מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריכה קלורית ביוםל13/08/2012
שלום רב,
אני בת 33 ובשבוע 32 להריון. כל השנים האחרונת אני שומרת באדיקות על תפריט מאוזן ומשתדלת שלא לעבור את ה-1200-1400 קלוריות. בנוסף, אני עוסקת (גם היום) בפעילות ספורטיבית 4-5 פעמים בשבוע. הפעילות כיום מורכבת מהליכה מהירה של כחצי שעה ולאחריה יוגה או פילטיס של כשעה.
עם כל השמירה, עדיין אני מרשה לעצמי קצת יותר עכשיו, בעיקר נשנשוי פירות או חטיפי אנרגיה בין הארוחות וכן ארוחות צהריים מזינות יותר מבעבר (סתם סלט הוחלף בסלט עם קינואה או עם בורגול, הוספתי בקר רזה ודג סלמון לתפריט השבועי גם כן).
השאלה הגדולה היא מהו מספר הקלוריות האידיאלי שאני צריכה לשאוף אליו בחודשיים הקרובים ?
גובהי 1.6 ומשקלי כיום 69 לעומת 59 לפני ההריון. אצין כי יש לי מבנה גוף בינוני ולא צר.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכה קלורית ביום - תגובה
דנה שפילמן14/08/2012שלום,
בזמן הריון רצוי להוסיף 300 קקל' ליום יותר מתפריט רגיל לפני ההריון.
לפי העליה שלך במשקל את נמצאת בטווח התקין= 12-16 קג' עליה לכל ההריון כך שנראה שהתוספת שלך בסדר.
יחד עם זאת, אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית לבחינת תפריטך מקרוב והמלצות ומעקב בהתאם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דגים בהריוןל12/08/2012
שלום רב,
אני כרגע נכנסתץ לשבוע ה-32 ולפתע נלחצתי נורא כי קלטתי שלמרות השקעה בתזונה נכונה ובריאה, הזנחתי את נושא הדגים ואני אוכלת מעט מאוד מהם.
האם זה יכול לגרום לנזק התפתחותי אצל העובר?
לגבי הסתכלות קדימה - האם 3 פעמים בשבוע המורכבות מדג סלמון אחד ופעמיים שימורי טונה במים זה מספיק? לצערי, אורח החיים שלי פשוט לא מאפשר לי לצרוך הרבה יותר מזה...
אני ממש בלחץ מהטעות שעשיתי בחודשים האחרונים עם הזנחת הדגה...
אודה מאוד לתשובתך ועזרתך בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דגים בהריון - תגובה
דנה שפילמן13/08/2012שלום,
קודם כל אין מה להילחץ. אמנם צרכת פחות ך עדיין צרכת והחסרה קלה בתזונה לא גורמת לבעיות חוסר כמו באמניה למשל.
מה שאת מתארת סביר.
אם את רוצה את יכולה גם לצרוך תוסף ממקור דגי ים, את כולה להשלים אותו בימים של אכלת דג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש לי עודף בחומצה פולית?לילך08/08/2012
שלום, אני בהריון, שבוע 12, לוקחת פרנטל של אלטמן 9 חודשים שיש בו 400 מק"ג חומצה פולית, וגם אלספה 9 חודשים של אלטמן שיש בו גם 400 מק"ג חומצה פולית.
האם זה מינון תקין או יותר מדי?
תודה,
לילך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - תחליף לירקות...תאומים07/08/2012
שלום,
אני בשבוע 8 הריון תאומים ראשון (לאחר 7 שנים)
יש לי בעיית מזון קשה מאוד, אני לא אוכלת ירקות משום סוג וגם לא פירות.
על איזה תוסף תזונה את ממליצה במקום ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחליף לירקות... - תגובה
קרן גרינבלט רגב07/08/2012בשעה טובה.
מומלץ לקחת מולטיויטמין המותאם לנשים בהריון (פרנטל לדוגמא) במקרה והתזונה חסרה.
כמו כן, ממליצה לגשת לדיאטנית לבחון מה עוד ניתן לאכול ואיך ניתן להעשיר את תפריטך.
שיהיה בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחושת רעב מטורפתאורית07/08/2012
האם יש קשר בין תחושת הרעב האינסופית שאני חשה בהריון הנוכחי (שבוע 8) לבין חוסר בברזל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחושת רעב מטורפת - תגובה
קרן גרינבלט רגב07/08/2012לא בהכרח קיים קשר בין השניים. נשים שונות אחת מהשניה בתקופות ההריון השונות, חלקן חוות רעב מוגבר לאורך כל ההריון, אחרות בתחילתו ואחרות בסופו.
הקפידי לאכול כל כשלוש שעות כדי למנוע את הרעב, והשתדלי לאכול מזונות מזינים (ירקות, כריך מלחם מלא וכד)
כמו כן, כמובן, יש לטפל באנמיה שלך, התייעצי עם הרופא המטפל לגבי סוג וכמות הברזל שעליך ליטול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאכלים המקלים על הבטןמאיה07/08/2012
היי,
שאלתי קצת פחות נעימה אבל לשם כך יש פורום :)
אני בשבוע 10, הייתי השבוע בטיפת חלב והאחות המליצה לי כדי להמנע מיציאות קשות לשים שזיפים מיובשים במים כל הלילה ובבוקר לאכול אותם ולשתות את המים.
לצערי אני ממש לא אוהבת שזיפים מיובשים ולא מסוגלת לעשות את זה.
האם יש המלצות אחרות שיכולות לעזור לי ולמנוע יציאות קשות?
אני מפחדת מטחורים בהמשך ההריון שכן, שמעתי שזה עלול לקרות.
תודה רבה,
מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאכלים המקלים על הבטן - תגובה
דנה שפילמן14/08/2012שלום מאיה,
קודם כל יש להקפיד על שתית מים מרובה ואכילת סיבים תזונתיים הנמצאים בירקות, פירות, דגנים מלאים וקטניות.
מעבר לכך, את יכולה לנסות גם לשתות כף שמן זית בבוקר על קיבה ריקה, גם תאנים וסלק מרככים יציאות.
אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית ליעוץ פרטני יותר ומעקב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתה ירוק
ליאת23/08/2012היי אני ממליצה מניסיון על שתיית תה ירוק
ולא התיונים אלא העלים עצמם.
יש לקנות עלים מיובשים של התה הירוק, זה המקורי.
לויסוצקי יש תה כזה בקרטון ירוק כהה יש בו כמות גדולה ועולה גרושים בערך 11-14 ש"ח וזה מספיק להמון זמן.
התה הירוק בכלל טוב ומומלץ אבל לענייננו - העיכול, הוא מעולה!
שתי 2,3 כוסות אפילו רצוף ותראי איך זה מקל על היציאות
נסי ללא סוכר גם כדי לא להכניס סוכר מיותר לגוף וגם כי אין צורך הוא טעים ככה.
בהצלחה! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבריאות שלנו היא התזונה שלנו
ליאת23/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוגי פרנטלאני06/08/2012
שלום
הרופא נשים המליץ לי על פרנטל. קניתי את הפרנטל שנותנים בבית מרקחת של הכללית, בקופסא כחולה ורודה עם ציור של אמא וילד, משהו שנראה דיי ישן. לא כתוב על זה את שם החברה , רק פרנטל. כדורים ורודים וגדולים מאוד. אני לא מצליחה לבלוע אותם, גם לא כשאני שוברת אותם, כי הם לא מחליקים בגרון.
מה אפשר לעשות? האם תוכלו להמליץ על חברה אחרת שהכדורים שלה קטנים משמעותית, בגודל של אקמול למשל?
או האם יש דרך יצירתית ולא מגעילה לקחת אותם- להמיס בתה, בקפה...?
אשמח לעזרה מהירה...כבר כמה ימים שאני לא לוקחת...
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סוגי פרנטל - תגובה
דנה שפילמן06/08/2012שלום,
יש פרנטל של סולגאר, אלטמן וכד'.
לדעתי כולם די גדולים- בררי בבית מרקחת מה הכי קטן ואם אפשר לחצות.
לדעתי צריך להיות גם תוסף נוזלי- בררי בבית מרקחת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, והאם אפשר
אני06/08/2012תודה על התשובה המהירה
האם אפשר למוסס את הפרנטל הנוכחי בתה או בקפה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, והאם אפשר - תגובה
דנה שפילמן06/08/2012לא.
גם אם תמצאי פורמולה נוזלית, אין לקחת עם תה/ קפה מפני שמפריעים לספיגת הויטמינים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולמעוך את זה לאבקה ולערבב עם
אני06/08/2012סילאן וטחינה, למשל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולמעוך את זה לאבקה ולערבב עם - תגובה
דנה שפילמן06/08/2012איני יודעת- שאלי את הרוקח או את החברה עצמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחמצתמישהי05/08/2012
שלום רב,
אני בהריון שבוע 8. אני אופה את הלחם שאנחנו אוכלים בעצמי ובמקום שמרים אני משתמשת במחמצת. האם זה בסדר בזמן הריון לאכול לחם כזה?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחמצת - תגובה
דנה שפילמן06/08/2012שלום,
הבצק עובר אפיה= חום, כך שאין בעיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכת אומגה 3 בכמוסות בזמן הריוןאביה05/08/2012
שלום,
שבוע 8, מתלבטים כיצד להוסיף אומגה 3 לתזונה.
האם כדאי להוסיף בדמות כמוסת אומגה 3 ביום? או שיש בכמוסות משהו שצריך להיזהר ממנו?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריכת אומגה 3 בכמוסות בזמן הריון - תגובה
דנה שפילמן05/08/2012שלום אביה,
אומגה 3 אכן מרכיב חשוב במזון.
האם את צורכת דגי ים? עדיף לקבל את האומגה דרך המזון.
ההמלצה היא 2-3 פעמים בשבוע דג ים= סלמון, טונה, מקרל, לברק, לוקוס, בס וכד'.
יש בעיה עם הכמוסות בשל מתכות כבדות מהים, כמו גם בדגים.
אני הייתי ממליצה לך להתחיל לקחת את התוסף מטרימסטר 3 בו יש מחקרים המראים על יעילות השימוש. עד אז הסתפקי בדגים עצמם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3 צמחית ללא מתכות כבדות
ליאת23/08/2012היי
אני מכירה אומגה 3 צמחית ללא מתכות כבדות היחידה המאושרת לצריכה בהריון
של חברת marvaless מיוצר בארץ, נמצא פטנט בישראל במכון הוולקני
היא משווקת דרך סוכנים בלבד
אם מישהי צריכה אני מכירה מישהי שמשווקת ויכולה לעזור בעניין
נמצא שבמרווה המרושתת קיים אומגה 3 במינון גבוהה ביותר והוא מהסוג שמדענים מחפשים כבר שנים רבות אומגה 3 צמחי עמיד ביותר כנגד חמצון ולכן פעולתו הרבה יותר מועילה מכל אומגה אחרת, נוסף על כך משום היותו צמחי – הוא מכיל 0% מתכות רעילות , גם האומגה דגים שעומדת בתקנים הכי חמורים מכילה "כספית" שבשימוש קבוע מצטברת וגורמת נזק גם במינונים המותרים, הכספית והמתכות הרעילות אינה יכולה לצאת מהגוף ולכן מצטברת בגוף וגורמת נזק בטווח ארוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה במשקלבלי02/08/2012
היי,
בת 35 גובה 1.65 משקל לפני ההריון 58 כעת אני בשבוע 28 +3 ושוקלת 70 האם מצבי עגום מאוד או שהעלייה סבירה?
מדאיג אותי מאוד כי אומרים לי כל הזמן שעכשיו העלייה הגדולה
תודה על התשובה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה במשקל - תגובה
דנה שפילמן02/08/2012שלום,
משקלך לפני ההריון תקין, מה שאומר שטווח העליה במשקל הרצוי לך הוא 12-16 קג'.
מטרימסטר שני קצב העליה המומלץ הוא כ-400 גר' בשבוע.
בהתחשב בנתונים שלך כיום (עליה 12 קג'), נותרו לך עוד 4 קג'= 10 שבועות.
את כרגע במצב גבולי! אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית להרכבת תכנית אישית ומעקב צמוד כל 2-3 שבועות כדי לוודא שהתכנית מתאימה לך ואת לא עולה יותר מהרצוי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת ברזל עם מיץ לימוןבלי02/08/2012
היי,
אני בהריון בשבוע 28 + 3 קיבלתי את תוצאות בדיקת דם לברזל ויצא מאוד נמוך התוצאה היא 7 ( אני אוכלת רק עוף לא בשר).
קיבלתי כדורי ברזל והבנתי שעדיף לקחת על בטן ריקה, לא לשלב עם דברי חלב,לא עם ביצים,לא קפאין ורצוי ען ויטמין C שאלתי היא:
מכיוון שרב היום תזונתי מושתתת על מרכיבים אלו אני סוחטת לימון ומוהלת במים שמה ליד המיטה וקמה בערך 4 שעות לפני שאני קמה בדרך כלל ונוטלת את הכדור עם המיץ לימון
האם ויטמין ה -C נשאר בלימון אחרי לילה? והאם הדרך בה אני נוטלת את הכדור יעילה?
תודה רבה על התשובה :-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטילת ברזל עם מיץ לימון - תגובה
דנה שפילמן02/08/2012שלום,
ויטמין C מאוד רגיש ומתחמצן מהר, על כן לא נשאר.
אם הכדור עושה לך כאבי בטן/ בחילות, תנסי כן לשלב עם האוכל, אך לא עם מוצרי חלב.
הרמה שציינת מאוד נמוכה!! עליך להיות במעקב צמוד אצל הרופא המטפל!!
פני לדיאטנית להרכבת תפריט אישי המותאם למצבך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהספיגת ברזל
Gramse15/08/2012ויטמין C מגביר ספיגה של ברזל בעיקר ממקור צמחי, לכן כשאוכלים ברזל ממקור צמחי כדאי להוסיף לארוחה מזון העשיר בויטמין C כגון מיץ לימון, פירות הדר, עגבנייה, פלפל, תותים, קיווי, גויבה וכו'.אם הנכם נוטלים כדורים של ויטמין C, טלו אותם במנות קטנות ומחולקות בכל ארוחה במקום מנה אחת גדולה בארוחה. יש לזכור כי ויטמין C מתפנה תוך 4-5 שעות מהגוף. מוצרי חלב מעכבים את ספיגת הברזל בגוף. כדאי להימנע משתיית חלב ומוצריו בארוחה עשירה בברזל. סיבים תזונתיים (דגנים מלאים, סובין, חיטה או שיבולת שועל וכו') מעכבים את ספיגת הברזל בגוף, לכן מומלץ להמעיט באכילתם בארוחה הכוללת מזון עשיר בברזל. בנוסף, מומלץ להימנע משתיית קפה, קקאו או תה חזק בסמוך לארוחה עשירה בברזל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אין אפשרות לאכול ארוחה עיקרית 1יוד30/07/2012
שלום,
כהרגל, אני נוהגת לאכול את הארוחה העיקרית בערב, ובבוקר אני לא "כ רעבה (בצהריים סנדויץ עם קפה 1 ביום). להבנתי, עדיף לאכול כמה פעמים לאורך היום. גם למניעת סכרת (אבי סכרת סוג 2 למבוגרים), וגם בהריון עצמו.
האם יש תפריט מומלץ באתר? לנשים בהריון או שמכננות הריון. או אשמח להכוונתכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אין אפשרות לאכול ארוחה עיקרית 1 - תגובה
דנה שפילמן31/07/2012שלום,
אכן נכון שמומלץ לפזר ארוחות על פני היום.
אין תפריטים מוכנים, עליך לפנות לדיאטנית קלינית להרכבת תפריט אישי המותאם לך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה בחו"ל בהריוןדנה28/07/2012
שלום
אני מתכננת לטוס לאיטליה בשבוע 20 להריון (עוד שבועיים).
רציתי לדעת מה מותר ובטוח לאכול?הבנתי שיש שם גם גבינות לא מפוסטרות
האם בטוח לאכול פיצה?איך אפשר לדעת למשל אם גבינה צהובה או מוצרלה היא מפוסטרת?
האם פסטות אפשר לאכול?
מה מומלץ וממה מומלץ להימנע?
ומה בנוגע למקמות כמו מייקדולנדס וכו'?
אשמח לתשובה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה בחו"ל בהריון - תגובה
דנה שפילמן29/07/2012שלום דנה,
יש לשים לב לגבינות לא מפוסטרות. בדכ' במסעדות גדולות לא לוקחים סיכון ומשתמשים בגבינות מפוסטרות- את יכולה לנסות לשאול..
עם פסטה אין בעיה.
הימנעי מנקניקים, ביצה רכה, אוכל שלא בושל מספיק.
מקדונלדס היא רשת, ולכן רוב הסיכויים שלא יקחו סיכונים תברואתיים.
בכל מקרה, איפה שנראה לך חשוד- תשאלי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלטיטולחגית27/07/2012
שלום
האם מותר השימוש במלטיטול בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלטיטול - תגובה
דנה שפילמן29/07/2012עדיף לצרוך סוכרלוז/ אספרטיים אשר לא עוברים את השילייה.
האם יש סיבה רפואית שאת רוצה להשתמש בממתיקים?
אם זה רק מבחינה קלורית, אני ממליצה לך פשוט להפחית מינון סוכרים בתפריט ולא להיכנס לכל תחום הממתיקים.
בכל מקרה, מומלץ להפחית עד כמה שאפשר מהממתיקים, גם אם "מותרים" בהריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עלייה במשקל בהריוןל23/07/2012
שלום רב,
אני בת 31 עם גובה של 1.6 מ'. התחלתי את ההריון עם משקל של 59. מבנה הגוף שלי הוא בינוני.
כיום אני בשבוע 29 עם עלייה של כ-10 קג'!
אני מאוד שומרת על תזונה, אם כי מרשה לעצמי קצת יותר מקודם. בכל מקרה, אני לא עוברת בממוצע את ה-1600 קלוריות....בנוסף, אני עושה כושר 4 פעמים בשבוע, כל פעם שילוב של אירובי (ברמת דופק סבירה) + פילאטיס/ יוגה. ועדיין המשקל משתולל כל מכריי אומרים לי שלא שמנתי כלל, רק בבטן, אבל בשלב הזה 10 ק"ג נראים לי המון!
יש איזו עצה שאפשר לקבל לחודשיים וחצי הנותרים?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עלייה במשקל בהריון - תגובה
דנה שפילמן24/07/2012שלום ל,
משקלך לפני ההריון תקין, כך שטווח העיה התקין להריון הוא 12-16 קג'.
קצב העליה מטרימסטר שי הוא כ-400 קג' בשבוע.
אם נספור מהיום, יוצא שתעלי כ-14 קג' שזה בטווח!
אם בכל זאת את מודאגת, את מוזמנת לפנות לדאטנית קלינית לייעוץ אישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)



