פורום קרדיולוגיה - רפואת לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק לב חזק
    שלמה
    31/12/2015

    שלום ד"ר
    סובל אני מדופק חזק מאור,הדופק נשמע חזק בעיקר בלילות ולא יכול להרדם.
    מקבל אני תורופת valsartan 160 m"g ו-קרדילוק 2.5 מ"ג שהוא ממשפחת
    חוסמי הבטא , כל תרופות ממשפחת חוסמי הבטא מביאות לי לכאבים בגפיים
    התחתונות זה שנים רבות. האם קיימות תרופות ממשפחה אחרת שיכולות
    לעזור לי ?
    אני בן 78 בעל כושר פיזי טוב לגילי ורק השפעת התרופה מפריעה לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק לב חזק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק לב חזק - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    01/01/2016

    אתה יכול לנסות ממשפחת חוסמי הסידן דוגמת איקקור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב
    ישראל
    29/12/2015

    שלום

    בת 65
    מטופלת בתרופות ליתר לחץ דם, ובסוכרת.
    רופאת המשפחה הפנתה אותי לבצע בדיקת אקו לב (כנראה בגלל יתר לחץ דם וקוצר נשימה קל במאמצים)

    מצ"ב התוצאות.

    אם אפשר בבקשה לקבל הסבר על הממצאים

    והאם יש צורך בטיפול? במעקב? בבדיקת קרדיולוג? או שכל זה מתאים לאישה בגילי?

    תודה רבה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    29/12/2015

    הבדיקה בסדר אבל אם יש קוצר נשימה את צריכה לפנות לקרדיולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם התוצאות שונות מהאקו הקודם?

    ישראל
    01/01/2016

    נעשה לפני חצי שנה (לראשונה בחיים)

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו קודם

    ישראל
    01/01/2016

    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימה חזקה
    לירן
    28/12/2015

    שלום ד"ר, בן 36 בריא עוסק בספורט. מזה מס שבועות חש מידי פעם במהלך היום מעין פעימת לב בודדת חזקה. חצי שניה קודם לכן מרגיש כאילו נעתקת נשמתי ומיד אחכ בעצם מגיעה הפעימה החזקה. ללא כאב או דברים נוספים נלווים.
    אשמח אם תוכל להעריך במה מדובר וכיצד עליי לפעול.
    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעימה חזקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימה חזקה - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    28/12/2015

    לא צריך לעשות עם זה כלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי לב ספקט תליום - מיבי
    dani
    25/12/2015

    שלום

    בן 41, לא מעשן, כולסטרול גבולי מעט גבוה, עודף משקל, לא סוכרתי.
    לח"ד אצל הרופא 125/85 (בבית בחלק מהמדידות גבוה יותר).

    נשלחתי ע"י קרדיולוג למיפוי לב ספקט תליום.

    שאלות לבדיקה:
    RISK FACTORS SHORTNESS OF BREATH EKG QS IN ANTERIOR WALL RULE OUT CORONARY ARTERY DISEASE

    1. ידוע לי על היפוך גלי T אצלי (לא משהו חדש), האם הכוונה לזה או שיש עוד ממצא?

    2. מה ההבדל בין מיפוי לב לצנתור וירטואלי?

    3. האם מיפוי לב כולל גם בדיקת מאמץ ((אק"ג במאמץ) כמו בדיקות המאמץ הרגילות?

    4. מבחינת קרינה, מה יותר בעייתי? מיפוי או צנתור וירטואלי?

    5. בבדיקת אקו אחרונה יש עיבוי מחיצה ודופן אחורית של חדר שמאל. האם יש לזה קשר או שזה עניין אחר?

    תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיפוי לב ספקט תליום - מיבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי לב ספקט תליום - מיבי - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    25/12/2015

    שלחו אותך למיפוי כי התלוננת שקשה לך לנשום ולפי האקג עברת מתי שהוא אוטם קדמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי לב ספקט תליום - מיבי

    dani
    27/12/2015

    שלום

    בדיקת אקו במאמץ יכולה לספק את האינפורמציה שמספק מיפוי לב?
    האם אקו במאמץ זו בדיקה מקובלת לחשד למחלה כלילית?

    אם מזהים במיפוי בעיה כלשהי, השלב הזה זה צנתור? א"כ מדוע לא מפנים מראש לצנתור וירטואלי כדי לראות את מצב העורקים?

    תיאורטית יכול להיות שחוויתי אוטם מתישהו במשך שנות חיי ולא ידעתי על כך, ומבלי שהיו לזה סימנים בבדיקות הא.ק.ג. שעשיתי במשך השנים?

    ושאלה אחרונה, במידה ובמיפוי לב רואים אזור בלב שלא מקבל אספקת דם טובה, האם אפשר לדעת בבירור אם מדובר באוטם ישן שממילא לא ניתן לטפל בו או שזה אוטם שניתן לטפל בו באמצעות צנתור וכדו'.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי לב ספקט תליום - מיבי - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    27/12/2015

    אין הבדל בין אקו במאץ, מיפוי או צנתור וירטואלי. לא לכל אחד כל הבדיקות הללו מתאימות.
    האקו (מנוחה / מאמץ) והמיפוי מגלים אוטם חדש / ישן.
    אוטם זהו שריר לב שמת ואיננו מטפלים בו
    בצנתור מטפלים בעורקים שמספקים דם לשריר לב חי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי לב ספקט תליום

    dani
    27/12/2015

    ערב טוב

    אני מעריך מאוד את הסבלנות וההתייחסות לשאלות.
    המחשבה שבגילי הצעיר יחסית עברתי אוטם ועוד מבלי שהייתי מודע לכך די מטרידה.

    אם אקו במאמץ נותן תמונה דומה למיפוי, מדוע מראש לא שולחים לאקו במאמץ שאין בו קרינה כלל במקום למיפוי שכרוך בקרינה?

    בהפניה למיפוי הרופא רשם:
    SHORTNESS OF BREATH EKG QS
    מה המשמעות של זה?
    והאם זה מצביע בוודאות על אוטם?
    זה אומר שהלב שלי לא תקין?
    והאם יש לזה קשר לגלי T הפוכים שיש לי מזה שנים?

    המיפוי יכול לתת מידע גם לגבי מתי היה האוטם? או שלא ניתן כלל לדעת האם זה בשנים האחרונות או אפילו הרבה זמן קודם?

    ושאלה לסיום. האם ובמידה ואכן היה לי אוטם, זה בוודאות קרה כתוצאה מטרשת בעורקים או שיכול לקרות גם מסיבות אחרות שלא קשורות לרמות שומנים ולחץ דם?

    שוב, מעריך מאוד.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי לב ספקט תליום - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    27/12/2015

    אני מבין שבסה״כ עשית אקג. אז מה? אף אחד עוד לא קבע שקרה לך משהו בלב.
    לגבי שאלתך למה מיפוי ולא אקו אתה צודק. תשאל את מי שהפנה אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה פליזז
    ירדן
    24/12/2015

    שלום רב,

    שמי מורן בת 30 בריאה בדרך כלל ללא מחלות רקע. יש לי כבר מזה 10 שנים מאין קפיצה עמוקה במרכז החזה נאמר לי שזה פעימה מוקדמת.סובלת מחרדות הרבה שנים ומהפרעת אישיות גבולית (מה שמסביר כל מיני מצביים ריגשיים עמוקים) עשיתי אין ספור בדיקות א.ק.ג אקו לב א.ק.ג במאמץ בדיקות דם הכל נמצא תקין ברוך השם.בהולטר לב של 24 שעות נצפה פעימה מוקדמת מסוג חדרית פעם 1 בלבד.אני מרגישה את הקפיצה הזאת כמה פעמים ביום ולפעמים נעלם גם לכמה ימים ואז חוזר.בשבוע האחרון יש לי את זה בתדירות יותר גבוהה אפילו 20 פעם ביום.ויש מקרים שזה בא גם 7-8 פעמים ברצף אני אומר שאני בשינוי גדול בחיים.אחריי פרידה של 11 שנה,שינוי מגורים,עבודה חדשה,זוגיות חדשה הרבה לחץ שאלות וטעיות לגביי העתיד.לפעמים זה קורה שאני נושמת לפעמים שאני אוכלת לפעמים שאני מקיאה (מאולץ ולא טבעי) ושאני מתכופפת. השאלות שלי הם כאלה:
    1. האם קיים סיכוי שהקפיצה הזאת היא קפיצה עמוקה של שריר כלשהו בוושת או בעצמות בעקבות הרבה שנים שהייתי דוחפת אצבע להקיא?
    2.האם פעימה מוקדמת זה מסוכן?בהתחשב שלפעמים יש שזה קורה ברצף הקפיצות
    3.לפעמיים יש לי 5 ברצף וזה מפחיד מאוד האם זה מעיד על משהו? 4.האם תקין שכל יום יש 20 כאלה בערך ולפעמיים נעלם גם לשבוע שבועיים?
    5.האם יכול להיות סיכוי שזה מגביר את התופעה של פעימה מוקדמת בעקבות כל השינויים שאני עוברת כמצב שנקרא פסיכוסומטי?
    תודה רבה אשמח לקבל מענה דוקטור אין לי כבר כוח לרוץ לרופאים הייתי המון וגם אצל קרדיולוג שקבע שהכל תקין. כתבתי באיזה פורום והרופא שענה לי הלחיץ אותי מאוד יאמר לבדוק מיד.אני מבינה שדרך המסך אי אפשר לדעת אבל לאור הנתונים שמסרתי אשמח אם יהיה אפשר לתת מענה.

    בברכה, מורן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה פליזז

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר תשובה דוק?

    ירדן
    25/12/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר תשובה דוק? - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    25/12/2015

    מה זה משנה מה התשובה. יותר מ 10 שנים שואלת אותן שאלות ומקבלת אותן תשובות וכלום לא עוזר לך.
    תסדרי לעצמך את החיים ואז אני מקווה שתרגישי טוב יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אקו
    שני
    23/12/2015

    שלום,

    בת 40,
    עקב כאבים בחזה ואקג לא תקין (קצוץ R ב V2 V3) הופניתי לבדיקת אקו .
    תוצאות בדיקת אקו MR MILD TR MILD וכן יתר לחץ ריאתי 26+ראפ
    ןכן הודגם תפליט פריקרדיאלי בכמות פיזיולוגית מה המשמעות תוצאה זו איזה כמות זו פיזיולוגית (מזערית ,בינונית או גדולה )
    הקרדיולוג עדיין לא ראה את תוצאות האקו.

    ומה משמעות תוצאות האקג ?

    ואילו בדיקות /מעקב צריכות להעשות על מנת למנוע החמרה במצב.?
    ולאור תוצאות אלו האם מותר לבצע פעילות גופנית ללא הגבלה?

    הופניתי לאקו במאמץ


    לתשובתך המהירה
    תודה מראש
    שני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות אקו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אקו - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    23/12/2015

    הנתונים שרשמת תקינים ואם התכווצות הלב תקינה אין משמעות לקיצוץ גלי ה R

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידת לחץ דם
    שי
    23/12/2015

    שלום

    ישנן הנחיות למדידת לח"ד. כמו, יד בגובה הלב, לאחר מנוחה, שהיד תהיה מונחת על משהו ולא באוויר. כל פרמטר מהדברים הללו משנה את התוצאות של המדידה.

    מאחר ושמתי לב שגם בקרב הרופאים וגם אצל האחיות (לא רק בקופ"ח) לא מקפידים על ההנחיות הללו, ויש שמבצעים מדידות כשהיד תלויה באוויר, או לא בגובה הנכון וכדו'.

    שאלתי היא, האם אפשר לסמוך על המדידות הללו? הרי לפי המדידות הללו קובעים אם אנשים חולים או בריאים, אם הם צריכים טיפול תרופתי או שלא.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מדידת לחץ דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדידת לחץ דם - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    23/12/2015

    מה שאתה כותב נכון. ובכל מקרה כנראה שההבדלים לא גדולים כל כך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממברנה מתחת למסתם האאורטלי
    רינת
    20/12/2015

    שלום רב, אני בת 36. בילדותי אמרו להוריי כי נולדתי עם מום כלשהו בלב, אך יש סיכוי כי הבעיה תיפתר עם השנים. הייתי במעקב בשנים הראשונות לחיי וזהו. מאז התגייסתי לצבא וילדתי פעמיים ללא בעיות מיוחדות. הילדים שלי בני 5 ו-3. בעת שהייתי בהריון עם הילד השני הלכתי לבדוק את העניין ביוזמתי כשהייתי בתחילת החודש השישי. הקרדיולוג אמר לי כי יש לי ממברנה מתחת למסתם האאורטלי עם מפל לחצים של 28 וצפוי שהמצב מחמיר בעת הריון וצריך לבדוק גם כשאני לא בהריון. אמר לבוא אליו אחרי שנתיים +. סיימתי את ההריון בלי בעיות וילדתי בלידה רגילה וקלה. לא התעסקתי בזה יותר מדי וחייתי חיים רגילים ללא סימפטומים כלשהם. אני מעוניינת עכשיו בילד נוסף וברור לי שאצטרך בדיקת רופא אבל רציתי לברר - האם מדובר במום חמור? האם אבחנה כזו של מום בלב מצריכה טיפול תרופתי/ניתוחי? האם היא מחמירה עם השנים? באיזה מפל לחצים מנתחים? האם בעיה כזו גורמת ללחץ דם גבוה? דופק מהיר? האם ישנם מצבים שבהם אסור להיכנס להריון עם בעיה זו? אודה לכל תשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממברנה מתחת למסתם האאורטלי - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    20/12/2015

    אני מציע שבמקום להתעסק בתאוריה, תחזרי על האקו עכשיו שאת לא בהריון ותפני לקרדיולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר התקף לב
    אלכס
    16/12/2015

    שלום רב

    רציתי בבקשה לשאול,
    אני כחודשיים לאחר התקף לב,עברתי 2 צינטורים השתילו לי 6 סטנטים ואני מקבל תרופות בהתאם.
    מאחר ויש לי כאבים בכתף וביד ניתנה לי התרופה "ארקוקסיה 90 מ"ג"
    בעלון רפואי של תרופה זו מצוין שם שהיא עלולה לגרום להתקפי לב ואסור ליטול אותה יחד עם התרופות שאני לוקח עקב ההתקף לב.
    הכירורג אמר שזה בסדר אך אני מעוניין לוודא שנית שאכן אין בעיה ליטול את התרופה הנ"ל יחד עם התרופות הקבועות.


    תודה מראש
    אלכס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר התקף לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר התקף לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    16/12/2015

    אכן יש בעיה רצינית עם ארקוקסיה ובמיוחד אצלך. תתיעץ עם הקרדיולוג שלך ובינתיים תפסיק אותו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות -אנא עזרתכם
    תאו
    15/12/2015

    בן 40
    בריא בדרך כלל, בעל מבנה גוף גדול (משקל 141, גובה 187)
    בעבקות תלונה על כאבים בחזה, יצויין ללא תופעות אחרות וללא קוצר נשימה, עיקר התלונות מרגיש בעצמות הזה ולא תמיד במקום קבוע
    בעקבות כך הפנו אותי לבצע מבספר בדיקות, להלן התוצאות אודה לך מאוד אם תוכל להתייחס במיוחד לבדיקות אקו לב שמאוד מדאיגה אותי במיוחד משפט מספר 2. אנא בדיקתך כי מדאיג אותי
    א.ק.ג - תקין
    מאמץ - תקין
    בדיקת אקו לב:
    AORTIC ROOT 35 -NORMAL < 37
    LIFT ATRIUM DIAM 46-NORMAL < 40
    I.V SEPTUM THICKNESS 16-NORMAL < 11
    LV DIASTOLIC DIAM 47-NORMAL < 53
    LV SYSTOLIC DIAM 29-NORMAL < 40
    LV .POST WALL 11-NORMAL < 11
    L .A AREA 19-NORMAL < 20
    RIGHT ATRIAL AREA 13-NORMAL < 19
    ASCENDING AORTA 37 NORMAL < 34
    RIGHT VENTRICCLEDIAST mm<40
    INF VENA CAVA mm<23
    EF 55-75%
    PERICARDIAL EFUSION NO

    איכות טכנית : תקינה[/li]

    1. חדר שמאלי בגודל תקין , התכווצותו טובה גלובלית ואזורית , EF מוערך כ 55%-60%
    2. דפנות חדר שמאל מעובים במידה קלה, פרט לספטום בבסיסו שמעובה במידה בנונית
    3. שורש האאורטה והאאורטה העולה ברוחב תקין, קשת האורטה ברוחב תקין
    4. חדר ימין אינו מורחב- התכווצותו טובה של הדופן החופשית שלו
    5. עלייה שמאלית ועלייה ימנית ברוחב תקין
    6. IVC אינו מורחב עם תמט רספירטורי תקין
    7. פתיחה טובה של מסתם אאורטאלי, מסתם תלת עלילי , עליו עדינים
    8. פתיחה טובה של מסתם מטרלי , לא נצפה MVP

    בדופלר:
    1. מהירות זרימה אאורטלית תקינה
    2. אי ספיקה מיטרלית טריוויאלית
    3. לא הודגם TR , ולכן לא ניץת ןלהעריך לחץ ריאתי
    4. תפקוד דיאסטולי תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח תוצאות -אנא עזרתכם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פענוח תוצאות -אנא עזרתכם - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    15/12/2015

    לא מדאיג אבל תפגש עם קרדיולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות
    שירז
    15/12/2015

    שלום,
    אני בת 26, הריון ראשון שבוע 20.
    מגיל 17, אני סובלת מדופק מהיר ופעימות מוקדמות שהובחנו בהפרעות חרדה לאחר בדיקות של אקו לב, הולטר, לופ רקורדר וא.ק.ג.
    עברתי טיפול פסיכולוגי וכיום הנני נוטלת 5 מ"ג ציפרלקס.
    מתחילת ההריון הפעימות המוקדמות רק מתגברות לפעם ביום, אך אתמול חשתי לפחות 12 פעם בפעימות המוקדמות.
    הולטר לפני שנה הראה VPC אחד בודד. עם התייעצות עם קריולוג הכל תקין.
    אך זה מוציא אותי זה מהשלווה ואני מפחדת שזה יפגע בעובר.

    אשמח להמלצה נוספת.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פעימות מוקדמות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימות מוקדמות - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    15/12/2015

    זה לא פוגע לא בך ולא בעובר ובנוסף הקרדיולוג קבע שהכל בסדר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לב וספורט
    נתן
    15/12/2015

    בן 57 ,בריא ,עושה ספורט. בצעתי ארגומטריה לפני כחודש, יצא תוצאה תקינה בושר גופני טוב.
    השאלה, במסגרת ספורט, 3 פעמים בשבוע עושה עם אופנים "נגד שעון". מסלול של 5 ק"מ במקסימום מאמץ, לוקח כ 9 דקות. הרופא המשפחתי אומר לי לא לעשות זאת כי זה מאמץ את הלב בצורה לא בריאה. מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לב וספורט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לב וספורט - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    15/12/2015

    שהוא מדבר שטויות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי ספיקת לב - כדורים תופעות לוואי
    נורית
    12/12/2015

    שלום
    אימי בת 74 חלתה בסרטן השד 3 פעמים והיום, עקב כל תופעות הלוואי של הטיפולים, היא חולה ב- אי ספיקת לב.
    מצב הלב שלה החמיר לאחרונה, מעבר לטיפול באלקוויס, פרוקור, וקרדיוליק הרופא המליץ לה על אוקסאאר מעבר מ0.25 כדור ליום, לכדור שלם ביום - 50 מג.
    ובנוסף חצי כדור של ספירונולקטון
    בשל ה ספירונולקטון היא מחויבת לשמור על דיאטת אשלגן,
    היא גם סובלת מכולסטרול ונוטלת ליפיטור 10 מג, 3 פעמים בשבוע עקב תופעות לוואי של הכדור.
    מאז שהיא העלתה מינון לאוקסאאר ל3.4 כדור, היא סובלת מכאבים באזור בכליות.
    שאלותיי:
    האם היא יכולה לעבור למשתן אחר במקום ספירונולקטון , שלא תצטרך בגללו דיאטה מיוחדת.
    האם יש כדור תחליפי לאוקסאאר שיכול לשפר את תפקוד הלב , (התכווצות החדר השמאלי) מבלי שתסבול, מכאבי כליות ותופעות לוואי עם הכדורים האחרים שלה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי ספיקת לב - כדורים תופעות לוואי - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    12/12/2015

    ישנן תרופות מגוונות ומינונים שונים. את צריכה לפנות לרופא שמכיר אותה ולא לאינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינתור לב וירטואלי
    מוטי
    10/12/2015

    שלום , אני בן 50 הסובל משומנים בדם ( לא מעשן ולא סובל מעודף משקל ) ומאוזן ע"י כדורים כבר 15 שנה. לאחרונה עשיתי צינתור וירטולי שהתוצאה הייתה תקינה (עורקים כליליים תקינים פרט לפלאק מסויד ב- PROX LAD . גורם להיצרות של עד 25% ) לפי הקרדיולוג והרדיולוג התוצאה תקינה לחלוטין. אך אני בכל זאת מרגיש לפעמים מין כאב בחזה / דקירות קטנות . הכאב יכול להופיע סתם כך ללא שום מאמץ ולהיעלם אפילו אחרי כמה שעות . למה זה קורה והאם צריך לעשות בדיקות נוספות ? יכול להיות שזה מאוכל מסויים שמשפיע ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צינתור לב וירטואלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צינתור לב וירטואלי - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    11/12/2015

    תקין לגמרי? כנראה לא הבנת מה שאמרו לך. ה 25% לגמרי לא תקין ויחד עם זאת זה לא גורם לכאבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה

    מוטי
    12/12/2015

    מה אני צריך לעשות עם ה -25% ומה גורם לכאבים האלה ? ( האם אני צריך לעשות עוד בדיקות ? )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלה - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    12/12/2015

    מה שאתה צריך זה טיפול מניעתי מאוד אגרסיבי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב
    שמחה
    10/12/2015

    שלום, אני אישה בת 67 מטופלת באלטרוקסין ובכדורים להסדרת קצב הלב. לאחרונה עשיתי בדיקת אקו לב ורציתי לדעת מהי ההבחנה עד שהתור לקרדיולוג יגיע ואיזה שאלות עליי לשאול( אם יש צורך). אפרט קצת ממצאי הבדיקה ואשמח לקבל הסבר למה הכוונה:
    א. איכות הבדיקה: בינוני.
    ב. מסתם מיטרלי-אי ספיקה קלה
    ג. מסתם אאורטלי-מסתם תלת עלי
    ד. מסתם טריקוספידלי: אי ספיקה קלה-בינונית. הלחץ הסיסטולי הריאתי לפי מהירות ה-TR הינו 35+ RAP

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    11/12/2015

    אינך כותבת למה עשית את האקו. ולכן מציע שתמתיני לתור לקרדיולוג. בסה״כ ממצאים שמצריכים מעקב בלבד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום