פורום חרדה, דיכאון - טיפול לא תרופתי - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בקשה לסיוע
    רוני
    04/12/2011

    אני בן 24. אני מרגיש חרדות קשות ולחצים לא פשוטים. אין סיבה מיוחדת למצב הזה, פשוט ככה אני מרגיש. המצב הזה נמשך, לסירוגין, כשלוש שנים. כמובן שבמהלך פרק הזמן הזה היו לי תקופות טובות יותר ופחות. עם זאת, לאחרונה המצב לדעתי החמיר. אני גר באזור עירוני מאוד והדבר נראה לי משפיע, זאת מאחר וכאשר אני יוצא לטייל, או לאזורים פתוחים אחרים, המצב משתפר וחלק מהתסמינים נעלמים או פוחתים. חשוב לציין שהתחלתי לקבל טיפול לאחרונה אצל פסיכולוגית, שלא פסלה נטילת כדורים אנטי-דיכאוניים.

    גם אני לא פוסל את העניין, אבל חשבתי קודם לעבור לגור לתקופה קצרה באזור כפרי ולראות כיצד הדבר משפיע עליי. אולי זה יפתור את הבעיה שלי. כמו כן, אני מעוניין לטוס לטיול די ארוך במזרח הרחוק ואני מתלבט אם להתחיל את הכדורים כבר עכשיו. אני חושש שהתסמינים שציינתי יתקפו אותי במהלך הטיול. טיול אמור להיות כייף, ואני מאוד אוהב לטייל. עם זאת, קיים חשש גדול שאני אקלע למצב לא נעים שם. אינני יודע מה לעשות והעניין של לקחת כדורים במהלך טיול, שאמור להימשך כמה חודשים, נראה לי לא מתאים. אודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשה לסיוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה לסיוע - תגובה

    שרון לויט
    05/12/2011

    היי דורון,
    אני מבינה את החשש שלך, שמא הבעיה תופיע בטיול, ויהיה קשה להתמודד איתה שם. לדעתי, אולי כדאי לתת קודם כל הזדמנות לתהליך טיפולי כלשהו (אולי כולל תרופות), ולטוס רק כאשר תרגיש שליטה במצב. איני יודעת באיזו גישה אתה מטופל, אך מאוד מומלץ לטפל בבעיה בגישה התנהגותית- קוגניטיבית (CBT). לגישה יש שני יתרונות גדולים מבחינתך. ראשית, הטיפול הוא קצר מועד, וקרוב לוודאי שבעוד מספר חודשים כבר תוכל לטוס בתחושת ביטחון. שנית, חלק עיקרי בטיפול עוסק בהפחתת הלחץ מהסימפטומים עצמם, או "הפחד מהפחד". כשמדובר בחרדות ולחצים, החשש מהם רק מעצים אותם ומעלה לאין שיעור את הסיכוי להופעתם. כאשר המטופל לומד לא לחשוש מהחרדה שלו עצמו, וכן שהיא אינה מזיקה לו, חולפת בסופו של דבר וניתן להתמודד איתה- הפתרון כבר נמצא שם: הסיכוי שהיא תופיע פוחת בהרבה. נשמע, שאצלך הפחד מהופעת הסימפטומים הוא משמעותי.
    בנוסף, תרופות נוגדות דיכאון (המשמשות גם לטיפול ארוך טווח בחרדה) מתחילות להשפיע רק לאחר מספר שבועות מתחילת נטילתן, ויכולות להיות להן תופעות לוואי כגון: עייפות, פגיעה באונות וכו' (בכל תרופה יש לקרוא את העלון לצרכן). לכן, הייתי מציעה לחכות ולראות איך הן משפיעות עליך ואיך אתה מסתדר איתן. לעיתים יש צורך להחליף תרופה (תופעות לוואי, התרופה לא עוזרת מספיק) או לשנות מינונים, ועדיף להתייצב לפני טיול. בכל אופן, אין שום בעיה ליטול את התרופות במהלך טיול, מאחר שבטווח המיידי אין להן השפעה, ואנשים רבים עושים זאת. קח בחשבון שאת התרופה נוטלים במשך חודשים ובמקרים רבים גם שנים.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה??
    שרון
    04/12/2011

    בני בן 22 בשבועיים האחרונים נכנס לחרדה עקב אלרגיה שהיתה לו ומאז מתלונן על לחץ בעיניים הזעת יתר סחרחורות בחילות מרבה לבכות. מכאן מה עושים ?האם מדובר בהתקף חרדה?בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקף חרדה??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקף חרדה?? - תגובה

    שרון לויט
    04/12/2011

    היי רוי,
    כדאי לגשת לבירור רפואי קודם, מאחר שלתופעות בהחלט עלול להיות בסיס רפואי. חבל להחליט שזו חרדה בלי לבדוק זאת קודם. אציין כי התקף חרדה הוא מאוד מצבי, כלומר נמשך דקות (מעטות או רבות), ולאחר מכן חולף כלא היה. אם התופעות שבנך מתאר הינן מתמשכות, אין מדובר ב"התקף חרדה". אולי הן נובעות ממצב מתמשך של חרדה נמוכה יחסית (יותר נמוכה מזו שנחווית בהתקף חרדה).
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה בפריזמה פורטה
    עדי
    04/12/2011

    רציתי לשאול, במשך שנתיים לקחתי פריזמה פורטה, התחלתי שנה וחצי מכדור ליום, אחרי חצי שנה הורדתי לחצי כדור ביום, לפני כשבועיים הפסקתי בהדרגה לקחת את הכדור, רציתי לשאול מה התופעות לוואי? וממש ממש חושב..יש קשר לזה שבשבוע האחרון אני ממש חסרת מנוחה, חסרת שקט... לא יכולה לשבת דקה בשקט..סוג של היפראקטיביות קלה..זה ממש מתיש, זה קשור להפסקת הכדור? זה יעבור?
    המון תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה בפריזמה פורטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה בפריזמה פורטה - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    04/12/2011

    לעדי שלום. הפסקת תרופות שמשפיעות על המערכת שנקראת סרוטונרגית יכול לתת תופעות מהסוג שאת מתארת . כדי למנוע הופעתן צריך לעשות הפסקה מאוד הדרגתית, למרות שזלפריזמה "תופעות הפסקה" פחות אופייניים .
    אני ממליצה קודם כל להיות במעקב של פסיכיאטר המטפל. העניין הוא שכאשר מפסיקים את הטיפול התרופתי, סימפטומים של סימטומים של דיכאון וחרדה נוטים לחזור. על מנת למנוע הישנות של סימטומים מומלץ פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך CBT ניתן ללמוד כלים של שליטה שמאפשרים למנוע חזרתיות של סימפטומים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה!

    עדי
    05/12/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון תודה! - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    29/12/2011

    בהצלה
    אשמח לענות על שאלותך הנוספות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מכדור סימבלטה-הפסקת נטילתו
    גילי
    01/12/2011

    שלום, אימי נטלה במשך 6 שבועות כדור סימבלטה החלה ב 30 מ"ג והגיע ל 90 בהמלצת פסיכיאטרית. רופאת המשפחה מסרבת לאשר הכדור בטענה שאין היא זקוקה לו ועליה להסתפק בקלונקס 5 מ"ג פעמיים עד שלוש ביום(אמא לקחה במקביל גם 2 כדורי קלונקס ביום) השאלה כיצד להגמל??והאם אפשר לצרוך 3 קלונקס ביום(5 מ"ג)
    הרופאה ממליצה במקביל גם לקחת בערב כדור סרוול 25 מ"ג.
    זקוקים בדחיפות לעיצה כיצד להגמל מהסימבלטה כך שלא יגרם נזק!ולהוריד אם יש צורך מינון של הקלונקס. בתודה מראש לתשובה דחופה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מכדור סימבלטה-הפסקת נטילתו - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    04/12/2011

    לגילי שלום. הפסקת תרופות שמשפיעות על המערכת שנקראת סרוטונרגית יכול לתת תופעות הפסקה. כדי למנוע הופעתן צריך לעשות הפסקה מאוד הדרגתית.
    אני ממליצה קודם כל להיות במעקב של פסיכיאטר המטפל.
    לציין, שכאשר מפסיקים את הטיפול התרופתי, סימפטומים של סימטומים של דיכאון וחרדה נוטים לחזור. על מנת למנוע הישנות של סימטומים מומלץ פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית (CBT). במהלך CBT ניתן ללמוד כלים של שליטה שמאפשרים למנוע חזרתיות של סימפטומים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדכאון
    דניאל
    01/12/2011

    שלום אני נמצא בדיכאון עמוק עקב ההתקרחות שהגיעה פתאום וכל כך מהיר, נכון לעכשיו כל השיער שלי דליל עם מפרצים כשעד לפני 8 חודשים בערך לא הייתה דלילות כלל. התהליך קורה מהר מידי ואני לא מצליח לעכל אותו. אני מתבייש בעצמי, לא יוצא מהבית בלי כובע (אם אני בכלל יוצא כי זה לא קורה הרבה לאחרונה אין לי חשק), וגם שאני בבית אני שם עלי את הכובע של הקפוצ'ון כי אני מתבייש בעצמי.
    אני לא רואה סיבות להמשיך את החיים, אין מוטיב שיניע אותי.
    אני בוכה כל יום בחצי שנה האחרונה בערך, כשפעם זה היה קורה אולי פעם בחצי שנה.
    אם זה ימשיך ככה יש חשש גדול ביותר להתאבדות.

    אני לא יודע מה לעשות מצד אחד אני רוצה להמשיך את החיים ומצד שני אני לא מוצא סיבות שיניעו אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדכאון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדכאון - תגובה

    שרון לויט
    01/12/2011

    היי דניאל,
    שינויים גופניים קורים באופן טבעי לכולנו עם הגיל. מרבית האנשים לומדים, עם הזמן, להשלים עם שינויים אלה ולקבל אותם. זאת מתוך הבנה, ששינויים אלה אינם מורידים מערכם ואינם הופכים אותם לאנשים דוחים ולא אטרקטיביים. אולם, לאנשים מסוימים קשה לקבל שינויים אלה. אפשר לראות זאת ככישלון בתהליך של אבל. כלומר, לאחר אבדן של משהו מעצמנו אנחנו מתקשים לעשות את התהליך הנורמלי של התמודדות עם השינוי, הכרוך פעמים רבות בצער, ולבסוף השלמה איתו. בדרך כלל, הקושי לעשות זאת כרוך בבעיות של ביטחון עצמי, ערך עצמי, מתן משקל גדול והופעה חיצונית וכיוצא בזה.
    במקרים קיצוניים, הדבר אכן עלול להוביל לדיכאון ואף למחשבות אבדניות. ייתכן מאוד, שהמחשבות השליליות שלך, הקשורות בתופעת ההתקרחות, מכוונות למסקנה כי אין ערך לחיים ללא שיער, ולמעשה שיער מלא היא הסיבה היחידה לחיים. אופיין של המחשבות הללו הוא להתעלם מכל הסיבות האחרות האפשריות לחיים, שבאופן אובייקטיבי בהחלט יכול להיות להן משקל גדול יותר: משפחה, קריירה, זוגיות וכו'.
    לפיכך, יש לי שתי המלצות עבורך: האחת, לפנות לאיש מקצוע מהר ככל האפשר (כאשר יש מחשבות אבדניות לא רצוי להתמהמה), ורצוי מאוד שיהיה זה מטפל התנהגותי קוגניטיבי (CBT), אשר יעבוד איתך על המחשבות השליליות הללו, שמורידות לך את המוטיבציה להמשיך בחיים. ניתן גם לשלב טיפול תרופתי אם המצב חמור- תרופות אנטי דכאוניות, שיכולות לטפל גם במחשבות הטורדניות לגבי ההתקרחות.
    ההמלצה השניה היא לקרוא כמה שיותר על התופעה והטיפול בה. קריאת חומר בנושא יכולה גם לחזק אותך, על ידי הבנה טובה יותר של הבעיה, וגם לעזור לך להבין טוב יותר את הפתרון לבעיה, שהוא הטיפול שהצעתי. מילות החיפוש שיכולות להתאים הן טיפול קוגניטיבי התנהגותי בדיכאון, במחשבות אובדניות וב- BDD (ראה תשובתי ל"ונוס" בפורום זה).
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב עצום לאחר פטירת אימי
    סור
    30/11/2011

    אימי נפטרה לא מזמן, הייתה גרה אצלי וטיפלתי בה באהבה רבה. קשה לי מאוד עם חסרונה, אומנם אני אמא ל- 5 ילדים ומטופלת ברסיטל, אבל המחשבות על אמא לא עוזבות אותי, וקשה לי להאמין ולקבל שהיא איננה, אני בוכה ומתגעגעת אליה מאוד. לפעמיים אני שרה וצוחקת עם הילדים, אבל אני חושבת שזה לא בסדר. אני כן רוצה להמשיך לחיות ולהיות שמחה ואני יודעת שהזמן יעשה את שלו. איך ממשיכים הלאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב עצום לאחר פטירת אימי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב עצום לאחר פטירת אימי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/11/2011

    סור שלום,

    צר לי מאוד לשמוע על מוות אמך. היא מאוד חסרה לך, את בוכה, מתגעגעת אליה ומתקשה להאמין שהיא איננה. תגובתך היא מאוד אנושית, טבעית ונורמאלית. היא חלק מתהליך האבל. השנה הראשונה הכי קשה אך הזמן באמת עושה את שלו. ככול שהזמן יעבור הכאב ילך ויפחת. תני לעצמך לבכות ולהתגעגע. תני לעצמך זמן, שתפי בכאב קרובים וחברים, דברי על אמך, על הכאב, על החסר ועל הגעגוע. לעיתים קרובות מאוד, לדבר על כאב זה משחרר ומקל. במידה ותרגישי שאת מתקשה להתמודד לבד פני לעזרה מקצועית.

    אני מכול הלב משתתפת בצערך ושלא תדעי עוד צער,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שוב.
    הדס
    29/11/2011

    קודם כל.תודה לך על התגובה.אך יש משהו שלא הבנתי.מדוע כתבת שאני סובלת מקולות? אינני שומעת קולות.ומעולם לא שמעתי.לא אובחן לי אף פעם גם סכיזופרניה.אני מאובחנת כסובלת מאישיות גבולית.הרעשים שאני שומעת בדירתי הם אמיתיים.באמת הדירה מאוד ישנה.וגם זאת דירה מחולקת.לא הבנתי מדוע רשמת שזה קולות.אני לא אמרתי שזה קולות.רק השהדיבורים של האנשים או המוסיקה שאני שומעת מהדירה לידי מפריעים לי ומטרידים אותי עד כדי לפעמים לא לתפקד בתוך הדירה.אך לא קולות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום שוב.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שוב. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/11/2011

    מרב שלום,

    מתנצלת שכתבתי באופן לא מספיק ברור. לא כתבתי שאת שומעת קולות, ולא שאת סובלת מסכיזופרניה. הכוונה היא שתוכלי ללמוד כלים להתמודדות עם הרעשים, קולות של מוזיקה ודיבורים של אנשים אמיתיים, ממשיים ומוחשיים שמפריעים לך באופן אובייקטיבי. כלים אלה ניתן ללמוד באמצעות ביופידבק.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות לא מעטות...
    בת 23
    28/11/2011

    שלום,
    כבר בערך שנתיים יש לי דיכאון.
    רק לא מזמן התחלתי לטפל בזה ואפילו אושפזתי במחלקה פתוחה שם אובחנה לי הפרעת אישיות גבולית והפרעת הסתגלות, עם מאפיינים דיכאוניים וחרדתיים.
    אני לוקחת כדורים נגד דיכאון ועוד מעט אתחיל פסיכותרפיה.
    הבעיה היא שהכדורים (אפקסור) לא ממש עוזרים לי, אני חושבת. אני לוקחת אותם כבר בערך חודש וחצי.
    בנוסף, הם גורמים לי לחוסר תיאבון. הבעיה היא שזה מוצא חן בעיני, וגם כשאני רעבה, אני מנסה לא לאכול כדי לרזות. היום למשל אכלתי 2 עוגיות קטנות בבוקר כדי שאני יוכל לקחת את הכדורים, יוגורט עם תוספת פצפוצים, וחתיכת שוקולד.
    אני נמשכת רק למתוק ומסוגלת לאכול מעט מאוד.
    מאז שהשתחררתי (בערך 10 ימים-שבועיים) רזיתי 3 קילו. וכעט אני שוקלת 52 והגובה הוא 165.5 ס"מ.
    פתאום ממש מוצא חן בעיני להיות רזה וכיף לי לגעת כל הזמן בעצמות העגן שכבר התחילו לבלוט בתחתית הבטן...
    אף פעם לפניכן לא היו לי בעיות מהסוג הזה ותמיד הייתי אוכלת "הכל" בגבול בלי בכלל לחשוב על דיאטה...

    האם זה רק מהכדורים או שאני מתחילה לפתח הפרעת אכילה כלשהי?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות לא מעטות...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות לא מעטות... - תגובה

    שרון לויט
    29/11/2011

    שלום לך,
    הכדורים אמנם גורמים לך לחוסר תיאבון, ועדיין משקלך נחשב נורמלי. אולם, העובדה שאת מנסה לרזות ונהנית מהשליטה שהעניין מספק לך, יכולה להצביע על התפתחות של בעיה. נסי להתייעץ על כך עם הגורמים המטפלים בך, כדי למנוע הדרדרות להפרעת אכילה. אציין גם, שנשים רבות הסובלות מהפרעת אישיות גבולית מפתחות גם הפרעת אכילה, מאחר שדפוסי ההתנהגות המאפיינים הפרעת אכילה משרתים חלק מהרצונות ומהצרכים המאפיינים את הסובלות מהפרעת האישיות.
    בנוסף, אם הכדורים אינם עוזרים לאורך זמן, אפשר להתייעץ עם הפסיכיאטר לגבי שינוי המינון או החלפת התרופה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת......!

    בת 23
    30/11/2011

    תודה.
    התייעצתי עם הפסיכיאטר שטיפל בי במחלקה (הייתי בביקורת) וכל מה שהוא אמר לי זה שהכול תלוי בי... ושאם זה יתפתח להפרעת אכילה אז הטיפול יהיה במחלקה אחרת ויותר ארוך וכאילו אני צריכה להחליט אם להוסיף הפרעת אכילה לכל מה שכבר יש לי. וזה לא עוזר במיוחד... מה אני אמורה לעשות? אני יודעת שזה לא טוב ובטח לא בריא, אבל למה אני מרגישה כל כך מסופקת כשאני מצליחה להתגבר על הרעב?
    אני גם מרגישה שהקיבה שלי התכווצה ואני לא מסוגלת, גם אם ארצה, לאכול יותר ממעט מאוד. כיף לי אפילו עם החולשה שזה גורם לי. זה ממש חולני!! הבעיה היא שאני מודעת לזה אבל כאילו מוכרחה לא לאכול ולרזות.
    היום הייתי במסעדה עם ההורים ופשוט ירדו לי דמעות כשהייתי צריכה לאכול. אכלתי כל כך מעט וגם עם הכמות הזו היה בא לי להקיא...
    זה כאילו אני עושה נזק לגוף שלי בכוונה..! מה קורה לי?!
    אני כבר מיואשת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת......! - תגובה

    שרון לויט
    30/11/2011

    שלום לך,
    אכן, זו בעיה בירוקרטית לא קלה כשמדובר בטיפול במסגרת ציבורית- ולדעתי גם לא מוצדקת, עקב הקומורבידיות הרבה של שתי ההפרעות, כפי שציינתי. לדעתי, כדאי שבפסיכותרפיה שתקבלי בקרוב תתייחסו גם לנושא הזה ותראו ביחד אם אפשר להכניס אותו לתכנית הטיפול. להערכתי, הסיפוק שבהתגברות על הרעב קשור בתחושת השליטה שלך בגופך, ותחושת הכוח שיש בהתגברות על צורך חזק כמו רעב. הדבר יוצר תחושה של סדר בעולם, שנחווה פעמים רבות על ידי הסובלות מ- BPD ככאוטי וחסר סדר והגיון.
    בכל אופן, כדאי שתבקשי שהמטפל/ת שלך יהיה מטפל CBT ורצוי שיכיר את הטיפול ב- DBT, המותאם במיוחד להפרעת אישיות גבולית ולהפרעות ציר 1 הנלוות אליה. זו תהיה דרך קלה יותר ומותאמת יותר לשלב את כל הנושאים יחד.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    בת 23
    30/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מדוכאת מהמראה שלי
    ונוס
    28/11/2011

    אני אשתדל לא לחפור:
    אני בחורה בת 20, גוף פצצה, פנים אחרי הפצצה.
    האף שלי ארוך, העיניים בוהות מוזרות כאלה, הלחיים שקועות מאוד והלסת התחתונה בולטת החוצה ומאריכה לי יותר את הפנים.
    אני כל כך מדוכאת מזה, ואני מסתגרת רוב הזמן בחדר. אין לי כסף לניתוח אבל כנראה שאין ניתוח שיכול לעזור לי...
    עכשיו המשפחה שלי חופרת לי שאמצא את האהבה שלי. אני לא רוצה בכלל, אני נגעלת מעצמי ולא רוצה בכלל אהבה. יש לי קשר מצוין עם בעלי חיים ואת כל האהבה שבי אני נותנת להם, והם נותנים בחזרה וזה מספק אותי.
    השאלה שלי היא מה יהיה אם יום אחד אני אגלה שחייתי בטעות, והיה עדיף לי למצוא מישהו בגיל צעיר מאשר להוותר בלה ובודדה, כאילו למה שזה ישנה לי אז,
    עכשיו אני ממש לא מסוגלת, אני דוחה לגמרי ובדיכאון גמור מזה. אני סטודנטית למחשבים ויש ימים שמרוב באסה אני נשארת בבית (נפלו לי ככה כמה קורסים)
    מה אני יכולה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני מדוכאת מהמראה שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מדוכאת מהמראה שלי - תגובה

    שרון לויט
    28/11/2011

    היי ונוס,
    בשאלתך הראשונה את מעלה, למעשה, את האפשרות שלפחות חלק מהמחשבות שלך אינו נכון. לדעתי, יש סיכוי גבוה לכך. כלומר, ייתכן שאת מחמירה בשיפוט שלך את עצמך- קרוב לוודאי שיש גברים שעשויים למצוא אותך מושכת ולרצות להיות איתך לאורך זמן, בין אם את נראית טוב ובין אם לא. בנוסף, ייתכן מאוד שאינך נראית כה גרוע כפי שאת חושבת.
    כדאי מאוד לפנות לעזרה מקצועית- רצוי למטפל CBT, ואולי בשילוב עם טיפול תרופתי שניתן על ידי פסיכיאטר. התרופות שמטפלות בדיכאון ובאובססיה (ייתכן שהעיסוק במראה החיצוני הוא אובססיבי) הן אותן תרופות, ולכן הטיפול הוא בבחינת "תפיסת שתי ציפורים במכה אחת". מטפל CBT יעבוד איתך על המחשבות השליליות על עצמך, שגורמות לך לרגשות שליליים, וכן על ההימנעויות שקיימות בעקבות כך.
    אני ממליצה לך לקרוא, בשלב ראשון (אפשר לחפש בגוגל), על הפרעה שנקראת BDD (Body Dysmorphic Disorder), שייתכן שאת סובלת ממנה, וכן על דיכאון ועל טיפול התנהגותי- קוגניטיבי בשני סוגי הבעיות. הסובלים מהפרעה שציינתי מפתחים אובססיה כלפי חלק מסוים (או מספר חלקים) בגופם, בדרך כלל באיזור הפנים, ובטוחים שהוא מכוער מאוד ופוגם במראה החיצוני הכללי שלהם. מחשבות אלה גורמות למצוקה רבה, ויכולות לפגוע מאוד באיכות החיים. קשה להתגבר על בעיה זו לבד, ללא עזרה מקצועית, ולכן חשוב מאוד שתיעזרי באיש מקצוע. מעבר לכך, כדאי מאוד לנסות ולהמשיך בחייך, ולהיות פעילה כמה שיותר- מאחר שזה מאוד תורם למצב הנפשי, וכמובן לתפקודך ולעתידך.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מדוכאת מהמראה שלי - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    28/11/2011

    שלום לך

    אם הבנתי אותך נכון, את מצד אחד בחרת לוותר על חיפוש אהבה וזוגיות ומצד השני את מבינה שלהישאר לבד ובודדה זה לא מה שאת היית באמת רוצה עבורך. עיסוק בבעלי החיים הוא מספק אותך אך את מבינה שזו מן סוג של ברכה מהתמודדות מול המצאיות. המצב הרגשי שלך מתבטא בתסמינים של דיכאון ופוגעים בהתקדמות בלימודים. לפי מה שאת מספרת אני ממליצה לך קודם כול התיעצות עם רופאה פסיכיאטר. לדעתי, שווה לשקול תרופות אנטי דיכאוניות. בנוסף, כדאי לשלב טיפול תרופתי עם פסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. במהלך CBT תוכלי ללמוד כלים להתמודדות עם מצבך, למצוא את הדרך להרגיש טוב עם עצמך, להציב מטרות ולהתקדם לכיוונם, לשנות את התפיסות העצמיות שלך, תחזקי את ביטחון העצמי ועוד...
    חזקי אמצי!
    אשמח לענות על כל שאלתך
    בברכה, 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבות אובדניות ולא מדיכאון
    מיכל
    28/11/2011

    היי.
    האם מחשבות אובדניות יכולות ככה סתם לצוץ גם אם לא מרגישים בדיכאון?
    המחשבות רצות כל הזמן כבר שנים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחשבות אובדניות ולא מדיכאון - תגובה

    שרון לויט
    28/11/2011

    היי מיכל,
    מחשבות אבדניות יכולות להופיע גם אצל אנשים שאינם סובלים מדיכאון קליני. הדבר יכול לנבוע מסיבות שונות- טראומה קשה או גדילה בסביבה לא מתאימה בילדות, הפרעות פסיכוטיות, הפרעות אישיות, כאב או מחלה פיזית שקשה לשאת לאורך זמן ועוד. כדאי לברר עם איש מקצוע את המחשבות הגורמות לרצון שלך למות, וכך להגיע הן לאבחנה מדויקת יותר של מצבך, והן לפתרונו.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמרים בנושא?

    מיכל
    29/11/2011

    תודה על התשובה.
    האם ישנם מאמרים בנושא שאפשר לקרוא?
    האם ניתן לשלוח לך שאלה בפרטי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאמרים בנושא? - תגובה

    שרון לויט
    29/11/2011

    בוודאי, אפשר למייל- אסןר לי לתת קישורים לאתרים או מאמרים דרך הפורום.
    [email protected]

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות קשות מרעשים..
    הדס
    26/11/2011

    שלום.כבר כתבתי כאן בעבר.אני סובלת מהפרעת אישיות גבולית מספר שנים.בתקופה האחרונה .נוסף על החרדות מאנשים שיש לי.אני כל הזמן שומעת רעשים של אנשים .בדירתי.אני גרה בדירה ישנה.מחולקת.ואולי זאת הסיבה ששומעים עד כדי כך את השכנים שלי שבדירה ליד..אך הרעשים האלה מוציאים אותי מדעתי .מפחידים אותי.מאיימים עליי.אני מרגישה לא חופשייה בתוך הבית שלי.לא חופשייה להתקלח.לתפקד.מפחד שישמעו אותי.כל הזמן זה מטריד אותי החרדה ששומעים אותי.ואני א יכולה להפסיק לחשוב על זה.אני נכנסת לדיכאון עוד יותר.ורוצה רק לישון.אך גם לישון איני מסוגלת...
    איך אני אתמודד עם הפחדים האלה? אני מרגישה מאוימת מהשכנים בתוך הבית שלי.אינני יכולה לעבור דירה.אין לי כסף לדירה חדשה יותר.
    אני לוקחת טיפול תרופתי.ויאפקס ופרפנן 8 מג.כפי שסיפרתי כבר בעבר.אך לא עוזר לי להתגבר על החרדות האלה.זה נורא מטריד אותי...
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדות קשות מרעשים..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדות קשות מרעשים.. - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    27/11/2011

    מרב שלום,

    ראשית, אני מאוד ממליצה שתתיעצי עם הרופא המטפל שלך. יתכן יוש צורך לבדוק את הטיפול התרופתי. שנית, הדרך היעילה ביותר להתמודד עם החרדות ועם הקולות שכל כך מפרעים לך ופוגעים באיכות חייך היא לשלב טיפול תרופתי ופסיכותרפיה התנהגותית - קוגניטיבית CBT עם ביופידבק. במהלך CBT תכלי ללמוד כלים של שליטה, כלים של תגובה יעילה לרעשית, לקולות ועוד.

    אשמח לענות על שאלות נוספות,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום כולם
    סמיילי52
    24/11/2011

    שלום !
    יש לי בעיה - בזמן האחרון אני מרגישה שיש משהו שממש מטריד אותי ואני לא יודעת מה ושמתי לב שלאחרונה אני מתעצבנת מהר מאוד, אני כול הזמן צועקת, אני כול הזמן בוכה (גם עם אין סיבה מוצדקת כול כך בשביל בכי ),
    עייפה בטירוף, לא מרוכזת ומרגישה חוסר שקט אדיר -זה פשוט משגע אותי !!!
    יכול להיות שזה קשור לכך שאני בדיכאון ?
    ואם כן יש משהו שאני יכולה לעשות כדי להרגע ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום כולם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום כולם - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    24/11/2011

    שלום לך,

    על מנת להבין אם מדובר בדיכאון נדרשים תסמינים נוספים. באופן כללי, כדי להבין ממה את סובלת כדאי לעבור אבחון מקצועי ומעמיק. על מנת להתמודד עם תחושות שאת מתארת ביופידבק מאוד עוזר. כדאי ללמוד מיומנויות של שליטה עצמית, כלים של הרפיות וכלים של וויסות רגשות. כלים אלה ואחרים ניתן ללמוד בגישה התנהגותית - קוגניטיבית CBT.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה , שאלה

    סמיילי52
    25/11/2011

    האם יש טיפול התנהגותי-קונגניטיבי דרך קופ"ח או שאני צריכה ללכת פרטי ?
    תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה , שאלה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    25/11/2011

    לא ידוע לי. תבררי בקופה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    סמיילי52
    25/11/2011

    פסיכוטרפיסטים עושים אבחון דיכאון ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    25/11/2011

    כן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    סמיילי52
    26/11/2011

    קודם כול תודה רבה !
    אני יכולה ללכת לפסיכוטרפיסט (דרך קופת חולים) לאיבחון וטיפול סתם ככה, או שאני חייבת הפנייה ממשהו ?

    ויש לי עוד שאלה אחת - אם אני הולכת לפסיכוטרפיסט דרך קופת חולים (בריאות הנפש)
    אז זה יכול לעשות לי בעיות בהתקבלות לעבודה או צבא ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    שרון לויט
    26/11/2011

    היי סמיילי,
    על שאלתך השנייה כבר עניתי לך, ראי תגובתי בשרשור למטה.
    לגבי השאלה הראשונה, לפסיכותרפיסט את פונה בעצמך ולא דרך קופת החולים. קופות החולים רק מספקות לך רשימות של פסיכותרפיסטים שעובדים איתם, וזה אומר שאת יכולה לפנות למטפל מהרשימה, להגיד לו שאת חברת קופת החולים שעובדת איתו, והוא יגבה ממך מחיר מוזל בהתאם לתעריפי קופת החולים הזו. קופת החולים משלמת את ההפרש למטפל. שימי לב שמדובר במספר מוגבל של פגישות (השונה בין קופות החולים השונות), שלאחריהן המטפל יגבה ממך את התעריף הרגיל שלו.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה
    li
    22/11/2011

    לפני כשלוש שנים חוויתי התקף ראשון של חרדה ומאז מטופלת בציפרלקס המצב התייצב חל שיפור ואף למדתי לשלוט בהתקף שהתקרב אלי היום בשעה שאני אוכלת ומרגישה נהדר הרשתי שאינני יכולה לבלועביס נוסף כי אני נחנקת והיתה לי גם תחושת פחד נוראית בגוף יצאתי למרפסת לשאוף אויר אך עדיין ישנה תחושת מחנק וכאבי ראש האם מדובר בחרדה מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    22/11/2011

    שלום לך,

    תופעה שאת מתארת יכולה להיות קשורה לחרדה. אחת הדרכים להתמודד היא פשוט ללמוד לסמוך על הגוף ועל הרפלקסים האוטונומיים שלו. יתכן והקושי קשור באופן כללי לביטחון עצמי נמוך ויש צורך לחזק אותו. פשוט תמשיכי לאכול כמו כולם בלי לחשוב יותר מדי על מה מה שחווית. זה היה, עבר, יכול לקרות לכל אחד. כלים נוספים ניתן להתמודדות יעילה עם חרדות ניתן ללמוד בגישה התנהגותית - קוגניטיבית CBT. זהו טיפול קצר, ממוקד והוכיח את עצמו כהכי יעיל בטיפול בחרדות.

    אשמח לענות על שאלות נוספות
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוק לעצה..
    אייל
    22/11/2011

    שלום . מזה כשנה אני נוטל --לפונקס-- כמובן לפי המלצה של הרופא שלי .
    אך סובל מאוד מכבידות קשה ועייפות נורא חזקה . תופעות אלו מכבידות עליי את ההרגשה לקשה מאוד וזה פשוט בלתי נסבל .
    מה את מציעה לי לעשות .??
    תודה מראש אייל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוק לעצה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפונקס

    אייל
    24/11/2011

    שלום לכם !
    מחכה לתשובה על נושא --זקוק לייעוץ--
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוק לעצה.. - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    29/11/2011

    שלום. תנסה לחלק את נטילת הטיפול , לקחת מינון יתר בשעות הערב.
    האם אתה נמצא בטיפול פסיכולוגי? זה גם יכול להקל על רגשותך.
    תדבר עם מטפלך שלך. תרגיש טוב,
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר אירנה ..

    אייל
    29/11/2011

    אכן אני מטופל בשיחות אצל מטפל .. אך לא הבנתי מה עליי לעשות עם לקיחת הלפונקס .
    נוטל כ-400 מג בערב לפונקס .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר אירנה .. - תגובה

    ד''ר אלונה גוברמן
    30/11/2011

    שלום. המלצתי לך לחלק לקיחת התרופה במשך יום. לדוגמה 100 מג -בוקר, 100 מג-בצהר"ם ו 200 מג -בשעות הערב. תדבר עם מטפל שלך.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה בבקשה
    אחד
    20/11/2011

    אני בן 23
    סבלתי במשך שנים מדיכאון חרדות ואובססיות.
    הדחף המיני שלי בגיל 17 היה תקין.

    כהיום הדחף קלוש ביותר, וכמעט שאני לא מגיע לזקפה.
    אני מטופל בויפאקס XR 150 מ"ג .

    האם יש אפשרות שהדחף והזקפה הנורמלית יחזרו אלי ? או שנגזר עלי לחיות בכמעט אין אונות מוחלטת. (בקושי מצליח לשמור על זקפה כמה דקות ולגמור)

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה בבקשה - תגובה

    ד''ר אירנה נתנאל
    30/11/2011

    שלום לך,

    פגיעה בתפקוד המיני הינה תופעת הלוואי שכיחה ומוקרת למדי של ויפאקס. עם זאת, ישנם פתרונות שיכולים לעזור לשמור על הזקפה. יתכן ותכשירים כמו סיליאס, ויאגרה ואחרים יכולים לשפר את המצב. אני ממליצה על התיעצות עם הרופא המטפל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום