פורום יחסים, זוגיות ונישואין - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה !!
    יפעת ת"א
    29/01/2012

    שלום רב,
    יש לי שאלה קצת דחופה! אני וחבר שלי (בני 22) התחלנו לאחרונה לקיים יחסי מין. שנינו לא כל כך בקיאים בתחום, כי לא היה לנו ניסיון קודם.
    כעיקרון, בתום המשגל, לאחר שהוא יצא, שמנו לב לנוזל על הקונדום עצמו. אנחנו לא בטוחים אם מדובר בנוזל הסיכה שלי (ואז אין מקום לדאגה). או שמא מדובר בשפיך ואז יש לנקוט באמצעים.
    אני אמורה לקבל מחזור עוד שלושה ימים (אפילו קצת פחות), ותוהה אם יש צורך לקחת בכלל פוסטינור עכשיו או להמתין עם זה מעט. האם בדיקת הריון תהיה אמינה בשלב הזה?
    (יש עוד משהו לעשות לפני שממהרים לפנות לרופא?)

    אשמח לתשובה מהירה!
    בתודה,
    יפעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה !!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלייך לפנות לפורום על סקס

    דורית כהן
    29/01/2012

    יפעת יקרה, אנא שימי את השאלה שלך באחד הפורומים על מיניות וסקס ותקבלי תשובה מדוייקת. זו לא המומחיות שלנו כאן, צר לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך זה נראה
    רננה
    28/01/2012

    אנו בקשר של ארבע שנים רוב הקשר גרנו אצלי לפני חודש היינו בתהליך סופי של הסכם ממון , ברגע שפוטרתי ממקום העבודה הכל השתנה הוא קם והלך כאילו כלום, אחרי שלשה ימים הוא ניסה ליצור קשר עם אישה אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך זה נראה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מריח לי כמו ניצול

    דורית כהן
    28/01/2012

    רננה היקרה, צר לי מאוד על מה שקרה. זה נראה לי כמו משהו ששורשיו החלו לפני הרבה זמן, והיה חסר לו משהו לאזור אומץ ולנתק את הקשר, והפיטורים שלך היו מבחינתו "הקש ששבר את גב הגמל".
    הביאי בחשבון שיש הרבה דברים שהטרידו אותו שהוא כנראה לא העלה ולא דיבר עליהם, או שאולי את לא קלטת עד כמה הם חמורים בעיניו.

    בכל מקרה, את שואלת "איך זה נראה" - ומן הסתם אילו הוא היה כותב לנו את הפוסט הזה הוא היה מציג זאת בצורה אחרת - ברור שזה נראה התנהגות לא ראוייה. זה "מריח" לי שהוא ניצל אותך והתסמך עליך כלכלית וכאשר ראה שהמקור לכסף בסכנה - הוא התקפל והלך לחפש משענת אחרת. כך זה נראה על סמך המעט שכתבת. כמובן שחסרה המון אינפורמציה לגבי איכות הקשר מבחינות אחרות, ולגבי מצבו הכלכלי.

    אבל - האם לא עדיף שגילית מבעוד מועד את אופיו האמיתי - לפני שמתחתנים? עם כל הצער שבדבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    רננה
    30/01/2012

    תודה שהקדשת מזמנך לתשובה, מצבו הכלכלי מעולה ושלי הפוך והוא היה זה שהתנה את דרך החיים הכלכליים שלנו בביתי שלי . אמרו לי לקרוא את הקמצן של מולייר ואז אוכל להבין יותר. אכן ראיתי את האמיתי באדם, תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    אני
    12/02/2012

    אני לא מרגישה שיש לי אומץ לעשות את הדברים האלה,אני לא מרגישה גם שאני יכולה לחוות משהו טוב בלי האנשים האלה הישנים החברות שהיו והאקס והכל ..ובנוסף אני מרגישה שאני הולכת כאילו לתיקון שהולכים לטפל בי ובדיכאון שלי ולא במה שמפריע לי ,כמו שילד קטן יבוא ויבכה שהוא צריך לקנות לאמא שלו מתנה עד מחר מקסימום ויגידו לו קח ממחטה תנגב את הדמעות וככה הם ייפסקו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מענה

    אני
    14/02/2012

    היילא קיבלתי תגובה על הודעתי האחרונה ,דרך אגב אתמול הייתי אצל הפסיכולוגית והיום שוב קמתי מאוחר עם דמעות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושוב - עזרה מקצועית

    דורית כהן
    14/02/2012

    אני היקרה, אני שמה לב שכל דבר שמציעים לך כאן - אני או אחרים - נדחה על ידך, ואת נשארת כל הזמן עם אותה גישה ששוללת רעיונות חדשים וממשיכה לדרוך באותו מקום.
    על פי רוב ההתכתבות בפורום מתאימה יותר לאנשים שיש בכוחם לעזור לעצמם ורק חסר להם רעיון או הכוונה מסויימים. נראה לי שאצלך המצב יותר תקוע ואת חייבת להיעזר באיש מקצוע מתאים. ושוב אני כותבת לך שלא תמיד הפסיכולוג אליו את הולכת מתאים לעבוד איתך. זה לא מובן מאליו שזו שהלכת אליה היא הכי מתאימה לעזור לך. זה לגיטימי לבחון את השאלה הזאת, או להחליט שאת לוקחת את העבודה איתה ברצינות ופשוט נפתחת מולה - יהיה אשר יהיה - כדי להתחיל לצאת מן המקום התקוע כל כך.
    אם את לא בוטחת בה שתוכל להכיל את מה שעובר עליך - עלייך לבחון את האפשרות להחליפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא מתייאש-

    בני
    15/02/2012

    היי

    (אני לא התייאשתי---)

    לידיעתך להרבה אנשים בעולם אין את האומץ לקום ולבצע מטלות פשוטות ולכן הם שרויים במצב של תרדמת כל חייהם ומתפקדים על תקן של מיקסרים ניידים, אוכלים ומוציאים שותים ופולטים, זה מה שאת רוצה להיות?
    אני מאמין לך שאת לא מרגישה כרגע שאת יכולה לחוות משהו טוב, אבל זה רק בגלל שאת מעדיפה לנבור בבוץ ולדשדש באותו מקום במקום לזוז מילימטר הצידה ולראות עולם מופלא של דברים טובים שמחכים רק לך! את פשוט חיה בערפל ולא רואה את מה שמוסתר ממך כי את! זו שמסתירה, בדרך שאת מדברת... בצורה שאת חושבת... ומנתחת את הדברים. ראית פעם תולעת זזה הלוך ושוב בתוך החלק הרקוב של התפוח? כשאת מסתכלת על זה מבחוץ את מבחינה מייד שהיא עושה שטות הרי היא יכולה לזוז 2 מילימטר ימינה או שמאלה לחלק הטוב של התפוח וליהנות מנתח מאכל גדול יותר...
    כך גם אנחנו מסתובבים בעולם ולא רואים מה שקורה או מה שיכול לקרות איתנו מעבר לפינה,
    אני מציעה לך "פעם אחת ולתמיד" להסתכל בזווית שונה על החיים ולהאמין שמחכה לך שפע של ברכה והצלחה בכל תחום שתבחרי, רק תבחרי!

    אני נזכר בפעם הראשונה שהגבתי לך, כתבת שאת בחורה שלא מאמינה וכו', היום אני מבין שאת לא מאמינה בכלל כולל אי אימון בעצמך, וזו כבר בעיה שאת חייבת לעבוד עליה חזק ומייד,
    זה מצחיק ומדכא בו זמנית לתת לך רעיונות לייעול לחיים שלך ואת דוחה את הסיוע שוב ושוב
    עד מתי?
    עד מתי בן אדם בשר ודם עם מוח גידים ועצמות נותן לעצמו לשקוע במה שקרה בעברו?
    העבר אין גברת נכבדה, אין-נגמר-פיניטו-נאסינג-גורנישט-הלך כפות.
    והעתיד עדיין מחכה לך...ילדה...
    וההווה כהרף עין חומק ממך בכל יום ויום...
    עד מתי???
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    אני
    17/02/2012

    היי אני לא יודעת ,או שאני מפרשת את זה ככה או שזה באמת ככה-->זה לא עוזר לי שמטיחים בי האשמות ושוב שופטים אותי זה ממש מזכיר לי תחבר שהיה לי שאמר שאני תולעת ושבנאדם צריך לחתור לאנשהו וכאלה דברים.כאילו אני באה ואומרת שקשה לי ובסוף אני הופכת להיות הבעיה אני והעצלות שלי כביכול ,כאילו נו תפסיקי לברבר ותמצאי משהו,אני מבינה את זה אבל הדבר היחיד שאני מרגישה שבאפשרותי זה עכשיו לעשות קריירה בחנות בגדים ו"להתחתן" ולצאת לברים ולהרוויח כסף ולהתאפר.בעצם כל הדברים החיצוניים החסרי משמעות ,אני לא מוצאת משהו שבאמת יגרום לי להרגיש טוב ! ובנוסף לזאת זאת דעתך האישית על אנשי המיקסרים.זה גורםלי לחשוב שואלה אולי הפסיכולוגית מדברת איתי כאילו יש משהו מעבר כי היא עושה מזה כסף, מצד שני אולי באמת יש משהו מעבר כי אני לא מרגישה בנוח .ובנוסף לזאת זאת תקופה כזאת שכולם נמצאים בצבא ואין לי כל כך מה לעשות אז כן אני מיקסר לזמן מה .מה שעוזר לי לפעמים זה לחשוב פשוט שאם לא רוצים אותי אני גם לא אמורה לרצות ! אני לא אמורה לרצות לחזורלפעם אלא לרצות להתקדם ,כל פעם שאני מרגישה איזה אופוריה כזאת וחושבת על האקס אני פשוט אומרת תתעשתי הוא לא כאן איתך וגם את לא אמורה לרצות קשר שהיה לא טוב ,וצריך באמת להתקדם לאנשהו.קיצור הרבה הרבה מילים וזמן פנוי .אני מוצאת את עצמי גם מדברת עם "חברות וחברים שלי" ומספרת להם מה עובר עליי ואחרי זה בא לי פשוט להקיא מהשיחות האלה,ידיד שלי הציע לי לסוע לחול ופשוט בא לי להקיא עליו ולהגיד לא .מצד אחד אנימרגישה ממש מתחמקת מהכל ואחרי זה בוכה שאין לי מספיק חברים ..דרך אגב בני למה לא כתוב עליך למעלה כמו שיש מידע על מוניקה דורית ועדי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני-

    בני
    19/02/2012

    היי

    אולי...
    תעזרי לנו לעזור לך...
    אולי...
    תכתבי מה את כן רוצה לשמוע כדי שתוכלי לקחת ולאמץ לחייך החדשים...

    דרך אגב 1 אני רואה שאת כן יודעת להסיט מחשבות ומתעשתת מידיי פעם, אז הנה תשכפלי את הזמנים הטובים הללו ותזכרי אותם,

    דרך אגב 2 אני לא מנהל וכותב בדיוק כמוך, אולי תציעי אותי להנהלת הפורום...

    דרך אגב 3 האם הצלחתי לגרום לך לשנות משהו מהגישה שלך לחיים?

    בהצלחה
    בני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב אני ..

    אני
    22/02/2012

    היי..אני לא ממש יודעת אני רק יודעת שאני מרגישה מפגרת שאני מתחילה לקרוא כל מיני כתבות על אהבה ראשונה ודברים כאלה באינטרנט אני מרגישה דפוקה או מוזרה לא יודעת אם בצדק.מרגישה בעיקר מטומטמת שאני שומעת שהבחור אומר עליי מאחורי גבי שאני כמו כלבה ושאני מרושעת ומדכאת ואני בזמן הזה עדיין עצובה ,היום גם ידיד שלי אמר לי שהוא רוצה שנהיה ביחד ואמרתי לו שאני לא רוצה והלכתי הביתה ממש עצובה בהרגשה שרק רוצים לנצל אותי ...אני מקווה שיש איזשהו היגיון מאחורי כל הרגשות והמחשבות שלי ושאני אמצא אותו מתישהו.ובקשר לכל הכתבות-אני מניחה שהכל די בולשיט כל מיני קלישאות של "אהבה ראשונה חייבתלהיגמר כדי להיות ראשונה " "בעזרת מערכות יחסים בגיל ההתבגרות אנו מבינים מי אנחנו ומה התפקיד שלנו בחיים "

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני-

    בני
    22/02/2012

    היי

    אני כבר לא יודע מי את. את אמיתית? שחקנית?
    את באה לפורום לפרוק או להתפרק?
    את רוצה שמישהו יקשיב לך באמת בלי שתרגישי מנוצלת?
    את רוצה שרק נקרא את הפוסטים המיוחדים שלך ולא נגיב?
    -
    אני פונה ללב שלך...
    אנא - למענך ולמען עתידך תפני למייל הפרטי של עדי בדיחי המקסימה, יש בה את כל מה שאת צריכה עכשיו ועוד הרבה מעבר,
    -
    חבל על המילים שארשום לך כאן סתם, זה מרגיש לי בזבוז זמן ואנרגיות לריק.

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטערת

    אני
    26/02/2012

    היי,אני לא יודעת גם אני מרגישה ממש שחקנית בעיקר כשאני מתעסקת בדברים שאין להם קשר למציאות העכשווית,עדיין יש מקום שרוצה לכתוב ושיענו לו ואיזשהי עזרה איזשהו שינוי פנימי,אני קצת מרגישה אבודה ובעיקר מפחדת שאנשים רוצים לנצל אותי אושעושים לי מניפולציות כאלה ואחרות וזה ממש הרגשה מפחידה ומגעילה.אני ממשיכה ללכת לאשת מקצוע אפילו פעמיים בשבוע אבל אני מפחדת באמת שהיא לא תבין אותי ומכל הלבד הזה .
    זהו אולי זה יותר מובן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלף לו זמן
    אני
    27/01/2012

    היי,כתבתי כאן לפני מספרחודשים על בחור שנפרדתי ממנו וחזרנו ונפרדנו שוב.
    אני לא בקשר איתו כבר מספר חודשים וזה בהחלט חוסך לי כאבי ראש ,אך אני שומעת כל מיני דברים שהוא אומר עלייכמו שאני חולת נפש כי אני עדיין מדברת עליו ושהוא התייחס אליי תמיד כאל friend ולא כאל חברה.אני עדיין במחשבות על הקשר הזה ואפילו מתגעגעת אליו ורגילה אליו אבל אני פשוט שונאת את עצמי על הרגשות האלה,ובתוך כל הגעגוע והכאב אני עוד כועסת על עצמי על כל מה שלא הייתי בסדר ונוברת בתוך הריבים והתקופות איתו ,באיזשהו מקום אני רוצה להגיד שהוא פשוט חרא ושאני צריכה למצוא מישהו אחר ומצד שני אני מרגישה שיש לי אחריות גדולה לכל מה שקרה.ובתוך כל זה אני מסתכלת על היחס בין הקטע הזה לבין כל החיים ואני רואה שאני צריכהלדאוג לעוד הרבה דברים ושזה פרט שולי ,אבל זה מעסיק אותי כל כך הרבה ואני מרגישה מטומטמת ואני מרגישה שאני רק מוכיחה לעצמי כמה שאיאפשר להיות איתי וכמה אובססיבית אני .אני גם לא מרגישה שהטיפול שאני נמצאת בו כל כך עוזר,אני לא מרגישה שאני יודעת מה אני צריכה להגיד שם כדי באמת להגיע לשינוי.ואני כל כך מאוכזבת וזוכרת את כל ההעלבות ואת כמה שאני אובססיבית ולא בסדר ומשעממת וכל הדבריםשהוא אמר לי ואת כל הריבים עם חברות שלי ואני פשוט רוצה להתנקות מזה .ולדעת שמגיע לי יותר ושזה לא אשמתי.

    אני גם רוצה להוסיף שמוזר לי שהוא בכלל לא מתגעגע אליי ואחרי שאני פגועה יוצא מצב שהוא זה שאומר לי :אל תתקשרי אליי אני פשוט לארוצה להיות איתך בקשר.ושהוא יצא עם בחורה שבועיים אחרי הפרידה,זה מוכיח משהו על הקשר שלנו ו..עליי.בתקופה האחרונה אני עובדת ויוצאת מדי פעם אבל עדיין אני מרגישה משהו בפנים צועק הצילו,רוב החברה שאיתה אני מסתובבת מכירה אותו וזה גם מציק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חלף לו זמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת

    אני
    27/01/2012

    אני גם רוצה להוסיף שמוזר לי שהוא בכלל לא מתגעגע אליי ואחרי שאני פגועה יוצא מצב שהוא זה שאומר לי :אל תתקשרי אליי אני פשוט לארוצה להיות איתך בקשר.ושהוא יצא עם בחורה שבועיים אחרי הפרידה,זה מוכיח משהו על הקשר שלנו ו..עליי.בתקופה האחרונה אני עובדת ויוצאת מדי פעם אבל עדיין אני מרגישה משהו בפנים צועק הצילו,רוב החברה שאיתה אני מסתובבת מכירה אותו וזה גם מציק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלייך להתרכז בהווה ולדאוג לעצמך

    דורית כהן
    28/01/2012

    בוקר טוב לך "אני", את מתארת מצב נפשי שבו המחשבות שלך מטרידות אותך ולא מרפות, ונוצר "לופ" - מעגל קסמים שבו את לא מצליחה להתנתק ולעבור הלאה ולחיות את החיים של עכשו. את שקועה בעבר - במערכת היחסים ההיא ובכל מה שאת עשית שם והוא עשה שם, וזה לא מרפה ממך. כמו כן את רואה את עצמך בצורה מאוד שלילית וביקורתית, וההסתכלות הזאת מתקבעת אצלך ונגררת לעוד תחומים וממש מורידה לך את הדימוי העצמי.
    אני מבחינה כאן בשלושה דברים שונים:

    1. מה שקרה בקשר. כמעט בכל קשר יש צד אחד שאוהב יותר ואחד שאוהב פחות. לזה שאוהב יותר מאוד קשה להכיל את האפשרות שבן הזוג אינו מושקע רגשית בדיוק כמוהו, כי אחד הדברים שמתלווים לתחושות האהבה זה הצורך בהדדיות. יתכן שבתחילת הקשר כן היתה התאהבות מצידו אלא שעם הזמן ועם הסתבכות היחסים - היא נגמרה. מאוד יתכן גם שיותר קל לו להתנתק ממך רגשית בעזרת הצגתך כלפי עצמו וכלפי אחרים בתור "חולת נפש" ולהגיד לכולם שהיית עבורו ידידה ולא חברה. את לא יכולה להיות אחראית להתנהגות שלו, אלא רק להתנהגות שלך. ובהקשר של אחריות, התרשמתי שאת יכולה לראות את האחריות שלך לכל מיני דברים שעשית בקשר שהיו בעייתיים ואת מתחרטת עליהם. אני מציעה בהקשר למה שקרה שתראי בכל הפרשייה הזאת "שיעור" לחיים, משהו שלימד אותך דברים על עצמך שראוי לך להימנע מהם בעתיד, ולימד אותך דברים על התנהגות של אנשים - על מנת שתביני יותר טוב את העולם ואת עצמך. נסי לקחת את כל מה שקרה לכיוון של הפקת לקחים, במקום של גינוי עצמי. למידה מטעויות. זה הדבר הטוב ביותר שניתן לקחת מן העבר.

    2. חוסר היכולת שלך להתקדם ולהתחיל לבנות את עצמך באופן עצמאי. לדעתי מה שעלייך לעשות הוא למצוא משהו חדש שיצליח לתפוס את תשומת הלב שלך, כמו תחביב חדש, כמו לימודים, או נסיעה לחו"ל, כמו סדנא לצמיחה אישית, כמו חבר חדש. משהו שיעזור לך להתרכז בהווה חדש במקום בעבר המטריד. לפעמים זו הדרך היחידה להוציא את עצמך ממעגל הקסמים הזה.

    3. לבחון האם את נמצאת בטיפול הנפשי הנכון. בהחלט קורה שמגיעים לטיפול נפשי למישהו שלא נוצרת איתו הכימייה הנכונה, או ששיטת הטיפול אינה מתאימה לך. כך שעלייך להעלות את תחושותייך ומחשבותייך במקום לבזבז את זמנך ואת כספך.

    אני מקווה שקצת עזרתי...בהצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך אם אפשר

    אני
    28/01/2012

    בוקר טוב,אני לא מצליחה להתחבר כל כך לבנים אחרים וגם התחושה הזאת שאני מנוצלת ושאני לא איתו כי אני לא טובה מספיק פשוט מורידה לי את כל המוטיבציה ואת כל החשק.במיוחד כל הרגשות אשם האלה ממש אוכלות אותי מבפנים.הרבה אומרים לי שביטלתי אתעצמי בתקופה איתו וזה נותן לי הרגשה שפעם הייתי יותר טובה שפעם ופעם אבל העובדה היא שכשהייתי איתו התבכיינתי לו על כל דבר בי,אז אפילו אין לי מקום לחשוב"אה טוב הייתי קיימת גם לפני שהכרתי אותו תודה לאל" כל עצם ההתנהגות שלו והחוסר אכפתיות וה"עופי לי מהחיים עופי מפה " פשוט גורמת לי להרגיש דפוקה ,גם זה שחברות ניתקו איתי קשרים והאשימו אותי ..כאילו אני גורמת לעצמי עוול.
    יכול להיות שהוא אפילו עושה לטובתי ורואה שאני תלויה בו ורוצה שאני אפתח חיים משלי אבל עדיין זה לא שהוא היה משקיע כל כך ..כשאני מדמיינת אותו בראשי אני רואה מישהו ששם את האצבע שלו על הכתף שלי ובורח.
    שנתיים זאת באמת תקופה ארוכה וקשה לי לנבור בהכל ואפילו להרגיש אשמה שבהתחלה דחיתי אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיצול

    אני
    28/01/2012

    אני צריכה לציין שאני בתקופה בין התיכון לצבא אז הרבה חברים התגייסו ודי משעמם והתכניות שאני יכולה ליצור לעצמי הם לתקופת זמן מוגבלת.ובימים האחרונים אני שמה לב שאני לא אוכלת הרבה בכלל וישנה כל היום ומצד אחד זה מרגיש לי רע ומר ומצד שני אני מרגישה נקייה ואני מרגישה שמחה שאני לא בקשר עם אנשים שעושים לי רע ועם הבחור שבאמת גרם לי להרגיש נחותה וכל היום שפט וביקר אותי.כמו דף לבן חלק בעצם אבל זה גם סוג של מפחיד ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כבר כותבת

    אני
    29/01/2012

    מצטערת על העומס ,אבל אם כבר עונים לי עדיף שאני אגיד הכל.חלפות בי באמת כל הזמן מחשבות ועכשיו התחלתי לחשוב שאולי אני אובססיבית לבחור כל כך כי אני מפחדת שלא יהיה לי קשר עם אף אחד אחר או שאף אחד אחר לא ייתן לי את התשומת לב שהוא נתן לי.הרי כל הקשר איתו גם אמרתי לו שיהיה עם בנות אחרות כי הרגשתי שהוא יכול ואני לא.אולי באמת עדיף שאני אוכיח לעצמי שאני יכולה?ובעצם למה אני מנסה להוכיח לעצמי במקום לקבל את הקיים.ואולי אני שוב מנתחת את הכל כדי להרגיש שהוא ה"אחד" ושאחרי הרבה קשרים אני אווכח שהוא הכי טוב לי והוא יווכח לכך בחזרה וכדי להדחיק את הדחיה שלו?אני מתפלאת אמנם מהיצירתיות שלי וכל הדרכים שלי לחשוב עליו בסופו של דבר אבל זה כבר מציק והמחשבות באות והולכות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תכנית התנתקות

    דורית כהן
    29/01/2012

    אני יקרה, אני שמחה שאת כה צעירה. האמת היא שחשבתי שאת מעל גיל 20 על פי יכולת הביטוי המעולה והיכולת שלך להתבונן אל תוך עצמך.
    יחד עם זאת, האובססיביות שלך במחשבות עליו מדאיגה אותי. בגלל זה הצעתי לך למצוא עיסוק שישלוף אותך מכל זה.
    יש לי רעיון בשבילך: כל עוד את ממתינה לגיוס - מה דעתך להתנדב ולהיות בקיבוץ רחוק מן הבית? או למצוא עבודת קטיף בתשלום באחד הקיבוצים? זה יפתח אותך לסביבה חדשה ומלאה באנשים וחוויות חדשות, ואני חושבת שעד מהרה תצליחי להוציא אתו מן הראש שלך.

    בכל אופן, ותרי על הפנטזיה שתחזרו להיות יחד, לפחות לא בשנים הקרובות, כי שניכם צריכים להתבגר עוד הרבה. זו היתה מערכת יחסים מאוד לא שוויונית והוא השפיל אותך גם בדיבורים שלו וגם בהתנהגות שלו. את יכולה לראות את הנזק שנגרם לך עד עכשו!!!

    חלק מן הדברים שכתבת מדאיגים אותי כמו זה שאת אוכלת כה מעט וישנה, ולא יוצאת ולא נפגשת עם אנשים, ומתכנסת עם עצמך ועם מחשבותייך - אלה סממנים של דכאון נפשי, וחייבים בטיפול פסיכולוגי מתאים. מכיוון שכתבת שאת כבר בטיפול - דברי עם הורייך שיעזרו לך להחליף את המטפל.

    מאחלת לך הצלחה רבה בתכנית ההתנתקות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    אני
    31/01/2012

    היי,אני לא בטוחה שאני כבר צריכה למהר להחליף מטפלת כי אומרים שזה תהליך והיא טוענת שהיא חושבת שאני עדיין לא משתפת פעולה ולא יודעת כל כך על מה לדבר וקצת חוששת להיפתח.ובקשר למערכת היחסים,כן היא לא הייתה כל כך שוויונית אבל אני מרגישה שזה מגיע לי כי למשל בתקופה הזאת אני שמה לב שאני מפחדת מהצל שלי והוא לעומתי לא כזה ..אני לא בטוחה כמה להתנתק מהכל יעזור לי זה בעצם כמו לברוח כי המחשבות שמעסיקות אותי כנראה מציקות לי וחשוב לי להרגיש יותר טוב .קצת מוזרלי שהתקופה הזאת נמשכת כל כך הרבה זמן ואני לא מבחינה בשיפור כל כך.גם מתחיל להימאס ממקום העבודה כי זה שוב ,מרגיש כמו בריחה וכל פעם שאני שם אני מרגישה ששם אהיה עד סוף חיי,אבל זה לא יקרה .קשה לי באמת להבין מה אני רוצה כי אני משתנה ועוברת סביבות שונות והתפתחויות שונות ואני לא יכולה לצפות מעצמי לחזור למה שהייתי או דבר כזה.אשמח לתגובה לגבי כל מה שרשמתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו צריך להשתנות!

    דורית כהן
    31/01/2012

    אני יקרה, עצם העובדה שאת כותבת כאן בפורום מעידה על הצורך שלך להיפתח ולקבל עזרה. לכן אני תוהה למה את "לא משתפת פעולה" עם המטפלת שלך. האם את היא זו שביקשת ויזמת לקבל טיפול נפשי? או שמא הורייך שלחו אותך? כי אם לא הלכת מרצונך ומתוך המצוקה שלך אלא נענית ליוזמה של הורייך - זה מסביר את אי שיתוף הפעולה שלך זה מאוד אופייני לגילך..
    אדם כמוך - עם יכולת הביטוי העצמי שלך ועם יכולת ההתבוננות הפנימית שלך - שמרגיש עד כמה הוא זקוק לעזרה ומבין שעליו לעשות תהליך טיפולי - ויוזם זאת - בדרך כלל מתמסר ונותן את עצמו וחושף. אם ההתחלה היתה לא ביוזמתך - זה די מסביר למה אינך מתמסרת.

    אז יש לך עכשו, בהווה, שתי אפשרויות: או שתחליטי שאת מתמסרת ונפתחת, וסומכת עליה שתעזור לך, או שאת מרגישה שאינך יכולה לסמוך עליה ואת לא נפתחת כי את שומרת על עצמך, ואז חבל על הזמן. כבר כתבתי לך שלא כל מטפל מתאים לכל מטופל וזה קורה הרבה שצריך להחליף מטפל וזה לא אומר שום דבר רע או בעייתי לגבייך.

    לגבי התנתקות - אני מקווה שהגיוס לצבא ישלוף אותך ויכניס אותך לתוך עולם חדש, אבל אני חושבת שרצוי מאוד שתתחזקי לפני הצבא, מכיוון שיש בו אלמנטים מלחיצים ותהיי זקוקה לכוחות נפשיים וחברתיים כדי להסתדר שם.
    אז דרך אחת להתחזק היא להתנסות באותה התנתקות שהמלצתי לך עליה ודרך אחרת היא לקדם את נושא הטיפול הנפשי.

    כרגע את דורכת במקום כבר שנתיים, שזה המון בכל גיל! וזה הכי גרוע, כי זה מייאש אותך ומתקבע בך. משהו צריך להשתנות, או מבפנים - מבחינת הגישה שלך לטיפול, או ע"י שינוי חיצוני - שינוי הסביבה שלך.

    עלי להוסיף עוד משהו קריטי:
    אחת הבעיות במצבך היא שהפסקת לסמוך על עצמך, או במילים אחרות - "את מפחדת מן הצל של עצמך" כמו שכתבת. וזה אומר שכרגע אין לך אומץ או כוח לעשות שינויים.
    זה קורה מכיוון שהדברים שכן עשית בחיים שלך למשל מול החבר - סיבכו אותך בתוצאות קשות, ואיבדת את האמון ביכולת שלך לקבל החלטות טובות. את חוששת שכל דבר שתחליטי עליו ייגמר גרוע, אז את תקועה בהווה בלי יכולת להקשיב לעצמך ולפעול.
    לכן - נסי להיזכר בשנים האחרונות בדברים שכן הצליחו לך. בידקי עם עצמך - לימודים? עבודה? יחסים במשפחה? תחביבים? מיצאי את נקודות החוזק וזה יזכיר לך את כוחותייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    אני
    02/02/2012

    שלום,אני לא חושבת שאני נערה מתמרדת שלא מסכימה לטיפול אני פשוט מרגישה ששולחים אותי לתיקון ושאני לא יודעת ממש מה אני רוצה מעצמי.אנשים אומרים לי שיש לי הכל ולא מבינים ממה אני לא מרוצה אבל אני מרגישה מיואשת,אני מרחמת על המשפחה שלי ועל המחלות בבית,אני מרגישה שחברים שלי הם לא באמת חברים שלי ושסתם מנצלים אותי גם בעבודה ,לא מוצאת כבר מילים לתאר את ההרגשה פשוט מין ייאוש מתמשך ובושה .כאילו אני חיה בעולם דמיוני משלי שלאף אחד אין קשר אליו וכאילו דברים שחשבתי הם פתאום מתבררים כממש לא נכונים .אני גם חולמת הרבה על דברים של פעם ועל סיטואציות שקורות עכשיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני-

    בני
    02/02/2012

    היי
    את צריכה להבין ש כשקוראים את מה שאת כותבת ואני מתכווין לכל אורך התקופה עושה רושם שאת בחורה מאוד מיוחדת, משכילה שיודעת להתבטאות ולהביע רגשות ורצונות הרבה מעבר לגיל שלה,
    שימי לב שכך מתייחסים אלייך בתשובות, והלוואי והיית יכולה לקום ולעשות בדיוק את מה שדורית הפסיכולוגית המקסימה ייעצה לך, תחשבי כאילו כבר באת אליה לטיפול ותאמצי את דבריה לטובתך,
    מצד שני אני רוצה לשאול אותך שאלות מאוד פשוטות ותעני עליה אם אפשר גם בפשטות,
    היות ואם זכרוני אינו מטעה אותי היטבת לתאר מה את לא רוצה וכן גם את הקשיים שלך מה לא בסדר בך ומה לא בסדר עם כל מיני דברים שבהחלט קורים וכו',
    ואני שואל --- מה את רוצה שהכי יקרה בעולם?
    לו יכולת להתחבר לאני הפנימי שלך בלי שיקולים זרים כמו של הידיד ההוא או חבר אחר, בלי שיקולים של חברות, בלי שיקולים של נורמות חברתיות וכו' רק "אני" נטו...
    מה את רוצה מעצמך שיקרה לך היום, מחר, בעוד שבוע, בעוד שנה...?
    לילה טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    אני
    05/02/2012

    היי,אני לא יודעת קשה לי לחשוב על זה אני רק חושבת דברים שליליים רק רוצה לבכות ורק מרגישה צורך לדבר עם בן אדם ולהגיד כמה שרע לי ,אני לא נהנית ביציאות עם חברים ובכלל ממעגל החברים שלי אני לא רואה אותם אפילו כחברים שלי אני מרגישה צבועה לידם ויש בי המון כעס כלפי הבחור שבעצם מאושר עכשיו ומרגיש גבר גבר ב"זכותי" ואני במצב כזה בגלל כל מה שהיה .מצטערת שאני "תלמידה גרועה" אבל באמת שקשה לי לחשוב מה אני רוצה .יש גם כל מיני איומים בפתח,הרבה נערים ונערות בני גילי מעשנים סמים וזה מרתיע אותי,אני לא מרגישה בבית,בשום מקום גם לא בבית.אני מוצאת את עצמי הולכת עם אמא לחברים שלה כדי לאכול ארוחת צהריים עם המשפחה שלהם ומתחילה לרחם עליה שאין לנו משפחה שלמה בבית ושאבא שלנו מטומטם והרס לה את החיים וככה בעצם אני כל היום שקועה במחשבות רעות בהרגשות רעות וזה בהחלט מתבטא בחוסר תאבון ובכאבים אני פשוט מוקפת בקוצים זאת ההרגשה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שכחתי..

    אני
    05/02/2012

    אני גם רוצה לציין שאני מרגישה שאין לי גבולות שאני חוצפנית ולוזרית מצד שני ,אני רוצה כל הזמן לשלוח הודעות לבחור ולדבר איתו ולפעמים כשאני נשברת אני באמת מתקשרת אליו והוא מסנן אותי ואני לא מבינה למה זה אמור להיות ככה .איך זה מגיע למצב של כזאת תלות וכזאת הרגשת נחיתות לידו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני-

    בני
    06/02/2012

    היי

    אוקיי
    ענית את התשובה מדוע את נשארת שם תקועה כ"כ הרבה זמן...
    בזמן שאת חושבת מחשבות שליליות זה מה שתקבלי... מה שאתה מזמין לעצמך זה מה שאתה מקבל~!
    נסי להיזכר מתי חשבת מחשבות חיוביות וזה חיזק אותך?
    מתי פרגנת לעצמך משהו טוב ואכן זה הגיע?
    תביני שהעולם מלא בכל טוב רק שצריך לקום מהכיסא ולקחת, אפי' האוכל של הציפור הכי קטנה מוכן לה מידיי יום אבל היא צריכה לעוף ולחפש את המטמון אי שם בג'ונגל,
    -
    כל הדברים שאת עושה נראים לי כמו בריחה, את בורחת ממשהו שבעצם כבר לא קיים יותר בחיים שלך, כבר מחקת אותו מיליון פעם,
    זהו, תעצרי!!!
    ותארגני את החיים שלך במחשבה אחרת > אני הולכת הלאה-קדימה!
    תשאלי את עצמך בכל בוקר מחדש ---
    ---מה אני עושה כדי להתקדם צעד אחר צעד לעבר חיים מאושרים שיהיו לי,
    ---שנמצאים אצלי עמוק בתוכי---
    כל מה שאני רק צריכה זה להסיר את הבוץ ולגלות את הזהב שיש בי,
    תתרכזי בעשייה חיובית, ובראש ובראשונה ב"חשיבה חיובית" זה נשמע פשוט אבל הביצוע חייב להיות כמו ביציאה לפרויקט,
    בסך הכול יש כמה דברים שאת חייבת לעשות למענך ותלוי לגמרי רק בך, אף אחד לא יוכל לעשות זאת במקומך, והיות והוכחת כאן שאת יודעת להביע רגשות ולכתוב בשפה כה עשירה וכ"כ רגשית, אז אני קובע מכאן שאת בוודאי מסוגלת ומתאימה לבצע את המטלות הקטנות והפשוטות שתקבלי על עצמך, הם אלו שיתנו לך הרגשה שאת שולטת במחשבות ובמעשים שלך,
    כמובן שמהר מאוד וככל שתצברי "חוויות טובות ומהנות" עם עצמך,
    הדבר ייתן לך כוח ורוח גבית להמשיך עוד שלב ועוד שלב בקניית חיים פרטיים משלך כמו שתמיד חלמת,
    -
    נ.ב במקום לשלוח לו הודעות ולהתאכזב וכו', תפתחי מייל וירטואלי ותשלחי לשם את כל מה שאת רוצה לומר לו, זה ינקה אותך וירוקן את כל הכעסים בצורה אלגנטית בלי להזיק לו ובלי להשפיל אותך, אם את בכל זאת רוצה מענה בחזרה את יכולה לשלוח אליי ואני אנסה לגלם את התפקיד עד שיימאס לך ותביני שממנו לא תבוא הישועה לעולם.
    אם יש עוד משהו שנוכל לעשות עבורך את מוזמנת לכתוב,
    לילה טוב
    בני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    אני
    07/02/2012

    אתה רואה,שוב זה יצא שאני התלותית שמחפשת אצלו ישועה שלא בסדר ואני מדברת על דברים שבאמת באמת מציקים לי לא עוזבים אותי ומשפיעים עליי לרעה ואני לא יודעת כל כך איך להתייחס אליהם .אני גם מרגישה תחת לחץ שכל הזמן אני צריכה להשתפר לפעול ולהתקדם ולשנות וכל הזמן להיות משהו אחר ובסופו של דבר אני מרגישה שכל יחס רע אליי מאחרים מגיע לי או משהו כזה,עצם העובדה שהוא תקוע לי בראש ושאני עדיין חושבת שהכל באשמתי ושאני לא בסדר זאת בעיה גדולה,עצם זה שאני לא מרגישה מחוברת ואחרי שאני יוצאת עם חברים משותפים אני בטוחה שהם משקרים לי והולכיםלפגוש אותו זה בעיה.ועוד הרבה דברים שמפריעים לי שאני פשוט 24 שעות ביממה מנתחת הכל מאשימה את עצמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד.

    אני
    07/02/2012

    יכול להיות שבאמת אני רגישה ונקשרת לאנשים ובאמת החוויה של להתרחק מחברות להתרחק מאנשים שהיו קרובים אליי קשה לי ממש .אבל הנה אני מתארת אתהתחושות שלי ואז נגעלת מעצמי שאני מדברת על עצמי כל כך הרבה ומדברת בכללי כל כך הרבה על שטויות ובאמת דכאונית כמו שהבחור תיאר אותי .אני פשוט נעה במעגלים של כלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני-

    בני
    07/02/2012

    היי
    תהיי מי שאת אל תשתני, את גם לא צריכה להשתנות!

    אני בטוח שיש בך המון דברים טובים כמו תכונות מיוחדות ויחודיות שאין לאף אדם אחר בעולם,
    אני מציע לך בחום להתחיל לתרגל 2 דברים:
    1. להתחבר למקומות היפים והטובים בחיים שלך כנערה/כאדם, לבחור אותם בכל יום מחדש ולהשתמש בכלים שגורמים לך להיות מאושרת עם עצמך,
    2. "להעצים את הטוב שבך" ולראות בזה את המטרה הנעלה ביותר כרגע,
    תסתכלי על זה כמו שמסתכלים בזכוכית מגדלת שיש בה שני צדדים צד אחת שמגדיל וצד אחד שמקטין, את צריכה להיות גאה בכל דבר קטן שאת עושה ולהגיד וואו איזה יופי שאני כן מצליחה לעשות ולפעול למרות כל הקשיים שלי, ומנגד להקטין את הדברים האחרים שמטרידים את מנוחתך,
    (הזמן ייעשה את שלו תקף רק במקרה שאת מתרחקת ממה שעשה לך לא טוב ולאט לאט זה נהייה קטן בזכרון שלך, את כן זוכרת, אבל העוצמה של הזיכרון יותר חלשה כמו משהו שאכלת לפני שנה שנתיים,)
    לכל מידה והרגל יש תחליף , את זו שיכולה לבחור מתי ואיך להשתמש בכוחות המיוחדים שיש רק לך, גם אם את חושבת או שאמרו לך במפורש שאת כזאת וכזאת תדעי שאין לזה אחיזה במציאות, כי בידייך היכולת לקבוע האם להשתמש בתכונה הזו או להחליף אותה באחרת טובה ממנה, שתגרום לך אושר ולא צער,

    קחי בחשבון שכל הרגל חדש מצריך עבודה קשה ובעיקר התמדה וחיזוק חיצוני,
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    אני
    08/02/2012

    אני לא יודעת מה זה אבל עכשיו קראתי אבל זה לא נראה לי נכון וזה סתם טיפשי אם אני אחפש כל מיני דפקטים ואתחיל לחשוב שטויות פמניסטיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עומס

    אני
    11/02/2012

    היי אני פשוט משתגעת מהמצב הזה אני מרגישה במשחק מחשב עם יותר מדי אתגרים אני מרגישה שאני כל הזמן משקיעה בעצמי חיצונית לא בפנימה שלי אמנם זה נחמד אבל אני מרגישה ילדה מפונקת יש ימים שאני כל היום מסתובבת עם אמא שלי ופשוט רוצה לישון כל הדרך מרוב שעמום או עצב או כעס אני לא יודעת מה זה ,הגיע לו יום שישי ואני פשוט משתגעת לא רוצה לצאת וכן רוצה לצאת לא מרגישה שיש לי חברים אמיתיים וזה פשוט מחרפן ובתוך כל זה אני רואה שאמא שלי בודדה ואני שוב מתחילה לרחם עליה ושוב מתחילה לחשוב שאני שושלת והמשכיות של כל הרוע הזה והעצב הזה מהמשפחה שלי ומאשימה את כולם ורבה עם אמא שלי וזה פשוט לא נגמר וזה נהיה כבד כל המועקה הזאת שאני סוחבת על עצמי. למשל בכל הרשתות החברתיות יש לי "חברים" שאני בכלל לא בקשר איתם רובם זה בנות שהאשימו אותי או אקסים למיניהם והצפייה בדברים שהם מעלים פשוט גורמת לי תחושת גועל ואשמה ,איך בכלל הבנות האלו יכלו להאשים אותי אם אני עכשיו נמצאת במצב כזה והן מאושרות ושמחות ומחייכות.אני גם כל הזמן מנתחת את המקרה עם האקס ,ממש נוןסטופ ,כי גם אני רוצה שתהיה לי אהבה נוספת ואני כל הזמן מנתחת הכל כדי להבין איך אני עוברת הלאה, ותוך כדי שאני "מנסה לעזור" לעצמי אני מרגישה כל כך בלחץ נפשי שאם אני אמשיך להתעסק בדברים האלו שמפריעיםלי אני בעצם אשאר לבד, כי אני רואה שאני מתחמקת מפגישות ולא מבינה מי החברים שלי ונרתעת מכל דבר .אני ממש מתחילה לפחד .מעצמי ומהאופן חשיבה שלי ומהחוסר בטחון הזה .פעם אבא שלי היה משתף אותי בדכאונות שלו ואומר לי כמה שהוא לבד ומסכן ואמרתי לו כל הזמן למה אתה כל כך מפחד מהכל אתה בסדר גמור.ועכשיו אני מרגישה כמוהו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעולות נגד הדכאון

    דורית כהן
    11/02/2012

    אני יקרה, יש לי שאלה: האם את מתבטאת כך ואומרת את הדברים שיושבים עלייך ומכבידים עלייך לפסיכולוגית שלך? חשוב שהיא תשמע ממך איך את מרגישה.
    אני קולטת שאת מאוד תקועה עם המחשבות הקשות והמדכאות ולא רואה איך את יוצאת מהן. כל דבר נראה בעינייך עכשו שלילי ובעייתי.
    את מוזמנת להמשיך לכתוב לנו, ויחד עם זה חשוב מאוד שיהיה לך מישהו מקצועי איתו תוכלי לפתוח את המחשבות האלו. כי יש לכך פתרונות
    אגב, עד כמה את עושה פעילות גופנית בצורה סדירה?
    האם ידעת שאחת הדרכים הבריאות ביותר להתגבר על תחושת דכאוניות היא לעסוק בפעילות גופנית יומיומית? למשל הליכה או ריצה.
    כאשר אדם נמצא בדכאון הפעילות המוחית שלו משתנה, ומוחו סופג מהר מדי את הטרנסמיטר הנקרא סרוטונין, שאחד מתפקידיו הוא לגרום לתחושות של אושר, עונג ושמחה. ידוע על מספר דברים שמעכבים את הספיגה ומאפשרים לסרוטונין לעשות את עבודתו:
    1. לחשוב מחשבות חיוביות באופן יזום וקבוע
    2. לקחת פרוזאק - תרופות נגד דכאון
    3. לעסוק בפעילות גופנית מאומצת קבועה.
    4. לעשות משהו למען מישהו אחר. תתפלאי, אבל פעילות התנדבותית או פשוט לעזור בבית ולקחת על עצמך משהו שאת יודעת שיועיל למישהו - זה משפר את מצב הרוח.

    מכל האפשרויות הללו אני ממליצה לך על הראשונה ועל השלישית. וכמובן על הרביעית. לגבי הראשונה, חפשי למשל בכל בוקר 5 דברים בחיים שלך שאת מודה עליהם. שאת מרוצה מהם. זה יכול להיות כל דבר שמעורר בך שביעות רצון או שמחה. למשל אם יש יום יפה בחוץ. ציוץ של ציפורים. הבריאות שלך. אם את אוהבת את צורת העיניים שלך. את החדר שלך. תכנית מסויימת שאת נהנית ממנה בטליויזיה. חווייה ט ו ב ה שהיתה לך עם אותו חבר. כשרון הכתיבה שלך. וכך הלאה.
    לגבי פעילות גופנית - זה גם יעזור לך במיידי וגם יעזור לך להגיע לצבא בכושר טוב יותר.

    מאחלת לך שתתחילי לעשות שינוי בחיים שלך על מנת שתצאי מן המקום בו את תקועה עכשו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בזוגיות
    קים
    26/01/2012

    שלום אני בבעיה ואני רק רוצה להבין מזה
    יש לי בן זוג 3 שנים אני יוצאת איתו מגיל 16 ואני מאוד אוהבת אותו אבל אני מרגישה בזמן האחרון סוג של נאמס..הכל משמעם אוי שום דבר לא מרגש אותי היחסי מין לא משעשעים יותר משעממים ואני רק מחכה לרגע שמגיעים לגמירה וזהו..
    אני עצבנית איתו כל הזמן הוא מעצבן אותי בדיבור בהכל..
    אין לי סבלנות אליו זה בעיקר אני מדברת איתו והכל מעצבן אותי וזה קשה זה הורס והכל משתבש ,ואני אוהבת אותו מצד שני ובלעדיו קשה לי כי טוב לי איתו אבל הכל מעצבן ומעייף..
    מזה יכול להיות מה לעשות ?למה יאן לי סבלנות אליו .?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בזוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בזוגיות - תגובה

    עדי בדיחי
    26/01/2012

    שלום קים,

    יכולות להיות לכך מספר סיבות בכל מיני כיוונים- יתכן ופשוט נמאס לך כי זהו, השתנית, התבגרת, את זקוקה למשהו אחר. יתכן שאת דווקא מאוד רוצה להמשיך את הקשר אך חסר לך אקשן- שינויים דינאמיים בקשר. יתכן שהמקור דווקא לא בתוך הזוגיות אלא משהו שאת חווית או עברת ומשפיע עלייך, בין היתר- גם בזוגיות.

    השאלה היא האם המצב הפיך- האם , אם תנסי להכניס עינין בקשר (בילויים לא שגרתיים, שיתוף בן הזוג)- האם משהו ישתנה? האם, אם תשתפי אותו - משהו יקרה בתוך הקשר? או שלא משנה כמה- עדיין תחושי את המיאוס הזה במערכת היחסים.

    בגדול כדאי שתדעי שבעיקר בגילאים האלו -סיום גיל ההתבגרות וכניסה לחיים עצמאיים יותר- מאוד שכיח מה שאת מתארת. בגילאים האלו אנו מתגבשים ומעצבים את הזהות שלנו, הכוללת בין היתר צרכים, חשקים, רצונות, תיכנונים לעתיד, ומחפשים את האנשים הנכונים שאיתם או דרכם נוכל להסתפק ולממש את עצמנו. יתכן ושם את דורכת ולכן את חשה את התסכול מהזוגיות.

    בשלב ראשון אני מציעה לשתף אותו לעומק, ולהעביר את המסר שמדובר בחוויה משמעותית שאת חווה בזמן האחרון וכמה את מתוסכלת מזה. יתכן ותתפלאי- והוא חש דבר דומה ויחד תוכלו לחשוב על דרכים לחדש ולרענן את הזוגיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שקר טיפשי
    הגי
    26/01/2012

    אני יודעת שזה נשמע טיפשי ויורמו גבות, אך נא להתייחס ברצינות. אני בת 30 גרה במקום שדי מנותק מהמרכז אך עם זאת קרוב מאוד אליו. אין לי רשיון נהיגה. מעולם הדבר לא הפריע לי עד שהגעתי למקום הזה , בוא מתחייב שלאנשים רווקים תהיה יכולת ניידות. אני במסע יציאות עם בנים בדרך לאחד והבעיה הזאת התחילה להרים את ראשה מכוער: תחילה הייתי אומרת את האמת ומבקשת לבוא לקחת אותי. הדבר תמיד התקבל בתמיהה ובצורה שקצת הרגישה לי שהדבר מצביע על נקודה אחת לרעתי , מבעוד מועד. לכן החלטתי בבחור האחרון לשקר ולומר שיש לי רישון רק אני בתורנות עם אחותי שבוע שבוע וכרגע אין לי אוטו. קרה המקרה והבחור חמוד ואני רוצה להצמשיך להתראות איתו. מה אעשה עכשיו? כיצד אצא מהשקר הטיפשי הזה?
    ומה אעשה ביציאות אחרות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שקר טיפשי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להגיד את האמת ולהמשיך קדימה

    עדי בדיחי
    26/01/2012

    שלום הגי,

    קודם כל הסיפור לא נשמע טיפשי בכלל וכאן בפורום את בהחלט תקבלי התייחסות רצינית מכל מי שתענה לך.

    לגבי מה שתיארת- אני מרגישה שאם באמת היית מאוד שלמה עם כך שאין לך רישיון ולא היית מושפעת מדעות האחרים, שדעות האחרים לא היו נוגעות בך - לא היית נכנסת מראש לסיטואציה הלא נוחה הזאת. סביר להניח שגבות יורמו, כי זה דבר מקובל מאוד. תארי לעצמך שגבר יגיד לך שאין לו רישיון? אני עצמי מכירה שניים כאלו, וזה "מוזר" יותר מאשר שלאשה אין. הגבות מורמות כי אנחנו כחברה כל הזמן מאמינים שטוב לנו לעשות את מה שכולם עושים, את ה"חוקים" והנורמות הלא כתובים. כמו האופנה, מקומות הבילוי, תוכניות הטלויזיה ועוד- גם זה חלק מאותן נורמות- שאם התסריט הקבוע הוא- לימודים-רישיון-צבא-חו"ל-לימודים באונ'-נישואין-ילדים, אז כולם צריכים להתקבע לתסריט הזה. לכן אדם שנצמד לנורמות יגיב בהתאם. ואין לזה ממש קשר אישי אלייך. כל דבר שיזוז מהמשבצת הנורמטיבית, אפילו במעט, יראה לו מוזר. לכן אין לך מה להצטדק ומה להתנצל. אבל-

    אם את אכן חשה חוסר ביטחון, תלות וכו'- בגלל שאין לך רישיון, נשאלת השאלה האם לאור מגורייך במקום הספיציפי הזה היית רוצה לחוש בטוחה וחופשיה יותר וכן לעשות רישיון? אני מעלה את זה כי שוב- אולי בפנים זה כן נוגע איפשהו.

    לגבי השקר- אין כ"כ מה לעשות, יש קו ברור שאת צריכה ללכת לפיו- להגיד לו את האמת, וכמה שיותר מהר. ולמה? ככל שהזמן יעבור ותמשיכו לצאת, השקר הזה יגדל והחוויה בלספר את האמת תהיה עצומה וקריטית יותר עבורך. עכשיו, כשההיקשרות עדיין מינימלית ויש סיכוי מסוים שהוא לא ירצה להמשיך-או את- עדיף עכשיו לספר ולהתחיל ממקום נקי קשר אמיתי. את יכולה לספר לו כמה הערות את סופגת על זה ושלמעשה התחלת לחוש פחות טובה או אטקרטיבית בגלל הנושא, ואת מתחייבת כמובן להיות רק אמיתית ומעתה ואילך. הדבר הטוב ביותר שאדם יכול לעשות הוא להודות בטעותו ולהתנצל, ולהמשיך הלאה. אם ירצה בך (בזכות הכנות שלך הפעם) תמשיכו וזה יישכח. ואם הוא יחליט שלא- אז למדת לפעם הבאה ולא ניקשרת אליו עדיין. אז הפגיעה לא כ"כ נוראית. לכן כדאי להגיד לו כמה שיותר מהר.

    להבא- להגיד שאין לך רישיון, שהסתדרת עד כה בלי זה ואם יבוא לך את תעשי בכיף. את יכולה לנסות להקל על הפרטנר שלך לדייט בכך שכן תעשי מאמץ להגיע למרכז, או לקחת טרמפ לכיוון, משהו בסגנון. אני בטוחה שיש רבים וטובים שזה פחות מפריע להם. זה לא "פגם" ולא "מום" ומי שמפריע לו- יכול לצאת עם נהגת אוטובוס.

    בהצלחה רבה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה הקודמת על הביטחון עצמי
    הדס
    25/01/2012

    יש נקודה נוספת שחשוב לי ללבן:
    כשאנחנו עם חברים, משפחה ואנשים צוחקים על חשבונו במרומז או שלא במרומז הוא נוטה שלא להגיב כתוצאה מהחוסר ביטחון שלו ואני מייד קופצת להגנתו ותוקפת, האם זה בסדר או שעדיף שאחכה שהוא ילחם למען עצמו?
    לפעמים כשהוא ננזף בעבודה או כשאנשים מסתכלים עלינו בהלם כתוצאה מההיפוך ביננו עולה בי מחשבה אולי באמת הייתי צריכה לקחת גבר אחר מוצלח ויפה יותר כפי שציפו כולם למרות שאני מאוד אוהבת אותו ואנחנו מסתדרים מצוין ומגדלים ילדה באושר, האם המחשבות שלי צודקות? האם זה מראה על סדק באהבה או באימון שלי בזוגיות? מייד כשעולות לי שאלות כאלה אני משתיקה אותם ואומרת לעצמי שטוב לי איתו מאוד והוא בעל מדהים וזה מה שאני צריכה וזהו, זה בסדר או שזה הדחקה לא בריאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתי הקודמת

    מוניקה הרשקוביץ
    25/01/2012

    הדס יקרה,

    בראייה שלי, זוגיות הינה שותפות לכל דבר. אם בעלך אינו מסוגל להגן על עצמו ולהדוף את הרמיזות המיותרות הללו, מתפקידך לעשות זאת. אני מניחה שהוא מאוד מעריך את העובדה שאת עומדת לצידו, שומרת על כבודו ותוקפת את "תוקפיו".
    ציינת שאתם אוהבים, מסתדרים מצוין ושהוא בעל מדהים. עוד עולה מדברייך שגם בנושא האבהות הוא מתנהל היטב (ציינת שאתם מגדלים ילדה באושר). האם לדברים הללו אין חשיבות גדולה יותר מאשר מה שאנשים חושבים/אומרים?
    החשוב הוא שטוב לכם יחד. דווקא בחירתך בו למרות מראהו החיצוני, השונה כל-כך משלך, מעידה על כך שבחירתך בו הייתה שקולה ונכונה ושבחרת בו על-סמך תכונות אופי ומבנה אישיות אשר מתאימים ונכונים לך. חייכם המשותפים מעידים יותר מכל על כך שבחרת נכון את שותפך לחיים. כאשר הבחירה נעשית על סמך מראה חיצוני היא לרוב מתגלית כשגויה...
    אל תאפשרי לאנשים אחרים להשפיע על תחושותייך כלפיו. התמקדי במה שתוכלי לעשות ולשנות. קדמי את נושא הסיוע המקצועי עבורו ואת נושא הניתוח הקוסמטי, עשי למען ביטחונו כך שהזוגיות שלכם תתפתח ותצמח לצד ההתפתחות והצמיחה האישית של כל אחד מכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביטחון עצמי
    הדס
    25/01/2012

    בעלי אדם מדהים ויש ביננו קשר מעולה למרות שפער השנים ביננו הוא גדול ומבחינה חיצונית אנחנו שני עולמות אני דוגמנית לשעבר ועו"ד מצליחה והוא ממש לא סוג הגבר שכולם ציפו שאיתו אני יתחתן, הוא די נמוך ולא הכי חתיך בעולם יש לו פגם אסטתי רציני ובעבודה ובלימודים הוא די מקום אחרון אבל אני אוהבת אותו אהבת נפש והמראה החיצוני לא מפריע לי בכלל, הבעיה היא שכתוצאה מכך הביטחון העצמי שלו נמוך ואפילו מאוד כמה שאני תמיד משדרת אתה מושלם אתה חתיך אני אוהבת אותך אתה הכי מוצלח בעולם זה לא עוזר לידי הוא משדר עסקים כרגיל אבל ליד אנשים הוא הופך לחסר ביטחון נורא אני ממש מנסה לגרום לו להרגיש אחרת אבל זה פשוט לא הולך!!!
    ראשית מה אפשר לעשות כדי להרים לו את הביטחון העצמי ממש?
    שנית, אני יודעת שהפגם האסטתי מציק לו מאוד אבל אני תמיד מנסה לשדר שזה מושלם וטוב לי ואני אוהבת אותו ככה (למרות שגם לי לפעמים זה מציק..) איך אפשר להעביר לו מסר שיש ניתוח לפגם הזה ושאם הוא רוצה נעשה את זה.
    אשמח ואודה מאוד לתשובה מהירה זה ממש חשוב לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביטחון עצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשהההה
    מישהי
    25/01/2012

    אני יוצא עם מישהי כבר חצי שנה, שהכרנו היא סיפרה לי שהיא יצאה עם שני בחורים וששתיהם הציעו לה נישואין אחד אחרי השני ,היא אמרה כן לשני הבחורים אבל בסופו של דבר בשני המקרים הדבר לא הביא לחתונה ויצא שבשני המקרים משהו התפקשש בסוף הקשר והם נפרדו...בהתחלה זה לא הזיז לי במיוחד כל העניין הזה אבל בכמה חודשים האחרונים זה ממש מפריע לי אני בקושי מסוגל לתפקד , אני כל הזמן מנסה לדמיין אותה עם אותם הבחורים ואיך שהם מציעים לה נישואין ואיך שהיא אומרת להם שהיא מסכימה להתחתן איתם..וזה פשוט מוציא אותי מדעתי לדמיין שהיא הייתה עם גבר אחר ,חשוב לי לציין שאני לא בן אדם קנאי זה פשוט חזק ממני...לפני שבועיים זה הגיע למצב שאמרתי לה שאני לא מסוגל יותר להכיל את העבר שלה עם שני הבחורים האלה ואמרתי לה שאני שוקל לעזוב אותה ,ואז ושנינו התחלנו לבכות והיא אמרה לי שהיא לא רוצה שאני אעזוב אותה ואמרתי לה שגם אני לא רוצה לעזוב אבל זה חזק ממני ...מפה לשם החלטתי לנסות ולהתמודד עם זה ,ההתמודדות הזאת כנראה קשה לי מדי אני במשך שבועיים , פעם בסדר לי עם זה ופעם אני לא מצליח להתמודד עם זה ורע לי מאוד מאוד , גם שאני איתה אני חושב על העבר שלה וזה מרחיק אותי ממנה וזה לאט לאט הורס לנו את הקשר ..אנחנו אוהבים מאוד אחד את השני ואני לא רוצה לוותר על המלאכית הזאת היא בחורה מקסימה אני אוהב אותה מאוד ...מה לעשות ??תעזרו לי אני כבר משתגע מזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשהההה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשהההה - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    25/01/2012

    אלי יקר,

    נסה להתבונן על הדברים מנקודת מבט אחרת. דברים לא קורים במקרה, לכל דבר יש סיבה ומשמעות. המלאכית הזו, כפי שאתה קורא לבת-זוגתך, כנראה לא נועדה להיות שותפתו לחיים של אף אחד משני הבחורים איתם היא הייתה בעבר, ולמרות שמערכות היחסים ביניהם היו רציניות, משהו השתבש והיא, כאמור, לא נישאה לאף אחד מהם, בסופו של דבר. נראה שהייתם צריכים לפגוש זו את זה, להתאהב ואולי אף לחיות את חייכם יחד.
    מבחינתך, הפרידה משניהם הייתה מתנה עבורך. כך פגשת בה כאשר היא פנויה עדיין, טוב לכם יחד ואתם מאוד אוהבים וזה מה שחשוב. ההווה הוא החשוב.
    גם לך, כמו לה, היו חיים שלמים לפני שהצטלבו דרכיכם. מה שהיה היה בעבר, פחות מעניין מאחר ואינו תופס חלק בחיי אף אחד מכם יותר. נסה להשאיר את העבר במקומו הטבעי, בעבר.
    מאחר והאהבה שלכם כה גדולה, אני מאמינה שאם תקום ותלך, כי לא תצליח להתמודד עם מערכות היחסים הקודמות בחייה, יהיה לך לא פחות קשה ובמקרה כזה, תקשה גם עליה. נראה לי שאהבה כל-כך גדולה שווה מאמץ, שווה שתתמודד עם הרגש הזה שפוגע בקשר שלכם. אם תצליח לשחרר את העבר זה יהיה בבחינת המוצא המיטבי.
    טוב שאתה מנסה, לעת עתה, להתמודד. נסה להיאחז בימים היותר טובים. אני מקווה שמספרם ילך ויגדל לעומת מספר הימים הפחות מוצלחים, בהם אתה מתקשה להתמודד. נסה להיאחז באהבה שלכם, ב"יחד" שלכם ובזוגיות היפה שיצרתם יחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם להגיב
    נטלי
    23/01/2012

    יש לי ידיד ממקום העבודה הקודם בו עבדתי ,עבדנו יחד 3 שנים הקשר היה ממש הדוק היינו מדברים המון וכאשר עזבתי הוא אפילו קנה לי מתנה בנפרד משאר המשרד, הוא ביקש לשמור על קשר איתי וכך היה (לא מדובר בקשר מיני).
    אולם הוא ממש מעצבן אותי ,הוא מתקשר מתי שנח לו ואין לי בעיה עם זה, אולם אם אני מתקשרת הוא אף פעם לא עונה ותמיד חוזר רק אחרי שבוע וחצי , כך שלי אין שום אפשרות לתקשר איתו מתי שאני רוצה ונח לי ...למרות שדברתי איתו על הנושא הוא ממשיך ועוד טוען שאני עושה מזה סיפור... האם אני מגזימה? האם יש טעם לקשר כזה? האם כדאי לא לענות לו יותר ולייבש אותו ? איך מסבירים לו שזה פוגע בי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם להגיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם להגיב - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    24/01/2012

    נטלי יקרה,

    התשובה לשאלתך טמונה ברצונך לשמור איתו על קשר, ברגשותייך כלפיו (גם אם לא רגשי אהבה, רגש של חיבה לידיד), ב"מקום" שהבחור הזה "תופס" בחייך וביכולות הקבלה וההכלה שלך לקבל ולהכיל את התנהלותו, התנהלות אשר מתקיימת בשני קטבים מנוגדים. מחד, הוא מעוניין בחברתך ובשיחות עמך ועל כן הוא יוצר קשר. את, כנראה, חשובה לו ותופסת "מקום" בעל חשיבות בחייו והעובדה שהוא קנה לך מתנה באופן אישי מעידה על כך כמו גם, הקשר ההדוק שנרקם ביניכם בתקופה בה עבדתם יחד. אולם, מאידך, הוא אינו עונה לשיחות שאת יוזמת וטורח לחזור אלייך לאחר פרק זמן מכובד (בלשון המעטה), כאשר "בא לו" ונוח לו ואינו משתדל לשנות את דפוס הפעולה הזה למרות שפנית אליו והבהרת לו שלא נוח לך ולא נעים לך שכך הוא מתנהל. ויותר מזה, הוא "תקוע" בשלו וטוען שאת לא בסדר כי את "עושה מזה סיפור".
    נראה כי הבחור "עסוק" בעצמו, בראש ובראשונה, ובנוחיות שלו. הוא כ"כ "עסוק" בעצמו עד שאינו מבין אפילו על מה את מדברת. לכן, כפי שכתבתי לך בתחילת דבריי, תגובתך כלפיו נגזרת מחשיבותו בחייך. אם הוא חשוב לך ואם את מסוגלת להכיל אותו כפי שהוא (ועולה מפנייתך שלא) אז... זה הוא וכך כנראה הוא ימשיך להתנהל. במידה וקצת בהתנהלותו זו (ונראה לי שאת כבר "שם"), תוכלי "לאוורר" מעט את הקשר, בדומה למה שהוא עושה, ואז תוכלי לבחון באם את מעוניינת ל"שמור" אותו בחייך או לשחרר לחלוטין. ייתכן כי השינוי בהתנהלותך כלפיו יגרום לו להבין ולהפנים שאפשר גם אחרת, שאפשר לענות לך כאשר את מתקשרת, שאפשר לחזור אלייך בפרק זמן קצר יותר, שאפשר להתחשב גם בתחושותייך. לעיתים ה"אסימון נופל" באופן המיטבי כאשר אנו חווים על בשרנו את מה שעד לפני זמן לא רב לא הבנו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נידמה שאני במבוי סתום
    טוטי
    22/01/2012

    אני ובן זוגי ביחד כמעט שלוש שנים- מבחינת שנינו זו תקופה ארוכה ורצינית.
    אחרי 8 חודשים עברנו לגור ביחד, עכבור שנה, בה אני הייתי בנענים הווא ניראה מאושר גם כן, הוא ביקש הפסקה(נפלה עליו תקופה קשה מהרגיל בכמה תחומי חיים).
    כעת הוא מחפש שוב דירה למגורים משותיפם עימי-יש לציין שבפעם הראשונה הוא הגיעה והכל היה מוכן, הפעם התעקשתי שאם הוא ירצה הוא יחפש ויסדר הכל, כך שאני אבוא והכל יהיה מוכן.
    רבים אומרים לי שללא שינוי "דרגה" ועליה במערכת היחסים (הצעת נישואין\אירוסין) אני לא צריכה לעבור לגור איתו שוב, הרי היינו שם כבר פעם, אין טעם לחזור לאותו מקום.
    אני דיי מסכימה עם זה, לדבר איתו על זה נידמה שכך אראה שאני לא מכבדת את עצמי, אני מנסה לרמוז ולדחוף אותו לכיוון, נידמה שבנתיים ללא הצלחה, אבל מעבר לכך, אני נשארתי פגועה עוד מאז, וכעת כבר איני "שרופה" עליו, דיי התקררתי וכעת אני לא רק מעופפת בעננים אלא יכולה לראות בעיניים צלולות מה קורה. השינוי ביחס שלי אליו קצת מתריע לי ומדליק נורות אדומות, איני בטוחה שאני רוצה את ההצעה שלו.
    נידמה יל שאולי אנחנו צריכים לנסות לשקם את הקשר\הזוגיות שלנו, אני פגועה מאוד, מבולבלת, הוא מתקשה להחליט בנוגע לכיוון הרציני בנוגע אליי.
    אולי יש עצה?
    או מילה מעודדת, אם יש צורך בפרטים אשמח לספקם עד גבול האפשר
    יש לציין ששנינו צעירים למדיי אני בת 21, והוא בן 24 , אך עברנו מספיק בחיים.
    למרות הגיל אבקש להתייחס ברצינות :)
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נידמה שאני במבוי סתום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סמכי על עצמך

    עדי בדיחי
    23/01/2012

    הי טוטי,

    ראשית אין מה להתנצל- אף פעם לא צעירים מדי לחוות אהבה, קשר משמעותי או רגשות. את ניסחת מה שאת עוברת באופן רהוט, ואני שמחה על כך.

    לענייננו- ה"מסביב" שלך מאוד דואג לך ורוצים להגן עלייך באופן טבעי- שלא תחווי שוב דחיה מצידו לאור העבר שלכם יחד. בד בבד את אומרת שאת בכלל לא בטוחה שאת מעוניינת בהצעה שלו- כך שאם תדחפי אותו לכיוון גם תחושי לא מכבדת את עצמך, וגם תיקלעי למצב מסובך- אני מביאה אותו למצב של הצעה לחתונה אבל לא באמת רוצה בה? לכן צריך לעשות קצת סדר.

    המעבר החוזר למגורים משותפים הוא עצמו להערכתי עליית מדרגה. ולמה? בזמן הזה שניכם חוויתם, עברתם, שניכם ראיתם דברים אחרים והוא קיבל את הזמן שרצה. עכשיו נותר לו להוכיח או לתת לך תחושה אמיתית ומבוססת מספיק- שהוא רוצה בך ומעוניין באופן רציני. כפי שהתחלת ועשית טוב- ביקשת שהוא יחפש את הדירה ויכין אותה. זה חלק מהעינין- לבדוק עד כמה הוא רוצה הפעם. המגורים הבאים שלכם יחד לא יהיו כמו הקודמים- את תיזהרי יותר בשל מה שחווית, את תבדקי יותר ותהיי יותר על הקרקע. לכן אני לא מסכימה עם האמירה שאתם מתחילים מאיפה שהפסקתם- קרה הרבה מאוד באמצע. חשוב לבדוק- האם הרגש עדיין חזק? האם אני רוצה בו להמשך? האם הוא רציני כלפיי? כל זה תוכלי לבדוק במעבר המשותף.

    במילים אחרות, כדאי לקחת את הזמן, להקשיב לעצמך ולבדוק מה א-ת מרגישה עם המעבר החוזר לגור יחד, האם הוא השתנה לדעתך, וכמובן לשוחח איתו ולהגיד לו "דוגרי" מה עבר עלייך בינתיים ומה את מרגישה לגבי הקשר. זה מאוד חשוב. עם זאת לחדד שאת מוכנה לתת עוד צ'אנס (אם אכן כך).

    סמכי על עצמך ועל תחושותייך, נסי לראות המעבר הזה כעוד שלב בקשר, עוד שלב במערכת היחסים. אני מאמינה שאם הוא באמת רציני כלפייך- הפעם הוא לא יפשל.

    בהצלחה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התחייבות

    נעמה
    19/11/2012

    הי. מאוד מבינה ללבך. אני חושבת שהדבר החשוב ביותר הוא להצהיר על כוונות, גם אם לא להתחתן באופן מיידי (כיוון שאתם בהחלט צעירים). אני חושבת שרכישת טבעת אירוסין תעשה נפלאות בקשר, כיוון שהיא תספק לך את הביטחון הנחוץ לך ולקשר כולו. הציגי לפניו את האפשרות הזאת וראי כיצד הוא מגיב. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה או חשש?
    חסויה
    22/01/2012

    היי אני יוצאת עם מישהו כבן גילי ,אני בת 19 הוא בן 21.
    וכשלושה חודשים הקשר כבר נמשך, לאורך כל הזמן הזה לא יזמתי אפילו לא במקצת בקשר. לא התקשרתי כמעט לא יזמתי פגישות בכלל, כלום, הכול הוא הציע יזם התקשר וכו' והאמת שזה פגע בו ,עשינו על זה שיחה והוא אמר שזה מרגיש לו כאילו אני לא רוצה וזה פוגע שרק צד אחד מעוניין ויוזם ועושה אבל השני פסיבי לחלוטין,אני בשורה תחתונה לא נותנת לו את היחס האוהב מהצד שלי ורק הוא נותן ונותן.
    זה קשר ראשון רציני שלי ואני פשוט לא יודעת איך להתנהל, אני לא יודעת אם להתקשר או לא ולפעמים אין לי חשק להתקשר כי אני לא יודעת על מה נדבר ואז זה ירגיש לי מביך ולא נוח, אני כאילו מפחדת אבל מצד שני אני חושבת לעצמי האם הפתיחות והנוחות בחברתו יגיע במידה ואני אתחיל יותר ליזום ולזרום ופחות להיות כזו מחושבת וחוששת מאיך שיהיה.
    השאלה אם זה עניין של זמן וגם יוזמה שלי תחושת נוחות ופתיחות או שאם זה ככה עכשיו כנראה שזה לא זה?
    בבקשה אשמח מאוד לעצה.
    יש לציין שאני כן מרגישה אליו אבל אני פשוט לא מרגישה הכי בנוח או הכי פתוחה, אני עדיין חוששת ולא יודעת איך לגרום לקשר הזה להיות יותר פתוח וזורם כמו שאצל כל הזוגות. כאילו קשה לי להפגין אהבה ואני לא יודעת למה. בנוסף דיברנו על זה שניתן לזה עוד צ'אנס והבטחתי לעבוד על זה וליזום עכשיו הרבה יותר, אז עוד שאלה שמטרידה אותי זה מה המינון , האם אני צריכה עכשיו ממש ליזום הרבה ולהתקשר הרבה? אני פשוט לא רוצה שזה יראה כאילו אני רודפת עכשיו אחרי שהייתי פסיבית לחלוטין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אהבה או חשש?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקטיביות בקשר

    עדי בדיחי
    23/01/2012

    שלום חסויה,

    היטבת לתאר מה עובר עלייך והעברת את התחושה שאת נמצאת בה בצורה יפה.

    את כותבת שזה קשר ראשון שלך, איתו מגיעה תחושה טבעית של חוסר ביטחון- מה לעשות, איך לפעול, איך זה יראה לצד השני, האם להשתנות פתאום מקצה לקצה- מפאסיבית למאוד אקטיבית, וכו'. קודם כל חשוב לציין שזה טבעי ונורמלי שתחושי ככה. מצד שני, טבעי גם שהחבר שלך ירגיש שאת לא מעוניינת בו- אם כל השיחות מגיעות רק ממנו. חשבי רגע על המצב ההפוך- למשל, עלייך ועל חברה טובה שלך. כל פעם את יוזמת את המפגש ומתקשרת, מאחלת לה מזל טוב ביומולדת ופועלת כדי שתצאו ותבלו יחד. אבל היא, כבר תקופה ארוכה- לא יוזמת. מדברת איתך ונפגשת איתך אבל לא מחזירה טלפונים. איך תרגישי? בשלב מסוים או שתתייאשי, או שתעלבי ותפתחי את זה איתה. ויאמר לזכותו שזה מה שהוא עשה, ז"א, הבחור מעוניין להמשיך בקשר ואת חשובה לו והוא זקוק לפידבק ממך. איך ידע מה את חשה או האם את מעוניינת בהמשך הקשר- אם לא תפעלי לטובת העינין?

    באשר לשאלתך עד כמה להיות אקטיבית- אז כמובן לשמור על מינון.תסגלי לעצמך מנהג שאת מתקשרת אליו פעם ביום, ושולחת אס.אמ.אס אחד או שניים ליום המתעניין בשלומו או מאחל לו בוקר טוב. בתור התחלה זאת אקטיביות שתהיה כיפית לשני הצדדים. לשאלה האם לא יהיה לכם על מה לדבר אם תתקשרי- מה קורה כשהוא מתקשר? יש על מה לדבר? השיחה לא תשתנה אם את תתקשרי או לא, אלא רק התחושה שבן הזוג שלך יקבל- הנה, היא מתקשרת, היא הבינה מה אני מרגיש.

    לסיכום, חשוב שתביני שפתיחות וכנות בקשר היא המפתח להמשכו. החבר שלך עשה מעשה חכם- הוא בא וסיפר לך איך הוא מרגיש. נסי גם את לספר לו מה את מרגישה, כי אם תמשיכי להיסגר כלפיו בסופו של דבר הוא עלול לקבל מסר לא נכון= שאת לא מעוניינת בו ולא יודעת איך לסיים את זה. על מנת שהוא לא יחוש ככה- עבדי על עצמך ותהיי בטוחה בעצמך. הכותרת של הודעתך היא "אהבה או חשש"- אני מאמינה שאת חוששת הרבה, ולא לצורך. אם הקשר הזה חשוב לך, ואם את מאמינה שאתם מתאימים, כדאי שתביעי את מה שאת חשה- גם להגיד לו שאת לא תמיד מרגישה נוח להיפתח- זה עדיין להגיד לו מה את מרגישה. חשבי על כך.

    בהצלחה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על המענה!!

    חסויה
    23/01/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה
    דיקלה
    22/01/2012

    יש לי חבר כבר 4 חודשים ואני אוהבת אותו אני יודעת שגם הוא אותי אבל יש מיקרים שמאוד מפריעים לי שיש לו הרבה פעמיים חוסר חשק לצאת לבלות בכל מני מקומות ולקדם את הקשר, הבילוי היחד שהוא מוכן זה סרט או מסעדה וזה קשה לי ושאני מנסה לדבר איתו על דברים הוא עונה 'לא יודע' מישו יכול בבקשה לייעץ לי ולומר ךי מה עלי לעשות כי בסך הכל אנחנו אוהבים וגם שניסינו להיפרד זה לא הלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קידום הקשר

    עדי בדיחי
    22/01/2012

    הי דיקלה ובוקר טוב,

    אם המטרה היא לקדם את הקשר, אזיי שלא מדובר רק בבילויים. השאלה היא מה מפריע לך- האם תחומי עינין הקשורים לבילויים משותפים- הם אלו שמהווים לדעתך בעיה, או קידום הקשר מבחינת תקשורת, תחומי עינין, הקשבה, שיחות וכו'.

    אם מה שמפריע לך הוא שהבחור "מצומצם" יחסית -אוהב ללכת רק לסרט או למסעדה ולא הרפתקן גדול- נסי אולי ללכת על דברים שגרתיים יותר כמו פיקניק בחוץ, טיול, צימר (לשבור שיגרה) וכו'- אבל להערכתי את זו שתצטרך ליזום את זה. אם הוא לא מעוניין אז כנראה שזה אופיו ותצטרכי לברר עם עצמך עד כמה העינין מפריע לך- האם את בכל זאת רואה בו פרטנר טוב, למרות השוני הזה ביניכם.

    אם מה שמפריע לך הוא "חוסר תזוזה" של הקשר, ז"א, את מרגישה שאת זקוקה לבילויים פחות שגרתיים- כדי לעורר משהו בקשר ולהרגיש אותו "חי", נסי לאתר את מקור הבעיה. מה בדיוק מפריע לך, האם תוכלי להרגיש חופשיה לשתף אותו. יתכן והוא פאסיבי יותר מטבעו וזו הסיבה לתשובה "לא יודע", זה קורה אצל הרבה מאוד זוגות- צד אחד מפעיל יותר, יוזם יותר, בעוד צד אחר מופעל ומחכה שהשני יזום. שוב, העינין הוא לבדוק עם עצמך האם למרות השוני הזה את בכל זאת אוהבת ורואה בו שותף להמשך.

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבולבלת
    יובל בר
    21/01/2012

    שלום, ברצוני לשתף במשהו ממש מוזר שקורא לי.
    אני בת 18 וקצת, עדיין לומדת בתיכון ואף פעם לא היה לי חבר רציני רק כל מיני קטעים שנמשכו לא יותר מחודש.. ביניהם היו בני גילי וכמה גדולים ממני ב3-4 שנים.
    הקטעים האלו לא היו יותר מאשר לצאת להיפגש ולדבר.
    הבעיה שלי היא כשסתם אני מתחילה לדבר עם מישהו ישר אני רואה לאן כיווני השיחה מתקדמים וברוב הסיכויים לא תתחיל סתם לשיחה לצורך ידידות.
    תמיד אני נהיית מחושבת מידי איך אני אענה לו לעומת איך שהוא ענה מה להגיד מה לשדר וכדומה, אני מתלהבת מהדיבור איתו מראה את התמונות לחברות, מדברת עליו ומתייעצת איתו עם חברותיי ואז לאחר זמן מועט פשוט יורד לי ממנו ולא ככ יפריע לי שלא נדבר ואני לא מחכה להודעות או טלפונים ממנו והכל חוזר לקדמותו ויצא שסתם התלהבתי, הראיתי דיברתי ולא קרה שום דבר. לפעמים אני גם חושבת לאחר מכן שזה בכלל לא הטעם שלי ואני לא נמשכת אליו. השאלה היא אם אני אמורה להרגיש משיכה ישר או עם הזמן אחרי דיבורים ופגישות? אם אני צריכה לחשוב עליו כל הזמן לצפות להודעות ולהתרגש כשהוא שולח הודעה או שזה אמור לבוא סתם בטבעיות? והאם אפשר בבקשה להסביר את התופעה כי זה לא שאין לי קטעים עם בנים פשוט אף פעם לא יוצא מהם משהו וזה איכשהוא תמיד בגללי.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבולבלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משהו נוסף,

    יובל בר
    21/01/2012

    וזה לא שאין לי צורך בזה, תמיד כשאני רואה זוגות אני ממש מקנאה ואני מדמיינת ככה ורואה את העתיד שלי עם מישהו. בנוסף אם כבר עתיד, תמיד מי שאני יוצאת איתו או מדברת איתו, אני מדמיינת שאנחנו כבר חברים ואנחנו נפגשים וחיים יום יום ואז ככה אני רואה אם זה מתאים אם אני רוצה בזה וכו ואני יודעת שזה ממש לא אמור להיות כך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל בסדר, לשחרר :)

    עדי בדיחי
    23/01/2012

    שלום מבולבלת,

    קראתי את מה שאת כותבת, להערכתי לא מדובר במשהו מוזר. את בגיל כזה שמנסים הרבה, והגיל הזה בעיקר משמעותו היא חיפוש עצמי- מה אני רוצה, מה אני אוהב, מה לא, למה אני נמשכת ולמה פחות. וזה יכול גם להשתנות תוך כדי אירועים או תקופות בחיים. אין ממש כללים האם זה נורמלי או לא, האם זה מקובל להרגיש כך או אחרת או לא.

    פרפרים והתרגשות יכולים לבוא ממש מיד, ויכולים לבוא גם אח"כ לאחר היכרות עם האדם שמולך- לגלות עליו צדדים שלא ראית בהתחלה, משם דווקא מגיעה ההתרגשות והציפיה לפגוש אותו.

    אם בחור "לא עושה לך את זה", ויורד לך ממנו מהר- כנראה שזה לא מתאים. פשוט עוד לא מצאת את הפרטנר שלך. זה לא אומר שמחר מחרתיים לא תמצאי :) מה שכן הייתי ממליצה לך לא לחשוב על כל מילה ועל כל ניסוח שתגידי- תזרמי, תשתחררי, יתכן וזה מה שמפריע לקשרים להתקדם- הבקרה העצמית המוגזמת של איך לומר, מה להגיד, איך זה ישמע. אדם שנפגש איתך מעוניין להכיר אותך ואת מי שאת. אם תחשבי על כל ניסוח ועל כל מילה ואיך זה יתפרש- את לא תהיי ממש "את", אלא משהו אחר, לא "שלך" וזה ישודר החוצה. נסי לזרום, ותראי איך תרגישי.

    לגבי זה שאת מדמיינת איך תהיו זוג בעתיד וכו'- לדעתי זאת חשיבה בוגרת ביותר, את לוקחת אחריות ואת בודקת עם עצמך האם בעתיד את רואה אותו איתך. הרבה פעמים זאת אינטואיציה- תפתחי אותה, זה יעזור לך גם בהמשך. גם פה אני חושבת שאת מתנהלת נכון. תאפשרי לחיים לזמן לך את האנשים והאירועים - כל השאר יבוא בזמן שלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהבה מהי?
    ליהי
    21/01/2012

    אהבה או לא?ליהי 13:37 21.01.12
    שלום ..,רציתי לדבר על מה שעובר על המחשבות שלי שאני מרגישה כבר כמה ימים ספורים .
    יש לי חבר כבר עוד מעט שנה ,אני מעריכה ואוהבת אותו..

    אך לעומת זאת בזמן האחרון אני כבר לא כלכך מרגישה את האהבה הזאת
    אני לא יודעת להסביר את זה אבל אף פעם לא ידעתי איך מרגישים שאוהבים
    זה מוזר אבל זה ככה מרגיש אצלי בלב וגם אמרתי את זה לחבר שלי והוא אמר שאני מבולבלת
    יש לי ידיד שהוא הידיד הכי טוב שלי והבן אדם הכי מיוחד שהכרתי
    בזמן האחרון הידיד הזה עולה לי במחשבות כל הזמן
    אתמול יצאנו וממש התקרבנו אחד לשני פיזית ונפשית
    חיבקתי אותו כל הזמן והוא כל הזמן הסתכל עליי ,פעם לפני שהיה לי חבר כולם אמרו לי שהידיד הזה דלוק עליי והיום הוא דלוק על חברה הכי טובה שלי
    ואני מקנאה כואב לי לראות אותו ככה מחזר אחרייה
    והיא לא שמה עליו הוא כזה ילד זהב
    לא בגדתי בחבר שלי ,אבל עדיין הרגשתי איתו רגש חזק ,אולי לא של אהבה.
    פשוט רגש שלא יצא לי להרגיש עם הידיד הזה .. כשאני נמצאת לידו או חושבת עליו
    באמת שאתמול רציתי לנשק אותו מרוב שהוא כזה מקסים אליי אני מרגישה שאני נמשכת אליו
    אני באמת מרגישה בוגדנית בחבר שלי כי אני חושבת על ידיד שלי ככה
    אבל מי יודע אולי זה תקופה וזה יעבור ואולי לא..?
    בכל מקרה אני לא יכולה לספר את זה לאף אחד
    מה את אומרת?אני צריכה התגובה שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אהבה מהי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • על אהבה לעומת התאהבות

    דורית כהן
    22/01/2012

    ליהי היקרה, ראשית, תודה על ההזדמנות שאת נותנת לי לדבר קצת על אהבה באופן כללי!
    אין לי בשבילך תשובות פשוטות. אהבה זה משהו מורכב, יש בה הרבה רובדים שונים.
    נדמה לי שמה שאת מדברת עליו יותר זו ההתאהבות. הפרפרים, ההתרגשות. אלו תחושות שנדלקות בנו לפעמים ברגע, ויש בהן משהו מאוד טוטאלי וסוחף, חייתי, עמוק. זה מציף אותנו כמו גל ולא מאפשר לנו לחשוב על משהו אחר. פולש למחשבות שלנו כל רגע.
    יש אנשים שמחפשים כל הזמן את ההתאהבות הזאת. ההידלקות. כי זה ממש כיף. אומרים שזה כמו להיות ב"היי" מסמים. זו תופעה פיזיולוגית שקורית לנו במוח. הצפה של אנדורפינים, טרנסמיטרים שמאפשרים למוח להרגיש תחושות של אושר וסיפוק.
    כאשר אנחנו מתבייתים על מישהו שמתחיל לעשות לנו את זה כמו שקרה לך עכשו מול הידיד, אז דווקא העובדה שהוא דלוק על חברה שלך יכולה אפילו להגביר את המשיכה אליו. דווקא הדבר האסור עלינו, או המסוכן, מושך עוד יותר.

    לעומת זאת קשר מתמשך יותר תמיד מאבד את הריגוש הראשוני של ההתאהבות, של ההידלקות. נגזר עלינו שככל שנהיה זמן רב יותר עם בן זוג - ההתאהבות בו "יפוג תוקפה", ואם מה שאנחנו בעיקר מחפשים זה הריגוש הזה, הפרפרים, אז נגזר עלינו למצוא שוב ושוב פרנטרים חדשים, כדי לחוש את התחושות הללו!!!

    הרבה זוגות מצליחים לעשות את המעבר מהתאהבות לאהבה מתמשכת. כאן זה כבר דבר אחר לגמרי! אהבה, בשונה מהתאהבות, היא זיקה של איכפתיות, של הערכה, פירגון, תמיכה, דאגה, שותפות, מחוייבות, אחריות, וכמובן חשוב שתהיה בה משיכה מינית והנאה ויכולת לבלות ולשוחח ולשתף זה את זו.

    כך שהאהבה אינה מתקיימת רק בעולם הרגש. היא שולחת שלוחות הרבה מעבר לעולם הרגשי. זו כבר הווייה, עמדה מול בן הזוג ומול עצמך ומול העולם. וזו גם בחירה. בחירה שאומרת: אני איתך ולא עם מישהו אחר ואני משקיעה את כל כולי ביחסים איתך.

    לכן חשוב קודם כל למצא את בן הזוג המתאים לך ביותר, שעונה כמה שיותר על מן ההיבטים שהזכרתי קודם, ולא רק גורם לך לפרפרים ולריגוש. מאוד יתכן שהעובדה שאת עכשו נמשכת לידיד הזה מעידה על כך שבן זוגך הנוכחי לא באמת מתאים לך, ומשהו בך יודע זאת בצורה אינטואיטיבית ומפנה אותך לחיפוש בן זוג חדש. לפני שאת מפנה את תשומת ליבך למישהו אחר - בדקי בינך לבין עצמך את האיכויות של בן הזוג הנוכחי מול הצרכים שלך בקשר בטווח הקרוב ובטווח הארוך. (לא ציינת בת כמה את).

    אם אינך שלמה עם הקשר הנוכחי - חשוב לדעת לסיים אותו יפה, בצורה ישרה.





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורית תודה רבה

    ליהי
    22/01/2012

    אני באמת חושבת על הידיד הזה כל הזמן ואני ממש נמשכת אליו
    אני לא מעיזה להיפרד מחבר שלי
    הוא כלכך אוהב אותי
    ואני בת 17
    לא נעים לי מאף אחד כי אני יודעת שכל צעד שאני יעשה זה יהיה טעות ומאוד קשה לי לפגוע באנשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מסיימים קשר?

    דורית כהן
    22/01/2012

    ליהי היקרה, אינני מופתעת שאת רק בת 17...
    תראי, אם אם נשארת בקשר עם חברך בגלל שאת מרחמת עליו ונמנעת לפגוע בו - תדעי לך שזה עלול לפגוע בו ולהשאיר בו יותר צלקות אם תשהי זאת. אם הוא יגלה שאת דלוקה על מישהו אחר - זה עלול לפגוע בו יותר מאשר אם תהיי ישירה וישרה איתו, ותמשיכי את השיחה שהתחלת כבר לאחרונה כפי שכתבת לנו בהודעה הראשונה שלך ותגידי לו שרגשותייך אליו כבר אינם מספיק חזקים, וכי את זקוקה לפסק זמן.
    בגילאים שלכם, כל שיחה כזאת נחרתת עמוק מאוד ומשפיעה אחר כך על איך הוא יראה את המין הנשי. אם תהיי ישרה איתו - הוא יוכל לתת אמון בנשים. אם תבגדי באמון שלו - הוא עלול בהמשך להיות חשדן ומריר כלפי נשים אחרות.

    חשוב לדעת שמה שעובר עלייך עכשו בהקשר לאיך מסיימים קשר הוא חלק בלתי נפרד מעולם האהבה. אין אפשרות להיכנס לעולם הזה ולא לצפות שיהיה גם כאב ופגיעה לפחות אצל אחד הצדדים. אלו חוקי המשחק. מי שלא רוצה להיפגע - שלא יתאהב מלכתחילה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעצה בבקשה!!
    חסויה
    20/01/2012

    היי אני בת 19 התחלתי קשר רציני עם מישהו בן גילי. אנחנו כבר 3 חודשים ביחד ולאחרונה מרגיש לשנינו שהקשר מתפורר, לי יש אנורקסיה וסיפרתי לו על כך לא מיד בהתחלה אלא יותר מאוחר, זה ברור שזה קצת כבד עליו כי אני לא אוכלת ממש ואני צריכה לעלות במשקל,הוא אומר לי שאני פשוט שלד אני אפילו חושבת שזה מרתיע אותו.
    מבחינת המחלה הגעתי לשלב נורא חמור,דפוק נמוך,בעיות בלב,כאבים בגוף קר לי כל הזמן אני עייפה כל הזמן וכזו מבואסת כמובן שזה לא תלוי בו ולא קשור אליו אלא לבעיה שלי כרגע שגם לא חדשה אצלי פשוט החמירה בצבא (5 שנים במחלה).אני עושה מאמץ עצום לטפל בעצמי ואני בתהליך טיפולי.הוא מנסה לשרוד את זה להסביר לי לדבר איתי ולעזור. עד שלב מסויים הוא לא הבין עד כמה המצב שלי רע מבחינה פיזית, הכול ביחד זה פשוט מתיש. בנוסף לכל זה אני הרבה פחות יוזמת בקשר אם בכלל, הוא תמיד מתקשר הוא תמיד מציע לצאת הוא תמיד עושה ומראה אהבה כפליים ממה שאני מראה, העניין הוא שאני מפחדת ליזום כי אני מפחדת מלהיפגע או שאני פשוט מרגישה לא בטוחה או שאין לי אומץ ליזום כי אני מרגישה שאני צריכה אישור כל הזמן שהוא כן רוצה להיות איתי וכן רוצה להיפגש. אני לא אוהבת לחפור ולהציק אבל מצד שני זה כבר הגיע לרמה שזה פוגע בו והוא אמר לי זאת שהוא פשוט נפגע ואני ללא ספק מבינה אותו כי זה לא נעים לתת כל הזמן ולא לקבל בחזרה. אני פשוט לא ממש יודעת איך להתנהל במערכת יחסים ולכן זה גם מקשה עוד יותר עליי. מה דעתכם על כך? האם יש לכם עצות עבורי כיצד להתנהל ו"להציל" את היחסים כי הם ממש קורסים, הוא פגוע ממני ואני לא יודעת מה לעשות. חוץ מזה שאני בתקופה לא ממש טובה שלי כי ההחלמה מהאנורקסיה דורשת ממני כוחות עצומים אבל מצד שני הקשר הזה מדרבן אותי לצאת מהמצב. עצות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעצה בבקשה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעצה בבקשה!! - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    20/01/2012

    מיה יקרה,

    נראה כי בתקופה קשה זו בחייך זימנו לך החיים קרש הצלה. הבחור הזה נכנס לחייך ולמרות הקושי האובייקטיבי שלו (ושלך, כל אחד מכם בנפרד), קושי הנובע ממחלתך, הוא ממשיך להיות לצידך, לתמוך ולאהוב.
    מעשיו והתנהלותו הכללית (ועצם העובדה שהוא מתמודד עם מחלתך ועם הקשיים הנלווים אליה לאחר זוגיות בת שלושה חודשים בלבד ) מעידים על רגשותיו כלפייך. את לא צריכה לחפור ולהציק, כפי שציינת, כדי לדעת מה הוא חש כלפייך.
    ציינת כי הוא מתקשר, יוזם, רוצה להיפגש ובאופן כללי רוצה לבלות בחברתך. עוד ציינת כי הקשר עמו מדרבן אותך לטפל בעצמך. לאור זאת, למרות חוסר האנרגיות שלך, עשי כל שביכולתך כדי לשמור על הזוגיות הזו. נראה כי הוא מוצא חן בעינייך לא פחות משאת מוצאת חן בעיניו. התנהלי כך שהוא לא רק לא יפגע אלא יחוש שמקומו הטבעי הוא במחיצתך. במילים אחרות, נסי ליזום מפגשים, שיחות טלפון והרעיפי עליו הרבה תשומת לב, הראי שאכפת לך ושאת אוהבת גם כן.
    לא פחות חשוב הוא שתעשי את הדברים הנכונים על-מנת לטפל במחלתך. היעזרי באנשי מקצוע, טיפול רפואי, טיפול תרופתי, אם יש צורך בכך, כך שתוכלי לעלות על המסלול הנכון לרפואה שלמה. אני מאמינה כי כאשר תחושי טוב יותר, פיסית ונפשית, הדבר ישפיע לטובה על התנהלותך הכללית בכלל ועל התנהלותך בתוך הקשר הזוגי בפרט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על המענה, עזרת לי!

    חסויה
    20/01/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום