מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שמן קנולה?חן22/03/2012
שלום,אם מותר שמן קנולה מזוכך של " Rafini" שמכיל אומגה 3 ואומגה 6?
(רשום ללא שינוי גנטי GMO וללא כולסטרול).להריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן קנולה? - תגובה
דנה שפילמן22/03/2012לא ידועה לי בעיה.
את מוזמנת לפנות לחברה לברר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם פטיסיירבר-בר22/03/2012
בוקר טוב,
אני יודעת שאסור לאכול ביצים לא מבושלות בהריון, אבל מה לגבי קרמים שמכילים ביצים ובושלו בטמפרטורה נמוכה ובמשך זמן קצר (קרם פטיסייר למשל או קרם ברולה)? קרם פטיסייר מכיל ביצים ומבושל על אש קטנה ולא מגיע לרתיחה. האם זה בסדר?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרם פטיסייר - תגובה
דנה שפילמן22/03/2012שלום,
הבעיה בביצים היא הסיכון להמצאות חיידק הסלמונלה. חיידקים מומתים בטמפרטורה מעל 70 מעלות. אם החימום עבר טמפרטורה זו לא אמורה להיות בעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
בר-בר22/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלי דפנה בהריוןגלי15/03/2012
שלום,
אני בשבוע 10
הכנתי מרק ושמתי בו עלה דפנה ,שכחתי להוציא את העלה וטחנתי את המרק,
מדובר במרק של 2 ליטר הערך.
האם זה מסוכן?
אולי זה נשמע מטופש אבל קראתי שפעם חלטו עלי דפנה בכדי לגרום להפלות,אני מניחה שזה היה בכמות גדולה ,אבל אחרי שאכלתי אני ממש מוטרדת
.
אשמח לצפירת הרגעה,והאם אוכל להמשיך לאכול ממנו.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלי דפנה בהריון - תגובה
דנה שפילמן18/03/2012שלום גלי,
כאשר מדובר על צמח והשפעתו מדובר על כמות גדולה ובצריכה יותר מפעם אחת.
לפי תאורך היה רק עלה אחד, וגם הוא מתפרש על כמות גדולה של מרק, כך שמה שאת מקבלת על מנה אחת הינו נמוך ביותר. לעניות דעתי אין בכך השפעה מזיקה.
אם את רוצה להסיר ספק לגמרי- את יכולה להתייעץ עם מומחה בצמחי מרפא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלי דפנה בהריון - תגובה
דנה שפילמן18/03/2012שלום גלי,
כאשר מדובר על צמח והשפעתו מדובר על כמות גדולה ובצריכה יותר מפעם אחת.
לפי תאורך היה רק עלה אחד, וגם הוא מתפרש על כמות גדולה של מרק, כך שמה שאת מקבלת על מנה אחת הינו נמוך ביותר. לעניות דעתי אין בכך השפעה מזיקה.
אם את רוצה להסיר ספק לגמרי- את יכולה להתייעץ עם מומחה בצמחי מרפא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוכרלוז וסכרת היריוןשירי15/03/2012
שלום
לאחר העמסה של 50 מ"ג שהייתה 147
ולאחר העמסה של 100 מ"ג שבה שני ערכים לא היו תקינים, הוגדרתי כ"סכרת היריון".
הונחיתי להמתיק משקאות עם סוכרלוז. עם המלצה :"לא להגזים".
אני משתמשת בשני כדוריות סוכרלוז ליום, אחת בתה ואחת בנס קפה.
האם מינון של שתי טבליות ליום הוא מותר?
תודה רבה.
נ.ב,
לפני בדיקות העמסת הסוכר, הייתי בתקופה מאוד לחוצה (אני סטודנטית. תקופת עבודות מבחנים וכו'), האם לחץ/מתח/עצבים, יכולים לגרום לערכים לא תקינים של סוכר? כי התזונה שלי ממש לא ממותקת או רוויות פחמימות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוכרלוז וסכרת היריון - תגובה
דנה שפילמן15/03/2012שלום שירי,
מתח ולחץ אכן משפיעים על רמות הסוכר, אך בכל זאת הגוף אמור להתגבר על כך ואם הרמות שלך גבוהות סימן שהוא לא מסוגל לעשות זאת בצורה מספקת ולכן יש לאזן את התזונה ובמידת הצורך אף לקחת תרופות בזמן ההריון כדי לשמור על רמות סוכר מאוזנות. האם יש לך סוכרת במשפחה? יש נטיה גנטית שיכולה להשפיע.
בכל מקרה, אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית לבחינת תפריטך, בניית תכנית מותאמת ומעקב לאורך ההריון.
לגבי הסוכרלוז אכן נחשב יותר בטוח ממתיקים אחרים, 2 שקיות ביום זה סביר אך הכי טוב ללא. בהמלצת הרופא/ דיאטנית מטפלת, יש אולי לבחון חצי כפית סוכר בשתיה במקום ממתיק (סהכ' 1 כפית סוכר ליום). כמות זו יחסית קטנה ומשפיעה מעט על רמות הסוכר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי תפריט
שירי15/03/2012תודה רבה על המענה
בבית החולים, לאחר האישפוז, נתנו לי תפריט לצורך "עקומת סוכר", וכן שבוע הבא בעזרת השם אהיה אצל הדיאטנית.
ניסיתי כפית סוכר מחוקה, כפי שהיא אמרה לי ועדיין מצאתי את טעם התה מר.
אך כשמתי טבליה של סוכרלוז, הטעם היה סביר ואפילו טעים.
האם רסק תפוחים טבעי יכול להוות גם תחליף לסוכר לבן?.. האם יש תחליפים טבעיים נוספים מעבר לצמח הסטיביה?..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי תפריט - תגובה
דנה שפילמן15/03/2012כן, תרכיז תפוע' טבעי עדיף על סוכר אך סביב אותן קלוריות.
יש גם ממתיק טבעי אגאבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה בין תה ירוק לבין תה צמחיםאלונה10/03/2012
קראתי שתה צמחים מסוג מסויים אינו בריא ואף מסוכן לעובר.
אני שותה תה ירוק שהמרכיבים שלו הם: תה ירוק 51%, לימונית 18%, הדס לימון, לואיזה 9%, חומר טעם לימון טבעי.
אני לא בטוחה מה ואם יש הבדל בין תה צמחים לתה ירוק
האם מה שאני שותה "בסדר"?
איזה תחליף אחר יש לקפה למעט מים, אם אלה מסוכנים?
אני חייבת לשתות חם בחורף ומכמות של 10 כוסות קפה ליום ירדתי לשתיים בשבוע...
(גם אני גאה בי)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה בין תה ירוק לבין תה צמחים - תגובה
דנה שפילמן11/03/2012שלום אלונה,
השאלה מהו הסוג "המסוכן" שקראת.
בעקרון אין בעיה לשתות תה מצמחים. לא מומלץ לשתות תה עם תמצית חזקה אם את שותה הרבה במהלך היום והייתי מגוונת את סוגי הצמחים בתה. מכיוון שלכל צמח יש איזשהו אפקט, כדאי לפזר את ההשפעה בין צמחים שונים.
לרוויה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה בין תה ירוק לבין תה צמחים - תגובה
דנה שפילמן11/03/2012שלום אלונה,
השאלה מהו הסוג "המסוכן" שקראת.
בעקרון אין בעיה לשתות תה מצמחים. לא מומלץ לשתות תה עם תמצית חזקה אם את שותה הרבה במהלך היום והייתי מגוונת את סוגי הצמחים בתה. מכיוון שלכל צמח יש איזשהו אפקט, כדאי לפזר את ההשפעה בין צמחים שונים.
לרוויה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה מוגזמתאביטל07/03/2012
שלום, התחלתי את ההריון במשקל 63, גובה 1.74 . שוקלת כרגע 70- כך שהעליתי 7 קילו וזה בהחלט מלחיץ. היום אני מסיימת חודש חמישי, שבוע 22, נראה לי שהעלייה ממש גדולה ואני מאוד בלחץ לגבי ההמשך, מה אפשר לעשות? אני עוסקת בספורט כ3 פעמים בשבוע, אך מאוד מתקשה להקפיד עם האוכל ואוכלת גם הרבה דברים מיותרים. האם יש סיכוי לסיים את ההריון ללא עודף משקל? מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה מוגזמת - תגובה
דנה שפילמן07/03/2012שלום אביטל,
העליה המומלצת בהריון למשקל תקין הינה 11-16 קג' כך שאת עומדת בטווח. קצב העליה המומלץ הינו כ-400 גר' בשבוע. אם את מוטרדת את מוזמנת לפנות לדיאטנית להרכבת תפריט אישי ומעקב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומצה פולית במינון גבוה מדימימי04/03/2012
שלום לחברי הפורום,
מאוד אודה לך אם תוכלי לענות על שאלתי הבאה:
אני לוקחת חומצה פולית לקראת הריון 5 מ"ג, לפי מה שנתן לי הרוקח (רופא המשפחה לא רשם כמות של מינון על המרשם).
בבדיקות הדם שביצעתי , טרם נטילת הגלולה, יש לי מספיק חומצה פולית ומספיק ברזל ושאר הויטמינים.
רציתי לשאול האם הכמות הזאת לא גדולה מדי? מפנ שקראתי שהכמות המומלצת היא 0.4 מילגרם ועל גבי ההוראות: כתוב שאין לקחת את הגלולות בגיל הפוריות , במהלך הריון ולפני הריון , אלא רק בהיועצות עם הרופא.
תודה רבה
ME* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומצה פולית במינון גבוה מדי - תגובה
קרן גרינבלט רגב04/03/2012מומלץ ליטול ח' פולית טרם כניסה להריון כדי שלא ייווצר חסר שעלול לפגוע בעובר,
בדכ מומלץ לכלל הנשים גם כשהבדיקות תקינות. מציעה להתייעץ עם הרופא לגבי הצורך והמינון. שיהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחליף לדגיםדנה02/03/2012
שלום,
שבוע 19, עד עכשיו כמעט ולא אכלתי כלל דגים.
גם אם אני אשתדל, מקסימום מנה אחת בשבוע... אני פשוט לא אוהבת.
האם לקחת כדורים במקום? אם כן איזה ומה המינון?
האם העובדה שלא אכלתי דגים מסוכנת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף לדגים - תגובה
קרן גרינבלט רגב04/03/2012אין בעיה לא לאכול דגים, מותר לא לאהוב!
בשליש השלישי מומלץ לקחת אומגה 3 , קני כזו המותאמת לנשים בהריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תה ירוק בטעם נענע מותר?חן01/03/2012
האם מותר בהריון תה ירוק בטעם נענע של חברת "LIPTON" ליפטון?
זה לא יעשה התכווצות רחם? אמרו שנענע עושה כך או מה בדיוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תה ירוק בטעם נענע מותר? - תגובה
קרן גרינבלט רגב04/03/2012למיטב ידיעתי, אין בעיה עם נענע בהריון, לא מומלץ להרבות להרבות בשתיית חליטות צמחים כיוון שאין מספיק מחקר לגבי השפעתם במהלך הריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה,
צליל16/04/2012שמעתי שנענע ועוד יר קלא בריא אם אני לא טועה מרווה,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוקולדאלונה26/02/2012
שלום,
מאז שנודע לי שאני בהריון אני מסתפקת 1-2 כוסות קפה בשבוע.
האם קפה נטול קפאין מומלץ כתחליף?
הבנתי שבתהליך עשייתו מוכנסים אליו חומרים לא כ"כ בריאים.
לרוב אני שותה כ - 5 כוסות תה ירוק ביום.
בנוסף, מאוד קשה לי לוותר על שוקולד מריר, הפשוט של עלית.
האם כמות הקפאין בחבילה מסוכנת/מזיקה כמו קפה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין צורך לענות....
אלונה26/02/2012התשובות היו בתוך הפורום...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נבטים וטוקסופלזמהטל26/02/2012
שלום,
אני בשבוע 15 להריון. בבדיקת דם גילו שאין לי נוגדנים לטוקסופלזמה. ניסיתי לקרוא באינטרנט מאילו סוגי מזונות רצוי להישמר, פרט לבשר לא מבושל, אך יש המון מידע מבולבל.
רציתי לדעת האם יש בעיה עם חסה ונבטים? האם יש בעיה באכילת נבטים מתוך לקט ירקות קפואים שהוקפצו במחבת? מלבד הבשר הנא, ממה עוד כדאי להיזהר?
תודה רבה מראש,
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נבטים וטוקסופלזמה - תגובה
דנה שפילמן26/02/2012שלום טל,
הבעיה בחסה היא מזיקים שיכולים להתחבא בין העלים.
בכל מקרה, ברגע שאת מחממת מזון מעל 70 מעלות המזיקים והחיידקים מומתים ואז אין חשש מאכילה. כך שאת יכולה לאכול לקטל ירקות מוקפץ.
רצוי להימנע מבשר, דגים וביצים נאים. כמו כן יש להזהר מנקניקים כגון פסטרמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! ועוד שאלה...
טל26/02/2012תודה רבה!
באכילת חסה טריה אין חשש מהטפיל טוקסופלזמה? רק חשש מחרקים אחרים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה! ועוד שאלה... - תגובה
דנה שפילמן28/02/2012הטוקסופלסמה הוא פרזיט המגיע מחיות. אם חיה כמו חתול הפרישה באיזור גידול החסה והחסה לא נשטפה היטב, יש סיכון להעברת הטפיל. לכן יש לשטוף היטב את העלים!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
טל01/03/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיה חמהמונה26/02/2012
שלום,
אני בהריון ראשון, שבוע 23.
אני ממש לא יודעת מה אני יכולה לשתות חם בחורף...
עד עכשיו שתיתי נס קפה נטול קפאין והבנתי שזה לא בריא.
נס רגיל אני משתדלת לא לשתות כי אני אוכלת שוקולד כמעט כל יום ולא רוצה שיהיה עודף קפאין. אותו דבר גם עם תה.
מה בדיוק הבעיה בנטול קפאין? מה לא בריא בו?
ומה אפשר לשתות במקום אלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיה חמה - תגובה
דנה שפילמן26/02/2012שלום מונה,
תהליך הוצאת הקפאין מהפולים הינו מאוד אגרסיבי המצריך שימוש במתכות כבדות כזרזים. בתהליך כזה נשארים שיירים, ולו הקטנים ביותר. שימוש ממושך בקפה נטול יכול לגרום להצטברות מתכות אלו בגוף ולבעיות בריאות בהמשך.
מבחינת קפאין ניתן לצרוך עד 300 מג' ליום כולל- קפה, תה שחור, שוקולד, קולה.
במקום קפה ותה רגיל את יכולה לשתות תה ירוק שכמו הקפאין בו הרבה יותר קטנה וכמובן תה צמחים טבעי ללא קפאין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מותר לאכול טונה משומרת?חדשה בשטח23/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
האם מותר לאכול טונה משומרת? - תגובה
דנה שפילמן23/02/2012כן, נחשבת בטוחה לשימוש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסטרמהפיץ העכבר23/02/2012
שלום רב
היום אכלתי בתמימותי סנדביץ' עם פסטרמה,
ולאחר מכן קראתי במס' מקומות שיש להמנע מאכילת פסטרמה בהריון-
האם אכילה פעם ב... מזיקה לעובר?
אני מאד חוששת
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פסטרמה - תגובה
דנה שפילמן23/02/2012שלום,
החשש בנקניקים מכיוון שאינם מבושלים ויש סכנת קוליפורמים במזון.
מה שהיה היה. מעתה הימנעי ממזונות אלו עד תום ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר תיאבוןללי23/02/2012
שלום,
אני בשבוע 7 ואין לי תיאבון, לפני כשבוע-שבועיים היו לי קרקורי בטן כאלו שאותתו לי לאכול, ויכולתי לאכול במשך היום (עוד פרוסת לחם/קרקרים מחיטה מלאה), אבל השבוע אני פשוט חסרת תיאבון וזה מדאיג אותי שאני לא אוכלת מספיק במהלך היום... לאכול בכוח? מרגיש כאילו נסתם לי הפה..
אני משתדלת לאכול ירקות, מעדן חלב אחד או שניים ליום, ובערב גרנולה/ דייסת שיבולת שועל עם תמר למשל/ פרוסת לחם וקוטג'.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוסר תיאבון - תגובה
דנה שפילמן23/02/2012שלום ללי,
יש נשים שבטרימסטר ראשון חוות חוסר תאבון עד למצב של בחילות והקאות. לרוב עובר עד שבוע 12. אני ממליצה לך לאכול כל 2-3 שעות משהו קטן, לדאוג לכל אבות המזון לאורך היום.
בנוסף, פני לדיאטנית להרכבת תכנית אישית ולווי, ומעקב משקל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)


.jpg)
