פורום יחסים, זוגיות ונישואין - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • האם לגיטימי לדרוש מבן זוג להשתנות?
    גל
    06/02/2012

    הי,
    בן זוגי מעשן ועושה דברים שממש מפריעים לי ולא מתאים לי לחיות איתם. הקשר כבר ממש רציני וכרגע שאנחנו מדברים על לגור ביחד, כל הדברים האלה מציקים לי ואני לא רואה את עצמי חיה עם מישהו כזה כל החיים. ביקשתי ממנו להשתנות ולהפסיק עם זה, הוא אמר שהוא לא מוכן, שהוא בשלב מסויים בחיים ירצה להפסיק אבל כרגע זה נוח לו ושאני צריכה להיות סבלנית, שזה דבר שיבוא באופן טבעי, ושאם הוא יפסיק זה בגלל שאני מציבה לו אולטימטום והוא יעשה את זה רק כדי שאני אמשיך להיות איתו אבל זה לא יהיה דבר שיבוא ממנו. הוא מאמין בזה שאני צריכה לאהוב אותו כמו שהוא עם כל מה שהוא עושה, גם לטוב וגם לרע, לי קשה עם זה כי אני לא מצליחה לקבל את זה, זה נגד העקרונות שלי. אני יכולה להיות סבלנית אבל השאלה עד מתי, אני חייבת שתהיה לי הבטחה שזה בטוח יקרה ושהוא באמת יפסיק בקרוב....כי אחרת זה סתם בזבוז זמן מבחינתי. הוא הפחית בסיגריות ביותר מחצי שזה ממש יפה, אבל אני כן הייתי רוצה שהוא יפסיק לגמרי. הוא נורא נעלב שאמרתי לו שאני אפרד ממנו בגלל זה, כי הוא אמר שאפילו אחרי כל כך הרבה זמן ביחד הסיגריות עדיין יותר חשובות לי וזה כאילו אני לא אוהבת אותו מספיק, שאני מוכנה לוותר עליו בגלל דבר חיצוני כל כך פעוט כביכול.
    האם לגיטימי לדרוש מבן זוג להשתנות? להציב לו אולטימטום?
    האם על דברים אחרים זה יהיה בסדר לדרוש שינוי? האנחנו כל כך שונים ולכן קשה לי עם כל כך הרבה דברים בו והוא דווקאט להיפך- מקבל אותי כמו שאני ולא רוצה שאני אשתנה בכלל, האם אני גם צריכה לחשוב כמוהו? האם זה לא בסדר שאני ככה דורשת ממנו?
    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לגיטימי לדרוש מבן זוג להשתנות? - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    06/02/2012

    גל יקרה,

    בדבר אחד בן-זוגך צודק. השינוי חייב לבוא מבפנים. כל שינוי אשר ייעשה כתוצאה מגורם או סיבה חיצוניים לא רק שלא יחזיק מעמד לאורך זמן אלא שגם ייצור תחושות של תסכול ומרירות אצל זה שנאלץ לבצע את השינוי. תחושות אלה הינן תחושות הרסניות, תחושות אשר לאורך זמן אמנם יצרו שינוי אך לא את השינוי לו את מייחלת. לאור זאת, לשאלתך, זה בסדר לשאוף לערוך שינויים כך שהחיים ביחד יהיו לשביעות רצונך, כך שתהיי מאושרת בזוגיות הזו אולם, לא כדאי לעשות זאת בדרך של אולטימאטומים. הדרך הנכונה יותר היא לרתום אותו כך שהוא מאוד ירצה לעשות את השינוי ויעשה כל שביכולתו על-מנת לצלוח את האתגר אשר עומד בפניו. עלייך לנסות להעביר לו תחושה שאתם יחד בעניין הזה של השינוי, כי את תומכת בו וכי את שם על-מנת לסייע לו ככל שתוכלי. כאשר הוא יחוש שאת איתו ולצידו, לא רק שהוא לא ייעלב אלא שהוא יתגייס לתהליך בכל מאודו.
    את מצידך אינך צריכה לקבל ולהכיל שום דבר שאינך שלמה לגביו. גם את לא תוכלי לערוך שינוי אמיתי במידה ואינו נובע מבפנים. אם תאלצי את עצמך לקבל ולהכיל דברים בבן-זוגך שאינך שלמה עימם, לאורך זמן את תחושי תסכול, כעס ומרירות וכאמור, תחושות אלה לא יקדמוך אל מטרתך. לכן, אם את חשה שישנם בבן-זוגך דברים שאינם ברי שינוי אולי כדאי שתשקלי שוב את המשך הקשר שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על כסף
    גל
    06/02/2012

    שלום, לכולם.
    יש לי חבר כבר כמה חודשים, אני סטודנטית ומרוויחה גג 1200 בחודש, הוא עובד במשרה מלאה ומרוויח יפה. השאלה שלי היא אם שאנחנו יוצאים להתחלק חצי חצי בתשלום או לתת לו לשלם תמיד או פעם אני ופעם הוא? איך זה הולך? הקטע הוא שאנחנו יוצאים המון ואני מבזבזת את כל מה שאני מכניסה בעיקר על יציאות איתו, ואת כל שאר ההוצאות על דלק ובגדים למשל אני לוקחת מהחסכונות שלי שזה באמת בעיה... אני יודעת שאם אני אגיד לו שצריך לצמצם קצת ביציאות כדי שאני לא אצטרך להשתמש בחסכונות הוא יתבאס מזה.... מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על כסף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על כסף - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    06/02/2012

    גל יקרה,

    לגבי חלוקת נטל ההוצאות על בילויים, עשו מה שנוח וטוב לכם. אין במקרה זה חוקים ברורים וחד משמעיים. אם נוח לכם להתחלק חצי-חצי זה בסדר ואם נוח לכם שכל אחד מכם ישלם על בילוי אחר, זה בסדר ואם לאור הכנסותיו הוא חש שיהיה זה ראוי שהוא יישא בחלק גדול יותר של ההוצאות או בכולן, יהיה זה בסדר גם כן. אולם, לגבי צמצום נטל ההוצאות על הבילויים ועל צמצום היציאות באופן כללי בהחלט תוכלי לשוחח עימו. גם אם הוא יתאכזב, יהיה זה נכון יותר מבחינתך, מאחר ואת משתכרת הרבה פחות ממנו ועדיין אין באפשרותך להוציא סכומים בסדר גודל שהוא מוציא על הבילויים. אני מניחה שגם אם הוא יתאכזב הוא יעריך את העובדה שאת אחראית ומנסה להתנהל באופן שקול ונבון בתחום הפיננסי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Sugar Daddy
    אסי
    06/02/2012

    שלום

    אני בגיל 45 הכרתי אישה בגיל 21, שנסעה איתי לעיתים תכופות, במהלך הנסיעות התפתחה בנינו "כימיה", וכמובן נמשכתי אליה,
    הצעתי לה קירבה אינטימית בתמורה שאתמוך בה כספית, ביקשה לחשוב ולאחר כמה ימים ימים נענתה בחיוב, נפגשנו וקיימנו יחסים, השארתי לה כ- 2000 ש"ח
    היא התאכזבה וציפתה ליותר, יש לי הרבה כסף, די והותר, אומנם הוא לא זמין , אך הבנתי שהתמיכה כספית חייבת להיות הגיונית.

    מאז אנחנו בקשר כשנה וחצי, נפגשים לעיתים , נוסעים הרבה ביחד, מקיימים יחסים, מידי פעם אני תומך בה כספית, קונה מתנות ובגדים. אוכלים במסעדות, ישנים בבתי מלון , ומפנק אותה בימי הולדת

    היא תמיד רצתה יותר והעדיפה כסף ואני חשבתי, שחייב לשמור על גבול של נתינה, בפעם האחרונה ביקשה שאסייע לה לרכוש רכב בסכום של 35000 ש"ח, כמובן שלא הסכמתי ורבנו ואפילו שקלתי להפסיק את הקשר איתה

    אני חייב לציין שאני מאד נהנה מהסקס איתה, אנחנו עושים כמעט הכל ביחד, נקשרתי אליה ואהבתי את סוג הקשר,

    לצייןהבחורה משכילה מאד, תרבותית, לבחורה יש חבר הרבה מאד זמן והיא אוהבת אותו, הם נפרדו לתקופה קצרה וחזרו.

    לעיתים יזמתי לנתק את הקשר, הרגשתי שמה שמעניין אותה זה כסף, ולעומתה אני פיתחתי קרבה של רגש.
    לפני כחודש יזמתי פרידה ממנה, היא הסכימה , נפגשנו דבר על הפרידה שלנו, היה לי מאד קשה, התנשקנו מס פעמים, וכך נשאר הקשר,
    היא לא מעונינת להמשיך את הקשר, גם אני חושב שצריך לעצור את הקשר. מעט קשה, היא חסרה, מאידך יש לי מחזרת חדשה שכעת עצרתי את הקשר איתה כי אני מבולבל.

    שאלתי, האם יתכן שבחורה כה צעירה שיש לה חבר ואוהבת אותו מסוגלת לנהל איתי רומן תמורת כסף.
    האם יש סיכוי שהיא אובהת אותי או רק את הכסף שלי
    נא הציעו לי מה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Sugar Daddy

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Sugar Daddy - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    06/02/2012

    אסי יקר,

    סביר להניח כי גם היא חשה משיכה כלפיך, ברמה מסוימת (כי אחרת היית חש זאת וכתוצאה מכך היית נהנה הרבה פחות מהסקס. בנוסף, ללא משיכה הדדית, גם אם לא במידה זהה או דומה, הקשר לא היה מחזיק מעמד כל-כך הרבה זמן. הוא היה דועך מעצמו) ולאור פרק הזמן שהקשר שלכם נמשך, אני מניחה, שלמשיכה התלווה גם איזשהו רגש. יחד עם זאת, מדבריך עולה כי היא פיתחה יותר רגשות לנכסים שלך מאשר לאישיות שלך...
    מאחר וכבר עשית את הצעד המתבקש וסיימת את הקשר עימה, אני חושבת שנכון יהיה להמשיך ולצעוד בדרך בה בחרת. הקושי שלך נובע מהרגשות שפיתחת כלפיה, מכך שנהגתם לבלות זמן רב יחד וכך שהתרגלת לנוכחותה בחייך. כאילו על מנת לחזק אותך בהחלטתך, החיים זימנו לך מחזרת חדשה, כפי שציינת. אפשר לעצמך ליהנות מהחיזור, מהאפשרות לפתח קשר חדש (ואולי "נורמאלי" הפעם) ומהאישה החדשה בחייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמה בין אהבה לידידות
    איילת
    06/02/2012

    שלום,
    אני בת 25 ונמצאת בזוגיות כ8 חודשים עם גבר שאני מאוד אוהבת.
    לפני שהכרתי אותו היה לי ידיד מאוד טוב שהיה בזוגיות כ3 שנים וגם בת זוגתו הפכה להיות חברה טובה שלי. באיזשהו שלב המערכת יחסים שלהם הידרדרה והידיד שלי התחיל לפתח רגשות כלפיי ואמר לי שהוא מאוהב בי. לא רציתי לוותר על החברות שלי איתם וכל הזמן הסברתי לו שאין מצב שיקרה משהו בינינו (גם בגלל בת זוגתו וגם בגלל שאינני נמשכת אליו). לאחר שהכרתי את בן זוגי הידיד היה כל הזמן שולח לי הודעות והיה רוצה שניפגש והייתי מתחמקת ממנו גם בגלל שהתחלתי קשר חדש והייתי בתקופת מבחנים ולא היה לי זמן. הוא התחיל להיעלב ולכעוס עליי וזה היה ממש מרגיז אותי וברגע של כעס כלפיו סיפרתי לבן זוגי שהידיד שלי אמר לי שהוא מאוהב בי. לאחר שהקשר שלנו הפך להיות יותר רציני הוא אמר לי שהוא לא מוכן שאני אהיה בקשר עם הידיד שלי בכלל. ידיד שלי והחברה שלו מתחתנים חודש הבא והכעס שלי עבר, אני מתגעגעת אליו מאוד. אבל הבן זוג שלי אומר לי שאותו ידיד הוא בן אדם שפל ש"מכר" את החברה שלו וכשהיה איתה אמר לידידה שלו שהוא מאוהב בה ואי אפשר לסמוך על בן אדם כזה והוא לא מוכן שבסביבתו יהיו אנשים כאלה ואם בסביבתי יהיו אנשים כאלה הוא לא היה רוצה שנהיה ביחד. הסברתי לו שעבר כבר הרבה זמן וכל מה שהיה קרה ברגע של משבר בגלל שהיה לו רע במערכת יחסים שלו ושעוד חודש הם מתחתנים והוא אמר לי שאין מצב שאני אלך לחתונה שלהם ואם אני אלך יום למחרת פשוט למחוק אותו מהחיים שלי. כל פעם שאני מנסה לדבר איתו על הנושא ולהסביר לו כמה כואב לי שאיבדתי חבר טוב הוא מתעצבן וזה גורם לנו לריבים מאוד קשים. אני לא רוצה לאבד את הבן זוג שלי אנחנו מאוד אוהבים אחד את השני. הבעיה היא שהוא בן אדם מאוד אסרטיבי ואם יש לו דעה זה ברזל. שום דבר לא יניע אותו מהדעה שלו. הסברתי לידיד שלי את המצב ושאני לא יודעת איך לצאת מזה והוא מאוד התאכזב. אני לא יודעת מה אני יעשה חודש הבא ביום של החתונה... האם יש פיתרון איך לצאת מהמצב הזה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמה בין אהבה לידידות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמה בין אהבה לידידות - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    06/02/2012

    איילת יקרה,

    נראה שלבן זוגך יש צורך בשליטה. שליטה על חייו ועל חיי הסובבים אותו והקרובים אליו.
    למרות שהקשר החברי עם ידידך היה חי וקיים לפני שאת ובן-זוגך הכרתם ולמרות שבתקופת המשבר בין ידידך לבין בת-זוגתו, כאשר הבחור חש שהוא מתאהב ומאוהב בך לא אירע ביניכם מאום (עובדה המעידה על כך שכנראה כבר לא יתפתח ביניכם דבר מעבר לקשר החברי האמיץ שיצרתם יחד) ולמרות שאת ובן זוגך יצרתם יחדיו קשר זוגי שעל-פי התרשמותי מפנייתך הינו קשר אמיץ המבוסס על אהבה גדולה והדדית, בן-זוגך לא חש בנוח עם הקשר שלכם (שלך ושל ידידך). אולי תחושתו זו נובעת מקנאה, אולי מחוסר ביטחון (שלו בעצמו, בך ו/או בקשר שלכם) ואולי כי הוא באמת חש שאין לסמוך על ידידך לאור התנהלותו בתקופה ההיא. תהא הסיבה אשר תהא, על לו להשליך את חששותיו עלייך ולמנוע ממך להיות בקשר עם אישיות זו או אחרת מעברך. זאת ועוד, גם אם הוא בחור אסרטיבי והחלטי, כפי שציינת, הוא יכול להתנהל כך בכל הנוגע אליו אולם הוא אינו יכול להחליט עבורך. הוא יכול לשתף אותך בתחושותיו, בחששותיו וברצונותיו. הוא יכול לבקש ממך לרווח את הקשר והוא יכול לומר לך מה הוא היה עושה במקומך אולם, הוא אינו יכול להחליט עבורך. את אישיות בפני עצמה, עם רצונות, צרכים וקשרים אשר מהותם שונה , קשרים חבריים, ואת זכאית להחליט ולבחור לגביהם, האם להמשיך את הקשר ובאיזו תדירות.
    קשר זוגי בריא מבוסס על פתיחות, שיתוף ואמון. אם בן זוגך לא מסוגל להכיל את היסודות הנ"ל, והוא בוחר להציב לך אולטימאטום, אולי כדאי שתשקלי את המשך הקשר עימו. לרוב, אחרי האולטימאטום הראשון מגיעות אזהרות נוספות (במידה וכמובן תעשי כדבריו, אחרת הוא עשוי לסיים את הקשר...או שלא...). יקשה עלייך לנהל כך את חייך, תחת אזהרות אחרונות חוזרות ונשנות ותחת חשש מתמיד שהפעם הוא באמת ישים סוף לקשר.
    נראה שכעת הכדור במגרש שלך. אם תלכי לחתונה של ידידך, ייתכן כי יהיה זה סוף הקשר ואם לא תלכי, לא רק שתחושי רע עם כך אלא שלאור תחושותיו של בן-זוגך כלפי ידידך יהיה עלייך לסיים את הקשר החברי הזה, כלומר יהיה עלייך לאבד חבר. ומה הלאה? על מה עוד תאלצי לוותר בעתיד? עד כמה את מוכנה "לשלם" תמורת הזוגיות הזו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יכול להפסיק לחשוב עליה
    ערן
    05/02/2012

    שלום.
    היכרתי מישהי לפני 7 שנים בערך ויצאנו כמה חודשים, ונפרדנו, מיוזמתי.
    אני מרגיש שפגעתי בה ולא ברור לי מה גרם לפרידה בדיוק.
    כבר 5 שנים אני לא יכול להפסיק לחשוב עליה בכל יום.
    אני לא יכול לשלוח את התקופה הקצרה הזו, וזה לא עוזב אותי.
    השאלה שלי היא האם כדאי ונכון אחרי כל כך הרבה זמן לנסות ליצור איתה קשר ולהסביר לה את זה?
    אני בטוח שזה ירדוף אותי כל החיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא יכול להפסיק לחשוב עליה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סגירת מעגל רגשית

    דורית כהן
    06/02/2012

    ערן היקר, אני רוצה להעלות שתי נקודות:
    האחת - מכיוון שזה לא מרפה ממך, זה יכול להיות דבר טוב ליצור איתה קשר ולהתנצל על הפגיעה אם כי כדאי לבחון את האפשרות שאוליהיא לא כל כך נפגעה כמו שאתה חושב.

    השנייה - הבא בחשבון שיתכן שעבורה יצירת הקשר הזה יהיה פתיחת פצע שהגליד כבר, כי אצל רוב האנשים אחרי כמה חודשים הם מצליחים לעבור הלאה. אז עליך לחשוב היטב האם יצירת הקשר איתה לא עלולה לפגוע בה פעם שנייה בנוסף על הפגיעה הראשונה, ואז יצירת הקשר איתה תהווה אולי עבורך איזו השלמה נפשית אבל עלולה לגרום אצלה נזק, ואז מה עשינו??

    אז במחשבה שנייה, מה דעתך לכתוב לה מכתב מפורט שמסביר מה אתה חושב על מה שהיה, ומכיר במה שעשית לה,ומביע צער על מה שנגרם לה.
    אבל לא לשלוח לה ממש אלא אולי - תכתוב אותו כאן, בפורום, וזה יהווה עבורך סוג של סגירת מעגל רגשית ואולי תוכל לפטור את עצמך מן המחשבות המטרידות הללו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יכול להפסיק לחשוב עליה

    ערן
    06/02/2012

    את המכתב רשמתי אתמול והתכוונתי לשלוח אליה.
    אני לא רוצה לפגוע בה כמובן, אבל האם זה יהיה נורא שהיא תקרא את מה שכתבתי:

    שלום נטשה.

    קשה לי להסביר מה גרם לי לשלוח לך את המכתב הזה אחרי כל כך הרבה זמן,
    אבל בעיקר היה חשוב לי שתהיי מודעת למה שאני מרגיש כבר המון זמן.
    לא הכרנו הרבה זמן והרבה שנים שלא התראינו, ואני לא בטוח שתזכרי.
    למרות ההיכרות הקצרה, שנים שאני חושב עלייך בכל יום.
    היו לי תקופות מאושרות קצרות בחיי, ואחת מהן הייתה שהייתי איתך, ואלי זו הייתה התקופה המאושרת היחידה.
    לא יכול לשכוח את הפעם הראשונה פגשתי אותך, את החיוך שלך כשראית אותי.
    עדיין, כל פעם שאני יוצא עם מישהי חדשה, אני נזכר ביום שהכרתי אותך ותוהה אם זה יקרה כמו שקרה איתך, האם אני אראה את החיוך שהיה לך, וכמובן שאני מתאכזב מחדש בכל פעם.
    שנים שלא הצלחתי להבין למה זה נגמר, איפה טעיתי ומה גרם לך לקראת הסוף לכעוס עליי.
    אם לא הייתי כותב את המכתב הזה, זה היה רודף אותי כל החיים, ואולי עדיין ירדוף, למרות המכתב.
    חשוב שתדעי שהיית הדבר הטוב ביותר שפגשתי בחיים ואני לא בטוח שזה יקרה עוד פעם, וכמובן שאני מצטער שדברים נגמרו כפי שהם נגמרו, ואם נפגעת אז אני מצטער.





    נ.ב,
    אני מקווה שאת מאושרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכתב אהבה מרגש

    דורית כהן
    07/02/2012

    ערן היקר, המכתב שכתבת הוא מקסים ומרגש, וממנו אפשר לראות שהיא עדיין שוכנת בליבך וכי יש לך תקווה שתחדשו את הקשר.זה ממש מכתב אהבה, ואני חושבת שאין סכנה שהיא תיפגע ממנו.

    חשוב שתדע שזה לא משהו שניתן היה להבין מן הפוסט הראשון שלך. בפוסט הראשון כתבת בעיקר על רגשות אשמה וחשבתי שאתה יודע מה עשית וכיצד פגעת בה.

    אני מעירה את ההערה הזאת כאן בתור פידבק לך. שתביא בחשבון שאולי המסרים שלך אינם לגמרי ברורים וישירים. ויתכן שעליך לחפש בכיוון הזה - אולי - את מקור הפגיעה.
    כמובן שחסרים לי הרבה נתונים וכל מה שאני יכולה לעשות זה להשתמש במה שאתה נותן לנו כאן...
    נשמח לעידכונים נוספים אם יהיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא יכול להפסיק ללחשוב עליה

    ערן
    07/02/2012

    קודם כל אמני מודה על התשובות והמאמץ.
    אני אנסח שאלה, שיבהיר לי סופסוף מה גרם לה לכעוס ואשאיר לה אפשרות
    לכתוב לי את זה.
    במידה ויהיהתגובה ממנה, אפרסם אותה כאן.
    ערן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערן

    eden
    09/02/2012

    הפוסט הראשון שלך גרם לי להתרגש. אולי כי הייתי בסיטואציה דומה במקום ההפוך. מאוד הייתי שמחה לשמוע ממנו, אפילו שעברו 8 שנים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצלחתי ליצור איתה קשר ודיברנו

    ערן
    13/04/2012

    שלום דורית.
    לפני חודשיים כתבתי את המכתב אבל לא היה מענה.
    לא היה לי ברור אם היא קיבלה את המכתב, בגלל זה הלכתי עם המכתב אליה הביתה והשארתי על הדלת.
    היום נטשה התקשרה ודיברנו.
    מסתבר שהיא קיבלה את המכתב הראשון אבל לא הבינה למה שלחתי את זה,כי כנראה שלא הרגישה כמוני.
    בגלל ששלחתי את המכתב שוב היא התקשרה ודיברנו קצת.
    היא הציעה שניפגש לקפה כידידים, כדי לדבר, והבנתי שאין לה כרגע מישהו בחיים.
    יש בי המון התרגשות, אני מתכוון להגיע באמת כידיד ולדבר איתה.
    יש לך המלצות שיעזרו לי להתמודד עם המצב הזה, כי אני מאד לחוץ?

    ערן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתרכז ב"כאן ועכשו"

    דורית כהן
    14/04/2012

    ערן היקר, תודה שאתה מעדכן אותנו!!!
    אז הנה, קיבלת הזדמנות שנייה, כי היית נחוש והשקעת מחשבה ורגש, והתמדת וחזרת והבאת לה את המכתב היפה והרומנטי...ועכשו זה נשא פרי!
    מאוד קשה לדעת מה עובר עליה ועד כמה היא פנוייה לקשר חדש, ועל כן עליך לחזק את ליבך, ולהביא בחשבון שסביר להניח ששניכם אינם באותו מקום מבחינה רגשית. אתה בשי ההתרגשות והלחץ, והקשר איתה חשוב לך ואתה "דוגר" עליו במשך שנים מבחינה רגשית.
    ואילו היא - אין לדעת מה היא זוכרת, עד כמה זה חשוב לה, ועד כמה היא רוצה עכשו בקשר ואולי היא כבר התאהבה במישהו אחר ונפגשת איתך בגלל שראתה כמה זה חשוב לך.
    אני אולי מרפה קצת את ידיך, כי עליך להיערך רגשית לכל מיני אפשרויות, כדי לא להתאכזב יותר מדי אם תראה שהיא לא באותו מקום רגשי כמוך.

    בכל מקרה, גם אם לא תראה אצלה יותר מדי התלהבות - זה עדיין לא אומר שהיא לא מעוניינת. נשים לומדות לא להראות יותר מדי התלהבות ולבחון את מידת המוטיבציה של המחזר אחריהן.
    יש הרבה מאוד אהבות שאינן מתחילות באופן סימטרי ועם הזמן מתפתחות בהדרגה, וזה בסדר גמור, אם כי לא קל לזה שכבר אוהב וברור לו מה הוא רוצה.

    אני מאחלת לך הצלחה רבה, ואולי טיפ קטן - נסה לא לחשוב על עתיד, אלא לשים את הפוקוס על חווייה חיובית ומרגשת בפגישה הזאת, כאילו אין לה המשך. עיקרון ושמו להיות "כאן ועכשו". בדרך כלל, אם החווייה העכשווית היא נעימה וכייפית, טבעי ששניכם תרצו לחזור עליה בפעמים הבאות, ואילו אם תהיה כל הזמן שקוע בשאלה האם היא רוצה אותך או האם היא תסכים להיפגש איתך שנית - כלומר תחשוב ותתרכז ותילחץ מן העתיד - תפספס את ההווה.
    בהצלחה ותמשיך לעדכן אותנו!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר לא חושב עליה

    ערן
    23/11/2013

    עבר הרבה זמן,כעט שנה וחצי, ונזכרתי בהודעה שכתבתי כאן.
    מה קרה מאז?
    טוב, ניפגשתי עם נטשה, התרגשתי בהתחלה כמובן.
    היא לא הרגישה מה שאני הרגשתי ושכתבתי.
    היה לה חבר באותו הזמן, אבל נפרדה ממנו אחרי כמה חודשים.
    דיברנו מדי פעם.
    אחרי שנפרדה מחבר שלה הבנתי שקשר כבר לא יהיה איתה.
    עבר עוד קצת זמן, בשיחות ומפגשים המעטים הבנתי כמה דברים:
    זו לא האישה שזכרתי, או שדמיינתי.
    גיליתי אדם לא בוגר ולא אחראי, שאין סיכוי שאוכל לחיות איתה.
    לא סתם דברים לא עבדו אז בינינו.
    נכון, הייתי מאושר לתקופה קצרה, אבל הדמיון שלי יצא מכלל שליטה.
    זה לא תהליך פשוט והיום אני לא מבין למה נכנסתי לקטע של לחשוב עליה ולפנטז כל כך הרבה.
    אבל מצד שני, זה יצא ממני ואני בכלל לא חושב עליה, כי הבנתי שמהשדמיינתי לא היה קיים, והכל זה אצלי בעיקר בדמיון.
    מה שהרגשתי כלפיה היה אמיתי, אבל הדמות שדמיינתי לא היה קיים,
    במציאות היא ממש לא לא מה ציירתי לי.
    לפעמים אני מצטער שבכלל פגשתי אותה, אבל החויות האלה כנראה שהם מהות החיים,
    ואני מקווה שיום אחד אוהב מישהי שתהיה קרובה לדמות שהיה לי בראש, אולי בלי הפגישה והאכזבה לא היתה נוצרת הדמות, גם אם זה רק בדמיון, יש לו משמעות גדולה על הסתכלות על החיים.
    אחרי התהליך הזה אני אדם אחר, עצוב יותר אולי, אבל מפוכח.
    אם הייתי יכול ליצור אדם, הייתי יוצר את הדמות שציירתי.
    ביי נטשה,בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה......

    הדר
    07/02/2012

    אוקיי קיבלתי, אני רק לא יודעת מה אני עושה לא נכון שאני נתכלת בבעיתיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבולבלת....
    ה.מ
    05/02/2012

    היי

    הכרתי בחור מקסים שמבולגן לא קצת, זה אומר גרוש 5 ילדים לא מאישה אחת עם חובות וכרגע לא עובד אני מאוד מתוסכלת מזה ניראה שהוא רוצה לכוון רציני והכל מתקדם מהר מאוד אני בת 45 והוא 42 אני עובדת מה אני עושה אשמח לקבל עצה בעניין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבולבלת....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היזהרי לא ליפול בקסמיו

    דורית כהן
    06/02/2012

    שלום לך,
    אני במקומך הייתי לוקחת את היחסים האלה ממש בזהירות!!!
    זה נשמע לי לא טוב: שימי לב לכל מיני מוקשים שמנית במשפטים הקצרים שכתבת לנו.

    הוא צעיר ממך - בדרך כלל המצב הפוך. אבל אם תוסיפי לזה שיש לו 5 ילדים מנשים שונות, ושיש לו חובות והוא לא עובד - וכן העובדה שהכל הולך כל כך מהר ביניכם - זה מעיד שבוער לו להתקדם איתך. אולי כי הוא לחוץ כלכלית ואילו את ועבדת.

    אנא - היזהרי לא ליפול בקסמיו!
    אםהוא כל כך מוצא חן בעינייך - היכנסי ליחסים איתו בעיניים פקוחות ושימרי על עצמך ועל כספך. אל תלווי לו כספים ואני חושבת שלא כדאי לך להכניס אותו לגור בביתך.
    עלייך לבחון אותו לאורך תקופה ארוכה - אולי שנתיים.
    האם את חושבת על ילדים ממנו? אנא חישבי פעמיים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    הדר
    06/02/2012

    היי לך
    תודה על התגובה
    זה לא שהוא צריך את הכסף שלי אני לא יודעת איך אבל הוא מסתדר ואבא שלו דואג לכל לא משהו שאני אוהבת, הוא מחפש כרגע עבודה הוא לא בחור עצלן אבל מה שמפחיד אותי בכל הקטע זה הילדים שכרגע הוא לא מתראה עם כולם רק עם חלקם ושלושת הנשים שיש כי החמש הם משלוש נשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתלהב,מתאכזב ונוטש

    דורית כהן
    07/02/2012

    הדר, גם זה שהוא לוקח כסף מאבא שלו וחי על חשבונו זה בעייתי מאוד.
    כמובן מערכות היחסים עם נשותיו מעידות על הרבה קשיים עם מחויבות ואחריות, ועל נטייתו לברוח כאשר מתחילות בעיות.זה כמובן רק ניחוש שלי לאור העובדה שהוא נישא שלוש פעמים. יש בו כנראה איזו תמימות. וחוסר יכולת להתמודד עם קשיי המציאות.

    הוא מתלהב בתחילה - ושימי לב שזה מה שקורה לכם עכשו - אבל עד מהרה הוא מתאכזב ונוטש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר אפלטוני עם האקס ?
    אביב
    02/02/2012

    אני בקשר עם בחורה אשר נמצאת עדיין בקשר עם הבן זוג הקודם שלה היא טוענת שהקשר הוא קשר חברי בלבד למרות שהיא מודעת לעובדה שהחבר הקודם נשאר בקשר כי הוא עדיין ואף פעם לא הפסיק לרצות אותה למטרות אחרות לא רק חברות ולא רק שיחות השאלה האם יכול להיות מצב כזה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר אפלטוני עם האקס ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר אפלטוני עם האקס ? - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    02/02/2012

    ראה התייחסותי לפנייתך הקודמת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים אפלטונים חלום או מציאות
    אביב
    01/02/2012

    האם ייתכן קשר אפלטוני בין גבר ואישה שהיו זוג בעבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים אפלטונים חלום או מציאות - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    01/02/2012

    אביב יקר/ה

    עד שלא מנסים לא יודעים... אם עדיין קיימת ביניכם משיכה עזה ייתכן כי תתקשו לקיים קשר על בסיס אפלטוני בלבד.
    יחד עם זאת, הכל עניין של החלטה. אם תיקחו החלטה משותפת שמעתה ואילך מהות הקשר שלכם שונה ותגדירו במדויק מהי המהות החדשה, קיים סיכוי טוב שתוכלו לקיים קשר קרוב, חברי, בעל נופך אינטימי במובן הנפשי בלבד, ללא המימד הגופני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים אפלטונים חלום או מציאות

    אביב
    02/02/2012

    אני בקשר עם בחורה אשר נמצאת עדיין בקשר עם הבן זוג הקודם שלה היא טוענת שהקשר הוא קשר חברי בלבד למרות שהיא מודעת לעובדה שהחבר הקודם נשאר בקשר כי הוא עדיין ואף פעם לא הפסיק לרצות אותה למטרות אחרות לא רק חברות ולא רק שיחות השאלה האם יכול להיות מצב כזה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים אפלטונים חלום או מציאות - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    02/02/2012

    אביב יקר,

    עתה, כאשר ניסחת את פנייתך באופן מפורט ומדויק יותר אוכל להתייחס לסיטואציה עצמה ולא באופן כללי, כפי שהתייחסתי לפנייתך הקודמת.
    זוגיות מבוססת על שניים, כאשר שני הצדדים מעוניינים ורוצים בכך באותה מידה, כמו כל קשר אחר.
    למיטב הבנתי, הבחורה לקחה החלטה לגבי הקשר הקודם. גם אם הבחור עדיין מאוהב בה ומעוניין בקשר זוגי מלא עימה, היא כבר לא "שם" והעובדה שהיא בקשר איתך מעידה על כך שהיא המשיכה הלאה בחייה.
    לכן, לשאלתך, בהחלט ייתכן כי קשר זוגי אשר הסתיים בצורה יפה ונעימה יאפשר לבני-הזוג להמשיך ולהיות בקשר חברי בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה בבקשה עזרה !
    casa_npssa
    01/02/2012

    שלום,
    רציתי לחלוק את הבעיה המרכזית שלי כי אם לא כאן אני כבר לא אוכל יותר. זה אוכל אותי. לא משנה כמה שאני מנסה להטביע את עצמי בעבודה זה לא זז ממני.
    מצטער אם זה נשמע יותר מדיי מהאגדות או סרטים, אם כן אני מודה שהחיים שלי בתקופה האחרונה פחות או יותר באמת סרט.
    אני בחור בן 29, עשיתי עלייה לפני קצת יותר מ7 שנים לארץ, יש לי אחות תאומה כאן בארץ. בשנה האחרונה הכרתי בחורה, נשואה, אך כאשר הכרתי אותה לא ידעתי שהיא נשואה, ואת זה גיליתי רק לאחר מספר שבועות. מהרגע הראשון הרגשתי משהו אחר. אבל הזמן עבר ולא קרה כלום. אנחנו מכירים מחברים משותפים ולכן נוצרה סיטואציה בה נתתי לה טרמפ בדרך לאירוע משותף, בעלה היה בחו"ל. לאורך רוב האירוע היינו אחד ליד השני אבל עם עוד מקורבים מסביב. לא הרגיש יותר מדי מוזר. ושוב..הכל המשיך. אין לה ילדים חשוב לציין. כמה חודשים לאחר מכן איפה נפגשנו? בדיוק, במכון כושר. על מנת לקצר הפואנטה היא ששכבנו כבר כמה פעמים. בפעם הראשונה אין לי הסבר איך זה קרה, זה פשוט קרה, אצלי בבית. היא לא יוצרת קשר או משהו כזה אלא כל פעם שאנחנו נפגשים היא "מתבייתת" עליי אבל באופן כללי לא קורה כלום. כבר כמה פעמים ניסיתי לדבר איתה על זה אבל היא מיד משנה נושא כאילו אנחנו זרים. אחותי, שמאוד קרובה אליי כבר יודעת, ועוד אחרים יודעים, ולא ממני. פחות אכפת לי מהשם שיוצא לי כי אני פשוט כל כך אוהב אותה. אני לא יכול להפנות לה גב כמה שאני רוצה ואני כמעט מודע באופן מלא לזה שהיא משחקת איתי או מנצלת אותי כמו שאחרים אומרים. לא משנה מה אני עושה אני לא מצליח להשתחרר ממנה. אף פעם לא הרגשתי ככה. אנשים אומרים שזה ההרגשה של "אהבה אסורה" אבל זה לא. בהתחלה לא ידעתי שהיא נשואה בכלל.
    היא לא מדברת על בעלה והמשפחה שלה הרבה, יותר נכון כמעט ולא. אין לי מושג מה טיב היחסים ביניהם אבל מה שבטוח היא לא מתכוונת לעזוב את בעלה ואני גם לא יודע אם היא מתראה עם עוד אחרים. דבר אחרון זה שכשהתחלתי לצאת עם מישהי אחרת וכמובן זה הגיע לידיעתה, פתאום הגיעה לדלת של הבית שלי, בלי לדבר, כרגיל, סקס. לא שכבתי איתה, אבל לאחר שהיא הלכה, פשוט בכיתי. אני אוהב אותה ואני לא מצליח אפילו להוציא ממנה איפה אני עומד מבחינתה.
    אני פשוט מיואש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה בבקשה עזרה !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה בבקשה עזרה ! - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    01/02/2012


    casa_npssa יקר,

    למרות שהבחורה הזו הטביעה את חותמה עמוק בליבך ובמחשבותיך, היא אשת איש. אמנם בתחילת היכרותכם לא ידעת זאת, אולם, אתה מודע לעובדה זו מזה זמן מה. בנוסף לעבודה שהיא שייכת לאיש אחר, אין בכוונתה לסיים את הקשר עימו, כפי שציינת, כך שאין ממש עתיד או תכלית לקשר שלכם (אם אפשר לקרוא למערכת היחסים ביניכם כך).
    טוב עשית כאשר סירבת להיענות לה בפעם האחרונה שהיא הייתה אצלך.
    בלי קשר לתגובותיה ומעשיה, לטובתך וגם לטובתה המשך בחייך. עשה כמיטב יכולתך לסגור את הדלת על הפרק הזה בחייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איש יקר

    casa_npssa
    02/02/2012

    אפשר לשאול מאיפה אתה? יש לך עברית רהוטה ויפה כל כך למרות שאתה כאן כבר 7 שנים :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי עצום בתקשורת עם אנשים
    אלכס
    01/02/2012

    שלום.קוראים לי אלכס אני בן 29 רווק.הבעיה שלי היא שכאשר אני נמצא בחברת אנשים אני לא מצליח למצוא נקודות וצורה מסויימת כדי להרגיש מחובר לאנשים שסובבים אותי.אני נלחץ מאוד מאינטרקציות עם אנשים.זה כבר מגיע לאבסורד כאשר אנשים בעבודה פשוט נרתעים ממני.זה נורא מתסכל.זה כמובן גם משפיע על חיי הזוגיות .אני לא מצליח לפתח יחסים עם בחורה.בדרך כלל הכל נגמר אחרי דייט מקסימום 2.אני לא מצליח להבין למה זה קורה.אני זקוק לעצה מה עלי לעשות .אשמח לכל עזרה.תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי עצום בתקשורת עם אנשים - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    01/02/2012

    אלכס יקר,

    נראה כי הבעיה שלך, כפי שקראת לזה, ממש מהווה מחסום עבורך. לא רק שאתה מתקשה לתקשר ולהתחבר לאנשים סביבך, גם לאנשים אותם אותה פוגש מידי יום במקום העבודה, אנשים אשר קיימת עמם מידה מסוימת של היכרות, אלא שהחסם הזה גורם לך, כנראה, לשדר משהו לסביבה, וה"משהו" הזה גורם לאנשים להגיב אליך באופן לא נעים, להתרחק ממך ואף להירתע, כפי שציינת.
    גם כאשר מדובר על היכרות חדשה, עם בנות המין היפה, החסם הזה בעוכריך.
    יחד עם זאת, כאשר אתה נמצא בסיטואציה מסוימת, כמו למשל ראיון עבודה, כאשר אתה יודע כי מדובר באינטראקציה קצרה, חד פעמית ולמען מטרה ברורה, אתה כנראה מתנהל אחרת, כך שאתה יוצר אצל המראיין תחושה אחרת. בנוסף במעמד כזה אתה מצליח גם להבליט את יתרונותיך, יכולותיך וכישוריך ובמילים אחרות אתה משווק את עצמך נכון, כך שאתה זוכה במשרה ומשיג את מטרתך. כלומר, יש לך יכולת בסיסית לשווק את עצמך כך שהצד השני "ירכוש" אותך. עליך לשפר, לפתח ולשכלל את היכולת הזו כך שהיא תוכל לשמש אותך גם למטרות חברתיות ובסיטואציות חוזרות.
    אני מאמינה שאיש מקצוע יוכל לתת בידך כלים אשר יסייעו לך לשכלל ולפתח את יכולותיך החברתיות (הקיימות בך, אם כי במינון נמוך) כך שתוכל להתחיל לחוש נוח בחברה וליצור סביבך אווירה נינוח ונעימה (במקום האווירה שנוצרת סביבך היום וגורמת לאנשים להגיב אליך באופן פחות נעים) כך שאנשים ייהנו מחברתך ואתה תיהנה מחברתם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסי מין בגיל המעבר
    אליזבט
    01/02/2012

    שלום,
    שתי שאלות לי ... הראשונה : איזה טיפים תוכלו להציע לי לחידוש החשק המיני בגיל המעבר אחרי הרבה שנות "ביחד" כשהזוגיות נהדרת ובכ"ז משהו נשחק בתשוקה?
    ושאלתי השניה: מה קורה עם ההתנהלות והחשק המיני אצל נשים בגיל המעבר שאינן בזוגיות קבועה. האם הן יותר מעוררות כשמתקיים כבר מגע מיני ( בגלל החידוש) או שדווקה כוויות - בשל אותה סיבה (של יחסים מזדמנים בלבד.

    תודה רבה,
    אליזבט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסי מין בגיל המעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לכאן ולכאן

    דורית כהן
    02/02/2012

    אליזבט היקרה, אנא הפני את שאלותייך לפורומים העוסקים בסקס ומיניות, מכיוון שאלו שאלות שאין בהן היבט של מערכות יחסים אלא משהו פונקציונלי - פיזיולוגי ביולוגי בעיקר.

    ככל הידוע לי יש נשים שגיל המעבר מכבה את המיניות שלהם ויש כאלה שאצלן המיניות דווקא מתעוררת ומשתפרת. השונות היא גדולה.

    כך גם לגבי השאלה השנייה שלך. יש נשים שמתעוררות מינית דווקא כאשר מדובר ביחסים מזדמנים, שיש בהם חידוש שמעורר, ויש נשים שזקוקות להרגיש בטוחות בקשר, מחוזרות, רומנטיקה, ובלי זה הן יישארו חסומות מינית. כך שאין לי תשובה מובהקת לכאן או לכאן.

    מעניין מה יכתבו לך על השאלות שלך בפורומים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעוץ דחוףףףף
    קרן
    31/01/2012

    שלום שמי קרן ואני נשואה מזה 3 שנים אני סובלת מקנאה אבל יש דברים שלא מקובלים עלי ואני לא חושבת שזה קשור לקנאה
    רציתי את דעתכם בנושא:בעלי לומד ומן הסתם יש בחורות איתו בכיתה אחת הבנות פנתה אליו בפייסבוק והציעה לו לבוא אליה הביתה ללמוד למבחן אני במקרה ראיתי את ההודעה כי היא התכתבה איתי בפייסבוק וחשבה שזה הוא.(יש לציין שהיא רווקה) אמרתי לו שזה לא מקובל עלי והוא טוען שאני קנאית ואין שום דבר רע בזה. המחשבה שלי אחרת בכל זאת זה ללכת למישהי הביתה זה לא שהם לומדים בכיתה ויש לי בעיה עם זה
    עלי זה לא מקובל האם אתם חושבים שאני לא צודקת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יעוץ דחוףףףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסייע לעצמך להתמודד

    עדי בדיחי
    31/01/2012

    הי קרן,

    אני חושבת שהעינין מתחלק ל-2: מצד אחד, אם לא היית מקדימה ואומרת שיש בעיית קנאה בקשר, מצידך, אכן היתה לגיטימציה לבקש מבעלך להתחשב בך ולא ללכת לאותה בחורה וללמוד איתה. אבל מצד שני- יתכן וכבר "מאוחר מדי" להסתכל על המצב (מבחינת בעלך) כבקשה לגיטימית, כיוון שכבר עברתם סיטואציות רבות דומות- וכל סיטואציה אחרת תתפרש אצלו כאותה קנאה שאת מפגינה. ז"א, כמו בסיפור "זאב זאב", בשלב הזה הוא כבר יתקשה לכבד אותך ואת בקשותייך.

    הצעתי היא קודם כל לטפל בבעיה מהשורש- לטפל בענין הקנאה, ולבדוק באמת מאיפה הדברים נובעים. מה קורה בקשר מבחינת האמון שאת מסוגלת לתת בו, ומה קורה לך כאשר את חשה מאוימת ע"י מצב מסוים או התנהגות מסוימת של בעלך. האם ניתן לסייע, ואיך. אין לי ספק שעם איש מקצוע תוכלי לרכוש כלים טובים להתמודדות - וגם לאפשר צמיחה והתגברות על המכשול הזה.

    חשוב שתדעי, לפי מה שתיארת- מאוד יתכן שבעלך נמצא במצב בעייתי- מצד אחד מאוד אוהב אותך, מצד שני גם רוצה את המרחב שלו ואת החופש להתנהל מבלי שישפטו אותו/יחקרו אותו/יעקבו אחריו/ יבחנו אותו. ולהערכתי זה מה שהוא חש לאור מה שתיארת. אלו גחלים לוהטות במיוחד בקשר של נישואין- כיוון שבזוגיות חשוב ביותר לאפשר אחד לשני את החופש גם להתנהל כאדם פרטי. אם הוא יחוש שאת כולאת אותו בקנאתך- הוא מהר מאוד יעשה אחד משני דברים- או שהוא יפסיק לשתף אותך ויתחיל להסתיר ממך סיטואציות שיכולות לגרום לך לקנא, או שבשלב מסוים ישקול להיפרד עקב תחושת הלחץ האינטנסיבית (זה אמנם מצב קיצוני אבל גם זה קורה). אדם פרטי וגברים בפרט - חשוב שירגישו שלצד הקשר המחייב מתאפשר להם גם להיות אינדיבידואל. אין זה אומר שהוא מורשה לעשות מה שהוא רוצה ולא לכבד אותך- אבל ברגע שיש בעיה של קנאה או אמון בקשר- יש לבדוק את הדברים ולראות איך בכל זאת את תוכלי לחיות בשקט ובבטחה עם הידיעה שהוא מדבר עם מישהי אחרת או נפגש לצורך לימודים.

    אני ממליצה בחום לנסות לשתף איש מקצוע ולהקל עלייך במה שאת חווה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרגני

    prize
    01/02/2012

    מה יש, תפרגני קצת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ בבקשה
    יובל בר
    31/01/2012

    שלום, אני בת 18 וקצת עדיין בתיכון.
    כבר חודש שאני בקשר עם בחור בן 21 שנפגשנו אצל משפחה שלי שהוא הבן של חברים שלהם. מאז אותה פגישה אנחנו מתכתבים הרבה ומדברים ולפני שלושה ימים נפגשנו לראשונה בבית קפה. הכל היה ממש נחמד דיברנו שאלנו שאלות והכרנו אחד את השנייה ואז הוא הסיע אותי לבית ונפרדנו יפה. הוא עדיין בצבא וחוזר כל שבוע שבועיים. הוא היה ממש חמוד ומעניין והשיות בינינו זרמו וגם אם היה רגע של שקט מישהו התחיל לדבר והיה מאוד נחמד. אני חושבת על זה הרבה מה אני מצפה ממנו, מה אני מצפה מהקשר שלנו, כמו שכתבתי פה לפני כשבועיים, אני חושבת על העתיד איך יראה שאנחנו חברים והכל. מבחינה חיצונית הוא לא מושלם כמו הטעם שלי אבל הוא נראה טוב והוא ציני כמוני ואני אשמח לצאת איתו שוב אבל הבעיה היא שאני לא מצפה לזה בקוצר רוח, מחכה שאני אראה אותו בטירוף, מחכה לדבר איתו וחושבת עליו כל הזמן. מה זה אומר? זה אומר שזה לא זה? שזה יבוא? מה לא בסדר? זה מה שבדרכ קורה לי עם בנים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה

    עדי בדיחי
    31/01/2012

    הי יובל,

    הגבתי גם להודעה הקודמת שלך ואשמח לכתוב לך שוב.
    לגבי מה שתיארת- הכל נשמע לי מאוד הגיוני ובוגר- לבדוק את הקשר, לבדוק האם אתם מתאימים, לבחון סיטואציות (כמו שתיקה) בקשר, ולדמיין איך זה יהיה בהמשך. אם אני מבינה נכון מפריע לך שאין לך את הפרפרים והציפיה וההתרגשות הרבה לקראת הבאות.

    יכולות להיות לכך כמה סיבות, חלקן אולי סיבות שכרגע את לא מודעת להן או אולי קשורות לחוויות מסוימות שחווית בעבר. כנראה לא סתם הדבר מאוד מפריע לך, אם כי על פניו זאת לא "בעיה", סה"כ כפי שכתבתי לך את כרגע בשלב מאוד משמעותי בחייך, שלב בו את מנסה להבין מה טוב לך ועל כן מתנסה בכל מיני מצבים.

    יתכן ומה שאת מחפשת שיקרה לך- יקרה לך עם אנשים ספציפיים בלבד- כאלה שנראים "בול" כמו שאת רוצה, כאלה שיש להם את המשהו המיוחד הזה שיקפיץ לך את ההתרגשות החוצה. אבל- אלו לא בהכרח האנשים או בני הזוג שיהיו איתך לאורך זמן. לפעמים ה"קראש" הוא רק קראש- והקשר מתפוגג מהר. דווקא קשרים שנבנים לאט יותר יכולים להימשך ולהיות רציניים ומשמעותיים יותר בעתיד.

    אז לא- זה לא אומר שזה לא זה. זה טבעו של קשר- הוא מתחיל, את רואה שיש דברים משותפים ושאת נהנית עם בן הזוג, את מוכנה לתת לזה עוד פגישה- כל זה מצוין. המשיכי להיפגש איתו ובדקי האם מה שאת רוצה שיקרה לך- אותה התרגשות רבה- אכן תקרה. אם המצב הזה עדיין מטריד את מנוחתך, ואת שוב ושוב מוצאת עצמך עסוקה בל"מה לא בסדר בי", חשוב שתתייעצי עם איש מקצוע (לא בפורומים-כי המענה הוא חלקי מאוד), ותבדקי את שורש העינין. אני בעד לטפל בכל מה שמפריע לנו. יתכן וזה מה שמציק לך ומעכב בניית קשר, וחבל. ברגע שתשתפי איש מקצוע יהיה לך קל יותר לעלות על שורש הבעיה וגם לפתור אותה די מהר.

    בברכת הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות?
    אני
    29/01/2012

    שלום,
    לא מזמן נפרדתי מבן הזוג שלי מזה תקופה ארוכה (שנתיים) ובחודש האחרון אני מקבלת מסרים סותרים מבחור שלומד איתי (אך גדול ממני ב7 שנים)
    הוא בחור פלרטטן מטבעו, ובתחילה בכלל לא הבנתי אם הוא מעוניין בקשר או שהוא סתם שחקן. יש לנו שיחות ארוכות, גם בטלפון וגם פנים מול פנים. הוא לקח אותי פעמיים לאיזור מבודד (עם נוף יפה, לא משהו סוטה.. סתם כדי לדבר) ואנחנו מדברים על הכל, יש גם הרבה רמיזות מיניות באוויר, אבל לא משהו מוגזם לדעתי, אלא פשוט אופיינני לאנשים עם פתיחות מינית.
    עד כה תהיתי עם עצמי אם כדאי בכלל להמשיך לדבר איתו, כי בפועל הוא לא יוצר איתי קשר, רק אני איתו (למרות שהתירוץ שלי היה עבודה שהיינו צריכים להגיש יחד) אבל הוא כן זורם בשיחה וכן - הוא נראה בחור טוב, לא שטחי ומתעסק בעצמו כמו שהיה אפשר לחשוב על רוב השחקנים, הוא אפילו הציע להיפגש בביתו לצורכי למידה (ייתכן והוא חשב מעבר - סקס, אני לא פסלתי את זה על הסף ואני מודעת לכך)

    חיטטתי לו קצת בפיסבוק (אין לי אותו ברשימת החברים) וגיליתי תמונות שלו מהעבר עם בחורה, אני יודעת שיש לו אקסית כי דיברנו על זה איזה פעם (אבל הוא לא אמר לי בפירוש שעכשיו אין לו חברה) וראיתי תמונות שלהם, מה שנראה לי טבעי מאוד, הם נראים כזוג חביב ונורמלי לחלוטין, ונראה שהיו יחד הרבה זמן.
    הפלא ופלא, נכנסתי לפרופיל שלה בפיסבוק וראיתי שיש לה תמונת פרופיל שבה היא והוא יחד.

    ומאז אני אוכלת את עצמי, כמובן שהקול הפנימי שלי דוחק בי להתרחק ממנו כמו מאש, אבל אני באמת לא מצליחה להפסיק לחשוב על זה!
    יש לציין שאנחנו בעיר מרוחקת מהעיר בה הוא גר והוא לא רואה אותה הרבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה לעשות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות? - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    30/01/2012

    "אני" יקרה,

    ייתכן כי האקסית פשוט אוהבת את התמונה הזו ולכן היא בחרה בה כתמונת הפרופיל שלה אולם, יחד עם זאת ייתכן גם כי היא עדיין אוהבת אותו. אי-אפשר לדעת בוודאות ולהסיק מסקנות אך ורק על סמך תמונה.
    התמונה הזו נמצאת אצלה כתמונת פרופיל ולא אצלו, אז למה זה כ"כ מפריע לך?
    נראה כי נוצר ביניכם איזשהו "קליק" ושהוא מוצא חן בעינייך. לכן, במקום לאכול את עצמך, כפי שכתבת, תוכלי לקחת יוזמה ולנסות לקדם את הקשר ביניכם. במידה והוא לא יהיה מעוניין, מסיבה כלשהיא (ולאו דווקא כי הוא עוד מעוניין באקסית שלו), בוודאי תחושי זאת. אולם, במידה והוא מעוניין תוכלו להמשיך "ולזרום" ולראות איך יתפתח ויתקדם הקשר ביניכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לעצה.
    מיטל
    29/01/2012

    שלום.
    לפני חודש פגשתי בחור חדש בחיים. הוא בן 26, אני בת 18.
    הוא בחור מאוד מקסים, אדיב, נחמד. כל רגע איתו אני נהנת ובאמת שמאוד כיף לי. אבל למרות הכל יש לי חששות.
    אנחנו מתנהגים כמו זוג. הולכים יד ביד, מתנשקים, מדברים המון...
    אבל משהו פה לא מריח לי טוב.. אני ילדה בת 18, עוד מעט יש לי צבא, הוא בן 26 והוא עובד ויש לו עסק פרטי. עד לא מזמן.. חושבת שחודשיים- שלוש הוא היה מאורס. שאלתי אותו מה אני בשבילו, הוא לא ידע להגיד לי. שאלתי אם אני סטוץ, הוא אמר שממש לא. שאלתי אותו אם הוא מרגיש עליי משהו, הוא אמר שכן, אבל הוא עדין לא בטוח מה זה.
    הוא הקשר הראשון שלי.
    אבל העניין איתו מאוד מבלבל אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לעצה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לעצה. - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    30/01/2012

    מיטל יקרה,

    ראשית, אני מבינה לליבך. מעבר לעובדה שזהו הקשר הראשון שלך, וזה עשוי להיות מבלבל לכשעצמו,
    את חוששת שאולי הוא לא רציני לגבייך אולי מפאת פער הגילאים, אולי כתוצאה מהשוני ב"מקום" בחיים, אשר כל אחד מכם נמצא ואולי כי את חוששת שהוא רואה בך הזדמנות לסטוץ, כפי שקראת לזה, על-מנת להעביר את הזמן ופשוט ליהנות עד הקשר הבא שלו. יחד עם זאת ייתכן מאוד כי פשוט כבשת אותו בגלל גילך הצעיר, הנעורים, התמימות והתום (שלא על-מנת לנצל אלא פשוט כי זו תכונה יפה ולצערי, לרוב, לא נשארת עמנו לאורך השנים, מאחר והחיים והחוויות השונות משנים ומעצבים אותנו ובעיקר מלמדים אותנו...) ובזכות מי ומה שאת.
    אתם מכירים ממש מעט זמן, חודש ימים בלבד. ציינת שאתם נהנים יחד ומפנייתך עולה כי נוצרה ביניכם אינטימיות, הן פיסית והן נפשית. נראה כי בינתיים נעים לך בחברתו וכי זה הדדי. מאחר וכך, אולי תרצי לאפשר לעצמך לבחון את הקשר לאורך זמן ארוך יותר. תני לעצמך אפשרות לבדוק ולחוש אותו ואת הקשר הנרקם ביניכם. אני מאמינה שלאחר פרק זמן נוסף תחושי בטוחה יותר ותדעי טוב יותר לאן הרוח נושבת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך.

    מיטל
    31/01/2012

    תודה על התגובה הכנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום