מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איזו תרופה לקחת מתוך כמה אפשרויותדניאלה04/03/2016
שלום רב,
אני בת 76 בריאה בד”כ ונוטלת רק כדור 1 קטן לל”ד.
לאחרונה בעקבות בדיקת א.ק.ג (1 מתוך 4 תוך זמן קצר,כמה ימים} התגלה אצלי פ”פ. הולטר ובדיקת מאמץ תקינים, אקו לב מלפני כחצי שנה, תקין.
ביקרתי אצל קרדיולוג שרשם לי 2 תרופות: אליקוויס וקרדילוק.
רופא המשפחה הוסיף לי תרופה שלישית בשם ריטמיקס - ועליה קראתי שיש לה תופעות לוואי שאני בתור אחת שלא רגילה לתרופות, מאד חוששת. אני לא סובלת במיוחד מהפירפור (הוא הופיע פעם, פעמיים) אומנם לא יודעת מה יהיה בעתיד.
כמו כן קראתי באינטרנט שיש תרופה בשם אמיודרון לטיפול בפ”פ. האם זו עדיפה על ריטמיקס מבחינת תופעות לוואי?
והאם לא כדאי לי לעשות כעצת הקרדיולוג ולוותר על הריטמיקס?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזו תרופה לקחת מתוך כמה אפשרויות - תגובה
ד``ר רוברט הפנר05/03/2016נראה לי הגיוני שאם הפרפור אחת ל....וחולף ספונטנית, להסתפק באליקויס ללא ריטמקס.
פרוקור לא בשבילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 סוגי כדורים לטיפול בפרפור פרוז...יונתן04/03/2016
שלום דר'
קרוב מישפחה שלי בן 59 עבר לפני כמוה זמן פרפור\רפרוף פרוזדורים
הטיפול שמקבל טמבקור 50 2ליום וקרדילוג 0.6 חצי מ1.25 בגלל שהוא בראדיקרדי
נאמר לו שחייב לקחת את שני הסוגים ואסור לקחת טומבקור לבד בלי הקרדילוג
למה. מה הסיבה לכך?למה חייב את הקרדילוג גם?
חן חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 2 סוגי כדורים לטיפול בפרפור פרוז... - תגובה
ד``ר רוברט הפנר05/03/2016קרדילוק במינון שציינת (חצי מ 1.25 מג ???) חסר משמעות.
לא ״חייבים״ קרדילוק.
הסיבה להמלצה לקרדילוק היא שבמיקרים מסוימים אם מתפתח פרפור תחת טמבוקור הפרפור עלול להיות מהיר מאוד. זה היה נכון יותר לגבי תרופה כמו קינידין וזה הרבה פחות לגבי טמבוקור. אם הדופק שלו במילא נמוך ואינו יכול ליטול קרדילוק אז שלא יקח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק ולחץ דם גבוה- האם להתחיל טיפוליעל03/03/2016
שלום,
אני בת 33. אבי ואחיו נפטרו מדום לב בגיל 46 ו 52.(בנוסף גם עישנו).
אני לא מעשנת, אבל יש לי דופק במנוחה מאוד גבוה מאז ומתמיד.
בין 95 ל 110.. אובחנתי עם טכיקרדיה. לחץ הדם הוא 90 על 132 לרוב...
עברתי אקו לב, בדיקת מאמץ, א.ק.ג והולטר 24 שעות וכולם יצאו תקינים.
בנוסף יש לי כולסטרול מעט גבוה, ותנגודת לאינסולין. בשניהם אני מטפלת בתרופות).
מאחר שיש לי אסתמה איני יכולה לקחת את התרופה מסוג חוסמי בטא,
אבל גם לא ניסיתי תרופות מסוג אחר עדיין.
אני שוקלת 65 על 1.64 וההשמנה היא מאוד ביטנית, אז לכן אני מאוד רוצה לנסות קודם לרדת במשקל ולהכנס לכושר גופני ממש טוב.
האם לפי דעתך ניתן למשוך עוד שנה ולנסות להוריד את לחץ הדם והדופק באופן טיבעי? או שכל יום שעובר זה כבר מסוכן?
ובכמה פעימות בממוצע ניתן להוריד את הדופק במידה ונכנסים ממש לכושר?
ובכלל, האם יש לך המלצה על בדיקות נוספות שכדאי לעשות במצבי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק ולחץ דם גבוה- האם להתחיל טיפול - תגובה
ד``ר רוברט הפנר05/03/2016ל.ד. 130/90 תקין ואינו מצריך טיפול תרופתי
חוסמי בתה את לא צריכה במידה ואינך מרגישה דפיקות לב.
הפחתת כולסטרול אצלך כנראה קריטית ועדיף כמה שיותר נמוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברור תוצאות בדיקה אצל קרדיולוגסוזי גולן03/03/2016
מבקשת לדעת מה זה.
א.ס. קלה בחוד הלב.
בברכה
סוזי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברור תוצאות בדיקה אצל קרדיולוג - תגובה
ד``ר רוברט הפנר05/03/2016בטח לא הבנת נכון אז כדאי שתשאלי אותו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה במפשעה לאחר צינתור החלפת מסתםשלי02/03/2016
אמי עברה לפני שבועיים צינתור (החלפת מסתם). לאחר השחרור מבית החולים יצאה לה בלוטה במפשעה והיא לא עוברת
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה במפשעה לאחר צינתור החלפת מסתם - תגובה
ד``ר רוברט הפנר05/03/2016חוזרים למצנתר לבדיקה ובהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר ולחץ דם -אשמח לשמוע חוות דעתךדור 529/02/2016
ערב טוב
אני בת 54
בריאה בד״כ
סובלת באופן קבוע מדופק מהיר 95-110
לאחרונה מדדתי ל״ד והיה 150/90 ודופק כנ״ל
הרופא המליץ להתחיל לקחת קרדילוק 2.5 מידי יום.
מה דעתך?
כדאי לגשת לקרדיולוג?
רופא המשפחה אמר שאין צורך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק מהיר ולחץ דם -אשמח לשמוע חוות דעתך - תגובה
ד``ר רוברט הפנר01/03/2016קרדילוק אופציה טובה אבל כדאי לעשות הולטר דופק כדי לדעת אם הדופק באמת מהיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלט של גל אק"ג מחיבורי אלקטרודות שוניםגלעד28/02/2016
שלום אני תלמיד בכיתה יב במסגרת המגמה המדעית הנדסית. במסגרת הפרויקט של המגמה נתקלנו בשאלה שלא הצלחנו לענות עליה ולא מצאנו מקורות שנותנות מענה:
למה בחיבור של מעל 3 אלקטרודות בבדיקת אק"ג נוצר פלט של גל אחד ? ( אנו יודעים שמחיבור זה נוצר משלוש אינטהובן, השאלה נוגעת במקרים בהם יש מעל 3 אלקטרודות ואז נוצרים כמה משולשים. איך ייתכן שעדיין נוצר גל אחד ?)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלט של גל אק"ג מחיבורי אלקטרודות שונים - תגובה
ד``ר רוברט הפנר28/02/2016איזה אלקטרודות חוברו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה לגבי האלקטרודות
גלעד28/02/2016למשל חיבור של אלקטרודה אחת לנקודת ווילסון ועוד שלוש אלקטרודות באזור הלב. אני יודע שנוצר הפרש פוטנציאלים בין כל אלקטרודה לנקודת ווילסן ומכאן נמדד המתח החשמלי בלב, השאלה שלי היא, איך מהמדידה של שלושת החיבורים השונים אני מפיק גל אחד ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה לגבי האלקטרודות - תגובה
ד``ר רוברט הפנר28/02/2016לא יודע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספטום בזלי מעט מעובה 12 ממ"כפרופ` דוד רוט28/02/2016
שורש האאוטרה ( 32 מ"מ)והאאוטרה (36 מ"מ) ברוחב תקין. חדר שמאלי לא מורחב. ספטום בזלי מעט מעובה 12 ממ"כ. מקטע פליטה 60%, לא נצפתה הפרעה בולטת בתפקוד האזורי.עליה שמאלית מעט מורחבת (רוחב 41 מ"מ). מסתם אאורטלי מעט מעובה. אי ספיקה טריקוספידלית קלה,אי ספיקה מיטרלית מינימלית. הלחץ הסיסטולי בעורק כ30 ממ"כ. הפרעה ברלקסציה. באקו מיד עם סיום המאמץ תתפקוד הכללי של החדר השמאלי השתפר. המבחן אקו במאמץ קלינית שלילי. ללא עדות לאיסכמיה.
אני בן 63 . אודה לפירוש התוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות אקו במאמץ - תגובה
ד``ר רוברט הפנר28/02/2016בגדר הנורמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות אקו במאמץ לאחר אקו רגילשרי24/02/2016
שלום
בת 66, סובלת מיתד לח"ד ומטופלת בתרופות (כנראה לא מאוזנת כמו שצריך), וכן בסכרת ומקבלת גלוקופז'.
רופאת המשפחה שלחה אותי לאקו לפני כמה זמן בגלל הלחץ דם, ועקב התוצאות שהיו היא ביקשה שאהיה במעקב קרדיולוגי.
מבחינת תלונות אין כאבי חזה, אלא רק מה שמרגיש קוצר נשימה במאמצים (אולי גם בגלל עודף משקל)
הקרדיולוג שלח לאקו במאמץ.
מצ"ב האקו הרגיל עם הממצאים, וכן תוצאות האקו במאמץ.
עד שיגיע התור לביקור אצל הרופא, אשמח אם אפשר לקבל קצת הסבר על התוצאות ומשמעותם.
גם מבחינת האקו, גם מבחינת מבחן המאמץ, וכן אם האקו במאמץ נותן גם תמונה לגבי מצב העורקים הכליליים.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות האקו הרגיל
שרי24/02/2016.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהותוצאות האקו במאמץ
שרי24/02/2016.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהותוצאות האקו במאמץ - תגובה
ד``ר רוברט הפנר25/02/2016האקו אומר שכנראה לחצי הדם שלך גבוהים ולא מאוזנים.
כושר גופני מאוד ירוד מה שמהווה סמן פרוגנוסטי לא טוב במיוחד אם ישנה גם סכרת.
האקו במאמץ לא נותן ״תמונה״ של מצב העורקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי השתלת מסתם בצנתור TAVIשלי23/02/2016
אמי בת ה80 פלוס עברה ביום רביעי האחרון השתלת מסתם האאוטרלי בשיטת TAVI.
היא השתחררה לפני יומיים.
היא מאוד מאוד חלשה, מתעייפת מכל פעולה, סובלת מדקירות בחזה. ועדיין יש לה קוצר נשימה בלילה (אמנם לא ברמה שהיה לה לפני ההשתלה). האם תופעות אלו לגיטימיות שיחלפו עם הזמן או אמורות להדאיג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי השתלת מסתם בצנתור TAVI - תגובה
ד``ר רוברט הפנר23/02/2016היא בת 80 פלוס והשתחררה מביה״ח לפני יומיים....סבלנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכום אקו דופלר לב סיכום בדיקהמילי23/02/2016
שלום רב. אני בת 34..רק לפני שנתיים הבחינו אצלי ASD
לאחר הבדיקה נמאו הממצאים הנ"ל: עליות להב הגדלת עליה שמאלית
מחיצות הלב PFO עם דלף R< L
תפליט פריקרדיארי לא נמצא
האאורטה בקוטר תקין
לפי הרופא הכל תקין.
אני לא מצליחה להבין מה זה? מה ההשלכות שלה? אני קצת בלחץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכום אקו דופלר לב סיכום בדיקה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר23/02/2016מה שרשמת מאוד חלקי. זה לא תשובת אקו מלאה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופק מהיר: סינוס אריתמיה על רקע התרגשותא.21/02/2016
אני בן 24 היתי מועמד לניתוח מחצית אף בחדר הניתוח היה לי דופק מהיר עד 140 בטלו את הניתוח ובדקו את הלב והכל תקין אמרו שזה על רקע התרגשות. קבלתי הפנייה מהרופא המשפחה לרופא קרדילוג לצורך בירור עשיתי בדיקת מאמץ ואלטרסאונד ללב וכל תקין המליץ הרופא להרכיב משכיר הולטר של 24 שעות. בסוף אמר לי שיש לי סינוס אריתמיה תקין לגיל שלי בלי טיפול מיוחד אפשר לקחת אדרלין לפי צורך השאלה מה זה סינוס אריתמיה ?? האם מסוכן ?? זה יעבור??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק מהיר: סינוס אריתמיה על רקע התרגשות - תגובה
ד``ר רוברט הפנר21/02/2016זה חסר משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אקו ובדיקת מאמץ חוות דעתיחיאל19/02/2016
שלום וברכה
בן 55 מחלת רקע CP - קיצור ברגל שמאל לעומת ימין , פיקה סדוקה וקרע במיניסקוס בשני הרגלים
כולסטרול כללי 149 נוטל כדור סבסטטין 10 ל.ד 135/75 כדור לוסרדקס 50
ערכתי בדיקת אקו ממצאים תקינים ללא ב.מ.פ EF -62.8 EF CUB 70.94%
בדיקה במנוחה
שני הבדיקות נערכות במקביל ללא קשר בינהם
בדיקת מאמץ- מודל ברוס מלא למרות הגבלה האורטופדית ( לאחר בדיקת אקו )
דופק מטרה 165
6.31 דקות דופק 164 METS 7
6.51 דקות דופק 170
בין 164 ל170 נצפו צניחות ST של 2.9 הורזינטליות לאחר 17 שניות צניחות של 2 מ"מ לאחר 1.18 דקות הצניחות נעלמו
עקומת ל.ד תקינה ללא הפרעות קצב הגיע לדופק 170 ללא תעוקת חזה
הומלץ לערוך מיפוי לב ונטילת כדור אספרין 100
אבקש לשמוע חוות דעת לאור הנתונים
האם יש לשנות אורח חיים יומיומי האם מדובר בהיצרות ו/ או סתימה ומהו הטיפול במידה ויש
תודה מראש יחיאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת אקו ובדיקת מאמץ חוות דעת - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/02/2016חלק גדול ממה שכתבת לא העתקת נכון
תמשיך בירור ותנהל אורח חיים בריא תמיד טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה למבחן מאמץ
יחיאל19/02/2016ראשית תודה על ההתיחסות והתשובה המהירה
בדיקת אקו תקינה ללא ב.מ.פ EF TEICH 62.8 EF CUB 70.94%
בדיקה נעשתה במנוחה
מבחן מאמץ - הגיע ל 170 ללא תעוקת חזה ( מטרה 165) היו צניחות ST של 2.9 ממ הורזונטליות ירד ל 2 ממ אחרי 17 שניות לאחר 1דקה ושמונה עשרה שניות הצניחות נעלמו
עקומת ל.ד תקינה ללא הפרעות קצב
המלצה למיפוי לב ולקיחת אספרין
אלו הפרטים שנרשמו בדוח המסכם
שאלתי מה הדבר אומר על פניו מעבר להמשך בירור
תודה יחיאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה למבחן מאמץ - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/02/2016לא זה מה שרשום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בנוגע לדפיברילטור ומשהו שקרה אתמול.Eden18/02/2016
שלום לך ד"ר,
לאבא שלי(בן 54) השתילו קוצב לב - דפיברילטור באוגוסט 2015. כחלק מהממצאים החדר השמאלי עובד בתפוקה של 25-30%.
אתמול ב17/2 אבא שלי ישב בתנוחה על כתף שמאל(היכן שמושתל הדפיברילטור), לאחר שהוא זז הוא הרגיש כאב שמלווה עם זרם -במשך חצי דקה.
רציתי לקחת אותו למיון אך הוא מסרב(זה קרה בסביבות 8 בערב). עכשיו, אני לא יודע אם המכשיר הופעל או לא.. האם יש טעם להתעקש וחובה ללכת? ומה כדאי לעשות במצב כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בנוגע לדפיברילטור ומשהו שקרה אתמול. - תגובה
ד``ר רוברט הפנר19/02/2016כדאי ללכת ולבדוק אם המכשיר פעל ואם כן בגלל איזה הפרעת קצב. לפעמים הדפיבריליטור נותן מכה לדופק מהיר שלא בהכרח הפרעת קצב מסכנת חיים - כמו פרפור פרוזדורים מהיר למשל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי הפרעות קצב קוצר נשימה ועוד אחרי מאמץירון הבריון17/02/2016
היי
אני בן 27 בריא יחסית, סובל מהשמנת יתר (110 ק"ג לגובה 181)
אחרי מאמץ לפעמים אני מרגיש לא טוב
למשל ביום שלישי שחיתי בבריכה כשעה וחצי
אח"כ היה לי לחץ בחזה, קוצר נשימה (תחושה שהאוויר נגמר, וצורך לנשום עמוק)
ודופק מופרע, כלומר פתאום דופק מהיר, ולפתע לאט, ולפעמים הלב עוצר לשנייה או שתיים. (אני בודק את זה עם מכשיר שבודק קצב וחמצן)
בקיצור אחרי מאמץ (לא קטן) אני סובל מלחץ בחזה, הפרעות קצב, וקוצר נשימה.
וגם חולשה..
זה יכול לפעמים להמשך כמה ימים (אפילו שבוע)
הבעיה היא, שאני לא מרגיש בשעת המאמץ! רק אחרי.
ולכן אני תמיד מוצא את עצמי בסיטואציה כזו, כי אני לא שם לב שאני מתאמץ יותר מידי.
מה אני עושה.
והאם יש לי בעיה בלב ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי ?????
ירון21/02/2016בבקשה הגיבו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים לי ????? - תגובה
ד``ר רוברט הפנר21/02/2016לך לקופת חולים. דבר עם רופא המשפחה. קבע פגישה אצל קרדיולוג.
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)



