מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הצרויות חדשות לאחר אוטם NSTEMIשלומי17/02/2016
שלום רב,
שמי שלומי בן 40, חצי שנה לאחר אוטם NSTEMI וניתוח של 3 מעקפים, אחד מהם LIMA ל LAD שהיה חסום 90%.
לאחרונה אני חש כאבים ומיחושים בחזה שמוקלים ע"י גזים. האם יש סיכוי שיש שוב הצרויות? מה הסבירות שהניתוח פתר לי את הבעיות לטווח ארוך?
כולסטרול כללי 148, LDL 84, HDL 35, טריגליצרידים 141
תרופות: LIPITOR 80, אספירין 100, קרדילוק 2.5*2* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצרויות חדשות לאחר אוטם NSTEMI - תגובה
ד``ר רוברט הפנר17/02/2016סיכוים וסבירות לעתיד בהתאם למצב הלב שלך מה שאינך כותב.
הרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצב הלב
שלומי17/02/2016מצב הלב באקו תקין, אין פגיעה בשריר הלב.. EFּּ=58ֵֵ%
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקה אקו במאמץ , אני בן 63זאב16/02/2016
שורש האאוטרה ( 32 מ"מ)והאאוטרה (36 מ"מ) ברוחב תקין. חדר שמאלי לא מורחב. ספטום בזלי מעט מעובה 32 ממ"כ. מקטע פליטה 60%, לא נצפתה הפרעה בולטת בתפקוד האזורי.עליה שמאלית מעט מורחבת (רוחב 41 מ"מ). מסתם אאורטלי מעט מעובה. אי ספיקה טריקוספידלית קלה,אי ספיקה מיטרלית מינימלית. הלחץ הסיסטולי בעורק כ30 ממ"כ. הפרעה ברלקסציה. באקו מיד עם סיום המאמץ תתפקוד הכללי של החדר השמאלי השתפר. המבחן אקו במאמץ קלינית שלילי. ללא עדות לאיסכמיה.
יש לי נטיעה ללחץ דם בסביבות 140/90 . אודה לפירוש התוצאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון ספטום בזלי מעט מעובה 12 מ"מ
זאב16/02/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נחלצתי מכאב שהופיע בימים האחרוניםצבי14/02/2016
שלום ד'ר אני בן 57, עם MVP מינורי, י.ל.ד. ותופעת פעימות מוקדמות, שמציקה לי מידיי פעם, לפני שנה וחצי עברתי PAF בעקבותיו קיבלתי טומבקור 50 2 ליום, עם קרדילוג 1.25 מינון נמוך של הקרדילוג בכלל שיש לי בראדיקרדיה.יתר שומני דם- מאוזן והיצרות קרוטיס בעורק אחד 25% . מזה כמה ימים שהתחלתי לחוש כאב מסוים שמזכיר דקירה אבל לא תמיד כי הכאב השתנה גם לכאב שלא מזכיר דקירה כאב לא חזק שהופיע במשך כ 4 ימים למשך כמה שניות כאב שבא והולך בא והולך באיזור הצלעות משמאל בקו שמתחת לבית השחי, כאילו במוקד ליד הפיטמה אך בעומק בית החזה, אתמול זה שוב הופיע כשעה אחרי הליכה בשכונה,כאב שבא והולך, הפעם זה הטריד יותר אז לקחתי אקמול כדיי לבדוק האם זה יחלוף, כעבור חצי שעה זה קצת נחלש, אבל לא הפסיק, התחלתי להלחץ מזה , חיכיתי עוד ואז התחלתי לחוש כאב יותר חזק ואז הופיעו לי מחשבות שזה אולי מהלב כי האקמול לא משפיע, כעבור 3 שעות הכל נחלש ונפסק, היום לא ממש הרגשתי את זה, אך ביקרתי אצל רופא המשפחה, עשיתי א.ק.ג. שהיה תקין, הרופא אמר שלא חושב שזה לבבי, ושאל האם עברתי מיפוי לב מתי שהוא ומה הבדיקות שעשיתי, הזכרתי לו שהיה לי הולטר לב לפני 4 חודשים ואקו לב לפני כשנתיים וחצי, רשם לי רוקסט +, וחזרתי הבייתה, שאלתי , ממה זה יכול להיות?האם צריך לעשות משהו בנידון?בדיקות? או לחכות עם הסיפור לראות מה יהיה, אולי זה היה משהו חולף אשמח לקבל עצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נלחצתי, סליחה על טעות הכתיב
צבי14/02/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנלחצתי, סליחה על טעות הכתיב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר16/02/2016אני לא ממליץ על רפואת אינטרנט. אין בעיה עם שאלות כלליות אבל אם אתה לא מרגיש טוב תפנה לקרדיולוג הקופה שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הולטר עקב הרגשת רטט בבית החזהרחל14/02/2016
אני בת 48, בעברי היפרתיירואיד . עכשיו מאוזן, ללא תרופות.
בחדשים האחרונים מרגישה לעיתים מעין רטט/רעד בחזה כאילו סחטו לי את האיר ובית החזה נשאר חלול. הופניתי לבדיקת הולטר ובתוצאה היה כתוב, שינויים משמעותיים בקטע . ST -T DEPRESSION TO RULE OUT MYOCARDIAL ISCHEMIA בזמן טכיקרדיה עד ל 1 מ"מ
לפי הזמן שצוין בבדיקה ראיתי שההפרעה היתה בזמן שעשיתי את הפעילות הגופנית היומית שלי שכוללת הליכה מהירה וטיפוס במדרגות. אני לא הרגשתי משהו שונה באותו יום. רק דופק מהיר ונשימה מאומצת.
האם זה מראה על בעיה בלב? האם זה מסוכן?
האם עלי להפסיק את הפעילות הגופנית?
כמו כן יש לי כבר מספר שנים מדי פעם הרגשת פעימה עודפת חזקה אחת .עד עכשיו לא התיחסתי לזה. האם קשור?
בהולטר יצאו: הפרעות קצב חדריות VPC’S: נצפו סה''כ 2 VPC'S במשך הבדיקה.
הפרעות קצב על חדריות APC‘S: נצפו סה''כ 5 APC'S במשך הבדיקה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת הולטר עקב הרגשת רטט בבית החזה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר16/02/2016רגישות ההולטר לגילוי איסכמיה לא גבוהה
מציע שתפני לקרדיולוג כי בסופו של דבר אנחנו מטפלים באנשים ולא בבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקג, בן 25, לא מעשן ללא הסטוריה משפחתיתאלי13/02/2016
הייתי אתמול בבית חולים בגלל תלונה על צורך לנשימות עמוקות מידי פעם. לא משהו חמור.
25 לא מעשן לא שותה , קצת השמנה, אין הסטוריה משפחתית
רופא אמר שיש קצת דופק מהיר, עשו אקג אמרו שהם לא אוהבים את התוצאנ למרות שזה לא משהו מפחיד,
בוצע אחרי 30 דקות עוד אקג יותר ארוך והקרדיולוגית אמרה שהכל תקין ושלחה הביתא.
השאלה שמשגעת אותי אז למה הראשון היה מוזר? והאם עלי לבדוק עוד?
יש לי רק בחילות קלות קצת בזמן האחרון ואת הנשימה עמוקה. ללא כאבים או סימפטומים אחרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקג, בן 25, לא מעשן ללא הסטוריה משפחתית - תגובה
ד``ר רוברט הפנר13/02/2016מציע שתפנה עם שני תרשימי האקג לקרדיולוג בקופה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייתי אצל קרדיולוגית
אלי13/02/2016שבדקה את שניהם ושלחה הביתא אמרה שאין בעיה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת קצב לב Lbbb אצל אמא שלי .........................יאיר10/02/2016
ערב טוב אימי בת 63 בריאה ולא נוטלת תרופות
לאחרונה יש לה הרגשה לא טובה כשהיא נכנסת לישון בלב, מוסרת שהיא מרגישה הפרעת קצת
ניגשה לקרדיולוג נקבע לה אקו ומאמץ
האקו יצא תקין
התחלת בדיקת האמאץ הופיע לה lbbbb, ונעלם
המבחן הופסק ונקבע לה מיפוי לב, בהתחלת הבדיקה כנראה התרגשה אך שהזרקו לה את החומר הופיע שוב lbbbb ויצאה שהיא אלרגית לחומר שהחמיר את מצבה,
המבחן הופסק ונשארה מאושפזת עקב חומר שהוזרק לה
למחרת עברה ct לב
שיצא תקין לחלוטין עורקים חדרים מבנה לב הכל תקין
בשחרור נכתב לה לטפל בגורמי סיכון
השאלה דר מה אומר הממצא הזה?
אני רואה אותה שהיא בחרדה לא נורמאלית
הממצא הזה הוא דבר מפחיד? שעושה לה בלוק מלא
לציין שהיא לוקחת תרופה נגד לחץ דם
דופק הלב שלה במנוחה כרגע 57
אנא עזרתך דר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעת קצב לב Lbbb אצל אמא שלי ......................... - תגובה
ד``ר רוברט הפנר16/02/2016אין עם זה כל בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן השפעת פרדניזון בדלקת קרום לב - דחוף !אדי10/02/2016
יש לי דלקת בקרום הלב - לאחר שטיפול קולחיצין ואספירין לא עזרו מטופל כעת בפרדניזון - הכוונה לטיפול קצר מתחיל ב20 מ"ג והכוונה לרדת כל שבוע ב5 מ"ג - מדדי הדלקת crp ללא שינוי כבר למעלה משבוע בסביבות 7.5 כשמקסימום אמור להיות 0.5 : האם על פי רוב השינוי בפרדניזון אמור להיות מיידי להורדת ערכים אלו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן השפעת פרדניזון בדלקת קרום לב - דחוף ! - תגובה
ד``ר רוברט הפנר10/02/2016ההשפעה של הסטרואידים על הדלקת מידית. הבעיה שאחרי הפסקת הסטרואידים שכיחות גבוהה של דלקת חוזרת. לכן צריך להשתדל לא לטפל בסטרואידים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פענוח אקג - האם צריך לעבור צינתורענת ח05/02/2016
שלום רב. בן 38 גובה 1.70 שוקל 136. יש חי ועדה רפואית לשחרור ממילואים בעקבות ההשמנה. נדרשתי להביא אקג. אין לי שום סימנים לבעיות בלב. בבדיקות דם הכל היה תקין. ואין לי כולסטרול. בבדיקת אקג האחות אמרה לי שהיא לא תקינה. צירפתי תמונות. מה סה אומר? שאני אצטרך צינטור? יש לציין שאני לוקח כדור בשם קרדיולוק 2.5 בשל דופק גבוה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פענוח אקג - האם צריך לעבור צינתור - תגובה
ד``ר רוברט הפנר06/02/2016רשום בפענוח שאתה צריך צנתור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רשום
א.ב.06/02/2016לא רשום שצריך צינתור. אני שואל כי אני לא מבין את הפענוח. אני רק רוצה לדעת אם מדובר במשהו חמור. או שמדובר על משהו שאפשר להתגבר עליו בתרופות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא רשום - תגובה
ד``ר רוברט הפנר06/02/2016אתה לא צריך להבין את הפיענוח. והאמת שבחלק גדול מיקרים הוא גם לא נכון. אתה צריך להראות את האקג עצמו לקרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזהשרון03/02/2016
שלום למומחים,
כבר תקופה ארוכה, שמידי פעם, יש לי כאבים בחזה באזור צד שמאל. לא ממש במיקום הלב. אבל מן כאבים חדים במקצת ונקודתיים. לא תמיד באותה נקודה. מה שמעניין שכשאני לוחץ עם היד על האזור, הכאב נרגע. אני לוחץ לחיצה חדה עם האצבע. אלה לא כאבי שרירים.
אני כן מתאמן בחדר כושר באופן קבוע. ועושה בדיקות ארגומטריות אחת לשנה בערך ושם הכל תקין ואומרים לי שיש לי כושר מעולה.
אני בן 45 בריא. לא מעשן. צמחוני.
למרות הכל, זה קצת מלחיץ והייתי שמח לשמוע מה אתם חושבים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחזה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר03/02/2016מה אנחנו חושבים לדעתך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם הייתי יודע
שרון03/02/2016לא הייתי שואל אם הייתי יודע.
מן נסתם תשובתכם תהיה "לך תיבדק" או משהו כזה.
איפה/אצל מי להיבדק? והאם זה אומר שאין לנו מושג מה זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימות שונותרעות02/02/2016
שלום דר
אני בת 38 מזה כשנים אני חשה שהלב
מחסיר פעימה ואפילו שתיים.
בזמן מנוחה בעיקר
בתקופה האחרונה זה קורה פעם ויותר
ביום .. עשיתי הולטר לפני חודשיים
יצא תקין היום עשיתי א.ק.ג יצא תקין
מה עושים? אני בטבעי בנאדם חרדץי ולחוץ
האם יש קשר? האם זה מזיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימות שונות - תגובה
ד``ר רוברט הפנר03/02/2016תלונה שכיחה מאוד. חסרת משמעות רפואית במידה והלב תקין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףסופי31/01/2016
שלום אם אפשר לענות לגבי המפוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף - תגובה
ד``ר רוברט הפנר31/01/2016במיפוי נראה רק האוטם מהעבר ולא נראה סבל נוסף של הלב במאמץ. מידת הסיכון נקבעת על סמך אוסף נתונים שאין לי לכן מציע לחזור לקרדיולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת פרפור בלבנאוה30/01/2016
שלום רב.
.בת 57. חודש אחרי אוטם בלב. עורק ימני תחתון. אחרי צנתור וסטנט. בימים האחרונים התפתחה תחושה של דופק לא סדיר או פרפור בלב,חוזר כל הזמן.
האם זו תופעה ידועה אפשרית אחרי צנתור?
מה ניתן לעשות?
עד כמה זה מדאיג?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת פרפור בלב - תגובה
ד``ר רוברט הפנר31/01/2016צריכה לתעד את התחושות על הניר. אקג / הולטר. לא מספיק ״תחושה״ צריך להוכיח שזה פרפור או הפרעת קצב אחרת כי יש לכך משמעות רפואית.
זה לא קשור לצנתור. יכול להיות קשור לאוטם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פעימה מוקדמת וספורטאורח27/01/2016
עשיתי בדיקת אקג ובדיקה אצל קרדיולוג והוא אמר שהכל תקין ושהפעימה המוקדמת היא שום דבר. האם זה אומר שניתן להתאמן בחדר כושר ללא חשש? אני שואל משום שאני מבין שישנם אנשים עם פעימות מוקדמות שנשלחים לעשות בדיקות נוספות שהקרדיולוג לא הציע לי לעשות, כמו אקו לב והולטר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פעימה מוקדמת וספורט - תגובה
ד``ר רוברט הפנר27/01/2016פעימות מוקדמות הן תופעה שכיחה מאוד ואין להן כמעט משמעות במידה ומדובר בלב תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופה בבקשהירדן27/01/2016
בס"ד
היי דוק'...
רציתי לשאול שאלה כזאת.אתמול הייתי בתל אביב ובלי התראה מוקדמת תקף אותי רצף של פעימות מוקדמות כאילו הקפיצות האלה במרכז החזה שכאילו הלב נשאב.זה היה כל פעם 10 15 פעמים הפסיק ל2 דקות וחזר היו לפחות 60.הגעתי למיון כי הייתי קרובה.עשו פעמיים א.ק.ג עשו בדיקות דם וטרופונין יצא תקין.הרופא אמרה שזה מחרדה נתנה קלונקס.היה לי עוד אירוע כזה לפניי 8 חודשים ברמת העקרון גם שם אמרו שזה חרדה.עשו לי עשרות א.ק.ג יצאו תקינים.בדיקות דם תקין.אקו לב לפניי 3 שנים תקין.הולטר לב.נמצא רק פעימה אחת בודדת ממקור חדרי הקרדיוחוג אמר תקין.הולטר במאמץ יצא תקין.בקיצור כולם קובעים פה אחד שזה מהתקפי חרדה.השאלה שלי היא כזאת האם חרדה לא מודעת שפורצת פתאום יכולה להביא לקצף של כמות כזאת של פעימה מוקדמת?כי ביום יום יש בודדים רק סביבות ה 10 אולי 5 ויש ימים שאין בכלל.האם המערכת הסימפטטית של העצבים זאת שיכולה לתת גירוי לפעימה מוקדמת וזה מאין מעגל כזה שמתחיל קפיצה ואז באה החרדה ומגבירה אותה ל 50 קפיצות שלא פוסקות?
אנה עזרתך דוקטור יקר.תודה רבה ומקווה שתוכל להרגיע אותי.בכל מקרה קבעתי תור נוסף לקרדיולוג לבירור נוסף אבל בנתיים עד התור מנסה להרגע לא מצליחה.וכמובן מתחיל טיפול תרופתי נגד חרדה.
בברכה,מיטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחכתי לציין
ירדן27/01/2016שחכתי לציין בת 29 בריאה בדרך כלל ללא מחלות רקע ותורשה של בעיות לב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחכתי לציין - תגובה
ד``ר רוברט הפנר27/01/2016שאלותיך נכונות כולל המערכת הסימפטית. טוב שקבעת שוב תור אצל קרדיולוג. הוא לבטח מכיר אותך ויוכל לענות טוב יותר ממני לשאלותיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ירדן27/01/2016אני לא בטוחה שהקרדיולוג מכיר אותי כי עברתי עיר מגורים וזה קרדיולוג חדש.אבל רק רציתי לדעת דוקטור עם זה מסוכן או לא אני לא מצליחה להרגע.כל הבדיקות עד כה הראו שהכל תקין.
בבקשה תנסה לעזור לי
אני בכל אופן אלך לרופא רק מנסה להרגע
תודוש רבוש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר27/01/2016אם עשית את כל הבדיקות כנראה שאין בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה דוק
ירדן27/01/2016למה בעת נשימה עמוקה יש מעין קפיצה כזאת?זה יכול להיות שריר הקפיצה הזאת?ולא פעימה מוקדמת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפליז תענה לשאלה שלי דוק
ירדן28/01/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בסנטר ובחזהלימור26/01/2016
אני בת 39 בריאה בד"כ (להוציא את העובדה שאני מאובחנת בפיברומיאלגיה ב- 8 השנים האחרונות).
לפני כשבועיים החלו לי כאבים בלסת התחתונה הקדמית שחשבתי שמקורם בשיניים אולם רופאת השיניים שלי טוענת שהשיניים במצב תקין ושזו לא הבעיה.
נכון לעכשיו הכאבים התגברו מאוד ומתרכזים בסנטר ומקרינים לחלק העליון של החזה.
מאחר ואני מאובחנת בפיברומיאלגיה קיימת נטייה בקרב הרופאים לשייך לכך אוטומטית כל מיחוש כזה או אחר, אולם מפאת גילי (כבר לא ממש צעירה) ובשל היסטוריה של מחלות לב במשפחה (אבי נפטר מבעיות לב בגיל 59)
האם ייתכן כי מדובר בכאב שמקורו בלב? ואם כן מה עלי לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בסנטר ובחזה - תגובה
ד``ר רוברט הפנר26/01/2016את צודקת ובכל זאת מה שאת כותבת אינו מספיק וכדאי שתפני לקרדיולוג שוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)

.jpg)



