פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אביליפי 5MG נגד דיכאון
    אא
    28/12/2011

    אני מקבל אביליפי כאוגמינציה לטיפול בדיכאן עמיד יחד עם סימבלתה 120MG למיקטל 200MG אבל לא מעוניין בתרופה אנטי פסיכוטית רוצה תכשיר אנטי דיכאוני אחר כי אביליפי לא נותן לי אנרגיה ומוטיבציה להפך וזה בדיוק מה שחסר לי מצד שני אביליפי יכול לעשות TD והאם זה מופיע אחרי הפסקת הטיפול ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אביליפי 5MG נגד דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפי 5MG לדיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    28/12/2011

    לדעתי, שווה לבדוק אפשרות של טיפול בגרייה מגנטית למוח TMS . אני מציעה שתתיעץ עם הרופא המטפל בקשר לTMS. זהו טיפול שהוכיח את עצמו כיעיל לדיכאון עמיד ודיכאון שלא מגיב לתרופות. ניתן לעשות אותו בנוסף לטיפול התרופתי כדי להגביר את יעילותן. מידע נוסף על טיפול בגרייה מגנטית ניתן למצוא באתר של מיינד קליניק.

    בהצלחה,
     

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפי 5MG
    אא
    27/12/2011

    לפחות מהן תופעות הלוואי שעלולות להופיע אחרי הפסקת התרופה אם זה בטווח הקצר או בטווח הארוך ואיך זה קשור ל TD?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אביליפי 5MG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפי 5MG - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    27/12/2011

    בפנייתך לא ציינת מדוע הינך רוצה להפסיק את התרופה. באופן כללי, התסמינים שבגללם נטלת את הצרופה עלולים להופיע שוב בתוך זמן קצר לאחר ההפסקה. בנוסף, בדרך כלל יורדים במינון באופן מאוד הדרגתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפי 5MG
    אא
    26/12/2011

    איך מפסיקים לגמרי אביליפי 5MG שכבר לוקח שלושה חודשים,
    מהי הדרך הבטוחה ביותר עם פחות תופעות לוואי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אביליפי 5MG

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביליפי 5MG - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    27/12/2011

    שלום לך,

    נדרך הכי טובה למנוע תופעות לא רצויות היא לא לעשות שינויים בתרופות על געת עצמך. עול שינוי חייב להיות בפיקוחו של הרופא המטפל. במידה ותרופה זו לא מתאימה לך, לא עוזרת או גורמת לתופעות לוואי ניתן להחליפה לתכשיר אחר. אני לא מציעה להפסיק את התרופה בלי שהתיעצת על כך עם הרופא המטפל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה
    לירון
    25/12/2011

    היי אני בת 30 , לפני שנה וחצי הרגשתי בדיכאון פניתי לפסיכיאטר הוא איבחן אצי דיכאון נתן לי ציפרלקס 10 מ"ג ו, אחרי חצי שנה היו לי חרדות הוא העלה לי ל 15 מ"ג ואחרי חצי שנה נוספת העלה לי ל 20 מ"ג , במקביל אני מטופל אצל פסיכולוגית שנותנת לי תקווה וטוענת כי הדיכאון הוא לא קורה סתם אלא בעקבות קונפליקטים
    אני מרגישה כל כמה ימים חרדה ... רגעים קשים של דיכאון שעוברחם אחרי כמה שעות
    מה שמאוד מוריגד לי את הביטחון אני בחורה מאוד איכותית ומוכשרת ומרגישה כי אני סובלת וזה כל כך מיותר כי אין סיבה ... כבר אין לי כוח להילחם ... מהיכן הגיע אליי השד הזה ???
    אני רוצה להבין האם זה מחלה ?? האם זה עובר ? האם ייתכן כי דיכאון מלווה כל החיים ואצטרך ללמוד לחיות עם זה ? זה מאוד קשה מטלטל ומפחיד
    אולי התרופות לא מתאימות לי ...
    האם זה אמור לחלוף ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה - תגובה

    שרון לויט
    26/12/2011

    היי לירון,
    ראשית, דיכאון וחרדה אינם מחלות אלא הפרעות נפשיות. קיימים סוגים של דיכאון שנחשבים למחלות מוח, בעיקר דיכאון דו- קוטבי (מאניה דיפרסיה) או דיכאון חריף שהבסיס שלו הוא בעיקרו ביולוגי. בהחלט אפשר להגיע לשיפור ניכר בסימפטומים, גם של הדיכאון וגם של החרדות הנלוות. ראשית, בהחלט ייתכן שיש תרופות שיעזרו לך יותר מהתרופה שאת נוטלת. קיים מגוון גדול של תרופות מהקבוצה הזו, שמשפיעות באופן קצת שונה על אנשים שונים. מומלץ גם לעבור בדיקות רפואיות, כדי לבדוק אם יש בסיס ביולוגי לדיכאון (למשל- תת פעילות של בלוטת התריס).
    בנוסף, נשמע שהטיפול הפסיכולוגי שאת עוברת הוא טיפול דינמי. אני מבינה שככל הנראה יש לך קשר טוב עם הפסיכולוגית, ושהיא נותנת לך תקווה. בכל אופן, הטיפול שעד כה הוכח מחקרית כיעיל ביותר עבור בעיות כשלך הוא טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT). בגישה זו, עובדים עם המטופל על מחשבות מעוררות דיכאון וחרדה (בחלק הקוגניטיבי), ומנסים לשנות אותן. בנוסף, עובדים על התנהגויות יעילות יותר (בחלק ההתנהגותי), שעוזרות בפועל לצאת מהדיכאון. עלייך להבין, כי כדי להגיע לשיפור משמעותי בסימפטומים של הדיכאון, עלייך להפעיל את עצמך כמה שיותר. רצוי לעסוק בפעילויות מהנות ופעילויות שנותנות לך תחושת יעילות וסיפוק, כאשר מעל לכל מומלצת פעילות גופנית. פעמים רבות, עובדים גם על הרגלי תזונה ושינה של המטופל, שכאשר הם משתפרים, מצב הרוח יכול להשתפר פלאים.
    הטיפול ההתנהגותי קוגניטיבי הנו קצר מועד יחסית, כלומר נמשך בדרך כלל חודשים ולא שנים, שבסופם המטופל מרגיש ומתפקד הרבה יותר טוב. הגישה הזו טוענת, שהתקווה והפרשנות של המצב אינם מספיקים כדי לעשות שינוי, וצריך תוכנית פעולה מאוד ברורה וממוקדת. אם את מאוד קשורה לפסיכולוגית שלך, ניתן לנסות את הגישה הזו במשך מספר חודשים, ולאחר מכן לחזור למטפלת שלך- שכן טיפול דינמי אינו מוגבל בזמן, והמטופל יכול להמשיך כל עוד הוא מפיק תועלת מהקשר.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    לירון
    26/12/2011

    תודה על התגובה , עשיתי בדיקות ואין לי בעיה בבלוטת התריס , איך אני יכולה לדעת אם אצלי זה מחלת מוח ?? כי אני ממש בהתקפי בכי ללא סיבה אולי זה תופעת לוואי של העלאת התרופות
    חשוב לי לציין שאני בחורה מאוד איכותית ומצליחה מנהלת בכירה לומדת לתואר שלישי
    וזה פוגם מאוד באיכות חיי פעם ביום יש לי שעה של דיכאון חמור מאוד בכי ואובדן הנאה ואז זה עובר ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    שרון לויט
    26/12/2011

    היי לירון,
    כדי לדעת האם מדובר בדיכאון חריף המוגדר כמחלת מוח, יש צורך באבחון של פסיכיאטר הפוגש אותך בצורה סדירה. אינטואיטיבית, לפי מה שאת מתארת- התפרצות הבעיה בגיל מאוחר יחסית, קיומה למשך זמן מוגבל ביום ותפקוד ברמה גבוהה- אני מנחשת שלא מדובר בבעיה מסוג זה. קיימת סבירות גבוהה יותר שמדובר בתופעה קלה יותר לטיפול, שיכולה גם לחלוף באופן ספונטני. התקפי בכי הם תופעה מאוד נפוצה כשקיימים שינויים במצב הרוח. הדבר יכול להיות קשור גם בטיפולים או שינויים הורמונליים שעברת בתקופה האחרונה, או כשהעניין התחיל (אם אכן היו כאלה).
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    02/01/2012

    לירון שלום,

    לפי מה שאת מתארת נראה שלמרות הטיפול התרופתי שאת מקבלת במינון המקסימלי עדיין קימים תסמינים של דיכאון כגון: בכי, ירידה במצב הרוח, ירידה בנאה ועוד. לכן, אני ממליצה בנוסף לטיפול תרופתי לשקול אפשרות של טיפול בגרייה מגנטית למוח TMS. שווה להתיעץ עם הפסיכיאטר המטפל. כמו כן, בהחלט עדיף פסיכותרפיה CBT מאשר גישה שמתמקדת בפתרון קונפליקטים. CBT הוכיח את עצמו מבחינה קלינית ומחקרית כדרך יעילה ביותר לטיפול בדיכאון.

    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה יכול קצת לשחרר אותי מההתקף?
    נאור
    25/12/2011

    האם אוננות בהתקף חרדה יכולה קצת להרגיע או היא רק תחמיר!?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זה יכול קצת לשחרר אותי מההתקף? - תגובה

    שרון לויט
    25/12/2011

    היי נאור,
    התשובה לשאלה תלויה בך: ראשית, האם אתה מסוגל לאונן כאשר אתה נמצא בהתקף חרדה? האם אוננות הנה פעולה שמרגיעה אותך בדרך כלל, או שהיא גורמת לך למתח? עבור חלק גדול מהאנשים, מדובר בפעולה מרגיעה ומשחררת מתחים. אולם, ישנם אנשים שקיימות אצלם מחשבות שליליות לגבי פעולת האוננות או תפקודם המיני, ולכן הפעולה מלווה ברגשות שליליים, כמו בושה וחרדה. בכל אופן, לא יזיק לנסות ולהיווכח בעצמך.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לאוננות בזמן חרדה!

    נאור
    26/12/2011

    תראי זה דבר שעכשיו אני מאוד רוצה לעשות בזמן החרדה אבל מצד שני אני מרגיש רגשות אשמה מבחינת הדת שזו עברה אבל אני רוצה את זה אז בעצם זה משגע אותי ממש ויוצר התקף חרדה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לאוננות בזמן חרדה! - תגובה

    שרון לויט
    26/12/2011

    היי נאור,
    לפי מה שאתה מתאר, אכן לא בטוח שהפעולה תרגיע אותך בזמן התקף חרדה, למרות שמבחינה פיזיולוגית יש לה בד"כ השפעות מרגיעות. עם זאת, התקף חרדה לא גורם שום נזק בטווח הארוך. בגישה שאני עובדת לפיה, הגישה ההתנהגותית קוגניטיבית, אפילו מנסים במהלך הטיפול לגרום למטופל להתקפי חרדה במכוון, כדי להפחית יותר ויותר את הרתיעה והפחד מהם. "הפחד מהפחד", כלומר החשש מהתקפי חרדה, הוא למעשה זה שמזין את הבעיה. לפיכך, אני מציעה פשוט לנסות את הפעולה בלי לחשוש מהגברת החרדה בעקבותיה. חרדה היא עניין זמני וחולף.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וולבוטרין
    תקווה
    25/12/2011

    שלום רב
    אני בת 20
    לפני כשנתיים חוויתי התקף פסיכוטי והייתי במצב של היי, לאחר מכן בא דכאון רציני של כמה חודשים שכבר חלף
    ועכשיו אני כבר עוד פעם בדיכאון 9 חודשים שעמיד לתרופות
    אני מטופלת באביליפיי 10 מ"ג
    מה היעילות של התרופה וולבוטרין עבורי? ניסיתי כבר כמה תרופות שלא הועילו ושמעתי דברים טובים על הוולבוטרין
    האם אני יכולה לקבל את התרופה הזו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון וולבוטרין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון וולבוטרין - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    25/12/2011

    דורית שלום,

    התאמת התרופה הינה עניין מאוד אישי. על אדם אחד היא יכולה להשפיע מצויין ועל אדם אחר כלל לא. לעיתים וולבוטרין יכול לעבוד טוב בנוסף לתרופות אחרות. רק הרופא שמכיר אותך ואת מצבך יכול להחליט האם תרופה זו מתאימה לך או לא. יתכן ושווה לשקול אפשרות של גרייה מגנטית למוח TMS בנוסף לתרופות. טיפול ב TMS הוכיח את עצמו כיעיל למצבי דיכאון. מידע על טיפול בגרייה מגנטית למוח ניתן למצוא אינטרנט.

    תרגישי טוב,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרופאה

    תקווה
    25/12/2011

    רציתי ופניתי לטיפול בגריה מגנטית, אך הם סירבו לקבל אותי כי יש הסטוריה של אפילפסיה במשפחה
    ולפי מה שהבנתי לא מקבלים אנשים עם נטיה אפילפטית
    שאלתי על הוולבוטרין היא תאורטית- נוכח העובדה שחויתי התקף פסיכוטי- האם אוכל לקבל אותה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרופאה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    29/12/2011

    שלום. לאנשים שסובלים מאפילפסיה וקרובי משפחה שלהם מדרגה הראשונה לא עושים גרייה מגנטית.
    וולבוטרין לא מומלץ למישהו שנמצה במצב פסיכוטי או עבר בתקופה אחרונה התקף פסיכוטי.
    תדברי עם מטפל שלך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לקיחת ציפרלקס ומירו יחד
    יעל
    24/12/2011

    יעילה יותר בטיפול בדיכאון שמלווה בהתקפי חרדה ?
    השאלה היא כמובן בהנחה שנלקח המינון האופטימלי
    בהמלצת הפסיכיאטר.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם לקיחת ציפרלקס ומירו יחד - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/12/2011

    יעל שלום,

    אני לא רופאה, אך מניסיוני הקליני עם אנשים רבים שנוטלים את שתי התרופות אני יכולה להגעד לך ששילוב זה כן טוב ויעיל. עם זאת, רוב האנשים סובלים מעליה משמעותית במשקל בגלל מירו.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון ואינסומניה
    מיכל
    23/12/2011

    יש לי כבר 5 שנים דיכאון שמלווה באינסומניה. הדיכאון טופל בתרופות רבות אך ללא תוצאות. אני בת 55. החיים שלי מלווים בדאגות רבות. מרגישה שהמוח שלי לא מתפקד . אני לא מרוכזת , שוכחת , הקשרים החברתיים והמשפחתיים שלי נישרפו. הפכתי לשבר כלי .הייתי אישה פעילה ועצמאית. כעת אני תלותית בכל התחומים . אני מיואשת . רופאים התיאשו מטיפול בי . למי אפשר לפנות ולקבל עזרה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון ואינסומניה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון ואינסומניה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/12/2011

    שרית שלום,

    צר לי לשמוע שמצבך לא משתפר. הכי חשוב שלא תתיאשי ותמשיכי לחפש פתרונות יעילים. יתכון ושווה לבדוק אפשרות של לשלב טיפול תרופתי עם טיפולים לא תרופתיים כגון, פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT וטיפול בגרייה מגנטית למוח TMS.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינסומניה

    תמר
    27/12/2012

    אני לוכחת כדורי שינה 20 .הגוף היתרגל להם .עשיתי גם טיפולים קוגנטיבי ..לא עוזר. הלכתי אפילו לרופה מומחה להפנוזה 4פעמים הוא לא היצליח להפנת אותי. אני ישנה עם כדורים בינ 2-4 שעות......נופלת מהרגלים. מה עוד יכולה עוד לעשות??? תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינסומניה

    תמר
    27/12/2012

    אני לוכחת כדורי שינה 20 .הגוף היתרגל להם .עשיתי גם טיפולים קוגנטיבי ..לא עוזר. הלכתי אפילו לרופה מומחה להפנוזה 4פעמים הוא לא היצליח להפנת אותי. אני ישנה עם כדורים בינ 2-4 שעות......נופלת מהרגלים. מה עוד יכולה עוד לעשות??? תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינסומניה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    29/12/2012

    היי תמר, נסי טיפול בטכנולוגיה של נוירופידבק להפרעות שינה. ישנם עדויות מחקריות המעידות על יעילות הטיפול בנוירופידבק להפרעות שינה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון והפרעת שינה
    א
    21/12/2011

    האם השילוב של טרזודיל 100MG יחד עם וולבוטרין XL 150MG הוא אפשרי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון והפרעת שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון והפרעת שינה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    29/12/2011

    שלום. לא מומלץ לטול 2 תרופות ביחד אך חשוב לדבר עם רופא פסיכיאטר שמכיר אותך
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ
    maya
    18/12/2011

    שלום,

    אני בת 53 גרושה צעירה (רוחנית וחיצונית),ואם לבן 18 ומתוך אנליזה עצמית התנהלותי האישית לא כל כך מובנת לי, וזה מתבטא בתהליך שהתחיל לפני 7 שנים בערך של התרחקות מאנשים .פשוט חוסר מוטיבציה לקשרים עם בני אדם כולל עם המשפחה שלי, למעט הבן שלי ( 18) שאתו הקשר הוא מצוין. אני בסה"כ אדם מאד תקשורתי, והיו לי (ועדיין) הרבה מחזרים, וגם כמה חברות,וגם אם לא חשבתי שהם נהדרים כל כך, יכולתי לזרום עם הקשרים הללו ואפילו ליהנות מהם, עד שלאט לאט מאסתי בכל מה שהרגשתי ומרגישה כיום כיחסים לא מספקים ושקריים. חשבתי שיכול להיות בגלל שנחלתי אכזבות לא מעטות מחברות,חברים, גם עם הבן זוג לשעבר לו הייתי נשואה 14 שנים, (ההחלטה להתגרש הייתה הדדית). וגם ממקומות עבודה שכתוצאה מכך, הפכתי בתחילה למחפשת עבודה סדרתית, ומאוחר יותר לנמנעת מחיפוש עבודה, דבר שפוגע באיכות חיי ו"תורם" לקשיי הכלכליים הרבים. כיום ,אני מוצאת את עצמי בתחושה אמביוולנטית כמצד אחד צורך עז בחברה ומצד שני התרחקות עזה מהם. כמובן שישנם הרבה פרטים אחרים שאולי חשובים אך קצרה היריעה.אני מרגישה שאורח חיי כפי שהם היום מנוגדים למה שהם צריכים להיות. דהיינו, אני ממש מסתגרת מהחיים ווממש לא נהנית מכך. לעומת זאת אני מאד מסורה ונהנית כאם, וכן בלימודי האקדמאים, מהם אני שואבת הנאה רבה.
    האם אלו תסמינים שמעידים על דיכאון?
    תודה רבה על עזרתכן..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוץ - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    18/12/2011

    רויטל שלום,

    את מתארת צמצום של תחומים רבים בחייך וסיפוק אך ורק מלימודים ומהקשר עם בנך. תאור זה לא מספיק כדי לאבחן מצב של דיכאון. על מנת להבין ממה את סובלת נדרשים קרטריונים נוספים ובעיקר אבחון מקצועי ומעמיק. את חווה חוסר שביעות רצון ממצבך הנוכחי, היית רוצה לראות את עצמך במקום יותר טוב בחייך. את בהחלט יכולה להתקדם לקראת השגת המטרות שחשובות לך בחיים, את יכולה להרכיב קשרים חברתיים למרות ההחזבות והפגיעות. יתכן ואת זקוקה לליווי מקצועי. פסיכותרפיה התנהגותי - קוגניטיבית CBT יכולה מאוד לעזור לך למצוא את הדרך לחיות חיים טובים ואיכותיים תוך מימוש של הפוטנציאל האישי.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    תודה על פנייתך לפורום,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה בזמן העבודה
    עידן
    16/12/2011

    שלום רב ,
    אני נהג אוטובוס וליפני כחודש קיבלתי התקף חרדה בזמן העבודה ופוניתי באמבולנס לבית חולים שבו ניבדקתי גם על ידי פסיכיאטר ,כיום חודש וחצי אחרי אני עובד כרגע רק 4 שעות בהמלצת רופא תעסוקתי כנהג ונוטל כדורים,שכרי נפגע בכ- 30%ואני מטופל על בסיס שבועי עם פסיכולוג ופסיכיאטר .אבקש לדעת מה הם זכויותי מבחינת ביטוח לאומי ,האם עליי ליתבוע כעת או להמתין שהעיניינים יתבהרו ? האם זה נחשב תאונת עבודה?האם צריך עורך -דין או שניתן להגיש תביעה לביטוח לאומי לבד
    תודה מראש עידן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקף חרדה בזמן העבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה בזמן העבודה - תגובה

    שרון לויט
    16/12/2011

    היי עידן,
    ראשית, אני שמחה שאתה מטופל, מאחר שהבעיה הזו פתירה ואפילו בזמן קצר יחסית (מספר חודשים), כל עוד הטיפול הוא בשיטה התנהגותית קוגניטיבית.
    שנית, השאלה שלך היא בכיוון המשפטי ולא הפסיכולוגי או הפסיכיאטרי, ולכן חסר לי ידע בנושא כדי לענות על שאלתך. אני יכולה רק לומר שכדי לפנות לבטל"א אין צורך בעורך דין. ממליצה לך לשאול בפורומים העוסקים בייעוץ משפטי או זכויות ביטוח לאומי.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס, שאלה עבור ד"ר אלונה גוברמן
    נטלי
    13/12/2011

    שלום , סובלת מדיכאון מגיל צעיר עקב הפרעות אכילה שסבלתי מהם בעבר , טופלתי בשנה האחרונה בויאפקס XR75 וכעת הולכת להתחיל ציפרלקס 10 מ"ג
    רציתי לדעת
    1. האם להפרעות טורדניות מהסוג הנ"ל - יש עדיפות לאחד מהכדורים הנל כדי לטפל בבעיה?
    2. רציתי לדעת האם אחד מהכדורים הנל יכול לגרום להשמנה או שזה מאוד אינדבדואלי?
    3. אחת הסיבות שאני מחליפה כדור היא כי הויאפקס מאוד מרדים אותי , האם עליי לצפות לתחושת עייפות גם מהציפרלקס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפרלקס, שאלה עבור ד"ר אלונה גוברמן - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    20/12/2011

    לנטלי שלום. עלייה במשקל מהתרופות נוגדי דיכאון וחרדה מאוד אינדיבידואלית. השמנה עם ציפרלקס הינה תופעת לוואי מאוד נדירה. זה קורה מסיבות שונות: שינויים מטבוליים, עלייה במצב הרוח , גורמת לעליה בתיאבון וכו'.
    כדי למנוע עייפות ,צריך לטול ציפרלקס בשעות בוקר.
    חשוב לעשות פעילות גופנית .
    בהצלחה
    אשמח לענות על שאלות נוספות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בויאפקס
    דנה
    13/12/2011

    אני מטופלת מזה שנתיים בוויפאקס 75 בגלל דיכאון בהמלצת פסיכיאטר
    מצבי מצוין חזרתי לעצמי.
    הסירוטינין במוח אחראי על המצב רוח.
    .האם יש אפשרות לצרוך מזון אשר יכול להגביר את רמת הסירוטינין
    ולהפסיק בהדרגה את הויאפקס?
    אם אפשר לקבל רשימת מזון אשר יכול להעלות את רמת הסירוטינין?
    בתודה דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בויאפקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בויאפקס - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    13/12/2011

    דנה שלום,

    פחממות, שומן דגים, דגים טריים. מומלץ מאוד אומגה 3. בנוסף, פעילות ספורטיבית תורמת מאוד. ישוב לציין כי פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT עוזרת מאוד ללמוד מיומנויות של שליטה בהפרעה. טיפול CBT הינו קצר, ממוקד מאוד ובמהלכו ניתן ללמוד לנהל תסמינים של דיכאון. מיומנויות אלה של ניהול ושליטה מאפשרים לשמור על יציבות המצב לאורך שנים.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,  

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    שקד
    13/12/2011

    חולה בדיכאון עמיד מתחילה טיפול חדש בתוספי תזונה SAM E DEPLIN
    צריכה להגיע ל 800 מ"ג SAM E ו 15 מ"ג DEPLIN
    את שני תוספיי התזונה הנ"ל צריך לקחת על קיבה ריקה השאלה שלי היא כמה זמן מאז שאוכלים הקיבה היא קיבה ריקה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    13/12/2011

    איה שלום,

    ״קיבה קיקה״ בדרך כלל הכוונה היא ליטול את התכשירים בבוקר לפני שאת אוכלת מזון כלשהו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שקד
    13/12/2011

    אני צריכה לקחת 800 מ"ג מתוסף התזונה SAM E כל טבלית אחת היא 200 מ"ג
    ורשום בעלון שצריך לחלק את זה במהלך היום אז אני שוב שואלת תוך כמה זמן מזמן האכילה הקיבה נחשבת לקיבה ריקה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    13/12/2011

    קיבע ריקה נחשבת בבוקר. במשך היום הקיבה לא ריקה. יתכן ואת צריכה לקחת לפני הארוחה עם הפרשים של כשלוש-ארבע שעות בין ארוחה לארוחה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה
    רוי
    12/12/2011

    שלום ד"ר אני בגלאי ה20 מאז כמה שנים הייתי לוקיח כדור ריסטל להיום 20 מלגרם עקב חרדות שהיו לי דרך רופא המשפחה הכל היה תקין למרות כל תופעות הלוואי שלו עובד מנהל חיים טבעיים לגמרי לפני כמה חודשיים אמר לי הרופא אני רוצה להחליף לך אותו לציפרלקס 10 טען שהוא יותר חדיש ..יש לציין שנסיתי הרבה פעמיים לגמל מהריסטל אך לא יכלתי מהתופעות של זרמיים בראש לחץ בעורף הראש טשטוש ראיה ומה לא ולציין שהייתי לפעמיים שבוע שלם שוכיח לקחת את התרופה הריסטל .הרופא החליף לי לצפרלקס לפני 5 חודשיים ואז התחיילהבלגןתופעות לווי קשות מאוד אפילו שינוי במחשבה הכל מוזר סביבי ניתוק רגשי לחלוטיין ספרתי לו אמר לי יעבור לך בגלל שהיא חדשה והייתי שכלפעם לוקיח את הכדור שעה אחרי אני מרגיש מוזר לעצי הכל זר סביבי ממש מפחיד ביותר עד שלפני שבועלקחתי על דעת עצמי וירדתי לחצי כדור והכל חזר להיות תקין אין הרגשת ההתנתקות איןהתקפה זעם אין התפרציות הכל נהייה מצוין השאלה שלי האם אני יכול לעצוראת התרופה בכלל ..יש לציין שיש לי שינוי גדול מאוד והשינוי הזה מאוד הפחיד אותי אני רגוע ומאוד מבסוט וכל ההרגשה הזו חדשה לי לגמרי ולא רגיל אליה להיות כזה רגוע במקומות שהייתי מאוד עצבני אשמח ממך תגובה לעניין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה זה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    12/12/2011

    רוי שלום,

    אני שמחה לשמוע שמצבך השתפר. חשוב לציין שהשיפור הינו בזכות התרופה. לצערי, התרופות לא מרפאות הפרעות אלא רק מדכאות את הסימפטומים. לכן, קח בחשבון שאם תפסיק נטילת התרופה התסמינים שמהם סבלת יחזרו ובגדול. ראשית, אני לא ממליצה לך יותר לשנות את המינון. אם התרופה עוזרת לך, תשאר במינון הנוכחי. שנית, אני מאוד ממליצה להיות במעקב אצל רופא פסיכיאטר ולא אצל רופא משפחה.
    בנוסף, הבסורה הטובה היא שניתן לשקול הפסקת התרופה באופן הדרגתי ותוך מעקב רפואי רק כאשר יהיו לך כלים ומיומנויות של שליטה בהפרעה ממנה אתה סובל. כלים אלה ניתן ללמוד בפסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT עם ביופידבק. CBT הינו טיפול קצר, ממוקד ומאוד יעיל.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה תודה

    גיל
    12/12/2011

    אני מתרגש שאני קורא את התגובה שלך ..והשאלה שלי 5 מלגרם ציפרלקס זה הרבה ?? 2 עכשיו היותר מפחיד זה ההרגשה החדשה שאין לי בכלל חרדה ולא עצבים ולא כעסים במקומות שהייתי בוער כלומר כל אירוע שהייתי מגיב אליו בעצבנות היום אין וזה חדש לי ומפחיד אותי .. השאלה מה זה ביופדבק ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה תודה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    12/12/2011

    היי,

    5 מג׳ ציפרלקס זה כלל לא הרבה. המינון של התרופה הינו 10 מג׳. אם המינון הזה משפיע עליך לטובה זה סימן שזהו המינון המתאים לך.

    ביופידבק הינו משוב ביולוגי המאפשר התבוננות כמו במראה שמשקפת מצב פסיכופיזיולוגי של הגוף והנפש, הקשר וההשפעה שבין השניים ברגע נתון. מטרת ביופידבק לעזור לאדם לרכוש כלים ומיומנויות של שליטה בתגובותיו הפיזיולוגיות בלתי רצויות. 

    גישת ביופידבק מדגישה את קשרי הגומלין בין תהליכים גופניים לנפשיים. כאשר ההנחה הבסיסית הינה שלחץ פסיכולוגי משפיע על תגובה פיזיולוגית ואילו התפקוד הפיזיולוגי משפיע על איכות החוויה הרגשית.
    ביופידבק צמח מתוך הגישה ההתנהגותית (ביהביוריסטית) המדגישה חשיבות של מנגנון הלמידה ומתמקד בשיפור מיומנויות ולימוד התנהגויות חדשות אשר יחליפו התנהגויות בלתי יעילות ומגבילות. 

    מהי מטרת הטיפול? 
    המטרה הטיפולית מכוונת לווסת פעולה חריגה של תפקודים פיזיולוגיים אוטונומיים. רכישת כלים ומיומנויות הנחוצים להתמודדות עם מצבי הלחץ על מנת לאפשר לאדם הפונה לטיפול לנהל את חייו, כך שלא יחוש עבד לתנאים חיצוניים השולטים בו. 

    איך זה עובד? 
    חיישן מוליכות המחובר לאצבעות קולט שינויים חשמליים ומעביר את הנתונים לתוך הקופסא הקטנה שמפענחת את הנתונים ומתארת את התפקוד הפיזיולוגי הנמדד בצורה של גרף על צג המחשב. המדידות המתקבלות מספקות לפרט מידע מדויק על התהליכים המתרחשים בגופו. 

    ייחודו של מודל הטיפול בביופידבק בכך שהוא מבוסס על תהליכי למידה המותנים בקבלת משוב מדויק ואמין. משוב זה מתקבל על ידי מכשיר המאפשר מדידה מהימנה, היכולה לזהות שינויים פיזיולוגיים זעירים ולהציג למטופל משוב מדויק נגיש בהיר. 

    התנסויות בשיטה מעמידות את המטופל בעמדת איש מחקר, החוקר את תפקוד גופו ודרכים להשפיע עליו. בתהליך זה המטופל נדרש לעבור מעמדת "הסובל הפסיבי" למצב פעיל שבו הוא לומד על עצמו, משיג שליטה בתפקודו הפסיכופיזיולוגי ורוכש טכניקות ומיומנויות לוויסות עצמי. 

    הכלים הנלמדים במהלך הטיפול מסייעים בהתמודדות עם מתחים, לחצים, דאגות, חרדות ועוד. 

    למי מיועד ביופידבק?
    - אנשים המתמודדים עם מצבי מתח ולחץ בחיים היום יומיים.
    - אנשים שסובלים מעוררות יתר כתגובה על לחץ. למשל, אם כניסת מנהל למשרדו, אדם העובד תחתיו יכול להגיב בהזעה או בהסמקה.
    - אנשים שסובלים מתשישות פיזית ונפשית כתוצאה מהתמודדות עם לחצים מתמשכים.
    - אנשים שסובלים מהפרעות חרדה שונות, פוביות ופאניקה.
    - הטיפול מסייע בריסון של התנהגויות תוקפניות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מקצועית

    רוי
    17/12/2011

    הייתי אצל פרופסור לפסיכולוגיה וספרתי לו על כל מה שרשמתי פה אבל התגובה שלו הייתה אחרת הנ"ל מסר לי שיש לי וכל זה קרה לך כתוצאה של הפרעת קשב וריכוז בילדות ולא אבחנו אותך עם היום הזה האם יש דבר כזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מקצועית - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    18/12/2011

    היי רוי,

    אני הייתי סומכת על ההתרשמות ועל דעתו של פרופסור לפסיכולוגיה שפגש אותך פנים מול פנים.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום