פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני..
    אייל
    29/01/2012

    בהיותי בן 15 החלו כל הבעיות . הייתי במצב של חסר אונים לגמריי .
    לא יכולתי לעכל ..לבד ולסחוב את כל הכאב שחשתי בלב .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני.. - תגובה

    שרון לויט
    30/01/2012

    היי אייל,
    מצטערת לשמוע על מצבך. לא הבנתי האם יש לך שאלה למנהלות הפורום, ואם כן, נשמח לענות.
    תרגיש טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עם כמה מים ואוכל צריך לקחת אביליפיי?
    יניב רוזן
    29/01/2012

    מבקשת לדעת איך לוקחים את התרופה אביליפיי עם כמה מים מעט הרבה עם כוס מים?
    עם אוכל בלי אוכל?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפיי - תגובה

    שרון לויט
    30/01/2012

    היי איה,
    הסתכלי בעלון לצרכן המצורף לתרופה- עבור כל תרופה כתוב אם יש לקחתה עם או בלי מזון. אם לא כתוב- בדרך כלל אין חשיבות לדבר. לגבי מים, אינני רופאה אך ידוע לי כי לא משנה כמה מים שותים עם תרופות, אפשר מעט או הרבה. בכלל, אני ממליצה לכולם לא לסיים פגישה עם הרופא המטפל בלי שכל הקשור בנטילת תרופה ברור לגמרי, בין אם מדובר במרשם ישן או חדש.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לי את העלון של התרופה

    שקד
    30/01/2012

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לי את העלון של התרופה - תגובה

    שרון לויט
    30/01/2012

    בדקתי באתר דראגז.קום- שם כתוב שמותר לקחת את התרופה עם או בלי מזון.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפקסור
    טוביה
    28/01/2012

    אני משתמש באפקסור 150 מ"ג , קשה לי לגמור בסקס ולאחר מכן רק לאחר מאמץ מרובה,(כשאני בבית מאונן יש לי גם שפיכה יותץר מהירה אבל לא כמו בזמן הסקס) אני חייב לציין שלא תמיד זה קרה לי . האם זה קשור לדעתכם בתרופה? האם איקסל עם פחות תופעות לוואי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפקסור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפקסור - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    28/01/2012

    טוני שלום,

    אני לא רופאה, אך אנסה לענות לך מיסיוני הקליני בעבודה עם אנשים רבים שנוטלים תרופות מקבוצת SSRI ו SNRI. לצערי, הפרעות בתפקוד המיני הינן תופעות לוואי מוכרות ושכיחות למדי. גם באיקסל זה יכול להופיע.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוצא מדיכאון
    עזרא
    28/01/2012

    שלום,
    לאחרונה אני מרגיש שאני יוצא מדיכאון שהייתי שקוע בו למשך כמעט שלוש שנים, שבמהלכן איבדתי את כל הטעם של החיים, ניתוק מחברים, מקרובי משפחה, מפרנסה מחיי חברה כמו לצאת לבלות עם חברים וכו...פשוט הייתי סגור עם עצמי. לאט לאט אני מרגיש שאני יוצא מזה בלי שום טיפול פסיכולוגי או אחר. לפני כחודשיים אמרתי לעצמי שאני חייב להתחיל חיים חדשי ולאחר כמה ימים מצאתי עבודה דרך האינטרנט ותודה לאל לאחר ראיון עבודה קצר התחלתי לעבוד. אני מנסה להכיר אנשים חדשים בחיים שלי אבל אני לא יודע איך בדיוק לעשות את זה. לפני תקופת הדיכאון הייתי בחור פעיל מאוד ולא התקשתי בשום דבר בחיים, פשוט כל דבר הלך לי חלק, הייתי מכיר בחורות בקלות, יוצר קשר עם אנשים בקלות וכל מי שסביבי אהב אותי והתחבר אליי בקלות. אבל היום כל האנשים שאני מנסה לדבר איתם לא מקשיבים לי ואפילו הגיעו לאזניי שמועות שאני מדבר ומתנהג כמו ילד. אני פשוט מתקשה לדבר עם האנשים ורוב הזמן בגלל זה אני מעדיף לשתוק. כל הדבר הזה מתסכל אותי ומרגיש כמו בור שלא יודע מה מהחיים שלו. מה אני צריך לעשות?? אני בן 27 וממש רוצה להכיר בחורה לחיים שלי אבל אני מתוסכל בעניין יצירת קשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יוצא מדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יוצא מדיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    28/01/2012

    היי,

    אני מאוד שמחה לשמוע שאתה יצאת מדיכאון בכוחות עצמך. זה מעיד על כוחות חזקים. לפי מה שאתה מתאר פעם היית יכול ליצור קשרים חברתיים וכעת יכולות אלו נחלשו. ניתן בהחלט לשפר, לחזק וללמוד מיומנויות חברתיות. גם לשפר כישורים שיעזרו לך לפשר את התנהלותך בפגישות הכרות עם בנות.

    אשמח לעזור,
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עזרה מקצועיתלאחות של חברה שלי
    daniel_20
    26/01/2012

    שלום,
    אחות של חברה שלי היא בת 25 סוכרתית וחולה במחלה נפשית שהיא עוד לא אובחנה בדיוק מה סוג המחלה,אחיותיה משוכנעות שהיא חולה בסכיזופרניה.היא נורא בודדה מדברת לעצמה ולא מוכנה לקבל טיפול פשוט לא מוכנה,כאשר מבקשים ממנה להיות מטופלת על מנת לעזור לה היא מסרבת שותקת או מקללת בחוסר מודעות
    ,היא הוזה המון דברים ומקללת ללא מודעות לאנשים הנמצאים לידה.
    קשה לי לראות בחורה בת 25 שורפת את חייה וחיי המשפחה שלה שנואשים מכדי לטפל בה אני מרגיש שפה זה התפקיד שלי לבוא ולבקש עזרה.
    אביה של חברה שלי עובד המון ולא מוצא זמן לטיפול בבתו אני מהצד רואה את זה כבר המון זמן והמצב הולך ומחמיר,למרות שניסינו לדבר איתה אין תגובה והיא לא מעוניינת בטיפול, בבקשה אני חייב לטפל במצב אומנם אני לא פסיכולוג אך הילדה הזו חייבת חברה ומסגרת וחייבת תחילה להיות מטופלת בכדורים על מנת לאזן את המערכת שלה.המשפחה די אבודה בניסיון לעזור לה וגם הם כבר התייאשו מהניסיונות לטפל בה,אני לא יכול לראות אותה במצב הזה,חברה שלי כבר מייאוש שונאת אותה ואין לי כלים ומידע לטפל בה אחרי הכול כולם עסוקים בחיים שלהם ומפחיד אותי הידיעה שהמצב הולך ומחמיר מידי יום והמשפחה שלה אדישה לזה וממשיכים בחייהם היום יומיים בעודה נמצאת בגיל 25 לבד בחדר מקללת צורחת ולא מקפידה לשמור על איזון הסוכר בגופה.
    אשמח מאוד אם במהרה יעזרו לי לעזור למשפחה של חברתי למצוא פיתרון למצב שלה תחילה מה שישנה את חייהם שלהם,
    אני מאמין שמישהו יצטרך לבוא אליהם הביתה על מנת להתחיל טיפולץ
    אשמח אם תחזרו אליי במייל שנטפל בזה בהקדם ואני יתקשר לגורמים החיוניים.
    תודה רבה בבקשת עזרה בהקדם אני זמין במייל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה עזרה מקצועיתלאחות של חברה שלי - תגובה

    שרון לויט
    26/01/2012

    שלום לך,
    נשמע שמצבה של אחותה של חברתך קשה, והנכם מבולבלים וחרדים וקשה לכם להבין מה עובר עליה ומה צריך לעשות בנדון. כמובן, שקודם כל צריך להשיג פסיכיאטר- נסו ככל האפשר לקחת אותה בליווי בן משפחה לפסיכיאטר, מאחר שיהיה קשה יותר להשיג ביקור בית. משם, הדרך להמשך הטיפול תהיה קלה, מאחר שהפסיכיאטר יכוון אותה ואתכם לגבי המשך טיפול. אין ספק שיש צורך בטיפול פסיכיאטרי, ואם יש דברים נוספים שאפשר לעשות- הפסיכיאטר יוכל להמליץ לה ולכם עליהן.
    בכל אופן, אציין כי אם תסרב הן לביקור אצל פסיכיאטר והן לביקור בית, אפשר לגרום לאדם לקבל טיפול בכפייה רק אם יש התרשמות שהוא מסוכן לעצמו או לסביבתו. אם יש חשש כזה, מערבים עובדת סוציאלית מהרווחה, אשר יוצרת קשר עם הפסיכיאטר המחוזי כדי להוציא הוראת אשפוז. יש לבדוק אם העובדה שהבחורה חולת סוכרת ולא דואגת לבריאותה נחשבת לסיכון עצמי (הרווחה והפסיכיאטר המחוזי יוכלו לענות על כך).
    לדעתי, טוב בכל מקרה לערב את שירותי הרווחה, מאחר שעובדים בהם אנשי מקצוע שאולי יוכלו לדבר אל לבה.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חסר עונים אני חייב עזרה.
    בן 19
    25/01/2012

    דייי אני כבר לא יכול כואב לי בפנים,אין לי לאן לברוח ולא שאני רוצה לברוח אבל מרגיש לי שאין דרך אחרת .
    אני רוצה שיעזוב אותי כל הקושי הזה והכאב והלחץ דיייייייי .
    בא לי לבכות אבל אני לא בוכה כי לבכות זה לא נכון ,לא יודע אם ככה אני באמת חושב אבל ככה אני חיי שבפנים אני חוסם בכוח,בהתקפיות תך כדי הבזק של מחשבה שלבכות זה לא טוב .להודות בטעות לא קיים אצלי ואני לא מוכן להתפשר על כלום.
    איייי נמאס לי כבר עם התסבוכים הפנימיים שלי שלא נראה לי אפשרות בחיים שאני יוכל להסביר את זה זה לא ברור לי אלא רק בהרגשה.

    אין לי דרך ואני פשוט לא מצליח להגיע להבנה לגבי דרך שאני צריך לחיות בה כדי להיות מאושר ,וגם במה שאני חושב שאני מטיל ספק מראש כאילו שאני הולך על גשר רעוע.

    אין לי לאן לצאת ולכן אני מרגיש כאילו אני מתבשל בתוכי חזק ופוחד באמת שמא אני יתקלקל וישרף ולא יהיה ניתן להחזיר אחורה את הנזק.

    המצב רוח והרגשות שמשתנים אצלי מהר וכמו מגנט נמשכים תמיד לכיוון הדכאוני ורע.

    ועד כמה זה קשה להתחיל לספר איך אני חי ולספר איזה תהליכים ושינויים אני עובר בתוכי כי קשה להסביר את התחושות שאני חש על עצמי ולאו דווקא הרגשות אלא המצבים הנפשיים ,פעם "קליל" אך אולי לא מחובר לעצמי באמת , פעם רציני "כבד" אך נראה שמנותק מהסביבה ,ועוד דברים שקשה לי להסביר.

    וכשאני בא מבחוץ ומנסה להבין מה עובר עלי אני לא מצליח להתקדם מבחינה שמה לעשות ואיך לגרום לעצמי להרגיש טוב כי אני לא מכיר את הדרך הטבעית.

    אין לי פסיכולוג שאני יכול לדבר איתו וגם כן המחשבה שאני לא יכול לעזור לעצמי גורמת לי להרגשת תלות וחוסר נוחות ושוני.

    קשה לי להתנהג בסביבה בלי שיראו בי בן אדם שחושבים אותו ללעג ואני לא מכיר איזו דרך להתנהג כדי למנוע את זה ואפילו לא יודע מה גורם לכך שאני נעשה לאחד שכזה.

    אני פשוט "לא יודע" זה מי שאני ,לא שאני לא יודע בכלל אבל ככה זה לגבי הרבה מאוד דברים או שבעצם לגבי רוב הדברים שאני צריך לתמודד איתם ואז זה אומר שאולי זה בעיה שאינה רגשית אלא יותר רציני.

    דיי אני צריך עזרה לי כואב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חסר עונים אני חייב עזרה. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    25/01/2012

    שלום לך,

    נראה שאתה מאוד סובל. ללא ספק אתה זקוק לעזרה מקצועית. האם פנית פעם לטיפול פסיכולוגי? יתכן ושווה לשקול גם עזרה תרופתית. האם יש בסביבתך אדם קרוב שתוכל לדבר איתו בבפתיחות ובביטחון. כדאי לעבור אבחון מקצועי ומעמיק. אני מאוד ממליצה על התיעצות עם איש מקצוע: פסיכולוג או פסיכיאטר.

    חזק ואמץ!
    אני כאן בשבילך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון עמיד
    מיכל
    25/01/2012

    יש לי דיכאון עמיד הרבה שנים מצבי קשה ביותר אין לי קשר עם שום רופא פסיכיאטור יותר. אני לא מאמינה לרופאים . מילאו אותי בתרופות שלא עזרו גם מכות חשמל לא הועילו. אנני נוטלת כל יום קלונקס 0.5 האם זה מזיק? האם דיכאון לא מטופל יכול להביא למחלת נפש אחרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון עמיד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון עמיד - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    25/01/2012

    מיכל שלום,

    צר לי מאוד לשמוע שכל מה שעשית כדי להתגבר על דיכאון לא עזר ועדין את חווה תסמינים של דיכאון חזק. האם ניסית טיפולים לא תרופתיים כגון גרייה מגנטית למוח TMS? ניסית לשלב טיפול התנהגותי קוגניטיבי CBT?
    אל תתייאשי, תמשיכי לנסות למצוא פתרונות שיקלו על מצבך. נסי חוות דעת נוספת אצל מומחה אחר. דיכאון, הוא זה שגורם לראות את מצבך. ואת עתידך באופן שלילי. אל תוותרי!

    חזקי ואמצי,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גריה מגנטית

    מיכל
    25/01/2012

    גריה מגנטית עבורי זה כמו סוכריות. עברתי כבר 25 ניזעי חשמל שהועילו במעט מאוד...............

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני במצבך...

    שקד
    25/01/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרייה ..

    אייל
    01/02/2012

    היי מיכל .!
    אני מבין שחווית גריה מגנטית .. האומנם ? זה עוזר ..
    אשמח מאוד לשמוע ממך .. ותספרי לי על זה .
    תודה לך .
    רק בריאות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה
    מישהו
    24/01/2012

    אני בת 13 וכבר חצי שנה לא אוהבת את החיים שלי כמו שהם וניסיתי לחנוק את עצמי פעם אחת אבל אני פשוט לא הצלחתי לעשות את זה אבל מחשבות התאבדות זה דבר שעובר לי לא מעט בראש. אני לא אוהבת את איך שאני נראית וניסיתי הרעבה 2 חודשים אבל הפסקתי כי ההורים שלי כמעט וגילו ועכשיו אני אוכלת רק כשהם מסתכלים עליי. אני סובלת מבעיות קשב וריכוז וההורים שלי מכריחים אותי לקחת ריטלין אבל אני מחביאה את הכדורים כדי שהם לא יראו שאני לא לוקחת. אני מרגישה כאילו אם אני לא יהיה פה: בכיתה שלי, בבית שלי, בחוג שלי, בשכונה שלי אז לא יהיה אף שינוי ולהפך אנשים יוכלו לחיות את החיים שלהם לגמרי בסדר גם אם הם לא היו מכירים אותי. אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי ואני לא רוצה ללכת לפסיכולוג כי מכריחים אותי ללכת ואני ממש לא רוצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/01/2012

    שלום לך,

    צר לי מאוד לשמוע על מצבך. נשמע שאת מאוד סובלת, לא מרוצה מעצמך ומהחיים שלך ויחד עם זאת מסרבת לקבל עזרה. אני מאוד ממליצה לך לשוחח על מצבך עם אדם קרוב שאת סומחת עליו או לפנות לעזרה אנונימית דרך אינטרנט (למשל סה"ר). את יכולה להקל על עצמך אם תשתפי פעולה ותסכימי לקבל עזרה.

    אני כאן בשבילך,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אבל עדיין

    מישהו
    25/01/2012

    הזכרת בתשובה שלך את סה"ר ואשמח לדעת מה זה לא שמעתי על ארגון שכזה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אבל עדיין - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    25/01/2012

    היי,

    נסי להקליד בגוגל: סה״ר - סיוע והקשבה בקשת.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שקד
    24/01/2012

    מבקשת לדעת האם התרופה אביליפאי מתאימה לטיפול בדיכאון עמיד?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/01/2012

    איה שלום,

    זאת תרופה אנטי פסיכוטית.

    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה וכאבים
    אייל
    24/01/2012

    שלום
    כאבים פיזיים בגוף בעקבות תקופה של 3 חודשים של חרדה ודכאון, כמה זמן לוקח להם לעבור ממתי שמתחילים הכדורים לחרדה להשפיע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה וכאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה וכאבים - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/01/2012

    שלום לך,

    יכול לקחת 6-8 שבועות על המינון הטיפולי.
    במעדה ותוך 8 שבועות לא תרגיש שיפור, הקלה ויהיו עדיין כאבים. מומלץ לפנות להתיעצות עם הרופא המטפל.

    מאחלת בריאות וכל טוב,
    אשמח לענות על שאלות נוספות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסיון רכישת ציפרלקס דומיו
    Me
    23/01/2012

    ערב טוב,
    רופא המשפחה הגיע למסקנה שכדאי שאקח ציפרלקס לטיפול בדיכאון קליני.

    בדקתי את תופעות הלוואי הפיזיות לפני ואחרי הטיפול ואני מקבל עלי את התופעות האפשריות.
    אולם לפני שהוא רושם לי את המרשם ולפני שאני רוכש את התרופה, אני מבקש לברר האם אי פעם משהו יוכל לדעת שקבלתי תרופה זו?
    האם ישנם מקומות עבודה השולחים לפוליגרף שבו שואלים אודות השימוש בתרופה?
    האם יכולה להיות לשימוש בתרופה השפעה על אופק תעסוקתי?
    האם עדיף לא לקחת את התרופה אם אני חושש מכך שהדבר ישפיע על עתידי המקצועי הן בשירות המדינה, הן בחברות בטחוניות וכו'?
    תודה על תשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חסיון רכישת ציפרלקס דומיו - תגובה

    שרון לויט
    25/01/2012

    שלום לך,
    שאלתי בעבורך מספר אנשים שעובדים במקומות מהסוג שציינת. לדעתם, נטילת תרופות פסיכיאטריות אכן יכולה להפריע במקומות הדורשים סיווג בטחוני. לא ברור אם אפשר להשיג את המידע הזה, או שמתפקידך למסור אותו. בנוסף, לא ידוע על מקומות עבודה שמעבירים בדיקות פוליגרף לגבי הנושא הזה. יש לציין, שמקורות המידע שלי הנם מועסקים ולא מעסיקים.
    המלצתי היא לברר עם הפסיכיאטר שלך (ואולי עם גורם מטפל נוסף) האם הטיפול התרופתי הוא הכרחי, ואם ישנן דרכי טיפול נוספות שיכולות לסייע לך- למשל טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT), שלא מערב שום הליך פיזי, או טיפול בגרייה מגנטית למוח.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות
    אירית
    19/01/2012

    אני בעברת 60 וזה שנים שסבלתי מאובססיה לנקיון והייתי מקבלת התקפים של דופק מהיר והרגשת עילפון טופלתי בלודיומיל ומצבי השתפר לאחר תקופה הפסקתי את הטיפול ושנים שהייתי יחסית בסדר בתקופה האחרונה אני סובלת מצרבות והרגשת מחנק דופק מהיר והרגשת חולשה עברתי בדיקות כלליות והכל תקין וכן ירדתי במשקל 6 קג במשך 3 חודשים מטבעי אני רזה גובהי 152 ושקלתי 53 קילו כעת 47 אני מוטרדת שאולי הירידה במשקל נובעת ממחלה כלשהי האם יש אפשרות שירידה במשקל נובעת ממתח נפשי סובלת מפיברומיאלגיה מטופלת בלוריון 1 אבקש חוות דעתכם בתודה\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות - תגובה

    שרון לויט
    19/01/2012

    היי אירית,
    ירידה במשקל יכולה לנבוע ממתח, או רגשות שליליים אחרים כאשר הם מתמשכים לאורך זמן רב. המתח יכול לגרום לירידה בתאבון, ולפיכך לאכילה של כמויות קטנות יותר של מזון. כדי לדעת האם כך הוא הדבר במקרה שלך, עלייך להיות קשובה לתחושות הגופניות שלך, ולשים לב להרגלי האכילה שלך כיום, בהשוואה לעבר. שימי לב מתי את חשה רעב, ומתי את חשה שובע- אילו מאכלים ואילו כמויות של אוכל נדרשים לשם כך? אילו תחושות פיזיות נוספות מלוות את הרעב, את פעולת האכילה, ואת השובע? אפשר אפילו לנהל רישום של האכילה שלך במשך כמה ימים, ולהסיק מכך את המסקנות.
    בנוסף, אני מאמינה שטיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT) יכול לשפר מאוד את הסימפטומים שתיארת. למידע נוסף על הטיפול ואיך הוא יכול לסייע לך את יכולה לשלוח שאלה נוספת, או לקרוא באתר שלי.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • insomnia
    תמר
    17/01/2012

    סליחה שככתי להוסיף שעכשו לאחר שבועים כבר לא עזרים 2 הכדורים ביחד : circadin 2 mg.+mbien 12.5 mg. מה לעשות ?.?.בתודה מראש . תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    insomnia

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • insomnia - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    17/01/2012

    שלום. אני ממליצה לחזור לרופא במחלקת השינה ולהתיעץ על המשך הטיפול. אני גם ממליצה להמשיך טיפול התנהגותי קוגניטיבי זה יכול לעזור.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר שינה insomnia
    תמר
    17/01/2012

    אני סובלת מי -insomnia -הרבה שנים .הגוף היתרגל לבדורים . יש לי בעיות שלא יכולה ליפתור ..הלחתי למומחה להפנוזה מוכר במישרד הבריאות .ביקשתי לעבור טיפול בהינוזה פעמים. הוא לא היצליח. הלחת גם לאחר גם לא הצליח . הלחתי גם לרופאה שמטפלת בטיפול קגנטיבי 4 פעמים . גם היא לא הצליחה שום דבר . במחלקת השנה של בח. אמרו לי לכחת 12.5 circadin + ambien....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר שינה insomnia

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר שינה insomnia - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    17/01/2012

    התייחסתי בשאלה קודמת
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איקסל
    טוביה
    15/01/2012

    מדוע צריך לקחת איקסל 50 מ"ג פעמיים ביום? ולא בלגימה אחת? ומה קורה אם לוקחים את שני הכדורים ביחד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איקסל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איקסל - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    17/01/2012

    שלום. ממולץ לחלק את נטילת לפעמיים ביום. במידה ואתה מתקשה אתה יכול לקחת במנה אחד.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום