פורום כושר גופני - יש לך שאלה?

פורום כושר גופני מיועד למתאמנים ותיקים ולחובבי הכושר שעדיין לא הצליחו להגשים את הפוטנציאל שגלום בהם. כאן תקבלו מידע על ספינינג, מאמן אישי, תוכנית אימונים, קוביות בבטן, תזונה באימונים, חדר כושר, כפיפות בטן, כושר, ספורט וכיצד לשרוף קלוריות

מנהלי הפורום

ד"ר איתי זיו
עופר קיס
הוספת הודעה לפורום
אם את/ה רוצה שנחזור אליך
תמונה
יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום
 
  • איזה מכשיר מומלץ לאימון ביתי?
    משה
    23/05/2017

    אנו זוג בני 35+ ,רצינו לברר איזה מכשיר לאימון ביתי מומלץ עבורנו, בהתחשב בבעיות ברכיים לא חריפות אך קיימות לעיתים, חשבנו על אליפטיקל או מכשיר אחר. מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    הוספת תגובה
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • בירור לגבי מכשיר משיכה
    בן
    20/05/2017

    אני מחפש את השם של המכשיר שיש לו רצועות ומקום להשים את הרגליים בישיבה. ואז מושכים את הרצועות ומחזירים עם הרגליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    הוספת תגובה
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • מכשיר לכפיפות בטן לבית
    טומס
    09/05/2017

    מחפש לקנות מכשיר לחיטוב הבטן כפיפות בטן לבית. רציתי לשמוע על המלצות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • מתי תהיה בטן שטוחה?
    י
    28/03/2017

    היי, אני בת 42, מזה כשלושה חודשים שומרת על תזונה נכונה ושיניתי את כל המזון בבית לבריא, וויתרתי על חטיפים, מאפים, מתוקים, פיצוחים, אוכל מטוגן ושתייה ממותקת וחיה באהבה ומוטיבציה עם השינוי הגדול. שילבתי ספורט בבית והשלתי ממשקלי 9 ק"ג בחודש וחצי. המשקל נתקע לזמן מה אך לא הרמתי ידיים, הגברתי את קצב האימונים ומזה כשבועיים אני מתאמנת 5 ימים בשבוע (3 אימוני trx מלאים ו-2 אימוני אירובי hit), ונהנת מכל רגע. ההיקפים יורדים אך הבטן התחתונה מתעקשת להשאר כפי שהיא, אני מרגישה שרירים חזקים בחלקה העליון, אבל מתוסכלת שהיא לא משתטחת למרות שהתרגילים מאסיביים מאוד. מתי אתחיל לראות את השינוי והאם יש מצב שבהתמדה יהיו בהמשך קוביות?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • מה עדיף? הליכה מהירה בזמן קצר או הליכה איטית?
    דלליה
    02/03/2017

    מה עדיף ללכת על הליכון בהליכה מהירה שמעלה את הדופק 20 דקות לערך או הליכה איטית יותר במשך שעה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • כאבי שרירים בזמן ריצה
    משה
    01/03/2017

    שלום
    אני בן 38 . מעוניין להכנס לכושר בעיקר סיבולת לב ריאה. הרבה זמן לא עשיתי כלום וב 3 חודשים האחורנים התחלתי לרוץ ריצה קלה באוםן הדרגתי ( 10 דק. 15 דק וכוו ) 3 פעמים בשבוע.כיום רץ כ 4 ק"מ. אני רואה שמבחינת סיבולת אני יכול עוד אבל יש לי כאבים בשרירים של הרגליים ( ממש בתחילת הריצה ) בעיקר ברגל החלשה. עצם האחרוי של השוק ובירך. מה עושים? כיצד מחזקים את את השרירים על מנת להאירך אץ כמות/ זמן הריצה? כרגע זה מה שמפריע לי.
    אשמח להכוונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • שאלה לדוקטור איתי זיו
    דני כהן
    28/02/2017

    אני מתאמן כ 10 שנים 3 4 פעמים בשבונ בתוכנית אימון ab

    עכשיו לאחרונה אין לי ימים קבועים יש שבועות מגיע 1 2
    יש 3 4 או לפעמים בכלל לא מגיע

    זה לא מתוכנן או ידוע מראש כמה אני מגיע.

    מה עליי לעשות ידוע לי ש 1 2 זה fbw
    ו 3 4 ab
    במקרה שלי לא ידוע כמה בא זורם מתי שיש זמן וחשק מתאמן

    האם זה בסדר שאני יעשה ץמיד תוכנית איי בי אפילו שבא פחות מ 3 אימונים בשבוע בחלק מהשבועות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • התלבטות לגביי מירוץ 10 ק"מ
    ענבל
    12/02/2017

    שלום,
    מזה כשנתיים אני רצה 3-4 פעמים בשבוע על מנת לשמור על אורח חיים בריא ושמירה על משקל. לפני חצי שנה ויותר התחלתי לרוץ סביב ה 10 ק"מ כל ריצה. לאחרונה אני מתלבטת אם להשתתף במרוץ. העניין הוא שאני רצה לאט כשעה ועשר דקות . האם יש טעם ? קצת מפדח אותי כשלוקח לי הרבה זמן אבל גם מושך ותי לנסות להשתתף באירוע קהילתי כזה. אשמח לדעה נוספת תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • חיזוק שרירי בטן בעזרת מכשיר ייעודי
    רוני
    29/09/2016

    שלום חברים,
    האם יש הבדל בשריפת הקלוריות בין ביצוע כפיפות בטן בשיטה המסורתית (משכיבה לישיבה) לבין ביצוע הכפיפות באחד המכשירים המיועדים לכך? אני מדבר על אותם מכשירים שבהם מתחילים מישיבה ודוחפים את הגב לאחור תוך התגברות על התנגדרות ברמה מסויימת של המכשיר. האם אותם השרירים עובדים בשתי הפעולות? האם עבודת השרירים מבוצעת למשך אותו זמן?
    מצ"ב סרטון למכשיר כזה לדוגמא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • שריפת קלורויות

    זוהר
    20/10/2016

    בתור מאמנת מזה שנים שווה להתייעץ עם ממוחים בנושא מכיוון שלכל גוף צריך להתאים את שיטת האימון

    מכון כושר גוף ראשון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • מכשיר לחיזוק שרירי בטן

    רוני שכטר
    21/10/2016

    נו באמת, אם הייתי רוצה מומחים אז לא הייתי מכניס שאלות לפורום. תפקידו של פורום זה בדיוק לתת תשובות של אנשים שיודעים פחות או יותר על מה אני מדבר. שאלתי שאלות פשוטות על שתי שיטות לחיזוק שרירי בטן ולשריפת קלוריות. בשביל את שולחת אותי למומחים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • מחפש סרטון שמדגיש את התועלת
    אחיה
    24/11/2016

    שבאימון כושר לתלמידים.
    ובעיקר להדגיש שההתמדה חשובה ולא טוב לעשות 'סתם' תרגילים להראות שאני חזק..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • משקל שנתקע לאחר ירידה של 25 ק״ג
    סיגל
    20/11/2016

    שלום רב, אני ירדתי במשקל 25 ק״ג בשנה האחרונה עם ליווי של דיאטנית והמון הליכות. אני 1.69 גובה ושוקלת כעת 71 ק״ג.
    כבר 5 חודשים שאני לא זזה מהמשקל הזה לא משנה כמה הליכות אני עושה והוספתי גם פעילות אנאירובית ואין שינוי!! הדיאטנית שלי שינתה לי את התפריט והורידה לי עוד בקלוריות..מה שמתסכל אותי זה שהיא אומרת לי שאני לא צריכה לרדת עוד במשקל ושכנראה זה משקל היעד שלי!
    נשמע לי דיי תמוה ואפילו מאד מעצבן ומתסכל אותי.
    יש לי שומן בצדדים,בגב,ברגליים ובעוד שאר איזורים בגוף.
    אחוז השומן שלי כרגע 29%.
    אני ממש רוצה להשלים את התהליך ולהיות חטובה.
    אשמח לדעת מה לעשות ואיך לרדת באחוזי שומן
    והאם זה נורמלי שהמשקל תקוע כל-כך הרבה זמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • איך להשמין שלא יראו את הצלעות
    zivamos
    12/11/2016

    אני אדם מאוד רזה ורואים לי את הצלעות וזה מפריע לי.. האם יש דרך טיבעית להשמין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • אימון בבית לא יכול ללכת למכון כושר
    אביאור גבאי
    31/10/2016

    המסגרת שבה אני נמצא לא מאפשרת לי ללכת לחדר כושר ולכן החלטתי לעשות אימון מהבית
    והמליצו לי על תוכנית שתעזור לי להוריד את השומן (יש לי שומן עודף בעיקר באזור הבטן ) וגם תעזור לחיטוב הגוף

    התוכנית (תרגילים לכל שרירי הגוף כנגד משקל הגוף את התרגילים אני עושה אחד אחרי השני עם הפסקות של 30
    שניות ובין כל מחזור ומחזור דקה...אני עושה 3 מחזורים בכללי)

    1.שכיבות שמיכה 3 סטים
    2.סקווטים 3 סטים
    3.סטן סטטית 3 סטים
    4.קפיצות במקום עם פיסוק רגלים וידיים (לסיבולת לב ריאה)
    5.וכמובן הליכות כמה שיותר (שמעתי שריצה פחות עדיפה שהיא שורפת מסת שריר ומזיקה לרגל)

    לביינתים עשיתי את התוכנית הזאת כמה שבועות וכבר על ההתחלה ראיתי שינוי
    ורציתי לשאול איך אפשר לפתח אותה יותר (יותר תרגלים או משהו בסגנון) וגם האם איך בדיוק להוסיף משקל לתרגילים
    ואולי עוד כמה עצות לתועלת מירבית

    אז בתכלס יש לי כמה שאלות
    1.האם התכנית הזו טובה (אני מרגיש שכן)
    2.האם ואיזה תרגילים להוסיף
    3.האם להוסיף משקלים לתרגילים ואיך להוסיף משקלים לתרגילים כלומר באיזו הדרגה ובאיזו צורה (משקולות? ואיך לשים אותם בכל תרגיל)
    4.עוד עצות נוספות לייעול התוכנית לעיצוב הגוף והרזייה מהירה ומירבית
    (שוב אני מזכיר אין באפשרותי ללכת למכון כושר)

    נ.ב עוד שאלה:
    5.אני עושה כרגע על כל תרגיל כמה חזרות שאני יכול כלומר עד קצה גבול היכולת
    האם זה נכון או שצריך דווקא מספר חזרות מבוקר אפילו שאני יכול יותר

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • אני מאוד מודאג תודה
    דודו יעקב
    26/10/2016

    אני מתאמן 3 פעמים בשבוע כושר למסה
    אני שותה אבקת חלבון מסוג סופר אפקט
    לאחרונה שאני שותה מורגש שחום הגוף
    שלי עולה לאחר אימון תמיד חם לי בגוף
    אשמח לעזרה דחופה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • שאלה לאיתי זיו אשמח אם ץחזור אליי השאלה מפורטת למטה יותר
    דוד כהן
    15/10/2016

    איתי יש לי שאלה
    מדוע תוכנית ab מתאימה למנימום 3 פעמים בשבוע
    ומתאמן שבא 1 2 צריך לעשוץ כך.הגוף בכל אימון?
    הרי כשמפצלים כל חלק מקבל יותר עבודה לא עדיף לפצל תמיד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום