מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עירוי ברזל עקב אנמיהנירית16/11/2013
שלום רב,
אני בת 38, נשאית של תלסמיה לא פעילה, וסובלת מאנמיה.
בנוסף, חליתי במחלת גרייבס (פעילות יתר של בלוטת התריס) לפני כשנתיים, לאחר ההריון השני. בעקבות טיפול תרופתי, כרגע הבלוטה מאוזנת ואני נמצאת בתהליך של הורדת מינון הטיפול התרופתי עד להפסקה מלאה בקרוב, במידה ולא יהיו הפתעות.
בשנים האחרונות לא נטלתי ברזל.
ביקרתי השבוע אצל המטולוג שקבע כי בעקבות ממצאי בדיקת הדם שהראו על:
ברזל: 27
המוגלובין: 11.2
אני סובלת מסחרחורות לעיתים קרובות ועייפה מאד רוב הזמן.
עלי לקבל עירוי ברזל מסוג Venofer בכמות של 100mg אחת לשבוע במשך שישה שבועות.
רציתי לדעת האם ישנם סיכונים בעירוי ברזל, האם יש חלופות יעילות לעירוי והאם כדאי להיוועץ ברופא נוסף.
תודה מראש ושבוע טוב,
נירית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עירוי ברזל עקב אנמיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ17/11/2013ראשית כדאי לברר מהי סיבת האנמיה
שנית לא מומלץ מתן ונופר עם רמת המוגלובין של 11 גרם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחולרחל15/11/2013
שלום רב,
אבקש לדעת מה הפרוש "טחול ששובר את הדם"
וממה זה נובע ?
בתודה מראש
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחול - תגובה
פרופ` אלן ברבי16/11/2013זו שאלה כללית, לא ברוררה, אינה מתאימה לפורום זה.
נסי לנסח שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוקמיהמילה15/11/2013
היי
רציתי לשאול אם משהו שמע או היה לו הניסיון עם ארטמיסינין נגגד סרטן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לוקמיה - תגובה
פרופ` אלן ברבי16/11/2013ידוע על אפקט אנטי סרטני של תה שיבה שמכיל ארטמיסינין. בארץ תוארו מקרים עם תגובה לCLL לוקמיה לימפטית כרונית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהארטמיסינין
מילה16/11/2013תודה על התיחסותך המהירה.
רציתי לשאול לגבי סבתי לפני שלוש שבועות התלגה במקרה aml,רכשנו כמוסות של ארטמיסינין,זה משהו שיכול להאריך חיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים גבוהים של אנטיקרדיוליפיןנינה14/11/2013
בבדיקת דם אחרונה התגלו ערכים גבוהים של אנטיקרדיוליפין:
BETA2 GPI IGM 82.40 U/ML
CARDIOLIPIN IGM 91.40 MPL/ML
IGM תקין. גם הANA תקין.
חלק מהבדיקות טרם בוצעו.
גם בעבר היו לי ערכים מעל הנורמה אבל לא כאלה גבוהים.
בחדשים האחרונים אני נוטלת תרופה אנטיפילפטית - TRILEPTIN נגד תופעות של נימול והירדמות פלג גוף שמאל, תופעה חוזרת ונשנית שהתחלתי לחוש בה החל משנת 2006..
האם יכול להיות קשר בין שני הדברים?
מה עליי לעשות?
אודה לכם על תשובתכם,
נינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בהמשך לקרדיוליפין
נינה14/11/2013אני מעל 65.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערכים גבוהים של אנטיקרדיוליפין - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ14/11/2013האם עשו לך ברור מקיף של תפקודי הקרישה?
האם בצעת בדיקות הדמיה עדכניות של המח?
עליך לעבור ברור יסודי במרפאה לבעיות בקרישה וכן
אצל נוירולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
נינה14/11/2013תודה רבה על התגובה המהירה. אפעל על פי הצעתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראשלימור13/11/2013
ליני שבועיים וחצי עברתי ניתוח להוצאת טחול (itp ) סטרואידים שלקחתי במשך תקופה הופסקו ליפני 6 ימים דיי מהר יחסית יום אחרי הפסקת אסטרואידים התחילו לי כאבי ראש חזקים כמעט כל היום וכאבי גב האם יש קשר בין הכאבים להפסקת אסטרואידים או לניתוח או שאין קשר אליהם הכאבי ראש מדאיגים אותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש - תגובה
פרופ` אלן ברבי14/11/2013אני לא רואה קשר. רצוי לפנות לכירורג מנתח וכמובן לרופא המשפחה להשלמת הבירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קומבס עקיף בהריוןאור12/11/2013
שלום רב ,
בת 30 , שבוע 32 הריון ראשון .
בשבוע 23 עקב דימום קל קיבלתי זריקת אנטי D .
בבדיקת קומבס עקיף לפני מתן אנטי D נוסף בשבוע 28 נמצאו נוגדני אנטי D בכייל 1:4דיקה חוזרת אחרי שבועיים .
בבדיקה אחרונה לפני מספר ימים הכייל ירד ל1:2 .
האם זה אומר שאני צריכה לקבל חיסון אנטי D נוסף לפני הלידה ?
בנוסף נמצא ממצא נוסף " התקבלה תגובה חלשה נוספת שאינה ניתנת לאיפיון בשלב זה . יש לבצע מעקב במהלך ההריון " - מה זה יכול להיות ? איזה מעקב נדרש לבצע ? האם יש צורך בביצוע בדיקות נוספות והאם יכולך להיות מסוכן לי או לתינוק .
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קומבס עקיף בהריון - תגובה
פרופ` אלן ברבי14/11/2013לא ברור.
רצוי לפנות לרופא נשים לישאל להמטולוג או למנהל בנק הדם על משמעות הבדיקה בבית החולים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למפומהרחלי11/11/2013
שלום!
האם לימפומה פוליקולרית, בה חלה אדם לפני שנים ללא צורך בטיפול, יכול להפוך ללימפומה מסוג classical hodgkin או שאין קשר בין סוגי הלימפומה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למפומה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ11/11/2013This is vey unusual,there are maybe a few case reports
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאה בבדיקת איסוף שתןשואלת מבוהלת09/11/2013
שלום,
עקב igm גבוה במעט מעל הנורמה וערך שקיעת דם גם כך גבוה כ- 90 ערכו בדיקות דם נוספות ואיסוף שתן על מנת לשלול מילאמה נפוצה. האם תוצאה שלילית בבדיקת איסוף שתן שוללת הימצאות mm?
אודה לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאה בבדיקת איסוף שתן - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ10/11/2013צריך לבצע את הברור המלא!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CRP מוגברחן 2008/11/2013
שלום רב,
אני חיילת בת 20, בעלת מחסור בG6PD, דופק מואץ(כ120 לדקה במנוחה), מיגרנות וכאבי גב שלא נגרמו מחבלה כל שהיא.
לפני קצת יותר מחצי שנה נשלחתי לעשות CRP, התוצאה יצאה 22,
הרופאה נבהלה ושלחה אותי לעשות את הבדיקה שוב, בפעם השנייה התוצאה יצאה 26,
לאחר מכן הרופאה ששלחה אותי לבדיקה עזבה והגיעה רופאה אחרת, קצת פחות לחוצה ואמרה לי שזה כלום, לכן עזבתי את הנושא,
לפני מספר ימים נשלחתי לעשות את הבדיקה שוב, הפעם התוצאה 36.8, וזה העלה לי את סף הלחץ, ככל שעובר הזמן התוצאה נהיית מוגברת יותר.
האם זה באמת יכול להיות סתם ככה? אילו בדיקות עליי לעשות על מנת לבדוק חלק ספציפי יותר בגוף שבו יכולה להיות הבעיה? והאם המטולוג יכול לעזור בתוצאת הבדיקה יותר מרופא משפחה?
אודה מאוד על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CRP מוגבר - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ08/11/2013עליה ב-CRP היא סימן לנוכחות תהליך
דלקתי ויש לנסות לברר את טיבו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת INRאורנה07/11/2013
שלום רב,
להלן תוצאות לבדיקת דם שעשיתי:
• INR 0.79 RATIO
• PT(%) 140.00 %
• PT(SECONDS) 8.80 SEC
התוצאות קצת גבוליות. האם בעייתי?האם קיים סיכון לפתח קרישי דם?
בתודה מראש
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת INR - תגובה
פרופ` אלן ברבי07/11/2013יתכן דם מרוכז
לחזור על הבדיקה לאחר שתיית חצי ליטר מים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםיעל06/11/2013
שלום רב.
בת 49 סובלת מברזל ופריטין נמוך בשל דימומים מטחורים ..
לוקחת תוסף ברזל.
מבקשת לדעת מה משמעות הערכים החריגים בluc% וב -METAMYELOCYTES%-DIF
תודה רבה
תוצאה לעומת טווח הנורמה
מידע נוסף
WBC
6.9 K/ul
4.8
סמן - ערך תקין
6.9
10.8
הערות והסבר
גרף
RBC
4.47 M/ul
4.20
סמן - ערך תקין
4.47
5.40
הערות והסבר
גרף
HB
12.3 g/dl
12.0
סמן - ערך תקין
12.3
16.0
הערות והסבר
גרף
HCT
37.4 %
37.0
סמן - ערך תקין
37.4
47.0
הערות והסבר
גרף
MCH
27.5 pg
26.0
סמן - ערך תקין
27.5
31.0
הערות והסבר
גרף
MCHC
32.9 g/dl
סמן - הערך מחוץ לטווח
32.9
33.0 36.7
הערות והסבר
גרף
RDW
16.2 %
11.0 16.0
סמן - הערך מחוץ לטווח
16.2
הערות והסבר
גרף
MCV
83.7 fL
80.0
סמן - ערך תקין
83.7
97.0
הערות והסבר
גרף
LUC%
10.3 %
0.0 4.5
סמן - הערך מחוץ לטווח
10.3
MACRO%
1.1
0.0
סמן - ערך תקין
1.1
15.0
MICRO %
2.3
0.0
סמן - ערך תקין
2.3
10.0
HYPER%
0.4
0.0
סמן - ערך תקין
0.4
10.0
HYPO %
7.0
0.0
סמן - ערך תקין
7.0
10.0
MICRO%/HYPO%
0.3
0.0
סמן - ערך תקין
0.3
10.0
PLT
295 K/ul
150
סמן - ערך תקין
295
450
הערות והסבר
גרף
MPV
11.1 fL
4.0
סמן - ערך תקין
11.1
13.0
הערות והסבר
גרף
METAMYELOCYTES%-DIF
0.5 %
0.0 0.1
סמן - הערך מחוץ לטווח
0.5
NEUTROPHILS%-DIF
56.9 %
40.0
סמן - ערך תקין
56.9
70.0
EOSINOPHILS%-DIF
1.5 %
0.0
סמן - ערך תקין
1.5
7.0
BASOPHILS%-DIF
1.0 %
0.0
סמן - ערך תקין
1.0
2.0
הערות והסבר
LYMPHOCYTES %-DIF
33.5 %
20.0
סמן - ערך תקין
33.5
40.0
MONOCYTES%-DIF
6.6 %
2.0
סמן - ערך תקין
6.6
8.0
METAMYELOCYT abs-DIF
0.0
NEUTROPHILS abs-DIF
3.9
1.9
סמן - ערך תקין
3.9
8.0
EOSINOPHILS abs-DIF
0.1
0.0
סמן - ערך תקין
0.1
0.6
BASOPHILS abs-DIF
0.1
0.0
סמן - ערך תקין
0.1
0.1
LYMPHOCYTES abs-DIF
2.3
0.9
סמן - ערך תקין
2.3
4.5
MONOCYTES abs-DIF
0.5* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי07/11/2013לא נראה לי שמדובר בבעייה המטולוגית
השינויים מינימלים
לפנות לרופא המשפחה
לחזור על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות דם
יעל10/11/2013תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיאלומה נפוצה וקרישיות יתראני05/11/2013
שלום רב
יש לי שתי שאלות בבקשה:
אבי ז"ל נפטר ממיאלומה נפוצה שממנה סבל. האם המחלה תורשתית?
שאלה נוספת (באותו הקשר), אני מנסה להיכנס להריון ורציתי לדעת האם יש קשר בין זה שאבי סבל ממיאלומה נפוצה לבין כך שהמחלה עלולה להיות תורשתית- כלומר, השאלה שלי האם זה יכול להעיד על כך שיכולה להיות לי קרישיות יתר (במידה וזה גנטי)?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיאלומה נפוצה וקרישיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי07/11/2013המיאלומה אינה תורשתית .
אין קשר עם הקרישיות יתר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אני07/11/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רמת טסיות גבוההשוקי05/11/2013
בן 64 עם פוליציטמיה וורה , נוטל אידראה 3 כדורים ביומיים.בבדיקה לפני חודשיים PLATELEPS 373 . השבוע נבדקתי לאחר הקזה ונמצא המוגלובין 13.9 , המטוקרט 45.2 ואילו ה PLATELEPS הכפיל ל 784 !
אבקש לדעת את המשמעות ודרכי הטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת טסיות גבוהה - תגובה
פרופ` אלן ברבי07/11/2013יתכן תגובה של ההקזה.
להמשיך בטיפול
לחזור על ס.ד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן מריחואנהליאור05/11/2013
שלום קוראים לי ליאור ואני חולה לוקמייה מלואידית כרונית
קראתי מחקרים באינטרנט שיצא לא מזמן 15.10.2013 על כך ששמן הקאנביס הורג את תאי הדם הסרטניים ואפ מונע יתפתחות של תאים סרטניים האם לפי המחקר אני צריך ליטול בתרופה זאת על מנת לצאת מהמחלה ? או עם לא אז מה הדרך לצאת המחלה הזאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן מריחואנה - תגובה
פרופ` אלן ברבי07/11/2013כפי שידוע לך יש טיפול אפקטיבי מאוד לCML . אן התגדות לשימוש בקנביס בנוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדוריות דם לבנות נמוכותדיאנה04/11/2013
שלום,
רציתי להתייעץ בקשר לירידה כבר כמה חודשים של כדוריות דם לבנות..
זו פעם ראשונה בחיים שהם יורדות לי ולא נמצאות בנורמה .. ובחודשים האחרונים אני חולה כל יומיים חום בלתי מוסבר לעיטים קרובות הרגשה רעה חולשה סחרחורות..אין לי מחסור בויטמין B12 ואין לי מחסור בדם..או בחומצה פולית, הכל היה תקין חוץ מWBC
הינה הערכים האחרונים:
1/2013 5.4
5/2013 4.2
11/2013 4.1
רציתי לדעת מה הסיבה לירידה שלהם?..אני בלחץ כי קראתי שבדרך כלל אחרי חודש הם חוזרות לנורמה.. אבל כבר כמה חודשים שזה לא משתנה לטובה והרגשה כללית רעה.כדאי לעשות בירור ולבדוק מה הסיבה לירידה שלהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדוריות דם לבנות נמוכות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ05/11/2013You have to consult an internist or infectious disease expert
maybe you have an atypical infection* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



