פורום הנקה, הנקה נכונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות
    עדי
    31/07/2008

    שלום רב.ילדתי לפני שבוע בדיוק ואני מניקה.לפני יומיים בתי לא הסכימה לשחרר את הפיטמה וצרחה כשאיבדה את הפיטמה אני חשבתי שהיא יונקת אך היא לא נרגעה. אמי הציעה שניתן לה תחליף וגיליתי שבתי היתה רעבה כל הזמן ולא ינקה כראוי. עליי לציין שברגע זה הרגשתי אכזבה גדולה מעצמי. איך אני יודעת כמה היא אוכלת ומתי בעצם היא מפסיקה לאכול ומוצצת בשביל הכיף? איזה מזונות עליי לאכול כדי לעודד את ייצור החלב? אני מנסה גם לשאוב כדי להגדיל את ייצור החלב.את החלב אני נותנת כתוספת להנקה בלילה. האם זה נכון וייצור החלב ייגדל כך? תודה מראש. עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדי

    חיה כהן
    01/08/2008

    עדי שלום ,מזל טוב. את בתחילת הדרך וחשוב להתחיל טוב ונכון.ישמס דרכים לדעת שבתך מקבלת מספיק אוכל. הדבר הכי חשוב זה יציאות ושתן.צפוי בשלב זה כ3-4 יציאות בצבע צהוב חרדל ביממה וכ5-6 טיטולים רטובים.בנוסף חשוב ללכת לשקול את בתך בטיפת חלב ולראות שהיא מתחילה לעלות במשקל.אם את לא בטוחה שביתך אוכלת טוב הדבר הכי טוב הוא לשאוב ולתת לה את החלב שלך.אם ביתך תצמד טוב לשד את גם תייצרי מספיק חלב בשבילה וגם חיא תקבל אותו.תעזרי באחיות בטיפת חלב כדי לחזק לך את הביטחון שביתך נצמדת טוב לשד! אין צורך לאכול מאכלים מיוחדים רק להניק נכון ולפי רצון התינוק. בהצלחה! חיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמות כפולה של תחליף חלב והנקה בכלל
    אני
    30/07/2008

    ראשית, נתתי לביתי ארוחה עם כמות כפולה של סימילאק בטעות (בעלי מילא את המחלק מנות...) האם זה מסוכן? מה עלי לעשות אם גיליתי זאת אחרי שהיא כבר גמרה את הבקבוק? היא פלטה הרבה וישנה בכיף כרגע... לא נראה שמשהו מטריד אותה... ובאופן כללי: ביתי בת חודש, ניזונה בעיקר מחלב אם. ילדתי בקיסרי והילדה ינקה לראשונה כשעה אחרי הלידה. בכל זאת ההתחלה היתה לנו קשה והילדה היתה כמעט כל היום על הציצי (אם לא היא בוכה). האחיות שכנעו אותי שהיא רעבה וכנראה אין לי חלב ובשל כך תגברנו עם תמ"ל. כעבור שבועיים בבדיקת רופא הסתבר שהילדה עלתה המון במשקל (100 גרם ליום) והרופאה ביקשה שאגביל את ההנקה לכל 3 שעות. אני מאוד משתדלת אבל לא מצליחה כי הילדה ממש צורחת אחרי שעה וחצי שעתיים מקסימום. בנוסף, בערב, היא ממש מתעצבנת על הציצי שלי כאילו אין לי חלב (בשאיבה אני באמת רואה שאין לי כמעט כלום) ואם לא הספקתי לשאב במשך היום אני נותנת לה תמ"ל ורק כך היא נרגעת. איך זה הגיוני שבמשך היום יש לי הרבה חלב ובערב אין לי כמעט כלום? האם יכול להיות שזה קשור לכך שאני באופן קבוע מדלגת על יניקת הלילה ובעלי מאכיל אותה בבקבוק שאוב? אני משתדלת לשאוב המון אפילו שלא יוצא כלום אך זה לא עוזר ואני מרגישה ממש כמו פרה... האם זה הגיוני שבגיל חודש במשקל.2 4 קג היא אוכלת 120+ ציצי כל שעה-שעתיים? אני ממש מרגישה שאני לא עומדת בקצב ומפחדת להתייאש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    חיה כהן
    30/07/2008

    שלום,באופן חד פעמי לא קרה כלום כשנתת כמות כפולה של פורמולה כדאי להזהר שזה לא יקרה ,התינוק עלול לקבל פחות מדי נוזלים.
    מבחינת הנקה אין צורך להגביל את ביתך לארוחות כל 3 שעות.בצורה כזאת את עלולה לרדת בהספקת החלב.תינוקות יונקים יש להם נטייה לעלות בהתחלה הרבה במשקל ואחר כך הרבה פחות.באופן טבעי לכל אם מניקה יש פחות חלב בשעות הערב אבל מבחינת הרכב החלב הוא יותר מרוכז ושומני. תני לביתך לינוק מתי וכמה שהיא רוצה. לילה טוב חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לייזר בזמן הנקה
    שירה
    29/07/2008

    אני מניקה כבר חצי שנה, ואני מעוניינת לעבור הסרת שיער בלייזר בפרופורציה. רציתי לשאול האם הלייזר עשוי לפגוע במידה מסויימת באיכות החלב וההנקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לייזר בזמן הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירה

    חיה כהן
    30/07/2008

    שירה שלום.אין בעיה ,אין ללייזר השפעה על הנקה.כל טוב חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מוכן לאכול- מיואשת
    טל
    29/07/2008

    אני מתוסכלת נורא. לא יודעת אם זה בכלל קשור להנקה התינוק שלי בן 3 חודשים עוד שבוע. רק יונק. שוקל 6.5, נולד 3.6 עד עכשיו לא היו בעיות מיוחדות. לפני 3 ימים אחרי האמבטיה לא היה מוכן לינוק כלל (בד"כ יונק זמן ארוך אז) נרדם בלי לאכול, בקלות, ואכל בלילה וביום למחרת כרגיל.בערב אח"כ אותו דבר- אחרי אמבטיה-רק אני שמה אותו בתנוחת הנקה מתחיל לצרוח, אחרת, שוכב על הגב ומחייך. נרדם בקלות. בלילה ינק כרגיל (כל שעתיים בערך) אתמול הייתי צריכה ללכת, אמא שלי שמרה עליו. לפני שיצאתי ניסיתי להניק- לא מוכן, צורח, אחרת מחייך ורגוע. אמא שלי נתנה לו חלב שאוב ככה שזה יצא 5 שעות מהארוחה האחרונה. ואחרי 3 שות שוב. כשחזרתי ינק כרגיל ואז שוב אותו דבר אחרי האמבטיה. היום בבוקר ינק ב-7 ואז לא רצה ועדיין...לפני שעה חזרנו הביתה והוא נרדם....האם זה מעייפות? כל היום רגוע. יש לי מלא חלב-תמיד אני בעודף. ניסיתי לסחוט לפני הנקה כדי שלא ייחנק, נשענתי אחורה. זה לא המצב כי הוא אפילו לא מוכן לנסות לינוק!!!!לא היו לנו קפיצות גדילה. אולי זאת קפיצת גדילה של שינה והוא פשוט עייף מידי. אני אנסה היום להקדים את האמבטיה ונראה. נורא מוזר ומתסכל. אם הוא לא יינק כשיקום אני אתן לו בקבוק. יכול להיות שזה משהו רפואי? הוא לא מתכווץ כמו מגזים. ... הצילו!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מוכן לאכול- מיואשת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טל

    חיה כהן
    30/07/2008

    טל שלום! קודם כל עשית בדיוק מה שצריך.אם הוא לא מוכן לינוק תתני לו את אותה ארוחה בבקבוק.אין לי הסבר למה דוקא בשעות מסוימות הוא לא מוכן לינוק,דבר אחד שאני יכולה לחשוב עליו זה אולי דלקת אוזניים.כדאי לקחת אותו לבדיקה אצל הרופא.לעיתים תינוקות מפסיקים לינוק יום יומיים-שביתת הנקה,אבל אצלך זה לא בדיוק התמונה.בהצלחה ואשמח לשמוע מה התפתח בהמשך. כל טוב חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב חדשה כאן ויש לי שאלה
    חסוי
    29/07/2008

    בוקר טוב אני צריכה ללדת את בני השני בעוד כחודש בעזרת השם. את בני הראשון הנקתי במשך 11 חודשים מלאים ללא תחליפי חלב למיניהם. הוא לא ידע לקחת בקבוק היות והוא רק ינק. כשהחלטתי להפסיק להניק היתה לי בעיה חמורה מאוד עם בקבוק היות והוא לא ידע לינוק מהפטמה של הבקבוק. זו היתה תקופה מאוד קשה לי ובמיוחד לו. אני רוצה גם הפעם להניק אבל פוחדת לחזור על הטעות הזו שהתינוק לא ידע לקחת בקבוק בבוא הזמן. אשמח לקבל עצות תודה יום נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה ובקבוק

    חיה כהן
    30/07/2008

    שלום,קודם כל שתהיה לך לידה קלה.עצתי היא קודם לבסס את ההנקה ולאחר מכן אפשר מדי פעם לתת חלב אם שאוב בבקבוק בדיוק מאותה סיבה שציינת.יש תינוקות שעוברים ישר מהנקה לכוס,גם זאת אפשרות. הכי חשוב שתזכרי שכל תינוק הוא אישיות בפני עצמה ולא מחייב שילדייך יתנהגו אותו דבר.(בכל התחומים).שוב שיהיה בהצלחה ואנחנו פה. חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    חסוי
    30/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המעבר למוצקים- איך משלבים עם הנקה
    שירה
    28/07/2008

    התלחנו לאחרונה לתת טעימות הולכות וגדלות של ירקות (בתי בת חצי שנה) השאלה היא מתי זה נקרא ארוחה? האם להשלים כל פעם בסוף המוצקים גם הנקה? איך הכי נכון לשלב את המוצקים? ארוחה אחת ביום או יותר? מתי הכי כדאי לתת ארוחת מוצקים? סליחה על כל השאלות אני פשוט לא רוצה שתשאר רעבה מחד אך גם שלא תחסר וויטמינים מאידך! תודה רבה בכל אופן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירה

    חיה כהן
    28/07/2008

    שלום! בהתחלה בטח צריכים לתת הנקה לאחר ארוחת פירות או ירקות אבל לאחר מכן הארוחות האלו אמורות להחליף את ההנקה באותה שעה.יותר פרטים והסברים על פירות וירקות תוכלי לקבל מהאחות בטיפת חלב. בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מהנקה
    חני
    28/07/2008

    שלום. ביתי בת 7 וחצי חודשים יונקת ואוכל פירות וירקות. מאז שהיא התחילה לאכול מוצקים ועד היום היא ירדה במשקל, כנראה החלב שלי כבר לא מזין ובנוסף היא אוכלת מעט מהפירות והירקות. אני מנסה לעבור לתמל אבל היא לא מוכנה בשום אופן. מים היא מסכימה לשתות מבקבוק אבל תמל לא. ניסיתי לשאוב חלב ולתת לה אז לאחר בכי והתעקשות היא שתתה מעט אבל מיד ניסיתי להחליף לבקבוק עם תמל והיא שוב סירבה בתוקף. איך לגרום לה להסכים? אני לא רוצה להרעיב אותה- מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גמילה מהנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חני

    חיה כהן
    28/07/2008

    חני אני לא רוה קשר בין התחלת פירות ןירקות לבין ירידה במשקל,אלא אם היא יונקת פחןת. החלב שלך ועוד איך מזין,פשוט תניקי לעיתים יותר קרובות. ביי חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מהנקה

    חני
    29/07/2008

    אז כדאי להניק לאחר הפירות ולאחר הירקות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב בין הנקה ותמ''ל ועליה במשקל
    גבריאלה
    28/07/2008

    שלום. מאז שהתחלתי לשלב בין הנקה לבקבוק לבנות שלי ( בנות חודש וחצי) הם התעגלו בצורה מדהימה. אני רואה שינוי כל יום- ככה הן גדלות בשבוע וחצי אחרונים. גם רואים לפי בגדים-הכל פתאום קטן. אני משלבת ככה: בקבוק אחרי אמבטיה, בשעה 7 בבקור בערך ובחמש בערב. בין לבין-הנקה מתי שירצו. השאלה היא האם אני לא מאכילה אותם יותר מדי? הרי תחליף חלף- זה אוכל כבד ועתיר קלוריות מצד שני אני לא מגבילה אותם בהנקה. אז על פניו, כמות האוכל גדלה לאחרונה. מקווה שהבהברתי את עצמי :) אשמח לתשובה. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבריאלה

    חיה כהן
    28/07/2008

    שלום,אני לא חושבת שהן אוכלות יותר מדי,תני להם את תוספת הבקבוק רק מתי שאת צריכה,מבחינתך או מבחינתם. בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיטריה בשד
    שירית
    27/07/2008

    שלום רב, ביתי בת 3 שבועות לערך וניזונה מהנקה בלבד, אובחנה אצלה פטריה בפה וכמובן אצלי בשד ובנוסף קיימים לי חתכים שמקשים על ההנקה. הייתי אצל רופאת הילדים והיא נתנה לי משחת סינטומיצין למרוח על השד. האם המשחה הנ"ל בטוחה למריחה? ידוע לי שצריך לשטוף את השד לפני כל הנקה - אך האם המשחה הנ"ל אמורה לטפל בפטריה? בחתכים? והאם ניתן למרוח אותה בביטחה על השד? אודה על תשובתך המהירה מכיוון שברצוני להתחיל בטיפול כי הכאב בילתי נסבל. תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיטריה בשד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירית

    חיה כהן
    28/07/2008

    שירית שלום.החתכים הם כנראה מהפטריה. בדכ מטפלים בפטריה עי משחת דקטרין על השד ודקטרין גל לפה של התינוק. חשוב לטפל בשניכם בו זמנית אחרת אתם מדביקים אחד את השני.משחה אנט כפי שנתנו לך היא בדכ לפצעים זיהומיים מחיידקים.תבדקי את העניין. בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה להנקה...
    גבריאלה
    27/07/2008

    רציתי לדעת: האם ניתן לחזור להנקה מלאה / להגביר בכמות החלב לאחר תקופה מסוימת של שילוב בין בקבוק להנקה? אם אני אציע שד לתינוק לעתים תכופות, האם זה יחזיר את כמות החלב למספקת כדי להניק אותו מלא? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזרה להנקה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזרה להנקה

    חיה כהן
    27/07/2008

    אפשר להגביר את כמויות החלב עי הנקות תכופות ושאיבות,וכך לחזור להנקה מלאה.אפשר להניק תאומים ביחד,לפי הצורך ובצורה זו לחסוך זמן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמני הנקה
    גלי
    27/07/2008

    שלום תינוקי בן חדשיים וחצי ויונק כל 3- 4 שעות (ולפעמים כל שעתיים). בזמן האחרון נראה לי שאני סתם תוקעת לו שד בלי שהוא ממש רעב. באיזה גיל ההפרשים בין ההנקות גדלים? ועד כמה? האם יש סדר יום מומלץ להנקה בגילאים שונים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זמני הנקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלי

    חיה כהן
    28/07/2008

    גלי שלום! אין שעות הנקה ואין מרווחים קבועים.הנקה זה לא רק אוכל זה גם שתייה של התינוק,אז אם הוא צמא הוא ירצה לינוק.הנקה זה גם הביטחון של התינוק,כך שחשוב לזרום עם התינוק ולא לחפש סדר יום. חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמות אוכל גדולה בחזרה לעבודה
    לי
    27/07/2008

    שלום, חזרתי לפני שבועיים לעבודה במטרה להמשיך להניק ולשאוב שאיבת בוקר + שאיבה ב16:00 כאשר אני חוזרת מהעבודה חשבתי שאצליח לשאוב 2 מנות התינוקת שלי עוד שבוע בת חצי שנה, בהתחלה הצלחתי להשאיר לה 2 מנות של 140 כ"א. כאשר לא הצלחתי או שרצתה עוד המטפלת השתמשה בקפואים. מה שקורה היום הוא שהיא אוכלת 230 לארוחה אחת, אני מצליחה בקושי לשאוב 200-230 (מתוך 2 שאיבות) והשאר מהקפואים. הקפואים נגמרו ואני אאלץ להשתמש בתחליף לצערי הרב. שאלתי - האם כמות של 230 לארוחה זה לא רב מדי (משקל התינוקת 6900)- האם יתכן שהיא מתנחמת באוכל בהעדרי? אציין שהיא ישנה המון כאשר המטפלת נמצאת. בין 9 ל 16 היא ערה אולי שעתיים, שעתיים וחצי, רק מתעוררת לאכול. מתי ומה הדרך המהירה להחליף אוכל מוצק בארוחה? במה כדאי להתחיל. אנא את עזרתכם הדחופה!!! תודה רבה לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי

    חיה כהן
    28/07/2008

    לי שלום,אפשר כבר להתחיל מוצקים. בדכ מתחילים עם ירקות שמתחילים כל ירק בנפרד ולאט לאט מגבירים את הכמויות.תתיעצי עם האחות בטיפת חלב היא תוכל לתת לך הדרכה יותר טובה. כמות של 230 זה הרבה אבל אם זה מה שהיא רוצה אז זה בסדר.תנצלי את סוף השבוע וכשאת בבית להניק יותר וכך לשמור על כמויות החלב.זו התנהגות טבעית שתינוק ישן יותר כשהאמא לא נמצאת. בהצלחה והרבה סבלנות חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    לי
    30/07/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנקה ואנרגיה
    דיקלה
    27/07/2008

    שלום! רציתי לדעת עד כמה ההנקה מוציאה מאמא את האנרגיה שיש לה בגוף וכמה כח זה לוקח, האם התינוק לוקח בחלב את רוב הויטמינים מגוף האם? אני שואלת את זה כי אני מניקה כבר שנה ו7 חודשים ואני מאוד מאוד חלשה, אני חולה המון המערכת החיסונית שלי אף פעם לא היתה כ"כ חזקה אבל אחרי הלידה המצב ממש התדרדר, כל כמה חודשים אני חולה במשהו אחר, הרבה אנשים אמרו לי שאני חלשה כ"כ בגלל שאני מניקה, עד כמה זה נכון(אם בכלל?) תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנקה ואנרגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקלה

    חיה כהן
    28/07/2008

    דקלה שלום! כמובן שההנקה גוזלת אנרגיות,אבל אין סיבה שתהיי כל הזמן חולה.כדאי שתאכלי ארוחות מזינות ובצורה מאוזנת במשך היום וכך תשמרי על הכוחות והבריאות שלך.יש אולי מקום לעשות בדיקות? כל-טוב חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקבוק בלילה
    שולה
    26/07/2008

    שלום אני מניקה כבר ארבע וחצי חודשים מהלידה ותינוקי עולה יפה במשקל, לאחרונה הוא חזר להתעורר שוב בלילה כל שלוש שעות, מתעורר בוכה מקבל ציצי חמש דקות ונרדם עלי, אני מעבירה אותו למיטה ושוב כעבור שלוש - ארבע שעות. מה לעשות כדי שיחזור לישון לילה שלם. האם הוא רוצה לישון איתנו במיטה? פינוק? האם לתת לו בקבוק תמ"ל לפני השינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקבוק בלילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקבוק בלילה

    חיה כהן
    28/07/2008

    שולה שלום.אפשר לנסות להניק יותר במשך היום לעיתים זה עוזר.לא לשכוח הנקה זה לא רק אוכל ,יש תק שתינוקות מתעוררים בלילה ואף אחד לא מבטיח לך שאם תתני בקבוק לפני השינה התינוק לא יתעורר בלילה.אני מציעה להמשיך להניק וכל עוד ההנקות בלילה הם קצרות אז זה לא כל-כך נורא. בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב בין הנקה לתחליף חלב
    גבריאלה
    26/07/2008

    שלום, התאומות שלי בנות 6 שבועות. חודש הנקתי מלא, וזה התיש אותי לגמרי ,, עכשיו אני מעוניינת לשלב בין הנקה לתחליף חלב. אינ מחליפה 3 -4 ארוחות ביום בסימילאק ( פעם ב6 שעות בערך), וכל היתר הנקה מתי שירצו. האם זה בסדר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגבריאלה

    ג'ניס זאוסמר
    26/07/2008

    שלום גבריאלה,
    אם עד כה הנקת אותן מלא ועכשו את מניקה חצי ממה שהנקת קודם כמות החלב תרד בהתאם. אם זו כוונתך עז כמובן שזה בסדר - זאת ההחלטה שלך.
    אם שאלתך היא - האם זה בסדר לתאומות - התשובה היא כן ולא.
    כן - יותר טוב שיקבלו חצי חלב אם מאשר לא חלב אם בכלל.
    לא - כי יתכן ותוך זמן קצר החצי הנקה תדרדר להרבה פחות - לא מתוך חוסר רצון שלך אלה מתוך השתלשלות העניינים הידועה - פחות חלב- מתרגלים לבקבקוק - וכו.
    עז אין בסדר כאן או לא בסדר - את צריכה לעשות את מה שביכולתך - וזה בסדר.
    אולי - תפחיתי פחות מההנקה בהתחלה , כך קיים פחות סיכוי להתדרדרות ו/או התהליך מעוכב במעט.
    ושוב, כל החלטה שתקבלי מתוך שיקול דעת - זה בסדר ואף אחד לא יכול לבקר אותך .
    העיקר תהני מהתאומות ותהיו בריאות.
    ג'ניס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה.....

    גבריאלה
    27/07/2008

    תודה קודם כל, כמובן שאני מודעת לכך שכמות החלב תרד. אך אני לא מסוגלת להתמודד עם הנקה מלאה , כאשר את כל שעות היום אני לבד איתם. הנקת תאומים זה נונסטופ סביב השעון, ולא יכולתי להמשיך ככה. כוונתי היא לשאול האם זה בסדר מבחינת מערכת העיכול- האם שילוב כזה לא יוצר בלגן גדול מדי בבטן שלהן? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבריאלה

    חיה כהן
    27/07/2008

    שלום גבריאלה,אין בעיה עם מערכת העיכול של התינוק. יכול להיות ששווה לך לשאוב חלב כדי לתת חלב שלך בבקבוק או אם יש מישהו איתך הוא יוכל לעזור לך.כמובן שהכוונה היא לבקבוקים שאת נותנת ולא במקום ההנקה. בהצלחה חיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום