מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- למוניקה - שוב אנימיטל11/03/2012
קודם כל תודה על המענה, ואני מצטערת מראש לפרסום התגובה כתגובה חדשה, אך האתר לא מאפשר לי אחרת..
ובאשר לעניין המדובר..
אני בהחלט הולכת לנהוג כרגיל.. חשבתי על זה עם עצמי ואין טעם להיות מרוחקות, אלא אם כן זה יבוא לי טבעי ואני לא אשלוט בכך. אני פשוט צריכה להפסיק לחשוב על זה יותר מדי..
אך יש לי עוד שאלונת קטנטנה. האם כדאי לי ליצור עימו קשר? יש בי רצון.. לשאול לשלומו ואולי עוד כמה דברים. באמת התגעגעתי אליו. ועבר הרבה זמן.. מאז שדיברנו, אני רגילה לדבר איתו כמעט כל יום.
ומצד שני, הוא לא יצר קשר כלל, אולי עדיף לתת לו לעשות את "הצעד הראשון"?
לפעמים אני מרגישה שרדפתי אחריו מספיק, כאילו - הבעתי את חיבתי ואת רגשותיי, יותר מאשר הוא, התקשרתי יותר ועשיתי יותר באופן כללי, דחפתי את הקשר הזה. ועכשיו כשאני הפסקתי, הוא מצידו גם לא מגיב..
אז לתת לזה פשוט לקרות, פגישה מקרית או שהוא יתקשר, או שלהתקשר בכל זאת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי מיטל
מוניקה הרשקוביץ11/03/2012מיטל יקרה,
מניסיוני האישי ומתוך ניסיונם של מתאמניי למדתי כי על-מנת לממש את מטרותינו, להגשים את שאיפותינו ולהשיג את יעדינו עלינו לקחת אחריות על חיינו, ליזום מהלכים אשר יקדמו אותנו אל עבר מבוקשנו ולא להמתין שאחרים יעשו עבורנו. לכן, לשאלתך, התקשרי אליו, אמרי לו שלא שוחחתם זמן רב וכי קולו היה חסר לך, שהתגעגעת אליו. בדיוק מה שאת מרגישה. מעבר לכך שהתנהלות התואמת את תחושותייך תגרום לך להרגיש טוב יותר (לא תאלצי להילחם עם עצמך או להמתין ולתהות מה היה קורה אילו...) הוא יוחמא ומילותייך החמות יגרמו לו להרגיש טוב.
יוזמה שכזו מצידך עשויה להיות תחילתה של דרך חדשה או מחודשת (לאחר ההפסקה הזו של החופשה) בקשר שלכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעדכנתeden11/03/2012
יצאנו בפורים והיה ממש נחמד ודיברנו על לצאת ביום שישי. הגיעה השעה 2230 ולא שמעתי מאף אחד, החלטתי פשוט לסמס לאורי לראות מה קורה. איכשהו זה התגלגל לעניין שלנו והוא רשם לי שהוא מפחד להרוס דברים. רשמתי לו שזה לא בהכרח יהרוס, זה תלוי בשנינו וזה לא מתאים ככה אלא לשיחה. אז באתי אליו ודיברנו ממש מעט – החלטנו שאנחנו מספיק בוגרים ליהנות ולהישאר ככה, סתומרת ידידים +... שנינו הסכמנו שלא שווה להרוס את מה שיש, זה חשוב לשנינו, וזה יותר מידי חשוב בשביל להרוס. אמרתי לו שהתנאי היחיד שיש לי זה שאם משהו משתנה אז מדברים כי זה באמת חשוב, החברות שלנו.
לא דיברתי איתו על עדן של כי זה לא נראה היה לי מתאים. כי אם הוא מוכן ורוצה לשכב איתי, אז עמית לא אישו מבחינתו, ואם הוא חושב שזה יכול להרוס אז הוא לא רוצה משהו מעבר בשלב הזה. תמיד אני יכולה להסתכל לו בטלפון ולשאול מי זו ענבל של?
בינינו, אני לא יודעת אם זה החלטה נכונה, ידידות +. בחיים לא נכנעתי לדברים האלו (אני בכוונה משתמשת במושג נכנעת) תמיד הייתי שמרנית בעניין הזה ולא האמנתי ביזיזות. תמיד היה לי ברור שאני אחכה לאחד וכך קרה. אני פשוט מרגישה שיש לי פה הזדמנות לחיות בתק' שלא חייתי בה. אני לא מרגישה שרלילה או משהו כזה, הוא לא באמת יזיז לפי הספר כי אנחנו לא נפגשים רק למטרה הזו. ואולי בכלל אני צריכה את זה עכשיו, לא בקטע של הסקס, בקטע של לעשות מה שמתאים לי. כי אני עדין לא חושבת שקשר כעת זה דבר נכון, וברגע שאכנס לקשר ואולי זה יהיה הקשר לכל החיים, אני שוב אפספס תקופה שלא חוויתי מעולם (ושוב, אני לא מדברת רק על עניין הסקס, אלא על החופש).
אני מאמינה שכמו שאין נוסחה לנישואים אז אין נוסחה לכלום, וזה שעכשיו אנחנו ככה זה לא אומר שזה לא משהו שיוכל להתפתח בעתיד למשהו אמיתי ורציני.
נראה לי שאני אקח את הזמן הקרוב לראות איך דברים מתנהלים בינינו, לראות שזה מתאים לי בכלל, לראות ששנינו מסוגלים באמת להמשיך כך. הוא כמובן ביקש שזה ישאר בינינו.
אני מודה שאני לא יודעת איך אני ארגיש עם אדע שהוא עושה את אותו הדבר עם מישהי אחרת, כי אני לא מתכוונת להיות במקביל עם עוד מישהו.
מילות חוכמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיתוח מודעות עצמית לכאן ולעכשיו שלך
עדי בדיחי11/03/2012הי עדן
כפי שתמיד חידדתי, גם פה- כל עוד את עושה ומתנהלת באופן בו את עם "יד על הדופק" ובודקת מידי פעם עם עצמך- האם נוח לי להיות במקום הזה, האם טוב לי פה, האם הייתי ררוצה לשנות משהו- אם כן, מה בדיוק?, האם אני מרגישה ביטחון במקומות שלי כעת, מה יעלה או יוריד את הביטחון וכו'- שאלות שיעודדו חשיבה והתבוננות עצמית. כל עוד את תהיי מודעת ונכונה לחתור למה שעושה לך טוב באותו רגע, באותה תקופה, יהיה בסדר.
לפעמים יש תקופות שמתאים לנו משהו מסוים ולאחר זמן מה זה משתנה- חשוב שתהיי מודעת לשינויים הפנימיים שאת חווה. טבעי שתרצי לחוות היום משהו ש"דילגת" עליו בעבר ואת חשה כי הוא חסר לך היום.
טוב מאוד ששיתפת אותו, טוב ששמת כתנאי את ההידברות ביניכם- חשוב מאוד שתדברו על הקשר. להערכתי השיחה הקצרה הזאת היתה חשובה והיוותה כרטיס כניסה לעולם רגשי יותר, עולם בו תוכלי להרגיש נוח לפתח איתו שיחות דומות בהמשך מבלי הרבה היסוסים. טוב שלקחת אותו לשיחה אמיתית מהשיחה הכתובה- זה חשוב מאוד. נשמע שהבחור מאוד מאוד חשוב לך- ולכן הצעדים איתו, האינטימיים והאינטימיים פחות- חשוב שיעשו מתוך כך שאת שלמה עם המצב כפי שהוא. לי נשמע שהמצב טוב לך כעת כפי שהוא ואת מאוד מודעת לעצמך, בכלל, כל השינויים שחווית עד כה מאוד קידמו אותך ואני חשה שהביטחון העצמי והדימוי העצמי שלך בעיני עצמך רק עולה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוב שוב אני ...אני10/03/2012
היי התכוונתי שמשהו קרה לתגובות באתר כלומר שאיאפשר להוסיף תת תגובה בתוך הודעה ,התגובות כן מניחות את דעתי פשוט אני לאט לאט מנסה להבין מה מתאים לי ,למשל הבחור אני לא הולכת על זה גם כי זה מביש וגם כי אני חושבת שהוא מפרלטט עם כולן ואני מצפה למישהו קצת יותר רציני שבאמת תהיה לנו תקשורת טובה אז אני בנתיים מדברת איתו .בגלל שעד עכשיו היה לי רק חבר רציני אחד אני במעגל של "צריך למצוא מישהו רציני בדיוק כמו הקודם" וזה נורא מבלבל ,אני רוצה להפסיק להגדיר את עצמי כאיכותית או רצינית על מנת שיתייחסו אליי אני מחפשת באמת קירבה ותקשורת טובים .זה גם טבעי שאחרי שאני בודדה הרבה זמן אני אתלהב מכל אחד שמתחיל איתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שוב
מוניקה הרשקוביץ11/03/2012"אני" יקרה,
אם את איכותית ו/או רצינית למה את רוצה להפסיק להגדיר את עצמך כך?
היי מי שאת וכווני בדיוק (לא "ליד" ולא בערך) למה שאת רוצה. ההישגים שלנו הם תוצאה של היותנו החלטיים ונחושים ולא כי אנו מתפשרים...
גם אם נראה לך שהבחור מפלרטט עם כולן, זה עדיין לא מעיד על כך שהוא מפלרטט גם איתך. למיטב הבנתי הוא מעדיף לבלות את ההפסקות במהלך יום העבודה דווקא איתך ולא עם "כולן" ואולי דווקא העדפה זו שלו מעידה על משהו...
יחס חיובי ואוהד "עושה את זה" לרובנו ואת צודקת, זה לחלוטין טבעי.
אם, לעת עתה, את בוחרת שלא לקחת יוזמה ולהציע לו להיפגש, נסי להירגע ולזרום עם מה שיש לכם כעת. גם אם לא יתפתח ביניכם משהו מעבר לפחות תרוויחי ותיהני מזמן ה"יחד" שלכם בשעות העבודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך לגרום למישהי לצאת אתךאיתן09/03/2012
נפרדתי מחברה שלי לפני 3 חודשים אחרי קשר ארוך.
לאחרונה פגשתי מישהי שלומדת אתה באותה פקולטה. לא בכיתה אבל הן מכירות וביחסים טובים. לפני כן לא הכרתי את הבחורה.
אני מעוניין לצאת אתה.
ניסיתי להזמין אותה אך היא טענה שהיה נחמד להיפגש והיא הייתה שמחה אך זה לא נראה לא מתאים כי היא ביחסים טובים עם האקסית.
הסברתי שאין כל קשר לאקסית, לא ייחסתי לכך חשיבות כי הן באותה כיתה והיא פשוט הקסימה אותי. וביקשתי שתחשוב על זה בשנית.
לצערי היא לא שינתה את דעתה.
האם לדעתכם יש דרך אחרת לגרום לה להסכים. אני לא מעוניין לכפות עליה שום דבר, ואני מבין את המקום ממנו היא מגיעה, אבל היא מאד מאד מושכת אותי וקשה לי לוותר על זה בגלל שהן מכירות וביחסים טובים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש הרבה דגות ששוחות יפה, דווקא היא?
עדי בדיחי11/03/2012הי איתן,
אני מניחה שאתה אותו איתן של ההודעה הקודמת.
אתייחס עניינית לשאלתך-
אני יכולה להבין את הבחורה שלא מעוניינת לצאת איתך כדי לשמר את החברות עם האקסית. זה לא משנה האם הן באותה כיתה, פקולטה וכו'. זה משנה מהו טיב היחסים, וכנראה בעיניה טיב היחסים טוב מכדי לצאת עם מישהו שעלול לפגוע במערכת היחסים בין שתי החברות האלו.
מעבר לזה, ובהתייחס למה שכתבתי לך קודם, לא בטוח שזה הצעד הנכון לעשות- להמשיך להתקרב לחברות שלך וע"י כך להיתקל בה- זכור כמה זה כואב. לפתח קשר כלשהו עם חברה שלה- עלול לא רק להמשיך לצרוב לך אלא לפגוע בה ביותר. האם לשם הכוונה?
אני מציעה, שאם אתה מחליט להמשיך הלאה- נתק עצמך בכלל מהמעגל שלה. לגמרי. יש המון דגות יפות ששוחות טוב בים... לצערי אין אפשרות לשכנע את מי שלא מוכן להשתכנע פעמיים. כבד את רצונה והמשך הלאה לדגיגה הבאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזמן זו התרופה הטובה ביותר?איתן09/03/2012
לפני כחודש וחצי נפרדתי מחברה שלי אחרי קשר של 4 שנים. אנחנו בני 23. עברנו יחד הרבה מאד, צבא טיול בחול, מעבר עיר ללימודים וכו..
עם המעבר ללימודים היא נשארה במקום אחד ואילו אני בחרתי ללמוד רחוק יותר, כך שבמהלך השבוע לא יכולנו כמעט להיפגש ובסופי שבוע היא גם הייתה עובדת וגם היו לה ולי לימודים כך שהצלחנו להיות יחד בקושי יום בשבוע.
אני לא יכולתי לקבל את סדר העדיפויות שלה. היא לא הייתה חייבת לעבוד בתקופה הזו אבל העקרונות שלה מנעו ממנה לוותר על העבודה. הרגשתי שיש פער גדול מדי בין כמה שאני אוהב לבין כמה שהיא מוכנה לאהוב ולתת מעצמה, פער שלא ניתן היה לגישור, למרות שהיא לכאורה מאד רצתה לאהוב ולתת, היא לא הצליחה מספיק בעיניי.
אנחנו אוהבים אחד את השני בלי גבולות, שגם אחרי חודש וחצי שאנחנו לא ביחד אני חושב עליה כל שנייה ביום. עם זאת אני מודע לכאב שהיא גרמה לי, ולא מתחרט שנפרדתי ממנה, כי שנינו יודעים שזה היה צריך לקרות.
אני נאלצתי להבין בקושי רב שלא ניתן לשנות אנשים. עדיין כל יום אני "מתפלל" שהיא תבין. שהיא תשתנה, שהיא תבין שאני הוא האחד.
מבלי להשתחצן, אני נראה טוב, ולכאורה לא חסר בחורות שאוכל לבלות אתן, אבל אני מרגיש שמשהו חוסם אותי. אני עסוק בחיפוש דוחה אחר בחורות, מחפש משהו שכנראה לא קיים, איזה אידיאל. במקביל אני עסוק בה, מסתכל על תמונות של חברות שלה, נתקל בה "בטעות". אני מכאיב לעצמי בכוח, יורה לעצמי כל יום כדור ברגל, ואני מרגיש שאני מפתח סוג של אובססיה, הדבר שאני הכי חושש ממנו.
אם אמרתי לעצמי שאהבה לא מספיקה בשביל להחזיק קשר, חזקה ככל שתהיה, אני לא מצליח לשחרר אותה, לא מסוגל להבין שזה הדבר הנכון. והיא גם אוהבת כל כך, שזה מה שכואב, ובמקביל גם מבינה שעשינו את הדבר הנכון.
אני לא יודע כיצד לפעול. אני מכיר את ה "אל תעשה" ועדיין עושה את כל הטעויות האפשריות ובדרך פוגע גם בה. שולח הודעה ממקום של חולשה ופוגש אותה במסיבת פורים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזמן עשוי לחדד את ההחמצה לפעמים
עדי בדיחי11/03/2012הי איתן,
כתבת בצורה בוגרת והיקפית מה עובר עליך ומה מניע אותך להתנהל כך בחייך- תוך מודעות עצמית גבוהה מאוד, גם לגילך וגם בכלל.
תיארת מערכת יחסים טובה כאשר אלמנט האהבה ההדדית של שניכם הוא הבולט העיקרי בה, וזה נהדר. האהבה הזאת ממשיכה לחיות ולבעור על אף הפרידה- וזה שוב מציב את השאלה- האם היה נכון להיפרד?
אם ננסה לבחון שוב את הסיבות לפרידה, בין היתר אני מבינה שעינין המרחק בא לידי ביטוי ומשליך על הקשר, העובדה שהיא בחרה לעבוד בתקופה זו, וההרגשה שלך כי היא לא עושה מספיק או כפי שכתבת- לא הצליחה מספיק לאהוב ולתת. שורה אח"כ אתה מתאר כי האהבה ביניכם היא ללא גבולות, וגם היא וגם אתה- לא הפסקתם לאהוב. במקביל מבינים כי זה הצעד הנכון.
אז להערכתי יש פה כמה דברים:
1. האידיאל והמציאות- כפי שהזכרת גם אח"כ, אתה מחפש אחר אידיאל מסוים שאולי לא קיים. גם במערכת יחסים, בעיקר של צעירים ואחרי כ"כ הרבה זמן יחד- חייבים להיות גמישים לשינויים שהחיים מציבים לנו, כדי להמשיך ולשמר את הזוגיות. ננסה להשוות את זה לפלסטלינה- אתה תוכל ליצור הרבה צורות ועדיין לשמר את חומר הגלם. כשהיא בחרה לעבוד זה לא בהכרח מעיד על כך שהיא מוכנה לאהוב ולתת פחות. היא שינתה את הפלסטלינה, אבל זהו אותו חומר גלם. העבודה והלימודים הרחוקים אכן משפיעים מאוד על קשרים, ואולי תרמו לפער הזה שתיארת- כמה היא אוהבת וכמה אני. וזאת הנקודה השניה-
2. השוואה מי אוהב יותר- ההשוואה הזאת לא מתאימה כאשר מדובר בקשר שהוא רומנטי. בקשרי עבודה למשל אתה יכול לשים את השאלה הזאת על השולחן- מי תורם יותר ומי עושה יותר. באהבה, אי אפשר לאמוד את הרגש. הרגשות מורכבים ועוצמתיים מדי, לכל כיוון, מכדי שנוכל לשים אותם מקבילים לרגשותיו של אחר. יתכן וצד אחד אוהב יותר, נמשך יותר- זה בסדר. אבל יש שאלה נוספת-
3. עד כמה אתה מוכן לוותר על הפנטזיה ולחיות את המציאות- ז"א, וזה מתחבר לנקודה הראשונה- האם אתה יכול ומוכן לקבל כי השינויים במערכות זוגיות הם רבים ומגוונים, וכדי לשמר את האהבה יש לעשות פשרות לפעמים- פשרות במינון הפגישות, פשרות רגשיות, ויתורים שלא תמיד קלים- אבל משאירים אותך בכל זאת בתוך המערכת שאתה כ"כ רוצה בה בחייך.
ממה שאני מתרשמת, מהמעט, יש לשקול שוב את הפרידה, על אף ששניכם "מבינים" כי זה הצעד הנכון. צריך שוב לשאול האם אתם מוכנים להתדיין על האהבה הזאת שוב ולהידבר ביניכם- איפה אתם עומדים. לא נראה ששיחררתם את האהבה, והשאלת השאלה- האם לא שיחררתם כי אתם עדיין רוצים מאוד לאחוז בה? דווקא בסיטואציות כאלה הזמן רק מחדד את ההחמצה ולאו דווקא מרפא- אבל זה נתון לויכוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למוניקה - בהמשך לשיחה הקודמתמיטל09/03/2012
"צריכה הכוונה" הייתה ההודעה הקודמת..
שלום ותודה מראש על התשובה..
חשתי בצורך לכתוב, לשתף ולקבל הכוונה נוספת..
מאז הפעם האחרונה שדיברנו אני והוא, עבר שבוע.. אני מניחה שאולי הרחקתי אותו קצת, בכך שכל הזמן אמרתי שאני מצטערת ושאני מרגישה שעשיתי משהו רע.. - מרגישה שכל המנטרה הזו שיגעה אותו..
אבל הוא היה חמוד כהרגלו בשיחה, אמר שאני צריכה להוריד הילוך.. לא רק בקשר אליו, אלא באופן כללי. זה אכן נכון, הייתי קצת הורמונלית ועצבנית יותר מהרגיל בימים האחרונים.. ובאופן כללי אני אדם שנוטה לחשוב שהוא פוגע או עלול לפגוע באחרים - הוא מודע לכך ואמר לי את זה גם: ״את כל הזמן מפחדת לפגוע, אפילו בפוליטיקה - את בעד שני הצדדים ולא קיצונית.. רוצה שכולם יחיו ושיהיה שלום..״ (לא ימנית או שמאלית..) הוא אמר את זה במין נימה טובה שכזו.. חזר ואמר שאני מיוחדת ואחד האנשים היותר חכמים וטובים שהוא פגש..
השיחה הסתיימה בכך שאמר ״אנחנו עוד נדבר״..
והנה עבר חלף לו שבוע..בדיוק (מאז שישי) במהלך השבוע הייתי בחופשה.. עד היום, חזרתי לפני כמה שעות.
לא שמעתי ממנו אפילו הודעה קלילה.. ואני תוהה אם לנסות ליצור קשר, הרי לא רבנו, אפילו לא עשינו הפסקה או משהו.. השיחה היחידה שהייתה על המצב הייתה שהוא אמר שהוא די בטוח בעצמו - שהוא לא מוכן לקשר, ושהוא חושב שאני צריכה להוריד הילוך כפי שאמרתי..
אולי עצם זה שאני לא יוצאת קשר - הוא אפילו חושב שאני עצבנית או משהו - כי אני נוטה לדבר איתו יותר מאשר הוא איתי.. אבל זה פחות סביר. אני מאמינה שאם הוא היה רוצה לדבר איתי, הוא היה עושה זאת.
אני מנסה לקוות שלא יתכן שהוא שכח אותי כל כך מהר.. איך אפשר לשכוח מישהי שמרגישים אליה משהו, כשיש קרבה ופיזית ונפשית שכזו, כל כך מהר ואחרי ספק ריב ספק הורדת חשק שאולי עשיתי לו? אני כבר נוטה לחשוב שזה המצב, אחרת למה אני לא שומעת ממנו? ולמה יש לי הרגשה שזה ימשך ככה..?
אני מנסה להתאפק ולחכות שהוא ידבר קודם, או שנתראה בלימודים במקרה.. ואם אכן זה יקרה - הפגישה המקרית או השיחה - איך לנהוג? להיות מרוחקת או רגילה? החשש שלי שאם אהיה רגילה, הוא לא ירגיש שמשהו השתנה ושאני עדיין ילדה קטנה ומאוהבת (זה אני אומרת חח, לא הוא..)
בקיצור, אני מבולבלת והאמת שזה קצת מדכא אותי.. אני גם מתעצבנת מכל שטות קטנה.. ועצבנית ועצובה באופן כללי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיטל
מוניקה הרשקוביץ11/03/2012מיטל יקרה,
ראשית, אני שמחה שבחרת לחזור ולשתף אותנו בפורום במה שעובר עלייך, בתחושותייך ובמחשבותייך.
ולעניינינו...מקריאת הדברים אני מקבלת תחושה שאת לחוצה, או כפי שאת הגדרת זאת "הורמונאלית"...
התחושה שלך משפיעה על התנהלותך ולהיפך. קצת כמו משל ביצה והתרנגולת....בגלל שאת לחוצה התגובות שלך אולי, מעט פזיזות וכתוצאה מהתגובות שלך והמענה של הבחור לתגובות הללו, את לחוצה.
אני בהחלט מסכימה עימו, נסי לנשום עמוק לפני שאת אומרת לו משהו, מגיבה על דבריו או עושה מעשה. נסי להירגע ולזרום. אני מאמינה שהדברים "יתגלגלו" הרבה יותר טוב ממה שאת חושבת.
באחת מפניותייך ציינת כי אתם קרובים, פיסית ונפשית. קירבה שכזו, באופן טבעי, אמורה להביא לכך שכל אחד מבני-הזוג מתנהל בתוך הקשר (ולא משנה מהותו וטיבו) בטבעיות ומתוך נוחות ונינוחות זה מול זו. היי מי שאת. לך יהיה נעים וקל יותר וזה יוריד את מפלס הלחץ והבחור הזה יחוש נעים יותר בסביבתך. כאשר את תהיי רגועה יותר גם הוא יהיה נינוח.
העובדה שלא שוחחתם בשבוע האחרון אינה מעידה על דבר. הייתה לכם חופשה והוא בוודאי גם היה עסוק, כפי שאת היית. ה"ראש" שלו היה ב"מקום" אחר וזה בסדר. לא רבתם, כפי שציינת, ולא קרה שום דבר המעיד על התרחקות. לכן, כאשר תפגשי בו שוב התנהגי רגיל. אני משוכנעת שאף הוא ינהג כך.
בהצלחה במפגש הקרוב ביניכם.
אשמח באם תבחרי לעדכן אותנו בפורום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחברה שלי יש הרבה "נסיון"אורי08/03/2012
אני בן 23 יש לה חברה מקסימה בת 23 גם כן ואנחנו יוצאים מספר חודשים
היא טובה אליי ואני טוב אליה והיחסים מצויינים
הבעיה היחידה היא שיש לה "עבר" נרחב כלומר
היא שכבה בחיים שלה עם 20 גברים וגם עם חבר טוב שלי (בסטוץ)
זה מאוד מפריע לי וקשה לי עם זה, אני לא יודע מה לעשות
מצד אחד אני מאוד אוהב אותה ומצד שני זה כמו עצם בגרון
האם משהו לא בסדר בי???
בבקשה תעזרו לי......* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתת לזה עוד זמן ולקבל החלטה
עדי בדיחי09/03/2012הי אורי,
הסוגיה הזאת עולה פה מדי פעם ובעוצמות שונות. העובדות על העבר של חברתך לדאבוני יכולות להמשיך ולהציק לך.. בעיקר שגם חבר שלך מעורב..
אני לא חושבת שמשהו לא בסדר בך- העולם שלנו בנוי כך, שה"דעה המקובלת" היא שגברים יכולים להגיע עם הרבה ניסיון עם בנות המין היפה, אך כשאשה מגיעה עם כזה ניסיון זה פחות מושך ופחות מוערך. ולכן אין שום דבר לא בסדר בך שאתה פועל למעשה בהתאם לנורמות מאוד מקובלות בחברה שלנו- על אף שהיא חברה כביכול פתוחה וליברלית.
השאלה הנשאלת היא האם אתה מסוגל לשים את הבחירות שלה כאדם פרטי- בעבר שלה- ולראות בה כשותפה רק שלך הפעם לחיים משותפים, לנסות להבין שגם לה יש יצר וחשקים בעוצמות שונות ולהמשיך הלאה. או- שזה חזק ממך וגדול ממך ובמצב כזה תצטרך לשקול שוב את המשך הקשר.
אני ממליצה לתת לזה עוד צ'אנס, לשים לך למטרה כרגע לבדוק רק את מה שאתה מרגיש מול המצב הזה- האם אני מסוגל להניח לזה כי היא סה"כ אדם פרטי וחייה את חייה האישיים עד שפגשה בך.. או שהעבר שלה רודף אותי בהווה ואני זקוק למישהי שמרנית יותר להבא. תן לעצמך זמן לחשוב על זה כדי שלא תפספס קשר שיכול להיות סה"כ חיובי לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטת מה לעשות ...דנה08/03/2012
אני בת 32 , לפני כמה חודשים יצאתי עם בחור בן 38, הקשר זרם ממש טוב בשבועות הראשונים, לי הייתה הרגשה שהדברים זורמים ממש טוב, התקשורת הייתה טובה, אני חושבת שמאוד נמשכנו זה לזה, הבקיצור הייתה לי הרגשה ממש טובה לגבי הקשר הזה.
אחרי כמה שבועות התחלתי פתאום לחשוש מכיוון שהתחלתי לפתח אליו רגשות ואני חושבת שהוא שם לב שאני יותר סגורה פתאום, אבל לא בצורה היסטרית. שמרתי על עצמי, אך יחד עם זה השתדלתי מאוד להיות אני. לאחר כחודש בערך שמתי לב שישנה ירידת מתח מצידו, הוא יצא לאיזה מסיבה מהעבודה ולא דיברנו כל היום. למחרת שלחתי לו הודעה אם הכל בסדר איתו בגלל שלא שמעתי ממנו בכלל, באותו יום הוא התקשר בשביל בעצם להגיד שהוא לא בטוח לגבי המשך הקשר. הייתי כנה איתו ואמרתי שאני מתפלאת, כי אני הרגשתי שהדברים זורמים ממש טוב ושיש בעצם הכל, תקשורת ומשיכה, אז אני לא כל כך מבינה את התגובה שלו, אבל אמרתי שזו החלטה שלו, כך הדברים הסתיימו והמשכתי הלאה בחיי.
לפני כמה ימים קיבלתי ממנו הודעה שכבר הרבה זמן הוא רוצה לדבר איתי ולשאול מה קורה איתי, אך חושש שאני לא אהיה מעוניינת, איך עליי להגיב, איך לקבל את זה? אני די חוששת, כיוון שהוא די איכזב אותי בסוף הקשר. האם הכוונה שלו רומנטית? איך לבחון זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אם הפגיעה לא חמורה-לנסות שנית
עדי בדיחי09/03/2012הי דנה,
את מתארת מערכת יחסים שיש בה הכל לדברייך- כנות, משיכה ותקשורת. סביר להניח שבמהלך הקשר שני הצדדים ירגישו שונה, ולא תמיד עוצמת האהבה או החיבור יהיו זהים. יאמר לזכותו כי החבר סימן לך ולא השלה אותך והיה כן איתך. מספר חודשים או כמה זמן שחלף גרמו לו לרצות להתעניין בך שוב. הכדור כעת בידייך-
האם את מוכנה למרות האכזבה והדחיה- לתת לו הזדמנות נוספת ובכל אולי לשמוע יותר הסברים על מה עבר עליו, וללמוד יחד להמשך? אם זה משהו בתוך הקשר אפשר לנסות לעבוד עליו שוב יחד.
או- להחליט שהדחיה היתה לך קשה מדי ואת לא רואה אותו בהמשך חייך, ובכך למעשה לא להענות לבקשתו או לשאלותיו לגבייך.
יתכן והסגירות שלך אולי גם תרמה משהו לתחושותיו שלו? שווה לבדוק.
בכל אופן ההמלצה שלי היא- אם לא נפגע האמון באופן משמעותי, אם סה"כ מדובר בבחור חיובי שגם לו מותר לחשוב מדי פעם ולעשות "פסקי זמן", ואת כן רואה אותו כמתאים לך- עשי צעד לקראתו. אולי זה ישתלם לך ובכך מצאת את אהבת חייך?
אין לדעת אם כוונתו רומנטית אך ניתן אולי להניח זאת כיוון שסוג הקשר ביניכם עד לא מזמן היה עם אופי רומנטי. אם את עונה לו- בדקי כבר בהתחלה מה כוונתו. בכך גם תראי שאת חותרת לתכל'ס (מה רצונך, למה פנית אליי) ולא מתכוונת למרוח.. ולא מאוד קלה להשגה מאידך.
שבת שלום ובהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה שמעסיקה אותיע.08/03/2012
אני רווק. השתתפתי במשך תקופה ארוכה באיזה חוג. התאהבתי באחת המשתתפות, אישה נשואה עם ילדים. ידעתי את זה, כמובן. בכל זאת, אמרתי לה שוב ושוב לעיני כולם כמה אני אוהב אותה, וכמה כדאי לה להיות בת זוגי. ראיתי שזה הביך אותה, אבל המשכתי להצהיר על אהבתי אליה. (בעלה ידע על כך, וזה שיעשע אותו. הוא לרגע לא חש מאוים).
בדיעבד, אני סבור שההתנהגות שלי אז הייתה לא לעניין. ואולי גם מטרידה, לא במובן של הטרדה מינית. האמנם כך, לדעתכן?. אני מנסה להבין מה קרה לי בתקופה ההיא. חשבתי אז שאני עושה את הדבר הכי מקסים, שאני רומנטיקן, שהאהבה שלי אליה תנצח. היום אני בעיקר מבולבל.
איך אתן רואות את זה?. מה קרה לי שם?.
אגב, אני חושש מהפעם הבאה שאתאהב כל כך במישהי. מה יקרה אם שוב אגזים קצת, בשם האהבה?. איך אדע מתי אני עובר את הגבול?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללמוד את עצמך
עדי בדיחי09/03/2012שלום חתול,
הנקודה החשובה בהודעתך היא היכולת שלך להתבונן על עצמך מהצד- התבוננות פנימית. התבוננת והגעת למסקנה כי התנהגותך לא היתה לעינין, ואני מסכימה. בתוך הסיטואציה חשבת שזה בסדר ורומנטי, אך בדיעבד הבנת כי זה היה מביך ולא מתאים- וזה מה שחשוב.
הסיכוי לפתח קשר עם אשה נשואה ועם משפחה, בתוך חוג, לפני כולם, ליד בעלה- כל המשתנים האלה מביאים אותך לכמעט אפס סיכוי שיצא מזה משהו. עובדה שגם בעלה לא חש מאויים מעצם הצהרותיך. אז אני לא מעודדת אותך בפעם הבאה לשלוח לה מכתבים בסתר ולהיות יותר דיסקרטי- אלא מראש לא לפתח קשרים שנועדו לכישלון כמו עם נשים נשואות, ודווקא ללכת למקום היותר פנוי לקשר, ללמוד איך לנתב את עצמך לקשרים שמראש הצלחתם גבוהה יותר.
מה שקרה לך שם הוא כנראה התאהבות ללא סוג של שליטה- איפשרת לעצמך להגיד הכל וללא סינון.. זה קורה לנו במצבים שאנחנו מתרגשים יתר על המידה ולא ממש מסננים ומבקרים את עצמנו. ה"מסננת" שלך לא ממש עבדה שם. כדאי להפעיל אותה יותר מול אנשים ולשאול את עצמך- האם אני מביך את עצמי כרגע? מעבר לזה- האם אני מביך את מי שמולי, ומה בעצם תגובת הסביבה יכולה ללמד אותי להבא.
להבא אל תחשוש להתאהב, פשוט עשה זאת מול מישהי פנויה יותר. אבל- אל תקדים את המאוחר, חכה ממנה גם לתגובות חיוביות כלפיך של קירבה ורק כאשר זה נראה לך מתאים תוכל לשתף ברגשותיך העוצמתיים. על מנת ללמוד את זה טוב יותר אני ממליצה להמשיך להשתתף בסדנאות או לקחת יעוץ אישי- יהיה לך קל יותר לטעות פחות בדרך ולא לחשוש. גבול- זה מאוד אינדיבידואלי, ויש ללמוד את עצמך ואת הסביבה- מתי אני "יותר מדי". למשל, מה שהיה בקבוצה ההיא- בהחלט היה יותר מדי, עובדה שהבנת את זה לאחר מעשה. נסה להגדיר עבור עצמך את הגבולות. אם תרצה תוכל לספר על דוגמאות נוספות או שאלות נוספות ואוכל למקד אותך יותר.
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוב אני ..מה קרה לתגובות באתר?אני08/03/2012
את יודעת ..חשבתי על זה שוב ואני מרגישה שאם אני אכנס לקשר עם הבחור מהעבודה זה יהיה בערך כמו סוף הקשר הקודם אני רואה שהוא מפלרטט איתי ומדבר איתי ואולי שאני מושכת אותו חיצונית ופנימית אבל אני לא מרגישה שזה מספיק ושהוא מספיק מחזר אחריי,מצד אחד אני ככה ומצד שני אני מרגישה שמשהו בי לא בסדר שאני מחפשת איתו קירבה ,למשל היום פורים ואני רוצה לחגוג ומתלבטת לאן לצאת וכשפתאום הוא בתמונה אני חושבת לאן הוא יוצא ומשום מה מכוונת שניפגש ביציאה למרות שאני רואה שאצלו אין את השיקול הזה כלומר הוא קבע כבר תכניות.יכול להיות שגם בגלל זה אני פתאום שמחה וחברותית כשהוא מתייחס אליי ,כי אני רגילה שפתאום כש"נותנים" לי אישור שאני בסדר אני בסדר.לא יודעת להסביר כל כך ,אני מתכוונת שאני מרגישה קצת כמו מחכה לתשומת הלב שלו בקוצר רוח ושזה לא טוב ושאני צריכה לתת לו לחזר אחריי באמת אם אני רוצה אותו ולא לשמוח מכל פיפס קטן.דרך אגב אתמול ראיתי את האקס שלי בחוץ וחבריו אמרו לו שאני נמצאת אז הם שינו כיוון ו"ברחו" ממני הוא אפילו לא הסתכל לכיווני ולא אמר שלום ,קצת מעליב ,שיהיה .בכל מקרה אשמח לחוות דעת על שני הנושאים!תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מקווה שתגובה זו תניח את דעתך...
מוניקה הרשקוביץ08/03/2012"אני" יקרה,
אני מאמינה שעל-מנת לממש את מטרותינו, להגשים את שאיפותינו ולהשיג את יעדינו עלינו לקחת אחריות על חיינו, ליזום מהלכים אשר יקדמו אותנו אל עבר מבוקשנו ולא להמתין שאחרים יעשו עבורנו. לכן, היות והבחור הזה מוצא חן בעינייך עשי מה שנראה לך נכון ומתאים על-מנת לכוון את הקשר שלכם לכיוון הרצוי לך. אם לא היום, בפורים, בהזדמנות קרובה אחרת. הציעי לו להיפגש לאחר שעות העבודה. כך תוכלי להיות בעמדה טובה יותר, עמדת היוזמת ולא עמדת ה"ממתינה" (כי ההמתנה מתסכלת), "מקום" בו את "תאשרי" לעצמך שאת בסדר ולא תאלצי להמתין ל"אישור", כפי שאת ממתינה היום. בנוסף, תוכלי לבחור את מקום המפגש המועדף עלייך ואת אופן הבילוי הרצוי לך.
רובנו מעריכים יוזמה ומוחמאים כאשר מזמינים אותנו. אני מניחה שהוא יעריך את העובדה שאת היא היוזמת, שהזמנתך תחמיא לו ושהוא ישמח להיעתר לך.
בנוגע להתנהלותם של בן-זוגך לשעבר וחבריו, אל תתעכבי על כך. מעבר לעובדה שמדובר באנשים המהווים חלק מעברך (ופנייך אל העתיד) התנהלותם מעידה על חוסר בגרות וחוסר נימוס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוניקה הרשקוביץמעיין07/03/2012
היי חזרתי מהפגישה עם החבר שלי,
אז ככה אחרי השיחה שלנו חזרנו אפשר להגיד שהוא אמר בעצמו טוב אני נותן לעצמי הזדמנות והוא שאל עם לא ילך מה נעשה אמרתי לו פשוט אני יעזוב אותך והוא אמר ומה יהיה איתך אמרתי יהיה טוב והוא דואג לי כול כך חמוד הוא אמר אני לא רוצה שלא תבואי לבית ספר או תיהיה עצובה והוא אמר שהוא עדיין מרגיש משהו בגלל זה הוא גם ניפגש איתי וניתן לעצמו הזדמנות, אמרתי לו שיקשיב לי שאני מרגישה מה טוב לנו ואנחנו לא יכולים להיפרד וזהו אני כול כך שמחה עכשיו חיבקתי אותו ואני מאושרת:):):):)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעיין
מוניקה הרשקוביץ07/03/2012מעיין יקרה,
תודה על שבחרת לשוב ולעדכן אותנו כאן בפורום גם כעת, כאשר הדברים מסתדרים עבורך.
נראה שניחנת ביכולת שכנוע ושאת יודעת כיצד לגרום לאנשים סביבך להקשיב לך ולקחת את דברייך לתשומת ליבם. כמו כן, את יודעת "על אלו כפתורים ללחוץ" אצל האחר כך שהוא לא רק יקשיב לך אלא יפעל, בסופו של דבר, על-פי רצונך.
החלטיותך ונחישותך הינן שתי מתנות בהן בורכת אשר תעמודנה לזכותך בכל צומת בחייך ומול כל אתגר.
כל הכבוד לך על שהצלחת לגרום לבחור לחזור בו מהחלטתו.
מאחלת לכם זוגיות טובה, מאושרת וארוכת-טווח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא רגועה..אלונית07/03/2012
התחלתי לצאת עם מישהו לפני כחודש וקצת. הוא זה שחיזר אחריי מלא עד שלבסוף נעניתי.
ממש כיף לנו ביחד. נפגשים הרבה, אין משחקים הכל באמת זורם מצויין.
אבל....................................
הוא עדיין בקשר עם האקסית שלו. הם היו יחד 5 שנים. נפרדו ביוזמת שניהם.. אבל עברו הרבה ביחד.. הרבה מאוד.
זה נגמר לפני שנתיים לדעתי.. והוא עדיין בקשר עם המשפחה שלה.. וגם איתה..
אמרתי לו שזה מפריע לי והוא אמר שאין לו כלום אליה ולא אכפת לו ומה יש לי וכו' וכו'.. מצד אחד אני איתו רק חודש וקצת ולא יכולה לבוא ולהכתיב לו עם מי להיות או לא להיות בקשר. שיהיה עם מי שהוא רוצה. אבל עם אקסית של 5 שנים זה פשוט.. הורס לי את כל הכיף. את כל הזרימה הטובה ומשאיר אותי עם כאבי לב- גם אם הוא דובר אמת ואין לו כלום אליה.
אין לך כלום? נתק איתה את הקשר. הלוואי וזה היה כה פשוט אבל אין לי זכות להגיד לו דבר כזה.
מה אפשר לעשות? חשבתי כבר לחתוך את זה ודי. כי הרי הוא לא ינתק איתה את הקשר ולי זה מאוד מפריע. אבל אני לא רוצה להציב לו אולטימטום. אין לי זכות. למה אני לא פשוט מצליחה להאמין לו שאין לו כלום אליה ולהיפך? ..
5 שנים זה המון זמן.. (בגילאים שלנו.. בני 24).. כל ההתבגרות והצבא וקצת אחרי הם היו יחד.. תקופות מאוד חשובות בחים ואני מרגישה שתמיד ה"צל" שלה נשאר שם..
גם אם זה ציורים שהיא ציירה בחדר שלו או לא יודעת מה. הכל.
מה אפשר לעשות? :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רגועה.. - תגובה
מוניקה הרשקוביץ07/03/2012אלונית יקרה,
בן-זוגך סיים קשר ארוך וכפי שציינת, קשר שהתקיים בגילאים "טרום-בוגרים" ובוגרים, גילאים בהם רובנו עברים שינויים אישיותיים משמעותיים. הם התבגרו יחד, עברו את קשיי הצבא יחד (הסתגלות וכד') והמשיכו גם קצת הלאה, בגילאים בוגרים יותר, של אחרי הצבא עם תפיסה מעט יותר בוגרת ומציאותית לגבי התנהלות העולם והחיים. עוד ציינת כי הפרידה שלהם הייתה בהסכמה הדדית ולכן ייתכן כי הקשר שלהם זכה להסתיים יפה והקשר ביניהם נשמר על בסיס ידידותי בלבד. לא ציינת מהי הסיבה לסיום הקשר ביניהם אולם, ייתכן כי "נגמרה" האהבה ו/או המשיכה ואף ייתכן כי הם גילו שההתאמה ביניהם כבר לא מתאימה ל"גלגול" הבוגר יותר של חייהם. תהא הסיבה אשר תהא, בתור בני-אדם הם כנראה מעריכים זה את זו ולכן בחרו להמשיך ולשמור על הגחלת, באופן חברי בלבד.
כתבת שהיה זה הוא אשר חיזר אחרייך בנחישות עד אשר נענית לו. עוד כתבת כי אתם מאוד נהנים יחד וכי "אין משחקים" ואת חשה שהכל זורם מצוין. אם את באמת חשה כך למה את לא מאמינה לו כאשר הוא אומר לך שאין לו רגשות כלפי האקסית שלו, למעט רגשות חיבה אליה כאדם או כחברה טובה/ידידה?
מאחר והקשר שלכם נמצא ממש בחיתוליו ומאחר וכתבת ש"אין משחקים", נסי לתת לו, לך ולקשר שלכם הזדמנות. למיטב הבנתי, עד כה התנהלותו תואמת את דבריו, כלומר למעט העובדה שהוא שומר על קשר חברי עם האקסית ועם משפחתה הוא לא עשה משהו שגרם לך לחשוד שהוא אינו דובר אמת ולעומת זאת, מולך הוא מתנהל כפי שהיית מצפה מבן-זוג נאמן ואוהב להתנהל (האם נכון?)
אם את חשה ש"שווה" לך לשמור עליו ועל הקשר, נסי להתאזר בסבלנות ובסובלנות כלפי הקשר הקודם שלו. ייתכן כי עם הזמן ועם התהדקות הקשר שלכם הצורך שלו בקשר עם האקסית ילך וירד ועימו גם תדירות השיחות ביניהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת-תגובה למוניקהאני07/03/2012
חשבתי על זה ו..יכול להיות שהוא גם סתם נחמד אליי כי אני בן אדם נחמד ומצחיק לנו ביחד לאו דווקא בקטע רומנטי ,גם זה טוב ועושה לי מצב רוח ,זה יישמע מעט פתאטי אבל מאז שאני ככה דלוקה עליו ישלי מצברוח מרומם ואני אוכלת הרבה יותר מפעם ושמחה לצאת ומרגישה יותר טוב ושמקבלים אותי.חברה שלי אמרה לי שזה לא טוב ושכאילו כשיש לי מישהו בראש או מישהו במציאות הוא בשבילי יותר מחבר וגם סוג של אבא ושהוא מקנה לי את העצמאות שלי .אני לא בטוחה כל כך שזה נכון ,אולי אני צריכה קשר יותר קרוב ואנשים יותר רגישים כמו הבחור מהעבודה למשל שצוחק איתי גם באופן פרטי ,על מנת להרגיש כיף וטוב .
..יכול להיות שחזרתי על דברייך בנוסח שונה כי פשוט הבנתי אותם בעצמי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר "אני"
מוניקה הרשקוביץ07/03/2012"אני" יקרה,
כתבת בפנייתך "אני בן אדם נחמד...". אני מאמינה שאת הרבה יותר מ"נחמדה" (כי זו מעין הגדרה "פרווה" כזו...) אולם, העובדה שאת מתחילה להבחין שוב בדברים טובים בעצמך מעידה על "שובם" של ההערכה והביטחון העצמיים ועל הכרתך בהם.
קשר נרקם הודות ל"כימיה" ולהתאמה בין שני האנשים אשר יוצרים אותו, ללא קשר למהות ולטיב הקשר. כך גם הקשר אשר נוצר ונרקם בינך לבין הבחור מהעבודה. אתם נהנים זה בחברתה של זו בזכות היותכם מי שאתם על אישיותכם השלמה והמלאה. כלומר, לאחר ש"גילית" מחדש, גם אם לא במודע, את עצמך את נמצאת בקשר מולו, על אישיותך השלמה, בזכות עצמך. הוא מבחינתו אוהב את מה שהוא מוצא בך ולראיה הוא מבלה בחברתך.
לשאלתך, לא רק שהבנת את כוונתי אלא שאת כנראה גם חשה שכך הוא ולכן את "מתחברת" לדברים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למוניקה..לא נותן לי להוסיף תגובה.מעיין06/03/2012
אבל אני אומרת לך הלב שלי מרגיש שכן אנחנו צריכים להיות ביחד,
באמת אני לא סתם יגיד ישלי הרגשה כזאת
ואולי אולי עם הזמן ועוד קצת זמן שבאמת נצטרך להיפרד אולי הפרידה תיהיה יותר קלה כי בנתיים הלב שלי לא נותן לי את האפשרות הזאת להיפרד פשוט לא נותן לא יכולה!
עם מחר הוא אומר לי שהוא נותן לעצמו הזדמנות אני יתן את כול כולי, לא יחפור לו כמו פעם...לא יעצבן אותו...שיעשה מה שבאלו...וכול מיני מה עוד את ממליצה לי לעשות בשביל שיחזור לו החשק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מעיין
מוניקה הרשקוביץ07/03/2012מעיין יקרה,
אני משוכנעת שאת חשה שנועדתם זה לזו ושאתם צריכים להיות יחדיו לנצח.
את מכירה אותו טוב ממני ולכן לא אוכל לענות על שאלתך. יחד עם זאת, הייתם יחד תקופה ארוכה ושניכם הייתם בקשר מרצונכם כך שנראה לי שהדבר הנכון ביותר הוא לנסות לשחזר את הטוב שהיה ולהזכיר לו עד כמה כיף לכם יחד ומהי הסיבה או הסיבות אשר בעטין הוא בחר להיות חלק מהזוגיות שלכם לאורך כל-כך הרבה זמן. אולי כך תוכלי לממש את יעדך.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוכה בוכה ולא מצליחה להירגע, המשך..מעיין06/03/2012
לא יכלתי לכתוב את זה מתחת לתגובה שלך אז אני כותבת בנושא חדש
היום אחרי שיחה שלו, רציתי לדעת על מה הוא עומד ושאלתי אותו עם מחר הוא יגיד לי שלום כיאילו עם נשיקה הוא אמר שכן, ואז שאלתי אותו מה יהיה שבוע הבא הוא אמר מה שאמרתי לך אמרתי מה מה אמרת לי הוא אמר אני לא רוצה להגיד את זה שוב, ועוד פעם אמרתי נו דיי חאלס תפסיק אתה פוגע בי אני לא רוצה לאבד אותך וכול מיני מילים, שאלתי אותו אז למה אתה ממשיך להיתקשר עלי למה אתה מזמין אותי לסרט למה ביקשת ממני שאני ישלח לך הודעה (סתם כי באלך לקרוא את ההודעה בבוקר) למה היתקשרת עליי באמצע הלילה? הוא ענה לי כי אני דואג לך, ואמרתי לו שאני כן מרגישה שאנחנו צריכים להיות ביחד אני לא סתם אומרת ובאמת אני לא סתם אומרת לו אני מרגישה את זה שאנחנו צריכים להיות ביחד, כי כמה אני רודפת אחריו ונלחמת עליו בחורה אחרת ממזמן כבר הייתה נשברת מזה אבל אני נלחמת על ההאהבה שלנו ואני מרגישה שאנחנו צריכים להיות ביחד, ביקשתי ממנו הזדמנות שיתן לעצמו הזדמנות לרצות אותי הוא אמר שהוא יחשוב על זה ומחר אנחנו נדבר אבל הרגשתי בקול שלו שהוא מבין אותי והקשיב לי, אמרתי לו רק לפחות תתן לעצמך הזדמנות ועם לא תצליח אני מבטיחה שאני עוזבת אותך לפחות רק שינסה כי באמת שאני מרגישה שאנחנו לא צריכים להיפרד.
מה את אומרת על זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זוגיות מושתתת על רצון שני הצדדים
מוניקה הרשקוביץ06/03/2012מעיין יקרה,
מאחלת לך הצלחה במיזם שלך. מקווה שהוא באמת הקשיב למילים ולא רק שמע את קולך, מקווה שהוא חש את אהבתך הרבה אליו דרך המילים. אני מקווה שדברייך באמת "נגעו" בו ושהוא בכל זאת יחשוב על זה.
יחד עם זאת עלייך להביא בחשבון שהוא עשוי לחשוב על זה ובכל זאת להגיע לאותה החלטה ולהיפרד. בנוסף, גם אם הוא בכל זאת יחליט לתת לכם הזדמנות נוספת הוא עשוי לחזור על התנהלותו זו לאחר ההזדמנות הזו ובסופו של דבר, להיפרד.
נסי לראות את הדברים בראייה מפוקחת ככל שתוכלי ולא להיאחז בתקווה שאולי...כך תצליחי לרכך את עוצמת האכזבה במידה והוא בכל זאת יעמדו בהחלטתו.
עבורך, הפסיקי את המרדף אחריו. כפי שכתבתי לך, זוגיות מושתתת על רצון הדדי ובוודאי לא היית רוצה שהוא "ימשוך" עוד קצת רק כי רדפת אחריו...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

