מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה על תוצאת בדיקת הולטר לבעודד23/05/2016
שלום רב ,
אני בן 41 לחץ דם ודופק תקינים. BMI 21 . בדיקות דם תקינות. תת פעילות בלוטת התריס מאוזן. אקג פרט ל RBBB תקין. אקו לב לפני שנה וחצי תקין.
הופנתי להולטר לב עקב תחושת של דפיקות לב חזקות סדירות במהלך היום ובלילה שמפריעות לי להירדם. הדפיקות החלו לפני כחודשיים ונמשכות גם עכשיו אם כי בעוצמה פחותה.
תוצאות הולטר:
קצב בסיסי: סינוס
דופק מינ' 50 מקס' 106 ממוצע 65
PVC'S אין
APC'S אין
הפרעות הולכה: אין
שינויים משמעותיים בקטע ST: דינמיקה בגלי T
האם השורה האחרונה יש לה משמעות ויכולה להסביר את הדפיקות חזקות שאני מרגיש?
האם קיים טיפול לבעיה זו (הדפיקות) או פשוט להמשיך להיות עם זה ?
יש לי רק תוצאות הפיענוך של הבדיקה ללא דפי גרפים עצמם שעדיין לא קיבלתי ולא אקבל בקרוב.
האם במידע ותמליץ לי לפנות לקרדיולוג יש טעם ללכת ללא תרשים עם דף סיכום בלבד?
תודה רבה
עודד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על תוצאת בדיקת הולטר לב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר24/05/2016אין במה שרשמת עדות להפרעות בקצב הלב
לפנות לקרדיולוג מומלץ במידה ואינך מרגיש טוב
פירוט תרשימי האקג של ההולטר אמור להיות במחשב הרופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההולטר לב
ילן24/05/2016בצוע הולטר לב בעקבות בממצאים הבאיםץקשיי נשימה רק בשכיבה
אקו לב MILD MR
מטופל בלחץ דם עי טריטייס 1.25 פעמיים ביום
ליפיור 10 מג פעם ביום
בהולטר לב נמצא סינוס בריקרדיה VPBS בודדים APBS בודדים
דופק מינמלךי 45
מקסימלי 90
מה המשמעות ?
האם יש קשר לתרופןת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות מוקדמותגילת23/05/2016
בת 45. מגיל 40 סובלת מדופק מהיר שאובחן כסינוס טריכרדיה וגם מפעימות מוקדמות.
אובחנו בכל ההולטרים שעשיתי פעימות מוקדמות בעיקר חדריות (300 ביממה - בעיקר בודדות אך גם בזוגות ). לפני כשנתיים אירוע של SVT (דופק 127) וכעבור מס' חודשים אירוע של VT קצר שכלל 7 פעימות מוקדמות עם דופק 127. בכל בדיקות האקו לב - הכל תקין. האקו האחרון בוצע לפני חודשיים. תקין אף הוא.
בהוראת הרופא מטופלת מזה שלוש שנים בנורמלול במינון של 25 מ"ג ביום (וסובלת מלחץ דם נמוך בבסיסו שיורד עוד בהשפעת הנורמלול).
עליי לציין כי למרות הנורמלול, אני עדיין מרגישה פעימות מוקדמות (יש ימים בהם יש פחות ויש ימים בהם יש יותר) - גם במנוחה וגם במאמץ.
לאחרונה, לקראת הערב הדופק יורד ל-60 -59 (דבר שלא הרגשתי בעבר) ואף מסב לי הרגשה של חולשה מעין חוסר איזון ברגליים.
במשך היום דופק נורמלי שלעיתים מלווה בפלפיטציות הגורמות לדופק מהיר יותר והרגשה לא טובה ללא פעימות מוקדמות שנלוות לכך.
כאמור ביצעתי הולטר לפני שלושה חודשים שהראה רק פעימות מוקדמות חדריות בעיקר ואקו תקין לפני חודשיים. האם יש צורך בבדיקות נוספות לאור הממצאים אותם אני חשה? האם יכול להיות שהמקור הוא הורמונלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות מוקדמות - תגובה
ד``ר רוברט הפנר23/05/2016כדאי לעשות גם בדיקה במאמץ. אקו או מיפוי לב
כדאי לנסות להחליף נורמיתן לקרדילוק ייתכן ולחץ הדם יירד פחות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחוז גבוהה של אחוז CK בבדיקות דםיניב19/05/2016
שלום לדוקטורים,
בן 34, יחסית בריא.
לפני כשבועיים התחלתי דיאטה לניקוי רעלים... במסגרתה תזונה מאד דלה בימים הראשונים. בשלבים מאוחרים יותר - התזונה מתאזנת.
ביצעתי בדיקות דם בערך באמצע הדיאטה. הבדיקות היו תקינות למעט הערכים הבאים
%ck-mb(%) - 6.2
cpk-mb (IU/l) - 13 תקין.
שורה תחתונה - הערך של ה 6.2 חורג ב 0.2 מהמותר.
קראתי שזה מרמז על בעיות לבביות...
שאלותיי:
1. מה זה אומר בדיוק?
2. האם יתכן שהדיאטה שהיתה דלת חלבונים למספר ימים גרמה לפירוק חלק משריר הלב?
3.מה עושים מכאן..?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחוז גבוהה של אחוז CK בבדיקות דם - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/05/2016לא רואה בעיה בנתונים שציינת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות לב לא סדירות. כמה פעמים ביוםיעל19/05/2016
שלום דר
מזה שנים יש לי פעימות לב פתאם לא סדירות
וזה מסתדר לאחר כמה שניות .. ממש כמה פעימות
פתאם מהירות ולא מסודרות וזה עובר יש ימים כמה פעמים ביום.
עשיתי אקו לב והולטר שיצאו תקינים
השאלה שלי מה זה למה זה קורה? ואם זה לא יכול להוביל
חלילה לקרישי דם?
אני בת 38 לא מעשנת . תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות לב לא סדירות. כמה פעמים ביום - תגובה
ד``ר רוברט הפנר20/05/2016כנראה שמדובר בפעימות מוקדמות. אם תקראי פניות לפורום תביני עד כמה התופעה שכיחה. אין להן משמעות בריאותית הבעיה באם זה מפריע לאיכות החיים אז יש לכך טיפול תרופתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לתופעה של פעימה מוקדמתאורח16/05/2016
שלום,
אני בן 25 וסובל במשך כשנה מתופעה של פעימה מוקדמת. הדפוק שלי מיד לאחר השינה הוא 60 ובמהלך היום יכול להגיע ל-72 במנוחה. בדיקת אקג ובדיקה אצל קרדיולוג יצאו תקינות והקרדיולוג אמר להתעלם מהתופעה אך לעיתים ישנם התקפים של מספר פעימות ברציפות שגורמים לחשוב שאולי משהו לא תקין. האם תופעה זו מסוכנת ויש לערוך בדיקות נוספות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנוגע לתופעה של פעימה מוקדמת - תגובה
ד``ר רוברט הפנר18/05/2016נבדקת אצל קרדיולוג והוא אמר לך להתעלם.
פעימות מוקדמות זאת תופעה שכיחה וחסרת משמעות אצל אנשים ללא בעיית לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנושא דופק 1111111111111111111אביעד16/05/2016
דוקטור שלום רב
בן 31 ,בעקבות דופק מהיר במנוחה ( בין 90 ל120 באופן קבוע) נשלחתי למספר בדיקות הכוללות אקו לב מנוחה,אקו מאמץ,הולטר לב והולטר לחץ דם . כולם יצאו תקינות.
הרופא המליץ לי על כושר גופני. אני מבצע במשך החודש האחרון האחרון אימוני ריצה בערך שלוש פעמים בשבוע. לשמחתי הדופק מנוחה ירד פלאים אפילו לרמות של 55 פעימות לדקה. האם זה הגיוני ? זה לא נחשב דופק איטי מדי ? יכול להיות שההשפעה על תפקוד הלב כזו מהירה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בנושא דופק 1111111111111111111 - תגובה
ד``ר רוברט הפנר18/05/2016לא הייתה ואין לך בעיית דופק. ולא קשור לשום תפוקת לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קולחיצין ופריחה בפנים - דחוף !!אדי16/05/2016
בן 38 אחרי תיקון מסתם מיטראלי בעקבות תופעות פי פי אס : מס התקפים של סי אר פי גבוה ( דלקת עם נוזל בקרום הלב ) נוטל כבר למעלה כחודש 3 כדורי קולחיצין 0.5 ביום שהבנתי שאחד מתופעות הלוואי שלהן זה פריחה וגירוי בעור - שאכן הופיעו לי לראשונה בחיי - באיזור הפנים : האם סבירות גבוהה שזו הסיבה ? האם הורדת המינון ( שת"פ עם הרופא המטפל כמובן ) עשויה לשפר המצב ? איזו משחה אנטי היסטמינית עשויה לעזור בטיפול בפריחה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קולחיצין ופריחה בפנים - דחוף !! - תגובה
ד``ר רוברט הפנר16/05/2016כדאי שתראה את הפריחה לרופא עור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעות קצב לב בהריון שבוע 10 מודאגת,מישהי09/05/2016
שלום
אני בשבוע 10 להריוני. כבר משבוע 6 אני חווה פלפיטציות. הוסבר לי כי מדובר במצב שכיח בהריון. היה לי פליפיטציות גם לפני ההריונות לפני כ- 4 שנים.
הפליפטציות לכשעצמן אינן מדאיגות אותי. מה שכן מדאיג אותי זה שלפני יומיים חוויתי אפיזודה של דופק מהיר מאוד למשך 15 שניות- כ- 160 פעימות בדקה. הופיע בפתאומיות במצב מנוחה ונפסק בפתאומיות. הרגשה שהלב דוהר, אך ללא סחרחורת או חולשה. הדבר חזר על עצמו פעם נוספת באותו היום ומאוד נלחצתי והלכתי למיון.
אקג הראה פעימות מוקדמות והופניתי לביצוע הולטר לב והתייעצות עם קרדיולוג.
גם אתמול הייתה אפיזודה נוספת כזו.
שאלתי היא האם מדובבר בטכיקרדיה? האם אפיזודות אלו יכולות ליצור קרישי דם שיכולים לסכן את ההריון?
מחר אני עושה את ההולטר אך ייקח לפחות שבוע עד שאוכל להביא את התוצאות לרופא ואני חוששת להריון.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעות קצב לב בהריון שבוע 10 מודאגת, - תגובה
ד``ר רוברט הפנר09/05/2016כל דופק מהיר נקרא טכיקרדיה. יכולה להיות תקינה או לא.
מציע שתחכי לתוצאת ההולטר ולפגישה עם קרדיולוג.
טכיקרדיה לכשעצמה אם לא מדובר בפרפור לא מהווה סיכון להווצרות קרישי דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה ועוד שאלה
מעיין09/05/2016ראשית תודה רבה על התגובה המהירה.
האם הפרפור שיוצר קרישים הוא משהו שאפשר לראות באקג?
איך יודעים אם זה פרפור?
באקג שעשיתי הכל היה נראה תקין למעט פעימות מוקדמות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה המהירה ועוד שאלה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר10/05/2016אבחנה של פרפור נעשית באקג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה להורדת דופק מהירמשה08/05/2016
אני סובל מלחץ דם גבוה וגם מדופק מהיר. רופא המשפחה המליץ לי בנוסף לרמיפריל ואמלו שאני כבר לוקח על קונקור 5 מיליגרם. בעלון המצורף לתרופה כתוב שאין אונות הינה תופעת לואי נדירה לתרופה. חיפוש באינטרנט מלמד שהתופעה הינה שכיחה. מה נכון יותר?
ברצוני לציין שאיני סובל מתופעות לואי מהרמיפריל ואמלו.
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה להורדת דופק מהיר - תגובה
ד``ר רוברט הפנר09/05/2016תופעת לוואי לא שכיחה. תנסה. תמיד תוכל להפסיק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ דם משתנה יום אחד תקין יום אחד לאלימור04/05/2016
ד"ר שלום
אני בת 43 נוטלת נורמיטן פעמים ביום וציפרלקס.
שנים אני אובססיבית בעניין לחץ דם ומדידות חוץ מנורמיטן ניסיתי עוד הרבה תרופות קובנציונליות שגרמו לתופעוולטרת לוואי ובנוסף גם לא הורידו את לחץ דם. הולטרים עשיתי לא מעט פעמיים ופעם היה תקין פעם לא גם בהפרשים של חודשים קצרים.
עושה רושם שרק תרופות מבטא בלוקר קצת עוזרות.
אתמול עשיתי מדידות כל היום בבית כמו הולטר והכל היה תקין : 125/84
120/80
125/81
130/84
125/80
130/82
היום בבוקר לפני הכדורים מדדתי גם היה תקין 131/87
אך בצהריים שמדדתי ואציין שהייתי עצבנית הממוצע היה 145/95 ואחרי שעה אותו דבר.ואחרי שעתיים 140/90מאוד שונה מאתמול.
מה עושים במקרה כזה?
לפעמים הראשון מגיע ל 160 ואז זה יורד.
אתמול הייתי מאושרת מהתוצאות מתוך 30 מדידות רק 3 לא היו תקינות והיום אני בהלם מהשינוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחץ דם משתנה יום אחד תקין יום אחד לא - תגובה
ד``ר רוברט הפנר05/05/2016כפי שאת כותבת את אובססיבית.
מציע שתעזבי את המדידות האין סופיות המיותרות או שתפני לפסיכיאטר.
תטפלי באובססיות שלך ולא תצטרכי גם את הנורמיתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשה לב או קיבה.מה קורה?דניאלי04/05/2016
אני בת 38 עודף משקל בינוני שרובו נצבר בחודשים האחרונים.כושר גופני גרוע,טרגליצרדים גבוהים כל השאר תקין.
לפני כחודשיים הגעתי למיון עם לחץ בחזה,בעיקה בחזה,כאבים ביד שמאל ורצון להתעלף.אקג ואנזימים תקינים. קיבלי מאלוקס ולוסק ושוחררתי עם הפנייה לגסטרו.
בחודשיים האחרונים הנושא חזר פעמיים-שלוש והתעלמתי.
בשבת באופן פתאומי הרגשתי חולשה,רצון להתעלף,זיעה קרה וזה עבר אחרי שעה. היום בצהריים אותו התקף.כאב ראש קשה רצון להתעלף ועבר.
בשעה האחרונה בעירה בכל החזה,לחץ קל בחזה,כאבי בטו קלים. האם זה בודאות לא משהו לבבי???איך מיהרו לשחרר אותי בלי בדיקות נוספות בלב?אני מנסה להרגיע את עצמי אבל חוששת
בעבר היה לנ אקו לב תקין אבל לאחרונה ביצעו רק אקג ואנזים.
נא עזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה לב או קיבה.מה קורה? - תגובה
ד``ר רוברט הפנר05/05/2016אני מסכים שצריך לשלול את אופציית הלב. לא מספיק אנזימים ואקג.
מציע שתפני שוב לעזרה רפואית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות של הולטר לבנחמן01/05/2016
שלום!
ברצוני לדעת עד כמה חמרות תוצאות ההולטר(24 שעות) שביצעתי.אני בת 53 והינה התוצאות:
נצפו סה''כ 43 VPCS בודדים במשך הבדיקה.
נצפו סה''כ 2 APCS בודדים במשך הבדיקה.
לא נצפו הפרעות הולכה.לא נצפו שינויים משמעותיים בקטע ST
הקצב הבסיס:סינוס,מהירות מינימאלית 52,מהירות מקסימלית 88,מהירות ממוצעת 63.
אני סובלת מיתר לחץ דם ומטופלת ע''י אמלו וקרדילוק. פעמיים ביום.1.25מ''ג
ביום הבדיקה בבוקר לא לקחתי קרדילוק.
בנוסף לכך אני מטופלת באירוס פעמיים ביום.ידוע לי שארוס עלול להשפיע על קצב הלב.
אודה לכם מאוד על חוות דעתכם.
בברכה,
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות של הולטר לב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר02/05/2016הפרעות קצב חסרות כל משמעות
מה שכתבת בגדר הנורמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה בלב העקבות הקרנה ממוקדת בשד שמאל.חן25/04/2016
עלי לעבור ניתוח בשד שמאל חיצוני עליון..תוך מתן קרינה תוך ניתוחית. הקרינה באה לייתר את ההקרנות בהמשך..כלומר לפי הבנתי היא אמורה להיות בעוצמה גבוהה. האם היא עלולה לגרום נזק ללב? והאם יש דרך להגן עליו..כך גם לגבי הריאות?
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בלב העקבות הקרנה ממוקדת בשד שמאל. - תגובה
ד``ר רוברט הפנר25/04/2016ההקרנות ממוקדות ככל שניתן ובכל זאת הקרינה יכולה לפגוע ברקמות מתחת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי פעימות לב חזקות...יניב20/04/2016
שלום הנני בחור צעיר בן 22 ובריא באופן כללי. יש לי אלרגיה,עקמת בחזה ומידי פעם רפלקס וגם בטן רגישה. אק"ג רגיל יצא תקין ובדיקות דם רגילות תקינות. שמתי לב שאני מסתכל במראה רואים בבירור בעין בצידי הגרון ומתחת לגרון(בצלעות שמתחת לגרון)וגם באזור השדיים ולמעלה,בקיצור בכל בית החזה העליון בעיקר למעלה קרוב לגרון כולל הצדדים וגם בבטן העליונה את האזור זז כנראה לפי דפיקות הלב,והדבר מעט מטרד אותי. כאילו החזה העליון רועד מהדפיקות.(אני רזה מטבעי).האם הדבר תקין?וממה יכול להיות?לא מהווה מחלת לב? במשפחתי הסטוריה של מחלות לב. בנוסף לפעמים במנוחה אני מרגיש את פעימות הלב שלי כאילו הן חזקות ללא דופק מהיר. במיוחד בשכיבה או בתנוחות ישיבה מסויימות. האם הדבר נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי פעימות לב חזקות... - תגובה
ד``ר רוברט הפנר21/04/2016כנראה שזה בגלל שאתה רזה אבל תלך להבדק אצל רופא המשפחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלות לגבי PFO ובדיקת MRIדליה20/04/2016
שלום רציתי לדעת האם מותר לי לעשות בדיקת MRI שד עם זריקת גדולניום לוריד מכיוון שיש לי PFO . האם עדיף לבצע את הבדיקה בלי גדולניום?
כמו כן רציתי לדעת האם PFO קטן יכול לגרום להפרעות קצב? יש לי כאבים באמצע החזה לסירוגין, כאב מעיק ומציק, האם זה נובע מהפרעת קצב? יש לציין שאקג יצא תקין ב"ה ואני אמורה לבצע גם בדיקת הולטר לב. בנוסף- האם הפרעות קצב הן תורשתיות? כי לאמא שלי יש קוצב לב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מספר שאלות לגבי PFO ובדיקת MRI - תגובה
ד``ר רוברט הפנר21/04/2016את צריכה לברר עם אנשי ה MRI
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



