פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קצת התפרקות
    שגדכפ
    22/01/2011

    שלום. אני בן 19 ואני חייל.
    בדר"כ כשאני בדיכאון ואני מרגיש מן צורך להתפרק אני זורק דברים, מרביץ לקירות, או פותח פנקס רשימות ומשחרר קיטור.
    אני בדיכאון כמה שנים טובות אפשר לומר. ועם הזמן השתפרתי קצת בלהיות פתוח לגבי הדיכאון שלי. כרגע אני במצב שאני פשוט אומר לחברים שלי "וואי אני בדאון אחושרמוטה".
    אבל אני לא יכול להיכנס איתם לפרטי הפרטים שמאחורי ההרגשה המכוערת שלי.
    לא מצפה מההודעה הזאת לכלום. סתם רציתי לעשות את מה שאני עושה בפנקס רשימות רק עם איזשהו פידבק אנושי.
    אני בתחושת בדידות נוראית. הבטחון העצמי שלי שואף לאפס. גם אם מישהי מראה לי איזושהי חיבה אני מפחד מכדי להגיב. לא היה לי קשר רציני עם אף אחת כבר שנים. אני מרגיש בדידות מאוד עמוקה. עצם המחשבה שמישהו יקרא מה שאני כותב מקשה על פתיחות, אפילו אם אני עושה את זה בלי שמות.
    אני רוצה למות אבל אני לא רוצה להתאבד. אני מאמין שהרגע הזה עלול להגיע.
    אני לפעמים שוקל לצאת מהצבא כדי לעשן חשיש למרות שאני לא יודע אם זה באמת יעזור. לפני שבוע היתי אצל פסיכיאטרית שהמליצה לי על תרופה מסויימת. עוד לא הספקתי להראות את ההמלצה לגורם צבאי. אני הבנתי שתרופות זה בעיקר תופעות לוואי מזוויעות וטשטוש רגשות יותר מאשר שיפור.
    אני חיי ברמת גן. במרכז. אני מסתכל על האורבניות הזאת והיא מדכאת אותי. העולם בחוץ אפור וקר ומגעיל. אני לא מבין איך אחרים לא רואים את זה כמוני. זה מין עולם שמתודלק על עצבות ועל סבל. אני מרגיש שיש בי הרבה פוטנציאל בהרבה תחומים אבל כל פעם שאני מרגיש טוב ויש לי מוזה ויש לי רעיון לסרטון/אנימציה/סרט/שיר/תסריט וכיו"ב לאחר כמה ימים אני חוזר לדיכאון ואין לי חשק לעשות כלום וזה כמו חסם של אנרגיה. אני מסתכל על החיים שלי ורואה בזבוז רצוף של זמן. זמן שיכולתי ללמוד לעשות דברים, לעשות דברים, לזיין, לאהוב. כלום. רק התעסקות בלמה אני מרגיש איך שאני מרגיש. וכמובן שעד היום לא קיבלתי אף תשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת התפרקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי...

    מ
    22/01/2011

    שלום.
    אני לא יודעת אם זה יעזור, אבל ההודעה שלך מאוד נגעה ללבי,
    הסיבה היא שכשהייתי בגילך חוויתי את העולם בדיוק כך, כפי שאתה מתאר,
    הייתי נתונה באבל תמידי על חוויות נעורים שלא היה לי בהן חלק וסבלתי מאוד.
    כל מה שאני יכולה להגיד זה שהיום, 10 שנים אחרי, אני אוחזת בחיים מקסימים שבניתי לעצמי בשתי ידי.
    דברים משתנים.
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואיך זה עבר?

    שגדכפ
    22/01/2011

    מה גרם להרגשה לעבור? סתם עם הזמן או שהיה איזה משהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי

    מ
    23/01/2011

    זה לא בדיוק עובר, פשוט אני השתניתי,
    אל תבין לא נכון, הייתי בהרבה מקומות נמוכים,
    היו לי מטפלים שונים, טובים יותר וטובים פחות, התחלתי ללמוד, הכרתי חברים, צברתי ביטחון עם בחורים,הקפתי את עצמי באנשים שאני אוהבת ועשיתי כמה שיותר דברים שאני אוהבת לעשות,
    אני חושבת שגם היציאה מבית ההורים היתה מאוד חשובה,
    הקושי הגדול ביותר היה באמת תקופה של דיכאון, חוסר יכולת לתפקד, לצאת מהבית, לעבוד.
    ברגע שצלחתי את זה (זה לקח איזה שנה שנתיים), וכבר הייתי מסוגלת לבחור ולעשות, אז הגיעה הצמיחה בעצם.
    הרבה דברים טובים שקרו לאחרים בגיל ההתבגרות קרו לי בגיל יחסית מאוחר. צריך לקבל את זה בחמלה, לכל אחד יש את הקצב שלו, כל אחד בא ממקומות אחרים.
    מאחלת לך רק טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירו
    אבי
    18/01/2011

    שלום ד"ר,

    לוקח כבר 4 חודשים ציפרלקס 15 מ"ג בעכבות דכאון וחרדה

    רופאת המשפחה הוסיפה לי רבע כדור מירו (7.5 מ"ג) בשביל שאשן טוב יותר.


    לוקח כבר 5 ימים(לפני השינה) ומרגיש עייפות קיצונית, מין זומבי כזה. קשה לי גם לקום יותר מתמיד.

    האם זה עניין של כמה ימים עד שאתרגל או שזה יימשך כך?

    כי אם זה יימשך יותר מיומיים-שלושה, אז די חבל על הזמן...

    אשמח לכל עצה. תודה

    יניב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מירו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירו - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    22/01/2011

    ליניב שלום. תופעה זו מוכרת בדרך כלל חולף תוך מספר שבועות.
    תרגיש טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון אחרי לידה - מסגרת טיפול
    עמית
    18/01/2011

    שלום,
    ככל הנראה אני סובלת מדכאון אחרי לידה. פניתי לרופאת המשפחה שמיהרה לרשום לי טיפול תרופתי. אני לא מעוניינת בכך ושאלתי על מסגרות טיפול אחרות בתוך הקופה והיא אמרה שאין.
    נשמע הגיוני?!?!
    מישהו מכיר מה אופציות הטיטפול האחרות שמסובסדות ע"י הקופה (מכבי במקרה זה)? (קבוצות תמיכה, טיפול פסיכותרפי) לצערי אין באפשרותי לממן טיפול פרטי מכיסי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון אחרי לידה - מסגרת טיפול - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    22/01/2011

    לתמר שלום. את יכולה לפנות לתחנה לבריאות הנפש לפי אזור מגורך. כל טיפולים: פסיכיאטר, פסיכולוג, טיפול קבוצתי חינם
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות עזרה!!!
    אלינור
    17/01/2011

    שלום ד"ר אני בת 24 אשר סבולת מחרדת בחינות קשה, במהלך הלימודים הכול מתנהל כשורה אני מגיעה לכל השיעורים לומדת ומשננת את החומר ולא מחכה לרגע האחרון לפני הבחינה ואפילו מלמדת אנשים ועוזרת להם אך כשמגיעה הבחינה החרדות משתלטות עלי אני מנסה לחשוב דברים חיובים לקחת נשימות ארוכות לקחת רסקיו אך כלום לא עוזר אני מתחילה לרעוד, מקיאה למרות שאני שותה והלחץ משתלט עלי.....בעקבות כך אני מקבלת מיונים נמוכים בבחינות אשר לא משקפות את רמת הידע שלי כי אני לומדת והמון המליצו לי להשתמש בוליראן או בואבן כשעה לפני הבחינה על מנת להפיג את החרדה הייתי שמחה לדעת האם ממולץ לקחת תרופות אלו והאפ הם לא יגרמו לי לעייפות במהלך הבחינה.... במידה ותרופות אלו לא מתאימות אשמח לקבל המלצה לתרופות אחרות כי זה ממש מתסכל אותי ומכניס אותי לדיכאון נפשי מכון שאני לומדת ויודעת הכל אך לא מצליחה להתגבר על חרדת הבחינות כמו כן, יש לי גם הפרעות שינה קשה לי להירדם באופן יומיומי לוקח לי בין שעה לשעתיים להרדם וגם כשאני נרדמת אני קמה מכל ציוץ קטן וסובלת מכאבי ראש מתמשכים במהלך כל היום אודה לך על תרופה או עצה על מנת לטפל בחרדת הבחינות ובנדנודי השינה, תודה רבה.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות עזרה!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות עזרה!!! - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    22/01/2011

    אלינור שלום,

    חרדת בחינות יכולה להיות קשורה לגורמים שונים כגון: חרדת ביצוע, פחת מכישלון, נתייה למושלמות, צורך בשליטה ועוד. את מתארת שני קשיים שאיתמר את מתמודדת: חרדת בחינות וקשיי שינה. שניהם יכולים להיות קשורים זה לזה ולהשפיע אחד על השני, שניהם יכולים להיות תופעות נפרדות ושניהם יכולים להיות סימפטומים שנגרמים כתוצאה מהפרעות אחרות (לדוגמה, חרדה כללית, דיכאון וכו׳). על מנת להבין את מצבך נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. באופן כללי, לטיפול נקודתי תרופה בשם דרלין יכולה לעזור. כדי לטפל בשורש הבעיה ניתן לעזר בפסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן ישלב גם ביופידבק על מנת לתרגל ולחזק מיומנויות של הרפיה.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    תודה על פניתך לפורום,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נורטילין ותופעות לוואי
    גלית
    16/01/2011

    שלום רב,

    אני נוטלת נורטילין 50 מג עקב דיכאון ופיברומיאלגיה (הלמיקטל לא עוזר לי להתייצבות ונורטילין לא מסייע לי בפיברו-הסימבלתה לא עזרה לי לדיכאון)נראה שהוא פוגע לי בשינה וכמו כן יש לי טעם חמוץ בפה ויובש נוראי, אני מרגישה שאני עצבנית ותזזיתית..
    כל שאר תופעות הלוואי אני יכולה להסתדר איתן.
    ברוך ה' אני מרגישה שיש לי מרץ ושמחת חיים אך אני לא בהיי.
    רציתי לדעת האם תופעת היובש והטעם בפה יעלמו ואם כן תוך כמה זמן-זה מאוד מטריד אותי.
    כמו כן בעיית השינה מאוד מפריעה לי מאחר ואני נוטלת 1 מג' קלונקס+100 טרזודיל שזה נותן לי שינה טובה לפחות ל-5 שעות.

    המצב הנתון כיום הינו שיש לי הפרעה קוגנטיבית מאוד חמורה- אי עיבוד נתונים,זכרון לטווח קצר,קשיי הבנה, טעויות במשפטים ותקיעויות במילים ואני לא מצליחה לבטא ברצף את מה שאני רוצה להביע,וגם סוג של התנתקות ריגעית.
    הרופא שלי ביקש זמן להתייעצות בכדי לראות מה ניתן לעשות...(הוא שולל דימנציה)
    בנתיים אשמח להכוונה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נורטילין ותופעות לוואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מהי ההפרעה ?

    אמיר
    17/01/2011

    יכול להיות שדיכאון גורם לכל התיאורים שלך ,הפרעה קוגנטיבית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש לא

    גלית
    17/01/2011

    גם כשהייתי בשיא הדיכאונות ,לא היתה לי בעיה קוגנטיבית.כשהדיכאון טופל החרדה לא טופלה וזאת הבעיה כרגע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עומד להרים ידיים
    א
    16/01/2011

    אני בן 30 וסובל מדיכאון קשה כבר כמעט שנתיים, במשך 15 חודשים האחרונים ניסיתי תרופות שנונת נגד דיכאון (שנרשמו ע"י פסיכיאטרים שראו אותי), אך אלה לא עזרו ולדעתי אף החמירו את המצב בגלל תופעות הלוואי שלהם תוך כדי לקיחה וייסורי גמילה בעת הנסיון להפסיק,
    מצבי כרגע הוא שהדרך היחידה שבעזרתה אני יכוול לרדת מהמיטה הוא לקיחה של אופיאטים שהשגתי(במינון נמוך), רק איתם אני מצליח לקום ואולי אפילו קצת לתפקד,
    אני רואה פסיכולוג אך אין לי אשנים אחרים\חברים לשתף איתם.

    בעת לקיחת התרופה האחרונה התחלתי כבר לפקפק קשות בסיכויי ההצלחה של נוגדי הדיכאון תחושה שמתחזקת לאחר כל כשלון של כל תרופה ומצטרפת אליה תחושה שהפסיכיאטר בכלל לא קרוב להביון באיזה מצוקהה אני נמצא, אני מרגיש שכל יום שעובר מקרב אותי בצעדי ענק לעבר תהום אבל אני לא מרגיש שיש למישהו פתרון כלשהו,

    הדבר היחידי שנותן לי כח הם הסמים שעד עכשיו נלחמתי (והצלחתי) לא לעלות במינון שלהם אלא להשתמש בהם במקרה חירום רק כדי שיתנו לי דחיפה ראשונית אבל בחודש האחרון אני מרגיש שכל הסכרים עומדים להיפרץ.

    מה עליי לעשות? יש מה לעשות מבחינה פסיכיאטרית? להתחיל לקחת תרופה חדשה ולחכות כמה שבועות לבדוק השפעה זו כבר לא אופציה מבחינתי!!! אני מרגיש שאני שוקע מיום ליום (אם לאמשעה לשעה),

    אני כבר כותב עם דמעות בעיניים, אם יש פתרון בבקשה תאמרו לי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עומד להרים ידיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחזיק מעמד

    אמיר
    16/01/2011

    תחשוב על דברים טובים שהיו לך ועל החלומות שלך
    תשתדל כמה שפחות לצלול ולחשוב על השלילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצה

    א
    20/01/2011

    כשאני מגיעה למצב של דמעות ויאוש אני אוטמת את הראש מהכל ושמה בפול ווליום שיר שאני ממש אוהבת ופשוט מתמסרת למנגינה שלו, ובוכה, בסוף אחרי כמה פעמים ברצף יש משהו אחד בחיים ששווה לחיות בשבילו, אפילו אם זה התו הקטן והעלוב של הגיטרה...

    תחזיק מעמד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עומד להרים ידיים - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    22/01/2011

    שלום.
    לפי המחקרים כ-30%-40% ממצבי הדיכאון נכנסים לקטגוריה של דיכאון עמיד. על המספרים האלו צריך להוסיף את החולים שלא מצליחים להסתדר עם תופעות הלווי של התרופות. אוכלוסיה של חולים בדיכאון עמיד נמצאת בהחלט בסיכון מוגבר.
    חשוב לציין כי התאמת התרופות הוא תהליך מאוד אינדיבידואלי.
    ישנם טיפולים לא תרופתיים שיכולים לעזור: גרייה מגנטית למוח (TMS) או נזעי חשמל (ECT). תרפיה התנהגותית קוגניטיבית (ׂCBTׂ.
    מידע נוסף על טיפול בדיכאון לתרופות ניתן לקרוא בכתבות: http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=6148
    http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=5477
    http://www.beok.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=7705
    תרגיש טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבות רעות שהולכות וחוזרות
    נתנאל
    15/01/2011

    היי שלום קוראים לי נתנאל לאחרונה התחיל לי מחשבות רעות על כל מיני בעיקר על שאני צריך להתאבד ולא להישאר בעולם הזה וזה גם גורם לי לא לישון בלילה אני בדרך כלל בחור בריא אבל אשמח עם תענו לי מה לעשות לגבי זה אבל אני לא רוצה לנטול שום תרופה בגלל שאני מתגייס לצבא במרץ עם יש פתרון לזה וזה גם גורם לי לבחילות ולאורך שמחת חיים ירוד בתודה נתנאל השערה שלי שאני חושב שזה נגרם ל י בגלל לחץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבות רעות שהולכות וחוזרות - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    15/01/2011

    לנתנאל שלום. נראה שאתה סובל, מיואש וחסר תקווה. חשוב שתדע שהאושר הוא בידיים שלך. נסה לאסוף כוחות כדי לעזור לעצמך. חשוב שתשתף מישהו קרוב בתחושותיך. טיפול בזמן משבר מסייע להתמודד עם סמפטומים שמעידים על מצוקה נפשית.
    אני מאוד ממליצה לך לפנות לאיש מקצוע: פסיכולוג, פסיכותרפיסט / ית, ניתן גם להתיעץ עם רופא פסיכיאטר. אתה יכולה לפנות דרך קופת חולים, מרפאה פסיכיאטרית ששיכת לאזור מגוריך או באופן פרטי..
    תרגיש טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יחסכם לרודיולה בהקשר לדיכאון?
    סערון
    15/01/2011

    ההשפעה חזקה ומיידית? (כמו קלונקס בחרדות)
    האם אפשר לקחת אחר כך קלונקס אם אני מרגיש חרדה מזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יחסכם לרודיולה בהקשר לדיכאון? - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    15/01/2011

    שלום. אני חייבת להתנצל אני לא מומחית בטיפול הומאופטית . לא מכירה את רודיולה ואינטרקציות עם קלונקס. תדבר עם רופא הומאופט
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פאקסט
    היל
    14/01/2011

    מזה חמש שנים אני לוקחת פאקסט , ברצוני להחליפו בכדור אחר נגד דיכאון,
    מנסיוני גמילה מפאקסט היא קשה עד בלתי אפשרית , האם ניתן להתחיל שימוש בכדור אחר במגביל לנטילת הפאקסט רק להוריד את מינון הפאקסט תוך כדי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פאקסט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פאקסט - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    15/01/2011

    שלום. בדרך כלל החלטות האלו עושים ביחד עם הרופא המטפל בזמן ביקור לאחר הארכת מצבך
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון
    שירי
    13/01/2011

    שלום יש לי ילדה בת 36 נשואה + 2 מיזה שבועיים היתה לה היתנהגות הפרקטיבית הי לא היתה יושבת היתנהגות הילדים היפריע לה שקודם זה לא היה מפריע ואפילו רצתה להרביץ להם לא יכלה ליראות ליכלוך ולא רגוע זה היה שבוע אחרי זה פיתאום קיבלה התמוטטות
    עצבים וחולשה בגוף הי גננת היפסיקה לעבוד לא טיפלה בילדים לא בישלה היתה ניסגרת בחדר בחושך לא יכלה לישמועה רעשים חולשות איומות חרדות פחדים אנחנו ההורים
    שלה טיפלנו בא היתה בבית חולים עשו לה בדיקות דם ואמרו שהכול בסדר היתה אצל פסיכיאטר שנתן לה רמוטיב ואלפריד להרגע אבל זה לא עוזר הי ממשכה בחרדות ופחדים
    ואתכפי חולשה חזקים רק כשהי מיתעצבנת מיכלום אני לא יודעת מה לעשות בבקשה תעזרו לי תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    15/01/2011

    לשירי שלום. הדרך היעלה ביותר להתמודד עם עצבנות, התפרציות וחוסר סבלנות הינה שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית (CBT) בשילוב עם ביופידבק. CBT הינו טיפול קצר וממוקד ובמהלכו תלמדי כלים ומיומנויות של שליטה בעצבנות, התפרציות וחוסר סבלנות בהווה וגם לטווך הארוך.
    תדברו ע רופא מטפל של בתך יכול להיות שצריך להחליף את רמוטיב.
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה
    קארין(כינוי)
    11/01/2011

    שלום,אני בת 28 ..אני מקווה שהגעתי למקום הנכון לשאול.
    אוף..אני לא יודעת מאיפה להתחיל,אני מיואשת נורא!
    טוב,אז אני חושבת שהיה לי דיכאון בערך מגיל 17 ,אך לא ידעתי שיש לי את זה וגם לא הרגשתי.
    לפני שנה התפרץ לי ממש ..וטופלתי אצל מישהי שמטפלת רוחנית וגם דימיון מודרך ובמקביל לקחתי ציפלקס במינון נמוך.
    עד עכשיו זה עבר..והתחלתי לחשוב על הרזיה ,כלומר כל חיי היתי לא רזה ולא שמנה ,אלא קצת מלאה..והתחלתי לפנות למאמן כושר שהוא דיאטן..עשיתי לפי התפריט שנתן אכילה וכושר הייתי פצצה בעננים!! ואחכ חודש וחצי שוב התחלתי בהרגל של בולמוס אכילה מטורפת..כלומר אני מסוגלת לחסל הכל ולמרות שאני מפוצצת באוכל,לא יעזור לי...וכך עליתי במשקל שיא...כך זה נמשך כבר 4 פעמים.
    אני לא יודעת מה הסיבה,דיכאון,הפרעת אכילה...עכשיו אני מטופלת אצל פסיכותפרטית..האם ההשמנה נובעת מדיכאון,מהפרעת אכילה??מה בדיוק גרם לי לזה שמנסה כל הזמן להרזות ולא מצליחה?אני מרגישה שמשהו שולט בי..קשה לי להסביר במילים.וגם עכשיו אני חוזרת לקחת את הציפלקס כדי לאזן ולחזור לתפקד.
    אז מה אני עושה כדי להרזות??אולי לא פניתי לפורום הנכון?אז לאיזה פורום לפנות?
    האם אני צריכה לשנות הרגלי חשיבה להרזיה?למי עליי לפנות בתחום זה?
    והאם כדאי לי כבר עכשיו לטפל בהרזיה לפני שההשמנה תחמיר עם הזמן?או קודם לטפל בדיכאון והפרעת אכילה ורק בסוף ההרזיה?

    סליחה על המכתב הארוך...אודה לך מאוד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אף אחד לא עונה לי??

    קארין(כינוי)
    17/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    22/01/2011

    שלום לך,

    ללא ספק קודם כול יש לטפל בדיכאון והפרעת אכילה. יתכן ואכילה נכולה והגברת אקטיביות יעזרו לך להתמודד גם עם שתי ההפרעות וגם יעזרו לף לשמור על משקל תקין. בנוסף, חשוב לציין כי לעתים קרובות דיכאון ובולמיה קשורות להעדר כלים וכישורים להתמודדות עם תסכולים בחיים, כאשר אוכל הווה פיצוי על רגשות שליליים. כלים להתמודדות יעילה ניתן ללמוד בפסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT בנוסף לתרופות ובלעדיהן הוכיח את עצמו מבחינה קלינית ומחקרית כטיפול יעיל ביותר לדיכאון ולהפרעות אכילה.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה

    קארין(כינוי)
    24/01/2011

    לד"ר אירנה שלום,
    תודה על התשובה,רציתי לומר שכעת שהרופאה נתנה לי כדורים סרטרלין שזה 100 מ"ג.
    במקביל אני מטופלת אצל פסיכותרפית,זה עוזר לי...
    כבר משבוע לשבוע יש קצת שיפור...
    אז תודה,יום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוסט טראומה
    didi
    11/01/2011

    שלום. אני בת 40 פלוס וגרה בישוב קטן שבו עברתי ניצול מיני ממושך בתוך יחסים לא בריאים ארוכי שנים.
    בן זוגי לשעבר כבר איננו בסביבתי, אך כיום אני חווה ביטויים של פוסט-טראומה הבאים לידי ביטוי בדיכאון, חרדה ברמות שונות וכעס גדול לא הגיוני על אנשי הישוב (כאילו יכלו לעזור ולמנוע, אך בפועל איש לא ידע על כך) ומרבה להסתגר בבית.
    לפני מספר ימים קיבלתי ע"י פסיכיאטר "רסיטל" 20מ"ג לקחת פעם ביום, וזה מאוד מטריד אותי, מכיוון שכאשר אני יוצאת את תחומי הישוב אין לי לא דיכאון ולא חרדה ולא כעסים! אני אדם "אחר".
    מלבד זה יש לי שיחות עם מטפלת שאינה פסיכולוגית קלינית שעוזרות לי להבין את מקורות הטראומה אך אינן נוגעות לשיקום חיי בישוב.

    שאלתי:
    האם אכן נכון לטפל במצב ע"י תרופות?
    האם לא כדאי פשוט לעזוב ולעבור לגור במקום אחר?
    האם טיפול ממוקד יותר כ- CBT יכול להועיל במקרה זה?

    תודה על ההתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוסט טראומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אישית חושבת שאם יש מקום שיהיה

    layla daimond
    14/01/2011

    לך טוב יותר אז תעזבי את הישוב שאת גרה בו. לפחות שווה לנסות ולא להצטער כל החיים.
    שלא ניסית .
    השאלה היא אם את יכולה למצוא מקום עבודה מקור פרנסה במקום אחר.
    אני בת 53 ואשמח מאוד להתכתב איתך .אני גאה בך שאת מסוגלת לפתוח קצת את הלב ולספר על קצה המזלג מה עבר עלייך. האם בן הזוג כפי שאת מכנה אותו לדעתך באמת היה בן זוג או שרק חיפש מישהי למטרות ניצול והשפלה ? האם הוא היה בעל שלך ? ידיד שלך ? או חבר שלך ? בישראל יש מלא גברים נצלנים . להבא מישאת מזהה כנצלן פשוט להיפטר ממנו כמה שיותר מהר. ואם הוא ישאל למה . ואת לא מפחדת ממנו תגידי לא שזה בגלל שהוא נצלן .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי תרופות אנטי דיכאוניות?
    משה
    08/01/2011

    שלום,
    אני בן 23.
    השאלה שלי היא האם ניתן לטפל בדיכאון קל, (חוסר מצב רוח קבוע), על ידי לקיחת כדור אנטי דיכאוני במשך חודש-חודשיים או שצריך לצרוך אותו באופן קבוע?

    לדוגמא כדור ציפרולקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לגבי תרופות אנטי דיכאוניות? - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/01/2011

    שלום. בדרך כלל מומלץ להמשיך לטול את התרופה (נוגדת דיכאון וחרדה) חצי שנה /שנה לאחר שיפור במצב. תפנה לאיש מקצוע לצורך איבחון ובחירת הטיפול.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרנדה
    דן
    08/01/2011

    שלום
    אני לוקח סרנדה 50 מג במשך כשנה ומרגיש טוב
    כל תופעות החרדה והתחושות הרעות חלפו
    האם יכול אני להפסיק ולקחת הכדור, או לחילופין להוריד את המינון
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרנדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרנדה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/01/2011

    שלום. אני ממליצה לדבר עם הרופא המטפל. במידה והוחלט להפסיק תעשה את הפסקה בצוקה הרגתית רבע/חצי כדור בשבוע .
    תרגיש טוב
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה קשה ממחלות
    אמא מודאגת
    04/01/2011

    שלום,
    אני בת 39,מאז גיל ההתבגרות היתה לי נטיה להיפוכונדריה וחרדה ממחלות-בעיקר סרטן, אבל לא ברמה שפגעה באיכות החיים. מאז לידת בני השני לפני שנה המצב מאוד החמיר. זה התחיל בכאבי ראש חזקים שהייתי משוכנעת שיש לי גידול בראש וכשהתברר שמדובר במיגרנות עברתי תקופה טובה עד הפעם הבאה. כאשר מופיע אצלי סימפטום כלשהו אני מייד חוקרת את הנושא באינטרנט,נכנסת לחרדה-מפחדת לפנות לרופא. התסריטים בראש תמיד הגרועים ביותר-מחשבות איומות על סבל, נכות, מוות ומה יהיה על ילדי המסכנים. קשה לי לתפקד ואני חושבת כמה החיים יהיו מאושרים אם יקרה נס ויתברר שאין לי סרטן. אני מרגישה שכל שאר הדאגות בחיים חסרות משמעות. בנוסף גם היו לי חרדות שנוגעות לילדי-למשל חששתי שלביתי יש לוקמיה
    אבל בד"כ החרדות נוגעות אלי. כרגע מצאו אצלי ציסטה מוזרה ולמרות שהרופא אמר שלא נראית לו ממאירה הוא אמר שאם תוך שבועיים אין שיפור צריך לעשות ביופסיה.
    מיותר לציין שאני במצב רע מאוד-נעה בין תקווה ליאוש וממש קשה לי לקום בבוקר.
    אני יודעת שיש לי בעיה נפשית שצריך לטפל בא ובכל זאת לא עושה דבר...
    האם ציפרלקס יכול לעזור במקרה כזה? הבעיה היא כי במידה ומסתבר שאני לא חולה אני מיד מתאוששת ו"מתרוממת" עד הפעם הבאה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה קשה ממחלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחזור גלגולים

    רביע
    05/01/2011

    אני מאמין בגלגול נשמות ואני חושב שהבעיה שלך נובעת מבעיה שהיתה אצלך בגלגול הקודם.פני לטיפול שחזור גלגולים דרך היפנוזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש לא לעניין

    אמא מודאגת
    05/01/2011

    אם לא שמת לב, כתבתי בפורום דיכאון וחרדה ולא פורום היפנוזה, גלגול נשמות וכד'
    התגובה שלך מיותרת לחלוטין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב מאוד

    רביע
    05/01/2011

    טוב אז אולי תלכי לפסיכיאטר והוא יתן לך כל מיני תרופות כמו ויפאקס xr או ואבן.אני לוקח את שתי התרופות וזה עוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רביע איך אפשר לבטוח במישהו שמהפנט

    layla daimond
    14/01/2011

    אותי? איך אני אדע שהוא לא מתכנת אותי באופן כזה שהוא יוכל לנצל אותי ? איך אני אדע שהוא לא שותל לי רעיונות לתוך הראש? או שהוא ישאב ממני איפורמציה כדי אחר כך לנצל אותי ?
    הניסיון שלי עם פסיכולוגים ופסיכיאטרים הוא רק שלילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה קשה ממחלות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    05/01/2011

    שלום לך,

    הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדות היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ציפרלקס היא תרופה מצויינת אך מומלץ בנוסף ללמוד כלים של שליטה בחרדות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום