מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרבלייףGavriel01/11/2011
האם השייק של הרבלייף באמת מספק חלופה מזינה לארוחת בוקר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרבלייף - תגובה
ליטל סמואל-לוי01/11/2011הי,
אני לא ממש זוכרת את ההרכב המדויק, אם תפרט את הערך התזונתי של מנה אוכל לומר. בעקרון, אם ההרכב שלו מכיל פחמימות כ-40-60%, חלבונים כ-20% -15 והיתר שומן, ויש גם ויטמינים ומינרלים - אז כן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרבלייף - תגובה
אהרון רזון01/11/2011מדובר במוצר מתועש שלא מומלץ כתחליף לארוחה כלשהי. זה לא בריא כמו מזון טבעי
מגוון, וצריכתו לא משתלבת בעקרונות התזונה הנכונה כחלק מאורח חיים בריא.
הוויטמינים והמינרלים המוספים לשייק, לא נספגים באותה היעילות כמו אלה שנמצאים בתרכובותיהם הטבעיות..
לפי פירסומים מסויימים, השימוש במוצר עלול לגרום נזק משמעותי לכבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץ בקשר לממתיקעדן01/11/2011
בקיץ אני שותה בערך שתי בקבוקי RC קולה דיאט שלFREE ואל תאמרו לי שזה לא בריא אני מודעת לזה בבקשה תענו לשאלה שאני שואלת ובמקום השתייה הזאת בחורף אני שותה מים חמימים עם ממתיק על בסיס סוכרלוז האם זה יותר לא בריא מה-RC דיאט או שזה על אותו עיקרון בבקשה תענו לי לשאלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ בקשר לממתיק - תגובה
ליטל סמואל-לוי01/11/2011פחות נורא. אין גזים, אין צבע ואין קופאין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות כתוצאה מנטילת גלולות לסידורלאה01/11/2011
אני בת 44 ולאחרונה מצאתי את עצמי ,במעקב של רופא כמובן ,מחליפה את הגלולות למניעה לגלולות לסידור מחזור. מאז אני לא זזה במשקלי וזאת למרות שנוהגת לאכול מסודר בריא ועושה פעילות גופנית 5 פעמים בשבוע למשך שעה. אני די מיואשת. אני שותה יותר מבוקבוק ביום ולא יורדת, מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות כתוצאה מנטילת גלולות לסידור - תגובה
אהרון רזון01/11/2011כל הגלולות (מניעה או סידור) משפיעות לכיוון השמנה, בעיקר בסביבות גיל המעבר. ישנן נשים שעליהן ההשפעה שולית, אבל אצל אלה עם נטיה להשמנה, יכולה להיות מהותית.
יהיה עליך לבחור בין שלוש אפשרויות: 1. להפסיק את הגלולות, 2. להשלים עם המשקל הנוכחי ומעבר לו, 3. להוריד את ההיקף הקלורי של התזונה תוך שיפור איכותה ו\או להרחיב את הפעילות הגופנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד קל לציליאקמיכל01/11/2011
שלום רב,
אני בת 40 וכל חיי כזכור לי אני סובלת מרגישות בבטן, במרכזה ,בקיבה.
לפני 3 שנים היה לי חיידק הליקובקטר ונפתרתי ממנו אחרי תקופה לשמחתי, לא ישר אחרי נתילת האנטיביוטיקה. לאחר שהוא עבר הגסטרולוג שלי עשה לי גסטרוסקופיה שיצאה תקינה, אך אמר לי שמהביופסיה עולה (לא מבדיקת הדם) חשד קל לציליאק והמליץ לי אז לעשות דיאטה ללא גלוטן.
לא עשיתי אז כי המצב השתפר, בתקופה האחרונה שוב חוזרת תחושת הנפיחות,גזים,שריפה לפעמים בבטן עד הגב.
הייתי אצלו ביום שישי ושוב הוא המליץ לי על חודש ללא גלוטן ולאחר מכן לבוא אליו, אמר שזה יכול לשפר לי את איכות החיים פלאים.
השאלות שלי הן: בגלל שיש חשד קל לציליאק האם גם לקיחה של דבר מה קטן כמו ופל אחד או פרוסת לחם אחת שמכיל גולטן יכול להמשיך את הכאבים. או שצריך לגמרי להפסיק לאכול גולטן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד קל לציליאק - תגובה
אהרון רזון01/11/2011לצורך שלילה חד משמעית, את חייבת המנעות מוחלטת מכל מה שמכיל או עלול להכיל גלוטן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעוץעדן31/10/2011
ערב טוב אני בדיאטה יש לי שאלה אני כל לילה בערך בשעה 9 אוכלת מעדן חלבי של 100 קלוריות ובערך אחרי חצי שעה כבר הולכת למיטה לשכב לשנת לילה אבל לא נרדמת אני עדיין ערה במשך שעתיים בערך אבל שוכבת קורא ספר או במחשב הנייד האם זה פוגע בדיאטה שאני אוכלת מעדן כך וישר שוכבת האם כדאי לוותר אני בת 30 תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעוץ - תגובה
אהרון רזון01/11/2011זה לא אמור להפריע להרדמות, אבל התגובה אינדיבידואלית. הפסיקי או הקדימי את האכילה ותראי אם חל שיפור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללא קשר להירדמות השאלה היא בקשר
עדן01/11/2011לעליה במשקל האם זה מעכב ירידה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהללא קשר להירדמות השאלה היא בקשר - תגובה
אהרון רזון01/11/2011אין מאכל מסויים שמעכב ירידה. מה שמשפיע לכאן או לכאן זה התזונה הגלובלית,( כלומר כל מה שאוכלים) מול מה ששורפים. עם זאת, הייתי מחליף את המעדן ביוגורט טבעי (יותר בריא ופחות קלוריות).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוחות ביניים(:31/10/2011
היי
אני סטודנטית ויוצאת ללימודים בסביבות 7 וחצי מהבית לרוב אני אוכלת בבוקר לפניי היציאה בסביבות השעה 7 ורבע או יוגורט ביו עם גרנולה או קורפלקס כלשהו מחיטה מלאה עם חלב או מלווה ביוגורט
בסביבות השעה 10 אני אוכלת פרי שזיף\אפקסק\אגס וכו'
אך בשעה 11 וחצי בערך אני שוב רעבה ואת ארוחת הצהריים יש לי אפשרות לאכול רק בסביבות רבע ל-2 - 2
לכן כדי לא להגיע רעבה לארוחת צהריים וגם כדי "לתדלק" את הגוף מלבד הפרי מה עוד אפשר לאכול אחריי זה? משהו שניתן לקחת בתיק ללימודים
אשמח לאפשרויות,תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוחות ביניים - תגובה
אפרת סויסה הרוש01/11/2011אני מציעה לך במקום הגרנולה או הקורנפלקס לאכול סנדביץ בבית מלחם דגנים .
סנדביץ יותר משביע (קחי בחשבון ש-2 כפות גרנולה או חופן קטן של קורנפלקס שווים ערך לפרוסת לחם רגיל שאינו קל )
ולאחר מכן יוגורט עם פרי כארוחת ביניים
אם את בתהליך ירידה במשקל תכיני סנדביץ מלחם קל עם ממרח רזה וכמובן ירקות .
ויוגורט עג 1.5% שומן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
(:01/11/2011היי
האמת שבבוקר מוקדם לא כ"כ מתחשק לי סנביץ' ואני מעדיפה את אופציית הקורנפלקס עם החלב או היוגורט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
אפרת סויסה הרוש01/11/2011רק כחי בחשבון את הכמויות המומלות ואת העניין שזה פחות משביע .
את יכולה את היוגורט והפי לאכול בבוקר ואת הסנדביץ אחר כך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשנות הרגליםגל31/10/2011
שלום,
יש כמה דברים שאני רגילה לעשות ואני רוצה לדעת מה צריך לשפר?
לגבי קפה..אני לא מוסיפה סוכר,מקסימום סוכרזית..השאלה שלי היא לגבי קפה הפוך שמזמינים בקפיטריות,אפילו שהוא בלי סוכר..הוא משמין? אני לא אוהבת את הקפה שאני עושה בבית,לכן אני שותה הרבה בחוץ אבל יכול להיות שזה הרגל מוטעה למי שרוצה להוריד במשקל?
יש לציין שאני שותה יחסית הרבה כוסות קפה ביום..
לגבי לחם פחמימות ,בשר..
יש כאלה שאומרים שהפחמימות הכי משמינות ויש כאלה שאומרים שדווקא הרבה בשר יותר גרוע ומשמין לא פחות,עכשיו כשאני שמה לי אוכל בצלחת נניח,איך זה אמור להתחלק? (חוץ מהירקות..)
כמה לחם מותר לאכול ביום? (בהנחה שאני רוצה לרדת במשקל)
האם מותר לאכול 2 ביצים ביום?
והאם כדי באמת לרדת במשקל ולהרזות בשומן חייבים לסבול רעב?
ז"א,שמי שרוצה להרזות חייב להרגיש את הרעב ובלי סבל לא באמת מרזים?
אשמח לתשובות,
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשנות הרגלים - תגובה
אפרת סויסה הרוש01/11/2011אני רואה שאת מאוד מבולבלת ,כשלב ראשון אני מציעה לך לקחת יעוץ אצל דיאטנית שתעשה לך סדר בבלאגן !! ותכין לך תוכנית תזונתית לירידה במשקל בריאה ומאוזנת
לגבי הקפה הפוך -קחי בחשבון שכל קפה הפוך שווה ערך לכוס חלב ולכן בעל ערך קלורי ותזונתי של כוס חלב.חלב כשלעצמו מכיל הרבה סוכר חלב/לקטוז ולכן אם את רוצה לרדת במשקל לא מומלץ לשתות מספר הפוכים ביום .
חשוב שבתזונה יהייה שילוב של פחמימות שומנים וחלבונים .
כ- 60% המתזונה שלנו צריכה להיות פחמימות .
מותר לאכול כ-5 ביצים בשבוע .
דיאטה בריאה ומאוזנת עם יעוץ והכוונה נכונים לא אמורה להיות מתישה ואת לא אמורה להרגיש רעב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אפרת
A01/11/2011קבעתי תור לדיאטנית ליום שישי הקרוב ..(4.11)
אני ממש מקווה שאני אצליח להוריד לפחות בתור התחלה 7 ק"ג...אני נורא מאוכזבת מעצמי בגלל שהשמנתי כ"כ,אני צריכה לקחת את עצמי בידיים..אני הייתי מידה 38 ועליתי לכמעט מידה 44 !!
מקווה שיהיה טוב..
ותודה לך כמובן! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי אפרת - תגובה
אפרת סויסה הרוש01/11/2011ברור שיהייה טוב (-:
תאמיני בעצמך ותגיעי חדורת מוטיבציה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםתומר31/10/2011
איך ניתן להסביר הופעת שילשול (אצל מבוגר) המתרחשת תמיד לאחר אכילת תפוח עץ על בטן ריקה? (שהריי לתפוח יש "מוניטין" מאוד טוב מבחינת עיקול)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יתירה מכך!
אהרון רזון01/11/2011אצל אנשים מסויימים תפוח גורם דווקא לעצירות. לא לכל התופעות בגוף שלנו יש הסבר אחיד וחד משמעי. בתפוח, כמו בכל המוצרים מן הצומח, יש מספר רב של פיטוכימיקלים שלא כולם מוכרים, (אפילו לא רובם) ומגיבים לפעמים באופן שונה אצל אנשים שונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ארוחת שחיטותלידור31/10/2011
שלום ..אני בדיאטה כבר 4 וחצי חודשים עושה בהליכון שעה כל יום ושורפת 550 קלוריות..שוקלת היום 53..מתחילת הדיאטה אני עושה פעם בשבוע ארוחת שחיטות ואוכלת מה שאני בוחרת כמו לאפה..או ספגטי עם איזה שוקולד אחר כך..וכל מיני דברים שאני לא נוגעת בהם ביום יום..בחודש האחרון התחלתי קצת לאכול פחות מהרגיל כדי לרדת מהר..ובסוף שבוע נסחפתי עם השחיטות לא אגלתי שום ארוחה ובלילה אכלתי מלא שטויות...שיפודים שוקולדים עוגיות..דחפתי לעצמי מלא אוכל ..רציתי לשאול אם אני יכולה לעלת מזה במשקל תוך יום אחד אחרי שאני עושה ספורט ואם קיים מושג כזה ארוחת שחיטות בדיאטה ובאמת מותר פעם בשבוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ארוחת שחיטות - תגובה
אפרת סויסה הרוש01/11/2011היי לידור
אפשר כמובן בדיאטה מידי פעם לאכול ארוחה שהיא מחוץ לשיגרה .
רצוי שלא יהייה קיצוני מידי .
כל קיזוז עולה אחריי זה ביוקר כי אנחנו רוצים לאכול יותר.
ספורט לא יורד את כל הקלוריות העודפות ולכן חשוב לשמור על איזון ולהבין שזוהי דרך חיים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרתאורן30/10/2011
גילו לי השבוע שיש לי סכרת .
האם במסגרת התזונה החדשה שלי עדיף לקנות הכול מקמח מלא כמו לחם פסטה אורז וכ"ו .
בתודה מראש .
אורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרת - תגובה
אהרון רזון30/10/2011באופן כללי, אם אין מגבלות רפואיות, בריא יותר לאכול דגנים ומוצריהם מלאים.
כאשר מדובר בסוכרת, רווחת הדעה שעדיף אורז מלא על אורז לבן, לחם מלאה על אחיד\לבן, אבל אם בודקים את האינדקס הגליקמי לא רואים הבדלים משמעותיים, ואף בטבלאות מסויימות, למוצר המלא יש אינדקס גבוה יותר. מלבד זה, ההשפעה על קצב עלית הסוכר בדם תלויה מהותית גם בשילוב אם מאכלים אחרים שבאותה הארוחה ואפילו בארוחות סמוכות.
המסקנה היא שאין חשיבות מכרעת, אם בכלל, לאכילת דגנים מלאים על ידי חולי סוכרת מעבר לתרומה הכללית לבריאות בזכות עושר הערכים התזונתיים (וויטמינים, מינרלים, סיבים). יחד עם זאת, אצל חולי הסוכרת יש להגביל צריכת מוצרים עתירי פחמימות. הפחמימות צריכות להוות לכול היותר 40% מערכו הקלורי של התפריט היומי.
לא פחות מהתזונה, לחולי סוכרת חשובה פעילות גופנית סדירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- להרזותמיה30/10/2011
אני מרגישה דיי מלאה לומרות שאחרים אומרים לי שאני לא,אני רוצה להרזולת.....אני הרזתי....אבל נראה לי שחזרתי,בעמוד הראשון שמעתי על זה שמים מרזים.......זה נכון?? ואורז??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להרזות - תגובה
אפרת סויסה הרוש30/10/2011היי מיה
מים אינם מרזים ולצערי גם לא אורז.
אני ממליצה לך לגשת ליעוץ דיאטנית שתעריך את משקלך ואחוזי שומן ותנחה אותך מבחינת תפריט ואורח חיים בריא ונכון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רולדת הודושמשון30/10/2011
שלום
מאילו חלקים בהודו עשויה רולדת הודו?
וכמה אחוזי שומן יש בה?
והאם בכלל קיים אחוז אחיד של שומן ברולדה? שאם היא עשויה מחלקים רבים של ההודו, הרי יתכן אז שמקום אחד ברולדה עשוי ממקום שמן, ומקום אחר עשוי מחזה רזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
אהרון רזון30/10/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_בישול_בריאות_מתכוני_בריאות' id=link]בישול בריאות, מתכוני בריאות[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטטה אפויהקורל30/10/2011
האם בטטה אפויה בתנור (ללא שום תוספות) זה בריא?
כמה קלוריות יש בבטטה בגודל אגרוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטטה אפויה - תגובה
אפרת סויסה הרוש30/10/2011היי קורל
בטטה היא פחמימה .
למרות שהינה מתוקה היא אינה מעלה בצורה חדה את רמות הסוכר בדם .
מומלץ לשלב בטטה בתזונה כמובן שלא בכמויות מאוד גדולות
ערכה הקלורי של הגודל שהזכרת כ- 70 קלוריות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטטה אפויה - תגובה
אהרון רזון30/10/2011100 גר = 110 קק"ל. הגודל שאת מתארת הוא 150-200 גר, כלומר 160-220 קק"ל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלורית גולד זה רמאותשמעון30/10/2011
אני קניתי מוצר להרזיה (קלורית גלד) בשובי 1000 ₪ ליפני כן שאלתי אותם עם יעזור 100%
והם אמרו אכן כן לא ולקחתי את המוצרים קרוב לשלוש חודשים ולא ירדתי במשקל
ולא ירדתי במשקל למרות כל הפרסומים על המוצר: ולמרות שהקפדתי על הכללים אני בטוח שזה
רמאות גדולה ומצווה לפרסם את זה
רק צריכים אתם לדעת שמי שירד במשקל זה לא בגלל שלקח את המוצר ,אלא בגלל שתיית המים 12 כוסות ביום, מכוון שיש אנשים שיש להם השמנת יתר רק בגלל חוסר נוזלים וע"י שתיית מים
הם יורדים במשקל ,מכוון שיש אנשים שהחילוף חומרים בגוף יעבוד יותר מהר אם הם צורכים תוספת של נוזלים: וע"י תוספת נוזלים הם מרזים ויורדים במשקל : ואז החברות שמשווקים מוצרי הרזיה זוקפים את ההרזיה למוצר שלהם! לכן יש אנשים שלא מצלחים לרדת במשקל,מכוון שאין להם בעיה של חוסר נוזלים, יש להם בעיה של שרפת קלוריות, ולכן המוצר לא עזר להם לרדת במשקל מכוון
שקלורית גלד זה רמאות והונאה??? בקיצור אין פתרונות קסם: כל מי שרוצה לרדת במשקל צריך לדאוג שיהיה לו יציאות סדירות ולא ימלאה את כרסו יותר מדי אלא שליש לפי הכללים של הרמב"ם
ומי שאומר תוכל כמה שאתה רוצא ותירד בגדול הוא משקר הסבר מפורט יותר וכל מי שרוצא לעזור במעבק נגד הברוקטיה יצור קשר 054840154* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לשמעון לקלורית גולד
רמי מלכה26/01/2012אני שמעתי ברדיו על קלורית גולד ואני מעוניין לקנות את הכדורים אבל אחרי שאני קראתי את הפרומים אני לא מעוניין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קינואהרונה30/10/2011
היי.
אף פעם לא הכנתי קינואה, מוניינת לקבל מתכונים דיאטטים , כמה אפשר לאכול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קינואה - תגובה
אפרת סויסה הרוש30/10/20113-2 כמות קינואה מכילות כ- 70 קלוריות והינה נחשבת פחמימה .
קינואה גם עשירה בברזל וסיבים תזונתיים .
אין כמות ספציפית שמותרת לאכילה זה מאוד תלוי בתפריט היומי שלך .
לגבי המתכונים- לקינואה אפשר להוסיף הכל מאוד דומה לאורז .
יש באינטרנט אין ספור מתכונים .
בהצלחה ובתיאבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)

