פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התחלתי פריזמה
    אלון
    11/03/2011

    הדיכאון והחרדות אצלי כבר שנתיים ולא חולפים, ניסיתי דברים טבעיים כמו אומגה 3 אלספה לקחתי בסביבות ה-4 כדורים מהמלצה של אנשים אך זה לא עזר אפילו טיפה..
    פניתי לפסיכיאטר ודיברנו ולפני שבוע התחלתי לקחת פריזמה, יומיים ראשונים רבע כדור, יומיים שניים חצי כדור ועכשיו אני כבר 4 ימים לוקח כדור שלם.. אני רוצה לציין שאני כמעט ולא מרגיש שינוי, האם זה אפשרי תוך זמן קצר להרגיש שינוי ? האם התרופה מתחילה להשפיע רק אחרי שבועיים וחצי- שלוש שבועות..

    עוד שאלה אני לוקח אתה הפריזמה בבוקר עם ארוחה וכוס קפה ונוטל אותה ביחד עם ויטמין סי ואומגה 3 האם זה מפריע לתרופה להיספג ? תוך כמה זמן אני יראה תוצאות ?

    תודה רבה לעונים!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התחלתי פריזמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התחלתי פריזמה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/03/2011

    אלון שלום,

    ייתכן שיחלפו 3-6 שבועות עד שההשפעה תורגש במלואה.
    ויטמין סי ואומגה 3 לא מפריעים לפריזמה.
    בנוסף, חשוב לציין שפסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) בנוסף לתרופות מאוד יעילה בהתמודדות עם חרדה / דיכאון. גישה זו מזרזת השפעה של תרופות ומונעת הישנות של ההפרעה בעתיד במידה ותרצה להפסיק את התרופות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה עם חברים
    שלומי
    11/03/2011

    שלום למומחים,
    יש לי בעיה והיא כזאת:
    לפני מספר חודשים הצטרפתי לאוניברסיטה ללימודים לתואר ראשון בהנדסה.
    הגעתי לאוניברסיטה כאשר איני מכיר אף אחד משם.עם הזמן הכרתי שם כמה חברים חדשים כאשר החברים שאותם הכרתי היו כבר כקבוצה שתמיד נמצאת ביחד בלימודים וגם חברים טובים בינהם עוד לפני שהכירו אותי.עם הזמן ניסיתי להשתלב בינהם כי אלה הם אנשים שחשבתי שהם ימצאו חן בעיניי ויהיה לי כיף להעביר איתם את הזמן והשיעורים בלימודים.אך ככל שעבר הזמן אני מרגיש שאני באיזה שהוא מקום "בסוף הטור" שלהם כלומר האדם הכי פחות חשוב בחבר'ה.לדוגמא כאשר הם הולכים לאיזה שהוא מקום אף אחד לא קורא לי ויש מקרים לדוגמא בהם הם יושבים במקום שהוא שונה משלי ופתאום בסוף השיעור אני מגלה שהם כבר יצאו מהכיתה לפני הזמן ואני נותר לבד.או דוגמא אחרת כאשר הם מגיעים לפני לכיתה הם שומרים לעצמם מקום אך לי לא כמובן שלא המקום חשוב לי אלא ההרגשה שאת פחות חשוב או לדוגמא אם מישהו מהם ירצה לעשות משהו הם לא ישאירו אותו לבד אך אם אני ארצה לעשות משהו שלא מתאים להם לא יהיה להם בעיה להשאיר אותי לבד לעשות אותו.
    כמובן שאני לא במקום שאני מתחרה עם מישהו או מנסה להיות חשוב יותר ממישהו אחר אלא רק מעוניין להרגיש כחלק ולא כמישהו נגרר אחריהם שתמיד צריך לחפש איפה הם כדי לדבר איתם או לשבת איתם.
    ופה מגיעה ההתלבטות שלי ובה הייתי רוצה את עצתכם האם אתם מציעים לי פשוט להתרחק מהחברים האלה ולא להיות איתם בתקשורת יותר מידי מקסימום שלום שלום ואפילו להיות לבדי תקופה(משהו שכמובן יהיה לי קשה כי זאת הרגשה נוראית להרגיש לבד במיוחד במקום בו יש הרבה צעירים ואוירה טובה) שבה אולי אני אכיר חברים חדשים למרות שגם ככה קצת קשה לי להתחבר לאנשים או שעדיף לי למנוע מעצמי את המצב שבו אני אהיה לבד ואהיה איתם למרות ההרגשה הלא נעימה שאתה לא מישהו מהחברים ממש אלה משהו בצד ולא כל כך חשוב.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה עם חברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה עם חברים - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/03/2011

    שלומי שלום,

    יתכן והמצב אליו נקלעת הוא תוצאה של העדר כישורים ומיומנויות חברתיות להשתלבות תקינה בחברה. לדעתי, כדאי לך קודם כול ללמוד מיומנויות חברתיות או לשפר את המיומנויות הקיימות ולאחר מכן לחשוב כיצד ליישם אותם (בחבורה הנוכחית או לחפש חבר'ה חרדשים).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות
    שרי
    10/03/2011

    שלום. אני בת 61 גמלאית כבר 6 שנים. מידי פעם תוקפת אותי חרדה בעיקר בקשר לחלק מבני. זה מספר שנים אני לוקחת ובן בהשפעה טובה. בזמן שאינני רגועה אני מוסיפה עוד מחצית ובן בהשפעה די טובה. לאחרונה שמעתי שיש מרפאה בתל השומר לדכאון וחרדה, אנני יודעת מה להחליט. לנסות ללכת או לטפל במסגרת קופת חולים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    16/03/2011

    שלום לך,

    נסי להתקבל בתל השומר.

    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה עצמית
    noa*
    09/03/2011

    שלום אני בת22-נפגעתי בפעולת איבה לפני מס' שנים והובחנתי כ-פוסט תראומטית,לקחתי נורא קשה את מעבר הדירה בגלל האירוע הניתוק החברתי,ועוד הרבה דברים.
    אני חייבת לומר שבכל הפעמים שפגעתי בעצמי-היום אני מאוד מצטערת
    אני לא בעד טיפול פסיכולוגי במיוחד נגד-טיפול תרופתי ,לדעתי זה כמו לטאטות את ה"זבל" מתחת לשטיח.זה לא מטפל באמת בבעיה.אדם שלוקח תרופות כאלה הוא יצטרך לקחת אותם כל החיים ואם הוא יפסיק אז שוב הכול יחזור אליו...

    אני פשוט לא יודעת איך לעזור לעצמי, אני ממש מאבדת תקווה
    לפעמים כשאני נוסעת באוטובוס אני "אוכלת סרט" שאוליי איזה מחבל יושב בינינו
    כל מיני רעשים מוזרים אני ישר נכנסת לפאניקה שמשהו רע עומד לקרות
    אני יכולה להשאר ערה במיטה כל הלילה סתם לבהות בקיר כל מיני סרטים כאלה שאני חייה איתם כבר שנים


    השאלה שלי האם יש אפשרות לטפל בדיכאון מסוג זה ללא תרופות פסיכיאטריים.
    יש דבר כזה?
    הלוואי והייתי יכולה לשלוט ברגשות שלי,הייתי אדם הכי שמח אנרגטי וחייכן
    כ"כ בא לי לחזור לעצמי,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פגיעה עצמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פגיעה עצמית - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    09/03/2011

    נועה שלום,

    צר לי מאוד על החוויה הטראומטית שעברת. צר לי גם על כך שאת לא מצליחה לחיות חיים טובים, מלאים ואיכותיים. אם זאת, חשוב לי להבהיר שבגלל שמדובר בהפרעה נפשית כדאי לפנות לעזרתם של אנשי מקצוע בתחום של בריאות הנפש. עזרה מקצועית תסייע לך להגיע למקום טוב יותר בחיים. אני מאוד ממליצה כודם כול על התיעצות פסיכיאטרית. בנוסף, פסיכותרפיה יכולה מאוד לעזור.

    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות איומות
    רינת
    07/03/2011

    אני סובלת מחששות נורא גדולים , פחדים וחרדות , בעיקר על הילדים שלי , כבר לא נעים לי מכולם , אני האמא הכי דאגנית בשכונה , תמיד עוקבת אחרי הילדים , ואם הם לא עונים לי בפל' אני נכנסת ללחצים , מתחילה לדמיין שאולי קרה להם משהו , (בני 13,11,8) אני מגיעה למצבים שאפילו כאילו בא לי להשתין , מרוב הלחץ על הילדים. במיוחד הילד הקטן , אני לא נותנת לו , כמעט , ללכת לחברים. תמיד החברים באים אלינו.
    גם לבעלי אני כמעט ולא מרשה לקחת את הילד , ואם כן אז אני מציידת את כולם בפלאפונים , לא עוברות עשר דקות אני כבר מתקשרת לשאול אם הכל בסדר.
    נמאס לי מעצמי !!!!!!!!! אני ממש סובלת מעצמי !!!!!!!!
    היום הייתי אצל רופאת המשפחה והיא נתנה לי מרשם לכדורי ציפרלקס. אני פוחדת להתמכר לכדורים.
    מה לעשות ? אני לא מאמינה בשום דרך אחרת . האם יש לכם עצה בשבילי ?
    אודה על כל תגובה
    רינת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות איומות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות איומות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    08/03/2011

    רינת שלום,

    ציפרלקס לא ממכר. זאת תרופה מצויינת ויעילה מאוד. נסי כפי שהרופאה המליצה לך. בעוד מספר שבועות את אמורה להרגיש התחלה של שיפור. בנוסף, חשוב לציין שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ומאפשר ללמוד כלים של שליטה במצב בהווה וגם לטווח הארוך. כלים אלה מונעים הישנות של ההפרעה בעתיד.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייך אל העולם ואז העולם יחייך אליך
    לולי
    06/03/2011

    שלום אני סובלת מדכאון מסוים ומטופלת בכדור אסטו אחד ליום . זה אמנם הוציא אותי מהדכאון,אולם חסרה לי אנרגיה ושמחת חיים,עד כדי כך שאינני מחייכת כלל.(דבר המפריע לי מאודבהיבט החברתי) האם ניתן לשלב תרופה נוספת שתשפר את מצב רוחי ושסוף סוף אוכל לחייך ? ניסיתי לקחת כדור נוסף של אסטו ,אולם זה גרם לי להיות רדומה ,גם בשעות היום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכיר את זה לצערי

    TBI
    08/03/2011

    לוקח זמן עד שמבינים שכדי לחייך צריך לשנות דפוסי מחשבה, שיובילו (עם הזמן) גם לשינוי בדרך החיים. הגוף שלנו זקוק לאור, לתזוזה והמיינד שלנו זקוק למטרה - חשוב לשלב ספורט ו\או יציאה לטבע - מה שעבד עלי (אולי לא יעבוד על אחרים) זה שילוב של טיולים בטבע עם צפרוּת. להתחלת התהליך... גם שינוי תזונתי יכול לעזור שילוב של מוצרים עם אומגה 3 (על בסיס צימחי ולא על בסיס דגים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייך אל העולם ואז העולם יחייך אליך - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/03/2011

    שלום.תפני לאיש מקצוע להערכה מקצועית של מצבך. יכול להיות שצריך להתאים את המינון , להחליף או להוסיף כדור .
    אפשרות נוספת טיפול פסיכולוגי ( תרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) נמצא יעיל לטיפול בדיכאון וחרדה. מידת יעילותו דומה לזו של תרופות, והוא כרוך בפחות תופעות לוואי. במהלכה תרכשי מיומנויות התמודדות עם מצבך הנוכחי וגם עם הגלים החוזרים של דיכאון בעתיד.
    בברכה,
    אשמח לענות על שאלות נוספות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבג

    לולי
    09/03/2011

    ד"ר אלונה שלום המלצת לי על טיפול פסיכולוגי לשיפור מצבי,אלא שכידוע טיפול כזה הוא תהליך ארוך ויקר,וגם אין לי אנרגיות אפילו להזיז את עצמי לטיפול כזה (הבטריות ריקות) בו בזמן שקיים מגוון רחב של תרופות שיכולות לעשות את העבודה בקלי קלות . שמעתי שלוסטרל עשוי לתת מענה לבעייתי ,האמנם כך ? ואם כן האם רופא משפחה יכול לרשום לי מרשם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וגיהוקים
    רונן
    06/03/2011

    לאבא שלי בן 70, יש לאחרונה גיהוקים רבים המקשים על התיפקוד ועל מצב רוחו. גסטרולוג שבדק אותו אמר כי הסיבה לכך היא דיכאון. האם זה עשוי להיות הגורם? אשמח לקבל מידע בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון וגיהוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וגיהוקים - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/03/2011

    שלום. אני ממליצה לפנות לפסיכיאטר לצורך איבחון ועזרה. אתם יכולים לפנות לתחנה לבריאות הנפש , קופת חולים או מרפאה פרטית
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש דבר כזה דיכאון זמני?
    בת 21
    06/03/2011

    שלום, אני בת 21 ותמיד הייתי בחורה מאושרת אבל בתקופת הצבא אני די בטוחה שהייתי בדיכאון ובחרדות. זה לא משהו שנמשך גם היום, אז יש דבר כזה דיכאון זמני? דיכאון מגורמים ספציפיים בלבד?
    כי לפי מה שהבנתי דיכאון זו תופעה נמשכת שקשורה באישיות של הבן אדם..
    אני אשמח אם תעזרו לי :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש דבר כזה דיכאון זמני?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש דבר כזה דיכאון זמני? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    08/03/2011

    שלום לך,

    דיכאון כולל קשת רחבה של מצבים, ביניהם גם דיכאון זמני, מצבי, תגובתי לגורמים ספציפיים וכו'.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפונקס תופעות לוואי
    איילה
    05/03/2011

    אני חולה בדיכאון עמיד ויש לי חולשה גדולה ברגליים רציתי לדעת האם יש קשר בין השניים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפונקס תופעות לוואי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפונקס תופעות לוואי - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/03/2011

    שלום. לפעמים זה יכול להיות תופעות לוואי , לפעמים זה יכול להיות ממצב דיכאוני לא מאוזן . תדברי עם רופא מטפל שלך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירו
    דני
    05/03/2011

    ד"ר שלום

    אתמול הוסף לי חצי כדור מירו (15 מ"ג) לסרוקסט 10 מ"ג לטיפול בחרדה.

    האם תופעת לוואי של ההשמנה מהמירו הינה תלויית מינון? האם גם מינון נמוך של מירו עלול לגרום לכך?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מירו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מירו - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/03/2011

    לדני שלום.עלייה במשקל מהתרופות נוגדי דיכאון וחרדה מאוד אינדיבידואלית. השמנה עם מירו וסרוקסט הינו תופעות לוואי שכיחות .
    עלייה במשקל קורה מסיבות שונות: שינויים מטבוליים, עלייה במצב הרוח , גורמת לעליה בתיאבון וכו'. חשוב לעשות פעילות גופנית . חשוב להתייעץ עם דיאטנית.
    בהצלחה
    אשמח לענות על שאלות נוספות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון הנובע מבעיות עור
    אביבה
    05/03/2011

    שלום..יש לי תקופות חזקות של דאון וחרדות ממציאת בן זוג בגלל מצב העור שלי. יש לי בעיה בעור שכל הגוף שלי מלא באיזשהי פריחה דוחה כולו אדום ויש לי כמו חצ'קונים כאלה בכל העור בגוף..תמיד אנשים מעירים ל יעל זה..ומזכירים לי כמה שזה דוחה..הרבה תגובות של דחייה קיבלתי...אני בחורה עם פנים יפות..אבל אני כל הזמן מסתירה את הגוף שלי כי אני מפחדת..אני לא מצליחה למצוא בן זוג ולא להיכנס לקשר..וגם אם יש הזדמנות אני מפחדת ומנפצת הכל כי אני מפחדת שברגע שהבחור יראה את העור שלי הוא יזרוק אותי ואני אפגע עוד יותר..אני כל הזמן בדכאון מזה כבר ניסיתי כל דבר אפשרי ואין דרך לטפל בזה..כל רופא עור אפשרי מומחים..העור שלי פשוט מזעזע..אני כל היום בדכאון מזה..אני לא יכולה לראות אנשים שמסתובבים עם גופיה או חצאיות אני נכנסת לדכאון מזה עוד יותר למה העור שלי לא ככה..העור שלי גם מחוספס במגע..ככה שאפילו עם זה יהיה כרוך במגע פיזי בחושך העור שלי דוחה..אני מפחדת להישאר לבד כל החיים אני מפחדת שאני לא אמצא בן זוג אני לא יודעת איך להתמוד עם זה כבר..זה דוחה זה נוראי..אני בחורה חכמה..והפנים שלי יפות אבל ה גוף שלי העור בגוף מזעזע..אני לא יודעת מה לעשוץ..אני לא יודעת איך אני אצליח להתמודד בקשר אז אני כבר לא מנסה..ורע לי לבד..אני רוצה להיו בקשר אבל גם לא רוצה אני מבולבלת מדוכאת וחרדה אין לי מושג איך להתמודד עם זה..אנא עזרו לי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דכאון הנובע מבעיות עור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת

    אביבה
    05/03/2011

    שכחתי להגיד שכבר דיברתי עם פסיכולוג חרדה על זה..וזה כנראה לא עזר יותר מדי..נואשת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    08/03/2011

    שלום לך,

    שיחה אחת עם פסיכולוג בטח לא תעזור. יתכן וניתן לשקול גם עזרה תרופתית. אני ממליצה לך להתיעץ עם פסיכיאטרלגבי מצבך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו לא שיחה אחת

    אביבה
    12/03/2011

    הייתי בטיפול של קרוב לשנה..
    ולפני זה דיברתי עם כשנה עם פסיכולוגית אחרת
    אני לא רוצה לקחת תרופות יש פתרון אחר ?
    אני לא יודעת איך להשלים עם המצב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביבה רוצה להציע לך.

    בוני
    13/03/2011

    כשהיתי בשנות השלושים לחייסבלתי מבעית עור בשם "סבוראה". זה התבטא בפנים ובצואר בעוראדום ומתקלף. זה נראה נורא ומאוד סבלתי מזה מזה וזה הלך והחמיר.יעצו לי לפנות לרופא טבעוני וכך עשיתי.הרופא שינה את התזונה שלי בצורה דראסטית. הפסקתי לחלוטין עם בשר דגים ביצים קמח לבןוכל הגאנק פוד.אכלתי קוואקר,הרבה ירקות ופירות,כולל סלק ותפוחי אדמה.מיץ גזר כל יום וקצת לחם חי.תוך שלושה חודשים המחלה נעלמה לחלוטין !היום אני יתר מ20 שנה אחרי זה. עדין צימחונית אך עם דיאטה נוחה ןלא קיצונית והכל בסדר.כדאי לך לחשוב על הכיוון הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב חוזר ונשנה כול פעם ל3-4 חודשים
    גדי
    02/03/2011

    מכר של סובל כבר כמה שנים מתקופות שבהם הוא מסתגר בבית אין לו חשק ללכת לעבודה לא יוצא למקומות שהיה יוצא אליהם בדרך כלל .כול תקופה כזו מגיעה כול כמה חודשים ונמשכת שלושה ארבעה חודשים זה ממש מפריע לתפקוד התקין שלו פיטרו אותו מהעבודה בגלל זה.אני רוצה לדעת אם יש טיפול מלא כלומר שהתקופות האלה לא יגיעו בכלל ולא רק טיפול בזמן שהתקופות האלה מגיעות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך

    שלומי גון
    03/03/2011

    שלום, שמי שלומי , תוכל ליצור עימי קשר בכל עת ואשמח לספר לך
    כיצד השתחררתי מעשרים וארבע שנים של חרדה דיכאון וייאוש ,בדרך ייחודית המועברת וניתנת ללימוד ע"י כל אדם.
    0507637617
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון קשה
    עדי
    01/03/2011

    שלום , אני בן 31 וסובל מדיכאון קשה .
    יש לי תקופות יותר טובות , אבל עכשיו זאת לא אחת מהן . אני לא מצליח לתפקד או להתרכז בעבודה , אני מרגיש מאד מאד בודד ולבד .
    התחלתי ללכת לפסיכולוגית פרטית , אחרי 2 פגישות אני עדיין מרגיש נורא ולא רואה שיפור, יש לי מחשבות שליליות מאד , ואני לא רואה טעם בחיים שלי .
    אני כרגע לא מטופל בתרופות ואני מאד מפחד להתחיל לקחת .
    האם עלי להמשיך עם הפסיכולגית או לעשות בטיפול ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום איש יקר

    שלומי גון
    03/03/2011

    שלום לך, שמי שלומי , אשמח לשתף אותך בסיפורי האישי, במטרה לעזור,מתוך אמונה מוחלטת ביכולת, עברתי שנים ארוכות מאד של
    סבל וכאב ,מזה שנה אני מאוזן וחש נפלא וללא תרופות ,בזכות דרך נפלאה ומיוחדת שמועברת ע"י אדם מיוחד וצנוע , דרך שניתנת ללימוד
    ע"י כל אדם כפי שהיא הצילה את חיי שלי.
    0507637617
    כל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון קשה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/03/2011

    שלום. אני ממליצה לך לפנות ל איבחון ועזרה פסיכיאטרית .קודם אתה יכול לפנות לרופא משפחה. הוא יכול לתת לך עזרה ראשונה.כן חשוב להמשיך טיפול פסיכלוגי.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם חרדה?
    גלית
    01/03/2011

    בת 41 נשואה+, אני חווה מזה מספר חודשים תחושות מוזרות ובלתי מוסברות ומודאגת מאוד. זה החל בנימול קל בלחי שמאל שהקרין לאוזן. אני מטבעי טיפוס היסטרי ופחדן ברמות שאי אפשר לתאר, דואגת כל היום ועל כל שטות גם לי וגם לקרובים אלי וזה נורא. מייד כשחשתי את הזרמים התחלתי לחשוב על דברים קשים ביותר, אבל הפחד שיתק אותי ופחדתי ללכת לראות רופא. בסוף איכשהוא קיבלתי כוחות ופניתי למיון. שם ערכו לי בדיקות דם כלליות+בדיקת נוירולוג מקיפה+CT ראש+דופלר עורקי צוואר וכל הבדיקות היו תקינות. אבל אני כמו שאני אפילו לרופאים לא מאמינה. התופעות חלפו לתקופה קצרה וחזרו בחודש האחרון ובגדול: אני חשה רעדים פנימיים (בלתי נראים לעין בכל הגוף, בעיקר ברגליים+צמרמורות+אי שקט נפשי וחוסר רצון לדבר עם אף אחד ואם לדבר אז תמיד אני עונה בעצבים+תחושת שיוט וריחוף בכל הגוף וחוסר יציבות כללית). ככל שאני דואגת יותר כנראה התסמינים מחמירים יותר. פניתי לרופאת המשפחה שוב והיא מייד אמרה שאצלי הכל על רקע נפשי חרדתי ואין לי שום דבר ונתנה לי ציפרלקס 10 מ"ג פעם ביום. התחלתי רק היום ואני חשה יותר גרוע.
    שאלותי:
    . האם הסימנים מתאימים להתקף חרדה או שיש לי סיבה לדאגה מדברים רציניים יותר?
    כמובן שאין לי שקט נפשי עד שאדע מה יש לי.
    מה עושים?


    אשמח לתשובה מהירה ועזרה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם חרדה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם חרדה? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    08/03/2011

    גלית שלום,

    תופאות שאת מתארת מתאימות לתחושות של חרדה. סימפטומים אלה מאוד לא נעימים, מפחידים אך הם כלל לא מסוכנים. ציפרלקס אמור לעזור. צריך רק לתת לו זמן. בנוסף, מומלץ לשלב טיפול תרופתי עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). טיפול CBT הינו קצר וממוקד ומאפשר לרכוש כלים של שליטה בחרדה בהווה וגם לטווח הארוך. בזכות הכלים שתלמדי ניתן למנוע התדרדרות של מצב בעתיד.

    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבינה אותך...

    רינה
    10/03/2011

    שלום גלית. אנייודעת בדיוק איך את מרגישה.ובזאת אני רוצה לעודד אותך. לי יש את אותו הדבר שהתחיל לפני שנתיים וחצי.לי לא היה אף להבין מה אני מרגישה. התחלתי עם קלונקס-וזה לא עזר. ועברתי את אותן הבדיקות כמוך .ובכן הציפרלקס 10 מ"ג עוזר יופי .אלה התקפי חרדה! לא דיכאון!. וותעקשי על זה! בענין לענות על שאלות של רופאים.אחרי הציפרלקס [בלקיחה בבוקר לאחר אכילה קלה-את תרשישי חדשה לאחר 2-3 שבועות.ולא לחשוב על ההתקפים יותר. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבינה אותך...

    רינה
    10/03/2011

    שלום גלית. אנייודעת בדיוק איך את מרגישה.ובזאת אני רוצה לעודד אותך. לי יש את אותו הדבר שהתחיל לפני שנתיים וחצי.לי לא היה אף להבין מה אני מרגישה. התחלתי עם קלונקס-וזה לא עזר. ועברתי את אותן הבדיקות כמוך .ובכן הציפרלקס 10 מ"ג עוזר יופי .אלה התקפי חרדה! לא דיכאון!. וותעקשי על זה! בענין לענות על שאלות של רופאים.אחרי הציפרלקס [בלקיחה בבוקר לאחר אכילה קלה-את תרשישי חדשה לאחר 2-3 שבועות.ולא לחשוב על ההתקפים יותר. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפי חרדה - שאלה
    דואגת
    27/02/2011

    שלום רב,
    האם יכול להיות שאחרי התקף חרדה מרגישים חולשה במשך מספר שעות או יומיים שלמים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקפי חרדה - שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקפי חרדה - שאלה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/03/2011

    שלום. בהחלט כן
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום