פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפקוד מיני למטופל בויפקס ומירו
    יוני
    07/10/2011

    שלום,
    לפני שבועיים התחלתי להשתמש בויפקס XR 150 ומירו 30 בגלל חרדות.
    בינתיים נראה שאין שום שינוי דרמתי אם כי אני ישן יותר טוב בלילה.
    הבעיה שלשמה אני כותב היא חוסר החשק המיני שתקף אותי ובנוסף אם יש כבר קצת חשק מאוד קשה לי להגיע לאורגזמה והזיקפה לא מלאה. מה שהופך את כל המין ללא "משתלם" עקב המאמץ הרב שמושקע בדרך לאורגזמה מול איכות האורגזמה הירודה.
    האם תפקוד המיני אמור להשתפר?
    אם כן תוך כמה זמן אני ארגיש שינוי?
    האם אני צריך לבחור בין חיי המין שלי לחרדות?
    בבקשה ענו לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפקוד מיני למטופל בויפקס ומירו - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/10/2011

    שלום ..לצערינו ויאפקס יכול לגרום לחוסר חשק מיני יכולות לגרום ל: ירודה בחשק ובמחשבות על מין, זקפה חלשה או העדר זקפה שפיכה מאוחרת (אצל גברים)ירידה בהנאה מאורגזמה' ,ובש בנרתיק בזמן עוררות (נשים) ,תופעות אלו מופיעות בכ 20-30% מהמשתמשים. אצל רובם זה חולף תוך 1-2 חודשים אבל אצל אחרים דורש שינוי תרופתי. תפנה למטפל שלך
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי????????
    יהודית
    06/10/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    למה לא עונים לי????????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי???????? - תגובה

    שרון לויט
    06/10/2011

    היי שרה,
    מתוך שלוש מנהלות הפורום, רק אחת היא פסיכיאטרית המוסמכת לענות על שאלות בנושאי תרופות. לכן מה שנותר הוא להמתין לתשובתה...
    כל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגדלת מינון
    חרדה+דיכאון
    05/10/2011

    שלום
    רציתי לדעת איך לעבור מ 50 מ:ג סרנדה ל 100 מ"ג? האם לעבור דרך 75 מ"ג ולחצות את הכדור לחצי, או יש לעלות ל 100.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הגדלת מינון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגדלת מינון - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/10/2011

    שלום. כדי להתייעץ עם רופא מטפל לפני עליית מינון. באופן כללי כדי להעלות ל75 מג ולאחר ל100 מג.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריקנות - פרפקטציוניזם
    A
    04/10/2011

    לא יודעת אם זה הפורום המתאים לזה, אבל בכל זאת:

    אני מרגישה סוג של כלום כזה..לא משנה מה אני עושה..גם כשאני עסוקה,וגם כשאני עסוקה בדברים טובים כביכול..אני עדין מרגישה תמיד שחסר משהו,שיש איזה משהו שאולי איתו הייתי מרגישה פחות ריק מבפנים אבל אני חלולה..אני תמיד משווה את עצמי לאחרים,אף פעם לא מספיק מרוצה ממה שיש וממי שאני..גם כשהכל אמור להיות "בסדר" וכשאומרים לי שאין סיבה..אבל אני מרגישה בתוכי דיכאון גם אם לא כולם יודעים או רואים עלי..
    אני קונה מלא מלא דברים כדי למלא את הריק או לפצות על משהו,זה עוזר בהתחלה אבל אחר כך הכל בדיוק אותו הדבר..
    גם אם אקבל ציון בבחינה למשל,אפילו שעברתי אני אקנא באלה שקיבלו ציון יותר גבוה..
    גם אם אני נחשבת ליפה מאוד,אני תמיד אסתכל על רזות יותר עם יתרונות שאין לי..
    אני מקנאה גם בזוגות שנראים מהצד "מאושרים ואוהבים"...כי לי כבר הלב נשבר יותר מידי חזק,יותר מידיי...=(
    אני מרגישה גם שאין על מי לסמוך בעולם הזה...רק על עצמי,ובגלל זה אני מפחדת שגם על עצמי לא אצליח לסמוך..והתחושה הזאת נוראית..שאני לא אאכזב את עצמי..כי יש לי רק אותי,כביכול....
    אני לא מבינה את המהות של החיים האלה..כולם הרי מתים בסוף גם ככה,לא??
    לאחרונה גם תקפו אותי מחשבות על המוות ועל כך שאי אפשר להימלט ממנו ושזה סופו של כל אדם באשר הוא....
    אנשים מתים כל יום,כל יום מישהו מת...
    מוזר , אני ריקה מיואשת דיכאונית ובודדה...
    מי יוכל לעזור לי להשתחרר מהמועקה הזאת שלי שמלווה אותי יום אחר יום אחר יום..?

    תודה לכולם,בכל אופן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריקנות - פרפקטציוניזם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסה קצת לעזור

    פ.ק.
    06/10/2011

    היי
    לדעתי כדאי לך ללכת לטיפול פסיכולוגי, לברר על פסיכולוגית טובה וללכת. חבל על הסבל שלך ועל החיים שלך, זה לא ממש "כיף" להעביר את הזמן בצורה כזו. אני חושבת שאת צריכה לחזק את הביטחון העצמי שלך ואת האמונה שלך בעצמך. אל תתייאשי יבואו ימים טובים. תתייחסי אל עצמך יפה ובכבוד, תעריכי את עצמך ותטפלי בעצמך.
    שיהיה לך המון בהצלחה!!
    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנסה קצת לעזור - תגובה

    שרון לויט
    06/10/2011

    בהחלט מומלץ לפנות לטיפול. הטיפול המומלץ הוא שילוב של טיפול התנהגותי- קוגניטיבי עם טיפול תרופתי (אופציונלי). ישנם אנשים שמראים שיפור בסימפטומים גם ללא טיפול תרופתי.
    בנוסף, כדי לדעת האם את יכולה להיות מאובחנת כסובלת מדיכאון ומהי חומרתו, את יכולה למלא את שאלון הדיכאון של בק (ניתן למצוא גרסה עברית גם באתר זה).
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון אחרי לידה
    מ
    03/10/2011

    שלום

    ילדתי את בני השני לפני כשבועיים ומאז אני פשוט בדיכאון. בוכה המון, לא נקשרת לתינוק. לא מקלה עלי העובדה שבני הבכור כועס עלי ולא מוכן לדבר איתי או שאחבק אותו. אני לא יודעת אם זה דיכאון אחרי לידה או דיכאון זמני. אני לא יודעת אך להתמודד איתו כי קשה לי עם התינוק החדש שאני לא נקשרת אליו וגם ככה הבדידות בבית משגעת אותי
    עם מי ניתן לדבר? אך אפשר להתמודד עם זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון אחרי לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון אחרי לידה - תגובה

    שרון לויט
    06/10/2011

    שלום לך,
    נשים לאחר לידה נעשות פגיעות יותר לדיכאון, הן בגלל השינויים ההורמונליים והן עקב השינוי הגדול בחיים. חומרת הבעיה יכולה לנוע מתקופה של עצבות קלה או מתונה, שחולפת לאחר זמן קצר, להפרעה דיכאונית שיש לטפל בה. העניין די שכיח- מעל 50% מהנשים מדווחות על עצבות כלשהי לאחר הלידה, ו-15% מהנשים לאחר לידה סובלות מדיכאון קליני.
    בכל אופן, זו בעיה שניתן לטפל בה. הדבר החשוב ביותר הוא להיעזר במערכות התמיכה שמסביבך- בן זוג, משפחה, חברים וכו'. במצבים בהם אף אחד אינו זמין, ניתן גם להתקשר לער"ן, הזמינים 24 שעות ביממה. עלייך לזכור שברוב המקרים מדובר בתופעה חולפת (אולי זה ירגיע אותך). אם התופעה נמשכת מעבר לשלושה חודשים, או שחומרתה גבוהה במיוחד, ניתן גם לשקול טיפול התנהגותי- קוגניטיבי.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון
    (:
    02/10/2011

    שבוע שעבר,יום אחד ניכנסתי לדיכאון .
    אצלי בדרך כלל,אני ניכנסת לסוג של דיכאון שעובר .
    זאת אומרת שאני יכולה להיות היום הכי מבואסת בעולם ומחר כבר לקום עם חיוך.
    שבוע שעבר,יום אחד פתאום הרגשתי ממש רע,בעיקר ביגלל חבר שלי,האקס שלי,לא יודעת אפילו איך לקרוא לו.
    פתאום לא רציתי לחיות בלעדיו.מה שרציתי זה רק אותו.
    לא יודעת מה קרה לי , לא היה לי אכפת מכלום.
    הסיפור איתו זה סיפור מסובך ...
    אבל באותו היום , לא יודעת מה חשבתי לעצמי , הלכתי למגירה של תרופות
    ומצאתי חבילה חדשה של כדורים נגד דיכאון וחרדה .
    לקחתי ... והבעיה שלא לקחתי אחד , לקחתי בסביבות 20 .
    (דרך אגב הדוגמא לקחת כדורים באה מזה שראיתי את האקס שלי לוקח )
    לא יודעת , כתבתי לילדים שאני לא רוצה לחיות , ובקיצור לקחתי בסביבות ה20 כדורים.
    עברו עליי יומיים שאני כימעט ולא זוכרת אותם.
    רק מדברים שסיפרו לו , או מדברים שאני זוכרת בצורה מטושטשת.
    הבעיה שאני יודעת שזה יכול להרוס את הכבד, זה יכול אפילו להרוג ...
    אבל זה היה פשוט ראש בלי שום מחשבות ... שום דבר לא הפריע , וגם ישנתי הרבה ...
    ניראתי כמו מסוממת ... ואני זוכרת שעוד היה לנו טיול , וכול שניה נירדמתי , אני לא זוכרת אפילו איך הלכתי בטיול.
    ועכשיו אני מרגישה את הצורך שאני רוצה שוב לקחת , אבל אין לי יותר .
    אני יודעת שאם היה לי , היה לי את האומץ שוב לקחת ...
    השם של הכדורים זה Alprazolam

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    09/10/2011

    שלום לך,

    דרך בה את מנסה לפתור את הבעיות ביחסים עם החבר לא רק שלא מביאה לפתרון טוב אלא מסכנת את בריאותך ואת חייך. אני מאוד ממליצה לך ללמוד דרכים יעילות יותר לפתור את מערכת היחסים. יתכן ואת זקוקה ללמוד כלים, מיומנויות, כישורים שיעזרו לך להתמודד עם מצבים השונים של החיים. כלים אלה ניתן לפתח בסיוע של אנשי מקצוע (פסיכולוג /ית, פסיכותרפיסט / ית). פני לעזרה מקצועית!

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה
    יהודה
    02/10/2011

    שלום בן 32

    מחודש 06/11 אני סובל מחרדות בריאות (בעיקר לב) הייתי אצל כול הרופאים שיש בתחום עשיתי המון בדיקות והכול ברוך ה יצא תקין.

    החרדה לא עזבה אותי.

    בחודש האחרון יש לי חרדת מוות פתאומי ואני גם חולם על זה בלילה.

    אני לקוח בעצה של הפסיכאטר מיום רביעי סימבלאתה 60 מ"ג פעם ביום.

    האם התרופה הזאת יעילה למקרה שלי? ותוך כמה זמן היא משפיעה?

    מדוע בחודש האחרון זה עבר לשלב של חרדת מוות? ומדוע אני חולם על זה גם?



    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    09/10/2011

    יהודה שלום,

    באופן כללי, סימבלטה מיועדת לטיפול בחרדות. ההשפעה מורגשת במלואה כעבור כשבועיים עד 4 שבועות על המינון הטיפולי. לחרדה יש נטייה לשנות צורה ולהכליל את עצמה לתחומים שונים. התמודדות לא נכונה עם החרדה גורמת להתפשטותה והשתמרותה. אנחנו נוטים לחלום על דברים שמעסיקים אותנו ומטרידים אותנו ביום. אם ביום אנחנו מנסים להפעיל שליטה על מחשבות ורגשות, בלילה אין לנו יכולת לשלוט ולכן, הפחדים והרגשות האחרים משתחררים חופשי ללא שליטה.

    הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדה היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) עם ביופידבק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בחרדות
    יוני
    27/09/2011

    שלום רב,

    ה נני מטופל ברסיטל ב-20 מ"ג נגד חרדות מזה 7 שנים,ישנה הטבה אך איני יורד במשקל למרות שהנני עוסק בספורט,התרופה גורמת לי לתיאבון מוגבר,שאלתי?
    האם התרופה סורבון יכולה להוות תחליף לרסיטל לתקופה ממושכת? באם כן מה המינון שהנני אמור לקחת? והאם סורבון היא גם מעוררת תיאבון?

    בתודה מראש ושנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בחרדות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בחרדות - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/10/2011

    שלום. עלייה במשקל מהתרופות נוגדי דיכאון וחרדה מאוד אינדיבידואלית. עלייה במשקל עם רסיטל הינה תופעת לוואי ידועה.
    זה קורה מסיבות שונות: שינויים מטבוליים, עלייה במצב הרוח , גורמת לעליה בתיאבון וכו'.
    תפנה לדיאטנית ותעשה תוכנית של הרזייה. חשוב להמשיך פעילות גופנית . אני ממליצה לדבר עם פסיכיאטר המטפל.סורסבון פחות מומלץ כתחליף לרסיטל.
    בהצלחה
    אשמח לענות על שאלות נוספות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רטלין עם קלונקס
    עדי
    27/09/2011

    שלום רב,

    עקב ליקויי למידה אני לוקחת רטלין בבחינות. היות והשנה יש לי מבחנים קשים במיוחד,ולאחר מס' בחינות בהן לא ישנתי בכלל בלילה לפני המבחן, רופא המשפחה נתן לי מרשם לקלונקס,אותם המליץ לקחת רק בלילה לפני המבחן.רציתי לוודא, האם בטוח לשלב רטלין עם קלונקס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רטלין עם קלונקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    קפטן בר
    03/10/2011

    בתור מי שמכיר טוב את עולם הדיכאון והחרדה אני לוקח קלונקס רק בהתקף חרדה קשה ביותר ואני ממליץ לך לא לשלב את הכדור הזה ביום יום זה רע מאוד.. חשוב לציין שאני התמודדתי טוב והיום אני לא לוקח שום כדור ומצבי מעולה.. בהצלחה!..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רטלין עם קלונקס - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    09/10/2011

    שלום. אתה יכול לטול קלונקס כפי שהמליץ רופא משפחה. באופן כללי בשימוש יומיומית קלונקס וריטלין עלול לגרום לישנוניות יתר
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה אני עושה
    לא משנה
    25/09/2011

    חברה שלי מתנגדת לטפל וללכת ליעוץ אובחנה כבר כסובלת מדיכאון איך גורמים לה ללכת לא בעל כורחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה אני עושה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה אני עושה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/09/2011

    שלום לך,

    עקרונית, מאוד קשה לגרום לאדם שמסרב לקבל טיפול. נתין לנסות לשכנע להגיע להתיעצות פסיכיאטרית רק לפגישה אחת לא מחייבת. רק כדי לשמוע דעה מקצועית ואם היא לא תרצה לא תמשיך. ההנחה היא שרופא יבהיר מבחינה בצורה מקצועית חשיבות הטיפול. ניתן לנסות לפעול דרך רופא משפחה. לעתים קרובות אנשים משתכנעים יותר בקלות לקבל עזרה מרופא משפחה מאשר מפסיכיאטר. רופא משפחה יאבחן מצב של דיכאון, יתן טיפול תרופתי ברמה של עזרה ראשונה וימליץ על המשך מעקב אצל רופא פסיכיאטר.

    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    לא משנה
    04/10/2011

    היא אובחנה והתחילה טיפול תרופתי ראשוני והיא מתנגדת להמשיך מתוך אשליה שאין לה שום בעיה ואני לא יודעת איך לפקוח לה את העינים שתעזור לעצמה אפילו בטיפול פסיכולוגי מה אני עושה בכל אופן
    תודה בכל אופן על התגובה הקודמת פשוט יש לה יותר פחד מרופא וכל הקשור אליו מאשר מפסיכיאטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו... זקוק לעזרה מידית. תודה
    אייל
    23/09/2011

    מצבי אינו טוב בכלל . מטופל תרופתית בלפונקס 400 בנוסף מרוניל . ואני מאוד סובל יש לי סכיזופרניה וocd קשה ומסובך במיוחד .
    נורא קשה לי מאוד עם האובססיביות האלו נורא כואב וסובל . הייתי כ-10 חודשים בטיפול קוגנטיבי שעזר חלקית אך הרגשתי שאני לא מדבר מספיק על הבעיות שלי ולמרות השיפור שחל אצלי אז עזבתי את הטיפול הקוגנטיבי לטובת טיפול אחר ואני מאוד רוצה לחזור למטפלת שלי הקודמת כאילו. ואיני יודע מה ואיך להחליט .
    אנא עיזרו לי כי המצב שלי אינו טוב . הסבל באוסידי הינו מאוד קשה .
    אציין שאין לי כסף לטיפולים יקרים כמו שלוקחים בשוק .
    אודה לכם באם תתיחסו להודעתי זו .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הצילו... זקוק לעזרה מידית. תודה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    23/09/2011

    שלום לך,

    נסה לשלב טיפול בביופידבק. במהלך הטיפול תוכל ללמוד טכניקות של הרגעה והרפיה שיעזרו בהתמודדות עם ה OCD.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה דר אירנה

    אייל
    25/09/2011

    אך הרופאה שלי דחתה טיפול בביופידבק בגללש ייש לי סכיזופרניה + אוסידי .. האומנם כן??
    אודה לך על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה דר אירנה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/09/2011

    אייל שלום,

    מבחינה קלינית ומחקרית ביופידבק יכול לעזור.

    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החבר מתבודד בגלל הדיכאון
    אביטל
    21/09/2011

    כל פעם שהדיכאון של החבר שלי מחמיר (הוא מטופל בתרופות שלא כל כך משפיעות) הוא מתבודד ומסרב להיפגש.
    האם במקרים כאלה אני צריכה לשכנע אותו להיפגש בשביל לעודד אותו (מה שעשיתי מספר פעמים), או להניח לו לנפשו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החבר מתבודד בגלל הדיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החבר מתבודד בגלל הדיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    23/09/2011

    עדיף שלא לוותר לו. עם זאת, לא כדאי לריב וללחוץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מימה נובע דיכאון
    עופרי
    20/09/2011

    שלון רב אני בן 27 ואני נכנסתי לדכאון של דיכדוך ומועקה רציתי לדעת איזה פיתרונות אפ שר לטפל בזה ומימה בה דיכאון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מימה נובע דיכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מימה נובע דיכאון - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    23/09/2011

    שלום לך,

    לדיכאון יכולים להיות גורמים שונים: גנטיים, כימיים, ביולוגיים, פסיכולוגיים ועוד. דיכאון הוא קשת רחבה של מצבים ועל מנת לאבחן סוג של דיכאון וממה הוא נובע נדרש אבחון מקצועי ומעמיק. אני ממליצה שתמנה לאנשי מקצוע. מידע מקצועי על דיכאון, סיבות ודרכי טיפול ושאלונים לאבחון עצמי ניתן למצוא באתר של מיינד קליניק.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת טיפול באפקסור
    יהודית
    18/09/2011

    לפני שמונה שנים בשל התקף דיכאון ראשון טופלתי למשך שנה באפקסור. הרופא החליט לסים את הטיפול . בסיום הטיפול ממש הרגשתי בריאה. כעבור שלוש שנים חזר שוב התקף קשה והאפקסור לא הועיל. מקריאה במאמרים אני מבינה שהכדורים אינם מרפאים ובהפסקת טיפול הסימפטומים חוזרים אם כך למה הופסק לי הטיפול?ניגרם לי נזק קשה ביותר כיום אין שום כדור שמועיל לי .ניסיתי את כל מיגוון התרופות ואני ממש אובדת עצות שלא לדבר על הרופאים שלא יודעים מה להציע לי . האם יש לכם רעיון כיצד אפשר לעזור לי? מצבי אנוש ומתדרדר מיום ליום. בבקשה עיזרו לי אני מתחננת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת טיפול באפקסור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת טיפול באפקסור - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    23/09/2011

    שלום לך,

    שווה לבדוק טיפולים לא תרופתיים כגון: גרייה מגנטית למוח TMS, נזעי חשמל ECT.

    תרגישי טוב,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה ...
    אור25
    16/09/2011

    היי,
    אני בת 25 מאז שאני זוכרת את עצמי פחדתי מדברים שונים . לפני כמעט 4 שנים התחילו התקפי חרדה והפחדים רק התעצמו עם בונוס של פחדים חדשים בעוצמות מטורפות.
    מאז עשיתי טיפולים כמו רפלקסולוגיה cbt ולפני חצי שנה התחלתי קאוצינג לשינוי דפוסי חשיבה . אני לא מבחינה בשינוי ולכן זה מוביל אותי לשאלה..
    האם יש מישהו בעולם הזה שנרפא לגמרי מהחרדות וההתקפים , או שאני צריכה לקחת נשימה ארוכה ולהבין שזה התיק שלי לכל החיים ולחכות למוות שיגאל אותי מיסורי ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה ... - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    23/09/2011

    שלום לך,

    נראה שאת מנסה לעזור לעצמך ועושה הרבה דברים. ניתן להכחיד חרדות לגמרי. הדרך היעילה ביותר היא לשלב טיפול תרופתי (SSRI) ו CBT עם ביופידבק. אל תוותרי. את לא חייבת לסבול. לכי בדרך שהוכיחה את עצמה כהכי יעילה מבחינה קלינית ומחקרית בארץ ובעולם!

    אשמח לענות על כל שאלה,
    בהצלחה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום