מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- IGM גבוהנדב06/10/2013
פרופסור שלום,
אני בן 42 בריא, מרגיש טוב, משקל תקין, עוסק בספורט.
בבדיקת דם התגלה ESR גבוה (70) , לפני 3 שנים בבדיקה קודמת היה (50)
שאר בדיקת הדם ושתן תקינות.
רופאת המשפחה בקשה לערוך בירור :
בבדיקות דם נוספות שעשיתי יצא לי נוגדני IGM גבוה (1200)
שאר התוצאות
CRP , C3, C4 , IGG, IGA ,RFQ - תקין
kapa , Lambada , Kapa Lambada Ratio - תקין
אני שואל בזהירות (ובקצת חשש):
- האם IGM גבוהה לבודו מספיק בכדי להעיד על מחלה קשה ? האם ניתן לשלול מיאלומה ?
- האם יכול להיות שלאדם בריא יהיו ערכים גבוהים ללא סיבה ? לא הייתי חולה לאחרונה.
- מה יכולה להיות הסיבה לערכים אלה ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר IGM גבוה - תגובה
פרופ` אלן ברבי12/10/2013IGM מוגבר יכול להתאים ל מחלת מאקרוגלובולינמיה ע"ש וולדנסטרום.
הרופא המשפחה או היועץ המטולוג ישלים הבירור באימונו פיקסציה.
המצב דורש מעקב וביקורת כל 6 חודשים עם חזרת הבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טסיות דם נמוכותעדי04/10/2013
שלום,
אני בת 26 בריאה ובשבועיים האחרונות נוספו לי הרבה שטפי דם סימנים כחולים) ביריכיים וברגליים. עשיתי בדיקות דם ומסתבר שטסיות הדם שלי נמוכות מהרגיל (70,000) וגם ערך ה PT לשניות הוא 12.5.היתי במיון יומיים ולאחר אינספור בדיקות דם שיחררו אותי בטענה שלא יודעים מה יש לי ושאפנה למרפאת הומוטולוגיה אצלם בשבוע הקרוב. אני אמא לתינוקת בת שנה וחצי והאמת שאני לחוצה מאוד מחוסר הידיעה הזאת.רציתי לשאול אם לדעתך יכול להיות שיש פה סיכון או שאני יכולה להרגע?
אשמח לתשובה בהקדם, תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טסיות דם נמוכות
עדי05/10/2013תודה רבה על התשובה המהירה,
נקבע לי תור למרפאה בתל השומר ביום חמישי 10/10.
במידה ואין דימום - האם לחכות עד יום חמישי או שעדיף לי לפנות באופן פרטי למומחה בתחום?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטסיות דם נמוכות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ05/10/2013תעשי עוד פעם ספירה ביום ב או ג
אם אין שנוי אפשר לחכות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיצירת קשר
עדי05/10/2013תודה. רציתי לשאול האם אפשר להיפגש באופן פרטי .
אשמח לפרטי ההתקשרות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיה ותלסמיהדניאל03/10/2013
שלום,
בריאה בת 44, 3 לידות רגילות. סובלת מאנמיה מזה 8 שנים. להלן חלק מתוצאות בדיקות הדם:
HB-10.8 , עלה מ 10.6 ב 2012, 10.4 ב 2011 . לוקחת 2 כמוסות ברזל סולגאר ביום כשנה.
Ferritin-13 , עלה מ 9.
Iron-111, עלה מ 25.
Transferrin-243, ירד מ 365.
WBC-5
NEUT%-58.3
NEUT.abs-1.6
LYM%-32
LUC%- 1.9
MONO%-6
MONO.abs-0.3
EOS%-1.6
EOS.abs-0.1
BASO%-0.2
BASO.abs B12-184
Folic acid-35
Celiac screen-1.2
רחם ושחלות תקינים באולטראסאונד.
1. האם התוצאות מצביעות על תלסמיה מינור? אבי נשא תלסמיה.
2. האם להמשיך לקחת ברזל באותו מינון?
3. המלצות תזונתיות או רפואיות כלשהן להמשך?
כמובן שאני במעקב רופא משפחה, אעריך את המלצותיכם בנוסף.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה ותלסמיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ03/10/2013בהסתכלות ראשונה נראה כי מדובר בחסר ברזל
האם יש איבוד דם מוגבר במחזור??
לשלול תלסמיה יש צורך בבדיקות נוספות כמו למשל
MCV MCH ואלקטרופורזה של המוגלובין
וכמובן מהו המוצא המשפחתי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה ותלסמיה - תגובה
דניאל03/10/2013תודה על תשובתך פרופ' רחמילביץ'.
להלן התוצאות המלאות כולל אלקטרופורזה שמשום מה נשמטו מהודעתי הראשונה:
HB-10.8 , עלה מ 10.6 ב 2012, 10.4 ב 2011 . לוקחת 2 כמוסות ברזל סולגאר ביום כשנה.
Ferritin-13 , עלה מ 9.
Iron-111, עלה מ 25.
Transferrin-243, ירד מ 365.
WBC-5
NEUT%-58.3
NEUT.abs-1.6
LYM%-32
LUC%- 1.9
MONO%-6
MONO.abs-0.3
EOS%-1.6
EOS.abs-0.1
BASO%-0.2
BASO.abs B12-184
Folic acid-35
Celiac screen-1.2
ולשאלותיך:הדימום במחזור איננו אחיד, אמי ממוצא אשכנזי ולאבי תלסמיה מינור.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה ותלסמיה
דניאל03/10/2013ישנה כנראה בעייה טכנית כלשהי והנתונים שאני כותבת נשמטים.
אנסה שוב:
HB-10.8
Ferritin-13
Iron-111
Transferrin-243
MCV-76.9
MCH-24.4
MCHC-31.8
RDW-14.2* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה ותלסמיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/10/2013כדאי להמשיך ברור מעבדתי לתלסמיה (אלקטרופורזה של המוגלובין)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אני לא יודעת אם יוכלו לעזור לי פהגל03/10/2013
אני בת 18.6 , אני כבר תקופה ארוכה כמעט חצי שנה מרגישה ממש רע אני לא מתפקדת לא עובדת הרבה במיטה , אבל אני רוצה לאתר מה שאני מרגישה : התחילו לי סחרחורות לפני כמה חודשים החדר זז לי שאני מזיזה את הראש , אני מרגישה חוסר יציבות הרבה כמעט כל יום , אני עייפה כל הזמן , אני מרגישה חולשה , הדופק שלי כל הזמן מהיר ! אני חיוורת אני לפעמים מרגישה תחושת פרה עילפון , שאין לי חמצן בראש ,קשה לי לעשות ספורט כואב לי הראש לעיתים קרובות החולשה כל הזמן נמצאת אבל , לפעמים תחושת בחילה , אני ממש לא מצליחה לתפקד , ואני רק בת 18 למה אני מרגישה לא חיונית וכמו זקנה , עשו לי MRI , אקו לב לחץ דם ,eng , שיצאו תקינים , עשיתי בדיקות דם מקיפות ובדקתי גם את מחלת הנשיקה , ana, בלוטת תריס ועוד , הדברים שהיו לא תקינים זה crp שיצא 0.60 ופרוטאין טיפה גבוה הרופא משפחה אמר שזה אולי בגלל הכאב גרון שיש לי עכשיו , אף אחד לא מצליח לעזור לי ולפתור את הבעיה אני מפסידה את החיים שלי בכלל זה ולא מתקדמת , ממה זה יכול להיות ?? אפילו ההורים שלי מיואשים ולא עוזרים לי כבר !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי ?
גל03/10/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא יודעת אם יוכלו לעזור לי פה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ04/10/2013לצערי זה לא הפורום המתאים עבור הבעיות שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- RBCשחר02/10/2013
שלום רב ד"ר רחמילביץ,
מזה כשנתיים יש לי MCV גבוה והמוגלובין נמוך. אני נוטלת תוסף B12 יחד עם חומצה פולית, והערכם מרקע, אמנם הברז נותר נמוך מאוד.יש לציין כי מדובר במצב על רקע חולשה רב מערכתית.
נשלל דימום במע' העיכול.
מה המלצתך?
תדה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גםהמלצתו של פרופ' ברבי תתקבל בשמחה!
שחר02/10/2013לא ראיתי כי יש שני מנהלים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הבדיקות להלן מצביעות על טלסימיהקאסם עיסא01/10/2013
להלן תוצאות בדיקות דם של תינוק בן שנתיים
mcv 71.9
mpv 13.4
mono.Abs 1.1
hb 12.7
האם בדיקות אלו מראות על סימני טלסימיה???
יש לציין שתינוק זה היה לו קדחת Q fever והוא היום עם iGg=200 ו IGm שלילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם הבדיקות להלן מצביעות על טלסימיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ03/10/2013MCV נמוך-71 בהחלט מצדיק ברור בכוון נשאות לתל סמיה
יש לברר מוצא משפחתי ולבצע בדיקת ברזל ופריטין וכן אלקרופורזה של המוגלובין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות המטולוגיה בהריוןבהריון01/10/2013
שלום רב,
בשל בעיות קרישה שהיו לאבי ז"ל לא אושרו לי גלולות לאחר הלידה הראשונה שלי לפני שנתיים וחצי.
לפני כשנה ביצעתי גרידה בשל הדבקות ראשונית בCMV בהריון.
היום ,ברוך השם, אני בהריון חדש - שבוע 8 ונשלחתי לבצע בדיקת קרישיות, התוצאות שמטרידות אותי הן:
PROT-S ANTIGEN (FREE - תוצאה 26 (ערכי נורמה 50-120)
PROTEIN C ACTIVITY-תוצאה 139 (ערכי נורמה 70-140)
האם יש לי סיבה לדאגה??
חן חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערה נוספת
בהריון02/10/2013שלחו אותי לבדיקות קרשיות לאחר הלידה הראשונה והן היו תקינות חוץ מאחת שיצאה גבולית והייתי אמורה לבצעה שוב ולא ביצעתי כי כבר נקלטתי ולא חשבתי שזה משמעותי להריון (בלי קשר לקרישיות ההריון ההוא הסתיים בגרידה), לדיברי הגניקולוג המטפל שלי הבדיקות היו חלקיות ולכן נשלחתי להשלמת הבדיקות שצרפתי בהודעה הקודמת,
מקווה שזה משלים את התמונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות המטולוגיה בהריון - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ03/10/2013ומה עם יתר תוצאות בדיקות הקרישה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאר הבדיקות תקינות...
בהריון07/10/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות קרישת דםנירית01/10/2013
שלום לרופאים המלומדים,
בת 54 ,בריאה ללא מחלות (נכון לעכשיו). פניתי לקרדיולוג ביוזמתי ושוחחתי איתן על איך למנוע בעיות עתידיות בלב.
לכן שלח אותי בין היתר לבדיקות מיוחדות הקשורות לקרישיות דם.
בצעתי פעמיים את הבדיקות ולהפתעתי פעמיים היו חריגות מהתחום.
התוצאות האחרונות שיצאו מהטבלה הינם:
anti cardiokipin igm - 25.8
PTT-LAC SENSITIVE 27.9 ׁ (הנורמה -28 ויותר).
RVVT-LAC SENSITIVE -53
RVVT-LAC RATIO -1.57
מה אומרות התוצאות? האם יש השערות? ואם עלי להמשיך לברר לאיזה רופא יש לפנות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקות קרישת דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי04/10/2013הבדיקות האלה לא אבחנתיות
לחזור בעוד 3חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקת דם- המטולוגיהשרה01/10/2013
פרופסור שלום רב.
בבדיקת דם המטולוגית שעשיתי יצאו 2 ערכים. בטווח המדוד הרשום אחד תקין והשני מחוץ לטווח:
# Beta 2 glycoprotein 1Gg- הערך שנתקבל הינו: 1.6 (טווח הגבולות: 0-5)
# Beta 2 glycoprotein 1 igM-הערך שנתקבל הינו 6.4 ( טווח הגבולות0-5)
כל שאר התוצאות בבדיקות הדם הכלליות שביצעתי תקינות לחלוטין.
אשמח לדעת מה זה אומר והאם יש סיבה לדאגה.
בברכת יום טוב,
שרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקת דם- המטולוגיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ01/10/2013אם כל יתר הבדיקות תקינות ואין סיבה אחרת אני
מציע לחזור על הבדיקות עוד 3 חדשים לפני ברורים נוספים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאות בדיקת דם
קאסם עיסא01/10/2013להלן תוצאות בדיקות דם של תינוק בן שנתיים
mcv 71.9
mpv 13.4
mono.Abs 1.1
hb 12.7
האם בדיקות אלו מראות על סימני טלסימיה???
יש לציין שתינוק זה היה לו קדחת Q fever והוא היום עם iGg=200 ו IGm שלילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהאלין29/09/2013
אני כבר 4 חודשים מרגישה לא טוב יש לי סחרחורות חולשה בגוף , תחושת פרה עילפון שמתגברת גם אחרי שאני קמה משכיבה , דופק מהיר כל הזמן , אני לא עושה ספורט והרבה במיטה כי אני חלשה ולא מרגישה טוב , יש לי כאבים בכל מיני מקומות בגוף עברתי MRI אקו לב ועוד כמה בדיקות אבל רציתי לדעת לתופעות שיש לי , שאני מרגישה ממש גרוע ולא מתפקדת אפילו את הגיוס דחיתי , אילו בדיקות דם לעשות (שהן מקיפות ) כדי לעלות על הבעיה שלי , איזה סוג בדיקות כי אני לא יודעת כבר לאיזה כיוון לפנות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ29/09/2013לא ניתן לייעץ לך במסגרת הזו
אני מציע שתפני לרופא המשפחה שמכיר אותך,
יבדוק אותך ולפי התרשמותו יחלט איזה בדיקות כדאי
או רצוי לבצע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגת ממשאלין28/09/2013
הלכתי לטרם בלילה עם כאבי גרון וחולשה , אבל כבר המשך המון זמן 4 חודשים יש לי סחרחורות וחולשה קשה לי לעשות פעולות רגילות , אני עייפה כל הזמן , עשו לי MRI שיצא תקין ולפני יומיים שהייתי בטרם יצאו לי בדיקות דם חריגות , אבל המשטח יצא תקין , הבדיקות מראות על מחלה מסוכנת ? קראתי שכדוריות דם לבנות גבוהות והומוגלובין נמוך וכל התסמינים שיש לי יכול להיות לוקמיה , אני ממש בלחץ ולא מבינה אם זה יכול להיות מהגרון אפילו שהמשטח תקין או ממחלה מסוכנת אני מצרפת את התוצאות ! תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאגת ממש - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ29/09/2013במקרה של זיהום יש עליה במספר הכדוריות הלבנות
כפי שקרה אצלך
כש זיהום יעבור הספירה הלבנה( W BC) תרד
אין מה לדאוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום לכםליאור26/09/2013
שלום אני חולה לוקמייה מלואידית כרונית ואני לוקח יום יומי את הכדור גליבק אימנטיניב
הייתי רוצה לדעת בבקשה האם מותר לי לעשן מריחואנה האם זה משפיע לי על הכדור או על משהוא אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום לכם - תגובה
פרופ` אלן ברבי26/09/2013אני לא רואה התנגדות לכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
ליאור27/09/2013תודה דוקטור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת דםאלעד23/09/2013
שלום רב,
בבדיקת דם שנעשתה לי היו 3 ערכים שנמוכים מהנורמה.
WBC:
טווח נורמה- 4.60-10.80
תוצאה- 3.54
NEU%:
טווח נורמה- 37.00-75.00
תוצאה-33.3
NEU:
טווח נורמה- 2.00-6.90
תוצאה- 1.18
כרגע אני עומד לפני גיבוש צבאי שאינו כל כך פיזי, אני פעיל ספורטיבית 5 ימים בשבוע (חדר כושר, טניס, וריצות) האם החריגה הזאת יכולה להשפיע עליי במובן הפיזי ויכולות להיות השלכות בזמן מאמץ כזה או אחר ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי26/09/2013צריך לראות אם התופעה חדשה או ישנה.
אם כן ישנה מדובר בלוקופניה כרונית פרסיסטנטית שכיחה מאוד בעדה התמנית,אתיאופית ובחלק של עדות המזרח.אם חדשה יתכן קשורה למחלה ווירלית וחולפת. בכל מקרה לחזור על הבדיקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם
אלעד26/09/2013התוצאה חזרה על עצמה בשלוש בדיקות האחרונות, ואני ממוצא אתיופי.
מהי לוקופניה כרונית פרסיסטנטית ?
והאם יש לה השפעה על הכושר הגופני ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיהאפי23/09/2013
שלום רב!
אשתי בת 49 והיא סובלת מאנמיה למעלה מחמש שנים היא מקבלת מידי פעם עירוי דם וברזל ומידי פעם זריקות ולא עזר עכשיו היא התחילה לקבל מנות דם שאלתי איזה רופא מומחה אני אמור ללכת ואשמח לקבל המלצה לרופא .
אשמח להתייחסות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה לאנמיה
אפי23/09/2013אנמיה התוצאה האחרונה בבדיקה דם 93
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנמיה - תגובה
פרופ` אלן ברבי26/09/2013צריך יעוץ המטולוג אחרי בירור גסטרו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות דם על העורחני23/09/2013
שלום
בת 29 +2 ילדים בריאה
בחודשים האחרונים התחילו להפיע לי באיזור הבטן חזה צוואר וידים נקודות דם קטנות וכול פעם אני מוצאות עוד ועוד נקודות
מלחיץ מאוד...
מה זה אומר?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות דם על העור - תגובה
פרופ` אלן ברבי26/09/2013לפנות לרופא המשפחה שיזמין ס.ד ובדיקות קרישה ויעוץ רופא עור אם הבדיקות תקינות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לדעת מה זה ס.ד?
חני28/09/2013אפשר לדעת מה זה ס.ד?
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר לדעת מה זה ס.ד? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ29/09/2013הכונה לספירת דם הכוללת את מספר הכדוריות האדומות
הלבנות ו׳ טרומבוציטים והאפיון שלהם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוצאה בדיקות של קרישת דם
חני08/10/2013עשיתי בדיקת דם של קרישת דם בנוגע לנקודות הדם למרות שההיתי אצל הומטולוג והוא אמר שזה כלום והתוצאות:
PT-INR= 1.0
PT-SEC=11.4
PT%=91
APTT-sec=25.1
האם תקין?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



