פורום קרדיולוגיה - רפואת לב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מומים מולדים ואנטיביוטיקה לפני טיפול שיניים
    שחר
    24/03/2016

    שלום,
    אני בת 23, נולדתי עם שסתום ריאתי מוצר, חור בין העליות, ורשרוש בלב. הייתי במעקב שנתי כל הילדות אך לא ביצעתי בדיקת מעקב בערך שלוש שנים אז איני יודעת מה בדיוק המצב אבל אני מרגישה בסדר והבדיקות השגרתיות (דם) תקינות.
    אני צריכה לעבור טיפול שיניים (סתימה קטנה) וידוע לי שמומלץ לקחת כמות של 4 כדורי מוקסיפן לפני הטיפול. הייתי מאוד מעדיפה להימנע מהכמות הגדולה של האנטיביוטיקה ורציתי לשאול עד כמה זה נחוץ וחשוב לקחת את הכדורים? או שאולי אפשר לוותר על זה? האם יש איזושהי חשיבות לביצוע בדיקת מעקב לפני טיפול השיניים? משהו שאולי יוכל להעריך את הסיכון של לא לקחת אנטיביוטיקה? או שזה לא ישנה? תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מומים מולדים ואנטיביוטיקה לפני טיפול שיניים - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    24/03/2016

    הטיפול האנטיביוטי מיועד למומים כחלונים, במיקרים מסוימים אחרי ניתוחים של מומי לב ושסתומים מלאכותיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מום כחלוני

    שחר
    24/03/2016

    מה זה מום כחלוני?
    האם המומים שציינתי נמנים במקרים בהם חובה לקחת אנטיביוטיקה? לא עברתי ניתוח מעולם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מום כחלוני - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    25/03/2016

    זהו מום שלא מאפשר חימצון דם תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה מה שיש לי?

    שחר
    25/03/2016

    אני מצטערת אני לא מבינה לעומק כל מום שיש לי ואיני יודעת לקבוע..
    יש לי מסתם ריאתי מוצר, רשרוש בלב, וחור בין העליות.
    אלו מהבעיות שמצריכות אנטיביוטיקה לפני טיפול שיניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב עובי המחיצה ספטום
    לילי
    23/03/2016

    בת 65 בהפרש של 5 ימים בין אקו לאקו באקו הראשון יצא לי עובי הספטום 9מ"מ
    ובאקו השני יצא 12 מ"מ שזה ממצא חריג האם יכול להיות הבדל כה משמעותי
    יתר הבדיקה תקינה.

    בברכה ליליאנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב עובי המחיצה ספטום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב עובי המחיצה ספטום - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    23/03/2016

    לא, אלא אם כן המדידות לא באותה נקודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בלחץ דם ריאתי - בדיקת אקו לב
    דני
    21/03/2016

    שלום
    אני בחור בן 43 ללא בעיות רפואיות מהותיות. די רזה.
    עקב קרע בירך הימני ( תאונה ) כבר 5 שנים נמנע מלעלות מדרגות וללכת יותר מכמה דקות לאט
    ונמצא בכושר גרוע.

    ב3 החודשים האחרונים מרגיש קצת חולשה, לעתים תשישות ולעתים קצת קוצר נשימה אפילו לא במאמץ.
    זה התחיל מיד אחרי בדיקת גסטרוסקופיה שיצאה תקינה ( בוצעה עקב צרבות ).
    רופא המשפחה הקשיב לריאות וללב - תקין,
    הפנה אותי לבדיקות דם הכל תקין. אק"ג תקין.
    ביצעתי אקו לב.

    באקו:
    אאורטה עולה תקינה
    שורש וקשת אאורטה תקינים
    חדר שמאלי בגודל ותפקוד סיסטולי גלובלי תקין
    ללא הפרעה איזורית
    חדר ימני בגודל ותפקוד תקין
    מסתם מיטרלי תקין אנטומית
    מסתם אורטלי תלת עלי תקין
    מסתם טריקוספידלי עם דליפה מזערית ומפל לחץ על פני המסתם נמדד 17 מ"מ כספית ( בבדיקה לפני 3 שנים זה היה 13 ממ כספית ).
    מסתם פולמונלי הודגם תקין
    פרוזדור שמאלי בגודל תקין.
    מחיצה בין פרוזדורים תקינה וללא מעבר
    וריד נבוב תחתון אינו מורחב. עובר קולפס בנשימה.
    לחץ ריאתי מוערך 22 מ"מ כספית ( בבדיקה לפני 3 שנים זה היה 16 ממ כספית ).
    לא הודגם נוזל פריקרדיאלי.

    בבדיקת אקו לפני 3 שנים שבוצע כשגרה בהגיעי לגיל 40,
    תוצאות תקינות דומות אבל כאמור הלחץ הריאתי אז הוערך ב 16 מ"מ כספית וכעת 22.

    אודה על דעתך המקצועית"
    1. קראתי שלחץ ריאתי נורמלי הוא כ 14 ממ וגג מותר 25 ממ.
    האם 22 שיצא זה קצת גבוה ואולי בעייתי?
    2. האם עלית הלחץ הריאתי ב 3 שנים מ 16 ל 22 מהווה סימן לא טוב?
    3. אולי בחלק משעות היום הלחץ עולה אפילו גבוה ולכן גורם לי לתחושות חולשה ולעתים כאילו אני הולך להתעלף?
    4. אולי הגסטרוסקופיה / ההרדמה בבדיקה גרמו לנזק מסוים ללב?

    מה דעתך?
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי בלחץ דם ריאתי - בדיקת אקו לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    22/03/2016

    לחץ ראתי תקין. אקו תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המוליזה קשה לאחר תיקון מסתם מיטרלי
    אדם
    21/03/2016

    שלום רב,
    לפני כשלוש שנים עברתי ניתוח לתיקון מסתם מיטרלי (תיקון ולא החלפה) ומאז אני סובל מהמוליזה קשה מאוד (רמות LDH 3000 כן שלוש אלפים!) עברתי בירור המטולוגי ופנימי מלא כולל שלילת מחלות דם נדירות ומשונות ולא נמצא שום דבר היכול להעיד על משהו מסוים, לפי הקרדיולוג בסך הכל האקו לב תקין, יכול להיות שבכל זאת המסתם הוא זה הפוגע בתאי הדם האדומים וגורם להמוליזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המוליזה קשה לאחר תיקון מסתם מיטרלי - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    22/03/2016

    המוליזה בגלל מסתם קורת אחרי החלפת מסתם למסתם מתכתי. וגם זה נדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להתמודד עם תופעת פעימות מוקדמות שפשוט מכניסות אותי לחרדות
    ארי
    20/03/2016

    שלום לצוות

    אני בן 58, MVP י.ל.ד. יתר שומני דם מטופל בטריטייס 5 פעמיים ליום
    ליפיטור20 טמבוקור 100 ליום קרדילוג 0.6 ליום אומפרדקס 20 אחד ליום ומיקרופירין 75

    מזה שנים שקיימת אצלי תופעת האקסטרא סיסטולות פעימות מוקדמות
    מטבעי אני בראדיקרדי סביב ה50 ממוצע לפני שנה ורבע אירוע של פרפור פרוזדורים כנראה על רקע אשלגן 3.2

    בניגוד לעבר כשאני מרגיש את ההפרעה הזו זה עושה לי לא טוב גל חום מציף אותי וניהיה לי לא טוב הרגשה לא נעימה מיתלווה לזה ישר פחד חרדה שאולי מיד יבוא עוד אחד ועוד אחד ותגיע פורענות בקצב לב שמי יודע לאן זה יוביל
    להרגעה אני מידיי פעם לוקח חצי לוריוון
    ובכללי הולך לשיחות טיפוליות בבריאות הנפש
    עדיין אני לא התרגלתי ל"הרגיש" את הפעימות המוקדמות האלה ואני חרד בכל פעם שזה קורה לי
    אני לבד אין לי ילדים ואין מישפחה הורים בהם טילפתי נפטרו לפני 20 שנה מצב הבריאות שלי , לפי הגדרתי הוא לא מי יודע מה
    יש דרך להתמודד עם החשש הזה? יש בכלל פיתרון לחששות ולחרדות האלה? האם הן מוצדקות ? האם ישנו בסיס רופאי שפעימות כאלה עלולות להוביל למשהו רע, לנכות ולמוות? האם יש ממש בחששותיי שזה עלול להוביל לפורענות ולהיגמר ברע?

    תודה מראש על המענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להתמודד עם תופעת פעימות מוקדמות שפשוט מכניסות אותי לחרדות - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    22/03/2016

    אני מבין אותך. הרבה אנשים מרגישים רע כשזה קורה להם. אתה צריך למצוא את הדרך להתמודד עם זה. אני לא יכול להציע לך פתרונות לטיפול באינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ דם שלא מתאזן, מה אפשר להמליץ לנו לעשות?
    חגית
    18/03/2016

    אבי (68) סובל הרבה שנים מיתר לחץ דם, בעבר היו לו אירועים מוחיים לאחרונה היו בעיות בלב ועבר צינתור וגם יש חסימות בעורקי הצוואר שבינתיים הרופאים לא רוצים לנתח/לצנתר.
    אבא שלי עבר כדורים שונים לטיפול בלחץ דם, הייתה תקופה של קצת ירידה בלחץ הדם עם שימוש באוקסאר. לאחרונה קיבל וקטור 80, ולסרטן 160 וספירונולקטון. גם כל אלה לא עוזרים.
    אבי עושה פעילות גופנית ומקפיד על תזונה דלת שומן ומלח
    אינו סובל מבעיות אחרות פרט לבעיות כלי דם
    מה אפשר להמליץ לנו לעשות?
    נשמח לעזרה/עיצה מהר ככל שאפשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר רוברט הפנר
    18/03/2016

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_יתר_לחץ_דם_לחץ_דם_גבוה' id=link]יתר לחץ דם, לחץ דם גבוה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות בנושא אי ספיקת כליות גיל 53
    עופר
    18/03/2016

    שלום דוקטור, אני בן 53 חולה בסכרת סוג 2 במשך כשלוש שנים עם סיפור רטינופטיה סוכרתית (BDRׂ) מטופל ב APIDRA,LANTUS, VICTOZA אך למרות זאת סכרת לא מאוזנת HBA1C 8.7 בנוסף לכך החמרה באי ספיקת כליות CR 1.84 ,UREA 63, K-5.2 ובאיסוף שתן אחרון של 24 שעות 4500 מ''ג חלבון ואני סובל מבצקות קשות ברגליים והרופא המליץ על פוסיד ובנוסף יש לי לחץ דם בלתי מאוזן שממוצע יומי עומד על 180\100 אני לוקח CADEX,NORMORESSAN ,NORMITEN אך הלחץ דם אינו מאוזן הרופא המליץ להוסיף LOTAN פעמיים ביום השאלה שלי האם אפשר לקחת פוסיד ולוטן כאשר יש ספיקת כליות ברמה הזאת והאם תוכלי להמליץ לי על כדור נוסף אני יודע לך מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר רוברט הפנר
    18/03/2016

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_יתר_לחץ_דם_לחץ_דם_גבוה' id=link]יתר לחץ דם, לחץ דם גבוה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב
    לילי
    15/03/2016

    בת 65 עשיתי אקו לב
    חדר שמאל מבגודל תקין תפקודו גלובלי סיסטולי תקין 55%-60%EF לפני 4חודשים היהEF65%.
    תפקוד דיאסטולי של חדר שמאל יחסי גלי A>E בעקומת זרימה טרנסמטרלית כביטוי להפרעה ברלקסציה של חדר שמאל.
    פרוזדור שמאלי תקין בגודלו
    פרוזדור ימני תקין בגודלו
    חדר ימני תקין בגודלו.ותפקודו
    בדופלראי ספיקה טריקוספידאלית במידה מינימלית
    לחץ ריאתי תקין22+RAP באקו הקודם היה לי לחץ ריאתי מוגבר קלות 41+RAP
    אני מודאגת מאוד מהתפקוד הדיאסטולי של חדר שמאל ומהירידה בEF.
    ממה זה יכול להיות והאם זה מצב מסוכן

    בברכה לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקו לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקו לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    16/03/2016

    תוצאת האקו בגדר הנורמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטנט ב2010 לא אני נחשב לחולה לב
    Gmzo
    13/03/2016

    שלום חולה בראומאטית ארטרוטיס הרבה שנים ב2010 הופיע לי כאב לוחץ בלסת התחתונה במשך שבוע היה בא והולך לקחתי אטופן לא כל כך עזר לאחר שבוע של כאב לוחץ בלסת ערב אחד קיבלתי כאב גם ביד שמאל ללא שום כאב בחזה או קוצר נשימה אישתי לקחה אותי למיון עשו אקג טענו לא טוב נתנו אספירין ללעיסה ושמו טיפות מתחת ללשום הרגשתי הקלה עשו אקו אמרו ככה ככה אשפזו אותי למחרת בבוקר שוב עשו בדיקות הרופא אמר שהכול תקין ושאל מה אתה רוצה לעשןת המליץ לי על צינתור הסכמתי עשו לי צינתור שמו 2 סטנדים על עורק lda כשבוע לאחר השחרור שוב הופיעו הכאבים בלסת חזרתי עשו בירור והגיעו למסקנה שזה מהדלקת פרקים בלסת שמקרין קיבלתי טיפול מהראומטולוג ואחרי חודש הכל עבר לפני שנה עברתי מיפוי הכל תקין השאלה שנשאלת הא לא לחינם הצינתור ולמה מתייחסים אלי לחולה לב תודה יכול להיות שהאספרין במיון שיכך את כאב המפרקים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטנט ב2010 לא אני נחשב לחולה לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    14/03/2016

    בעיקרון אם לא נגרם נזק לשריר הלב אז אתה לא ״חולה לב״.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי אקו לב אחרי החלפת מסתם
    מיקי
    10/03/2016

    שלום ד"ר
    לפני חודש ביצעו לי החלפת מסתם אורטלי
    שתי שאלות:

    1. שלחו לי הביתה זימון לביצוע אקו לב לעוד חודש עקב מפל מוגבר על פניו.
    מה זה אומר והאם זה מסוכן?

    2. עדיין בלילות יש לי מידי פעם קוצר נשימה. האם זה לגיטימי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי אקו לב אחרי החלפת מסתם - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    10/03/2016

    אני לא יודע מה מצבך ולכן לא יכול לענות לך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיקואוגולנטים : קסרלטו או פרדקסה
    אני
    09/03/2016

    הי
    אני בת 65 מטופלת בקרדילוק 2.5 בגלל הפרעות קצב(פעימה מוקדמת) .לפני כשנתים וחצי ולפני כשנה וחצי היה לי ארוע של פרפור פרוזדורים שניהם התרחשו תוך כדי הקאות קשות שהיו קשורות לבעיות במערכת העיכול. ושניהם חלפו מעצמן ללא טיפול.
    אני מקבלת פעמיים ביום גלוקומין בגלל סוכרת(מאוזנת) ,ליפנור 5 בגלל יתר טריגליצרידים ואומפרדקס 20 (מידי פעם) בגלל ריפלוקס/צרבת
    .
    קיבלתי יעוץ קרדיולוגי לקחת אנטיקואגולנטים ואני מתלבטת בין פרדקסה לבין קסרלטו.

    מהנסיון הצבור אצלכם, איזו תרופה פחות מסוכנת?

    1. קראתי ואני מודעת לסיכונים בנטילת התרופות הנ"ל
    2..אני מבינה שפרדקסה צריך לקחת פעמים היום וקסרלטו רק פעם אחת.

    אודה לכם על עזרה בפתרון ההתלבטות שלי.
    בברכה
    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיקואוגולנטים : קסרלטו או פרדקסה - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    09/03/2016

    בגדול, לבחירתך. אין הבדל משמעותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות בדיקת אקו לב
    ירדן
    06/03/2016

    יי דוק...

    עשיתי אקו לב.והיה לי במהלך הבדיקה את הקפיצות ואמרו שזה תקין.

    הבדיקה לדעתך תקינה? רוצה עוד חוות דעת בבקשה.

    תודה ויום טוב


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשובות בדיקת אקו לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת אקו לב.................... - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    06/03/2016

    תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ב2 תרופות לרפרוף פרוזדורים ומינון
    יונתן
    06/03/2016

    שלום דר'

    קרוב מישפחה שלי בן 59 עבר לפני כמוה זמן פרפור\רפרוף פרוזדורים
    הטיפול שמקבל טמבקור 50 2ליום וקרדילוג 0.6 חצי מ1.25 בגלל שהוא בראדיקרדי
    נאמר לו שחייב לקחת את שני הסוגים ואסור לקחת טומבקור לבד בלי הקרדילוג
    למה. מה הסיבה לכך?למה חייב את הקרדילוג גם? ושאלה נוספת האם המינון של הקרדילוג מינון של 0.6 בעצם חצי כדור של 1.25 האם החצי כדור הזה הוא עדיין יעיל או שלא? האם משפיע או לא?


    חן חן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ב2 תרופות לרפרוף פרוזדורים ומינון - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    06/03/2016

    אתה רק שואל או גם קורא מה שעונים לך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימה מוקדמת מספר שאלות.......................
    ירדן
    05/03/2016

    שלום רב דוקטור,


    רציתי לשאול 2 שאלות לגביי פעימה מוקדמת.רקע בת 32 בריאה בדרך כלל עברתי המון בדיקות כגון: א.ק.ג הולטר לב (נמצא פעימה בודדת מסוג חדרית)אקו לב בדיקות דם הכל תקין.

    השאלות שלי הן ככה:

    1) האם ממצבי סטרס וחרדה יכול להגביר את כמות הפעימות המוקדמות.שאני מודעת לזה מפחדת מזה וחושבת על זה הרבה זה בא יותר פעמים ביום האם יש קשר.

    2) לפעמים שאני לוקחת נשימה עמוקה זה קופץ האם יש קשר?

    3) לפעמים שאני בולעת אוכל הקפיצה ישר מגיע האם זה מסוכן?

    4) לפניי כחצי שנה היה לי התקף של 50 פעימות ברצף קפץ 10 הפסקה של 5 דקות עוד פעם 10 וכן הלאה.הלכתי למיון שם אמרו שהכל תקין.אם זה היה הפרעת קצב היו רואים בא.ק.ג?

    תודה רבה על המענה אשמח לקבל עזרה.

    שבת שלום ויום טוב דוקטור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעימה מוקדמת מספר שאלות....................... - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    05/03/2016

    כן
    לא
    לא
    באקג רואים רק את אותו רגע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על המענה דוק..שאלה נוספת

    ירדן
    05/03/2016

    תודה דוק...רציתי לשאול בנוסף זה דבר מסוכן?הלב תקין ברוך השם כך אמר הקרדיולוג.אני שואלת גם פה כי חשוב לי לשמוע את זה מ 2 רופאים.אני סובלת מחרדות וחושבת הרבה על הקפיצה הזאת אז יכול להיות שזה מה שמגביר לי את כמותן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוצר נשימה. יתר בדיקות לב
    אנה
    04/03/2016

    שלום,
    יש לי. קוצר נשימה במשך שנתיים - אני מרגישה שלא יכולה לקחת נשימה עמוקה רוב הזמן. עשיתי ECG ו Eco לב, וגם בדיקות ראות - כל הבדיקות היו תקינות . האבחנה הרשמית - היא eosinophilic asthma כי יש לי רמת eosinophils גבוה אבל בדיקות תפקידי ראות תקינות . אני לוקחת prednisolone ו sere tide אבל הם לא עורים.
    רציתי לשאול אם כדאי לעשות יותר בדיקות קרדיולוגיות ואם יכול להיות שזו בעיית לב.
    עשיתי גם ct ל pulmonary embolism והיה תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוצר נשימה. יתר בדיקות לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוצר נשימה. יתר בדיקות לב - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    05/03/2016

    לכאורה אם יש אבחנה של אסטמה שיכולה להסביר את התלונות שלך למה לחפש בעיות אחרות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום