פורום דיאטה, תזונה נכונה, אכילה רגשית - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלבון
    (:
    21/11/2011

    היי
    לאחר אימון אני בדר"כ אוכלת גבינה ובנוסף או 2 ביצים (2 חלבון+חלמון) או קופסת טונה
    רציתי לשאול מה יכול להוות תחליף לטונה או לביצים ביום שבו אני רוצה לאכול משהו אחר
    אז מה האפשרויות כדי להגיע לכמות חלבון גבוהה בלי ביצים או טונה?

    (את הארוחה "החמה" הבשרית אני אוכלת בצהריים אז לא בא בחשבון בשר בערב)
    אשמח לתשובה בעיניין

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלבון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון - תגובה

    אהרון רזון
    22/11/2011

    קודם כל, כ"חניכה" וותיקה של הפורום, אני מניח שאת יודעת שאחרי האימון צריך לאכול
    חלבון ופחמימות כאשר הפחמימות הן הרוב, כי אחרת החלבון לבד לא עושה את העבודה באופן יעיל. כמו כן , לא מומלץ לאכול טונה (בייחוד משומרת) יותר מפעמיים בשבוע.
    תחליפים עתירי חלבון: טופו, חלבה משומשום גולמי (ללא סוכר), נבט חיטה, שקדים (לא קלויים), בוטנים (ללא מלח), שעועית יבשה, חומוס ביתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    (:
    23/11/2011

    כמובן שאני יודעת בקשר לפחמימה פשוט שאלתי ספיציפי לגביי חלבון

    תודה על התשובה
    האמת שאף אחת מהאופציות אני לא אוהבת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי עזרה בבקשה
    חסוי
    20/11/2011

    היי שוב פעם,, אני מילדותי סבלתי מעצירות אני לא יודעת אם הגורם זה הקיבה שלי או המעי הגס שגם יש לו לא מעט עבודה במערכת העיכול, ,עכשיו כשהתבגרתי הפסקתי לסבול כאילו פחת אבל עכשיו פתאום זה חזר אליי עם דם,כשאני נכנסת לשירותים יורד לי דם ,אני מהססת האם לפנות לרופא ולעשות בדיקה וזהו שאדע מה קורה אצלי, הבדיקה עם הכנסת הצינור שהיא בדיקה מביכה,, ולאחרונה אני סובלת מגרפסים כול הזמן, ,קיבה ריקה,מלאה, ,ממש גריפסים שממש עומדות לי ואני כאילו נחנקת עכשיו קראתי באזשהו פורום על מחלה שהיא שאת הסימנים שלה גכיפסים ובעיות במערכת העיכול קוראים לה 3. קשיי עיכול– Dyspepsia...עכשיו גם לציין שגם כשאני אוכלת אני חשה כאבים בבטן לא רק בעליונה איפה שהקיבה גם בתחתונה,מה אתם מציעים, ,ללכת להיבדק וזהו עדיפ מאשר לא, ,הקטע שאני פוחדת שבאמת יצא משהו, כאילו הבדיקות כי את כול הסימנים יש לי לגבי המחלה הזאתי ואת הבעיות במערכת העיכול יש לי מילדותי, ,אני מרגישה שאני עושה את העבודה כשאני נכנסת לשירותים ממש מתאמצת כמו אישה שיולדת! ! תודה על העזרה:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אןפ למה לא עונים לי.

    חסוי
    21/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי עזרה בבקשה - תגובה

    אהרון רזון
    22/11/2011

    . אני לא יודע עד כמה המצב שלך קשור לתזונה ודיאטה אבל בכל מקרה בשלב הזה היא בעיה רפואית. מההודעה הקודמת שלך הבנתי שהופנית לקולונוסקופיה וגם הסברתי לך עליה. אף רופא לא יוכל לטפל בך לפני ביצוע כל הבירורים הדרושים, לכן יפה שעה אחת קודם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה לשגרה
    קרן
    20/11/2011

    שלום
    הורדתי במשקל לפני שנתיים ( 15 קילו)ונשארתי בתפריט מדולדל 1000 קלוריות כבר שנתיים אך יוצא לי פעם -פעמיים בשבוע לאכול יותר מין הרגיל (לא המתפריט) וכמובן שעליתי במשקל,
    אני רוצה לציין שאני גם ספורטאית שעושה מרתונים , היום אחרי עליה לא רצינית (חמישה )
    רוצה לחזור לתפריט שנתנו לי במכון כושר שיש בו 1300 קלוריות הגובה שלי 175 ומשקל 68
    שאלות -במידה ואצמד לתפריט שנתנו אוריד במשקל?

    אני יודעת שהגוף קיבל מס' קלוריות פחות מהתפריט שקיבלתי ועכשיו אצרוך יותר

    זה חשוב לי מאוד תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזרה לשגרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה לשגרה - תגובה

    אהרון רזון
    22/11/2011

    1300 קק"ל מעט מדי עבור הנתונים והפעילות הגופנית שלך. זה עלול להוריד את הקצב המטבולי במנוחה וגם לפגוע בכושר ובהשגים הספורטיביים. אינני יודע את גילך,אך לא נראה לי שיש הרבה מקום להרזיה, קילוגרמים ספורים זה בסדר. העיקר להמשיך בפעילות הספורטיבית, רצוי כל יום תוך גיוון, וגם לאכול בריא מאוזן ומגוון כל 3 שעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    קרן
    22/11/2011

    אני זקנה בת 37 , ואני אמשיך בספורט ואוהבת אך שאלתי היא מה קורה לגוף שקיבל מבחינת קלוריות מצומצמת והיום אני נותנת יותר (לא בהרבה ועוד מצפה ממנו לרדת)
    מפחדת מהשינוי מניסיונך מה אתה אומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשה לנבא

    אהרון רזון
    22/11/2011

    יכול להיות שבהתחלה תהיה עליה של 1-2 ק"ג, אך גם זה לא חייב להיות אם הערך הקלורי יעלה בהדרגה, תוך הרחבה\הגברת הפ"ג. בכל מקרה אין לך מה להתלבט, כי לא תוכלי להמשיך ב1000 קק"ל ולהשאר בריאה ובכושר. אם תעשי את הדברים הנכונים מבחינת התזונה והספורט, בסופו של דבר המשקל יתיצב למה שמתאים לגוף שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגיל

    שירי
    22/11/2011

    האם עם הגיל ההרזייה לנשים הופכת לקשה יותר?
    אם כן, מה הפתרון לכך? כי עדיין רואה נשים מבוגרות יורדות יפה..
    אצלי מה שעבד לפני 8 שנים לא עובד כבר היום :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן

    אהרון רזון
    22/11/2011

    אצל הגברים ובעיקר אצל הנשים, התקדמות בגיל מקטינה את כושר ההרזיה, אפילו עבור אותה דיאטה ורמה זהה של פעילות גופנית שיגרתית ויזומה. זה קורה בגלל שינויים הורמונליים ובהרכב הגוף שמאיטים את קצב חילוף החומרים. בנוסף, גם אם מבצעים פ"ג באותו מינון כמו בגיל צעיר יותר, התנועות לרוב איטיות יותר ופחות אנרגטיות, כך שהעבודה המכנית שורפת פחות קלוריות.
    אם זאת, ישנם אנשים מבוגרים שיורדים יחסית בקלות, אבל כדי להגיע לאותם התוצאות, צריכים להתאמץ יותר מאשר בצעירותם . מה לעשות, הגוף שלנו אינו כמו יין, הזמן (הזיקנה) לא משביח אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת אומרת

    שירי
    22/11/2011

    שהרזייה מתרחשת אבל איטית הרבה יותר?
    או שלמעשה לא מתרחשת כלל וצריך להתאמץ עוד (פחות מזון יותר פעילות?)
    תראה את דמי מור - איזה גוף והיא בת 46.
    איך היא עושה את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זאת אומרת - תגובה

    אהרון רזון
    23/11/2011

    הרזיה תמיד מתרחשת בקצב זה או אחר אם מתאמצים מספיק, וכפי שציינתי המאמץ הדרוש עולה עם הגיל (פחות מזון ו\או יותר פעילות מאשר בגיל צעיר יותר). הבעיה היא
    שלא לכל אחד יש כוח הרצון או היכולת לעשות את הדרוש, לכן לא כל אחד יכול להיות רזה אם לא נולד עם הגנים המתאימים. אפשר רק לבוא בטענות אל הבורא כי לא נתן לך את הגנים של דמי מור (אגב,היא בת 49).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    קרן
    25/11/2011

    תודה על תגובתך !ואני רק יכולה להגיד לכל החכמים שחושבים שעושים ספורט ואכלים 1000 קל' וחושבים שהם בריאים וספורטאים זה טעות כי מה שלא יהיה זה מחליש ומשמנים שאוכלים קצת יותר,
    מבחינת פיזיולוגית בגדול עם אעלה את צריכת הקלוריות בהתחלה ל1200 ואחכ 1300 ועד שאגיע ל1500 אצליח להוריד במשקל ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש סיכוי לרזות

    אהרון רזון
    25/11/2011

    בהנחה שהקצב המטבולי שלך בפועל אינו נמוך מן הממוצע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    יוב
    20/11/2011

    היי:) אני יובל ואני בת 15 וחצי ,שוקלת 61 בערך לגובה 1.62 ...
    אני כבר הייתי במצב דיי מסוכן של הרעבה והגעתי למשקל 53 ומאז אני לא מרעיבה את עצמי יותר,כי אני מעדיפה להיות בריאה מאשר רזה.
    אבל בכל זאת אני מרגישה נורא נפוחה בזמן האחרון,ונורא רע.
    אני משתדלת לשמור ובכל זאת אני חוטאת מדי פעם,שבוע של הצלחה ושבוע של כישלון.
    אז זה התפריט היומי שלי שאני שומרת כמו שצריך:

    בוקר (לפני בית הספר): 2 פריכיות אורז+ 2.5 כפות קוטג' 5% +סלט קטן עם חצי כף שמן זית+החלבון של ביצה קשה.

    בבית ספר: קופסא עם ירקות חתוכים ופרי,ואם אני מסיימת מאוחר אז גם חטיף אנרגיה עד 90 קלוריות.

    בצהריים: 2 שניצל תירס לייט\ פולקע עוף בלי העור\ 2 קציצות עוף בינוניות (משתדלת שלא)
    + 2 פרוסות לחם קל\ 4 כפות של אורז או פסטה או פתיתים..+ סלט ירקות

    בין לבין אני משתדלת לא לאכול,אבל אם ממש באלי משהו אני לוקחת חטיף אנרגיה עם קפה או פרי.

    ערב: קורנפלקס קרנצ'ים (שכתוב שזה 90 קל' למנה) +לא הרבה חלב 1%


    הבעיה שלי היא שאם אני חוטאת טיפה אני הורסת לעצמי עוד ועוד בבולמוסים לא נשלטים של מתוק...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפריט שלך די טוב

    אהרון רזון
    22/11/2011

    כמה הערות:
    -בבוקר לא כל יום פריכיות, אפשר לגוון בלחם מלא. אפשר לאכול כל יום ביצה שלמה וגם חלבונים לפי רוצונך.
    -צהריים: עדיף לוותר על שניצל תירס. לחם, אורז ופסטה תמיד מלאים. פעמיים בשבוע דג טרי איכותי.
    -מומלץ לאכול תמיד ארוחת ביניים, אבל חטיף אנרגיה איננה הבחירה העדיפה. פרי זה בסדר ואפשר להוסיף גם יוגורט\קוטגי 3%
    ערב: קורנפלקס לא משביע אלא מעורר תאבון. אם את מאוד אוהבת, אפשר מידי פעם
    אבל לרוב העדיפי דגנים טבעיים כמו שיבולת שועל או דייסת סולת מלאה עם חלב. הוסיפי גם סלט מגוון.
    אם תאוכלי כל 3 שעות אוכל טבעי (לא מתועש) וללא סוכר, ייתכן ולא יהיו לך בולמוסים.
    אל תשכחי פעילות גופנית סדירה, היא לא פחות חשובה מתזונה נכונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 21.מטר 66 ושוקלת 65
    סימה
    20/11/2011

    יש לי מבנה אגס..האם אני נקראת "עודף משקל"? אם כן כמה קילו אני צריכה לרדת? כמו כן אשמח לקבל תפריט לאורך היום...תודה רבה!!! יש לציין שבשנה האחרונה ניסית מלא מלא דיאטות ובכולם ירדתי 2 קילו ועליתי חזרה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 21.מטר 66 ושוקלת 65

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 21.מטר 66 ושוקלת 65 - תגובה

    אהרון רזון
    20/11/2011

    אין קשר בין מבנה הגוף לבין תקינות המשקל. "לפי הספר" את במשקל תקין, אך יש מקום להורדת כמה ק"ג בדרך מושכלת ובריאה. אם אחוז השומן שלך פחות מ24%,
    מבחינה בריאותית תאורטית אין צורך בהרזיה. הפן האסתטי זה עניין של טעם.
    מטרת הפורום אינה הרכבת תפריטים אישיים. למה את חושבת שניסיון נוסף לדיאטה לא יסתיים בכשלון נוסף? אף דייאטה עוד לא הוכיחה את עצמה לאורך ימים, הכול חוזר לנקודת ההתחלה, לרוב עם ריבית.
    רק שינוי רדיקלי באורח החיים הכולל תזונה נכונה מותאמת לנתונים האישיים ופעילות גופנית סדירה, מבטיח הרזיה בריאה ועמידה.
    באופן כללי עליך להמנע עד כמה שאפשר ממתוק, כולל משקאות מתוקים, מאכלים שמנים, דברי מאפה, מזון מעובד, מתועש או מטוגן. יש לאכול הרבה ירקות מגוונים, 2-4
    פירות ביום,דגנים טבעים ומוצריהם מלאים בלבד ובמתינות, גבינה עד 5%, דגים איכותיים טריים, בשר עוף\בקר טרי רזה, שומן איכותי מהצומח בהגבלה.
    בכדי לראות תוצאות מעודדות עליך לבצע כל יום שעה פעילות אירובית לפי בחירתך בעצימות בינונית ו2-3 פעמים בשבוע פעילות אנאירובית, רצוי תחת הדרכה מקצועית בהתחלה. הפעילות הגופנית הוא תנאי לשמירה על הגיזרה גם אחרי ההרזיה, כלומר זה עניין של כל החיים לצד תזונה נכונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרק שעועית
    דפנה
    18/11/2011

    אכלתי היום כחלק מארוחת הצהריים שלי מרק שעועית ביתי.. שעועית אדומה ולבנה, ומרק כתמתם כזה.. אמא אמרה שהכניסה בו גם קצת צ'ילי.. מה שעשה אותו לדיי מתקתק
    כמה קלוריות בערך יש במנת מרק? האם המרק הזה בריא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרק שעועית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה

    דפנה
    21/11/2011

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרק שעועית - תגובה

    אהרון רזון
    22/11/2011

    המרק בריא ויכול לשמש כמנה חלבונית עיקרית, תלוי בכמות השעועית. הערך הקלורי (אם לא הוסף שמן) הוא 150-300 קק"ל, שוב, תלוי בכמות השעועית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חימום אוכל קפוא וקמח...
    שיר
    18/11/2011

    אוכל מוכן שהקפאתי - האם ניתן לעשות הפשרה מהירה דרך מים קרים? ואיך בכלל מפשירים? כמו כל אוכל קפוא?
    קמח שניפיתי ושמתי במקרר....לכמה זמן טוב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חימום אוכל קפוא וקמח...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    אהרון רזון
    20/11/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_בישול_בריאות_מתכוני_בריאות' id=link]בישול בריאות, מתכוני בריאות[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טבעונות
    רוחלה
    18/11/2011

    בתי בת 24 טבעונית ואינה אוכלת ביצים,גבינות,לא שותה חלב ,רק חלב סויה,אינה אוכלת דגים ואפילו לא דבש. הכל מתוך מחשבה שאנחנו מזיקים לחיות ........ ניסיתי להסביר שהגוף זקוק לכל אבות המזון ואני פוחדת מנזקים שהיא גורמת לעצמה,אבל היא עקשנית ולא מוכנה לשמוע...אני לא יודעת מה לעשות,מיואשת ומחכה ,אולי יש לכם רעיון מה להוסיף לה או כיצד להפחיד אותה......כך שתוותר. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טבעונות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טבעונות - תגובה

    אהרון רזון
    22/11/2011

    הסבירי לה שגוף האדם לא בנוי לטבעונות. מערכת העיכול שלנו שונה מזאת של אוכלי עשב והגוף שלנו לא יכול לייצר בעצמו כל מה שהוא צריך לתיפקודו התקין.
    הנמנע מאכילת מוצרים מן החי לא מקבל וויטמין B12 שבלעדיו לא יוכל לשרוד. האלטרנטיבה היא נטילת תוסף שספיגתו איננה יעילה אצל כולם, ובמקרים קיצוניים חייבים לקבל את הוויטמין על ידי הזרקה לאורך כל החיים או כל עוד מתמידים בטבעונות.
    כמו כן, אצל טבעונים עלולים להיות חסרים בחלבון, ברזל, אבץ, סידן, וויטמינים מסויימים מקבוצת B ( מלבד B12), כולין, יוד ועוד.
    הסבירי לה שעל מנת למנוע נזקים בריאותיים בלתי הפיכים עליה להיות תחת מעקב רפואי מתמיד ובדיקות תכופות. מערכת החיסון אצל הטבעוני, בד"כ פגיעה יותר. התזונה הטבעונית דורשת בד"כ נטילה קבועה של תוספים שונים, דבר הגורם הוצאות כספיות וגם לא יכולים להוות תחליף אידאלי לתזונה טבעית מאוזנת ומגוונת.
    אין מחקרים רציניים ולא משוחדים המוכיחים שטבעונים חיים יותר או בריאים יותר גופנית ונפשית. לעומת זאת אפשר למצוא מחקרים ועדויות המוכיחים את ההיפך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה לרדת במשקל
    נועה
    17/11/2011

    שלום, אני בת 18 גובה 161 ומשקל 56, פעילה ספורטיבית מידי יום, כבר כ-3 חודשים שאני שומרת לא לעקוף 1400 קלוריות בתזונה היומיומית שלי, בחודש הראשון זה הלך מהר וירדתי כבר 5 קילו, מאז אני תקועה במשקל של 56 כבר חודשיים.. מה עליי לעשות בשביל לרדת 5 קילו נוספים?! יהיה לי מאוד קשה להוריד מ1400 קלוריות ל900 למשל.. ואני לא מוצאת פתרון אחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליחה לרדת במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה לרדת במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    17/11/2011

    האם לפני הדיאטה הנוכחית, עשית עוד דיאטות?
    פרטי את כל הארוחות שלך כולל כמויות, וכמו כן את הפעילות הגופנית, ונראה מה אפשר לשפר. בכל מקרה, תהיה זאת טעות להוריד ל900 קק"ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה!

    נועה
    17/11/2011

    וכן הייתה דיאטה אחת שגויה שעשיתי שבמהלכה גם הרעבתי את עצמי ירדתי מזה 7 קילו אבל אחר כך עליתי הכל בחזרה..

    התפריט שלי:
    בבוקר כוס שוקו (אני יודעת שזה 150 קלוריות אבל לא יכולה לוותר על זה בבוקר,מצמצמת בדברים אחרים)
    2 פרוסות לחם קל עם גבינת 5 אחוז וקצת ירקות

    בארוחת צהריים אני די מחליפה כל יום..
    בעיקר 100 גרם אורז\ או פתיתים\ או פסטה
    עם זה או חתיכת עוף\או 2\3 קציצות קטנות\או 2 שניצל תירס(בתנור)
    ויש ימים שגם דג מבושל עם 2 פרוסות לחם קל

    (אגב, לפני הדיאטה הייתי נוהגת לאכול שניצלים מטוגנים כמעט בכל יום בצהריים,עכשיו זה רק פעם בשבוע, זה בסדר?)

    בארוחת ערב זה שוב 2 פרוסות לחם קל עם קוטג' וירקות

    ובלילה אם אני רעבה אני לוקחת חטיף (כמו במבה) שקית קטנה שיש בה רק כ100 קלוריות

    לגבי הספורט הליכה 40 דק' על הליכון כל יום (זה שורף 200 קלוריות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה! - תגובה

    אהרון רזון
    17/11/2011

    נראה שהקצב המטבילי שלך הואט משהו בעקבות הדיאטה הלא מושכלת והכושלת, לכן צריך להתאמץ יותר ולשפר את התזונה שלך.
    -זה שאת לא יכולה (אין "לא יכול", יש "לא רוצה") לוותר על השוקו לא מבשר טובות לגבי סיכוי שינוי אורח החיים שלך לצמיתות, כי רק זה יבטיח שלא לחזור כל פעם לנקודת ההתחלה ומעבר לה.
    -הורידי לחצי את כמות האורז\פתיתים\פסטה בצהריים ומידי פעם החליפי בירקות מבושלים.
    העוף ללא עור, שומן ורוטב. הקציצות לא מטוגנות. עדיף לוותר על שניצל תירס (מוצר מעובד, מכיל שומן וחומרים לא בריאים). אין לאכול שניצל מטוגן אפילו פעם בשבוע.
    -הלחם הקל מחיטה מלאה. במבה זה לא אוכל, זה זבל. בחרי משהו יותר איכותי, כמו פרי+יוגורט טבעי.
    -מומלצות גם ארוחות ביניים בין הארוחות העיקריות כדי לשפר את חילוף החומקים, פרי או ירק עם מוצר חלב רזה.
    -הרחיבי והעצימי ככל הניתן את הפעילות הגופנית, זה יתרום משמעותית להרזיה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה על תפריט
    מורן
    17/11/2011

    שלום,
    אשמח לקבל דעה על התפריט היומי הכללי שלי:
    לאורך היום: שיבולת שועל -למעלה מ250 גרם.
    חצי כיכרלחם שיפון -או בטטה.
    מעט שימורי דג סולומון.או צלחת שעועית +פסטה.

    בתדירות קטנה יותר:שימורי דג שיבוט (אוכלת בפעם אחת כמעט 100 גרם,קופסא שלמה. בערב.)
    עגבניות ,תפוחים .

    אני נוטלת תוסף ברזל וויטמין B12.
    רצה כשעה פעמיים בשבוע.

    מהי כמות הדג /השעועית הרצויה ביום?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דעה על תפריט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה על תפריט - תגובה

    אהרון רזון
    17/11/2011

    250 גרם שיבולת שועל ועוד חצי כיכר לחם, זה מוגזם לכל הדעות, וזה לא חשוב מה הנתונים והמטרה שלך. רק עגבניות לא מספיק, צריך לאכול הרבה ירקות מגוונים 3 פעמים ביום. כמו כן, אין מוצרי חלב בתזונה שלך וגם שימורי דג לא בריא לאכול כל יום, אם בכלל. דג טרי איכותי, אין בעיה, ואף רצוי, לאכול כמעט כל יום (רצוי סלמון טרי פעמיים בשבוע). שעועית ירוקה\צהובה אפשר לאכול חופשי אבל ללא רוטב אלא מבושלת במים.
    אם תאוכלי נכון, התוספים שאת לוקחת מיותרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה
    מירי
    17/11/2011

    שלום
    אני שומרת על תזונה נכונה ובריאה ומתאמנת המון
    יש לי התמכרות אחת והיא לקורנפלס-כל סוגשהו ובעיקר כריות .
    אני מתרחקת ובקושי נוגעת כי אני לא יכולה לאכול את זה בכמויות קטנות אלא לפוצץ 2 קערות ענקיות במקרה הטוב
    רציתי לשאול מה יקרה אם פעם בשבועיים אני אפנק את עצמי בקערה גדולה של קורנפלס אבל זה יהיה הדבר היחידי שאני אוכל באותו היום
    האם אני אשמין ?
    אני יודעת שזה לא דרך נכונה אבל אני חייבת לדעת את התשובה
    ואם יש פתרון אחר בשבילי אני אשמח לשמוע
    ובכלל..כמה קל' יש בקערה גדולה[מאוד]של קורנפלס וחלב -בערך כוס וחצי 2
    תודה מראש .אליאן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    17/11/2011

    שלום מירב או אליאן (כדאי שתחליטי סופית על שם (: )
    בקערת קריות כ-550 ש''ח. אני לא בעד לאכול רק קורנפלקס כל היום. פשוט תחליטי פעם בשבוע שאת מוסיפה לתזונה שלך 2 כוסות קורפלקס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא תזונה נכונה
    יוסי
    17/11/2011

    לשלום
    ברצוני לשאול אם ארחה בוקר של גרעינה חמניות גרעינה דלעת וצמוקים
    בלבד יכולה לשמש כארחת בוקר עד שעה 13 האם זה נכון לעשות זות

    בתודה
    יוסי
    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנושא תזונה נכונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא תזונה נכונה - תגובה

    אהרון רזון
    17/11/2011

    זאת ארוחה לא מאוזנת ועם צפיפות קלורית גבוהה. בנוסף, היא דלה באבות מזון מסויימים. בכדי שתהיה הרגשת שובע ממושכת, נוכח הנפח הקטן של המוצרים עליך לאכול הרבה, קרי הרבה קלוריות, דבר שאינו מיטיב עם הגיזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום
    אליסון
    16/11/2011

    אני בת 16, שוקלת 57 על גובה 1.70.
    אני ממש ממש לא מרוצה מהמשקל שלי.
    דיאטה היא לא בעיה בשבילי, אני נורא אוהבת אוכל בריא, ירקות ופירות וכל מיני סוגים כאלה, לוותר על ג'אנק זה גם כן לא בעיה. אני בכלל לא אוכלת ג'אנק האמת..
    אבל יש לי בעיה.. אני אוכלת כ1000 קלוריות ליום, לפעמים פחות, ואני עדיין לא מרזה.
    אני משמינה ממש מהר ואם אני אוכל יותר אני אקפוץ במשקל ישר.
    לפני כחצי שנה הייתי מתאמנת בקביעות ובאינטנסיביות בחדר כושר, הייתי שורפת כ800 קלוריות לאימון, וגם אז.. אני עדיין לא מגיעה לרזון שאני רוצה להגיע אליו.
    אני לא מוכנה לקבל תשובה כמו "זו צורת הגוף שלך", אין מצב שאין דרך להרזות.
    מה אני עושה? למה יש לי חילוף חומרים של אישה בת 50?
    איך אפשר להתמודד עם נטייה כזו להשמנה? :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים?

    אליסון
    16/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    ליטל סמואל-לוי
    16/11/2011

    הי ג'ני,
    את אמנם לא מרוצה ממשקלך אבל מבחינה בריאותית הוא תקין לגמריי, על הגבול התחתון אפילו (BMI<20)
    זה מעולה שאת אוהבת אוכל בריא וזה תמיד מקל שרוצים לשמור על המשקל. יתכן שאינך יורדת במשקל יותר משום שהגוף שלך "התרגל" לדיאטה מוגבלת מאוד בקלוריות והוא יותר "חסכוני" כלומר פחות שורף קלוריות. זה מאפיין אנשים ששומרים על דיאטה היפוקלורית לאורך זמן. את יכולה למדוד את קצב חילוף החומרים שלך (בבדיקת נשימה) ולראות אם אכן הוא "נמוך" יחסית. אם כן, הדרך לעלות אותו הוא לעלות את הצריכה הקלורית בהדרגה. אמנם זה עלול לגרום לעלייה קטנה במשקל בהתחלה אבל בהמשך שהגוף מתחיל "לבזבז" יותר, אפשר לאכול יותר מבלי לעלות וגם קל יותר לרדת במשקל. אם אינך בטוחה פני לייעוץ דיאטנית, אבל קחי בחשבון שאף אחת (לפחות אני מקווה) לא תמליץ לך לרזות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לדיאטה
    רינת
    16/11/2011

    היי,

    אני בת 24 , הגובה שלי 1.69 והמשקל קרוב ל 76 קילו , משהו כזה .
    העצמות שלי די כבדות , העניין הוא שאני יכולה להרזות עם יומיים אני לא אוכלת ואז לעלות 5 קילו יותר ממשה שרזיתי .
    איזה דיאטה אתם ממליצים להרזיה?
    מה ניתן לעשות אני לרוב עולה בתקופת המחזור , שבועיים בערך נופל עליי תאבון עז (כמו לכולן כנראה )ואז אני עולה בצורה משמעותית , עם נפיחות בבטן ?

    אין לי הרבה זמן לספורט , עבודה ולימודים .

    מה אתם ממליצים לי ?


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לדיאטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה לדיאטה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    17/11/2011

    הייי רינת

    כדאי לעשות דיאטה מאוזנת ונכונה שבא תרדי בקצב אחיד וטוב את צריכה ללכת ליעוץ אצל דיאטנית שצכין לך תוכנית תזונתית ותלמד אותך איך לאזן את התפריט שלך .
    בקשר למחזור -הרבה נשים לפני המחזור עולות מעט במשקל מנוזלים עקב שינויים הורמונליים וגם חשות נפיחות וגזים ,אז זה בסדר תזכרי שלפניי המחזור העליה היא אינה משומן וזה בסדר .תשתדלי בימים אלה לאכול מסודר לאורך כל היום .

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי סוגים -טוב או רע?
    A
    16/11/2011

    היי,
    אני רוצה לדעת אם יש מצב שמגוון גדול של אוכל גורם בסופו של דבר לאכול יותר גם בדיאטה? ומה עדיף? צלחת שמחולקת לשלושה סוגים או לחמישה אבל קטנים יותר?
    נניח,תירס סלט ירקות ומנה בשרית אחת? או קצת מכל דבר פשוט ויותר סוגים?

    אשמח לתשובה,
    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריבוי סוגים -טוב או רע?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי סוגים -טוב או רע? - תגובה

    ליטל סמואל-לוי
    16/11/2011

    גיוון גדול בארוחה מביא בדרך כלל לצריכה גדולה יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום