מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה בתשובה דחופהאנונימית ח07/02/2011
אני אם ל-3 גרושה ועברתי 3 שנים של גיהנום עם הגרוש והילדים שחולים כל אחד בבעיה שלו אני אישה חזקה ובלבוסטית ומצאתי את עצמי נתונה לפחדים לא יצאתי מהבית הורידים קופצים לי בכל הגוף אני בוכה עוברת סטרסים חזקים וכאבים בגוף טופלתי בטרנקסל שעכשיו כבר לא בקופה ולמען אחרי חודשיים חלה ההשפעה של הכדור ועכשיו הרופא העביר אותי לקלונקס ואחרי שקראתי את התופעות לוואי של התרופה נכנסתי לפחדים גדולים יותר והחלטתי לא לקחת בכלל וליטול 3 ואבן ביום על מנת להרגיע את הגוף מה לעשות אני פוחדת לקחת את הכדור הזה בבקשה עיזרו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בתשובה דחופה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן10/02/2011שלום. תפעלי לפי הנחיות הרופא, הן טובות. הפחד שלך מתופעות לוואי והתמכרות מקלונקס התמכרות הנה תופעה שמופיעה כאשר האדר נוטל כמויות הולכות וגדלות של תרופה כמו קלונקס. לקחת כדור או שניים של 0.5 למשך מספר חודשים לא גורם להתמכרות אלה להתרגלות. אז צריך לרדת בהדרגה מהתרופה.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Remotivאלעזר07/02/2011
בעבר הובחנתי כסובל מדכאון וOCD ונטלתי פריזמה 80 מ"ג לתקופה של שנה וחצי. לאחרונה חזר אלי המצב רוח הרע והחרדתיות ורופא המשפחה המליץ לי על Remotiv מאחר והיא ללא מרשם רופא (אני מעדיף להימנע מרישום תרופתי נוסף בתיק שלי). שאלתי היא מהו המינון הנכון ללא מרשם רופא למצב של דכאון קל וחרדת יתר? לכמה זמן?
תודה מראש לעונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Remotiv - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן10/02/2011שלום. רמוטיב -תרופה מעודת למצב של דיכאון קל -בינוני, לאחרונה מדובר גם בדיכאון קשה. תרופה ניתנת רק עם המרשם. אתה יכול לקבל אותה גם דרך רופא משפחה אך כדי להבדק ע, פסיכיאטר עם מצב חזר
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מירו לחרדות ודכאוןתמר07/02/2011
מזה 5 שבועות נוטלת מירו ולא ומרגישה שיפור הרבה אי שקט
והמון המון חולשה ישנונית וחוסר מצב רוח שלא נגמרים
עליתי במשקל 4 ק"ג ,אם להחליף לתרופה אחרת פחות משמינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירו לחרדות ודכאון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל10/02/2011תמר שלום,
מערו, תרופה נוגדת דיכאון ומשפרת איכות השינה. לכן, נוטלים אותה בלילה לפני השינה. מירו לא נועדה לטיפול בחרדות. היא אכן גורמת לעליה במשקל ולכן חשוב להקפיד על תזונה נכונה ופעילות גופנית. לא מומלץ לעשות החלטות על דעת עצמך לגבי המשך של הנטילה או הפסקה של התרופה. תתיעצי עם הרופא המטפל.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדהמאיה07/02/2011
שלום, אני לא ממש יודעת אם אני סובלת מחרדה, או שיש לזה איבחון אחר..אני אשמח אם תוכלי לעזור לי על סמך הסימטומים שאני מרגישה..בערך כשנה אני מאוד מתעניינת בכל מה שקשור להזדקנות ומוות-כיצד ניתן לאחר כמה שאפשר את התופעה..הבעיה שזה מעסיק אותי הרבה מאוד מהזמן..ואני מרגישה ממש פחד מלמות או להזדקן..עד כדי כך שלפעמים אני חושבת למה צריך למצוא בן זוג וכו' אם בסוף אנחנו מתים גם ככה..דבר נוסף הוא לפעמים אני מפחדת לצאת מבניינים,מקומות חשוכים, יש לי מין הרגשה שיכול להיות שם מישהו שיפגע בי..(לא קרה לי שום דבר כזה בעבר). השאלה שלי האם זה נחשב חרדה או משהו חולף?ואם זה 2 סוגים שונים של חרדה או יש בניהן קשר?מה אני יכולה לעשות (בלי פנייה לטיפול כי אני סטודנטית כרגע זה לא מתאפשר)? והאם זה חמור?
תודה רבה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצעה והמלצה
סבינה09/02/2011אני ממליץ לך להתייעץ עם פסיכולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן10/02/2011לדליה שלום. דרך פ]ורום בלתי אפשרי לאבחן .אני ממליצה לפנות לאיבחון מעמיק של פסיכיאטר/פסיכולוג . היום קיימים שרוטים פסיכולוגיים /פסיכיאטריים חינם. את יכולה לפנות לתחנה לבריאות הנפש באזור מגוריך או בקופת חולים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות יתרנאנא05/02/2011
שלום
אני לא יודעת שאם זה המקום לשאלה שלי...
יש לי בעייה של רגישות יתר... תמיד אני מרגיש בצורך לבכי, וזה יהיה בשיאו כשאני מקיימת יחסי מין עם בעלי.. תמיד כשמסיימים אני מרגישה בצורך לבכי למרות שהוא מאווווד מתחשב ועדין איתי..
מהי הסיבה ואיך אני יכולה להרגיש נוח..(בכל התחומים לא רק בתחומי המין)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות יתר - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן10/02/2011לנאנא שלום. אני ממליצה לפנות ליועץ פסיכולוגי או סקספטולוג ולברר מה סיבה לכך
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחופה בבקשה !!!!!!!!!!אנונימי05/02/2011
אני כמעט שלושה חודשים לא יוצאת מהבית , מצב נפשי גרוע ביותר , כל הזמן במיטה ,,
פסיכיאטר שביקר אותי בבית המליץ על לוסטראל ..(לפני כשבוע)
אני שואלת אם זה מספיק חזק , המצב שלי נורא קשה .. הרופא הציע זיפרקסה בנוסף
אני לא יודעת מה לעשות , אני מרגישה נורא מאשימה את עצמי ואת האחרים על המצב הזה , אני לא מסוגלת לעשות כלום ...
האם הוספת זיפרקסה תעזור , האם הטיפול מספיק טוב . אני רוצה לצאת מזה אני מרגישה נורא .... אני מרגישה שהרסתי לעצמי את החיים , נטשתי הכל : העבודה הלימודים , החברות , הכל ......
מה אפשר לעשות ????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחופה בבקשה !!!!!!!!!! - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל06/02/2011שלום לך,
אני מציעה שתתחילי ליטול את הטיפול התרופתי כפי הרופא המליצה לך ותבחיני את ההשפעה. במידה וכעבור כשבועיים לא תרגישי שיפור אפילו מועט, תפני שוב לרופא. בדרך כלל, ההשפעה המלאה של התרופה מורגשת בין 4 ל 6 שבועות על המינון הטיפולי. לא להתיאש. עליך להתחיל לשקם אתץ עצמך. נסי לקום מהמיטה. השכיבה לא מחזקת אותך אלא רק מחלישה ומרוקנת את כוחותיך. טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) יכול מאוד לעזור לך. במהלך הטיפול ניתן לבנות תוכנית הדרגתית בה תוכלי להתקדם בצעדים קטנים תוך פיתוח מיומנויות של שליטה במצבך בהווה וגם לטווח הארוך.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דכאוןעדינה01/02/2011
בזמן האחרון אני מתעוררת ב3 או 4 לפנות בוקר. הולכת לישון בין 10 ל11 בלילה. אנני יודעת מה הסיבה. האם זה מראה על דיכאון.מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דכאון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל06/02/2011עדינה שלום,
לפי סימפטום אחד לא ניתן להגיע למסקנה. שינוי באיכות השינה יכול להיות נגרם מסיבות שונות. על מנת להבין את התופעה נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. להתיעצות ראשונית ניתן לפנות לרופא משפחה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאוןשרי31/01/2011
אני חשה שאני בדיכאון אך אני נמצאת במצב שאני פוחדת לפנות לרופא במרפאה שלי משום שאיני רוצה שהסיפור יהיה בתיקי האישי. לרופא פרטי אין לי כסף וכך איני מקבלת טיפול. הוספתי 35 ק"ג ואיני רואה מוצא. אודה לעזרתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל06/02/2011שרי שלום,
ניתן לקבל עזרה ראשונה ויעוץ ראשוני מרופא משפחה. במידה הרופא יתרשם שנדרשת התערבות פסיכיאטרית, ניתן לפנות לרופא באופן פרטי ולקבל החזר כספי מקופת חולים (למבוטחי ביטוחים משלימים מגיע התיעצות עם כול רופא מומחה 3 פעמים בשנה בתנאי שהרופא הינו מנהל מחלקה, פרופסור, ועוד).
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפונקס דיכאון עמידאיילה29/01/2011
האם התרופה לפונקס מתאימה גם לטיפול בדיכאון עמיד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפונקס דיכאון עמיד - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן10/02/2011שלום. לפונקס - שייך לקבוצת תרופות נוגדי פסיכוזה.
במצבים של דיכאון עמיד ניתן לנסות כל טיפול כדי לעזור לאדם לצאת מהמצב!
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפתרון היחידי לדיכאון.נוי29/01/2011
הרבה אנשים אולי לא מבינים מהיא התרופה לדיכאון,אבל זה רק דבר אחד - חזרה בתשובה לכל יהודי יש נשמה טהורה שמחפשת רק דבר אחד תורה.
כשבן אדם חוטא וחוטא ונמשך לגשמיות הנשמה מרגישה רע וכך הבן אדם מרגיש.
כשבן אדם מתחיל את היום רק עם פרק תהילים קצר , הנשמה מתחילה להיות שמחה והבן אדם מרגישה תחושה של סיפוק ורגע והוא לא מבין למה.
אני בן 32 , הייתי בדיכאון שנתיים וכשחזרתי בתשובה תוך שבועיים יצאתי מהדיכאון
ואתם לא מבינים בכלל מה זה עושה בפנים בלב איזה שיעור תורה פעם בשבועיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש בזה משהוא
ליאור29/01/2011אבל לא תמיד זה ככה , דיכאון זה מחלה כמו כל מחלה , וצריך לטפל בה , אתה צודק אבל למשל אני , אני חרדי ומתפלל שלש תפילות ביום לומד תורה והכל ואני סובל מהמחלה, לא יודע מה להגיד לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יומיים בדיכאון לא מוסבראורי-כינוי26/01/2011
שלום לכולם
אשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי בעניין
אני בחור בן 33 אחרי לימודים אקדמאים,עובד בעבודה מסודרת באופן כללי מרוצה ממנה מהשכר פחות,,לא נמצא כרגע במערכת יחסים ,,בשנים האחרונות העניין הפיננסי תופס אצלי מקום לדאגה ,,לאחרונה הייתי ממש "לחוץ" נפשית ונראה לי שישנה היצטברות של דברים ואני לא מסוגל להכיל כלום בשום היבט,,אני ביומיים האחרונים חווה הרגשה של עצב ממשי הרגשה שאני לא מכיר בכלל לא בעוצמה כזאת בכל אופן,,חוסר רצון לעשות את הדבר הכי פעוט,,הרגשה של נמאס ,,אשמח אם מישהו יכול לתת לי הכוונה,,תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יומיים בדיכאון לא מוסבר - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל28/01/2011שלום לך,
תקופות של ירידות במצב הרוח יכולות להיות אצל כולם. יומיים לא מספיק זמן כדי לחשוב על הפרעה כל שהיא. יתכן ואתה זקוק למנוחה. במידה ואין סיבה חיצונית (אירוע כלשהו) שהשפיע עליך כדאי לחשוב על עניין בחיים, מטרות חדשות. האם בכלל אתה נמצא במקום טוב בחייך? שיחה עם איש מקצוע (פסיכולוג /ית, פסיכותרפיסט /ית) תעזור לך לעשות סדר בדברים.
תודה על פניתך לפורום,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההתייחסות
אורי01/02/2011תודה לך דר" על ההתייחסות,,,זו כנראה תקופה כזאת פשוט נבהלתי מההרגשה הריקנית הזאת שלא זכורה שנים רבות אם בכלל,,אני אשקול שיחה אצל איש מקצוע,,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוג של חרדהסיון25/01/2011
שלום אני רוצה לשאול אותכם מה אני עושה אם יש לי חרדה מכאבי בטן שלשול וכדומה בעקבות אירוע שעברתי בעבר מחיידק שהיה לי בכיבה והייתי מאושפזת ובעיקבות זה כול כניסה לשירותים אני חובה סוג שלצ פחד אבל אני מנהלת אורך חיים בריא ורגיל אבל תמיד בחששות מה אני יכולה לעשות אם זה ויש לי בעיות במערכת העיקול אני פןחדת שאני לא עושה את זה לעצמי עקב המחשבה על זה תמיד. עשיתי בדיקות דם כי אני צימחונית והכול בסדר אני ילדתי לידה בריאה באמת הכול בסדר אני מודעת לזה שיש לי סוג של חרדה אני השמח לקבל תשובות תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוג של חרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל28/01/2011סיון שלום,
הככול הנרא, אישפוז שעברת נחווה אצלך כאירוע טראומתי במידה מסויימת. באופן טבעי, אנו נוטים להמנע מהיות שוב במצבים כאלה ומפחדים מכול דבר אפילו קטן שמזכיר או עלול להוביל לחווה טראומתית שוב. העניין הוא, שכאבי בטן ושלשולים הם סימפטומים של חרדה ויכולים להופיע בגלל שאת מפחדת. כלומר, כתוצאה מהפחד את עלולה להרגיש את מה שממנו את מפחדת (כאבי בטן ושלשולים).
הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדות היא פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT). במהלך האיפול תלמדי לא להגביר את החרדה ולשלוט בה בהווה וגם לטווח הארוך.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיכאון שלא נגמרליאור(כינוי)25/01/2011
אני היום בן 20 וכבר מגיל 17 אני סובל מדיכאון , טופלתי בכדורים והפסקתי וחזרתי , כל מיני דברים קרו מאז , והיום אני לוקח אנפרניל 200 גרם ביום וקלנסופם חצי כדור בבוקר וכדור בערב , נמאס לי מהפסיכיאטר שרק רוקן את החשבון בנק שלי , הייתי אצלו לפחות 100 פעמים בלי להגזים , הייתי בסך הכל אצל 15 פסיכולוגים ופסיכיאטרים מכל המינים והסוגים , אני עובד , עד ארבע בצהריים , אבל אני כל הזמן מתוח עצבני , לא רגוע , לחוץ מכלום ,לא מוצא את עצמי , קשה לי להירדם קשה לי לקום , אחת לשבועיים או שלשה אני שותה אלכוהול ורק אז אני מחייך וכיף לי , אני יודע שזה לא טוב , בכל זאת אני לא יכול להתאפק , זה הזמן היחיד שיש לי חיוך על הפנים , חוץ מזה כל הזמן המחשבות שלי דיכאוניות ואובדניות , אני רק חושב הלוואי והיה מישהוא שבא לדקור אותי , אני בעצמי בחיים לא אתאבד כי זה מפחיד , אני מאוכזב מהמשפחה מהחברה מהכל , אני חי בעל כורחי , אני מכור לסיגריות ולאינטרנט ולטלוויזיה , חדשות וכל זה , ככה אני מבלה את כל שעות הערב עד שאני מגיע למיטה מתוסכל ובוכה , כבר הרבה זמן שאני לא כותב בפורומים כי גם זה לא עזר לי , אז אני בסך הכל מפרק כאן את ליבי שהוא כבד , תודה ואם יש לכם עצות אז תודה מראש , חיים נעימים ויפים לכולם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון..ליאור
אמא של...29/01/2011ליאור יקירי,
אני אמא לילדה בת 21 שסובלת מהתופעות שהזכרת עקב נטילת סם.
היא מטופלת כיום בתרופות שהפסיקו את ההזיות ומעלות קצת את מצב הרוח, אך התופעות שכתבת שאותן אתה מרגיש ,נמצאות גם אצלה.
היא לא עובדת,מפחדת מקשר עם אנשים,כל החברים שלה התרחקו כי היא לא ממש נותנת להתקרב.
היינו כבר אצל 3 פסיכאטריים שונים ,היא בטיפול פסיכולוגי שלא ממש מוביל לתקווה.
היום בחיפוש באינטרנט,נתקלתי בטיפול בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית ואני הולכת לנסות גם את זה בתקווה שזה יועיל ויוציא אותה מהפחד,דיכאון,עצבות...
זה הכי גומר אותי,לראות אותה עצובה ומפוחדת,מנערה אקטיבית,שמחה,פעילה ומוכשרת הפכה לשבלול מסוגר בעצמו.
אולי תנסה גם אתה ?אל תאבד תקווה!אני מאמינה.חייבת להאמין.
אהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ליאור29/01/2011מקווה בכל ליבי שביתך תחלים במהרה , אולי הטיפול הזה יעזור , אבל אני כבר ניסיתי את זה , שילמתי 100 יורו לשעה טיפול והייתי 5 פעמים והתוצאות לא משהוא , אבל זה לא אומר כלום , עדיף לנסות בכל זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר אירנה נתנאל
ליאור02/02/2011אפשר לקבל תשובה בבקשה? חוץ מזה יש לי עוד שאלה , נמאס לי מתופעות הלוואי של התרופה , מתי אני יכול לדעת אם אני יכול להפסיק איתם ? כי לדעתי הם בכלל לא עוזרים לי הם רק מזיקים לגוף , תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר אירנה נתנאל - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל06/02/2011תופעות לוואי בדרך כלל חוחלות בהמשך הנטילה כאשר הגוף מסתגל לכדור.
ברגע שתפתח שליטה מירבית על מצבך יהיה ניתן לשקול הורדה הדרגתית של הטיפול התרופתי. עד שלא הושגה שליטה מוטב שתמשיך ליטול את התרופות כפי שהרופא המטפל הנחה אותך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדכאון אצל ילד בן 17
מור08/03/2011הבן שלי בן 17ונמצאע במצב דומה כבר יותר משנה וחצי, ניסיתי כבר הכל, כדורים טיפול פסיכולוגי. טיפול סיביטי. ועדיין אין שיפור. הייתי רוצה שיהיו קבוצות של ילדים באותו מצב שישתפו אחד את השני, כך הם יוכלולמוך ולשתף אחד את השני. יש מצב לארגן קבוצותתמיכהלאנשים בדכאון בגילאים צעירם ולהוציא אותם מהמעגל הזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיכאון שלא נגמר - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל06/02/2011שלום לך,
צר לי לשמוע שתקופה ארוכה שאינך מצליח לאזן את מצבך. כדי להגיע לתוצאות נדרשת עבודה עצמית קשה ומפרכת. בכי ורחמים עצמים לא עוזרים. נסה לבנות סבר יום מובנה וקבוע שכולל הגברת אקטיביות, עיסוק ספורטיבי, פעילות חברתית והשקעה בתכום עניין כולשהו. כל זה ימלא את החיים שלך בתוכן ויביא אותך למקום יותר טוב. ניתן ללמוד לחיות חיים טובים, מלאים ואיכותיים. האחריות על כך מוטלת עליך. תתחיל בצעדים קטנים. שום טיפול ואף מטפל לא יכולו לעשות את העבודה הזו במקומך ואם לא תקח אחריות אף מטפל לא יעזור. כול עוד שהינך מחפש פתרונות חיצוניים, קלים ומהירים לא תוכל להתקדם ומצבך עלול להחמיר. לכן, הפתרון הוא לקחת אחריות אישית על תהליך ההחלמה שלך, לבנות תוכנית ולהתקדם בצעדים קטנים. טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) יכול מאוד לעזור לך.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה!ES23/01/2011
שלום, אני סובל מדיכאון כבר שנתיים עברתי שני אישפוזים ניסיתי כמעט את כל סוגי הכדורים שרובם לא עזרו ומה שעזר לא הביא הצלחה של 100 אחוז אומנם זה הקל עליי בתפקוד היום יומי אך עדיין לא החזיר לי את ההנאה שבחיים ולא שום עניין.
כרגע הרופא המטפל שלי מציע ECT.
שאלה א: אם אנסה לחיות בלי הכדורים ואתמודד עם המצב לבד יש סיכוי שהמוח יאזן את עצמו באופן טבעי אחרי זמן מה ואחזור למצב הבריא שלי?
שאלה ב: מה הסיכונים בנזעי חשמל והאם לאחר הטיפול שוב אצטרך תרופות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה! - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל28/01/2011שלום לך,
פסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית הוכיחה את יעילותה כמו הטיפול התרופתי. כלים שלומדים ב CBT מאפשרים שליטה בדיכאון בהווה וגם לטווח הארוך. גם נזעי חשמל הינו טיפול יעל מאוד לדיכאון. תופעות לוואי עיקריות של ECT פגיעו קוגניטיבית (פגיעה בזיכרון לטווח הקצר). תקופה מסוימת אחרי טום הטיפול תופעה זו אמורה לחלוף. הטיפול מורכב מסודאן של 12-20 טיפולים ולאחר מכן טיפולים לצורך תחזוקה בהפרשי זמן רחוקים זה מזה. מידע נוסף על CBT,ECT וסוגים אחרים של טיפול בדיכאון (כרייה מגנטית למוח TMS) ניתן לקרוא באתר של מיינד קליניק.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אב גרוש בדיכאוןאנגל22/01/2011
שלום
לבעלי יש דיכאונות והתקפי חרדה לעיתים תכופות.
הוא גרוש ואב לשתי בנות שמגיעות אלינו כל שבת שניה.
החזרת הבנות היא קשה,הוא נורא מיתגעגע וחרד.
קשה לו מאוד,הוא בוכה המון, וחושש שיקרה להן משהו רע(אין לו סיבה ממשית לחשוב כך)
לדעתו הוא זקוק לטיפול.
אשמח אם תפנה אותנו למטפל מתאים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אב גרוש בדיכאון - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל24/01/2011אנבל שלום,
פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) עם תרופות או בלעדיהן הינה הדרך היעילה ביותר להתמודד עם חרדה. CBT הינו טיפול קצר וממוקד ומבוסס על לימוד של מיומנויות שליטה בחרדה. במהלך הטיפול ניתן ללמוד כלים להתמודדות עם מחשבות שמגבירות חרדה. כלים אלה מאפשרות שליטה בהווה וגם לטווח הארוך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

