מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בתוליםסיון25/12/2009
היי.
אני בת 18 ולפני שנה וחצי שכבתי עם חבר שלי לשעבר..
היום אני במערכת יחסים עם מישהו אחר ואמרתי לו שאני בתולה..
האם הוא יכול לדעת את זה כשניהיה ביחסים?
אם כן איך?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר :)
:)25/12/2009לא הוא לא יכול לדעת תעשי את עצמך כאילו כוהב לך ואת מפחת כי זה פעם רשאונה ואז תהיה מפתעת כי לא ירד לך דם ;) מאמי זה יצלח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי סיוון
שלי פסטרנק כץ27/12/2009
קודם כל חבל מאוד שאמרת לו שאת בתולה כשאת לא.
לא בגלל שאפשר או אי אפשדר לגלות את זה, אלא רק בגלל שאני חושבת
שמערכת יחסים צריכה להיות (לדעתי) מושתתת על חברות כנות ואמון.
מעניין אותי לדעת מה חשבת או מה גרם לך לשקר..
חששת שהוא לא ירצה אותך כי את לא בתולה?
הוא אמר לך משהו על הנושא?
את לא שלמה עם זה שהיית כבר עם מישהו בעבר?
את חושבת שהתחלת מוקדם מדי?
בכל מקרה, אם תעשי הצגות ותתנהגי כמו בתולה, תנהגי כאילו כואב לך וכו' הוא אולי יאמין לך.
לא לכל הבנות יורד דם בפעם ראשונה ותמיד תוכלי לשחק אותה כאילו נלחצת מזה שאת לא רואה דם על הסדין ועוד כל מיני שטויות.
רק אל תתפלאי אם תגלי בהמשך שגם הוא לא היה אמין איתך עד הסוף.
אני חושבת שזה מיותר ולא תורם לכלום.
אפילו יכול לגרום לך להרגשה מתסכלת על השקר שלך.
אבל זו החלטה אישית שלך, בהצלחה. (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן זוג בלי ברית מילהמופתעת24/12/2009
שלום- אודה על עצתכן
יש לי כ-3 חודשים חבר.
אני בת 24 והוא בן 26
הוא אדם טוב ונעים מאוד לבלות ולהיות איתו. משכיל, זורם ונראה שזה בדיוק מה שמתאים לי.
הוא עלה ארצה מחבר העמים (רוסיה)בגיל 11 והתאקלם בישראל בצורה נהדרת.
הבעיה היא כזו:
לא עשו לו ברית מילה. שלשום היתה הפעם הראשונה שלנו ביחסי מין (לוקח לי זמן רב עד שאני מסכימה לתמסר)- וגיליתי שזה שלא עשו לו ברית ממש מפריע לי ומעורר בי סוג של דחייה מהעניין. היה לי ממש קשה לקיים יחסים עם הידיעה והמראה של איבר בלתי נימול. אני יודעת שזה לא רציונאלי. אבל זה פשוט דחה אותי אז במקום שהפעם הראשונה שלנו ביחד תהיה חוויה מיוחדת, זה הפך לחוויה ממש לא נעימה לי. אני חייבת לציין שאני לא אחת שמשווה בין בני זוג, אבל כאן במקרה הזה זה ממש הפריע לי. אני ממש מרגשיה שלא בא לי עוד פעם.
הוא אומר שהוא יהודי לכל דבר (גם אבא וגם אמא שלו יהודיים). וזה לא מפריע לי. מפריע לי פשוט העניין של המראה והתחושה.
אני יודעת שאין לי זכות לבקש ממנו לעשות ברית (זה כמו שמישהו יבקש ממישהי לעשות ניתוח הגדלה...)-- אני יודעת שזה לא מוסרי לבקש ממנו, ואני גם לא רוצה שיכאב לו.
מצד שני כל העניין הזה ממש דוחה אותי ואני מרגישה כאילו שזה קוץ תקוע.
כרגע אני מרגישה שעם כל זה שאני אוהבת אותו קשה לי להגיע לאינטימיות איתו...
צריכה עצה איך מתמודדים עם זה? מה לומר לו? איך לומר לו? האם לומר לו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עלי לומר לו?
מופתעת28/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלום אירוטיגיא21/12/2009
הרבה פעמים קורה לי שמתוך שינה אני חולמת איזה חלום אירוטי ומתעוררת מזה שאני חווה אורגזמה. האם זה נורמאלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כן
שלי פסטרנק כץ27/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לחץ? חרדה? אין לי מושג.nh21/12/2009
היי לכולם ,
אני גבר בן 23 , הייתי בעבר כבר עם מס' חברות.
ויש לי תופעה מוזרה יחד איתן.
זה לאו דווקא חייב להיות בשלב אינטימי כלשהו,
זה יכול לפני הפעם הראשונה שאני מגיע אליה הביתה ,
כשיוצאים למסעדה וכאלה דברים ,
אני פשוט מרגיש בחילה קשה, ממש .
ברמה שאי אפשר לגעת בי , לחבק אותי או כל דבר אחר.
לפעמים קורה שאם אני במסעדה אז כאילו הטריגר הופך להיות אוכל ,ברגע שהוא מגיע לשולחן , אני לוקח איזה ביס או שתיים ואז פתאום אני מרגיש את זה שוב.
לפעמים זה נרגע ומפסיק, אבל בפעם אחרונה שזה קרה לי , לקח לי שעה לצאת מזה ,
והרגשתי שפתאום יש לי כמו מעין פיצוצים של חום בתוך הגוף , שהתבטאו לכמה רגעים בהרגשה שפשוט ממש ממש חם לי .
ואחרי שעה זה נרגע . זה הפסיק.
אני לא יודע מה לעשות בנוגע לזה. למי פונים .. מה עושים . מה התהליך אם בכלל יש .
אם זה עניין של לחץ אישי? אם צריך לקחת תרופה להרגעה או משו?
או שזה סתם התרגשות מוגזמת שאין לי מושג איך למתן אותה.
אשמח לתגובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי לך...
ליאת21/12/2009היי,בחילה היא אחת מהסימנים של חרדה והתקפי חרדה.כדאי לך להעזר בטכניקות של נשימות והרגעות ואפילו תכשירים טבעיים כמו "רסקיו" לפני שאתה מגיע לתרופות הרגעה של ממש. תזכור שלהיות רגיש זו תכונה חיובית אך אתה צריך לנסות לשלוט בזה לפני שהרגש מציף אותך!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלליאת
nh21/12/2009האם תוכלי לשפוך קצת אור בנוגע לטכניקות נשימה וכו' ?
חשבתי להשתמש ברסקיו אבל אני לא יודע מתי להשתמש בזה? באותו רגע שאני מרגיש
ככה אני לא יכול להכניס כלום לפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצה
יוני29/12/2009אתה יכול לעשות מדיטציה והרפיה לפני המפגשים, והכי טוב לאמץ את זה בצורה יומיומית. חפש בגוגל בטוח תמצא משהו פשוט.
בהצלחה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
29/12/2009היי, צר לי שאתה סובל כל כך,
לדעתי האישית מדובר בחרדה קשה, כמו למשל שיש לאנשים לפני מבחנים וכדומה. הטיפול בכך יכול להיות טיפול על ידי קריאת ספרים, הליכה לפסיכולוג וכדומה. לדעתי, כדאי לך לקנות ספר התמודדות עם התקפי פאניקה וחרדה. בספרים הללו בדרך כלל יש שיטות קלות להתמודדות והרגעת ההרגשות הרעות (כמו הבחילה). הספרים היעילים שאני שמעתי עליהם נותנים עצות על פי הגישה שנקראת התנהגותית-קוגניטיבית.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי משהו להגיד לך
רני01/01/2010אני במשך שנים סבלתי מאותה הבעיה , אני אדם מאוד רגיש ולא אכפת לי להשתחצן כי אף אחד לא מכיר אותי פה אבל גם נראה מאוד טוב , ועד גיל 18 לא נגעתי בבחורה בגלל שכל פעם הייתי מרגיש בחילה ומקיא... הכל בתת מודע שלך!
צריך לעשות טכניקות מדיטציות ועבודה כבדה על התת מודע והכי לשמוע שהכל זה אפשרי בעולם הזה!
שיהיה לך בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לכולם אשמח אם תיכנסוקספר20/12/2009אני יודעת שהפורום הזה הוא לתת עזרה לאנשים , אז....
נפתח פורום חדש באתר הזה ,שצריך עזרה בפירסום שלו
הוא קיים אמונם זמן מה אבל הוא צריך דחיפה קלה בהכרתו .
הפורום מתקימים דיונים מענינים בנושאים שונים , והממוחים עונים על שאלות , בצורה אמפיתית וקשובה.
חשבתי , לעצמי איך אוכל לעזור בקצת שאני יכולה, לאנשים שעזרו לי המון
הפורום הוא התמודדות עם פיטורין, לחץ ,התמודדות עם בגידות , פרדות , והוא נמצא באתר הזה .\
אשמח לראותכם שם
יעל כותבת כמוכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפורום חשוב- סוזאבי
סוזאבי22/12/2009בהצלחה@@@@!!!!!
סוזאבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפורום
סוזאבי01/04/2010טוב שהוא קיים.
סוזאבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמין חשוב
סוזאבי רינסקי25/04/2011חשוב. סוזאבי רינסקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוסטינורנועה19/12/2009שלום לקחתי פוסטינור לאחר מגע מיני לא מוגן השאלה שלי זה אם אני יכולה ללכת לשירותים אחרי זה.. והכדור יפעל אותו דבר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכמובן
שלי פסטרנק כץ19/12/2009את יכולה להתנהג כרגיל.
כל עוד את לא מתכוונת להקיא בשירותים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לך הרגעת אותי
נועה20/12/2009ועוד שאלה האם חייב לרדת דם לאחר כמה זמן אחרי לקחית הכדור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא..
שלי פסטרנק כץ27/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבת 14חבר ראשון ושוכבים-צריכה עיצה:)דנה18/12/2009שלום=]
יש לי כמה בעיות בסקס בגלל הזוגיות עם החבר, [הוא בן 15] בעיקר רוחניות.
אנחנו מאוד בוגרים ואחראיים לגיל שלנו, ואנחנו מאוד אוהבים ומכבדים אחד את השני.
אני תמיד רציתי להדליק אותו בעיניין הסקס והקירבה הפיזית למרות שהוא היה נגד זה לחלוטין.
בסוף עברנו שלב ואנחנו שוכבים כמעט קבוע. אני לא מתביישת ממנו, או איך שאני ניראת כי ממש לא אכפת לו מראה, אבל לפעמים אני פשוט לא גומרת [ולא נהינית בהתחלה]. הוא גומר מהר, ואני מנסה להאריך כדי להינות יותר וזה יוצא מקסימום [גג!] חצי שעה. לפעמים אנחנו ישר קופצים אחד על השני וישר חדירה בלי משחק מקדים חח. אני אוהבת להתפרע מולו אבל לפעמים אני אוהבת את זה רומנטי ועדין חח
אני ישר חושבת רק עליו ואני לא מצליחה לגמור בגלל זה.[כמה שאני אוהבת אותו וכאלה] אני מנסה להוציא את המחשבות מהראש ואת הרגש מהלב אבל אני לא מצליחה..:/ מה לעשות? כי אני מזמן לא גומרת איתו בחדירה בלבד ואפילו אם הוא עושה לי ביד תוך כדי, בלי שהוא ירד לי אני לא אהיה חרמנית כמו פעם.
רמת החרמנות ירדה, זה בסדר? [אני לא לוקחת גלולות]
ולא רק אצלי, גם אצלו. תמיד גיוונו וניסינו תנוחות שונות, אבל יש לי הרגשה שבגלל המצב הרוחני שלנו [אנחנו לא רבים אף פעם] אבל לפעמים יש ת'פאקים האלה שאנחנו טיפה מתאכזבים ולפעמים הקשר לא זורם ואני מרגישה מרוחקת ממנו. כאילו שהוא לא נותן לי להתקרב אליו יותר מידי. הבחנתי בזה רק ליפני שבועיים. אני לא יודעת, אולי אני לא בסדר? או שמשהו מטריד אותו? כי הוא סיפר שהוא בתקופת לחץ אבל הוא לא נותן לי לעזור לו. ובגלל זה הסקס נהיה לא משהו בכלל. פעם אחרונה שלנו הייתה כאילו "מיותרת". יכול להיות שאני לא מגרה אותו מספיק או משהו? חח כי אני לא יודעת מה אני כבר צריכה לעשות כדי שהכל ישאר תקין ונורמאליXD
סליחה על החפירה, אבל אני צריכה את העזרה שלכם:) תודה, דנדושP:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדנה
שלי פסטרנק כץ19/12/2009דנה מתוקה,
אני קוראת את המכתב שלך ואני חושבת שאת פשוט קצת גדולה עליו בקטע המיני.
אני קוראת את המילים שלך ונדמה שאת קצת מקדימה את זמנך.
אני לא יכולה להגיד שאת לא מוכנה כי מדברייך נראה שאת יודעת, שלמה ומרגישה טוב עם המיניות שלך. כך שעל אף גילך הצעיר, נדמה שאת יודעת מה את עושה.
מצד שני, לפי הדברים שלך נדמה שהבחור שאיתך לא הרגיש מוכן כמוך להתחיל בחיי מין פעילים.
את כתבת את זה בעצמך. יכול להיות שהוא נסחף אחריך ואפשר להבין אותו. לכמה בנים בגילו מזדמנת האפשרות להנות ממישהי שיוזמת?
יכול להיות שהיה לו באמת מדליק וכיף מאוד ולכן הוא המשיך, אבל אחרי שחווה את המין והוא יודע שהוא יוכל להשיג אותו אם וכאשר יתחשק לו - כי את בעניין יותר ממנו לא תהיה לו בעיה.
הידיעה הזו כנראה, גורמת לו להתרחק ולהיות עסוק בדברים שיתכן ומעסיקים אותו כרגע יותר.
זה לא בהכרח אומר שאת לא מושכת אותו כבר רק שאולי אתם לא מצליחים להגיע לרגעים של זמן איכות אינטימית שאינה קשורה לסקס וזה מקשה על היתר.
לא סיפרת אם אתם עושים גם דברים אחרים יחד, מבלים, יוצאים לסרטים, הולכים לחברים ובכלל.
גם לא סיפרת כמה זמן אתם יחד וזה חשוב.
נסי להרגיע קצת בקטע המיני ובמקום נסי למשוך אותו לעשות דברים אחרים יחד. אם גם לזה אין לו חשק כנראה שהדברים שמעסיקים אותו ומטרידים אותו הם מהותיים יותר ממה שנדמה לך.
ש
חשוב שתדברו ביניכם. מערכת יחסים אינה מושתתת רק על סקס גם אם הוא נפלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך שלי הבהרת לי דברים:)
דנה25/12/2009אני יענה לך על הדברים החשובים:
כשפגשתי אותו הרושם הראשוני עליו היה נורא בגלל החיצוניות והשוני שבינינו, אבל אחרי שבועיים היכרות,ראיתי אותו מבפנים,ותאמת?התאהבתי בו.
הוא ילד סגור,כמעט ולא ניפתח לאנשים,או לחברים בכלל.
אני היחידה שהוא ניפתח איתה ולכן זה גורם לי להרגיש מאוד מיוחדת:]
תמיד הייתי הילדה הזורמת/יוזמת שיש לה הכי הרבה אומץ ושלא אכפת לה מה יגידו או מה ייקרה. הוא ממש התלהב ממני למרות שלא רצה להראות ראיתי זאת בעיניו:)
אפשר לומר שאנחנו ביחד [אוהבים] כמעט מההתחלה,חצי שנה.אבל רשמית עד שהתנשקנו אחרי כל מה שעברנו וכבר הייתה בינינו זוגיות,בסילבסטר יהיה 4 חודשים.
שכבנו חודש וחצי אחרי הנשיקה הראשונה [הוא אצלי ראשון בהכל וגם אני אצלו].
תמיד יצאנו ויוצאים לטייל,גם עם חברים וגם לבד=] אנחנו הידידים הכי טובים שיש.
אנחנו מבינים אחד את השניה מצוין, טוב לנו ביחד, עד שניפתחנו אחד לשניה, גם לי היה קשה להפתח אליו כשהתאהבתי בו. אחר כך ההתאהבות ללא גבולות עברה למרות שזה חוזר לפעמים (אבל לא כמו שיגעון או פיגור וזה) אני יכולה להגיד שזאת אהבה שלא תסתיים מצידנו למרות שאם התשוקה תעבור האהבה לא:] אני ילדה בוגרת ובשלה,לא קשור לחרמנית אבל פשוט הייתי מוכנה להתמסר לו. בטחתי בו מאוד,פשוט ידעתי שזה הוא.חח הוא תמיד צריך לחשוב על כל צעד בכובד ראש, בגלל זה הוא היה צריך זמן כדי לדעת מה הוא באמת רוצה, ואם כדאי באמת.בשבילו סקס זה לא הכי חשוב בחיים,ותאמת,הוא רצה לישמור עליי כמה שיותר.הוא לא ממש הצליח בזה כי באופי אני יותר חזקה ממנו. הבנתי בימים האחרונים שבגלל שזרמתי איתו בקלילות כזאת הוא באמת חשב שכשהוא ירצה אני ישר אבוא אליו,אז התחלתי להעסיק את עצמי גם יותר,ולא ביקשתי ממנו כלום.לכן הוא התחיל לשאול יותר, להתעניין יותר, הוא אפילו התחיל לענג אותי יותר בגלל ששיניתי יחס כלפיו.היו בינינו בעיות אמונה בעבר, הוא תמיד ניסה לחפש בי רע,למרות שאף פעם לא מצא.הוא לא יכל ליבטוח בי כי הייתי די זורמת עם כל הבנים והוא ראה שפה אני דלוקה על ההוא וכאן אני מאוהבת בו,הוא לא קנאי אבל הוא לא אהב את זה חח[גם בגלל קשר מהעבר שבגדה בו ילדה]
היו כמה דברים לא יפים שעשיתי, השתניתי אבל בכל זאת, החזרתי את האמונה,אבל לפעמים זה חזר.בגלל זה הוא התרחק, גם הייתה לנו בעיה בעבר,שתקנו אחד ליד השניה,לא יכולנו להסתכל בעיניים, ובמחשב הכל היה סבבה+ היה קשה והחלטתי לשנות את זה ויצא פתאומי מאוד שהייתי הכי פתוחה איתו בעולם.לא היה שום סוד ממנו.ניראה לי שזה עשה את הקשר טיפה פחות מעניין או מסתורי, מה שזה לא יהיה, וניראה לי שהוא הגיב ככה בגלל או שלא בוגר מספיק וכנראה שזה זה כי הוא סה"כ בן 15. למרות שהוא מאוד חכם ותיקן אותי במעשים רבים והראה כל מיני דרכים וטעויות ולימד הרבה, הוא עדיין לא מושלם ובגלל זה אני אוהבת אותו:] תודה רבה לך על העזרה, אנסה הרבה מכאן:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת לא מבינה מה קורה איתו!!!!
:)25/12/2009מאמי אז תנסי להגד לו משהו בנושא אבל אני מציעה לך שתורידי לו את הפנים למטה ועם הוא לא ירצה אז תרגד לו את רשאונה מאמי עם את לא תעשי את הצעד הרשאון הוא בחיים לא יבין לבד אולי ביגלל שאתם קטינים זה ככה אבל אני בגיל של היתי גומרת כמו לא יודעת מה את אולי צריכה לנסות בדרך אחרת עם הוא גומר מהר ואת אפילו לא נהנת זאות אומרת שהוא בסקס חושב רק על עצמו קחי את זה לצומת ליבך!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער על איבר המין עצמו עד לחצי !רמי17/12/2009שלום !
אני בן 15 וחצי !
יש לי שערות על איבר המין עצמו עד לחצי ! זה מאוד מלחיץ!
רופא ייעץ לי לעשות אפילציה אבל זה לא מספק אותי כי ידוע לי שיש בזה סכנות רבות ...
רציתי לדעת אם יש שיטה נוספת?
כמו מישחות silk'n,
בבקשה תציע לי אפשרות שונה מאפילציה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלרמי
שלי פסטרנק כץ20/12/2009
הי רמי,
אני מבינה משאלתך שהעניין באמת מפריע לך מאוד וכבר התייעצת עם רופא.
ראשית אני חייבת לומר שמדובר במשהו די שכיח.. העניין הוא שרוב הגברים הללו באמת מסירים את השיער בשיטות שונות. הרוב מגלחים, למרות שלא הייתי מציעה לך לגלח מכיוון שאז השערות גדולות חזקות יותר ודוקרות מאוד ובאיזור כל כך רגיש זה יהיה לא נעים גם לך וודאי לבת הזוג בחדירה.
אני לא מבינה גדולה בנושא של אפילציה אבל אם זאת הייתה הצעה של רופא אולי הוא כן יודע שזה בסדר. אפשר גם בשעווה - כמו שנשים מורידות משפתיי הנרתיק - רק חשוב לעשות זאת במיומנות וכדאי לבדוק שהשעווה לא תהיה חמה מדי.
כל המשחות נחמדות אך הן פועלות בדיוק כמו בגילוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא גומרתמיכל15/12/2009אני בת 19 ויש לי חבר ולפני 3 חודשים קיימנו יחסי מין לראשונה ,
הוא גומר ממש מהר, ואני עדיין לא הצלחתי לגמור פעם אחת,
זה דבר שמאוד מבאס אותו והוא מרגיש לא בסדר עם זה לפעמים הוא גומר לפני בכוונה או שאנחנו שוכבים פעמיים שאני יותר יהנה אך זה עדיין לא גורם לי לגמור, רציתי לדעת אם יש דברים או שיטות שיכולים לעזור לי לגמור יותר מהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמיכל
שלי פסטרנק כץ16/12/2009לא ציינת אם את גומרת כשאת לא איתו וזה חשוב.
אם כן, פשוט נסו במקום לשכב לךאונן יחד אחת מול השני... זה גם מדליק נורא וגם יגרום לו להבין מה בדיוק עושה לך טוב ואיך את אוהבת שנוגעים בך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך לשאלתי
מיכל19/12/2009אני גומרת כשהוא יורד לי, אבל אין דרך כלשהי לגמור בזמן קיום יחסי מין ולא רק מאוננות?, זה מבאס שהוא היחיד שגומר מבין שנינו !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמובן שיש
שלי פסטרנק כץ19/12/2009אבל ככל שתאונני יותר תדעי יותר איפה המיקום הרגיש ביותר אצלך ומה עושה לך הכי טוב.
ככה, תוכלי ללמד אותו איך ואיפה לגעת. מצד שני את אומרת שבירידה את כן גומרת שזה נפלא.
אם השאלה שלך היא רק בעניין של גמירה תוך כדי סקס אז זה עניין של תירגול וניסיון.
בסוף זה יקרה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי מיכל!
חסויה30/12/2009מנסיוני האישי אני רוצה לשתף אותך - אני לא מקיימת יחסי מין מלאים אך כן גומרת וזאת בשל העובדה שמספיק גירוי שלא בחדירה (ע"י אצבעו של בן זוגך או איברו) בשפתיים הפנימיות בכיוונים שונים. החדירה יכולה להיות כיפית אך יכולים להיות דברים שיביאו אותך לאורגזמה וגם הם בסדר גמור!
לפי זה שציינת שכשהוא יורד לך את גומרת זה בגלל שכנראה שהלשון שלו מתרכזת במקומות חיצוניים אחרים. נסו את אותם מקומות עם אבצע או עם האיבר של בן זוגך
תעדכני =)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם חיות מקיימות מין אנאנלי?קגב13/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדדד
שלי פסטרנק כץ15/12/2009שאל וטרינר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחחח
אהבתי16/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצורה..אלין13/12/2009היי,
אני בת 23 ויש לי בעיה שמציקה לי מאוד..אני נמצאת בקשר עם בחור ממש חמוד,בגילי, אנחנו די בהתחלה, לא עשינו עוד כלום אבל הראש כבר עמוק בתוך הפנטזיות והמחשבות על מה יהיה, איך יהיה וכו'..
בכל מקרה, הבעיה שלי היא שבפנטזיה או במחשבה אני כבר מצפה למפגש איתו ואני חושבת על איך זה הולך להיות ומה אני אעשה כדי שזה יהיה מושלם..למשל אני מתכננת כל מיני דברים,חלקם נועזים חלקם פחות אבל תמיד בפועל,ברגע האמת משהו משתבש וכל מה שחשבתי שיקרה - לא קורה !! משהו נעצר בי, פתאום מתחיל לרדת לי הבטחון וכל מה שראיתי את עצמי עושה במחשבה אני לא מסוגלת לעשות במציאות. לדוגמא - במחשבות אני מתארת איך אני עושה לו ריקוד קטן שיגרה אותו אבל בפועל אני לא יכולה לעשות את זה..אני חושבת מה הוא יגיד עליי או מה הוא יחשוב..זה מבאס כי אני יודעת שאני יכולה להיות טובה אבל משהו לא נותן לזה לקרות..יש דבר כזה חרדה בזמן סקס??או חרדה מסקס?? אני ממש מיואשת כבר!!! אני תמיד אומרת שהדבר הכי נורא זה להיות בול עץ במיטה אבל בתכלס כמה שאני יודעת שאני לא כזו -בסופו של דבר יוצא שאני די כן כזו וזה ממש מבאס אותי..כל הגברים שהייתי איתם פשוט לא מבינים את זה..הם אומרים שאני צריכה לזרום ולא לחשוב על כל דבר מאה פעם וכמובן יותר להתשחרר, אבל אני כ"כ לחוצה, אני לא יודעת למה !!
מה עושים.???זה אבוד??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלאלין
שלי פסטרנק כץ15/12/2009אלין מתוקה,
התגר שרשמת כאן מתואר בצורה נפלאה וברורה כל כך לכל מי שחווה פעם משהו דומה - בקיצור - לכולם.
חרדת ביצוע היא אחת הבעיות הנפוצות במיניות והיא עוצרת מבעדנו לפעול כפי שהיינו רוצים באמת.
אצל גברים היא גורמת לירידה בזקפה ולנשים תופעות שונות אחרות.
מאוד קשה לנו להתנתק מכל מה שמטריד אותנו ולהיות בפוקוס ובבטחון מלא שמה שנעשה יהיה נפלא וסקסי. את יודעת שאת יכולה להיות מצויינת אך את חוששת שהבחור יוריד לך את הטחון בכך שהוא לא ימות על הרעיון או יגיב בצורה שלא לקחת בחשבון.
הצעה שלי - קצת יין אדום, תאורת נרות מתאימה לחנוכה (: אווירה של מוסיקה מתאימה וחדר חשוך יתרמו לתחושת הבטחון שלך.
כשהאלכוהול זורם בדם אנו מרגישים נוח יותר להשתטות ובכך מצליחים להתגבר על מחסומים גדולים.
אני יכולה רק להבטיח לך שאין גבר (שווה) שלא יתלהב מבחורה שרוקדת מולו ריקוד אירוטי ומגרה.
עשי חזרות בבית מול הראי וצאי להצגת הבכורה שלך... בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפנטזיה מיניתדוד12/12/2009אני גבר לא צעיר - 65 - נשוי ויש כבר נכדים - אבל עם פנטזיה מינית של קיום יחסי מין עם אישה נכה. הכוונה לנכות ברגלים שמצריכה עזרה בקביים, מכשירים או כסא גלגלים.
האם יש דרך לממש את הפנטזיה הזאת.?
אינני מחפש מערכת יחסים מחוץ לנשואים - אלא רק להגשים את הפנטזיה המינית
האם יש מישהי שם שמבינה על מה אני מדבר ויודעת לענות על שאלות אלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלדוד
שלי פסטרנק כץ15/12/2009הפנטזיה שלך אכן מוכרת ונתקלתי כבר בכמה סרטים בנושא.
אתה חייב לקחת בחשבון שמי שסובלת מנכות היא לא בובה על חוט אלא אישה לכל דבר ועניין. גם לה יש תחושות, מחשבות ורגשות. גם עם פנטזיות.
אתה יכול לנסות בפורומים בסגנון שונה ואולי תמצא מישהי שעונה לדרישות אך אל תשכח שאם אתה בוחר בצעד שכזה אתה בודק טוב טוב קודם לכן שמדובר בבחורה בריאה בנפשה שגם היא כמוך רק מעוניינת להגשים חוויה ולא יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשה ליללה08/12/2009היי אני נשואה 10 שנים +2 ילדים.
בעלי לא רוצה עוד ילד ..ואני משתוקקת לעוד אחד. יש מריבות ביננו על הנושא. והוא עקשן
כמעט הגענו לגירושים.
אני לא מסוגלת לקיים איתו יחסים כבר חודשים.. בגלל המצב .
מה עושים?
קשה לי נורא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה לללה
שלי פסטרנק כץ15/12/2009
השאלה שאת מעלה כאן באמת מורכבת מאוד למרות שלחלק מהאנשים היא נראית פשוטה למדי.
הרצון העז לילד נוסף נובע ממקום עמוק בליבך ומעיד על צורך מהותי.
השאלה היא על איזה צורך. לפעמים זוגות שאינם נהנים מזוגיות טובה מנסים למצוא נחמה בילד נוסף. ילד חדש על פי נסיונם הקודם מביא עמו התרגשות, חידושים, מעניק לך תשומת לב נוספת ופינוק שאולי את כבר לא זוכה לו כאמא מנוסה לילדים שאינם בגיל הינקות.
יתכן ובן הזוג מכיר אותך ומרגיש שילד נוסף יקח אותך ממנו לתקופה נוספת וארוכה מדי של עייפות, לילות נטולי שינה, מחלות ילדים, פחות בילויים בחוץ ועם חברים, פחות סקס, יותר לחצים ונטל כלכלי גבוה יותר (לרוב על כתפיו) כל אלו, מרתיעים לא מעט גברים שאני מכירה ופוגשת במהלך חיי.
גבר שיודע כמה הוא חשוב לך, כמה את אוהבת וחושקת בו וכמה אהבה ושמחת חיים יכול להוסיף לחייכם הילד הנוסף, ודאי יהנה מן המחשבה וישקול את העניין לחיוב.
אין ספק שאת פועלת הפוך ממה שצאת צריכה על מנת לגרום לו לשנות את דעתו.
ההמנעות שלך ממין רק מוכיחה לו שאת לא באמת חושקת בו אלא מעוניינת בזרע שלו.
ברור לי שלא כך הדבר (או שכן?) אך זו התחושה שמתקבלת מסרוב ממושך כל כך לסקס.
לפני שתלכו ליעוץ זוגי, הייתי מציעה לך לשבת ולכתוב לו מכתב.
למכתבים יש כוח קוסמי. ספרי לו כמה את אוהבת אותו, כמה חשובה לך המשפחה וכמה היית רוצה לשמר את התא המיוחד שבניתם יחד ע"י כך שתוסיפו בו חיים.
דברי אל ליבו במכתב ויחד עם זאת הזכרי ברגעים היפים שלכם יחד לבד. ספרי לו עליהם בגעגוע.
כתבי לו כי היית רוצה לבלות איתו יותר ביחד, ועשי מאמץ למצוא סידור נוח לילדים שישאיר אתכם קצת לבד כמו בעבר.
אחרי כן, צאי איתו לבית קפה, מסעדה, או אפילו סתם לטיול בעיר העתיקה. באווירה רומנטית קל יותר לדבר על הכל. אולי תשמעי ממנו את הסיבה האמיתית לחשש שלו מילד נוסף.
אולי החשש שלו מוצדק ואת דווקא תביני אותו ותשתכנעי.
הרבה יותר חשוב שתהיו חברים טובים ועם זוגיות מוצלחת כדי שתמשו גם הורים טובים לשני ילדיכם מאשר שתהרי ותלדי ילד נוסף לזוגיות קשה מתסכלת ומלאה כעסים.
מאחלת לך ולשניכם רק טוב (:
אגב, אשמח מאוד לשמוע בהמשך...
חג מואר ושמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהלילי08/12/2009אם גבר אחרי שיורדים לו. לא גומר מהר. מחליט מתי שהוא רוצה..
אבל יש לו שפיכה יחסית רבה..
זה אומר שהוא לא חווה (סקס, ירידה,אוננות) בתקופה האחרונה?
אוו שזה יכול להיות שזה פשוט הכמות השפיכה שלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרללילי
שלי פסטרנק כץ16/12/2009הכל יכול להיות.
לא יותר פשוט לשאול אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם אפשר להידבק באיידס ממין אורליאלי06/12/2009נדיר אבל אפשרי. אם יש מגע של רוק בדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנדיר אבל
שלי פסטרנק כץ07/12/2009אפשר אם יש מגע של דם שנוגע ברוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
