מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון וחרדהא.א.א.05/09/2011
שלום רב!
אימי בת 76 מזה כשנה סובלת מדיכאון וחרדה .טופלה בכל התרופות האפשריות כגון ציפרלקס ,קלונקס ג'ליקס ואבן, ויפאקס ,מירו, סימבלטה ועוד כרגע אנני זוכרת לפני כשנה עברה ניתוח כריתת אונה בבלוטת התריס . אציין כי בבקורת תפקוד הבלוטה תקין ואינה זקוקה לטיפול תרופתי.אך מצב הדיכאון בו היא שרוייה אינו מאפשר לה לתפקד. מצב רוח מאוד ירוד החיוך נעלם .חוסר תיאבון ואי רצון לאכול.שלא נדבר על הרצון לחיות במצב הנוכחי.אנו אובדי עיצות פנינו למס' פרופ' הרופא המטפל, פסיכיטרים לא הגענו לטיפול בו היא תהייה מאוזנת. היא מגדירה כי הפכה לעכבר מעבדה וכל הניסיונות לעזור לה עלו בתוהו.כיום מקבלת 60מ"ג סימבלטה בבוקר + לוריבן הרופאה נואשת ואמרה שתנסה לשלב קלונקס לסירוגין עם הלוריבן ובערב לפני השינה 30 מ"ג מירו.כל יום הסיוט נמשך היא טוענת שאינה יכולה לנשום ומרגישה כהגדרתה כי סוחבים לה את הנשמה.אנו מאוד רוצים לעזור לה , ואיננו יודעים למי עוד אפשר לפנות ומה עלינו לעשות על מנת שהחיוך וכמובן התפקוד ישוב אליה בחזרה.אשמח לקבל את תגובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיכאון וחרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל07/09/2011שלום לך,
אפשר לנסות טיפולים לא תרופתיים בנוסף לתרופות. למשל, טיפול בגרייה מגנטית למוח TMS, נזעי חשמל ECT, פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפונקס .. הצילו -- דחוף--אייל05/09/2011
שלום המצב שלי לא טוב .בחצי השנה האחרונה התחלתי ליטןל לפונקס כביררת מחדל בלשון המעטה וזה עושה לי יציאות קשות ואם בכלל יצא פעמים ןימים שלמים ללא יציאה ואני מרגיש מנופח אהנא עיזרו לי וניסיתי כל מיני תרופות סבתא למינהם וגם לאעקסדין אך ללא שיפור עזרו חליי תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפונקס .. הצילו -- דחוף-- - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן07/09/2011שלום. תדבר עם רופא מטפל ורופא משפחה . הם יכולים לעייץ לך דברים נוספים כדי לטפל בבעיתך
תרגיש טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה בילדיםליאורה שטיינר05/09/2011
הילדה שלי בת 12 ילדה רגישה ופחדנית. התחילו לה חרדות שבו היא מרגישה בחילות, פחד. לא מצליחה להסביר מה גורם לכך. לדעתי היא פוחדת שיקרה לה משהו במצבים מסויימים. זה משפיע על חיי היום יום שלה. האם טיפול פסיכולוגית זה מומלץ או עדיף טיפול בסוג אחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה בילדים - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל07/09/2011ליאורה שלום,
מומלץ מאוד טיפול התנהגותי - קוגניטיבי (CBT) משולב עם ביופידבק. שתי הגישות הוכיחו את עצמן כהכי יעילות מבחינה קלינית ומחקרית בארץ ובעולם. כלים שרוכשים במהלך הטיפול עוזרים בהתמודדות העכשיוית ומסיעיים למנוע חזרתיות של החרדה בעתיד.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקפי חרדה קשים.ב'05/09/2011
שלום, אני סובלת מהתקפי חרדה מגיל 18 ,(היום אני בת 23). בגיל 18 התחלתי טיפול של ציפרלקס בהצעת פסיכיאטר. הציפרלקס מאוד עזר. חשוב לציין שההתקפי חרדה בגיל 18 היו נסבלים פחות או יותר ולא היו על בסיס קבוע.
לאחרונה בחודשיים האחרונים התקפי החרדה הפכו להיות בלתי נסבלים. פוטרתי מהעבודה עקב כך שהיו ימים שלא היתי מסוגלת לצאתמ הבית ולכן לא הגעתי לעבודה. אני כרגע מחוסרת עבודה. לפני כ-שבועיים התחלתי טיפול של ליריקה 100 מ"ג +ציפרלקס 20 מ"ג בהמלצת פסיכיאטר. מרגישה כבר שינוי לטובה אך עדיין יש התקפי חרדה פה ושם שאינני מצליחה להתמודד איתם . נורא קשה לי לשכנע את עצמי בזמן התקף שזהו רק התקף נפשי ולא פיזי. זה מרגיש לי מאוד פיזי. דפיקות לב בקצב של כ-150 פלוס מינוס. הזעה. הידייים קרות.רעד. קשה לי לדבר. ואחרי התקף שכזה נופלת עלי תשישות וחולשה נוראית. אני מחפשת כרגע טיפול פסיכולוגי-התנהגותי שיוכל לעזור לי בנוסף לתרופות.אשמח אם תמליצי לי.זה מאוד דחוף.תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התקפי חרדה קשים. - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל07/09/2011שלום לך,
ראשית, חשוב לציין שאת מאוד צודקת, התקף חרדה בא לידי ביטוי גם בסימפטומים גופניים שהם מאוד אמיתיים, מוחשיים וממשיים מאוד לא נעימים וגם במחשבות שלעיתים קרובות מאוד מעצימות את התחושות הגופניות. הדרך הטובה ביותר היא לשלב תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) וביופידבק.
את יכולה לפנות למרכז לטיפולים מתקדמים "מיינד קליניק" בתל אביב. נשמח לעזור.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סדר בבלגן SSRי05/09/2011
בן 43 כבר כשנתיים פלוס (אבל מי סופר) מתחמק מהנחיות רופאת המשפחה לגבי לקחית SSR למינהם (לפני 10 שנים לקחתי אפקסור לתקופה של 10 חודשים והפסקתי לבד עקב תופעות לואי)-ומאז אני אנטי אנטי - אולם בשנתים שלש אחרונות עקב בדיקות רפואיות (אסמה וכו)-חזרו חרדות ומחשבות (וכמבון כל תופעות הלואי -סיחרור,דפיקות לב,נימול,- רופאת המשפחה אמרה "סתם אני סובל" ללכת לפחות לטיפול קוגנטיבי.
שאלתי האם בכל הכדורים הללו קיים כדור "לייט" או בעל ההשפעה הקטנה ביותר.
האנטי שלי בעצם נובע מקריאת התגובות באתרי האינטרט של חרדות ופסכיטריה ונראה שכל מי שמתחיל במעגל הזה אינו מפסיק - מחליף מינון,מחליף כדור ,חוזר ,בא ,תופעות לואי,חוסר חשק וכו
והכי גרוע תלות.
האם אפשר להתחיל בקטן לבדיקה נניח חודש חודשיים (אני יודע שההשפעה רק לאחר 3-4 שבעות)
ובכל זאת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סדר בבלגן SSR - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל07/09/2011שלום לך,
הדרך הטובה ביותר לטפל בחרדות היא לשלב טיפול תרופתי (למשל, SSRI) ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT) עם ביופידבק. במצבים של חרדה ברמה נמוכה עד בינונית ניתן לטפל ב CBT וביופידבק בלי תרופות. אך התהליך יותר קשה ויותר ממושך.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה בהמשך לתשובהיהודה04/09/2011
תודה על התשובה.
אשמח לקבל הסבר למה אני גם חולם על זה?
תודה על הכול!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה בהמשך לתשובה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל04/09/2011יהודה שלום,
אנחנו נוטים לחלום על דברים שמטרידים אותנו במהלך היום, דברים שאנחנו חושבים עליהם, פחדים וחרדות וכו׳.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדהיהודה04/09/2011
שלום בן 32
אני סובל בחודשיים האחרונים בחרדת בריאות (בעיקר לב)
אחי צעיר, ואבי עברו צינטורים.
ראוי לציין שעברתי בדיקות מקפיות והכול ברוך ה יצא תקין.
בשבועיים האחורנים נכנס לי פחד מוות שפתאום אני יתמוטט למשל.אניהרבה חושב על זה
לפני כמה ימים חלמתי שאני אומר לעצמי שעוד כמה זמן יקרה לי מוות.
האם זה מצוי מה שקורה לי?
ולמה זה מופיע בחלום? זה מלחיץ אותי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל04/09/2011יהודה שלום,
בעקבות אירועים שעברו קרובי משפחתך התפתחה אצלך חרדה לבריאותך ובעיקר ממוות פתאומי ומאירוע לב. החרדה לא עוזבת אותך לא ביום ולא בלילה. חרודות הינה תופעה שכיחה ביותר וכלל אנושית. כל אדם מפחד ממוות וממחלות. אלה הם הפחדים הכי בסיסיים של רוב האנשים. הבעיה מתחילה כאשר החרדה מופיעה בעוצמה גבוהה, מגבילה אותך, פוגעת בתפקודך התקין ופוגעת באיכות החיים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדה היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). מומלץ לשלב גם טיפול בביופידבק. חשוב לציין כי החרדות שלא מטופלות נכון נוטות להתרחב להתפשט על תחומי החיים. לכן, חשוב מאוד לקבל את הטיפול היעיל והמתאים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוויה קשה
מלי קמחי04/09/2011היי...החרדה שלך מאוד טיבעית ומובנת. חשוב תדבר עלייה ותיתן לה מקום. חרדת מוות זה משהו שרוב בני האדם חווים אך כאשר יש טריגריים כמו אדם קרוב שחולה זה יכול להתפרץ. בטיפול פסיכודרמה המטופלים חווים את באופן פרואקטיבי ובאון כזה קל להם יותר להשתחרר מהפחדים שלהם. אני ממליצה בחום.
מלי קמחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נרדילשקד02/09/2011
חולה בדיכאון טיפול תרופתי בנרדיל בטעות לקחתי 2 כדורי טרמדקס מרגישה מאוד לא טוב האם נגרם לי נזק בלתי הפיך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נרדיל - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן03/09/2011שלום. לא מומלץ לקחת נרדיל וטרמדקס. מפעם אחד לא נגרם נזק אך לעתיד תדברי עם מטפל שלך.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול במגנטיםרן31/08/2011
האם ניתן לקבל טיפול במגנטים במקביל לטיפול התרופתי
היכן ניתן לקבל טיפול כזה (גם פרטי)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול במגנטים - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל31/08/2011רן שלום,
תפנה למייבש קליניק. נשמח לעזור.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתחרן31/08/2011
אני סובל מדיכאון קליני מטופל בתרופות
נראה לי שהבעיה העיקרית שלי ואולי רק היא זה המתח שלא מרפה ממני
נראה לי שאם יפסק המתח המשתק אני יחזור להיות מאושר
האם יתכן שהתרופות אצלי משפיעות רק על דיכאון ולא על מתח?
האם התרופות משפעיות על דיכאון ומתח באותו זמן?
האם יש טיפול שמטפל יותר במתח ?
אני נוטל אסיבל בוקר וערב זה לא עוזר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר yhpuk bpah
מלי קמחי31/08/2011רן...האם נמצא גם בטיפול נפשי רגשי?
אני ממליצה לך לטפל בעצמך גם על ידי טיפול רגשי ולא רק על ידי תרופות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתח - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל31/08/2011רן שלום,
טיפול תרופתי נכון אמור חיזור גם לסימפטומים של מתח. אתה נוטל תרופות הרגעה שלא עוזרות לך. אני ממליצה קודם כול לבחון מחדש את הטיפול התרופתי. שווה לקבל חוות דעת שניה מרופא אחר. בנוסף, אפשר לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית עם ביופידבק.
אשמח לענות על שאלות נוספות,
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסטו - תופעות לוואיעופרה31/08/2011
התחלתי טיפול באסטו לפני 10 ימים. ביומיים הראשונים רבע כדור, ביומיים הבאים חצי כדור, וכבר מעל שבוע כדור שלם.
תופעות ההסתגלות שהרגשתי הן בחילה ויובש בפה, אך ביומיים האחרונים אני סובלת מגירוד עז, בעיקר באף ובאוזן (בפנים).
רופא בקופ"ח הציע שאפסיק לקחת את האסטו כדי לראות אם גם הגירוד יפסק.
אשמח לחוות דעתך - האם זו תופעת לוואי או תופעת הסתגלות מוכרת שאמורה לעבור, או שבאמת עדיף שאפסיק לקחת את התרופה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זו שאלה, אשמח אם תוכלו לענות
עופרה31/08/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזו שאלה, אשמח אם תוכלו לענות - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן04/09/2011שלום. אני כן ממליצה להפסיק את הכדור ולהמתין ולראות האם זה עובר. בכל מקרה תפנה לרופא המטפל שלך
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחלתי טיפול בפבוקסילאור30/08/2011
שלום רב,
התחלתי טיפול בפבוקסיל ועקב ריבוי תופעות לוואי אני לוקחת רק רבע כדור
של 50 מ"ג ועולה ברבעים לאט לאט ... (שנעזרת בקלונקס כשממש קשה לי
עם תופעות הלוואי הכוללות מעי רגיז ועייפות או נדודי שינה וכדומה).
עד לאיזה מינון אפשר להגיע עם הפבווקסיל -בטיפול במצב של חרדה?
ואיך יודעים כשנמצאים במצב הרצוי ואפשר לעצור את העליה במינון?
אני בת 54.
אודה להתייחסותכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התחלתי טיפול בפבוקסיל - תגובה
ד''ר אלונה גוברמן03/09/2011שלום. מינון המומלץ של פבוקסיל בין 100-300 מג. זה תלוי בסוג של הפרעה, השפעה, תגובה, מצב קליני , גיל, מצב בריאותי וכוי.
תדברי עם מטפל שלך
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדהיהודה30/08/2011
שלום
בן 32 נשוי + 3
בחודשים האחרונים יש לי חרדת בריאות בעיקר לב.
זה נובע מסיפור משפחתי שאבי בן 62 עבר צינטור לב.
ואחי בן 39 שאני מאוד קשור אליו עבר צינטור.
מאז כול כאב קטן בגוף אני חושש מלב או ממחלה מסוכנת.
ואז המחשבות שלי גורמות לי לפחד ממות פתאומי.
בלילות האחרונים אני חולם על זה כול לילה . ושאני מדבר לעצמי
בחלום שחס וחלילה יקרה לי משהו נורא בעתיד (מוות וכ"ו)
מה לעשות? והאם זה שכיח מה שקורה לי?ומדוע אני חולם על זה בלילה? זה מלחיץ אותי
תודה על הכול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל02/09/2011יהודה שלום,
בעקבות אירועים שעברו קרובי משפחתך התפתחה אצלך חרדה לבריאותך ובעיקר ממוות פתאומי ומאירוע לב. החרדה לא עוזבת אותך לא ביום ולא בלילה. חרודות הינה תופעה שכיחה ביותר וכלל אנושית. כל אדם מפחד ממוות וממחלות. אלה הם הפחדים הכי בסיסיים של רוב האנשים. הבעיה מתחילה כאשר החרדה מופיעה בעוצמה גבוהה, מגבילה אותך, פוגעת בתפקודך התקין ופוגעת באיכות החיים. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרדה היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). מומלץ לשלב גם טיפול בביופידבק. חשוב לציין כי החרדות שלא מטופלות נכון נוטות להתרחב להתפשט על תחומי החיים. לכן, חשוב מאוד לקבל את הטיפול היעיל והמתאים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מסכנה אין לי פיתרון אני בסבלשקד29/08/2011
אני חולה בדיכאון עמיד כבר יותר משלוש שנים כל הגוף שלי נהרס הרגליים שלי התקצרו וכך גם הצוואר וזרועות הידיים לאחרונה חלה הרעה במצבי הרגל השמאלית שלךי כואבת בעקבות כאב גב אני לא מגיבה לשום תרופה זרועות הידיים והצוואר כואבות נורא אני לא ישנה בלילות בכלל לא מצחצחת שיניים וכואבות לי השיניים לוקחת נרדיל שלא משפיע עליי כל הגוף כואב נורא לא מסוגלת להסתכל על הרגליים שלי שהתקצרו עד מאוד כואב לי לשבת או ללכת מפחדת למות חושבת על המוות יש לי 6 עד 7 יציאות בשירותים כל יום אין לי תקווה בכל נשימה מועקה וייסורים על כל הגוף שהתקצר כואבות לי הבירכיים כל הגוף כואב נורא יש לי גירוד בכל הגוף אבל אין לי פריחה לא יודעת מה לעשות שוכבת או יושבת כל היום ונאנקת מכאבים בגב ובצוואר אני מסכנה לא יושנת בלילות בכלל מפחדת למות מה עושים כדי לחיות ? אני לא יכולה אף פעם לקבל את הגוף שלי שהתקצר עד מאוד זה מועקה לכל החיים שלי קשה לי לחיות ואני מפחדת למות אין לי הפסקה כי אני לא יושנת מה אני יכולה לעשות איך להינצל הכדורים נגד דיכאון לא עוזרים בכלל אני מפחדת מפחדת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מסכנה אין לי פיתרון אני בסבל - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל31/08/2011איה שלום,
צר לי מאוד לשמוע על הסבל הרב שאת חווה. אני מאוד ממליצה לבדוק את הטיפול התרופתי. ככול הנראה, את לא מאוזנת מבחינת התרופות. אפשר לפנות לפסיכיאטר אחר על מנת לקבל חוות דעת שני. לגבי הטיפול התרופתי. בנוסף, מאוד מומלץ לשלב תרופות ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
שקד31/08/2011האם יכול להיות שאף תרופה לא תוציא אותי מהדיכאון ושאני יישאר ככה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתאמין....
מלי קמחי31/08/2011אני לא רופא, אבל אני מאמינה שתמצא תרופה שמתאימה לך.חשוב גם לשלב טיפול רגשי נפשי.
בהצלחה
מלי קמחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל31/08/2011צריך למצוא את התרופה המתאימה. לא להתייאש ולהמשיך לחפש את התרופה ואת המינון הנכון. שווה לקבל חוות דעת נוספת מפסיכיאטר אחר.
תרגישי טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת מדיכאון, אי שקט וחרדותמיכל29/08/2011
הנובעים מחרדת נטישה שמלווה אותי מילדות בגלל אבי וכרגע משפיעה על קשר זוגי שלי.
כל הזמן דמעות בלי סיבה, לחץ, רעידות בכל הגוף, נדודי שינה, חוסר שקט וחוסר יכולת תפקוד בעבודה, אין יכולת להתמקד בשום תחביב או טלויזיה. ללא שום קשר למציאות.
אני נוטלת רגיעון אך לא עוזר לי, ןטיופ נפשי לא בא בחשבון בגלל סיבות כלכליות, מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובלת מדיכאון, אי שקט וחרדות - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל29/08/2011שלום לך,
אם את שוללת טיפול פסיכולוגי, אני יכולה להמליץ לך על טיפול תרופתי. תרופות נוגדות חדרה/ דיכאון מקבוצת SSRI יכולות מאוד לעזור לך להתמודד עם מצבך. פני לרופא פסיכיאטר.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשה לי...
מיכל12/09/2011החלטתי לפנות לפסיכולוג אחרי שתרופות לא מאוד עזרו לי, פניתי לפסיכיאטר, אני נמצאת בחרדות עצבים (רעד בגוף), חוסר יכולת לתפקד בעבודה ויכולת לישון כמו שצריך, כרגע אני בחיפוש אינטנסיבי, אינני מודעת למקור העצבים שלי, לא מובן לי המצב שלי לא יודעת למה.. אני רוצה להגיע לשורש הבעיה בעזרת פסיכולוג ובעזרה עצמית, רציתי לשאול איך עדיף לטפל בזה? לחיות בשגרה תמידית? זה לא מצליח לי, ביומיים האחרונים אני מגיעה חלעבוד ומרגישה גרוע יותר,מתחילה לרעוד ולבכות, החלטתי לעזוב שם לזמן מה ולסוע למשפחה בדרום כדי לנקות את הראש במיוחד שלפני פחות משבוע נפרדתי מחבר שלי (ועדיין אני לא בטוחה שהוא המקור לכל הבעיות שיש לי כרגע) האם זה נכון?? תנו לי עצה אני ממש אובדת עצות וממש קשה לי.. אני מרגישה שאני נופלת לתהום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מישהט שיענה לי
מיכל18/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה מישהט שיענה לי - תגובה
ד''ר אירנה נתנאל18/09/2011שלום לך,
הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא לשלב טיפול תרופתי אנטי דיכאוני וופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT.
מידע נוסף על התמודדות עם חרדות, דיכאון ועל טיפולים חדשניים ניתן למצוא באתר של מיינד קליניק.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

