פורום קרדיולוגיה - רפואת לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה על תוצאת בדיקת הולטר לב
    עודד
    23/05/2016

    שלום רב ,
    אני בן 41 לחץ דם ודופק תקינים. BMI 21 . בדיקות דם תקינות. תת פעילות בלוטת התריס מאוזן. אקג פרט ל RBBB תקין. אקו לב לפני שנה וחצי תקין.
    הופנתי להולטר לב עקב תחושת של דפיקות לב חזקות סדירות במהלך היום ובלילה שמפריעות לי להירדם. הדפיקות החלו לפני כחודשיים ונמשכות גם עכשיו אם כי בעוצמה פחותה.
    תוצאות הולטר:
    קצב בסיסי: סינוס
    דופק מינ' 50 מקס' 106 ממוצע 65
    PVC'S אין
    APC'S אין
    הפרעות הולכה: אין
    שינויים משמעותיים בקטע ST: דינמיקה בגלי T

    האם השורה האחרונה יש לה משמעות ויכולה להסביר את הדפיקות חזקות שאני מרגיש?
    האם קיים טיפול לבעיה זו (הדפיקות) או פשוט להמשיך להיות עם זה ?
    יש לי רק תוצאות הפיענוך של הבדיקה ללא דפי גרפים עצמם שעדיין לא קיבלתי ולא אקבל בקרוב.
    האם במידע ותמליץ לי לפנות לקרדיולוג יש טעם ללכת ללא תרשים עם דף סיכום בלבד?

    תודה רבה
    עודד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על תוצאת בדיקת הולטר לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    24/05/2016

    אין במה שרשמת עדות להפרעות בקצב הלב
    לפנות לקרדיולוג מומלץ במידה ואינך מרגיש טוב
    פירוט תרשימי האקג של ההולטר אמור להיות במחשב הרופא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר לב

    ילן
    24/05/2016

    בצוע הולטר לב בעקבות בממצאים הבאיםץקשיי נשימה רק בשכיבה
    אקו לב MILD MR
    מטופל בלחץ דם עי טריטייס 1.25 פעמיים ביום
    ליפיור 10 מג פעם ביום
    בהולטר לב נמצא סינוס בריקרדיה VPBS בודדים APBS בודדים
    דופק מינמלךי 45
    מקסימלי 90
    מה המשמעות ?
    האם יש קשר לתרופןת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות
    גילת
    23/05/2016

    בת 45. מגיל 40 סובלת מדופק מהיר שאובחן כסינוס טריכרדיה וגם מפעימות מוקדמות.
    אובחנו בכל ההולטרים שעשיתי פעימות מוקדמות בעיקר חדריות (300 ביממה - בעיקר בודדות אך גם בזוגות ). לפני כשנתיים אירוע של SVT (דופק 127) וכעבור מס' חודשים אירוע של VT קצר שכלל 7 פעימות מוקדמות עם דופק 127. בכל בדיקות האקו לב - הכל תקין. האקו האחרון בוצע לפני חודשיים. תקין אף הוא.
    בהוראת הרופא מטופלת מזה שלוש שנים בנורמלול במינון של 25 מ"ג ביום (וסובלת מלחץ דם נמוך בבסיסו שיורד עוד בהשפעת הנורמלול).
    עליי לציין כי למרות הנורמלול, אני עדיין מרגישה פעימות מוקדמות (יש ימים בהם יש פחות ויש ימים בהם יש יותר) - גם במנוחה וגם במאמץ.
    לאחרונה, לקראת הערב הדופק יורד ל-60 -59 (דבר שלא הרגשתי בעבר) ואף מסב לי הרגשה של חולשה מעין חוסר איזון ברגליים.
    במשך היום דופק נורמלי שלעיתים מלווה בפלפיטציות הגורמות לדופק מהיר יותר והרגשה לא טובה ללא פעימות מוקדמות שנלוות לכך.
    כאמור ביצעתי הולטר לפני שלושה חודשים שהראה רק פעימות מוקדמות חדריות בעיקר ואקו תקין לפני חודשיים. האם יש צורך בבדיקות נוספות לאור הממצאים אותם אני חשה? האם יכול להיות שהמקור הוא הורמונלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעימות מוקדמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    23/05/2016

    כדאי לעשות גם בדיקה במאמץ. אקו או מיפוי לב
    כדאי לנסות להחליף נורמיתן לקרדילוק ייתכן ולחץ הדם יירד פחות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחוז גבוהה של אחוז CK בבדיקות דם
    יניב
    19/05/2016

    שלום לדוקטורים,
    בן 34, יחסית בריא.
    לפני כשבועיים התחלתי דיאטה לניקוי רעלים... במסגרתה תזונה מאד דלה בימים הראשונים. בשלבים מאוחרים יותר - התזונה מתאזנת.
    ביצעתי בדיקות דם בערך באמצע הדיאטה. הבדיקות היו תקינות למעט הערכים הבאים
    %ck-mb(%) - 6.2
    cpk-mb (IU/l) - 13 תקין.

    שורה תחתונה - הערך של ה 6.2 חורג ב 0.2 מהמותר.
    קראתי שזה מרמז על בעיות לבביות...
    שאלותיי:
    1. מה זה אומר בדיוק?
    2. האם יתכן שהדיאטה שהיתה דלת חלבונים למספר ימים גרמה לפירוק חלק משריר הלב?
    3.מה עושים מכאן..?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחוז גבוהה של אחוז CK בבדיקות דם - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    20/05/2016

    לא רואה בעיה בנתונים שציינת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות לב לא סדירות. כמה פעמים ביום
    יעל
    19/05/2016

    שלום דר
    מזה שנים יש לי פעימות לב פתאם לא סדירות
    וזה מסתדר לאחר כמה שניות .. ממש כמה פעימות
    פתאם מהירות ולא מסודרות וזה עובר יש ימים כמה פעמים ביום.
    עשיתי אקו לב והולטר שיצאו תקינים
    השאלה שלי מה זה למה זה קורה? ואם זה לא יכול להוביל
    חלילה לקרישי דם?
    אני בת 38 לא מעשנת . תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות לב לא סדירות. כמה פעמים ביום - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    20/05/2016

    כנראה שמדובר בפעימות מוקדמות. אם תקראי פניות לפורום תביני עד כמה התופעה שכיחה. אין להן משמעות בריאותית הבעיה באם זה מפריע לאיכות החיים אז יש לכך טיפול תרופתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לתופעה של פעימה מוקדמת
    אורח
    16/05/2016

    שלום,
    אני בן 25 וסובל במשך כשנה מתופעה של פעימה מוקדמת. הדפוק שלי מיד לאחר השינה הוא 60 ובמהלך היום יכול להגיע ל-72 במנוחה. בדיקת אקג ובדיקה אצל קרדיולוג יצאו תקינות והקרדיולוג אמר להתעלם מהתופעה אך לעיתים ישנם התקפים של מספר פעימות ברציפות שגורמים לחשוב שאולי משהו לא תקין. האם תופעה זו מסוכנת ויש לערוך בדיקות נוספות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנוגע לתופעה של פעימה מוקדמת - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    18/05/2016

    נבדקת אצל קרדיולוג והוא אמר לך להתעלם.
    פעימות מוקדמות זאת תופעה שכיחה וחסרת משמעות אצל אנשים ללא בעיית לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא דופק 1111111111111111111
    אביעד
    16/05/2016

    דוקטור שלום רב
    בן 31 ,בעקבות דופק מהיר במנוחה ( בין 90 ל120 באופן קבוע) נשלחתי למספר בדיקות הכוללות אקו לב מנוחה,אקו מאמץ,הולטר לב והולטר לחץ דם . כולם יצאו תקינות.
    הרופא המליץ לי על כושר גופני. אני מבצע במשך החודש האחרון האחרון אימוני ריצה בערך שלוש פעמים בשבוע. לשמחתי הדופק מנוחה ירד פלאים אפילו לרמות של 55 פעימות לדקה. האם זה הגיוני ? זה לא נחשב דופק איטי מדי ? יכול להיות שההשפעה על תפקוד הלב כזו מהירה?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא דופק 1111111111111111111 - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    18/05/2016

    לא הייתה ואין לך בעיית דופק. ולא קשור לשום תפוקת לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולחיצין ופריחה בפנים - דחוף !!
    אדי
    16/05/2016

    בן 38 אחרי תיקון מסתם מיטראלי בעקבות תופעות פי פי אס : מס התקפים של סי אר פי גבוה ( דלקת עם נוזל בקרום הלב ) נוטל כבר למעלה כחודש 3 כדורי קולחיצין 0.5 ביום שהבנתי שאחד מתופעות הלוואי שלהן זה פריחה וגירוי בעור - שאכן הופיעו לי לראשונה בחיי - באיזור הפנים : האם סבירות גבוהה שזו הסיבה ? האם הורדת המינון ( שת"פ עם הרופא המטפל כמובן ) עשויה לשפר המצב ? איזו משחה אנטי היסטמינית עשויה לעזור בטיפול בפריחה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולחיצין ופריחה בפנים - דחוף !! - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    16/05/2016

    כדאי שתראה את הפריחה לרופא עור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב לב בהריון שבוע 10 מודאגת,
    מישהי
    09/05/2016

    שלום
    אני בשבוע 10 להריוני. כבר משבוע 6 אני חווה פלפיטציות. הוסבר לי כי מדובר במצב שכיח בהריון. היה לי פליפיטציות גם לפני ההריונות לפני כ- 4 שנים.
    הפליפטציות לכשעצמן אינן מדאיגות אותי. מה שכן מדאיג אותי זה שלפני יומיים חוויתי אפיזודה של דופק מהיר מאוד למשך 15 שניות- כ- 160 פעימות בדקה. הופיע בפתאומיות במצב מנוחה ונפסק בפתאומיות. הרגשה שהלב דוהר, אך ללא סחרחורת או חולשה. הדבר חזר על עצמו פעם נוספת באותו היום ומאוד נלחצתי והלכתי למיון.
    אקג הראה פעימות מוקדמות והופניתי לביצוע הולטר לב והתייעצות עם קרדיולוג.
    גם אתמול הייתה אפיזודה נוספת כזו.
    שאלתי היא האם מדובבר בטכיקרדיה? האם אפיזודות אלו יכולות ליצור קרישי דם שיכולים לסכן את ההריון?
    מחר אני עושה את ההולטר אך ייקח לפחות שבוע עד שאוכל להביא את התוצאות לרופא ואני חוששת להריון.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעות קצב לב בהריון שבוע 10 מודאגת, - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    09/05/2016

    כל דופק מהיר נקרא טכיקרדיה. יכולה להיות תקינה או לא.
    מציע שתחכי לתוצאת ההולטר ולפגישה עם קרדיולוג.
    טכיקרדיה לכשעצמה אם לא מדובר בפרפור לא מהווה סיכון להווצרות קרישי דם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה ועוד שאלה

    מעיין
    09/05/2016

    ראשית תודה רבה על התגובה המהירה.
    האם הפרפור שיוצר קרישים הוא משהו שאפשר לראות באקג?
    איך יודעים אם זה פרפור?
    באקג שעשיתי הכל היה נראה תקין למעט פעימות מוקדמות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה המהירה ועוד שאלה - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    10/05/2016

    אבחנה של פרפור נעשית באקג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה להורדת דופק מהיר
    משה
    08/05/2016

    אני סובל מלחץ דם גבוה וגם מדופק מהיר. רופא המשפחה המליץ לי בנוסף לרמיפריל ואמלו שאני כבר לוקח על קונקור 5 מיליגרם. בעלון המצורף לתרופה כתוב שאין אונות הינה תופעת לואי נדירה לתרופה. חיפוש באינטרנט מלמד שהתופעה הינה שכיחה. מה נכון יותר?
    ברצוני לציין שאיני סובל מתופעות לואי מהרמיפריל ואמלו.
    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תרופה להורדת דופק מהיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תרופה להורדת דופק מהיר - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    09/05/2016

    תופעת לוואי לא שכיחה. תנסה. תמיד תוכל להפסיק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם משתנה יום אחד תקין יום אחד לא
    לימור
    04/05/2016

    ד"ר שלום
    אני בת 43 נוטלת נורמיטן פעמים ביום וציפרלקס.
    שנים אני אובססיבית בעניין לחץ דם ומדידות חוץ מנורמיטן ניסיתי עוד הרבה תרופות קובנציונליות שגרמו לתופעוולטרת לוואי ובנוסף גם לא הורידו את לחץ דם. הולטרים עשיתי לא מעט פעמיים ופעם היה תקין פעם לא גם בהפרשים של חודשים קצרים.
    עושה רושם שרק תרופות מבטא בלוקר קצת עוזרות.
    אתמול עשיתי מדידות כל היום בבית כמו הולטר והכל היה תקין : 125/84
    120/80
    125/81
    130/84
    125/80
    130/82
    היום בבוקר לפני הכדורים מדדתי גם היה תקין 131/87
    אך בצהריים שמדדתי ואציין שהייתי עצבנית הממוצע היה 145/95 ואחרי שעה אותו דבר.ואחרי שעתיים 140/90מאוד שונה מאתמול.
    מה עושים במקרה כזה?
    לפעמים הראשון מגיע ל 160 ואז זה יורד.
    אתמול הייתי מאושרת מהתוצאות מתוך 30 מדידות רק 3 לא היו תקינות והיום אני בהלם מהשינוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם משתנה יום אחד תקין יום אחד לא - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    05/05/2016

    כפי שאת כותבת את אובססיבית.
    מציע שתעזבי את המדידות האין סופיות המיותרות או שתפני לפסיכיאטר.
    תטפלי באובססיות שלך ולא תצטרכי גם את הנורמיתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה לב או קיבה.מה קורה?
    דניאלי
    04/05/2016

    אני בת 38 עודף משקל בינוני שרובו נצבר בחודשים האחרונים.כושר גופני גרוע,טרגליצרדים גבוהים כל השאר תקין.
    לפני כחודשיים הגעתי למיון עם לחץ בחזה,בעיקה בחזה,כאבים ביד שמאל ורצון להתעלף.אקג ואנזימים תקינים. קיבלי מאלוקס ולוסק ושוחררתי עם הפנייה לגסטרו.
    בחודשיים האחרונים הנושא חזר פעמיים-שלוש והתעלמתי.
    בשבת באופן פתאומי הרגשתי חולשה,רצון להתעלף,זיעה קרה וזה עבר אחרי שעה. היום בצהריים אותו התקף.כאב ראש קשה רצון להתעלף ועבר.
    בשעה האחרונה בעירה בכל החזה,לחץ קל בחזה,כאבי בטו קלים. האם זה בודאות לא משהו לבבי???איך מיהרו לשחרר אותי בלי בדיקות נוספות בלב?אני מנסה להרגיע את עצמי אבל חוששת
    בעבר היה לנ אקו לב תקין אבל לאחרונה ביצעו רק אקג ואנזים.
    נא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה לב או קיבה.מה קורה? - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    05/05/2016

    אני מסכים שצריך לשלול את אופציית הלב. לא מספיק אנזימים ואקג.
    מציע שתפני שוב לעזרה רפואית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות של הולטר לב
    נחמן
    01/05/2016

    שלום!
    ברצוני לדעת עד כמה חמרות תוצאות ההולטר(24 שעות) שביצעתי.אני בת 53 והינה התוצאות:
    נצפו סה''כ 43 VPCS בודדים במשך הבדיקה.
    נצפו סה''כ 2 APCS בודדים במשך הבדיקה.
    לא נצפו הפרעות הולכה.לא נצפו שינויים משמעותיים בקטע ST
    הקצב הבסיס:סינוס,מהירות מינימאלית 52,מהירות מקסימלית 88,מהירות ממוצעת 63.
    אני סובלת מיתר לחץ דם ומטופלת ע''י אמלו וקרדילוק. פעמיים ביום.1.25מ''ג
    ביום הבדיקה בבוקר לא לקחתי קרדילוק.
    בנוסף לכך אני מטופלת באירוס פעמיים ביום.ידוע לי שארוס עלול להשפיע על קצב הלב.
    אודה לכם מאוד על חוות דעתכם.
    בברכה,
    דינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות של הולטר לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות של הולטר לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    02/05/2016

    הפרעות קצב חסרות כל משמעות
    מה שכתבת בגדר הנורמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בלב העקבות הקרנה ממוקדת בשד שמאל.
    חן
    25/04/2016

    עלי לעבור ניתוח בשד שמאל חיצוני עליון..תוך מתן קרינה תוך ניתוחית. הקרינה באה לייתר את ההקרנות בהמשך..כלומר לפי הבנתי היא אמורה להיות בעוצמה גבוהה. האם היא עלולה לגרום נזק ללב? והאם יש דרך להגן עליו..כך גם לגבי הריאות?
    לתשובתכם אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה בלב העקבות הקרנה ממוקדת בשד שמאל. - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    25/04/2016

    ההקרנות ממוקדות ככל שניתן ובכל זאת הקרינה יכולה לפגוע ברקמות מתחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי פעימות לב חזקות...
    יניב
    20/04/2016

    שלום הנני בחור צעיר בן 22 ובריא באופן כללי. יש לי אלרגיה,עקמת בחזה ומידי פעם רפלקס וגם בטן רגישה. אק"ג רגיל יצא תקין ובדיקות דם רגילות תקינות. שמתי לב שאני מסתכל במראה רואים בבירור בעין בצידי הגרון ומתחת לגרון(בצלעות שמתחת לגרון)וגם באזור השדיים ולמעלה,בקיצור בכל בית החזה העליון בעיקר למעלה קרוב לגרון כולל הצדדים וגם בבטן העליונה את האזור זז כנראה לפי דפיקות הלב,והדבר מעט מטרד אותי. כאילו החזה העליון רועד מהדפיקות.(אני רזה מטבעי).האם הדבר תקין?וממה יכול להיות?לא מהווה מחלת לב? במשפחתי הסטוריה של מחלות לב. בנוסף לפעמים במנוחה אני מרגיש את פעימות הלב שלי כאילו הן חזקות ללא דופק מהיר. במיוחד בשכיבה או בתנוחות ישיבה מסויימות. האם הדבר נורמלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי פעימות לב חזקות... - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    21/04/2016

    כנראה שזה בגלל שאתה רזה אבל תלך להבדק אצל רופא המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות לגבי PFO ובדיקת MRI
    דליה
    20/04/2016

    שלום רציתי לדעת האם מותר לי לעשות בדיקת MRI שד עם זריקת גדולניום לוריד מכיוון שיש לי PFO . האם עדיף לבצע את הבדיקה בלי גדולניום?
    כמו כן רציתי לדעת האם PFO קטן יכול לגרום להפרעות קצב? יש לי כאבים באמצע החזה לסירוגין, כאב מעיק ומציק, האם זה נובע מהפרעת קצב? יש לציין שאקג יצא תקין ב"ה ואני אמורה לבצע גם בדיקת הולטר לב. בנוסף- האם הפרעות קצב הן תורשתיות? כי לאמא שלי יש קוצב לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר שאלות לגבי PFO ובדיקת MRI - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    21/04/2016

    את צריכה לברר עם אנשי ה MRI

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום