מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות מדאיגות, האומנם?שקד05/08/2013
בדיקות דם במשך השנה הראו ירידה משמעותית בטסיות דם
בספטמבר רמת הטסיות הייתה מעל ל100 והגיעה במרץ במהלך דלקת ריאות חריפה לרמות 32.
כיום, חודשים אחרי הדלקת ריאות המצב הוא כזה:
ESR 1 hour 18
Platelets 48
Lymphocytes % 44.9
השאר בגדר הנורמה.
תוצאות אנדוקרינולוגיה ירדו. כמו כן ירידה קלה במשקל במהלך השנה כארבעה קילו (היסטוריה של תת משקל ועליה למשקל תקין)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות מדאיגות, האומנם? - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ06/08/2013אני מציע לפנות להמטולוג
זו לא שאלה שניתן להשיב עליה במסגרת הפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחסור בברזליהודית02/08/2013
שלום רב,
אני בת 29, סוכרתית TYPE 1, HBA1C 6.3, מנסה להיכנס להריון.
בבדיקת דם שערכתי לאחרונה:
IRON - 34 µg/dl
TRANSFERRIN - 264.0 mg/dl
FERRITIN - 35.0 ng/ml
HB - 13.2 g/dl
RBC - 4.43 M/ul
האם יש צורך ליטול ברזל?
תודה מראש על התשובה,
בברכה,
יהודית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחסור בברזל - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/08/2013ס.ד ורמת המוגלובין טובים.
בזמן הריון רצוי להוסיף כדורי ברזל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימפותאלקס31/07/2013
לפני כמה חודשים ההייתי משש את הצוואר והרגשתי שיש לי לימפה קטנה בצד הצוואר נכנסתי בטראומה ופחדים מרוב שקראתי באנטרנט על הדבר סרטן ואיידס -הלכתי לרופא נתן לי אנטביוטקה לא עזרה אלא נהיה לי פטריה בפה -הלימפה לא כואבת לי ולא הייתה כואבת קודם במקרה מצאתי עשישתי צינר אצל רופא א,ז,ג יצא תקיו הגרון ועשיתי אלטרה סאונד לצוואר מצאו שיש אולי שלוש קטנות אכי גדולה 24 ממ אמרו שהן תקינות אני נכנסתי ללחץ התחלתי לעשות כל שבוע בדיקה דם היה wbc נמוכות קצת 4או 5 ופעם6 נכנסתי בטראומה והתחלתי לחפש בגוף מצאתי שיש לי אולי 5 לימפות ליד איבר המין שאני מרגיש אותם בגודל של אפונה גם בבית השחי יש לינ אולי 4 קטנים גם בכתף ליד הצווא ר למעלה יש 2 אבל כל אלה אני מרגיש רק במישוש והלכתי בעשיתי בדיקה hiv פעמים ויצא שלילי(היו לי בעבר יחסי מין לא מוגנים לפני שנים} אני לא יודע מה לעשות ?האם זה נורמלי שיש לימפות בצורה הזו ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לימפות - תגובה
פרופ` אלן ברבי01/08/2013להיות במעקב של רופא המשפחה. יעוץ של רופא א.א.ג יכול לעזור אם יש צורך בביאופסיה בבלוטות צואריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימפות
אלקס02/08/2013הייתי אצל א ז ג הוא עשה סינר ואמר שהכל תקין ואמר שזה יעבור עם הזמן -אבל איני עבר 5 חודשים והלימפה במקומה היא קטנה בצילום הייתה 24 ממ ואני מרגיש שהיא לא גודלת ולא קוטנת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימפות - תגובה
פרופ` אלן ברבי02/08/2013בסדר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דםרון30/07/2013
לרופאים שלום רב.
בספירת הדם האחרונה שלי ישנן רמות נמוכות של נויטרופילים ולימפוציטים, בבקשה אם אפשר להסתכל על התמונה הכללית של הספירה ולתת דעה בעניין, תודה.
WBC 2.2
RBC 4.18
HB 12.0
HCT 35.5
MCH 28.7
MCHC 33.7
RDW 12.5
MCV 84.9
NEUT% 42.4
LYM% 42.3
MONO% 9.4
EOS% 3.2
BASO% 0.6
LUC% 2.2
NEUT.abs 0.9
LYMP.abs 0.9
MONO.abs 0.2
EOS.abs 0.1
BASO.abs 0.0
LUC.abs 0.1
MACRO% 0.2
MICRO% 0.6
HYPER% 0.2
HYPO% 2.1
MICRO%HYPO% 0.3
PLT 228
MPV 9.8
תודה רבה, יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ספירת דם - תגובה
פרופ` אלן ברבי31/07/2013מדובר בleuko-neutropenia שכיחה מאוד אצל תמנין אבל גם באפריקנים.יכול להיות גם תופעה זמנית קשורה לזיהום וירלי.כמובן צריך לחפס סיבות אחרות ולפנות לרופא משפחה/להשלמת הבירור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- apla syndrom וטיסותעדי28/07/2013
ערב טוב. בבת 28, ברקע APS, מדדים מעבדתיים לAPLA יחסית גבוליים אבל היה אירוע TIA לפני כשנתיים שנתן את האבחנה כנראה. מטופלת במשך השנתיים בקרטייה- אספירין 100 מ"ג ליום בלבד. מאז הטיפול ללא התקפים- ללא צלקות חדשות בmri. אני מעוניינת לטוס לתאילנד בחודשים הקרובים אבל אני לא יודעת אם הטיפול באספירין מספיק.. האם יש צורך מוחלט בקלקסן או שניתן להכפיל את המינון של האספירין רק לצורך הטיסה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר apla syndrom וטיסות - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/07/2013אני מציע שתתייעצי עם הרופא
המטפל ב-apla המכיר אותך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבעיה היא שאני לא במעקה הומוטולוגי
עדי29/07/2013מאז האשפוז לפני שנתיים רק הלכתי לראומטולוג עד שהבנו שהבעיה לא ראומטולוגית. האם אתה יכול להמליץ לי על רופא, שאוכל להגיע אליו עם הבדיקות להתייעץ איתו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנמיהאורלי28/07/2013
ד"ר נכבד שלום,
אני סובלת מאנמיה מגיל צעיר. בחודשים האחרונים עברתי לברזל טבעי וערכים מסוימים עלו אך חלק אר נשאר כשהיה.
ולהלן הערכים: פריטין - שלפני מספר שנים היה רק 20 , במשך השנים עלה ל-70 היום הוא 160
ברזל - 93 - עלה קצת
לעומת זאת RBC - 3.79
Hm - 11, Ht- 33.7
עברתי לפני מספר שנים בדיקת העמסת ברזל שהייתה תקינה.
מה המלצתך?
תודה אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנמיה - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/07/2013מה עם MCH MCV?
מה מוצא המשפחתי?
מה עם דמום במחזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטפי דם במקומות הזרקת קלקסןהפצועה28/07/2013
איך אפשר למזער את הכתמים הכחולים הענקיים שנוצרים אחרי הזרקת קלקסן...?
אני מתחיל להיראות כמו אשה מוכה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטפי דם במקומות הזרקת קלקסן - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/07/2013לא ידוע לי על דרך מיוחדת
אני מציע להתייעץ עם אחיות מהזריקות קלקסן באופן קבוע
אולי יש להם רעיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ITPמיטל27/07/2013
שלום אני מאובחנת בITP
השבוע עשיתי בדיקות דם, ספירת טסיות. אני כרגע עומדת על 148.000 שזה מתחת לנורמה. אני בווסת כבר 6 ימים והכמות דם היא משמעותית בשונה מהווסת שלי הכוונה היא ליותר מדי. .. בנוסף מתלווה לזה כאבים חזקים בבטן. האם אני צריכה לפנות למיון?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ITP
מיטל28/07/2013אז יש משהו אחר שאני צריכה לחשוש ממנו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהITP - תגובה
פרופ` אליעזר רחמילביץ28/07/2013אין קשר לטרומבוציטים
עליך לפנות לרופא הנשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהItp
מיטל28/07/2013היי, לעצתך הייתי אצל רופא נשים לא נמצא אצלי בעיה או משהו חריג. הוא דווקא הפנה אותי להמטולוג והדגיש שרמת הברזל שלי והמוגלובין שלי נמוכה
רציתי גם לשתף אותך בתוצאות של בדיקות הדם:
-בדיקת המטוקריט - 36.3
HGB בדיקת המוגלובין - 11.8
MCHC - 32.5
PLT - 148
IRON - 31
אני מזכירה לך שאני עם דימות ווסת כבר שבוע וביומיים האחרונים הדימום מאסיבי מלווה בכאב ראש בלתי נסבל וסחרחורת מדי פעם
אשמח אם תוכל לייעץ לי על מצבי הנוכחי ומה עליי לעשות
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהitp
מיטל30/07/2013הייתי אצל רופא משפחה הוא הוסיף לי כדורי ברזל (פריפול) אני כבר יומיים לוקחת אותכם. מאז שאני לוקחת אותם יש לי דקירות בבטן העליונה בצד ימין. ובנוסף הוסת שלי כבר ביום השמיני שלה. והדם נהיה כהה עד שחור. אני נוראלי מפחדת אני בטוחה שיש לזה קשר לitp. אני באמת צריכה כאן עזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת תרופה לקרישיות לפי פקטורחגית26/07/2013
האם לכל פקטור ניתנת תרופה שונה או שלפקטורים שונים (אצל אנשים שונים) אפשר לתת את אותם הכדורים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאמת תרופה לקרישיות לפי פקטור - תגובה
פרופ` אלן ברבי27/07/2013זו שאלה כללית. לא מתאימה לפורום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידה בנויטרופיליםדנה25/07/2013
עשיתי בדיקה שבא ירדו נויטרופילים והמוגלובין דבר מה משמעות ירידה מתחת לנורמה 54.40 האחוז 3.1 הערך המוחלט זה יורד מבדיקה לבדיקה אשמח לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידה בנויטרופילים - תגובה
פרופ` אלן ברבי25/07/2013לא מסרת את מספר הלוקוציטים.3100 נויטרפילים זה די ווב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קרישיות יתרבת 1823/07/2013
לפני כחצי שנה התחלתי לקחת גלולות למניעת הריון.הגלולה הראשונה מסוג "שלי" גרמה לי לתחושת נימול ברגליים ולקראת סיום החפיסה התחיל נימול גם בידיים.במשך כל החודש הייתה לי תחושה כללית רעה מאוד.לאחר סיום החפיסה יידעתי את רופא הנשים שלי והפסקתי לקחת את הגלולה.לאחר הפסקה של חודש התחלתי לקחת גלולה בשם "מרסילון" אותה נתן לי רופא הנשים.
גם הגלולה הזאת עשתה לי נימול אבל קל מאוד ברגליים.לקחתי את הגלולה במשך חודשיים והפסקתי גם אותה.
כרגע,אחרי כמה חודשים ללא גלולות,הופיעו לי סימנים סגולים על הרגליים מבלי שקיבלתי מכות והיה לי כאב בגב כף היד שלי כאילו משהו לוחץ שם,יום לאחר מכן ראיתי סימן כחול.
כשבוע לפני הופעת הסימנים הכחולים הייתי בשדה תעופה והחזקתי את תיק הגב שלי בתנוחה לא טובה במשך כחצי שעה.אחרי חצי שעה הורדתי את התיק מהכתף והייתה לי תחושת נימול איומה שנמשכה כחמש שעות.
לאור זאת עשיתי בדיקת קרישיות והיא יצאה תקינה.
יכול להיות שיש לי בעיית קרישיות מסוג שלא נבדק בבדיקת הדם או שכל מה שציינתי הן תופעות נורמליות ואין לי בעיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/07/2013הסמנים שציינת לא ספציפים ולא מתאימים לקרישות יתר. הבדיקות תקינות. צריך לשכוח את הנושא !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קרישיות יתרגלית22/07/2013
שלום,
האם מספיק לעבור בדיקת קרישיות פעם בחיים, או שצריך לחזור עליה אחת למספר שנים?
אני בת 42, בעבר נבדקתי עם התוצאות הבאות:
PT (זמן) - 10.7 שניות
PT (אחוזים) - גדול מ- 100
INR - 1
PTT (שניות) - 24.3
PTT (יחס) - 0.98
האם התוצאות תקינות?
בנוסף, בעבר עקב בעיית דליות + גללות יסמין היתה לי פקקת ורידים שטחית. את הדליות פתרתי עם ניתוח ורידים בלייזר בשתי הרגליים. בנוסף החלפתי את היסמין בטבעת נובהרינג. האם בטוח שאשתמש בה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/07/2013אלו בדיקות קרישה רגילות ותקינות. בקשר לגלולה לשאול לרופא נשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- PLTשמוליק22/07/2013
שלום
ברצוני לישאול
אמי בת 83 עברה לפני 13 שנים ניתוח מעקפים חולת סכרת. ודמנתית
בבדיקוה האחרונה יצאה תוצאה של plt -429. ובין שאר הכדורים היא מקבלת כדור אחד של אספרין של 100 מג
שאלתי האם יש סיכון לפקקת.,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר PLT - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/07/2013לא . יש מספר מוגבר של תסיות והיא מקבלת אספירין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרישיות יתרשירן22/07/2013
עקב כשלונות חוזרים בכניסה להריון נשלחתי לבדיקות דם לבירור קרישיות יתר.
בינתיים רק חלק מהתוצאות הגיעו, אך יש בהן חריגות ואשמח לדעת מה זה אומר:
PROT-S ANTIGEN (FREE - 99%
PROTEIN C ACTIVITY - 142% (כשהגבול העליון של הנורמה הוא 130%)
ANTITHROMBIN-III - 128% (כשהגבול העליון של הנורמה הוא 120%)
APCR RATIO - 2.8
PTT-LAC sensitive - 30.0 sec
PTT-LAC_insensitive - 28 sec
PTT-LAC ratio - 1.06
RVVT-LAC sensitive - 48 sec (כשהגבול העליון של הנורמה הוא 46)
RVVT-LAC insensitive - 32 sec
RVVT-LAC ratio - 1.48 (כשהגבול העליון של הנורמה הוא 1.40)
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרישיות יתר - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/07/2013נראה לי בסדר. אבל רצוי להראות התוצאות לרופא שביקש אותן , יחד עם הערכים תקינים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטי' מקרודנטין בהריון עם קרישיותme22/07/2013
קיבלתי דלקת בשתן................
ביקשו שאקח 10 ימים מקרודנטין (בשבוע 8 כרגע), מזריקה קלקסן 40 + לוקחת אספירין 75 ואלטרוקסין 100 6 פעמים בשבוע לתת פעילות בלוטת התריס.
כמה כדורים!
האם משתלב יחד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטי' מקרודנטין בהריון עם קרישיות - תגובה
פרופ` אלן ברבי24/07/2013השאלות לרופא נשים ! אני לא בטוח שמקרודנטין מותר בהריון.כדי לברר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)



