פורום סקס ויחסים - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לד"ר
    דני
    09/02/2010

    שלום רב. גבר בן 26. ביסקסואל. עם גברים אני פסיבי.
    סובל מחרדה כללית. נוטל רסיטל 20 מ"ג.
    בתקופה זו אני בקשר עם בחורה. הבחנתי שכאשר במשך תקופה ארוכה אני לא מקבל גירוי בפי הטבעת (חדירה) רמת החרדה שלי מאד עולה. אתמול אוננתי כאשר אני מחדיר לעצמי אצבעות וממש חזרתי לעצמי (וזאת לאחר שכ 3 שבועות לא נפגשתי עם גברים).
    האם זה הגיוני שדבר כזה קורה? מדוע החוסר בחדירה גורם אצלי להגברה מאד גדולה בחרדה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לד"ר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחיים

    ד``ר דניאל וטלמן
    10/02/2010

    חיים שלום,
    יהיה נכון לעשות סדר.ראשית אם גירוי בפי הטבעת עושה לך טוב זה חלק בלתי נפרד מהאופי המיני שלך, וזה אפשרי ונכון לשלב את הגירוי בפי הטבעת גם במין עם בנות הזוג.
    מין באופן כללי ידוע כמפחית לחץ וסטרס (רמות לחץ גבוהות מגבירות חרדה), לכן יתכן בהחלט שאתה נרגע ומרגיש פחות חרד לאחר שאתה פעיל מינית, ומה שעושה לך טוב במין זה בין היתר גירוי אנאלי.
    מציע לך להנות ממין לעיתים תכופות, ותן לעצמך אור ירוק להנות ממין אנאלי ומשחק אנאלי בכל הזמנות.זה עושה לך טוב, ולא פוגע באחרים,אז זה טוב!
    חשוב לציין שיש גברים רבים שנהנים מגירוי אנאלי ומפיקים מכך הנאה רבה.

    תמשיך להנות אתה בסדר,
    בברכה,
    ד"ר דניאל וטלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתולה בת 27
    מישהי
    09/02/2010

    שלום רב,

    אני ממש צריכה את הסיוע שלכם.

    אני בחורה בת 27 ואני בתולה, יש לי בן זוג במשך כ-7 חודשים ( היו לי לנו שתי פרידות קצרות במהלך התקופה הנ"ל) הוא מבוגר ממני בכ-10 שנים.


    אני בחורה מסורתית עם עם ערכים ועקרונות כל חיי חלמתי להיות בתולה ביום חופתי. כמובן שלא חשבתי שלא אנשא עד גיל 27 ולכן זה הפך את הסיטואציה לקצת בעייתית.

    יש לי בן זוג מדהים ומתחשב שמבין אותי, אני מאד רוצה לשכב איתו אך החשש בלב מלאכזב את המשפחה ואולי בסוף גם הוא יעזוב אותי אחרי שנשכב, ממש מרתיע ומפחיד אותי.

    מעבר לכך, אני נורא מרחמת עליו וקשה לי לראות אותו סובל ומתייסר אני יודעת שאני חריגה בנוף הישראלי ואולי אפילו נראית מוזרה מעט, אך אני יכולה להבטיח לכם שאם תראו אותי ותכירו אותי, תתגלה בפניכם בחורה כאחת האדם שאין בה דופי ו/או שוני כלשהו לעומת אחרות.

    אנא עזרו לי ותנו לי רעיונות כיצד להתגבר על העניין הזה וכיצד אוכל לעזור לחבר שלי להרגיש מתוסכל פחות ויחד עם זאת לשמור על העקרונות שלי והערכים.

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בתולה בת 27

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבתולה המסורתית

    שלי פסטרנק כץ
    10/02/2010


    שלום לך,

    ראשית, את מוזמנת לקרוא את תשובתי לבתולה שכתבה לפנייך.

    האם אתם מדברים על חתונה?

    אם את לא בטוחה בקשר או החלטית בעניין הבתולין עד לחופה, יש המון דברים אחרים שניתן לעשות ללא חדירה. סקס אוראלי למשל, סקס ללא חדירה בעזרת אוננות הדדית. מסאג'ים מפנקים וארוטיים ועוד כיד הדמיון והתשוקה העולה על דעתכם.

    * את יכולה להיות רגועה בעניין המשפחה שלך, אם לא תספרי להם שאת לא בתולה במידה ותחליטי כן לעבור ליחסי מין מלאים - אין סיכוי שהם יגלו לפי הבעת פנייך.. גם לא האורחים ביום חופתך (:


    תהני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתולה בת 24
    בתולה בת 24
    09/02/2010

    אני בחורה בת 24 ועדיין בתולה. מעולם לא היה לי קשר רציני וזו הסיבה שהגעתי למצב הזה.
    חשוב לציין שאני נראית טוב מאוד, בחורים מתחילים איתי כל הזמן ואני מקבלת המון תגובות טובות על המראה החיצוני שלי. אני קצת בררנית ושוללת מהר מדיי בחורים, בדר"כ על מראה חיצוני. משיכה זה דבר שהוא מאוד חשוב לי.
    עצם העובדה שאני בתולה קצת חורה לי ואני מרגישה שזה הורס לי בקשרים עם בחורים.
    כשהם שומעים את זה, הם קצת נרתעים, אמנם הם לא מודים בזה אבל כך אני מרגישה.
    אני לא מעוניינת לשמור את עצמי עד לחתונה או משהו בסגנון וזה ברור לי שכשיהיה לי קשר רציני, אני אעשה זאת.
    הדילמה שלי היא האם לחכות לאחד או פשוט "להיפטר" מזה, אני מרגישה שזה חוסם אותי.
    ודבר נוסף, האם זה באמת משהו שמרתיע בחורים? האם בחור ישלול מישהי חכמה שנראית טוב רק בגלל דבר כזה?
    אשמח לקבל תגובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בתולה בת 24

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבתולה בת ה 24

    שלי פסטרנק כץ
    10/02/2010


    שלום לך,

    הפורום התמלא בימים האחרונים בשאלות דומות של בתולות בנות גילך.. ראשית השבר מעיד על כך שאת לא לבד בעניין ושנית, בחרתי לצרף את התשובה שנתתי לאלינור כיוון שהשאלה שלכן דומה.

    אלינור יקרה,

    אני חושבת שזה שלא מצאת לנכון עד עכשיו לקיים יחסי מין אומר שעדיין לא הרגשת קירבה מספקת למישהו על מנת להרגיש מספיק בטוחה להתמסר אליו וזה בהחלט בסדר. אני לא רואה שום סיבה להתבייש בכך, להפך.

    עדיף היה שתקיימי יחסי מין רק כדי להיפטר מהבתולין? אני לא חושבת ככה.

    אנחנו כל כך נתונים ללחצים חברתיים ול "מה נכון מבחינה חברתית" עד כי רבים מאתנו עושים דברים מסויימים רק בכדי להחשב "בסדר".

    יש לך חבר 4 חודשים ואני חושבת שכדאי שתשתפי אותו במה שאת מרגישה ותהיי כנה איתו, זה הבסיס הכי נכון לקידום היחסים. כיצד הוא אמור לדעת? האם את מצפה שהוא ינחש?
    חפשי רגע מתאים של קרבה שבו תספרי לו שאת מאד רוצה לשכב איתו אבל מכיוון שלא התנסית בזה בעבר את כנראה קצת חוששת.. ספרי לו שאת תשמחי שהוא ידריך אותך..

    אין לך ממה לחשוש. את שואלת מה הוא יחשוב עליך.. אין דרך לדעת מלבד להעלות את הנושא ולגלות בעצמך. כל גבר יקח את זה אחרת. אני מניחה שאם הוא אוהב את מי שאת ומה שאת הוא לא יסכים לפספס אותך בגלל עניין שכזה. אולי הוא אפילו יפתיע וימצא בזה יתרון שהוא הראשון.

    כל דבר ראשוני יוצר אצלנו חשש מסוים אך לפעמים הגוף משדר לנו משהו שאנחנו לא מסוגלים להודות בפני עצמינו שאנחנו לא מעונינים לעשות.

    הרבה אנשים משתמשים ב "פחדים" כדי לא לעושת משהו שהם פשוט לא מעונינים בו באמת.
    חשבי עם עצמך קודם האם את באמת רוצה לקיים יחסים או רק בגלל שיש לך הזדמנות את רוצה לנצל אותה.

    יכול להיות ששיחה עם סקסולוג/ית או יועצת מינית תוכל לעזור לך להבין עם עצמך מה החששות האמיתיים שעוצרים מבעדך לגשת אל המשימה ה"קשה" הזו..

    נשמח לשמוע ממך בהמשך כדי לדעת איך התקדמו העניינים.. בהצלחה (:


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את באמת לא לבד... גם אני איתך.... ו

    ברבי
    03/02/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתולה בת 24 - תגובה

    רות בן-ציון שכטר
    03/02/2011

    שלום לך,
    בתולין הוא ענין של הרגשה . , של בשלות רגשית. אם עד היום לא מצאת את הגבר וההזדמנות לקיים יחסי מין כפי הניראה עדין לא הבשלת לכך. זה ענין של שלמות רגשית ולא של התגובות הסביבתיות .
    אם גבר נרתע מימך משום שעדין לא קיימת יחסי מין עם חדירה, אז כפי הניראה הוא אדם עם מעט מאד סובלנות.
    חשוב שתקיימי יחסעי מין עם חדירה כשתרגישי שאת רוצה מוכנה ובשלה רגשית.
    רותתי בן-ציון שכטר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתולה בת 24-מזדהה איתך מאוד!

    A
    03/02/2011

    גם אני לא שכבתי מעולם עם גבר.....ואני עוד מעט בת 21....וגם אני ממש ממש לא בטוחה שבגילך אני לא אשאר בתולה.....אתה יודעת? מסתבר כנראה שהסיבה העיקרית היא פשוט-חוסר בשלות פנימית.

    הרי אנחנו יפות סקסיות מחמיאים לנו רוצים אותנו? ועדין....אז מה זה אומר?
    גם אני שאלתי את עצמי את אותן השאלות שאת שואלת.....והבנתי שזה לא ברירת מחדל. זאת בחירה. את חושבת שקשה למצוא פרטנר לסקס?
    רק תציעי.....כולם יעמדו בתור.....אבל לא חבל? את לא רוצה שזאת תיהיה חוויה שבאה מתוך שלמות ולא בגלל לחץ חברתי?

    תיהי מה שאת כולה 24....זה לא סוף העולם,את יודעת.....יש לך עוד את כל החיים לעשות סקס.......ורק שתדעי שכשהבשלות למין תגיע היא תיהיה הכי טובה שאפשר כי את פשוט תרגישי את זה בכל כולך שאת רוצה ואת שלמה עם עצמך בלי שום רגשות חרטה....אני בטוחה שזאת ההרגשה הכי טובה בעולם.....אני ממליצה לך בחום (רצינית לגמרי) פשוט כשאת מרגישה דחף מיני תאונני....תכירי את מה שעושה לך טוב....תלמדי להכיר את הגוף שלך....זה תחליף לא רע כל כך לבינתיים...ואולי זה רק יחמם אותך לקראת הדבר האמיתי שאת תראי שהוא פשוט יגיע.......בלי לחץ.

    (-;

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל מתחיל מי אהבה

    אילן
    05/02/2011

    שיש אהבה אז אפשר לממש את האיטימיות

    בעצמי אני מחפש אהבה לשים את הראש
    אני בן 23
    אני מי רמת גן
    בחור חמוד מקסים
    בעל אופי טוב ולב


    אשמח מאוד להכיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בתול בן 24

    ליאור
    06/02/2011

    גם אני בתול, אז מה?
    ואני גבר עם מלא מעריצות ומחזרות. כל מה שצריך להגיע יגיע ואני לא מרגיש פחות ''קול'' או בלי ביטחון, להיפך, אני מרגיש שווה יותר, ולא מוסר את עצמי לכל כלבה שנובחת.. הסקס הראשון יבוא בזמן שלו עם האחת האמיתית בלי לחץ ובלי נעליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב...
    חסויה
    09/02/2010

    אני בחורה דתיה לאומית בת 25. נשואה כבר שנה...
    מההתחלה היו ביני ובין בעלי ויכוחים וריבים וזה לגיטימי לשנה הראשונה רק שאצלנו זה במינון גבוה ומגיע למצבים קשים: בעלי לא היה בבית 5 ימיחם!
    אני מודה שאני בריבים לא מגיבה יפה אלא מרימה קול ובוכה וזה נמאס עליו לטענתו.
    אני יותר חזקה ממנו בדת ואני כבר מעדיפה לא לראות תוכניות לא צנועות והוא רואה. אני מעירה בנושא דת והוא טוען שנמאס לו מזה.
    באחד הויכוחים שלנו השבוע הוא אמר נמאס לי שאת לא מרוצה תמיד ורק מבקרת אותי ואמר נראה לי דעדיף שנפרד אני נבהלתי כי אני אוהבת אותו ולא רוצה להרוס לנו את החיים. הוא אמר אני לא אוהב אותך. אחרי 5 דקות הוא אמר זה היה בשעת כעס לא התכוונתי אני אוהב אותך מאוד.
    אני כן הרגשתי עוד כשהיינו חברים שהוא אוהב אותי ותמיד אני מרגישה כך, בגלל זה התחתנתי איתו.
    הלב שלי נקרע כשהוא אמר שהוא לא אוהב.תייעצו לי מדוע הוא אמר זאת?מה גרם לוו? בשעת כעס אומרים פליטות כאילו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשוב...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושבת שזו כן התנהגות נורמלית

    סבטה
    09/02/2010

    שלום לך
    לפי דעתי אין שום דבר נורא שמדי פעם תשלמי גם על היציאות שלכם תחשבי שאולי הבחור פשוט רוצה לראות הוכחה שאת לא רק רוצה לנצל אותו אלא שבאמת מעניין לך איתו. וחוץ מזה הכי טוב כשבני זוג שווים וכל אחד משקיע באופן שווה פחות או יותר בכל אספקט של זוגיות. השאלה באמת מה את מחפשת אם טוב לך איתו והא מענין אותך ויש בינכם תקשורת טובה על תטרידי את עצמך יותר מדי בנושא של כסף.
    אז שיהיה לך בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה דילגו עלי?

    חסויה
    10/02/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשוב מאד

    שלי פסטרנק כץ
    10/02/2010


    אכן, בשעת כעס אומרים המון דברים שמרגישים בזמן כעס.
    באופן טבעי כשמישהו מכעיס אותנו ומוציא את עצמינו מדעתנו.. אנחנו ממש לא אוהבים אותו באותו הרגע. מיד לאחר מכן, כשענן הכעס חולף אנחנו פנויים כדי להבין שהכעס נבע מעצם הפגיעה מאדם אהוב. לכן, כשהוא אמר לך שהוא לא אוהב והתנצל על כך הוא כנראה דיבר מליבו.

    רק את יודעת ומרגישה מה הוא מרגיש כלפייך באמת.

    נכון, בשנה הראשונה רבים המון.. גם בהמשך.
    החוכמה היא לדעת להתווכח ולא לפתח כל נושא שבו יש חילוקי דיעות לריב קולני ובלתי הפיך.

    אני מייעצת לכם לנסות להגיע לשיחה בוגרת שבה תרשמו לעצמכם כללים לוויכוח בונה שיחזק את הקשר ולא יפרום אותו.

    אמרי לו מה שכתבת לנו כאן, שהוא חשוב לך, שאת אוהבת אותו ושאת מרגישה שאת לא יודעת לריב ושתמחי אם הוא יוכל לעזור לך לשנות את ההרגל הזה.

    אם לא תצליחו לבד, תמיד ניתן לפנות למאמן זוגי שילמד אתם כיצד להתנהל נכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לכמה שיותר תגובות
    אורלי123
    08/02/2010

    אנ בחורה ממוצא רוסי... באה ממנטליות קצת שונה..... למרות שאני ארץ מגיל 3 בכל זאת חונכתי קצת אחרת.
    בכל אופן שאלתי הא כזאת: האם זה שאני מוציאה ארנק בדייט חמישי בשביל להראות נכונות לשלם והבחור שואל אותי "את רוצה לשלם" וכמובן שאני בשביל לאלצאת איזה קמצניתאומרת "כן" והוא נותן לי לשלם עלחהכל. זה נראה לכם בחור נורמלי?????
    ככה זה הבחורים של היום????
    אני בדימה מה לעשות לגביו, כי לי הוא הוכיח שהוא קמצן! מה לדעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לכמה שיותר תגובות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קמצן

    יוסי
    09/02/2010

    את מדברת שטויות אם לא רצית לשלם למה הוצאת ארנק?
    אין שום סיבה שלא תשלמי על הבילויים שלכם אם מצבך הכלכלי טוב משלו או דומה לשלו.
    אולי לא היה נעים לו להתווכח איתך אז הוא הסכים.
    אני לא בטוח שהוא לא קמצן אבל ההתנהגות שלו בהחלט נורמאלית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי הוא קמצן

    אן
    09/02/2010

    לדעתי זה ממש לא יפה... בנים אמורים ליהיות ג'נטלמנים! בפעמים הראשונות של הדייטים אי אפשר לצפות ממנו שישלם על הכול.. אז מתחלקים כול אחד משלם על שלו.. אבל אם את משלמת על הכול וזה קורה כבר בפעם החמישית אז לדעתי זה ממש מגעיל הוא נצלן וקמצן ואני הייתי ממש נפגעת... בדרך כלל בנים מתווכחים עם בנות על זה שהם ישלמו הכול ולא רוצים בשום פנים ואופן שהבת תשלם.. כי הרי הוא אמור להרשים אותך ולא את אותו!. לא יצא לי ליפול על בנים כאלו אבל אם זה היה קורה בטוח לא הייתי ממשיכה לצאת איתו
    פעם אמרו לי משפט חכם : כמה שיותר הוא משקיע בך ככה את נהיית יותר יקרה.... אני לא אומרת שבנות לא צריכות להשקיע בבן זוג שלהן הן כן אבל הן לא צריכות לנסות להרשים אותו ממש לא
    אישה צריכה לעמוד על העקרונות שלה היא ליידי! הוא ג'נטלמן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למגיב הראשון

    אורלי123
    09/02/2010

    אני תמיד מוציאה ארנק גם בדייט ראשון, כדי להראות נכונות לשלם ולבחון את הבחור...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בהבנת הנקרא

    יוסי
    10/02/2010

    יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • 123 אורלי - שומעת? עבור

    שלי פסטרנק כץ
    10/02/2010

    אני מניחה שאם הגעתם כבר לדייט חמישי ואת עדיין סופרת אותם את כנראה מתעסקת המון בחשבונות. מה שאני רוצה לומר הוא שאני לא חושבת שזה רע להציע ולשלם עבור הארוחה/סרט או כל דבר אחר (לא ציינת מה היה שם)

    מי שילם עד הדייט החמישי? או שביליתם בבית עד עכשיו..

    יכול להיות שעצם הוצאת הארנק מצידך גרמה לו להבין שאת מעוניינת לשלם. הוא אפילו שאל אותך ואמרת שכן. הוא לא אמור לנחש שאת משחקת משחקים.

    אולי הוא רצה לשלם בעצמו אבל חשש שתראי בזה פגיעה בעצמאות שלך.
    נכון, קשה לדעת בזמנים של היום מה נכון ומה לא. נשים פמיניסטיות יצרו את הגבר החדש הזה שהוליד את הבחורה החדשה שמבלבלת אותו ואת עצמה.

    במקום לעסוק בספקולציות תהיי כנה ואמיתית (אך מתחכמת ונשית)
    הוא שואל אותך אם את רוצה לשלם? חייכי באלגנטיות ועטי על פנייך הבעה חתולית ומתגרה ותלחשי לו "אתה רוצה שאני אשלם...? " וזהו, מכאן הדברים כבר יתגלגלו מעצמם.

    * אגב, אני חושבת שלא מעט גברים ונשים מרוויחים היום משכורת די דומה - נשים לפעמים מרוויחות יותר - כך שאין סיבה שהגבר יהיה זה שישלם תמיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשלי

    אורלי123
    11/02/2010

    תודה על תגובתך,
    אהבתי++
    אני סטודנטית, אין לי הכנסה....רק מעט חסכונות, והוא עובד... הוא גם כבר ילד גדול קרוב ל30 אני בתחילת שנות ה20...
    אני לא סופרת דייטים פשוט יצאשלא נפגשנו כזה הרבה במהלך החודש...
    ובקשר ליצאות כבר בדייט שלישי הוצאתי ארנק והוא נתן לילשלם חצי... דייט ראשון היו גרושין כ15 שקלים מן הסתם הוא שילם , דייט שני גם אומנם קצת יותר אבל גם לא ביג דיל כ50 שקלים... וארוחת בוקר משותפת לאחר שישנתי אצלו, הוא כביכול הזמין אותי לארוחה והוא גם זה ששיללם גם לא סיפור כ25 שקלים...אבל לאחר שהוא שילם הוא אמר די בקול "פעם הבאה חצי חצי" בגללל זה גם הוצאתי ארנק.....
    נורא מוזר לי כל העניין הזה, איך מדברים איתו על דבר כזה? איך אני יכולה לדעת האם זה נובע מקמצנות? או שאולי מחוסר ידע עקב נסיון מועט במערכות יחסים שהיו לו... (היתה לו רק 3 מערכות קצרות חודשיים, שלוש, וחצי שנה..)?
    מה את מציעה לי לעשות בפעם הבאה?פשוט לא להוציא ארנק? כי באמת שאין לי יכולת לשלם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורלי - המשך תשובה

    שלי פסטרנק כץ
    11/02/2010


    אני בהחלט מבינה אותך.. כשאוהבים לא מתחשבנים.
    מה שצורם לי לפי התיאור שלך הם 2 דברים.
    עובדת היותו מבוגר יותר ומשתכר למחייתו כשאת סטודנטית צעירה,
    והדבר הנוסף זה שהוא ציין בפירוש אחרי הארוחה הקודמת שבפעם הבאה תתחלקו בתשלום.

    יתכן שזה באמת נובע מחוסר נסיון אבל זה אקט חסר טקט לחלוטין שגם משאיר טעם רע בתום הארוחה.

    הייתי מציעה לך לשוחח איתו על הדברים בפעם הבאה שתעלה המחשבה על יציאה מהבית לצורך דייט. תוכלי להגיד לו שמצד אחד לא נעים לך שהוא ישלם על הכל ומצד שני אין לך אפשרות כרגע להוציא כסף על בילויים כיוון שאינך עובדת ומשתמשת בכסף שברשותך לצורך לימודים.

    הציעי משהו חלופי, כמו דייט בבית עם ארוחת ערב שתבשלו יחד... זה גם מקרב מאד, משעשע ונעים וגם זול יותר. מי ירכוש את המוצרים לארוחה? כדי לא לעשות מזה עניין הציעי שאת תקני את המצרכים והוא יקנה את היין או להפך. כך לא תרגישו שאתם מתחשבנים על השקל.

    מקווה שעזרתי מעט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשלי

    אורלי123
    12/02/2010

    תודה רבהה על התגוב , עזרת מאוד, עשיתי איתו שיחה, אמרתי לו את כל הדברים(היו עוד כמה שלא סיפרתי לך...) הוא התנצל, אמר שהוא מבטיח שזה לא יחזור על עצמו וכו'.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקול מסחרי בלבד

    בני-ילד טוב
    11/02/2010

    אתה יכול לחלקו גם לארבעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיקול מסחרי בלבד

    בני-ילד טוב
    11/02/2010

    אתה יכול לחלקו גם לארבעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בזמן שפיכה
    שי
    08/02/2010

    שאלה אני גבר בן 23 נשוי בריא בזמן שפיכה יש לי כאב נקודתי במפשעה כאילו בין הביצים לרגל בעיקר בצד ימין הכאב הוא בזמן השפיכה ויכול להימשך כמה שעות לאחר מכן יש לציין שהכאב מופיע בעיקר כשאני מאונן וככל שתחושת הסיפוק יותר טובה הכאב יותר חזק כשאני גומר בחדירה רגילה אז כמעט ולא מופיע כאב? מה עושים?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בזמן שפיכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רציתי להוסיף

    שי
    08/02/2010

    שהכאב אחרי השפיכה מתפשט למעלה לכיוון הבטן התחתונה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשי

    שלי פסטרנק כץ
    10/02/2010


    בזמן הפורקן ואחריו הגוף אמור להמצא בתחושה של שחרור ורוגע לכן לא ברור לי מהי סיבת הכאב, ממליצה לך לגשת לבדיקה אצל אורולוג ולספר לו על כך.

    * יתכן גם שהתנוחה שבה אתה מאונן אינה רגילה עבורך וגורמת לך לאמץ שריר מסוים שגורם ללחץ וכאב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהו יכל לעזור לי?
    טלי
    08/02/2010

    אהלן ,
    אני ובן זוגי מחפשים בת זוג נוספת ליחסים המיניים שלנו
    .
    האם יש אתרים שאפשר למצוא דרכם נשים שמעוניינות להצטרף לזוג?
    אני אשמח לעזרה תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מישהו יכל לעזור לי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת זוג

    יוסי
    09/02/2010

    עדשת עירום.
    נפגשים.
    תכנסי לגוגל ותכתבי הירויות מין ותקבלי מלא אתרים.
    שיהיה בהצלחה מאמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בחדירה
    אבי 25
    08/02/2010

    שלום.
    יש לי חברה מזה מספר חודשים, אך עדיין לא ממש שכבנו.
    ניסינו מספר פעמים, טאך אינני מצליח לחדור אליה.
    ברגע שזה קורה, אני מיד מאבד את הביטחון וכתוצאה מכך גם את הזקפה.
    האם הבעיה בי או בה?
    אורולוג רשם לי סיאליס.מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בחדירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בחדירה

    ד``ר דניאל וטלמן
    10/02/2010

    אבי שלום,
    יתכן שאתה מתרגש ונלחץ לפני החדירה מסיבה זו או אחרת (חרדת ביצוע).
    כמו כן יתכן שבת הזוג גם כן נלחצת ומגיבה בכיווץ בלתי רצוני של שרירי השליש החיצוני של הנרתיק, מה שלא מאפשר את החדירה.
    קשה לדעת בדיוק מה קורה.
    בשלב זה ממליץ לכם לא לנסות חדירה אלה להתמזמז ולענג אחד את השנייה ולא לנסות להגיע למישגל עד אשר תרגיש בטוח ונינוח בסביבת בת זוגתך.
    במידה והבעיה לא נפתרת בעוד שבוע שבועיים פנה פנו לטיפול סקסולוגי, שיאבחן את מוקד הבעיה ויפתור אותה.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמירה
    נועה
    08/02/2010

    הי שלום
    אני חרדית נשואה 4 שנים(26)

    אני מאוד נהנית מהסקס עם בעלי אבל אני לא מגיעה אף פעם לשפיכה
    ראיתי בסרטים שיש כזה דבר שאשה גומרת עם שפיך ורציתי לדעת האם זה אמיתי או סתם זיוף

    אני נהנית מאוד בסקס עד לשלב מסוים שבו אני מרגישה שאני רוצה לסיים
    ואז אני מסמנת לבעלי לגמור
    כל התיאורים על התכווציות , צמרמורות וכאלה לא קיימות אצלי
    האם בכלל זה נקרא שאני גומרת?

    אגב רוב ההנאה שלי היא לא מהחדירה אלא מהדגדגן

    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את לא לבד

    בני - ילד טוב
    08/02/2010

    הרבה נשים לא מגיעות לאורגזמה בזמן קיום יחסים,
    חשוב שתדעי כיצד לענג את עצמך לבד ואח"כ להדריך את בעלך לאט לאט מה עושה לך טוב,
    שפיכה נשית נדירה מאוד אולי 1 למיליון, בסרטים לרוב זה איזה שהוא טכניקה ועריכה ויזואלית בלבד,
    תתחילי עם הלמידה אולי בעזרת ספר עינוגי אישה ועוד,
    ב ה צ ל ח ה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחרדית החרדה..

    שלי פסטרנק כץ
    10/02/2010


    שלום לך,

    שפיכה נשית אינה דבר שכיח.
    על פי מחקרים + תיאורים חיים מפי נשים שאני פוגשת בסדנאות שאני מעבירה עורכת היא מתרחשת רק אצל כ 15% מכלל הנשים. יש נשים שמדווחות שלאחר הסבר מפורט ששמעו או קראו, ורצון לחוות את אותה שפיכה הן אכן מצליחות להגיע לכך. אבל שוב, מדובר במעט מאד נשים.

    אורגזמה היא אותה תחושת סיפוק מרגשת שאת חווה באקט המיני,. לרוב אחריה את מרגישה מסופקת ורגועה. יש נשים שגם אחרי האורגזמה מתעוררות ורעבות לעוד (:

    זה בהחלט בסדר ונורמלי שאינך מגיעה לשפיכה, זה לא אומר שלא חווית אורגזמה, אבל זה שאת מדגישה שאת מגיעה לשלב שבו את מסמנת לבעלך לגמור ואינך יכולה יותר דווקא נשמע כמו רגע לפני חויית האורגזמה.
    האם את חווה אורגזמה? לפי התיאורים שלך כנראה שלא. יש אימרה שטוענת שאם אינך יודעת האם חווית אורגזמה כנראה שלא חווית אותה, עם זאת ישנן דרגות שונות של אורגזמה.

    מה שאני אומרת במילים מדוייקות יותר, זה שנשמע שאת קרובה מאוד לחווית אורגזמה אבל עוצרת אותה שניה לפני מאיזה שהוא חשש לא ברור. אולי פחד מאיבוד שליטה? אולי חשש מבריחת שתן?

    בכל מקרה, למרות הכל את מספרת שאת נהנית וזה מה שחשוב, אני מניחה שעם הזמן ככל שתהיי רגועה יותר ומשוחררת יותר, תרשי לעצמך להתמסר לחוויה ותוכלי גם לחוות אורגזמה עוצמתית (:



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם קיים סיכון ממגע עקיף של זרע?
    שואל
    08/02/2010

    רציתי לשאול אם אני וחברה שלי עושים דברים במיטה, ויש כתמי זרע טרי על המיטה, והיא ערומה (בלי חדירה), האם קיים סיכון ממעבר זרע, הריון וכדומה?
    בנוסף, אם שנינו באמבטיה אחת (מלאה במים), ערומים (שוב, בלי חדירה), האם יש סיכון כלשהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשואל

    שלי פסטרנק כץ
    08/02/2010

    לא. אין סיכון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמת חשק לא תואמת
    דני
    07/02/2010

    שלום

    אני נשוי 7 שנים ואוהב את אשתי. לצערי רמות החשק שלנו לא תואמות בעוד אצלי רמת החשק גבוהה מאוד אשתי די קרירה. איך מתגברים על הפער? אני מוכן לנסות הכל כדי שהיא תידלק.
    איך אומרים לה שאנחנו צריכים ייעוץ מיני לדעתי מבלי שתיפגע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רמת חשק לא תואמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרועי

    שלי פסטרנק כץ
    08/02/2010

    אני מניחה שאשתך מרגישה שהצרכים המיניים שלכם אינם תואמים. היא וודאי מרגישה שאתה מעוניין בסקס יותר ממנה.

    הייתי מציעה למצוא זמן מתאים שבו אפשר להעלות את הנושא לשיחה נעימה, אפילו תוך כדי סקס.. אתה יכול ללחוש לה באוזן שאתה כל כך אוהב אותה ונהנה לשכב איתה והיית מוכן לעשות המון כדי לדעת מה באמת עושה לה נעים ומה היא אוהבת. תוך כדי אתה יכול להוסיף ששתמח ללכת יחד איתה ליעוץ מיני לא ממקום של בעיה אלא מתוך רצון לשפר, ללמוד, לרכוש טיפים שמתאימים לסנו החיים שלכם. תגיד לה שאתה רואה בזה מסע לחיזוק הזוגיות ואל תדבר על הנושא כעל בעיה שזקוקה לפתרון אלא על העשרה של חיי הזוגיות בעזרת איש מקצוע.

    גם תלמידים מוצלחים מאד נעזרים במורה פרטי כדי ללמוד טריקים מוצלחים שיעזרו להם להתמודד עם חומר חדש.. (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדירה
    חסויה
    07/02/2010

    אני ובעלי זוג דתי אז במשך השבועיים שאני מותרת אנו שוכבים כמעט כל יום.
    ברוב הפעמים אני מרגישה חדירה אך ישנן פעמים שאני לא מרגישה שהאיבר מין ממש חודר. זה בסדר ותקין?

    שאלה נוספת- באחת הפעמים שאני ובעלי היינו במיטה ואחרי שעשה לי ביד אמר לי שנזכר במשהו לא קשור ,שאלתי אותו במה ואמרתי לו שיספר לי והוא אמר שכשהיה בצבא ראה שני חיילות מתנשקות וזה גירה אותו. אני קצת נעלבתי וכשאמרתי לו שזה לא במקום הוא אמר "אני חושב רק עלייך במיטה ובכלל פשוט זה עלה לי". אני יודעת שהוא אמין ואוהב אותי מאוד אבל נפגעתי מזה.
    מה לדעתך הייתה כוונתו?

    תודה רבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדירה חסויה

    ד``ר דניאל וטלמן
    07/02/2010

    בהמשך לשאלותיך: התחושות והרגשות הקשורות במין הן דינמיות ומשתנות, יש מצבים שמרגישים יותר ויש ימים שפחות.יתכן כשאת רטובה ומגורה את חובה את החדירה באופן שונה ממצבים שאת פחות.

    בסיפור עם בעלך נראה לי שהוא שיתף אותך בעולם הפנטזיות והדברים המעוררים אותו מינית. אני סבור שהדבר מרמז על קירבה ואינטימיות. התיאור לא על חשבון אהבתו אליך כך שיהיה נכון להקשיב ולברר עמו מה ואך מעניין לו במין.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפשת המלצה לסקסולוגית בצפון
    טלי
    06/02/2010

    מחפשת סקסולוגית (אישה בלבד) בחיפה, לטיפול יחידני בבעיות דימוי גוף.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי

    ד``ר דניאל וטלמן
    07/02/2010

    את מוזמנת לפנות ליפעת מקלר,.סקסולוגית מוסמכת ע"י האגודה הישראלית לטיפול מיני.
    בהצלחה,
    ד"ר דניאל וטלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סקסולוגית בצפון

    ד``ר דניאל וטלמן
    07/02/2010

    טלי שלום,
    את יכולה לומר ליפעת מקלר שד"ר דניאל וטלמן הפנה אותך.
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משמעות הסקס אצל גברים
    אן
    05/02/2010

    שלום
    יש לי בן זוג מעל שנה הוא חי מאוד רחוק ממני אנחנו לא מאותה העיר.. הקשר שלנו מאוד מסובך אנחנו תמיד מתווכחים ורבים.. פעם היו לנו חיי המין מאוד ניפלאים... אבל בחצי שנה האחרונה אני התחלתי פחות להימשך אליו זה לא שהפסקתי לאהוב אותו אני מאוד אוהבת אותו... נירא לי פשוט כול הריבים שלנו גרמו לי ליריד בחשק המיני.. תמיד הייתי בן אדם שלא כולכך מתלהב ממין מספיק לי פעמיים בשבוע מעבר לכך אני פשוט לא רוצה... מיצידו לשכב 4 פעמים ביום.. אבל זה כואב לי ואני לא רוצה הייתי רבה איתו ומנסה להסביר לו שאני לא מכונה אני בן אדם... תמיד אם הוא מנסה ואני לא נותנת לו הוא ישר נעלב עליי ולא מדבר איתי חצי יום וזה ממש פוגע בי כי אני מרגישה שהוא מכריח אותי לעשות משהו שלא כיף לי ולא נוח לי... אם אני לא יתן לו אז הוא יעשה לי פרצופים כול היום... ואם אני יתן אז הכול יהיה טוב ויפה... ניהלנו שיחה על זה.. הוא ניסה להסביר לי מה היא משמעות הסקס אצל גברים הוא אמר שכולם ככה!! שאין גבר שלא חושב על סקס 80 אחוז מהיום... ואם הוא לא שוכב יותר משבועיים אם מישהיא אז הוא מרגיש מדוכא ושזה ממש פדיחה לו.. אצלי זה כבר עבר לשלב הריגשי התחלתי ממש להיפגע עליו... אני מרגישה מנוצלת.. אני לא מרגישה תמיכה והבנה מיצידו רק עלבונות.. כמו: תגידי תודה שאני מתאפק אני רחוק ואני גבר יש לי צרכים זה נורא קשה להחזיק מעמד בלי לשכב שבועיים ולא לבגוד בך להישאר נאמן!..(אם אתה אוהב אז אתה לא אמור להיתאפק לא לבגוד) או ש: אם היינו רואים אחד תשני פחות אז כנירא שהקשר הזה לא היה מחזיק מעמד (אם אתה אוהב בן אדם לא משנה כמה רחוק תיהיה עדיין תישאר נאמן ותואהב אותו בשום פנים ואופן לא תיפרד ממנו כי הוא לא יוכל למלא את צרכיך) עוד הוא אמר לי שהסקס אצלו זה במקום הראשון ורק אז אני... זה נורא פגע בי הרי איך בן אדם שאוהב יכול להגיד שאהבה במקום שני וסקס זה במקום הראשון אצלו?? מילא אם זה סתם בן אדם ששוכב איתך בלי שום מחוייבות אז ברור שסקס אצלו קודם מאשר אתה... אבל כשבן אדם שאוהב ומתכנן להיתחתן איתך אומר לך כזה דבר זה נירא לי לא בסדר!?
    ממש רבנו הוא לא מבין אותי ואני לא מבינה אותו הוא אומר לי שהוא נורא אוהב אותי אבל אצלי זה לא מתחבר איך הוא יכול לאהוב ולהגיד לי כאלו משפטים??
    לדעתך זה נורמלי??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משמעות הסקס אצל גברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי הערה בקשר לזה

    יובל
    07/02/2010

    קחי בחשבון שאחד הדברים שלרוב עוברים בראש של גבר (באופן אוטומטי, פסיכולוגי, ביולוגי וכו') כשבת זוגתו מסרבת לשכב איתו (ולא משנה מאיזו סיבה וכמה פעמים הם עושים את זה בד"כ) -
    זה שהיא עושה את זה מסיבה שהיא כבר לא מוצאת אותו כ"כ מושך. ואז זה מכניס לו מחשבות לראש בלופ, ויכול לעורר אצלו כעסים ודברים אחרים...

    יובל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משמעות הסקס בגברים

    ד``ר דניאל וטלמן
    07/02/2010

    ראשית קשה להכליל, גם לא יהיה נכון לדבר על משמעות הסקס אצל כלל הנשים.
    באופן כללי: יש לזכור "יחסי מין הם מין של יחסים" ובכל מערכות היחסים שיש לנו גברים ונשים עלנו לנהוג בהתחשבות הדדית.
    מדבריך עולה שהחשק והעניין המיני שלך נמוכים יותר מאלו של הגבר עליו את כותבת.זו לא סיבה לפגיעה בך, זו לא סיבה לומר את הדברים המניפולטיבים והמאיימים שהוא אומר, ואת לא אמורה לקיים יחסי מין עמו רק כדי שהוא יהיה רגוע. מה איתך? מה גורם לך נחת הנאה ושמחת חיים? האם הוא מנסה לחשוב על כך?
    נכון שלמין יש חשיבות ומרכזיות אצל הרבה מאוד גברים, אך אי אפשר ולא נכון לחייב אף אחד לשתף פעולה במקום המיני אם הוא או היא מרגישים לא טוב ומנוצלים.
    בברכה,
    ד"ר דניאל וטלמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום..
    אנונימית
    03/02/2010

    התחלתי להשתמש בגלולות ממש לפני 11 ימים... בערך..
    התחלתי ביום הראשון של המחזור...
    ממ.. אני משתמשת במינס ולאחר 4 ימים המחזור הפסיק. יום אחד היה "שקט" ולמחרת יש לי דימום עד היום.
    השאלה שלי היא, האם זה נובע מכך שהגלולה לא מתאימה לי? או שפשוט הגוף שלי צריך להתרגל לגלולה?
    ביומיים האחרונים יורד ממש מעט דם אך בימים שלפני חשבתי שזה עדיין המחזור עד שהגעתי למסקנה שזה לא הגיוני..

    אשמח אם תענו לי במהרה, תודה. :)

    נ.ב
    מה יכול לקרות לגוף שלי כשאני משתמשת בגלולה שלא מתאימה לי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה ושכחתי לשאול עוד משהו...

    אנונימית
    03/02/2010

    יש דבר כזה גמירה פנימית? אצל בנות אני מתכוונת.
    כי... אני יודעת שיש בנות ש'משפריצות' ויש כאלה שלא,
    אבל אצלי... פשוט לא יוצא כלום.
    אני סתם מרגישה תחושת הקלה וממש ממש נעים.. למשל כשהוא יורד לי או מאונן... (ככה זה יותר חזק מסקס, כשזה סקס אני פשוט מרגישה שהוא גמר אותי וזהו, אבל לא מרגישה שגרמתי כלכך...)
    אז, או שבאמת יש גמירה פנימית, או שפשוט בחיים לא גמרתי..

    (שזה לא נשמע לי הגיוני כי הייתי עם בנים שהם מצוינים במיטה...)

    אשמח אם תענו לי, :}

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאנונימית

    ד``ר דניאל וטלמן
    04/02/2010

    ממליץ לך לפנות לגניקולוגית ולברר את העניין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום