מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תה פטל, שמן קיקטל23/07/2012
שלום!
אני בשבוע 36. קראתי בפורומים על שתיית תה פטל/ טינקטורה של פטל או שתיית שמן קיק כאמצעי לחיזוק הצירים וזירוז הלידה בהתאמה.
האם תה פטל ושמן קיק בטוחים בכלל בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה פטל, שמן קיק - תגובה
דנה שפילמן23/07/2012לגבי שמן קיק איני יודעת.
לגבי עלי פטל- כדי לקבל אפקטיביות מדובר על חליטה של העלים 2-3 כוסות ליום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לקבל המלצה על תזונאית באיזורמאיה21/07/2012
רמת גן גבעתיים שעובדת עם קופ"ח מכבי ויש לה נסיון בתזונה לנשים הרות. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לקבל המלצה על תזונאית באיזור - תגובה
דנה שפילמן23/07/2012את צריכה לברר מול קופה"ח שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה במשקלנתי18/07/2012
אני בשבוע 23, עליתי עד עכשיו רק 3 קילו (התחלתי ממשקל 55 גובה 165) ועכשיו 58. אני אוכלת מסודר והולכת לחדר כושר, באולטראסאונד הרופא אמר שהעובר שוקל 550 גרם,האם יש סיבה לדאגה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה במשקל - תגובה
קרן גרינבלט רגב22/07/2012טוב שאת אוכלת בצורה מסודרת ואף מתאמנת.
העליה במשקל לא מדאיגה אותי, חלק מהנשים לא עולות הרבה בשלב זה של ההריון, יש רק צורך לבחון את תזונתך, ולראות שאת אוכלת מספיק לצרכי גופך המשתנים ולצרכי עוברך.
ממליצה לגשת לדיאטנית, אפילו באופן חד פעמי שתבחן את תזונתך
שיהיה בהצלחה בהמשך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חביתה וסלט במסעדהטל17/07/2012
שלום,
אכלתי אתמול במסעדה חביתה עם פטריות ובצל ופתאום ראיתי (אחרי שכבר אכלתי את הרוב) שהיו אזורים במרכז החביתה שהיו "רוטטים", לא מבושלים לגמרי. הפסקתי כמובן לאכול אך אני חוששת מהדבקה בסלמונלה או ליסטריה.
מתי מופיעים סימני המחלות, מהם, והאם - אם לא מופיעים סימנים- צריך ללכת לרופא מחשש שהעובר נדבק, ואצלי אין סימנים?
בנוסף- היה גם סלט ירקות, והבנתי שגם מירקות לא שטופים היטב אפשר להידבק? האם נכון, ומה סיכוי ההדבקה במקרה כזה?
תודה,
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חביתה וסלט במסעדה - תגובה
דנה שפילמן17/07/2012שלום טל,
יש סיכויי הדבקה אם כי נמוכים.
איני בקיאה בסימפטומים, אנא פני לרופא המטפל שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
טל17/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יין וסושידידי12/07/2012
שלום רב,
שמי דידי אני בת 34, ואני בהריון שני.
לפני שבוע גיליתי בשירותים גוש דם גדול והרבה דם אדום.
הייתי בטוחה שהפלתי והמשכתי בשגרת חיי.
לאחר שהדימום פסק הלכתי לרופא ולהפתעתי הוא אמר שזו הייתה הפלה מדומה ושהעובר תקין. וכרגע אני בשבוע 8.5.
הבעיה היא שאחרי שחשבתי שהפלתי, חזרתי לסורי מבחינה קולינרית ושתיתי המון יין ואכלתי סושי. האם זה יכול להזיק לעובר?
ואם כן האם יש דרך לבדוק את זה? לטפל בזה?
המון תודה על תשובתך,
דידי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יין וסושי - תגובה
דנה שפילמן12/07/2012שלום דידי,
זה יכול להזיק לעובר, אם ועד כמה אין לדעת ואין אפשרות לבדוק, למיטב ידיעתי.
אז קודם כל לחזור לשגרת ההריון מבחינת האכילה והשתייה.
פני לרופא שלך ושתפי אותו, אולי תהיה לו תשובה..
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהRE: יין וסושי
דידי12/07/2012תודה על התשובה המהירה.
הרופא לא ידע להגיד לי אם יהיה נזק ואמר שלדעתו לא. אבל זה לא מרגיע אותי.
מה שחשוב לי לדעת ולא מצאתי בשום מקום זה- איזה סוג של נזק יין או סושי יכולים לגרום לעובר בעצם?
ברגע שאדע מה סוג הנזק שעליו מדובר אמצא את הדרכים לבדוק את זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהRE: יין וסושי - תגובה
דנה שפילמן12/07/2012שלום דידי,
לגבי הסושי, הסכנה היא בהרעלה בגלל שהדג לא מבושל, כך שאם את מרגישה בסדר אז סביר להניח שלא קרה כלום.
לגבי היין, יש תסמונת בעוברים שנחשפו לאלכוהול שנקראת "תסמונת האלכוהול העוברית" כאשר הזמן הכי קריטי הוא החצי השני של הטרימסט הראשון להריון בו יש התפתחות מוח מואצת. אני מניחה שאם היתה השפעה, ניתן יהיה לראות חלק מהבעיות הגופניות כבר בסקירות בזמן ההריון. לגבי השפעה על המוח, יהיה ניתן לראות רק עם התפתחות התינוק לאחר לידתו.
זכרי כי פה אני מעבירה לך אינפורמציה יבשה, אל נא תילחצי יותר מדי כי גם לחץ משפיע על התפתחות העובר! קחי את הדברים מתוך העובדות שלהם, עשי את הסקירות והיי רגועה!
יש נשים ששתו במהלך כל ההריון ולא היתה שום בעיה לעובר! מכיוון שכל אישה/ עובר מגיבים אחרת למינון שונה של אלכוהול, לא הצליחו לצאת בהמלצות אחידות ולכן ממליצים להימנע בכלל מאלכוהול במהלך ההריון כדי להיות בטוחים ולא לקחת אף סיכון. כך שאם היתה חשיפה קצרה, הסיכוי לבעיות הוא קלוש יותר!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהRE: יין וסושי
דידי12/07/2012דנה תודה, זו הייתה התשובה הכי ברורה ומפורטת שקיבלתי עד כה.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כבד...על שום מה?הדס10/07/2012
ביום הולדתי אנחנו אמורים לחגוג במסעדה בהרצליה.
לאחר עיון בתפריט התלהבתי ממנה ספציפית של סטייק שמכיל רוטב כבד אווז
הבנתי שאסור לצרוך כבד בהריון...
האם באופן חד פעמי, כשמדובר רק ברוטב זה אפשרי? ( בהנחה שזאת מסעדה שאני מאמינה שניתן לסמוך על הסטריליות והניקיון בה)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגב, אני אהיה שבוע 13..תודה.
הדס10/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאגב, אני אהיה שבוע 13..תודה. - תגובה
דנה שפילמן10/07/2012שלום הדס,
כל עוד הכבד יבושל טוב לא אמורה להיות בעיה..
בתאבון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הנקה בהריון-תזונהים09/07/2012
שלום,
אני מניקה פעוטה בת שנתיים (2-3 פעמים ביום, לפי דרישתה) ונמצאת בחודש שני.
אני לוקחת פרנטל ואומגה 3 לפי המלצה כללית של הרופא.
האם אני צריכה תוספת כלשהי של ויטמינים בגלל העובדה שאני מניקה? לא רוצה שייחסר לעובר כלום.
אשמח לתשובה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הנקה בהריון-תזונה - תגובה
דנה שפילמן10/07/2012שלום ים,
בעקרון אם התזונה שלך מלאה תוספים אלו אמורים להספיק. כמובן שכדאי להיות במעקב יותר צמוד של בדיקות דם אחר חסרים. אני גם ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית להרכבת תפריט אישי המותאם למצבך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוגלובין נמוךהריונית08/07/2012
היי,
בבדיקת דם שעשיתי בשבוע שעבר ההמוגלובין שלי היה נמוך 9.4 ... אני בשבוע 27 ועדיין לא הייתי אצל הרופא שלי לבדוק איתו מה אני צריכה לעשות....
רציתי לשאול אילו מזונות אני יכולה לאכול , עשירים בברזל ?
תודה על תשובתכם ושבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוגלובין נמוך - תגובה
דנה שפילמן08/07/2012קודם כל חשוב לקחת תוסף ברזל!!! עליך לקבוע תור בהקדם לרופא כדי שיתאים לך תכשיר.
מזונות עשירים בברזל- כבד, טחול, הודו אדום, קטניות, ביצים, טחינה, אגוזים למיניהם, משמש, רימון, ירקות עיליים, סלק אדום.
אני ממליצה לך גם לפנות לדיאטנית קלינית להרכבת תפריט אישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פולית ומוצריםאריאלה04/07/2012
שלום,
אני במשקל יחסית נמוך (49 על 1.63 ס"מ).
הרופאה המליצה לי, לפני שאני מנסה להכנס להריון ולהפסיק את הגלולות, ליטול חומצה פולית ולשנות את התזונה.
הרוקחת אמרה לקחת את החומצה עם האוכל, אבל לא יחד עם מוצרי חלב.
רציתי לדעת מדוע יש בעיה עם מוצרי חלב (האם זה הסידן?)
והאם יש עוד מוצרי מזון שמהווים בעיה כמו למשל שעועית מש שאני אוכלת או כוסמת/גריסי פנינה שבהם יש גם כמויות של סידן, חומצה פיטית, ברזל וויטמינים נוספים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פולית ומוצרים - תגובה
דנה שפילמן04/07/2012שלום ריקי,
לי לא ידוע על בעיות נוספות.
לגבי שינוי תזונה- פני לדיאטנית קלינית להרכבת תכנית אישית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאך לא ענית לשאלה
אריאלה04/07/2012מה הסיבה להגבלה של החלב? באמת בגלל שהסידן מפריע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאך לא ענית לשאלה - תגובה
דנה שפילמן04/07/2012לצערי איני יודעת. אני יודעת לגבי ברזל- יכול להיות שנתנה לך שילוב של חומצה פולית וברזל? את יכולה גם לפנות ישירות לחברת התוספים ולשאול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עליה במשקל בזמן הריוןימית28/06/2012
שלום,
אני בשבוע 30 וכבר עליתי 12 ק"ג.
התחלתי במשקל תקין, אבל אכלתי בצורה ממש לא בריאה ומוגזמת. כעת אני מודעת לכך ואני מקפידה לאכול בריא יותר, לשלב יותר פירות ירקות ודגנים מלאים ולהפחית את כמות הממתקים והמאפים שהיתי רגילה לאכול.
הבנתי שאם עולים מהר מידי כדאי לאזן את העליה ולבצע בהמשך עליה איטית יותר במשקל. לעליה של כמה גרם אני צריכה לשאוף בשבוע?
כלומר מה המינימום שאני יכולה לעלות במשקל בשבוע מבלי לסכן אותי ואת התינוק
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עליה במשקל בהריון - תגובה
דנה שפילמן01/07/2012שלום ימית,
לא ציינת מה נתוני משקל וגובה התחלתיים שלך.
בהנחה שמשקלך היה תקין בתחילת ההריון, ההמלצה היא לעלות עד 16 קג', בקצב של כ-400 גר' בשבוע. לעוד 10 שבועות הריון= 4 קג', יוצא בדיוק 16 קג'.
אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית להתאמת תכנית אישית ומעקב עד סוף ההריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תת משקל והריוןחגית23/06/2012
שלום רב,
הנני נמצאת בתת משקל (BMI 16) , גובה 162 ס"מ, משקל 42
אני חודש לפני חתונה,אמנם שנה וחצי בערך אחרי החתונה אנחנו לא מעוניינים בהריון בנתיים אך רציתי לדעת האם תת משקל מפריע בהריון? אני מאוד מאוד רגישה, קשה לי עם גלולות שגורמות לי לבחילות והקאות ועקב כך הפסקתי אותן,וכל דבר משפיע עלי ויש יש לי בחילה וחולשה.
האם זה נובע מתת משקל והאם רצוי שאני אעלה במשקל לפני אנחנו חושבים על הריון?
ראוי לציין שאני לא יכולה לאכול הרבה, ולפעמים באמת אוכלת באופן לא מסודר ומדלגת על ארוחות.אני בת 22 כרגע ואני על אותו משקל מגיל 16.
האם עקב תת משקל יהיה לי קשה להכנס להריון או זה נכון שכשנמצאים בהריון בתת משקל יש יותר תופעות לוואי כמו בחילות והקאות ויש מצבים של שמירת הריון מוקדם מהרגיל ותינוקות שנולדים בתת משקל?
אשמח לתשובות ,תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תת משקל והריון - תגובה
דנה שפילמן25/06/2012שלום גלית,
אכן במצב של תת משקל יש יותר סיכון בזמן ההריון לך ולעובר. יש נשים בתת משקל שנכנסות להריון, והן אמורות לעלות יותר במשקל מנשים אחרות בשל התת משקל- 12.5-18 קג'. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית לבחינת מצבך, התאמת תפריט מאוזן לקראת ההריון ולשקול עליה במשקל.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוטב וינגרייט בהריון?מאיה23/06/2012
היי,
בעבודה שלי מגישים בחדר אוכל רוטב וינגרייט לייט של יוניליבר (תלמה)
האם מותר לאכול אותו בהריון?
כי יש לי רוטב בבית חרדל ודבש של אוליביה ורשום עליו ברכיבים: חלבון ביצה.
אבל בפורום תזונה אחר, אמרו לי שמותר לאכול אותו..
ראיתי שאתן דיאטניות מוסמכות ולכן אשמח לקבל את דעתכן בנושא..
תודה רבה,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוטב וינגרייט בהריון? - תגובה
דנה שפילמן25/06/2012שלום מאיה,
אכן לא מומלץ לאכול ביצים לא מבושלות בתקופת ההריון ולכן אין לאכול מזונות המכילים האותם. אך הבעיה ביא בעיקר במזונות ביתיים, בחברות גדולות יש תהליך פסטור והריגת חיידקים ומזיקים אחרים כך שלרוב לא צריכה להיות בעיה איתם. את יכולה גם להתקשר לחברה המייצרת לשאול אותם ספציפית על מוצר מזון שלהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המוגלובין נמוך בהיריוןחגית18/06/2012
שלום,
אני בשבוע 31 להיריון וההמוגלובין שלי צנח ל 10.3. אילו סוגי מאכל מומלץ לשלב בתזונה על מנת להעלות את רמת ההמוגלובין במהירות?
בנוסף- שמעתי שאכילת עלי סברס מגבירה תוך זמן קצר את רמות ההמוגלובין. האם יש בעייה לאכול עלי סברס בהיריון?
תודה
חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המוגלובין נמוך בהיריון - תגובה
דנה שפילמן19/06/2012שלום חגית,
ברמות כאלו נמוכות יש לקחת תוסף ברזל במינון גבוה- עליו לפנות בהקדם לרופא המטפל.
מזונות המיכילים ברזל (אם כי לא מספיקים להעלות רמת שכזו): טחול, לבבות, כבד, הודו אדום, ביצים, עוף, קטניות, טחינה, אגוזים למיניהם, משמש, סלק אדום, רימון, עלים ירוקים.
אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית להרכיב תפריט המותאם לך.
לא שמעתי על עלי סברס ולכן איני יכולה להמליץ לך אם מתאים/ לא לאכלם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקה אנרגיה בהריון,צליל15/06/2012
שלום נמצאת בשבוע כמעט 18, שתיתי השבוע אקסלפעם ראשונה(סוג של רד בול)
? מסוכן? לא נורא? מה ההשלכות?תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משקה אנרגיה בהריון, - תגובה
דנה שפילמן17/06/2012משקאות האנרגיה מכילים כמות מאוד גדולה של קפאין, מכילים הרבה חומרים מלאכותיים. לא מומלץ לצרוך בכלל ובהריון בפרט.
יש סכנה של עודף קפאין העלול לגרום ללידה מוקדמת, משקל עובר נמוך ועוד.
בקיצור- להימנע!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה במשקל בשבוע 14?שלי15/06/2012
שלום!
בת 34, גובהי 1.58. התחלתי את ההריון במשקל 44 ק'.
היום, שבוע 14, גיליתי שהוספתי כבר 2.5 קילו...
האם זה מוגזם???
סובלת מאד מבחילות (ללא הקאות), ורוב סוגי האוכל מעוררים בי גועל.
לכן אוכלת בשבועות האחרונים בעיקר לחמניות, קרקרים, פירות וקורנפלקס...
תודה וסוף שבוע נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה במשקל בשבוע 14? - תגובה
דנה שפילמן17/06/2012שלום שלי,
התחלת את ההריון בתת משקל, טווח העליה במשקל עבורך הינו 12-18 קג' לכל ההריון. לפי הדיווח שלך עליה זו לא מוגזמת, יש להמשיך לעקוב לראות בהמשך.
מטרימסטר שני יש בדכ' שיפור בתאבון והרגשה כללית, יש לנסות לגוון מזונות בהדרגה. לפי דווח שלך חסרים לך חלבונים! בשר/ עוף/ דג/ ביצה/ מוצרי חלב.
אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית להרכבת תכנית אישית ומעקב לאורך ההריון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



.jpg)