מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ההאם אני בהתמכרות לסקס ?ערן18/02/2010
השלום והברכה,
רעייתי ואני מקיימים יחסי מין מלאים כ - 3 פעמים בשבוע, ואף על פי כן אינני מסופק ואני חש כל הזמן שאני זקוק לעוד... ועוד.. הסקס נהדר היא פרטנרית מצוינת ואני אוהב אותה בטרוף אך למרות זאת אני לא מגיע לסיפוק מיני לאורך זמן, ואם הדברים היו נתנית להחלטתי הבלעדית היינו מקיימים יחסים ככל שרק ניתן ! רע מאוד אני יודע. אך מה לעשות איני רוצה להפוך אותה לסוג של כלי שרת לסיפוקי, אבל אני לא עומד בפני היצר ולכן לוחץ עליה גם כאשר היא לא ממש מעוניית בכך, מה עליי לעשות כדי להרגיע ? לא מעוניין להתפס בעניה כחרמן נוראי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לערן
ד``ר דניאל וטלמן20/02/2010לא נראה לי שאתה מכור לסקס. יש לך חשק וDRIVE מיני בריא וזה מצויין.אתה גם כותב שאתה אוהב את אשתך ויש לך מין מעולה איתה, אתה בר מזל!
חשוב שתבין שהתאבון המיני של אנשים הוא שונה, ולא רצוי להיות במקום שאתה לוחץ על אשתך למין יותר ממה שהיא מעוניינת ורוצה-זה לא נכון ולאורך זמן יצור התנגדויות למין.
בכל מערכת יחסים זוגית, מי שרוצה פחות קובע את התדירות והמינון של המין!
אתה יכול לקיים יחסי מין איתה שלוש פעמים בשבוע ושאר הפעמים שאתה חרמן ומגורה אתה יכון לאונן.
זה בריא נורמאלי ומרגיע.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהwhy dont you try ana stimulation?
שולה21/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעלי נהנה משליטהג'וא18/02/2010
בעלי כל הזמן דורש שאשלוט בו במהלך יחסי המין, לאחרונה הוא החל לדרוש ממני לתת לו פקודות משפילות ומבקש שאשוחח עם גברים אחרים בטלפון בזמן שאני משפילה אותו ואקרא להם גבר, על פי רוב הוא מקנא לי מאוד ולכן איני מבינה כיצד הוא מגיע לסיפוק ככה ?
קשה לי מאוד להשפילו ללא הרף אך היות והוא לא מצליח כבר לגמור בשום דרך אחרת אין לי בריררה הגם שאני חוששת שאם אחדל הוא ינסה לממש זאת עם נערות ליוויי.
בעיה נוספת היא כי אני לא מסופקת ממנו ינית היות ואינו מסוגל לבצע חדירה כלל ומגיע לזקפה רק על ידי השפלות מה לעשות ?
הוא אמר לי שלא אכפת לו שאבגוד בו עם עמית לעבודה שלמען האמת אני מאוד נמשכת אליו והוא פנוי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ג'וא
ד``ר דניאל וטלמן20/02/2010הרצון וההנאה של בעלך במין מהווה בעיה בהנאה וברצונות המיניים שלך, ולכן יש בעיה שדורשת טיפול והבנה מעמיקה יותר של מה שקורה במין ובקשר שלכם.
לפני שאת פונה למין מספק עם גבר אחר,חושב שכדי לפנות לעזרה מקצועית.
אין שום דבר פסול בהנאות ובדרך שבה בעלך נהנה ממין כל עוד את נהנת ומרוצה גם כן.
יש המון אופני ודרכים שאנשים נהנים ממין והתסריטים המיניים של כל בני האדם מורכבים ואינם אחידים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה זה יכול להיות?דנה18/02/2010
שלום שמי משה ואני נשוי.
אתמול כאשר אני ואשתי ביצענו סקס ,לאחר כ-15 דק' אישתי התחילה לצעוק כאילו הגיעה לשיא ואז פתאום במשך דקה בערך התחילה להתגלגל מצחוק חזק עד דמעות.
כשסיימנו היא אמרה לי שהיא לא זוכרת כלום אלא רק שממש היה לה כיף.
היא לא ידעה אפילו שצחקה.
אגב אשתי ילדה לא מזמן את בננו הבכור וזו בין הפעמים הראשונות של קיום יחסים שלנו מאז הלידה
הייתי מאד רוצה לדעת מאין הגיע הצחוק הזה.האם יש קשר לאורגזמה?והאם יש קשר ללידה?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למשה
ד``ר דניאל וטלמן18/02/2010יתכן בהחלט שהצחוק הגיע וקשור לחווית האורגזמה שלה.זו תופעה מוכרת ונורמאלית לחלוטין, יש נשים שבזמן או אחרי האורגזמה צוחקות מעונג.
צחק איתה ביחד, והמשיכו להנות..
בברכה,
ד"ר דניאל וטלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סקס ראשון - לא עומד =\אנונימי09090917/02/2010
בן 17 .. הכל בריא אצלי ברוך השם, יש לי המון זקפות בוקר ואני לא נוטל בשום תרופות מיוחדות.
התחלתי לצאת עם מישהי שהיא די מושכת אותי .. מפה ושם העניינים זרמו והתחלנו לעשות סקס יבש.. עשינו והפסקנו עשינו והפסקנו והפין שלי עמד וחזר עמד וחזר..
בקיצור הגענו למצב שאנחנו ערומים והוצאתי תקונדום.. שתי דקות עברו בלי סקס יבש ובלי כלום והפין שלי כבר לא עמד המצאתי איזה תרוץ והפסקנו.
אחרי זה כל הזמן המחשבות הפריעו לי שאולי אני צריך לקחת ויאגרה ואולי משהו אצלי לא בסדר.
(לא קיימתי יחסי מין מלאים בעבר)
אין אצלי בעיה של מוכנות או משהו אני מרגיש הכי מוכן וכבר עשיתי הרבה דברים אך לא חדירה.
אני נוהג לשתות מידי שבוע ולעשן נרגילה מידי יום.
עבר שבוע מהמקרה ונפגשנו שוב .. שוב אותו סיפור סקס יבש נגיעות קצת אוננות אחד לשניה..
אבל כשבאתי להלביש את הקונדום כבר בקושי עמד לי והוא לא היה חזק 100%
הייתה חדירה אבל לא הייתה לי תחושה בכלל .. לא ידעתי בכלל אם זה בפנים או לא .. לא הרגשתי כלום והפין שלי בכלל לא עמד עד הסוף. והיא גם לא הרגישה כלום.
אין פה בעיה של התרגשות אולי הפוך בכלל לא התרגשתי ולא כלום.
ואני לא חושב שיש לי קטן או משהו.. (ממוצע לגילי)
הבנתי שיש דבר כזה חרדת ביצועים ויכול להיות שיש לי את זה. אני מתכוון לנסות עוד ולהרגע והכל
אבל חשבתי אם בכל זאת שום דבר לא עוזר, אולי כדי לי לקחת כדורים כמו ויאגרה
לפחות בהתחלה עד שאני אקבל ביטחון ויהיה לי קצת ניסיון.
ועוד שאלה דרך אגב: בשביל ויאגרה וכדורים דומים צריך מרשם רופא?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי
חנון18/02/2010בגילך אתה לא זקוק לויאגרה..
אתה פשוט צריך להרגע ..
אתה כנראה לחוץ \ מתוח מדי מזה..
פשוט תרגע.. ופשוט תנסה להנות...
צ'יל =]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם להשתפשף עושה לך טוב
חנון18/02/2010אז למה שהוא לא יעשה את זה?
בנוסף.. למה שאת לא תעשי את זה תוך כדי שאתם שוכבים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאנונימי
ד``ר דניאל וטלמן18/02/2010הבעיה שאתה מתאר אכן שכיחה וירידה בזקפה לפני החדירה, או עם נסיון לשים קונדום ידועה.
הבעיה שאתה מתאר היא אכן חרדת ביצוע, וזה הגיוני שיהיה כך!
אתה נשמע בחור מאוד מודע ונבון, ממליץ לך לנסות מספר פעמים להיות בעשיה מינית מהנה עם הבחורה, כאשר אתם מחליטים מראש שלא "שוכבים". לא מנסים לקיים חדירה-גם אם הזקפה מצויינת!!
חוזרים על כך מספר פעמים,במספר מפגשים שונים. רקלאחר שהזקפה היתה טובה מספר פעמים מקיימים מין מלא הכולל חדירה.
אפשרות נוספת כמו שכתבת, היא להשתמש בעזרה תרופתית (החייבת מירשם רופא) שיכולה לתת את ה"פוש" ולהחזיר את הבטחון.
אל תקנה כדורים דרך העתון או בדרכים דומות-אלה כדורים מזוייפים.קנה אך ורק בבית מרקחת.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כשאין זיקפהאלין17/02/2010
היי,
אני בת 23 ושכבתי עם מישהו ולא עמד לו!!
בחיים שלי לא הייתי במצב כזה ואין לי מושג למה ואיך זה קרה..אני ממש בלחץ וחושבת כל הזמן מאז שאולי משהו לא בסדר בי ושאני לא מספיק מושכת..הבחור בן 30 בערך ועקרונית לא צריכה להיות לו בעיה..מדוע זה קורה? שמעתי על חרדת ביצוע אבל לא נראה לי שיש לו משהו כזה..הוא לא חסר בטחון בכלל..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר jחמודה אם את רוצה זיון של הלייף
חסוי17/02/2010ואורגמות מטורפות בן 43 ניראה פיצוץ עם זיקפה תמידית ישמח להביא אותך לשיאים שלא חוית עם אף גבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתופעה של לחץ
חנון18/02/2010תופעה של לחץ...
ולפעמים זה ככה...
אני בטוח שיהיו פה תשובות של אנשים שבאמת מוסמכים לדברים האלה.
אבל שוב סקס מורכב מכמה דברים
וזה לא הכל תלוי בעובדה של איך את נראת ..
יש השפעה של לחץ , מתח , הקשר שבין בני הזוג .
זה בסדר תנסי שוב ותראי מה קורה , אם רואים שזה חוזר על עצמו אז אני מתאר לעצמי שבהחלט מומלץ לפנות לטיפול .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליסמין
ד``ר דניאל וטלמן18/02/2010ראשית בעיית הזקפה שאת מתארת,נפוצה ויכולה להיות קשורה למספר גורמים:לחץ,חרדה, עייפות, חוסר ריכוז,יותר מדי אלכוהול..ועוד.בכל מקרה זה לא קשור לאך שאת נראת וזה לא מצביעה על בעיה אצלך.
אכן מדובר על בעיה שאפשר לכנותה חרדת ביצוע, זה קרה רק פעם אחת? אם התסריט הזה חוסר על עצמו מספר פעמים, כדי לפנות לטיפול.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא גומרת..א.י16/02/2010
כאשר אני ובעלי היינו חברים, לא שכבנו אך היינו משתפשפים הרבה אחד בשני והייתי גומרת ונהנית מאוד.
היום אנו נשואים כבר 4 שנים ואני לא נהנית מסקס בכלל, לא זוכרת מתי בפעם האחרונה גמרתי.
אני יודעת שהאפשרות היחידה שאגמור היא רק בשיפשוף, אך לא יודעת מה לעשות, כלומר יש דרך אחרת שבה אוכל לנסות להגיע לסיפוק???
יש לציין כי בעלי ואני במערכת יחסים פתוחה מאוד ושיתפתי אותו בנושא, הוא זה שבעצם המליץ לי להיכנס לפורום.
מבקשת עזרה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ללא גומרת
ד``ר דניאל וטלמן20/02/2010ראשית את יכולה תמיד לחזור ולהשתפשף בבן הזוג וכך לחוות את האורגזמה שלך!
חשוב להדגיש ש80 אחוז מהנשים מתקשות לחוות אורגזמה במשגל ללא גירוי ישיר יותר לאזור הדגדגן.
את יכולה לגעת בעצמך ולגרות את אזור הדגדגן תוך כדי משגל, או שבעלך יגע ויגרה אותך באזור זה תוך כדי המשגל-יש תנוחות שגל ונוח לבצע זאת.
אתם גם יכולים לקנות את הספר "דברים שרציני לגעת" מחברת גילי פליסקין, שהוא ספר חכם ומעשיר יותר בנושא אורגזמןת נשיות.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לא יודעת מה לעשות?אן14/02/2010
אני נמצאת עם החבר שלי כמעת שנה וחצי הוא תמיד היה נורא קנאי ורכושני והיו לנו המון ריבים על זה לדוגמה אסור לי להתאפר אסור לי שיהיו לי ידידים אני צריכה להתלבש צנוע שום חציות שום שמלות! אם אני לא עונה לו לטלפון אז הוא מתחיל ישר לחשוד ולהתעצבן וכשהוא היה מתעצבן אז ישר היה מקלל אותי הוא כל הזמן היה מאשים אותי ומתנשא עלי.. והייתי סבלנית תמיד הייתי מסבירה לו שזה לא נורמלי שהוא צריך לכבד אותי ושאין שום סיבה לחשדות שלו ולחוסר אמון שלו בי ולהתנהגות המתנשאת והמזלזלת.. ניפרדנו וחזרנו ושוב פעם ניפרדנו וחזרנו וככה עוד כמה פעמים.. לפחות פעם בשבוע אנחנו רבים.. שנה וחצי אני מסבירה לו שוב ושוב ושוב איך מערכת יחסים אמורה להתנהל... בני זוג אמורים לבטוח אחד בשני לא אמורים לסגור ולחנוק אחד תשני אמורים להעניק ביטחון ולכבד אחד את השני וכמובן לתמוך.. והוא מבין אחרי שיום שלם אני רבה איתו ומנסה להוכיח לו שאין שום דבר נורא בזה שאני יתאפר למשל.. הוא אומר לי שהוא מבין והוא באמת מבין הוא נותן לי דוגמאות הוא מסביר לי הכול בעצמו אבל אחרי שבוע הוא כאילו שוכח הכול ושוב פעם פוגע בי הפעם משהו אחר אבל תמיד הוא מוצא סיבה למה לריב איתי.. אני כבר מיואשת אני לא יכולה להסביר לו יותר..
בתקופה האחרונה הוא השתנה קצת כבר מותר לי להתאפר וללבוש שמלות.. ואני הבהרתי לו טוב טוב שאם שוב הפעם אני ישמע קללה אין לו יותר מה לדבר איתי.. מאז שחזרנו לפני חודשיים אחרי שהיינו חודשיים פרודים הוא באמת לא קילל וניהיה יותר סובלני וכבר התחלתי ליראות אור בקצה המנהרה.. למרות שהוא עדיין פוגע בי אבל כבר טיפה פחות.. אתמול יצאתי למועדון אם חברות שלי אחרי שחודשיים לא יצאתי.. והוא גם יצא למועדון בעיר איפה שהוא נימצא (אנחנו גרים רחוק אחד מהשני) הוא יוצא למועדון כול שישי וחמישי כול שבוע! יום למחורת הוא היה כרגיל עצוב וממורמר והייתי צריכה לנחש למה? תמיד אני צריכה בכוח להוצאי ממנו למה הוא עצוב? מסתבר אחרכך שזה בגלל שיצאתי למועדון אם חברות.. ממש רבנו והוא אמר שהוא רוצה להיפרד מכיוון שהוא לא רוצה חברה שיוצאת למועדונים.. אני פשוט בהלם שוב ניסיתי להסביר לו שזה לא נורמלי להגיד לי כאלו דברים.. אני הרי לא אוסרת עליו לא לצאת אם חברים לבלות למה הוא עושה לי את זה? 4 שעות הייתי בטלפון איתו וניסיתי להסביר לו שפעם בחודשיים אם אני יצא אם חברות זה לא יהיה כזה נורא! והוא ממש התנשא עליי ואמר לי שחברה שלו לא תיצא למועדונים ושחברה שלו תתאפק ותחכה לו! סליחה אבל יש לי גם חיים משלי למה הוא לא מבין את זה?! למה לו מותר ולי אסור? למה אני צריכה להתאפק ולצאת רק איתו? למה הוא כול הזמן רב איתי על כאלו שטויות?
לדעתכם אנשים משתנים.? בינתיים הוא לא ממש השתנה אבל אני תמיד בתיקווה שיבוא יום שהוא יבין באמת והשתנה.. שאולי זאת תקופה שאולי הוא צריך שאני תמיד הסביר לו.. שאולי הוא פשוט לא התבגר עדיין.. מה נישאר לי עוד לעשות? אני מאוד אוהבת אותו ולא רוצה לאבד אותו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזרקי את הליצן זה מתכון לגירושים
חסוי14/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאתם נשואים???
אסף15/02/2010אם אתם רק חברים עיזבי אותו אין לך מה לחפש אצלו...
כי אחרי נישואים זה יהיה גרוע יותר!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפרדי ממנו דחוף
מתוסכלתת15/02/2010זו שתלטנות ואלימות,הוא אובססיבי מגיע לך יותר ,תפרדו לפני שתתחתנו ותתגרשו אחרי שתעשו ילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהל ד'
שלי פסטרנק כץ15/02/2010ד' יקרה,
את כותבת שאת לא רוצה לאבד אותו אבל את מאבדת את עצמך בדרך לשם.
אין ספק שמדובר בגבר בעל בטחון עצמי ירוד במיוחד ששולט בך בעזרת הפחדים שלו.
אנשים יכולים להשתנות עם השנים רק בתנאי שהם רוצים להשתנות.
את לא תצליחי לשנות אותו. את יכולה לשנות רק את עצמך והוא יאלץ להסתגל לשינויים שלך.
זה נשמע לי כמו תיאור של מערכת יחסים הרסנית במיוחד.
אין כאן חברות או כבוד הדדי, אין כאן בטחון ונאמנות. רק פחדים וחששות, רק קנאה ורכושנות.
כל אדם שפוי שקורא את דבריך (כולל אותך) חושב כרגע שאת צריכה לחתוך מהבחור.
מצד שני, הרי תעשי ממילא מה שאת רוצה ואז, אם את בוחרת להשאר במצב הזה כדאי שתשאלי את עצמך מה את משיגה מזה? אנחנו לא עושים שום דבר בחיים בלי שנרגיש שאנחנו משיגים מהסיטואיה משהו.
יכול להיות שבתוכך את נהנית מהקנאה החולנית שלו? אולי זה גורם לך להרגיש שווה? מוערכת?
אולי סצינות הקנאה גורמות לך לריגוש? לתחושה שהוא מוכן להלחם עליך ובלבד שתהיי רק שלו..
רק אצלך נמצאות התשובות... אבל אם את שואלת בעצתי, לא הייתי מבזבזת עוד דקה עם בחור כזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבר צעיר חדש ולא רוצה סקסמתוסכלתת14/02/2010
שלום
הכרתי מישהו סקסי בטירוף בן 29 ,הוא חיזר אחריי במרץ ,ונענתי לו
בפעם הראשונה הוא היה מלא חשק וממש לא שלט בעצמו ובער לו לנשק אותי אפילו לפני כולם....
מאז אנחנו בזוגיות צמודה כבר חודשיים,ישנים יחד ערומים ,מחובקים עם ליטופים ונשיקות אבל בתדירות נמוכה לפחות לתחילת הקשר של סקס ,רק כפעם בשבוע.
זה נראה לי הזוי שזוג בתחילת קשר יקיים יחסים בתדירות שכזו והתחלתי לחפור ולבדוק מדוע ,הוא לא בסובל מדיכאון ,אין כדורים שלוקח,כשהעלתי את הנושא הוא אמר ככה אני ,אין לי חשק מיני אני רק עושה משהו כדיי לרצות אותך.
אני אשה יפה וסקסית ומינית ומאוד מושכת,(אגב לכן גם הוא חיזר אחריי) ואחרי הכיבוש הראשון הסקס הראשון ירד לו ולא מעוניין עוד
הקשר טוב הוא מעוניין בי מאוד מחמיא לי שאני יפה, קונה לי מתנות,אבל זה פשוט לא ברור לי
אני מאוד מאוד מאוד מנוסה מינית ויודעת שלפחות בתחום הזה אני פשוט להיט והוא פשוט לא מעוניין ,ניסיתי לדבר איתו האם אוליי הוא נמשך לגברים וזה נדחה על הסף ,והוה מתמלא כעס כל פעם שאנ אומרת שזה מפריע והנושא עולה.
מיותר לציין שזה גורם לי להרגיש דחויה ,לא מושכת ,לא סקסית,וממש לא בסדר שאני רוצה קירבה אינטימית ...כשזה משהו נורמלי.
מה אני עושה עם זה? להפסיק את הקשר? הרי כשיתחילו ילדים ותלאות היום ושחיקה מהקשר זה רק יחמיר....אנא עצתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה למתוסכלתת
שלי פסטרנק כץ16/02/2010ראשית, אני מתנצלת על שמשום מה דילגתי על השאלה שלך...
אין ספק שהדבר מתסכל. בתחילת קשר התשוקה בהחלט תופסת מקום חשוב ולכן העדר החשק של הבחור וחוסר התשוקה שלו אלייך בהחלט מעלים שאלות לגבי ההמשך.
אם יש ביניכם תקשורת פתוחה וכנה וכמו שהוא אומר הוא עושה איתך סקס רק כדי לרצות אותך אני לא רואה לאן קשר שכזה יכול להוביל. יכול להיות שהוא טיפוס פחות מיני ממך או פחות מיני באופן כללי. לא כל הגברים להוטים לסקס באותה המידה. מצד שני כדאי לקחת בחשבון גם דברים נוספים.
אולי סקס מתפרש אצלו כמשהו שעושים על מנת להביא ילדים, אולי הוא חסר בטחון במיטה וחושש לאכזב אותך עקב הנסיון המיני הרב שלך.
לפני שתעלי את הנושא לשיחה שתגרום לו שוב להרגיש מתוסכל, נסי ליזום סקס לעתים תכופות יותר ותראי לאן זה יוביל. את חושבת שהוא יסרב לסקס? אולי תגלי שהוא פשוט לא אוהב ליזום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה קטנהגלי14/02/2010
שלום, אני בת 27 ובן זוגי 29. אנחנו ביחד כבר כשלוש שנים. מאז ומתמיד הייהת לנו קצת בעיה עם סקס - אני הראשונה שלו וההתחלה הייתה קצת קשה בגלל החששות שלו. חשבתי שעם הזמן הוא ילמד והדברים יזרמו. אבל הם לא. ז"א זה יותר טוב מפעם, אבל לא מספיק טוב. ניסיתי לדבר הרבה פעמים איתו על כך, אבל זה לא ממש תרםץ העניין הוא גם ששנינו מאוד עמוסים ועייפים וכשהוא מגיע אני כבר בדרך לישון ומאוד עייפה. עם הזמן גם נעלם לי החשק המיני, (היו כמה שנים שנטלתי רסיטל בעקבות אבחנה שגויה - נתנו לי אותו כטיפול בכאבי ראש, ומאז שהפסקתי הדברים השתפרו אבל לא לגמרי). אני לפעמים רואה בזה מעין "חובה" או"מטלה" ולא הכי נהנית, וחבל לי כי תמיד החשבתי את עצמי כאדם מיני. אנחנו רק בתחילת חיינו הזוגיים ואני יודעצ שהדברים יהיו קשים יותר עם הזמן, אז הייתי רוצה לחזק את העניין עכשיו. פשוט בגלל שהוא כזה חסר ביטחון במיטה זה מוציא לי את החשק וזה משפיע גם עליו. הוא לא מוכן ללכת לטיפול מיני. מה כדאי לעשות? הייתי רוצה שפשוט נוכל להנות במיטה ולא לדבר על הדברים האלה - שיהיה פשוט כיף בלי כבדות. אשמח לעצה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגלי
שלי פסטרנק כץ15/02/2010
שלום גלי,
בהעיה שאת מתארת מאפיינת זוגות רבים מאד. בעיקר כאלו שכבר נשואים, אבל אין ספק שבשום מקרה צרת רבים אינה בהכרח נחמה.
יחד עם כל הקידמה, השוויון והפתיחות נשארנו כל כך אטומים בתקשורת המינית בינינו וזה חבל.
חבל שזוגות רבים אינם יכולים לבטוח אחד בשני ולהתנסות יחד בדברים חדשים, להעיז ולהכנס להרפתקאות הדדיות. לחשוף פנטזיות, סודות ורעיונות וליצור יחדיו מתכונים חדשים ונפלאים.
את יודעת בעצמך שהדברים לא יהיו טובים יותר מעצמם באופן פתאומי ובגלל זה מעלה כא את הבעיה, אך אם בן זוגך לא יתעורר ואם לא תשבו ותנסו לסלול דרך חדשה ומיוחדת עבורכם במובן המיני, מהר מאד תשתעממו האחת מהשני והדבר יעיב גם על חיי הזוגיות עצמם.
ולמה אני כותבת לך את כל זה?
כי אני מבינה שזה מה שאת מרגישה כבר עכשיו אבל כמו שאת כותבת, מתחשק לך בעיקר שהדברים יסתדרו מעצמם.
למרות הרצון והצורך שאת חשה בחרת לסיים את שאלתך במשפט (אני מצטטת)
"הייתי רוצה שפשוט נוכל להנות במיטה ולא לדבר על הדברים האלה - שיהיה פשוט כיף בלי כבדות. אשמח לעצה"
יועצים מיניים וזוגיים, מאמנים לזוגיות, סקסולוגים ואנשי מקצוע אחרים וטובים, נמצאים בתחום העיסוק הזה במיוחד כדי לעזור ולהכווין במקרים כאלו, רק שרוב האנשים מרשים לעצמם "להתפנק" בייעוץ הרבה פעמים רק כשכבר נהיה מאוחר מדי כדי לתקן.
אם חשוב לך ואני בטוחה שגם לו - אל תוותרו. אין קיצורי דרך.
אי אפשר להגיע לפסגת ההר אם לא מתחילים לטפס עליו.
בהצלחה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחייה לא מובנת ממין אוראליגימאן2713/02/2010
היי. אני ובת זוגתי, בני 27, בזוגיות כבר 6 חודשים. עושים סקס בכיף בתדירות סבירה, העניין הוא שבת זוגתי מסרבת לקבלת\הענקת מין אוראלי! הטענה המרכזית היא שלא ברור לה הצורך במין אוראלי, היא נהנת מחדירה וזה מספיק לה (היא גם דיי אדישה להאם גומרת או לא, וגם לא ממש אוהבת מגע יד באיבר מינה). לא היתה לנו אף ולא חוויה שלילית אחת בנושא סקס, אנחנו פתוחים ומדברים על הכל. בעניין האוראלי יש מחסום רציני.
כאן נכנס פרט חשוב נוסף - הזוגיות הנוכחית שלנו היא "סיבוב 2" שלנו. כלומר, כבר הינו זוג למשך שנה בעבר, נפרדנו, וחזרנו כעבור מספר שנים לזוגיות הנוכחית שנמשכת כבר חצי שנה. ב"סיבוב 1" שלנו כן היה לנו מין אוראלי. כאשר אני מנסה להזכיר לה את זה, היא מתקשה להאמין שזה אכן קרה, וטוענת שמעולם לא אהבה מין אוראלי. בזוגיות שהיתה לה בזמן הינו פרודים, מספרת שגם נמנעה אך בן זוגה שהיה וולגרי ואגרסיבי, הכריח אותה לקבל ממנו מין אוראלי בכוח, לגבי ההפך אני לא יודע.
אני מאוד מכבד ודואג שהאינטימיות שלנו תהיה מוסכמת ומקובלת על שנינו, לעולם לא בכוח!! אנחנו נהנים ביחד והכל מצויין, רק הקטע עם המין האוראלי דיי מתסכל אותי, והסברתי לה למה ומתוך כוונה למצוא פתרון. היא לא יודעת להסביר לי מה מקור הדחייה שלה ממין אוראלי, אלא פשוט מציבה לי את זה כעובדה (ושוב, בעבר כן היה לנו את זה).
אינני רוצה לחזק את האנטי שלה למין אוראלי ע"י יותר מדיי שיחות וניסיונות שכנועים, גם אם עדינים מאוד. אינני יודע איך "להחזיר" אותה לעניינים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחייה ממין אורלי
ד``ר דניאל וטלמן13/02/2010גימאן שלום,
קראתי את דברך ונראה לי שאם היה בעבר מין אוראלי בינכם ובסיבוב הנוכחי יש דחיה וסירוב למגע מסוג זה, כנראה שהדבר קשור לנסיון המיני הלא חיובי שהיה לזוגתך עם גבר קודם, שיצר תגובה של "הגנה"מהתנהגות אוראלית.
ממליץ לך להשאר עם הזוגיות והמיניות הנפלאה שיש לכם ולא להתעקש על מה שאין-להמשיך לעסוק בנושא שלא נוח לחברתך, רק ירחיק ויסגור אותה.
תן לה זמן ביטחון קבלה ואהבה ובעתיד אולי הדברים ישתנו או יהיה קל יותר לדבר עלהם.
בברכה,
ד"ר דניאל וטלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר נסיון מיני-לשליאורלי12312/02/2010
היי שלי,
יש לך טיפים ממש טובים, אשמח אם תעני לי גם לשאלה הזו.
הבחור שאיתו אני יוצאת גילו 29 אך הוא לא בעל נסיון מיני עשיר, היו לו רק מעט מערכות יחסים, שום סטוצים, בקיצור שכב עם 2 נשים בחייו, והראשונה בגיל 25...
הוא הראשון שלי...(אני בתחילת שנות ה20 )
בואי נגיד שעם הבחורים הקודמים שהיו לי לא הייתה חדירה אבל היו דברים אחרים, הרבה גיוון, בקיצור היה לי כיף....
אבל איתו זה מאוד משעמם, אז נכון שבגלל ששכבנו כולה 2 פעמים ולי זה נורא כואב אז בקטע של החדירה אני כרגע לא נהנית.. אבל לגבי שאר הדברים אני כאילו מרגישה שאין לו מספיק נסיון, למשל כשהוא יורד לי, אנילא מרגישה כזאת הנאה... כנ"ל כשהוא עושה לי ביד לפעמים הוא עושה את זה קצת כואב, תחוושה כזאת כאילו הוא לא בדיוק יודע מה לעשות, והוא עושה לי ביד ממש מעט, פעם אחת ממש קצרה וזהו! להבדיל ממני אני עושה לו ביד ממש ממש הרבה...(כבר פיתחתי שרירים מזה:-)
בקיצור מה לעשות לדעתך?
אה, וגם בעניין תנוחות, זה נורא משעמם, הואכל הזמן שוכב על הגב ואני מלמעלה, וזה ממש משעמם:-( אוף מצד אחד בד"כ כל בעלי הנסיון העשיר הם זיינים שמחפשם עוד זיון, ומצד שני אלו חסרי הנסיון מחפשים קשר רציני אבל אין להם כמעט נסיון:-( (מסקנה שלי:-) )
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאורלי
שלי פסטרנק כץ15/02/2010הי אורלי,
המסקנה שלך בהחלט משעשעת..נשמע הגיוני שאלו עם הנסיון מחפשים להרחיב אותו ואלו בלי הנסיון יודעים שרק בקשר רציני יוכלו להתנסות בהרבה דברים חדשים ולרכוש נסיון.. אך לא תמיד.
ההצעה שלי אליך היא פשוט לעשות. לא לחכות שהוא יזום תנוחה חדשה או רעיון חדש, הרשי לעצמך ליזום, להמציא, להוביל. גם תהני מהזכות לקחת בחור לא מנוסה לחוויות שמעניין אותך להתנסות בהם ללא חשש של מה הוא יחשוב או יגיד כיוון שהוא חסר נסיון וישמח ללמוד הכל.
עם הזמן, הגיוני שגם הוא ילמד דברים, יגלה את עצמו ויכניס רעיונות משלו. ואם לא, מקסימום עברת חוויה מעניינת ורכשת נסיון בלהוביל במיטה. יתרון אדיר אגב לדעת הרבה מאד גברים ונשים (:
בכלל, אני תמיד בעד להפוך כל חסרון ליתרון.
שלך, שלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלי-תודה!
אורלי12317/02/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי,אנונימית10/02/2010
אתמול לראשונה שכבתי עם חבר שלי בלי קונדום,
(התחלתי עם הגלולות.)
אחרי הסקס ממש ממש שרף לי באיבר המין...
רציתי לדעת מה הגורם לזה, ובנוסף,
הגלולות גרמו לכך שמתחילת לקחיתן היה לי דימום, ובשבוע האחרון הוא דיי הפסיק,
עכשיו סתם יש הפרשות כאלה, ממש מעט. לא משהו רציני.
יש מצב ששרף בגלל ההפרשות?
ויש דבר כזה רגישות לזרע? (שמעתי על זה איפשהו ורציתי לדעת אם זה נכון)
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנונימית יקרה
שלי פסטרנק כץ11/02/2010
שלום לך,
ראשית, אם לקחת את הגלולות לפי ההוראות הרי שלקחת אותן ביום הראשון של המחזור כך שלא הגלולות הן שגרמו לך לדימום אלא המחזור שהמשיך כרגיל.
הפרשות הן דבר טבעי ויתכן שהגלולות גרמו לכך שהצבע או הכמות השתנתה מעט. כל עוד לא מדובר במשהו חריג אני לא מוצאת שיש בעיה.
עכשיו נשאלת השאלה מדוע שרף לך כל כך.
אם הבנתי נכון, כבר שכבתם בעבר (עם קונדום) ואז לא הייתה בעיה כזו..?
יכול להיות שבלי קשר לגלולות את סובלת מדלקת בדרכי השתן שיוצרת הפרשות צורבות וכל אלו משפיעים גם על הכאב בחדירה.
יש דבר כזה רגישות לזרע למרות שזה לא דבר שכיח.
בזמן הסקס לא שרף לך? רק אחרי?
יכול להיות שהאקט היה ארוך מהרגיל? אולי היה שפשוף חזק מדי שבזמן הסקס לא התייחסת אליו ואחרי כן הוא התחיל להשפיע.
אפשר להעלות הרבה ספקולציות אך מכיוון שמדובר בגוף שלך ולא הייתי רוצה שתסבלי לחינם אם אפשר לטפל בזה כבר עכשיו, לכן אני ממליצה לך לפנות לגניקולוג/ית שלך ולשאול.
בתקווה שעד שעניתי לך זה כבר עבר (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשלי..
אנונימית11/02/2010כן בעבר שכבנו עם קונדום ולא שרף לי, גם במהלך הסקס עצמו בלי הקונדום לא שרף לי, למרות שהרגשתי שזה הולך לשרוף\לכאוב כשהוא ייצא.
ממ... יש לי משחה שמטפלת בדלקות וזיהום פטרייתי או חיידקי... (של טבע קוטן) זה בסדר אם אשתמש בה?
הצעת לי ללכת לרופאת משפחה, אבל, אם אני יכולה להשתמש במשחה , וזה בעצם מה שהרופאה תציע לי, אז למה סתם ללכת? ;)
אני יכולה להשתמש בה גם בלי ללכת לרופאה, כן?
מקסימום אם זה יהיה שוב בפעם הבאה, שיישרוף ככה, רק אז ללכת.
זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאנונימית - המשך
שלי פסטרנק כץ11/02/2010אני לא ממש מכירה את התרופה הזו, אולי כדאי שתפני את השאלה הזו לדר' דניאל.
בכל מקרה, אם לא מתחשק לך ללכת לרופא/ה אולי תוכלי לשאול אותה בטלפון.
התשובה לשאלה שלך היא שאת לא יודעת מה תגיד לך הרופאה ולכן מומלץ לבדוק.. ליתר בטחון.
בכל מקרה, אם זה עבר ואת כבר לא סובלת אז אין טעם ללכת עכשיו, אבל אין ספק שאם שוב תרגישי ככה לא כדאי להתעלם ממה שהגוף משדר לנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לוויטרה 100 מגאייל10/02/2010
היי יברצוני לשאול האם אפשר לחתוך כדיור לוויטרה100 מג ל-2 למרות שבאריזה כתוב שלא אך ורק כדי לחסוך?2 האם אחרי נטילת הכדור ולאחר שאני גומר פעם אחת ובהנחה שהכדור משפיע ל-4 5 שעות האם אפשר לבצע עוד אקט -כאשר במצב רגיל ללא הכדור אני יכול לקיים יחסים רק פעם אחת?מבחינת זקפה.אני בן 40 יש לציין וסובל מחרדת ביצוע כאשר נטלת את הכדור בפעם הראשונה 100 מל באישור רופא ההתה לי זקפה חזקה אך לא הצלחתי לגמור בשעה של אקט...מדוע?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאייל
שלי פסטרנק כץ11/02/2010אני לא מבינה גדולה בלוויטרה כך שאת התשובה המלאה אשאיר לד"ר דניאל אך לעניות דעתי הסיבה שבגללה רושמים לא לחצות את הכדור היא מכיוון שהחומר שנמצא בכדור לא מחולק באופן זהה ויתכן שתיקח חצי כדור שבו אין ריכוז מספק של החומר שאמור להשפיע... זה בטח לא אמור לפגוע בך אלא רק לא להיות יעיל כפי שתצפה.
חרדת ביצוע היא תופעה שכיחה אצל הרבה מאד גברים. אין ספק שהכדור עוזר אך הייתי מייעצת בנוסף לפנות ליעוץ מקצועי על מנת לטפל בשורש הבעיה.
בינתיים, אם קיבלת מרשם כדאי שתוועץ ברופא.
הייתה לך זיקפה חזקה עם הכדור וזה אומר שהכדור השפיע עליך טוב שזה נהדר. מדוע לא הצלחת לגמור באקט של שעה? אולי היית מרוכז בלהנות מחווית האורגזמה החזקה שהשגת ולא היית מחובר לגירוי המיני בזמן האקט.
כדי לחוות אורגזמה עליך להיות מרוכז בתחושות, במגע בהתרגשות מבת הזוג ובגירוי שאתה חש מכל אלו.
מצד שני, נשמע לי די נחמד שיכולת להחזיק מעמד שעה שלמה. אולי אם במקום להתרכז בלגמור תתרכז בלפנק את בת הזוג שלך ולהנות מהפסלון החדש שהעמדת לכבודה במרכז הגוף שלך... אולי אז תהיה מגורה כל כך ותחווה סוף סוף את האורגזמה המיוחלת.
שכחת לציין איך השפיע העניין על בת הזוג? מה היא הרגישה/ אמרה/ עשתה
נשמח לשמוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דיון על שליטה - סקסחנון10/02/2010
היי לכולם ,
אני גבר בן 23 עם חברה בת 18 .
יש לי איתה את הסקס הכי מדהים שיש ...
תמיד הייתי אומר לעצמי שאני גומר מהר וכו' כי באמת כשאני נכנס לזה ואני מתחיל להגביר קצב
אני מתקרב בצעדי ענק...
יצא לי ששכבתי איתה לפני שבועיים במשך שעתיים כמעט אבל היה סקס ללא אורגזמה לא מצידי ולא מצידה.. וזה היה הדבר הכי נעים שיכול להיות. הכל היה איטי ונעים.. ובעיקר מלא נשיקות וחיבוקים .. והרבה נשימות.. אבל אורגזמה לא הייתה שם ..
העניין הוא שמכוון שהיא לא מסוגלת לגמור מהדגדגן אלא רק מחדירה הדבר מעט מתסכל אותי..
כי אני לא מסוגל להגביר את המהירות מבלי לגמור...
צר לי אבל הפתרון לדעתי הוא לא "שהיא תרד לך ואז תשכבו כשזו הפעם השניה שלך"...
אשמח לתשובה יותר עניינת ואולי בעלת אופי טריקי כזה או אחר שיוכל לעזור לי בשליטה.
בתודה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מישהו מוכן להגיב? לענות ?
חנון11/02/2010מישהו!?
הרגשה של התעלמות טוטאלית..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחנון הרומנטי
שלי פסטרנק כץ11/02/2010
שלום לך,
מהשאלה שלך אני מבינה שההנאה הגדולה שלך היא מחווית המגע.הליטופים, הנשיקות, הנשימות המשותפות. עושה רושם שאתה ממש מאוהב בבחורה שלך וזה מקסים.
ומה איתה? למרות שכתבת שהיא גומרת רק מחדירה הוספת וכתבת גם שבאותה פעם גם היא לא גמרה. איך הייתה החוויה שלה מהעניין? מה היא הרגישה?
אין טריקים להחזקת זיקפה חזקה בחדירה למעט אימון.
יתכן והתשוקה החזקה בליווי שפשוף איבר המין שלך בחדירה מביאים אותך לגירוי חזק כל כך עד שאינך מסוגל להתאפק עוד.
ומה יהיה אם תמשיכו לעשות סקס מהסוג הזה? של ליטופים ונשיקות ממש כפי שעשיתם, רק שבסוף גם תחדור אליה.
אני מניחה שמרוב גירוי של המשחק המקדים, לא תצטרך להחזיק זמן ממושך של זיקפה כיוון שהיא תהיה מספיק מגורה כדי שאיך שתחדור היא כבר תהיה קרובה לגמירה.
אז, תוכלו אפילו לחוות אורגזמה משותפת.
מה אתה חושב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיא נהנתה
חנון13/02/2010חיבקה ונישקה ואמרה שהיה לה ממש כיף.
וכן למרות שלא הייתה אורגזמה..
האמת שהיה לי בדיוק את אותו הדבר אתמול,, שכבתי איתה שעתיים בדיוק באותו אופן..
אבל שוב אני גמרתי והיא לא..
הכי עושה לה את זה זה לעלות הילוך ובעצם לעשות את זה מהר יותר.. מה שמביא אותי לגמירה מאוד מהר.. ולכן אני מעט..
בנוסף שוב אני מאוד אוהב לרדת וגם זה לא עושה לה את זה , היא לא גומרת מהדגדגן..
מתסכל אני חייב לציין..
בפרט שאני אוהב אותה מאוד..
השאלה היא מה כן אני יכול לעשות?
שנינו נהנים מאוד מהסקס אבל שוב אין אורגזמה ..
(לפעמים אני חושב ואומר לעצמי אולי באמת ההעדר אורגזמה הזו זה עניין שולי.. אבל אני גבר ולא כך נראים בעיני פני הדברים.. )
ואגב יש גירוי של לא מעט זמן לפני... זאת ומרת אני לא מפסיק לנשק אותה או לחבק אותה וללטף אותה .. ואני מאוד נהנה לשמוע אותה..
וגם מעבר לזה , משחק עם האצבעות לאט או מהר אבל עדיין לא מספיק..
עד היום יצא לי שרק פעם אחת היא גמרה.. ושוב זה די מתסכל..
השאלה היא מה את מציעה שאני אנסה ואעשה?
איזה סוג ש אימון? מה עלי לעשות בענייין בשביל לשלוט בזה יותר טוב?
תודה רבה על התגובה .
(אני ממש צריך אותה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשליטה בשפיכה
ד``ר דניאל וטלמן13/02/2010התאור שתארת בשאלתך של סקס ממושך עם חבוקים והמון מגע, זה הכיוון שיכול לעזור גם עם השפיכה המהירה.
אין טריקים! ניתן ללמוד דרך הדרכה בטיפול לשלוט בשפיכה ולדחות את המהירות שהפליטה מגיעה. התכניקות הן התנהגותיות ויעילות.
בינתיים התמקד במין המצויין שיש לך עם חברתך.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפי תשובתך
חנון14/02/2010זאת אומרת שאין מנוס מלקבוע פגישה בשביל לדון בזה?
אין אפשרות לעלות רעיונות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחנון המתוסכל
עמי19/02/2010בדיוק בשבילך תמצא בחנויות הסקס או בהזמנה באינטרנט סוג של כובעונים מלטקס שגם מכהים תחושה וובאותו זמן יעשו לה מאד נעים שם. ואחרי שהיא גומרת תחלוץ ותתחיל להנות בעצמך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדין בתולהאלינור09/02/2010
שלום אני בחורה בת 24 ואני עדין בתולה זה לא שאני מסורתית או משהו בסגנון פשוט איכשהו מעולם לא היה לי קשר רציני וגם לא סטוצים לכן לא יצא לי לקיים יחסי מין עם אף אחד ועכשיו עם הזמן התחלתי ממש להיתבייש בזה וזה גם מפריע לי יש לי כבר חבר 4 חודשים שממש מוצא חן בעיניי ועוד לא שכבנו מהסיבה שאני ממש מפחדת עכשיו מיחסי מין. ניסינו פעם אחת וזה לא הצליח הוא פשוט לא הצליח להכניס כי הוא אמר שהשרירים שלי מתוחים ואני לא מישתחררת ולכן אי אפשר להכניס אני חייבת לציין שהוא לא יודע שאני בתולה והוא לא לוחץ עלי לקיים יחסי מין בכלל פשוט אני לא יכולה לספר לו אין לי אומץ אני סוג של מיתביישת בזה איך אתם חושבים שהוא יגיב?? הוא לא יבהל או ירתע מיזה שאני בתולה?? איך בנים מגיבים לזה שבחורה בת 24 עדין בתולה??? וגם מה עליי לעשות כדאי להישתחרר מהפחד הזה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדין בתולה
ד``ר דניאל וטלמן10/02/2010אלינור שלום,
קראתי את דברייך ואני סבור שיהיה הכי טוב למצא זמן נוח ומתאים (לא במיטה) ולספר את לחבר שאת בתולה ומעט חוששת.אין לך במה להתביש
אם החבר אתך כבר 4 חודשים אני בטוח שגם את מאוד מוצאת חן בעיניו.לשתף אותו זה אינטימי ונכון. זה שהוא לא לוחץ לקיים יחסי מין מראה שהוא לא מלחיץ אותך היכן שהוא מרגיש שקשה לך. אני משוכנע שהוא יגיב בחיבוק וקבלה והדבר מאוד יקל עליך.
מה שיעזור לך להשתחרר מהפחד, זה לספר לחבר, ולנסות להתקד במין מהנה מגרה ונעים ללא ניסיון חדירה משך שבועיים! הכיווץ והמתח בשרירים לפני החדירה מאפיין מצבים והסטוריה כמו שתארת, במידה והמתח השרירי ואי יכולת החדירה לא ישתפרו, פני לטיפול סקסולוגי, שיאבחן את הבעיה וניתן לפתור אותה בוודעות.
בהצלחה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בתולה ...
נטשה23/04/2010שלום רב רציתי לבקש עצה קטנה מימך
אני בתולה ואני וחבר שלי כבר 8 חודש ביחד ועדיין לא שכבנו בזמן האחרון הוא רומז לי ללישכב איתו ואני עדיין לא מוכנה ...
אני נורא מיתביישת לישכבר איתו מפדח אותי להראות לו את הגוף שלי ..
לא שיש לי משהו בגוף שאני צריכה להסתיר אלא פשוט אני מיתביישת ..
חברות אמרו לי שאם נשכבר אז שלא יהיה אור זה עוזר ..
מה אני יכולה לעשות בקשר לזה שאני מייתביישת ומיתפדחת ?
מקווה שתעזור לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאלינור
שלי פסטרנק כץ10/02/2010
אלינור יקרה,
אני חושבת שזה שלא מצאת לנכון עד עכשיו לקיים יחסי מין אומר שעדיין לא הרגשת קירבה מספקת למישהו על מנת להרגיש מספיק בטוחה להתמסר אליו וזה בהחלט בסדר. אני לא רואה שום סיבה להתבייש בכך, להפך.
עדיף היה שתקיימי יחסי מין רק כדי להיפטר מהבתולין? אני לא חושבת ככה.
אנחנו כל כך נתונים ללחצים חברתיים ול "מה נכון מבחינה חברתית" עד כי רבים מאתנו עושים דברים מסויימים רק בכדי להחשב "בסדר".
יש לך חבר 4 חודשים ואני חושבת שכדאי שתשתפי אותו במה שאת מרגישה ותהיי כנה איתו, זה הבסיס הכי נכון לקידום היחסים. כיצד הוא אמור לדעת? האם את מצפה שהוא ינחש?
חפשי רגע מתאים של קרבה שבו תספרי לו שאת מאד רוצה לשכב איתו אבל מכיוון שלא התנסית בזה בעבר את כנראה קצת חוששת.. ספרי לו שאת תשמחי שהוא ידריך אותך..
אין לך ממה לחשוש. את שואלת מה הוא יחשוב עליך.. אין דרך לדעת מלבד להעלות את הנושא ולגלות בעצמך. כל גבר יקח את זה אחרת. אני מניחה שאם הוא אוהב את מי שאת ומה שאת הוא לא יסכים לפספס אותך בגלל עניין שכזה. אולי הוא אפילו יפתיע וימצא בזה יתרון שהוא הראשון.
כל דבר ראשוני יוצר אצלנו חשש מסוים אך לפעמים הגוף משדר לנו משהו שאנחנו לא מסוגלים להודות בפני עצמינו שאנחנו לא מעונינים לעשות.
הרבה אנשים משתמשים ב "פחדים" כדי לא לעושת משהו שהם פשוט לא מעונינים בו באמת.
חשבי עם עצמך קודם האם את באמת רוצה לקיים יחסים או רק בגלל שיש לך הזדמנות את רוצה לנצל אותה.
יכול להיות ששיחה עם סקסולוג/ית או יועצת מינית תוכל לעזור לך להבין עם עצמך מה החששות האמיתיים שעוצרים מבעדך לגשת אל המשימה ה"קשה" הזו..
נשמח לשמוע ממך בהמשך כדי לדעת איך התקדמו העניינים.. בהצלחה (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגברים אוהבים את זה ויתנהגו יותר בעד
סיסי23/04/2010להיות ראשון חלק מהגברים דווקא ימשכו לזה
וחלקם ינהגו לפעמים בך כחרסינה שנזהרים לא לשבור
אבל לכל הגברים זה כמו מחמאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
