני לא מאמין שאני אוכל ביום יותר מ-2200 קלוריות ואני מאד בטוח בזה אבל מצד שני אני מעלה במשקל. אני לא מבצע פעילות גופנית למרות שאני מתכוון לחזור לזה. אני אוכל כ-2 ארוחות ביום, בעבר ניסיתי לחלק את זה ל-5 או 6 ארוחות כולל ארוחות ביניים אבל זה מאד קשה לי.
אני סובל תקופה מאד ארוכה מדיכאון שאני חייב לומר התאזן בחצי השנה האחרונה, אבל אני לא מרגיש תיאבון כמעט. כמו כן, אני מאד חרדתי בקשר לנסות מאכלים חדשים אבל הגעתי למצב שבו אני מעדיף ל- "התאבד" על אוכל אלטנרטיבי.
מה המלצת הטיפול? האם יש אחת? האם שינוי האוכל עשוי לעזור בקטע של הפרופורציות? האם אני צריך לשנות את כל התפריט שלי? בעבר עסקתי בפעילות גופנית ועברתי יותר לתפריט של פחמימות מורכבות אבל ללא הצלחה - מה אני צריך לעשות בכדי לתת מצב אידיאלי לגוף בכדי לרדת במשקל וחיטוב הגוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדכון
א'20/10/2011ב-3 החודשים האחרונים אני רוקד מדי שבוע לפחות 3 פעמים. מן הסתם, זה נחשב פעילות גופנית.
המשקל שבו אני נמצא אני תקוע פה פלוס מינוס 2 קילו כבר קרוב לשנתיים.
האם הבעיה יכולה להיות קשורה לדברים חוץ מאוכל?
כל המלצה יכולה לעזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופורציות, תזונה ופעילות - תגובה
אהרון רזון24/10/2011אנחנו לא יכולים לשנות כרצוננו את הפרופורציות, זה נתון גנטי. מה שכן, יש מקום להרזיה ולחיטוב ועיצוב הגוף על ידי תזונה נכונה ופעילות גופנית אפקטיבית מעבר לריקודים.
התזונה שלך לא טובה.המולטיוויטמין אינו תחליף לירקות ופירות, ונטילתו יכול במצבים מסויימים אפילו להזיק. גם 2 ארוחות ביום איננו הרגל בריא ואינו מביא להרזיה בייחוד שהן לא מכילות חלבון בכמות הרצויה, אם בכלל. לפי מה שאתה מתאר, אני מניח שבתפריט שלף חסרים גם רכיבים חשובים אחרים.
הדבר הכי טוב, הוא לפנות לייעוץ מקצועי, לפחות להדרכה ראשונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


