מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונהמעיין07/11/2011
שלום,
יש לי שאלה,
אני בחורה עם מבנה גוף רזה משום מה כל מה שאני אוכלת מתרכז בבטן
ואני לא משמינה בכלל בגוף רק בבטן
איך אני יוריד את כל השומן שהצטבר לי בלי לפגוע בגוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה - תגובה
אהרון רזון07/11/2011אין דרך לשנות את מבנה הגוף והתפלגות השומן בו. פשוט, בבטן שלך מתרכזים רוב
תאי השומן, וזה נתון גנטי. את לא תוכלי להוריד רק את השומן שבבטן , לא על ידי דיאטה ולא על ידי התעמלות כלשהי. לעומת זאת, תרגילי בטן מתאימים יחזקו את השרירים והיא תבלוט פחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעה משונה מאודיעל06/11/2011
שלום,
אני בת 25 ללא בעיות רפואיות לא בהריון ולאחרונה יש לי כמיהה למתוקים פחממות משהו מטורף בחיים לא הייתי ככה!אפילו לא ההייתי אוהבת מתוק,רציתי קודם כל לדעת אם יש סיבה לדבר,??ודבר שני מה שהכי מוזר במקום לעלות במשקל אני רק מרזה?מאוד מוזר לי ורציתי לדעת מה הסיבה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעה משונה מאוד - תגובה
אפרת סויסה הרוש06/11/2011הייי יעל
יתכן שאת מרגישה כמיהה למתוק לפניי קבלת הוסת??
יתכן שאת יורדת במשקל כי המתוקים באים על חשבון אוכל
תחשבי על זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומן נדרש לגוףשני06/11/2011
שלום
ברצוני לשאול לכמה גרם שומן זקוק אדם ביום?
כמה גרם מינימום כדי שהגוף ישאר בריא. כמה מקסימום שאסור לעבור.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומן נדרש לגוף - תגובה
ליטל סמואל-לוי06/11/2011כמות השומן משתנה בהתאם לכמות הקלוריות הנדרשת.
ההמלצה המקובלת היום בדיאטה מאוזנת היא שהשומן יהווה כ-30% מהקלוריות.
1 גרם שומן = 9 קק"ל, מכאן שאם אדם צריך 2,000 קק"ל ביום - כמות השומן הממולצת היא כ-66 גרם ליום, אדם שצריך 1,500 קק"ל, מומלץ שיצרוך 50 גרם שומן וכו'...
את כמות הקלוריות (שממנה גוזרים את כמות השומן) קובעים גם לפי נוסחא שכוללת מין, גיל משקל וגובה או בשיטה מדוייקת יותר בעזרת מדידת קצב חילוף חומרים.
דבר חשוב נוסף, רצוי שהשומן שאנו צורכים יהיה בעיקר חד בלתי רווי (כמו שומן משמן זית, אבוקדו...) או בלתי רווי (מהצומח בדרך כלל כמו מאגוזים) ופחות שומן רווי (שומן מהחי לרוב כמו בבשר שמן, גבינות שמנות) ולהימנע כמה שיותר מטרנס (משומן צמחי מעובד כמו מרגרינה, מאפים..)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי ביצה?
שני07/11/2011תודה רבה על תשובתך המפורטת.
מה לגבי ביצה קראתי את זה ולא ברור לי
ביצה שלימה בינונית-גדולה מס. 1 (כ-60 גרם) מכילה 76 קלוריות
- 5.01 גרם שומנים = 59.32% שומן.
החלמון: 17 גרם, 59 קלוריות ו-5.12 גרם שומנים = 78.10% שומן.
החלבון: 33 גרם, 17 קלוריות ו-0 גר' שומנים = 0% שומן !!!
59 אחוזי שומן? 78?
אשמח אם תבהירי לי את הנושא
והאם השומן בביצה הוא כולו כולסטרול רע שהרי מומלץ לאכול ביצים
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה לגבי ביצה? - תגובה
ליטל סמואל-לוי08/11/2011הי מור,
זה עניין מתמטי. הנתונים הם נכונים: החלמון בביצה מכיל שומן והחלבון- לא. גם החישוב של % השומן נכון. אם מתייחסים רק לחלמון - אז % השומן גבוה כמו שציינת (5 גרם מתוך 59 קק"ל), אם מתייחסים לכל הביצה - % השומן יורד באופן יחסי (5 גרם מתוך 76 קק"ל).
הכולסטרול של הביצה נמצא כולו בחלמון (הצהוב), בערך בכמות השווה לכל המינון היומי המומלץ, אבל בחלמון יש גם מרכיבים תזונתיים מועילים כמו ויטמינים, בינהם ויטמין A ולציטין, חומר החשוב בפירוק שומן. ההמלצה היום עומדת על כ-3 ביצים בשבוע גם למי שסובל מכולסטרול גבוה בדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד
אהרון רזון08/11/2011לפי הגישה של השנים האחרונות מותר לאכול ביצה (חלמון) כל יום, החלבון (הלבן) פחות או יותר חופשי. הביצה מכילה חלבון באיכות הכי טובה בין כל המזונות וגם וויטמינם ומינרלים חשובים. כמו כן, רוב השומן הוא חד ורב בלתי רווי, כלומר בריא. אכן, כמות הכולסטרול רב (יותר ממחצית המנה היומית המומלצת), אבל הלצ'יטין מנטרל במידה משמעותית את השפעת LDL על הסתיידות העורקים, ולעומת זאת מעלה את רמת הכולסטרול הטוב - HDL.
לגבי השפעת הכולסטרול התזונתי על רמת הכולסטרול בדם הדעות חלוקות. חלק מן המחקרים גורסים שהשומן הרווי שבתזונה משפיע באופן משמעותי יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אני לא יורדת במשקל?חני05/11/2011
אני בדיאטה בערך 3 חודשים (שוקלת 78 ק"ג ל173 בת 27), עד עכשיו עשיתי דיאטה נטולת פחמימות וירדתי די יפה ועכשיו החלטתי לעבור לדיאטה מאוזנת והתחלתי לאכול דגנים מלאים וכו', אוכלת בערך 1000 קלוריות ליום, פעילות אירובית כשעה, משולב בשחיה, וכבר שבועיים שנשארתי באותו משקל בדיוק. מה אני עושה לא נכון?
ממש תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אני לא יורדת במשקל? - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי06/11/2011הבעיה היא מה עשית לא נכון. תעלי עוד את ההכנסה הקלורית ותהיי סבלנית כי תהיה לך תקופת הסתגלות לא ברור כמה זמן יכולה להיות חודשים.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה. איזה תגובה מהירה כל הכבוד
חני06/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תבליניםמממ05/11/2011
שלום רב!
האם תבלינים משמינים? האם שמים בהם שמן או שזה רק צמח וזה בריא ?
האם זה נחשב לפחמימה ?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למשל : כורכום כמון פלפלת חריפה
מממ05/11/2011תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפני לפורום "בישול בריאות"
אהרון רזון05/11/2011שם אמורים להכיר היטב את התבלינים שציינת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתבלינים - תגובה
אהרון רזון05/11/2011לתבלינים טבעיים איכותיים לא מוסיפים שמן. מאחר שהכמות שאוכלים בד"כ מזערית, לא תורמים להשמנה. רוב ההרכב הוא פחמימתי. לחלק מן התבלינים מייחסים סגולות בריאותיות, אבל הסיבה להוספתם למאכלים היא שידרוג הטעם ששונה מאדם לאדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחמימות בחלבשני05/11/2011
שלום
ברצוני להבין האם פחמימות בחלב (לקטוז?) הן פחמימות שבאות עם החלב
או שמוסיפים אותן לחלב?
האם פחמימות אלה הן שוות ערך לסוכר לבן או סוכר מזיק אחר?
כלומר גרם פחמימת חלב=גרם פחמימת סוכר לבן?
אשמח לתשובה
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחמימות בחלב - תגובה
אהרון רזון05/11/20111. לקטוז הוא רכיב טבעי של החלב.
2. לכל פחמימה ערך קלורי זהה ללא קשר לסוג ומבנה (4 קק"ל\גר).
3. אינו מזיק למי שאינו סובל מרגישות ללקטוז. (אם תשאלי נטורופת "אנטי חלבי", תקבלי תשובה שונה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכה וריצהלידור05/11/2011
תודה על כל התשובות..זה ממש עוזר לי.
רציתי לשאול לגבי הליכה וריצה יש לי הליכון בבית אני הולכת עליו כל יום בשבוע האחרון התחלתי לעלות את מהירות ואני הולכת ורצה הולכת על 7.6 וכל כמה דקות מעלה לריצה של 2 דק על 8.5 לפעמים יש לי כוחות לרוץ ולפעמים לא אני חייבת לשלב את הריצה בכל יום או הליכה מהירה זה גם בסדר? שופרת ביום 550* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכה וריצה - תגובה
אהרון רזון05/11/2011גם הליכה נמרצת תורמת להרזיה ולכושר הכללי. אם קשה לך, את לא חייבת לרוץ כל יום, אבל השתדלי לשלב ריצה יום כן, יום לא, העיקר להתמיד (כמעט) כל יום בפעילות אירובית.
לגבי שריפת קלוריות, אין לסמוך על מה שהמכשיר מראה. מסיבה מסחרית, המכשירים האירוביים מראים בד"כ שריפה גדולה מהמציאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם באמת ש צורך באכילת פירות?בחור05/11/2011
שלום,
אני מקפיד על תזונה טובה אך יש דבר אחד שאני רוצה לשנות.
הדבר היחיד שהייתי רוצה לשנות הוא אכילת הפירות שלי.
עד עכשיו הייתי אוכל בערך 5-6 פירות ביום (ואף יותר כמקור פחמימה לפני אימון אינטנסיבי) אבל אני רוצה להפחית קצת בצריכת הפירות והסוכר שבהם.
יש לציין שאני אוכל הרבה ירקות וקטניות מכל הסוגים והצבעים.
האם יש בפירות חומרי מזון כלשהם שלא ניתן להשיג במאכלים אחרים? האם צפוי איזהשהוא מחסור תזונתי אם אפסיק לאכול פירות ואעבור למשל ליוגורט דל שומן כמקור פחמימה לפני אימון? האם יש פירות שבכל אופן מומלץ לצרוך בכמות כלשהיא?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לחיות גם ללא פירות
אהרון רזון05/11/2011אם אוכלים הרבה ירקות. אבל בפירות, כמו בירקות ישנם ,מלבד וויטמינים, מינרלים וסיבים, גם פיטוכימיקלים (שלא כולם מוכרים ומתוקגלים) ספציפיים לכל סוג של פרי. אלה מביאים
את תרומתם הייחודית לתפקוד התקין ובריאות הגוף.
במסגרת התזונה הנכונה מומלץ לצרוך 2-5 פירות טריים מגוונים ביום, תלוי בנתונים
האישיים, כלל התזונה, פעילות גופנית, העדפות ומיגבלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לפולי סויהאריק04/11/2011
היי לכולם,
לפעמים אני הולך לבר ואני רואה שיש שם אדממה(פולי סויה) יש לי כמה שאלות בנוע לזה:
א.כתוב באינטרנט שזה 130 קלוריות ל100 ג"ר , אבל זה ה100 ג"ר פולים שאנו אוכלים או שזה נחשב גם עם הקליפה?
ב.בשקית שקונים בסופר כתוב 400 ג"ר , האם הפולים שוקלים 400 ג"ר או סה"כ כל המוצר(גם עם הקליפה)?
ג.גשיושבים בבר ומזמינים אדממה כמה גרם בערך יש במנה כזו וכמה קלוריות זה יוצא בסופו של דבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה מישהו?
אריא07/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב תשובה מישהו?
אריק08/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בקשר לפולי סויה - תגובה
אפרת סויסה הרוש09/11/2011200 גרם ש פולי סויה כלומר חצי חבילה עם הקליפה יש 100 קלוריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אני לא אוכל את הקליפה אז כמה
אריק09/11/2011אז כמה קלוריות יש בפולי הסויה בלי הקליפה כלומר רק החלק שבאמת אוכלים ל100 גרם?
וכמה גרם זה בערכ מנה ממוצעת שמקבלים בבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל אני לא אוכל את הקליפה אז כמה - תגובה
אפרת סויסה הרוש09/11/2011ברור שאתה לא אוכל את הקליפה !
חצי חבילה אחריי שתקלף אותה תיהייה שוות ערך ל -100 קלוריות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהלידור04/11/2011
תודה על התשובה..ויש לי עוד שאלה..אם אני בדיאטה ואוכלת 1200 ליום ומכלילה בבזה גם עוגיות ללא סוכר..2-3 או וופלהה במקום מנת פחמימה של צהריים או בוקר..ועושה ספורט זה יכול לעצור את הדיאטה? איך אני יכולה לדעת כמה גרם פחמימות זה כבר מוגזם לאכול אני לא מביבנה וזה ובשומנים מסתכלת רק על הערך הקלורי..אשמח לדעת אם מותר לי מדי פעם לאכול עוגיות של מרמולייט או לעולם לאא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי05/11/2011לידור שלום,
אין בעיה אם מדי פעם את משנה את הפחמימות של ארוחת בוקר או ביניים באותה כמות של פחמימות ממקור סוכרי יותר. כמובן שתמיד נעדיף את הפחמימות המורכבות יותר ושהחריגות לא תהפוכנה לעניין של יום יום. קחי כנתון שבפרוסת לחם או בפרי יש 15 גר' פחמימות ותעשי את החישוב של מס' פחמימות על פי ערך הפחמימות שעל גבי האריזה של העוגיות.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוגיותלידור03/11/2011
שלום..רציתי לשאול אם בדיאטה מותר לי לאכול עוגיות פעם או פעמיים בשבוע..? קניתי עוגיות של מרמולייט ללא סוכר...בכל עוגיה יש בערך 50 קלוריות אנייודעת שהשומנים והפחמימות שיש בזה זה מה שצריך להתיחס אליו...אבל אני בדיאטה כבר הרבה זמן ורוצה לדעת אם מדי פעם מותר לי לאכול ופלה אחד או עוגיה אחת עם הנס קפה? אם אני סופרת את הקלוריות ומחשיבה את זה בארוחות כמובן של אותו יום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוגיות - תגובה
אהרון רזון03/11/2011באופן עקרוני יש להמנע מעוגות\עוגיות בכלל ומאלה קנויות בפרט (מכילות שומן לא בריא וחומרים מזיקים אחרים), אבל הכול עניין של מדתיות. אם את רואה תוצאות מוחשיות בתהליך ההרזיה ומרוצה מההתקדמות למרות החריגות המתוקות לחיך ולנפש, אין מניעה לפנק את עצמך מידי פעם תוך שליטה על הכמות והתדירות. הזהרי שההריגות לא יהפכו לנורמה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיאטהשירי02/11/2011
ביטלתי את הפגישה אצל התזונאי כדי לנסות דיאטה לבד. (למודת ניסיון מפגישות קודמות עימו)..
אבל עדיין יש לי שאלות:
1. כדי שלא ישעמם לי הסלט, קניתי רוטב ויניגרט דבש 5%. אני שמה כף אחת בלבד. האם זה בסדר או שעליי להימנע מכך בכלל? (לדעתי זה זניח לעומת השידרוג בטעם).
2. אני לא אוהבת מעדני חלב כלל, לרבות יופלה לבן שעשיר בחלבון. מה אני יכולה לאכול כמנת ביניים במקום מעדן?
אציין שאני מתאמנת בחדר כושר, אימוני כוח די עצימים, אירובי של ריצה והליכה
כ-3 פעמים בשבוע.
גובהי 159, משקלי 56 לערך (לא נשקלתי מזמן...), מעוניינת כרגע לצמצם היקפים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם השאלות שלי לא ראויות להתייחסות?
שירי03/11/2011או רק שאלות של כמה קלוריות יש בסלט או בשווארמה בלאפה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי04/11/2011שירי שלום,
תוספת הרוטב, נראת לי סבירה מאוד.
דווקא היופלה הלבן נשמע לי גם בסדר גמור. את יכולה כאורחת ביניים, לקחת למשל 7 שקדים ופרי.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר אולי
שירי04/11/2011במקום היופלה הלבן, כריך מלחם קל עם ממרח חלבוני כלשהוא? או פסטרמה דלת שומן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר אולי - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי04/11/2011פסטרמה לא נמצא בין המזונות שהייתי כולל בתזונה נכונה, הרבה מלח, הרכב של מי יודע מה. אם כבר עדיף חזה עוף מנתח שלם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כן מה
שירי04/11/2011אפשר לשלב במנת ביניים (לא אבוקדו - אלרגית) שבריא?
ביצה/חביתה? יוגורטים? מה עוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם כן מה - תגובה
ד``ר נסטור ליפובצקי05/11/2011יוגורטים כבר ציינו זה בסדר גמור, כמו כן לחם מלא עם גבינות עד 5%, גבינה צפתית 5%, לחם עם מריחה טחינה, כפי שציינתי קודם גם אגוזים, שקדים כמובן בכמות לא גדולה בגלל הערך הקלורי.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלבאלעד02/11/2011
חוץ מההבדל הכספי לטובת חלב יטבתה ה3.6%
לבין חלב תנובה שמחירו משמעותית הרבה יותר זול האם יש הבדל ביניהם?
והאם התוספים B12 V-D ..באמת מצדיקים את מחירו של החלב?
או יותר נכון האם הם מוסיפים משהו.?
ושאלה נוספת,צמחים כאמור לפי מה שאני יודע יש לקחת לפני האוכל,ועל הכמוסות של סולגר רשום שיש לקחתם עם האוכל,אז הצדק עם מי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלב - תגובה
אפרת סויסה הרוש06/11/2011היי אלעד כמובן שהם מוסיפים לחלב את התוספים.
אתה צריך לבדוק כמה אתה צורך את ויטמינים אלה מהתזונה ולראות האם אתה צריך את התוספת הזו .
B12 מצוי בבשר דגים ביצים ומוצרי חלב .
ויטמין D מצוי בסלומון ,וביצים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיק פירותאורלי בן יאיר02/11/2011
שלום רב,
אילו פירות אפשר לשלב לעשיית שיק פירות מבלי לפגוע בויטמינים.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיק פירות - תגובה
אהרון רזון02/11/2011כל פרי טרי שאת אוהבת אחרי סילוק החרצנים (אם יש). בתהליך הסחיטה או הריסוק תמיד יש איבוד וויטמינים, אבל כדי למזער את הנזק יש לשתות מייד אחרי ההכנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםמירב02/11/2011
היי אני מירב...ואניבת 17 וחצי ,אני שוקלת 64 ל 154 ויש לי הפרעת אכילה...אני מקיאה ובקושי אוכלת...
אני מתחילה היום כושר אחרי שהפסקתי לשלושה חודשיים(אחרי שעשיתי רק שלושה חודשים)ואני רוצה לדעת מה כדאי לי לאכול...
אני יודעת שכדאי לפנות ךלדיאטנית אבל..תבינו אני אוכלת ביום עד 500 קלוריות..וביום שממש יש לי בולמוסים עד מקסימוםםםם 1000
וכשניסתי ללכת לדיאטניות תמיד הנחיתו עליי תפריט של 1600 קלוריות..וה/שמנתי
אי אפשר לטפל בהפרעת אכילה עם השמנה
אני רוצה לדעת איך אפשר לעלות לאט לאט בכמות בקלוריות ומה לאכול לפני אימון ואחריי אימון...אשמח מאוד עם תעזרו לי
אגב אני עושה אימון של שעה וחציבערך בין 30 -60 דקות הליכה משולבת עם ריצה..ו3 סטים של משקולות 3 פעמים וכפיפות בטן...תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
אהרון רזון02/11/2011המצב שלך לא פשוט, אבל גם לא סוף העולם. אם טרם עשית את זה, מומלץ לאבחן את הקצב המטבולי כדי למדוד את כמות האנרגיה שאת שורפת במנוחה ובמאמץ. בהתאם
לתוצאה, יש להרכיב תפריט שהיקפו הקלורי יעלה בהדרגה תוך מעקב שבועי על המשקל. רצוי להעזר באיש מקצוע המתמחה בהפרעות אכילה.
הפעילות הגופנית שלך ראויה בהנחה שאת מתאמנת לפחות שלוש פעמים בשבוע.
כשעתיים לפני האימון יש לאכול ארוחה לא כבדה מדי מבוססת בעיקר על פחמימות מורכבות, וכ-20 דקות לפני, אכלי פרי, למשל בננה. דקות ספורות מתום האימון אכלי כמה תמרים ותוך שעה-שעה וחצי ארוחה מורכבת מפחמימות וחלבון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

.jpg)
