פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זמן השפעת התרופות
    אור
    04/04/2011

    שלום,
    אני בן 28 ונוטל מזה כחודש פעם ביום, ציפרלקס במינון של 20 מיליגרם וריספונד 1 מיליגרם, שאלתי הינה, בתוך כמה זמן אני אמור לחוש בהשפעת התרופות?, הואיל ונכון לשלב זה אינני חש בשום שינוי, למעשה אני אפילו חש רע יותר... עזבתי את מקום עבודתי, אין לי שמץ של ביטחון עצמי לקום ולחפש מקום עבודה אחר, התרחקתי מחברים הואיל ואני מתבייש במצבי, מרגיש שאין לי שום תקווה, הכישורים השכליים נפגעו, לא מצליח להישאר מרוכז או לקלוט ולו את הדברים הפשוטים ביותר, הזוגיות שלי כבר לא ממש זוגיות ואני רוצה לסיים אותה, בנוסף, כל מה שאני רוצה לעשות זה להיות בבית ולא לצאת ממנו כי אין לי כוחות לכלום ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זמן השפעת התרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמן השפעת התרופות - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    שלום. ציפרלקס -תרופה יעילה ובטוחה , המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה.
    קודם כל השפעה של ציפרלקס מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 6 -8 שבועות .
    תדבר עם הרופא המטפל.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת של תרופה WELLBUTRIN לציפרלקס
    serj
    03/04/2011

    השילוב ידוע כמאד עוזר לאנשים. אבל שאלה - הייתי על ציפרלקס 20 מג שהפסיק להשפיע אחרי חצי שנה , רופא חושב להוסיף את WELLBUTRIN האם זה יכול להחזיר את ההשפעתו הטובה של תרופה שהפסיקה לעזור(ציפרלקס)? או נהוג לעבור פשוט לזו אחר של תרופות ?
    תודה על תשובה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת של תרופה WELLBUTRIN לציפרלקס - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    שלום. שילב זה יעיל ובטוח, וולבוטרין יכול לחזק את השפעה של ציפרלקס.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בלוסטרל
    ל
    31/03/2011

    נטלתי לוסטרל 50 מ"ג מזה זמן רב. לאחר תקופה ניסתה הרופאה להעלות לי
    ל-100 מ"ג במשך חצי שנה. . לא היה שום שינוי מבחינתי.

    ירדתי בכדור ל-75 מג ל10 ימים ולאחר מכן 50 מ"ג כבר חודש.

    לא הייתה בעיה כלשהי.
    לפני מספר ימים התחלתי לחוש מעט תופעות של חרדה. האם יתכן שבגלל הירידה בכדור

    (כאמור עבר חודש) החלו להופיע תופעות רק כעת?

    אם אקח חזרה את ה-100 מג - תוך כמה ימים אני אמורה לראות הבדל, אם בכלל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה בלוסטרל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ירידה בלוסטרל - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    02/04/2011

    שלום לך,

    תופעות של חרדה מעידות על חוסר איזון. אני ממליצה לא לעשות שינויים תרופתים מבלי להתיעץ עם הרופא המטפל. בנוסף, טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) יכול מאוד לעזור להתמודד עם חרדה בהווה וגם לטווח הארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימבאלתה
    חגית כראדי
    30/03/2011

    אני בת 32 חד הורית,את חיי עברתי בצורה קשה ביותר,הכול עבר עלי חוץ מרכבת,אני מרגישה לאחרונה שיש לי נפילה בהרגשה ופוחדת לשקוע בדיכאון,חברה המליצה לי לקבל טיפול תרופתי בשם סימבאלתה רציתי לדעת יותר על הכדור הזה מה הבדל בין הכדור הזה ללריקה האמת אין לי אפשרות לפנות לפסיכיטאר פרטי ותור דרך הקופה היה לי רק באוגסט
    אשמח לקבל תתשובה יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סימבאלתה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימבאלתה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    שלום. אני ממליצה לך לפנות ל איבחון ועזרה פסיכיאטרית ולא לקחת תרופות לפי המלצה של חברות .את יכולה לפנות לתחנה לבריאות הנפש (טיפול יותר מהיר וחינם) לפי מקום מגוריך או לרופא משפחה.
    ליריקה -לא נחשבת כי תרופה נוגדת דיכאון. היא תרופה המיועדת לטיפול בכאב ממקור עצבי (נוירופתי). סימבלתה -תרופה טובה ובטוחה בטיפול בדיכאון אך קודם צריך להתייעץ עם איש מקצוע.
    בהצלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוף בשביל חבר
    א
    27/03/2011

    ילד יחיד לאמא חד הורית ,
    הילד התגייס לצבא בשנה וחצי שהוא בצבא ,לילד היו בעיות ואמא שלו מאוד דאגה לו הדאגה נמשכה במשך שנה וחצי וכיום שהכל הסתדר כנראה שההצטברות גרה לאמו לאבד את "הצפון" היא הוזה דברים ,מדברת כאילו מסתכלים עליה ועוקבים אחריה ומבקשת סליחה מבנה כל פעם.. זה התחיל לפני שלושה ימים.. עד השלושה ימים הללו הכל היה רגילל אמא תוססת ממש ככה אין אמהות כאלו בעולם!!! היא ממש חרדה לבן שלה והיסטרית
    לגביו.

    מה זה יכול להיות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוף בשביל חבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוף בשביל חבר - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    02/04/2011

    שלום לך,

    צר לי מאוד לשמוע על מצבה של האם. אם זאת, על מנת להבין מה קרה לה נדרש אבחון מקצועי ומעמיק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב של כדורים ועוד גורמים
    יוסיי
    24/03/2011

    שלום לדוקטוריות. רציתי לדעת אם שילוב של כדורים נוגדי חרדה ודיכאון (לוריבן ופלוקסטין) ביחד עם עישון חשיש (לא קבוע) הוא בסדר. השאלה היא לא אם זה כדאי ובריא. השאלה היא למה גורם השילוב. כנ"ל לגבי אלכוהול.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב של כדורים ועוד גורמים - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    25/03/2011

    שלום.אין אינטראקציה ידועה בין חשיש ופלוקסטין. אבל ברור ששימוש מסיבי של חשיש יכול להוביל לסימפטומים נפשיים ואז לא יודעים על מה לטפל. ברור שהצעד הראשון צריך להיות הפסקת השימוש בחשיש .
    חל איסור על שתיית אלכוהול בזמן נטילת תרופות פסיכיאטריות. שתיית אלכוהול ועישון חשיש יחד עם תרופות (לוריבן ופלוקסטין) מגבירה מאוד את תופעות הלוואי של התרופות, מגבירה חרדות ודיכאון ומפחיתה מיעילות התרופות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    יוסיי
    25/03/2011

    מה עם בירה פה ושם? זה עד כדי כך יפגע בטיפול אם אני שותה בקבוק בירה? אני לא מדבר על לפרק את כל הבר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה פשוט

    יוסיי
    25/03/2011

    שאני יושב עם חברים שלא יודעים שאני מטופל בכדורים וכולם שותים וזה רק מכניס אותי עוד יותר לדיכאון.... מבחינתם זה גם חוסר כבוד שאני לא ישתה לפחות בירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה פשוט

    יוסיי
    25/03/2011

    שאני יושב עם חברים שלא יודעים שאני מטופל בכדורים וכולם שותים וזה רק מכניס אותי עוד יותר לדיכאון.... מבחינתם זה גם חוסר כבוד שאני לא ישתה לפחות בירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה פשוט - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    27/03/2011

    שלום. מדי פעם כשיוצאים ען חברים, בקבוק של בירה. לא להגזים, לא באופן קבוע, לא מספר פעמים ביום ולא בכמות גדולה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וייפקס+וול
    רא
    24/03/2011

    כתבתי כבר הודעה שמשום מה לא פורסמה ולא נענתה...
    אני נוטלת 75 מג וויפאקס + 150 מג וולבוטרין מזה כשבועיים (לאחר שנטלתי כשנה אסטו שהפסיק להשפיע ואחכ ניסיתי 150מג וויפקס שגרם תופעות לוואי).
    על פי הנחיית הרופא אני אמורה להפסיק את הוויפקס ולהשאר עם הוולבוטרין.
    עם השילוב אני מרגישה רע! בחילות, שינה טרופה, חוסר שקט ועצבנות נוראית.
    לתת לזה זמן? כמה? כשאפסיק עם הוויפקס המצב ישתפר?
    שאלה נוספת - האם אפשר לשתות כוס יין או בירה מדי פעם למרות ההוראות של הוולבוטרין? הרופא אומר שכן...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וייפקס+וול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וייפקס+וול - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    25/03/2011

    שלום. שתיית אלכוהול יחד עם תרופות מגבירה מאוד את תופעות הלוואי של התרופות, מגבירה חרדות ודיכאון ומפחיתה מיעילות התרופות. לא יכול להיות נזק בלתי הפיך אך הנזק המיידי יכול להיות מאוד לא נעים. ממש לא כדאי "להתפרק" !!!
    לגבי תופעות לוואי תפני לרופא מטפל. תופעות לוואי בדרך כלל חולפות במשך מספר שבועות.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! לא מדובר על "התפרקות"

    רא
    25/03/2011

    מדובר על כוס יין או בירה פעם ב... עם הארוחה. גם אז?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה! לא מדובר על "התפרקות" - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    27/03/2011

    שלום. מדי פעם כשיוצאים עם חברים, בקבוק של בירה, כוס יין. לא להגזים, לא באופן קבוע, לא מספר פעמים ביום ולא בכמות גדולה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפלרקס במקום רסיטל
    דניאלה
    24/03/2011

    אני לוקחת רסיטל מזה כשנתיים, בזמן האחרון חזרו החרדות ואני בוכה המון
    לפעמים גם ללא סיבה
    רופא המשפחה שמטפל בי החליט לשנות לי את התרופה מרסיטל ובמקומה
    לקחת ציפלרקס, הוא אמר לי שאין שום בעיה להפסיק את הרסיטל וישר לעבור
    לציפרלקס
    מה דעתכם, תודה מראש על התשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפלרקס במקום רסיטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפלרקס במקום רסיטל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    24/03/2011

    שלום. רסיטל וציפרלקס -תרופות יעילות ובטוחות ודומות. לפי מחקרים וניסיון לציפרלקס פחות תופעות לוואי, פחות עליה במשקל , משפיע יותר מהר.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי? חרדות לאחר לידה
    קרן 32
    24/03/2011

    שלום,
    שמי קרן בת 32 לידה ראשונה לפני חודשיים פניתי לפסיכיאטר עקב מצבי רוח קשים וחוסר תפקוד,היא המליצה לי על כדור טבעי בשם: רמוטיב (remotiv)המצב רוח יותר טוב אבל לא ממש חזרתי לעצמי הייתי בעבר עם הרבה יותר שמחת חיים יש לי חרדות להיות לבד ולטפל בתינוקת תמיד אני רוצה חבר'ה איתי לא מסוגלת לתפקד לבד בבית
    האם הכדור הנ"ל אמור לעזור? כבר שבועיים שאני נוטלת אותו ואין שיפור משמעותי
    אנא תמליצו לי מה לעשות? יש לציין שהיו לי חרדות להיות לבד בבית בשנה האחרונה גם לפני הלידה
    מה עלי לעשות?
    אנא עזרו לי.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי? חרדות לאחר לידה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    24/03/2011

    שלום. מזל טוב להולדת התינוק! שבועיים תקופה קצרה מאוד. בדרך כלל מדברים על 4-6 שבועות, הטבה מלאה 6-8 שבועות. אני ממליצה לפנות לרופא המטפל שלך.
    בנוסף אני ממליצה על טיפול קוגניטיבי התנהגותי -מאוד יעיל ויכול לעזור במצבך.
    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום קרן

    טלי
    25/03/2011

    מצבי רוח לאחר לידה הם עניין ידוע ומוכר המודעות שלך הובילה אותך לפנות לרופא ולהעזר בתרופות, וזה מצויין. אני לא יודעת מה אמר לך הרופא בנוגע לזמן שצריך להמתין עד שהתרופה תשפיע. אם קשה לך הטיפול בילד אולי כדאי להעזר ולהתייעץ בטיפת חלב, אולי במשפחה, חברה טובה עם ניסיון. תהיי חזקה ותנסי להנות מההורות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמאס לי רוצה לחזור לעצמי
    חסוי
    24/03/2011

    אני בת 27 וסובלת מחרדות חריפות ודיכאון מזה כשנתיים בהחיים לא נגעתי בסמים אבל לפני שנתיים נגעתי בהפעם הראשונה ומאז אני סובלת מהתקפי חרדה ודיכאון חריפים התחלתי בטיפול בתרופות ואין שינוים המצב החמיר לא יוצאת לעבוד לא יוצאת אם חברות אני לא יודעת מה לעשות תעזרו לי בבקשה.
    אני גם השמח מאוד להיות בהקשר אם בנות גילי זה מאוד יעזור לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נמאס לי רוצה לחזור לעצמי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמאס לי רוצה לחזור לעצמי - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    24/03/2011

    שלום. הדרך הטובה ביותר היא לשלב טיפול תרופתי עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (cbt). עד שפסיכיאטר שלך ימצא לך את התרופה המתאימה, תוכלי לעזור לעצמך בכוחותיך על ידי לימוד של מיומנויות של שליטה במצבך. במהלך הטיפול תלמדי דרכי התמודדות יעילות שישפרו גם את מצב הרוח שלך.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטביליום
    שלומית הר נוי
    23/03/2011

    טוב? מועיל?
    בהריון מותר? או שיש סיכון?

    (סטביליום - ההרכב :חומצות אמינו וחומצות שומן דגים, שמן מן הצומח , סלניום וויטמין E).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטביליום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטביליום - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    24/03/2011

    שלום. אני מתנצלת אך אני לא מכירה את התרופה וגם נטילתה בזמן הריון. אני ממליצה לפנות להתייעצות פסיכיאטרית לצורך איבחון.
    בנוסף , קיימות מחלקות לטרטולוגיה ללקיחת תרופות בזמן הריון והנקה שיכולים לתת לך את התשובה הכי טובה.
    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת!!!
    מיואשת
    23/03/2011

    שלום!
    אני וחבר שלי יחד כבר כמעט שנתיים ובתקופה האחרונה הוא החל לקבל התקפי חרדה קשיים , בפעם הראשונה לא הבנתי מה עובר הוא התעורר אמר שהוא לא מרגיש טוב ניסתי להרגיע אותו (בלי להבין מה קורה) ואז הוא נעלם, יצא ולא ענה לטלפונים .
    אני מתוך לחץ ואי הבנה ניסתי לתפוס אותו כל היום (בלי ידיעה שזה רק מחמיר את המצב) .
    לפני כמה ימים שוב היה לו התקף חרדה הפעם הייתי יותר מוכנה והרגעתי אותו, ונתתי לו מרחב , אתמול לצערי שוב היה לו התקף (הוא מתחיל טיפול) אך לצערי הפעם הוא החליט להרחיק אותי ממנו 0למרות שבפעם האחרונה הוא אמר שעזרתי לו מאוד) אני מנסה לא להאשים אותי, אבל אולי זה כן אשמתי ? אולי אני זו שגורמת לו להתקף חרדה ? ( זה מגיע המון כשאני לידו) ...אני רוצה לשקר לעצמי ולהגיד שזה לא , אבל מקוננת בי מחשבה שזה כן .
    ועכשיו הוא מתרחק ממני ואני אובדת עצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת!!! - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    02/04/2011

    שלום לך,

    את כלל לא אשמה ולך אין שום קשר לחרדות של חברך. נראה, שתמיכתך עוזרת לו. אני מקווה שהטיפול שחברך התחיל לקבל יעזור לו. חשוב לציין כי הדרך הטובה ביותר לטפל בחרדות היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT).

    חזקי ואמצי!
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת אסטו 10 מג , תחליף לציפרלקס
    אחת שיודעת
    22/03/2011

    היי...

    אני מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד אודה לכם אם תוכלו להגיב לי בפירוט על מה שאני שואלת פה.

    לפני כחצי שנה התחלתי לחוות חרדות קשות מאוד .. כל זה התחיל אחרי תקופה שבה קרו לי הרבה מאוד דברים בזמן קצר.. התאכזבתי ממספר קשרים בתקופה מאוד קצרה, אנשים פגעו בי, החלפתי מספר עבודות.. והכל היה מסובך. חשבתי שאני מתמודדת אבל אז הגיעו החרדות. שהתאייפנו בתחושה של מצוקה ולחץ אדיר. דבר נוסף שחשתי היה תחושת דפרסונליציה, הרגשתי שאני זרה לעצמי, לא מכירה את הגוף שלי. הייתי יכולה לשבת ולהתסכל למטה לכיוון הידיים והרגליים ולשאול את עצמי אם זאת אני, או אם אני בחיים.. זה היה מאוד מפחיד. אני אדם שבגדול נכנס לעצבות המון בחיים.. אני מרשה לעצמי להשבר ולהוציא, אני משתפת את הסביבה שלי, ומוציאה את הרגשות שלי החוצה. אבל בחיים לא הרגשתי דבר כזה. זה היה פשוט מפחיד. דבר נוסף שהרגשתי היה כל הזמן חוסר שיווי משקל.. הייתי מפחדת לקום בעבודה. לאחר התמוטטות שעברתי הגעתי למיון כאשר אני בחרדה נוראית ובוכה בלי הפסקה, שם הפסיכיאאטרית המליצה לי על ציפרלקס. לקחתי מרשם מרופא משפחה (אני במעקב אצלו ולא אצל פסיכיאטר) ובמקביל אני בטיפול קוגנטיבי התנהגותי אצל פסיכולויג. כחצי שנה לערך אני עם הציפרלקס, הוא השפיע דיי מייד, ובלי תופעות לוואי. התופעת לוואי היחידה שיש לי היא כהות רגשית ופיזית. אני מרגישה מנותקת.. אני לא חווה רגשות בעוצמה אם בכלל.. וזה נורא מפריע לי. החרדות פסקו לחלוטין, אבל עדיין יש לי מחשבות טורדניות, עצבות לעיתים, וכל הזמן אני שואלת את עצמי שאלות על מהות החיים. הפסיכולוג שלי אומר שאני בתהליך התבגרות של ממש.

    המצב רוח שלי משתנה לעיתים דיי קרובות. לדוגמא: בעבודה שלי לא הכי טוב לי מבחינת אווירה, והמקום פה דיי מדכא אותי. אתמול יצאתי מוקדם( וזה נדיר), והיה לי ממש טוב, היה לי מצב רוח עילאי,, יצאתי בערב ליום הולדת ורקדתי והייתי שמחה. והיום יש לי נפילה. אני רוצה להפסיק עם הכדורים אבל אני לא יודעת אם זה הזמן.. קראתי מאמר באינטרנט שבו כתבו שהכדורים האלה הם סמים ושחייב להפסיק אותם כמה שיותר מהר, ושהם ממכרים, ושבדרך כלל אחרי שמפסיקים אותם המצב חוזר לקדמותו ואף ניהיה גרוע יותר.

    אני יודעת שחפרתי פה שעה.. אבל בבקשה בבקשה תענו לי. אני רואה שבדרך כלל אתם עונים פה להתייעץ עם פסיכיאטר אבל זה לא משהו שאני עושה.

    אני יכולה להתחיל להוריד מינון או שזה מוקדם?

    זה נכון הדברים שכתוב על הכדורים? אני נורא מפחדת שמה שהיה לי יחזור!

    בבקשה תעזרו לי:(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבולבלת שוב

    אחת שיודעת
    22/03/2011

    אני בת 25 דרך אגב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה גם חלק מהחרדה שלך זה פחד

    אחת שמזדהה
    26/03/2011

    להיות נשלטת ע"י המחשבות השליליות שלך, את צריכה להתייעץ עם פסיכיאטר או שתקחי ציפרלקס זה נראה לי שיעזור לך (זה ואסטו מאותה המשפחה) וחברה שלי מרגישה מצויין שהיא לוקחת אותם, אפילו רבע כדור רק להתחיל ואז תתייעצי עם פסיכיאטר בטלפון או משהו, אני לוקחת סרוקסט אבל זה לא לך, רציתי רק לומר עוד משהו שתיארת פה בצורה שקרתה לי בדיוק לפני כמה שנים טובות (גדולה ממך ב-10 שנים) פתאום הרגשתי מן תחושה שאני אולי לא כבר חיה באמת שאולי מתתי כבר ממזמן ולא שמתי לב (תאונה שהיתה וחשבתי לעצמי שאולי לא יצאתי משם באמת) כאילו הרגשה של "נוגעת לא נוגעת" אני ערה? מן ערפול לא יודעת, ניתוק ותיקשור עם משהו אחר, זה נורא מבלבל אבל זה הכל מחשבות שלנו והחיים לא פשוטים להכיל את הכל אז צריך לחשוב מה מרגיע אותנו וכמובן להיעזר באנשים אחרים אפילו שזה קשה..פסיכולוג גם יעזור לך שוב.
    שבת שלום

    מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    עומר
    26/03/2011

    שלום לך,

    אני גם מטופל בלוסטרל ומכיר מאוד את התופעות עליהן את מדברת. אגב אצלי זה מופיע כדה-ריאלזציה ולא פרסנוליזציה (קראי על זה בויקיפדה) תחושה שהסביבה לא באמת אמיתית ושאני נמצא בתוך כדור בדולח.

    כמובן שאלות על מהות החיים וכל השיט הזה.

    כמה זמן עבר מאז שהחרדות התחילו?
    כמה זמן לאחר מכן התחלת ליטול ציפרלקס?
    מה המינון של הציפרלקס?
    כמה זמן את כבר נוטלת כדורים?
    אני חייב את המידע כדי לענות לך (מניסיון)

    ועכשיו כמה תשובות וניפוצי מיתוסים:
    תופעות לוואי כמו כהות רגשית עוברות עם הזמן, התרופות הולכות ומשפיעות בצורה טובה יותר עם הזמן (גם לאחר חודשיים, שלושה ארבעה חלים שינויי עדיין).
    עוד משהו יכול להיות שבכלל המצב הנפשי שלך ללא קשר לכדורים בכלל גורם לתופעות האלו.. זה הגיוני

    התרופות האלה אינן ממכרות וזה גם לא הגיוני שהן יהיו ממכרות מסיבה הפשוטה:
    זה לא כמו שאת לוקחת כדור הרגעה ומרגישה את ההשפעה שלו במיידי, שזה אגב יכול לגרום להתמכרות.
    אלו כדורים שמשפרים את קליטת הסרטונין שלך במוח (סרטונין מוליך עצבי המווסת את מצב הרוח, התיאבון, השינה וכו'..), את לא יכולה להתמכר לזה.


    עוד משהו, ברור שאם תפסיקי את הכדורים לאחר תקופה קצרה עוד לפני שהספקת לעבור את המשבר שאת נמצאת בו ולא התאזנת באופן מספק אז המצב עלול לחזור לקדמותו. את צריכה להבין ולקבל את העובדה שהכדורים האלה הם מתנה משמיים, שאין לך מה לפחד, הכדור לא יכול לגרום נזק. תסתכלי על זה כמו אנשים עם סכרת שלוקחיפ אינסולין, פשוט יש להם מחסור, בדיוק כמו שלך יש מחסור בסרטונין (כרגע).

    אמא שלי מטופלת בSSRI כבר 9(!) שנים, המצב שלה יציב וטוב. כלום לא קרה ולא יקרה (ברוך השם).

    קחי בחשבון שהטיפול התרופתי בהחלט משפר את המצב אבל לא פותר אותו לחלוטין, בשביל זה יש טיפול CBT שמלמד אותך לאט לאט לאזן את המחשבות שלך ולהבין רגש מהו.

    בקיצור אין סיבה לדאגה לגבי הכדורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת אסטו 10 מג , תחליף לציפרלקס - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    27/03/2011

    שלום. בדרך כלל מומלץ לטול תרופה במשך שנה לאחר שחל שיפור ניכר במצב. תרופה -לא סם, לא מתמכרים אך כאשר מחליטים להפסיק ,עושים את זה ביחד עם רופא המטפל ובהדרגה (בדרך כלל חצי/רבע כדור לשבוע). זה באופן כללי. אני שוב ממליצה לפנות לרופא שלך ולא להוריד טיפול לבד.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון..
    רועי
    22/03/2011

    אני לומד בתיכון בכיתה י', יש לי חברים ותודה לאל המצב שלי טוב.

    הבעיה היא שהיה לי פנים חלקות ונקיות, ובחצי שנה האחרונה התחיל להתפרץ לי פצעי בגרות בפנים בצורה מטורפת.
    אני ממש בדיכאון מיזה, באמת שאני מתבייש להסתכל על עצמי במראה, אני ניתקתי קשר עם חברים והפסקתי לעסוק בתחביבים ואפילו אני בקושי יוצא מהבית.
    אני כל היום רק חושב על זה ומתבאס, גם בלימודים חלה הדרדרות - אני מבריז הרבה כי פשוט לא כיף לי להראות את עצמי בתיכון.

    אני יודע שהמצב יעבור, אבל אני בחרדה ודיכאון מזה.. זה התחיל לי פתאום וזה ממש נוראי מבחינתי. זה ריסק לי את הדימוי העצמי ואת הביטחון העצמי. וזה גרם לי להדרדר בכל התחומים (חברים, תחביבים, לימודים)

    אני מטפל בבעייה בעזרת תכשירים מרופא עור אבל זה לא ממש עוזר.

    אני לא יודע איך לצאת מהדיכאון ולחזור לשגרה, אני כל כך מתבייש במראה שלי עכשיו (ועוד להתחשב שבתקופה הזאת כל הפנים של החברים שלי חלקים לגמריי) ומבחינתי זה ממש סוף העולם.

    מה יעזור לי לצאת מהדיכאון הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאחת שיודעת

    אחת שיודעת
    22/03/2011

    תבקש מהרופא שלך שיתן לך כדורים נגד פצעים.. זה ממש עוזר
    חות מזה שפצעים יכולים לנבוע מאכילה לא נכונה, ומחוסר ויטמינים. לך לעשות בדיקת דם.
    גם לי הייתה בעייה כזו ותוספי מזון וויטמין B12 פתרו לי את הבעייה כמעט לגמרי דיי מהר.
    וחוץ מזה.. אתה נשמע בחור מקסיםםם, זה יעבור, מצב נפשי גם משפיע על הפנים. תחייך,יהיה בסדר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון
    נעמה
    21/03/2011

    שלום, שמי נעמה ואני בת 29 רווקה ללא ילדים. אובחנתי כסובלת מההפרעה OCD ודיכאון קל לפני מספר שנים. בעבר טופלתי הן ע"י פסיכולוגית, פסיכיאטר וטיפול תרופתי. כיום אני ממשיכה עם הטיפול התרופתי אך אני חשה תקועה. אני סובלת מחוסר ביטחון והערכה עצמית נמוכה. אני יודעת שכל עוד אני לא אטפל בהערכה העצמית שלי התחושות הרעות שאני מרגישה כבר שנים לא יעברו. אשמח אם תייעצו לי על מטפלת טובה באיזור יבנה, גדרה.דבר נוסף שמקשה עלי ללכת לטיפול הוא הסכום שעלי לשלם עבור כל טיפול. אשמח לשמוע על מטפלות טובות שעובדות דרך קופת חולים כללית או שישנה דרך נוספת להקלה בסכומים עבור הטיפול.
    תודה על ההקשבה והעזרה נעמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאיזה אזור את ???

    טלי
    25/03/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יבנה גדרה

    נעמה
    27/03/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    27/03/2011

    שלום. מתנצלת אך בפורום לא ממליצים על שמות של מטפלים. את יכולה לפנות דרך google ו דפי זהב
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום