פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • GAD
    יעקב
    14/04/2011

    האם ניתן להחלים לגמרי מ- GAD ? האם ניתן להתמודד עם התופעה ללא תרופות (בעזרת CBT אולי) ? בכל מה שקראתי - GAD היא תופעה כרונית. היש תקווה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    GAD

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • GAD - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/04/2011

    יעקב שלום,

    אכן כן, במצבים קלים עד בינוניים ניתן להתמודד בעזרת CBT ללא תרופות. ניתן לשלב גם ביופידבק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני בדכאון?
    אילנה
    13/04/2011

    שלום לכן אני בת 38 כאשר בלידת ביתי לפני כשנתיים סבלתי מחוסר באנרגיה , מצבי רוח , חרדות, עמבים ועוד .. נראה כי סבלתי מדכאון אולם לא הובחנתי ולא טופלתי. רק לאחר כשנה מאז שנולדה ביתי התחלתי לקבל מצב רוח טוב.

    כעת אני סובלת ממצבי רוח משתנים, קצרת רוח כלפי הילדה ,עצבים וכשאני כועסת כאילו"נתפס" לי משהו במוח שלא משתחרר וכשאני מתחילה לצעוק אני לא יכולה להפסיק ואחכ אני בוכה כי צעקתי על ביתי. ומגיעה לאפיסת כוחות. כאילו זו לא אני אני לא רוצה לומר דברים מסויימים אבל לא שולטת ומתקשה להפסיק.

    אציין כי גם כשרבתי בעבר עם בעלי נכנסתי למעין קריזה וכשנפגעתי לא יכולתי להשתלט על עצמי ולצערי אני רואה שזה קורה גם עם הילדה.

    אימי סובלת מדכאון של גיל המעבר , אני סובלת גם מדכאון לפני מחזור ועצבים.
    האם אני בדכאון? האם אני זקוקה לטיפול פסיכיאטרי בכדורים? האם רמוטיב יחזיר לי את מצב הרוח ?
    האמת שתמיד סבלתי ממצבי רוח משתנים(חיי לא היו קלים).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם אני בדכאון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אני בדכאון? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/04/2011

    שלום לך,

    על מנת להבין ממה את סובלת נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. אני מאוד ממליצה לפנות לרופא פסיכיאטר על מנת לאבחן נכון את מצבך ולהתאים לך את הטיפול הנכון.

    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב לטיפול בדכאון?
    אילנה
    12/04/2011

    אני בחורה בת 37 אשר סבלה לפני 3.6 שנים מדכאון לאחר לידה . אני חוששת שוב ממצב זה (פעם קודמת לא טיפלתי בעצמי וסבלתי ממצב רוח ירוד). רציתי הפעם להתחיל טיפול ברמוטיב בהמלצת הרופא. האם ניתן מיד לאחר הלידה ליטול רמוטיב?
    או שצריך לחכות מספר ימים?
    כמו כן באופן כללי יש לי מצבי רוח ודכאונות בעיקר לפני מחזור(מתחילה לחשוב על קשיים שעברתי בחיי ולכעוס על כולם ולבכות).האם זה מצב לטיפול באמצעות רמוטיב גם ללא קשר ללידה?

    האם אלו אותם ההורמונים הם אלו שגורמים לי דכאון לפני מחזור ולאחר לידה?

    אשמח להבין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצב לטיפול בדכאון?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב לטיפול בדכאון? - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/04/2011

    שלום לך,

    האם התיעצת עם פסיכיאטר או עם רופא משפחה? בכול אופן, הטיפול המקובל בדיכאון אחרי לידה הינו טיפול על ידי תרופות מקבוצת SSRI כגון פרוזק, ציפרלקס ועוד. דיכאון אחרי הלידה יכול להיות כתוצאה משינויים הורמונאליים המתרחשים בגוף האישה לאחר הלידה. גם בתסמונת קדם ווסטית (PMS) מטפלים על ידי אותם התרופות כי תופעה זו הינה גם הורמונאלית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושבת שאני סובלת מדיכאון
    אנונימי
    12/04/2011

    היי, אני מעדיפה להשאר באילום שם
    אני מרגישה בזמן האחרון שאין טעם לחיי, אני לא מפחדת מהמוות.
    אני רק מפחדת להכאיב לאנשים הקרובים אליי, זה יהיה מאוד לא מתחשב מצידי להתאבד ולהכאיב להם יותר.
    אני מרגישה שאני רק מעיקה, כלום לר מצליח לי בחיים, חבר שלי נפרד ממני, המשפחה שלי דפוקה, אני לא יכולה לדבר עם אף אחד, אפילו עם החברה הכי טובה שלי.
    אני רוצה להתחיל מההתחלה, תחילת החיים, להוולד מחדש אני יודעת שזה לא הגיוני לכן אני מעדיפה למות.
    הייתי מעדיפה לא לחיות מלחתחילה, לא להיוולד אבל אין מה לעשות זה קרה..
    בנוסף לכל אני מודעת לעניין שזה קרה בטעות חח אני טעות של ההורים שלי, אני יודעת גם שאבא שלי לא רצה אותי, ובג באימי כשהייתה בהריון בי. מה שגרם לי לחרדות, חרדת נטישה, פחד ממחוייבות. אני בנאדם מאוד סגור ואני לא מסוגלת להפתח לאנשים, אבל אני יודעת להסתיר טוב מאוד את מצבי הרוח שלי, אני מצחיקה ומחוייכת, אני מטעה.
    אני לא רוצה להדאיג אנשים בגללי אבל בזמן האחרון עוברים עליי כל כך הרב דברים ואין לי למי לספר כי אני מרגישה שאף אחד לא אכפת...
    אני לא נרדמת בלילות, נסיתי לחנוק ת עצמי עם הכרית כמה פעמים ואז תמונתה של אימי קפצה לי לראש.. המחוייבות שלי כלפיה משאירה אותי, אני חייבת לה את כל כולי ולגרום לה צער זה הדב האחרון שאני רוצה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושבת שאני סובלת מדיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    19/04/2011

    שלום לך,

    יתכן וכדאי לשקול עזרה תרופתית. אני מאוד ממליצה לפנות להתיעצות עם רופא פסיכיאטר. בנוסף, מומלץ לשלב טיפול תרופתי עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך CBT תוכלי ללמוש כלים של שליטה שיאפשרו לך התמודדות טובה יותר עם מצבך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי לא אוהב אותי
    מאיה
    11/04/2011

    אני בת 32 בחודש האחרון עברתי חוויה קשה, בני הבכור מת , הבן הזה הוא היה התקווה שלי בחיים , בא לי למות לא רק שהבן שלי לא בחיים גם אני מרגישה , לא רק מרגישה אני בטוחה שבעלי לא אוהב אותי , לא רק שהוא לא אוהב אותי , הוא שונא אותי
    אני מנסה בכל דרך ולא מצליחה. תמיד הוא נותן לי הרגשה שמה שאני עושה זה לא טוב , תמיד אומר לי שאני שקרנית, נמאס לי כבר שהוא תמיד חושב שאני שקרנית !
    בא לי למות , אני כל יום וכל שעה , כל לילה אני בוכה שוב ואני מתפללת לאלוהים שיעזור לי. לפעמים אני מתפללת פשוט למות. כי אף אחד לא מבין. כי אני רוצה לעזור לעצמי אבל אף אחד לא כאן.
    באמת בא לי למות , היום פשוט חשבתי להתאבד , אני לא רוצה להתאבד כי זה איסור,
    ולא רוצה להתגרש ממנו כי אני אוהבת אותו הוא אהבת חיי
    אני לא יכולה לסבול את החיים האלה יותר. אני לא רוצה להתאבד כי זה איסור , אבל אם היה מותר הייתי עושה את זה. אני לא מסוגלת לחיות יותר. אין לי טעם לחיים האלה. :( וזאת לא תחושה שפתאום באה לי, אני מרגישה את זה כבר שנה . קשה לי אני לא מסוגלת יותר.
    אם אתם יכולים לעזור לי אני בדיכאון מהחיים שלי אני שונא את החיים שלי ואת כל העולם ,
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי לא אוהב אותי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא טוב

    גל
    15/04/2011

    יש תקופות לא טובות בחיים אך הכל חולף היי חזקה ואשמח לסייע אם תירצי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון רמוטיב
    אילנה
    08/04/2011

    שלום לכם
    אני בדכאון לאחר לידה לפי אבחנת הרופא המטפל .
    נתנו לי כדורים של רמוטיב מינון של 3 ביום (בוקר צהריים ערב) וזה עדיין לא משפיע
    אני נוטלת כדורים מזה כ 12 יום .
    האם המינון תקין? גובהי 1.72 משקלי 56 ק"ג.

    הם סדר זה של תלקיחת תרופות תקין? או שצריך להגדיל את המינון?

    כמובן שלא אחליט על דעת עצמי ,אבל התור לפסיכיאטר ארוך ורציתי לדעת מה דעתכם"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מינון רמוטיב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון רמוטיב - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    12/04/2011

    שלום. רמוטיב -תרופה יעילה ובטוחה , המיועדת לטיפול בדיכאון .
    קודם כל השפעה של רמוטיב מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 6 -8 שבועות .
    לא להתייאש!!! מינון המומלץ 2 כדורים ביום (500 מג) ולא תלוי במשקל.
    אני ממליצה לדבר עם פסיכיאטר המטפל שלך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעסוקה לזכאי סל השיקום
    רועי
    07/04/2011

    שלום לכולם,

    שמי רועי ואני מנהל אזור תל אביב מקבוצת שכולו טוב,

    אנו מציעים תעסוקה שיקומית לזכאי סל השיקום
    כמוכרים בעמדות מכירה במרכזים המסחריים באזור
    כדוגמת
    קניון ביאליק,מרום נווה,ויצמן,חולון,בת-ים הום סנטר איילון,ובקרוב בתקווה קניון עזריאלי,
    התעסוקה במשמרות, בוקר צהריים וערב
    דמי השיקום שניתן להרוויח בדוכנים נע בין 400 -2300 שקלים בחודש
    ובהמשך הדרך ניתן גם ליווי לתעסוקה בשוק החופשי.

    נשמח לשתף בעוד פרטים,

    בברכה

    רועי שפרניק
    מנהל אזור תל אביב קבוצת שכולו טוב
    050-2090902

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תעסוקה לזכאי סל השיקום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדאי לכם להצטרף

    צביקה
    09/04/2011

    עבודה כייפית יש סיבה לקום בבוקר
    עבודה במקומות כמו קניונים שנחמד להיות שם
    ומנהלים סופר נחמדים סימפטיים תומכים
    וגם מרוויחים כסף
    אז אל תהססו תצטרפו מייד
    צביקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם חוויתי התקף חרדה?
    לימור
    07/04/2011

    שלום,
    אני בת 28, חצי שנה אחרי לידה שניה. לפני כחודש וחצי התחלתי ליטול רסיטל 20 מ"ג עקב לחץ ומתח. בשבועיים האחרונים העליתי את המינון ל-40 מ"ג. הכדורים לא משפיעים ואני אחליף אותם בקרוב (בהתייעצות עם רופא, כמובן).
    לפני כשבוע בשעות הערב המאוחרות חוויתי כאבים עזים בשן, כאבים חדים ופתאומיים שנראו לי מוזרים ומפחידים כי חוויתי בעבר כאבי שיניים וזה לא היה דומה לזה. התקשרתי לרופא שיניים שפועל 24 שעות והודעתי שאני מגיעה.
    בדרך לשם (בעלי נהג) התחלתי לחשוש שאולי מדובר בהתקף לב מאחר שהכאבים היו עזים ומוזרים ומאחר שקראתי בעבר שכאבי שיניים יכולים להעיד על התקף לב. הרגשתי גלי חום והתחלתי להזיע מה שהגביר את תחושת הלחץ שלי. כמו כן הרגשתי שידי הימנית כבדה וחסרת תחושה וחשתי עקצוצים בשתי כפות הידיים שלי. ביקשתי מבעלי שיסע לבית חולים כי כנראה יש לי משהו חמור .
    איכשהו השתלטתי על עצמי ולא נסענו לבי"ח. נסענו לרופא שיניים שאבחן 3 חורים בצד שכאב לי. לאחר טיפול השיניים לא הרגשתי עוד כאבים.
    ולשאלותיי: האם חוויתי התקף חרדה? אני יודעת שהתקפי חרדה מתפתחים כתוצאה מסחרחורת, האם יש מצבים שזה מתפתח כתוצאה מכאב שיניים מפחיד או משהו דומה לזה? האם העובדה שעכשיו אין לי כאבי שיניים מעיד שבאמת אין לי בעיות בלב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם חוויתי התקף חרדה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם חוויתי התקף חרדה? - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    ללימור שלום. כנראה חווית התקף חרדה. התקף חרדה -הופעלה אזקת שווא של המערכת האוטונומית בגוף, לעיתים אף מפחידה אבל היא כלל לא מסוכנת. התחושות הגופניות שמלוות את ההתקף זהות לתחושות שאנו חווים במהלך פעילות גופנית (דפיקות לב, קוצר נשימה, כאבים, חור תחושות וכו').
    הדרך היעילה ביותר לטפל בהתקפי החרדה הינה שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. בזמן הזה ניתן ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בהתקפים. כאשר מושגת שליטה מירבית ניתן בהדרגה להפסיק את התרופות. CBT מאפשר שליטה בהתקפים בהווה וגם למנוע חזרתיותם גם לטווח הארוך. ציטאלופרם הינה תרופה טובה ולא ממכרת היא מאוד עוזרת ומרבית הנוטלים מסתגלים היטב לתרופה.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה מקשר זוגי
    אור סגל
    07/04/2011

    אני בת 23 ויש לי חרדה לפתח קשר זוגי. אני תמיד נלחצת בדייטים ראשונים, בעיקר כשהבחור מתחיל למצוא חן בעיניי. בעבר היו לי קשרים ארוכים, אבל הקשר האחרון זה היה עם מישהו שלא ממש ריגש אותי - אני מפחדת להתרגש ממישהו כיוון שזה יכול להגיע למצבים של חוסר שליטה והתרגשות חריפה מידי. אני רוצה להמנע מכל אלה. אני לא מבינה מה לא בסדר איתי. אני כן רוצה לפתח קשר זוגי, אבל מלחיץ אותי לצאת לבד, להפגש, לצאת לטיולים רק שנינו. אני מרגישה חוסר שליטה ושרע לי ושיש לי בחילה כל הזמן. אני ישר חושבת שאני לא אהיה מסוגלת להתחתן או לטוס איתו לחול רק שנינו. ישר מתחילה להריץ סרטים בראש, וזה לפני דייט פשוט. ביום יום אני פעילה, עובדת, לומדת, נפגשת עם חברים. אבל לצאת לבד עם מישהו שמוצא חן בעיני, זאת בעיה גדולה מאד עבורי. איך ניתן להתגבר?< האם זה מעיד על חרדה חריפה יותר שקיימת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה מקשר זוגי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה מקשר זוגי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    09/04/2011

    שלום לך,

    החרדה שאת חווה ללא ספק מגבילה אותך ופוגעת ביכולתך לנהל קשר זוגי מספק. הדרך הטובה ביותר להתגבר על המצב היא פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך הטיפול תוכלי ללמוד כלים ומיומנויות של התמודדות יעילה בהווה וגם לטווח הארוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי של הפסקת סימבלטה- דחוף
    פיברואית
    07/04/2011

    שלום, אני בת 35 עם פיברומיאלגיה. נטלתי סימבלטה 30 מזה שנה וחצי. הפסקתי בהדרגה יום כן יום לא למשך שבועיים בעצת פסיכיאטר. לפני שבוע הפסקתי בכלל. מאז יש לי סחרחורות מטורפות, בכי ועצב. מתי זה יעבור? האם גם העצב והבכי יעברו? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי של הפסקת סימבלטה- דחוף - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    שלום .הפסקה של סימבלתהיכולה לתת תופעות לוואי לא נעימות כולל הדברים שאת מתארת. בדרך כלל יורדים מאוד מאוד בהדרגה. צריך לקחת בחשבון שלפעמים המצב בקליני שטופל בעזרת התרופה יכול לחזור בשנית . כדי שתתייעץ עם הרופא.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים בזמן התקף חרדה?
    אנונימית
    05/04/2011

    יש לי מדי פעם התקפי חרדה - זה מגיע בלילות - כמה פעמים בשבוע.
    במהלך ההתקף אני חשה קושי בנשימה ופחד שיקרה משהו רע או אסון כלשהוא ולפעמים אני בוכה בגלל המועקה הזאת. וככה החרדה נשארת עד שאני נרדמת.
    ההתקפים הללו מגיעים מכיוון שלאחרונה כולם מסביב מדברים על הצרות שיש בעולם וקשה לי לשמוע על דברים רעים שאין לי שליטה בהם
    מה אני יכולה לעשות בזמן התקף חרדה שקורה לי בלילה במיטה - איך ניתן להירגע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים בזמן התקף חרדה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים בזמן התקף חרדה? - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    שלום. התקף חרדה -הופעלה אזקת שווא של המערכת האוטונומית בגוף, לעיתים אף מפחידה אבל היא כלל לא מסוכנת. התחושות הגופניות שמלוות את ההתקף זהות לתחושות שאנו חווים במהלך פעילות גופנית (דפיקות לב, קוצר נשימה וכו').
    הדרך היעילה ביותר לטפל בהתקפי החרדה הינה שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). ניתן לשלב גם ביופידבק. בזמן הזה ניתן ללמוד כלים ומיומנויות של שליטה בהתקפים. כאשר מושגת שליטה מירבית ניתן בהדרגה להפסיק את התרופות. CBT מאפשר שליטה בהתקפים בהווה וגם למנוע חזרתיותם גם לטווח הארוך. ציטאלופרם הינה תרופה טובה ולא ממכרת היא מאוד עוזרת ומרבית הנוטלים מסתגלים היטב לתרופה. באתר של קליניקה שלנו (כתובת בראש הפורום) קיים חומר על התקפי חרדה
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון ונידודי שינה-דחוף!!!
    לי
    05/04/2011

    אני בת 28 ומתקשה בחודש האחרון לישון יש לי בעיות בריאותיות רבות כל החיים היו לי אבל עדיין לא התרגלתי לכך. למרות שתמיד אני אומרת לבעלי שאני בסדר אני מרגישה רוב הזמן עצובה ולבד ולעיתים יש לי מחשבה שאם לא הייתי בחיים היה להם יותר קל ולי יותר טוב. בחודש האחרון אני מתקשה לישון הולכת לישון ומתעוררת אחרי שעתיים ללא הצלחה לחזור לישון. רוב היום יש לי רצון לבכות ואני מאוד עצבנית מה שלא מתאים לאופי השקו שלי בד"כ מה עליי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון ונידודי שינה-דחוף!!! - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    ללי שלום. אני ממליצה לך לפנות ל איבחון ועזרה פסיכיאטרית בקופת חולים שלך , מרפאה לבריאות הנפש או לקליניקה פרטית. את יכולה לפנות לרופא משפחה. הוא לאבחן ולתת לך עזרה ראשונית
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולשת שערות
    חגית כראדי
    05/04/2011

    אני קרוב ל4שנים תולשת שערות הייתי מאוד רוצה להפסיק זה ממש מכער אותי
    יש טיפול לתופעה הזאת אשמח לקבל תשובה בהקדםם תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תולשת שערות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OCD

    טלי
    07/04/2011

    שלום לך התופעה הזו מוכרת כהפרעה טורדנית כפייתית (OCD) שיש לה תופעות אחרות ודומות (כמו רחיצת ידיים הרבה פעמים וכו') בדרך כלל הטיפול הוא תרופתי, וכן ניתן לשלב גם טיפול ריגשי, להבין מאיזה מקום זה מגיע בכל מקרה, שווה להתייעץ עם רופא המשפחה ואולי להתייעץ עם פסיכיאטר. מכירה אישית מישהי שזה עזר לה. בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולשת שערות - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    שלום. טריכוטילומניה (תלישת שער) –הפרעה בשליטה על הדחפים. קיימת טענה לפיה בהחלט קיים קשר בין טריכוטילומניה (Trichotillomania) וההפרעה טורדנית –כפייתית ((OCD, כמו כן טוענים שבבסיסה של טריכוטילומניה –הפרעה בשליטה על הדחפים ,כאשר אפשרות להתפתחות לדיכאון קיימת גם בטריכוטילומניה, גם בהפרעה טורדנית –כפייתית.
    את זקוקה לאבחון מדויק , לפי זה אפשר יהיה להחליט על טיפול.
    גישה התנהגותית קוגניטיבית בשילוב עם טיפול תרופתי (במידה ואת זקוקה) מאוד יעילים .
    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך פנייה

    חגית כראדי
    08/04/2011

    התופע הזו התחילה לפני 5שנים,היו לי תקופות פחות טובות והיו גם תקופות יותר טובות בתלישת שערות,כיום אני ממש מכערת את עצמי וחבל לי פניתי למספר רופאים וקבלתי תרופות כגון:פרוזק במשל חצי שנה ראיתי שאין שינוי הפסקתי לשתות אז החליפו לי לרסיטל בשילוב של קלונקס ראיתי שבקלונקס גרם לי להיות זרוקה הפסקתי המשכתי רק רסיטל וגם לא שינוי אני כבר לא יודעת למי לפנות בעלי עזב אותי בגלל זה כי הוא טוען שהיופי של האישה בשיער ואני כיום מכסה את רואשי עם כיסוי ראש בבקשה עזרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על אורנית ווינשטוק

    עדנה
    11/04/2011

    שלום חגית גם לאחותי היתה אותה בעיה של אובססיהכזאת והיא הלכה לאורנית

    ווינשטוק והיא עזרה לה מאוד היא מאד מנוסה והגיע מאמריקה וגם טיפלה בסלבריטאים

    בחו"ל אני מאד ממליצה לך להיפגש אתה היא תעזור לך מאד את רק צריכה לרשום את

    שמה בגוגל ותימצאי אותה


    בהצלחה
    דנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תולשת שערות - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    09/04/2011

    חגית שלום,

    תופעה של תלישת שער נקראת טריכוטלומניה והטיפול הינו שילוב של תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT).

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוףף !
    שרוווןן
    05/04/2011

    אני בת 17 ומאז שאני זוכרת את עצמי יש לי תנודות קיצוניות במצב הרוח.
    אני יכולה להיות במצב רוח מרומם מאוד רגע אחד , ורגע לאחר מכן להיות שקועה בדאון (דיכאון) רציני ולא לתקשר עם אנשים.. אני מגיעה למצבים שאני פשוט לא מדברת אפילו שיעורים שלמים בבית ספר עם אף אחד...
    אין סיבות ברורות לתנוודות במצבי הרוח, לפעמים אני סתם קמה ככה בבוקר: שמחה או מדוכאת.
    עוד דבר שחשוב לציין, יש לי הרבה בעיות במשפחה עם ההורים.. אני לא מסתדרת איתם וקורה הרבה שיש ריבים רציניים בבית... ולפעמים קורה לי שאני כלכך מתעצבנת וצורחת עליהם שאח"כ אני נכנסת לחדר ובוכה ואני רועדת בכל הגוף, לא בטוחה בדיוק ממה זה קורה. מרוב כל העצבים והאדרנלין שיש לי בגוף אני מתחילה לרעוד ופתאום אני קולטת מה עשיתי. ולפעמים כשהריב ממש רציני אני גם חותכת את עצמי. קרה לי כמה פעמים שחתכתי את עצמי בגלל זה ואפילו פעם אחת לפני שנה חרטתי את השם של האקס שלי על היד, שהוא החבר הכי טוב שלי והיינו ביחד שנתיים.
    בפעם האחרונה שחתכתי זה היה לפני שבוע בערך וחתכתי כלכך חזק עד שירד לי דם.

    השאלה שלי היא האם יש סיכוי שיש לי הפרעה דו קוטבית?
    אני מאוד מתעניינת בכל מה שקשור להפרעות נפשיות ולנפש בכלל...וכשבדקתי הפרעות נפשיות יצא לי לקרוא על ההפרעה הזו. השאלה היא האם אני מתאפיינת בה ?

    תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוףף !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוףף ! - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    שלום. אני ממליצה לפנות לך לרופא פסיכיאטר של ילדים ומתבגרים לצורך איבחון מעמיק. את יכולה לפנות למרפאה פסיכיאטרית ציבורית או פרטית ולקבל הדרכה וטיפול בבעייה.
    תצליחי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי בעת הסתגלות לציפרלקס
    אנחנו
    05/04/2011

    שלום רב,
    בעלי, בן 33, התחיל בהנחיית פסיכיאטר לקחת ציפרקלס לפני יומיים. הוא התחיל מרבע כדור ל-4 ימים, ביום החמישי אמור לעלות לחצי כדור, לאחר 4 ימים נוספים ל-שלושת-רבעי כדור ולבסוף לכדור שלם.
    הבעיה היא שהוא מאוד-מאוד סובל מבחילות והקאות, לא מתפקד ולא יכול ללכת לעבודה.
    כמה זמן עלולות להמשך תופעות אלה? האם אלה תופעות נורמליות של הסתגלות?
    איך עושים את ההסתגלות עם כאלה תופעות לוואי כשבן אדם צריך להמשיך לתפקד ולהגיע לעבודה?
    הוא על סף לוותר על הכדור...
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תופעות לוואי בעת הסתגלות לציפרלקס - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    08/04/2011

    שלום. ציפרלקס -תרופה יעילה ובטוחה , המיועדת לטיפול בדיכאון ובהפרעות חרדה.
    קודם כל השפעה של ציפרלקס מורגשת תוך מספר שבועות בממוצע. הטבה מלאה תיתכן תוך 6 -8 שבועות . יש מעט מיקרים ,שבהם שימוש בציפרלקס בשלב הראשוני של הטיפול יכול להגביר את תחושת החרדה, דיכאון ותסמינים גופניים (כמו שתיארת). במידה וקיים מרכיב של חרדה דיכאון ותסמינים גופניים בתמונה קלינית, מומלץ להוסיף לטיפול תרופה מקבוצת בנזודיאזפינים (לדוגמה קסנקס) למשך תקופה קצרה.
    במקרה שלך אני כן ממליצה לפנות ל התעייצות פסיכיאטרית לצורך איבחון מעמיק .
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה!

    אנחנו
    10/04/2011

    תודה רבה על התשובה המפורטת.
    אכן יש ליווי של פסיכיאטר. נקווה לטוב. יש שיפור מסוים בסימפטומים, אך הוא עדיין נוטל רבע כדור (כבר שבוע).
    שבוע טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום