פורום הפרעות אכילה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי כרונית
    קרן אור
    27/09/2007

    יש צ'אנס שנראה אותך כאן לפני 1 בבוקר???חחח...אני עדיין מחכה למייל ממך,אני מקווה שאת לא בשוק מהמייל האחרון שלי....יש לי אביזרי החייאה אם צריך...חחח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי כרונית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • או-הו, בוודאי שיש צ'אנס!

    אני
    27/09/2007


    אביזרי החייאה?! הו לא, באמת שאין צורך... כי אני אשמח לעוד הרבה מיילים כאלה! את יפה, חמודה, עדינה ושברירית למראה! ואת רזה!!!!!!

    אני לקחתי פאוזה מהמחשב לטובת עניינים אחרים, וכרגע אני רואה את "האושפיזין" בערוץ הסרטים. זה לקראת סיום, ומיד לאחר מכן אכתוב לך, יפה שאת.

    ולענייני האוכל... אז ככה: אין לי מושג מה זה מלוחייה (או שיש לי מושג? זה מרק עם הרבה עלים קצוצים ומיץ לימון? נדמה לי שראיתי משהו אצל חיים כהן), במיה אני דווקא ממש לא אוהבת, ואילו סלט ירקות הינו בבחינת "מכת מוות" לעיכול שלי... אז אני מאד נזהרת בירקות.

    יקירה, אם את הולכת לישון - שיהיה לך לילה טוב ושינה ערבה!

    ואם אינך נרדמת ואת מוצאת את עצמך ישובה במיטה עם מועקה - את יודעת כבר מה לעשות... לדבר אתנו!!!

    באהבה,

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית, יפה!

    בלונדי
    27/09/2007

    שלחתי לך מייל בערב.
    אנא, עדכני אותי האם הגיע ליעדו..!

    תודה ומקווה לפגוש אותך פה עוד הלילה..

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי,

    אני
    28/09/2007


    תשובתי לך קפצה לשרשור הארוך הסמוך! איזה פורום מצחיק! יש לו קריזות... :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית

    קרן אור
    27/09/2007

    מקווה שאת נהנת לך בסרט(ראיתי אותו די ממזמן...).
    מלוחייה זה מרק מצרי מעלים מיובשים וטחונים עם בשר בפנים.זה נראה שחור כמו מגרש השדים,אבל אני אהבתי...במיה אני אוהבת.אבל מזדהה איתך לגביי הסלט ירקות תכולת הסיבים שבו גבוהה לי מידי והיני עכשיו זה מאיים לעלות,אבל לפחות היה טעים...טוב יקרה בטח אקרא את המייל שלך רק בבוקר.שמחה שאהבת את המייל.,נו אז רואים איזשהו אופק מיצרי??או תימני???חחח..זכרת שכתבתי לך על האבא השחום שלי וסיפור המאהבת עכשיו את מבינה למה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור!

    אני
    28/09/2007


    האמת - התאכזבתי מהסרט. ציפיתי ליותר, אבל בסדר, שיהיה. לגבייך - אני מקווה שהאוכל יירד למטה ורק למטה, כמו שצריך, ושלא יהיו לאף אחת מאתנו בחילות או משהו גועלי דומה. כן, אני זוכרת שסיפרת לי שגם לך יש בעיה עם סיבים, אז גם את צריכה להיזהר. לגבי האופק שלך - מתוקה שלי - אני רואה רק אופק פולני או רוסי!!! :-)

    לילה טוב ונשיקות!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן אה?

    קרן אור
    28/09/2007

    זהו שהרופא נשים שלי תמיד טוען שבמצרים היו הרבה בריטיים...בלונדינים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שנכון - נכון...

    אני
    28/09/2007


    ואגב, גם בתימן היו הרבה בריטים... *קריצה שובבה*

    אבל מצד שני גניקולוגים הם סוטי מין וראשם תמיד כחול ו"מלוכלך", אחרת - הם לא היו הולכים ללמוד גניקולוגיה...

    לילה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    קרן אור
    28/09/2007

    דווקא גניקולוגים הם אנשים שרק אוהבים להסתכל ולא לעשות..תאמיני לי יצאתי עם אחד כזה...חחח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משעמם לי קצת )-: !!!
    בלונדי
    27/09/2007

    איפה אתן?
    אני קצת משתגעת משעמום... אוף!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משעמם לי קצת )-: !!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היני אני כאן!!!

    קרן אור
    27/09/2007

    בדיוק כתבתי לך הודעה למטה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור!

    בלונדי
    27/09/2007

    בדיוק ראיתי שכתבת לי למטה. שלחנו באותו זמן בדיוק.

    איזה יופי שאכלתם סלט. ואני, לעומתך, לא אוהבת בכלל לחמניות מתוקות.

    יקירתי, כשמרזים 70 ק"ג נותרים עודפים נוראיים שאין דרך להפטר מהם, אלא בניתוח כירורגי. אז אל לנו לעשות השוואות...חחחח!! ואני בטוחה שמצבך לא נורא כל כך !!!

    אני מחפשת מה לעשות עם עצמי, והדבר הראשון שעולה לי לראש הוא לאכול משהו..

    הבחילה עברה. אבל יש כאבי ראש נוראיים...

    וכמה מוזר לראותך פה בשעות כאלה, כמו שמוזר לראות את כרונית בשעות האור פה...

    טוב, המשך לילה נעים!
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    27/09/2007

    טוב אז הסלט היה מעולה,אבל עכשיו בגלל שאכלתי מאוחר,הבחילות מציפות אותי ואני מרגישה שאני דוחפת למטה את האוכל בכוח....
    אמרתי לך אני מכורה למתוק חסרת תקנה,אין לי בעיה של שילובו כמעט בכל דבר.
    דדוקא הייתי כאן בשעות כאלו לא פעם אחת..אני פשוט בדר"כ לא שורדת מעבר ל-12 ואם כן,לרוב אני רובצת במיטה ומשהו מעיק עליי..
    טוב את מוזמנת לכתוב לי יקרה
    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צודקת, יקירה!!

    בלונדי
    27/09/2007

    עוד לא כל כך מאוחר בשבילך... נחמד מאוד.

    חבל שהאוכל גורם לך להרגיש רע כעת.

    אני התכבדתי פה בקערית יוגורט עם דגני שיבולת שועל..טעים!! נקווה שזה לא יבחיל אותי בעוד כמה דקות...

    מה עם ההרשמה לחוג ההתעמלות שלך? סידרתם את הענייין??

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    קרן אור
    27/09/2007

    לגביי ההתעמלות-עוד לא דיברנו על זה עוד הפעם,אבל אתמול בשורה התחתונה הוא אמר לי שאם זה מה שאני רוצה אז שאלך על זה,אני פשוט התעצבנתי מכל ההקדמות,כאילו למה בכלל היה צריך אותם???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי!!

    בלונדי
    27/09/2007

    יופי. אני שמחה שאתם הולכת לעשות זאת. מגיע לך בהחלט. וחבל שזה התחיל ברע, אבל העיקר שתעשי זאת!!!

    ואני כבר מצטערת על היוגורט.. הוא הבחיל אותי....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי!!

    קרן אור
    27/09/2007

    טוב הילדה התעוררה,אז הלכתי להרדים אותה שוב,ונראה לי שאני גם נכנסת לישון,כי האוכל כבר התחיל לעלות לי אז אני הולכת להירדם ולהביס את תחושת הקיא הזאת...
    אז אם לא אשמע ממך בדקות הקרובות שיהיה לך לילה טוב יקירה,ובטח כרונית תבוא עוד מעט ותחליף אותי..
    לאב קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, קרן אור!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    תרגישי טוב ושינה מתוקה.

    נשיקות,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני עדיין כאן

    קרן אור
    27/09/2007

    תגדי כמה שעות אחורה את מכאן???(סקלרוטית אני אין מה לעשות...)
    בעלך כבר שב מהעבודה??
    מקווה שהבחילות יעברו לך,אני קצת יותר טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לבד הלילה )-: !!!

    בלונדי
    27/09/2007

    ואני רק שעה אחת אחורה מישראל, כעת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אה שכחתי

    קרן אור
    28/09/2007

    בעלך עובד כל הלילה ובבוקר הוא בבית??לכמה זמן הסידור החדש הזה??
    חוץ מזה שאת לא לבד הלילה אנחנו איתך יקירה.היני גם אני כבר התגברתי על העייפות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתן באמת איתי...

    בלונדי
    28/09/2007

    מפיגות לי את הבדידות... כייף לי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגיע גם הגיע, יקירתי!

    אני
    27/09/2007


    תודה לך עליו, מתוקה! אשתדל להשיב לך עליו עוד הלילה. אגב, קוואקר זה מאד בריא, ואף תורם להורדת הכולסטרול הרע בגוף. הידעת?? מניחה שכן...

    אז עוד חמש דקות חולף לו עוד יום, ושוב אני מבינה שהלילה הזה יהיה עבורי לבן כשלג...

    שיעבור עלינו לילה נעים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יופי, כרונית!

    בלונדי
    28/09/2007

    כי תהיתי האם המחשב שוב החליט לעשות סלקציה!!

    אני יודעת שקוואקר זה מאוד בריא. אני משתמשת בו להעשרת תבשילים, מתי שאפשר, ז"א- כל עוד זה הגיוני. כי הוא עשיר מבחינה תזונתית וכלל לא מרגישים בו. בריא מאוד!!!

    גם אני לא רואה את השינה מגיעה בקרוב!!!

    שיעבור בכייף....

    ביי מתוקה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מאד אהבתי דייסות קוואקר...

    אני
    28/09/2007


    פעם, ממש מזמן, כשהייתי ישנה אצל סבתא שלי, היא היתה מכינה לי דייסה כזו בבוקר, וכמובן שהיא היתה ממתיקה אותה ב"טונה" סוכר ועוד מוסיפה קוביית מרגרינה, אלוהים ישמור... וזה היה כל-כך טעים! הייתי מחסלת ישר מהקלחת...

    היו ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלי מת על זה!!

    בלונדי
    28/09/2007

    ומבשל לעצמו מדי פעם. ואני מתה רק מהריח...בעעעע!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני שומעת אותך מדברת על קוואקר

    קרן אור
    28/09/2007

    וחושבת כמה בא לי סחלב ביתי עכשיו....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטח שהתגעגעתי, קרן אור!!
    בלונדי
    27/09/2007

    באמת תהיתי מה איתך..

    אני וכרונית כבר רצינו לתכנן פגישת מחזור ולא היית כדי להתייעץ איתך..חחח סתם! למרות שזה יכול להיות אדיר!! להפגש כך יום אחד לקפה..!

    מקווה שבילית בנעימים עם הורייך...!

    אני מאוד אוהבת לקרוא את עיתוני השבת. אני לא מחפשת בהם יותר מדי, אך זו נהפכה למסורת (כאשר אנחנו בארץ), לשבת בשבת בבוקר או בצהריים, בפרגולה בגינה, עם החתול, ולקרוא עיתון.. בשלווה ובנחת..! וזה מאוד חסר לנו!

    הבחילה לא חלפה כלל וכלל... כנראה תשאר עד מחר! אוף, אבל אין ברירה.

    לא ידעתי מה לחשוב לגבי הקפה שאת צורכת. אבל אני שמחה לגלות כי גם את, כמו כרונית, שותה דברים טובים! ושתי כפיות סוכר זה כלל לא נורא.
    אני פעם הייתי שותה עם שתי כפיות סוכר ולאט הצלחתי לרדת ולשתות בלי כלום. זה אפשרי, רק לוקח זמן להתרגל. כמו לכל דבר..

    זהו, גם הלילה אהיה לבד. מקווה שיעבור בנעימים...
    ואני פה, למקרה שתרצי לשוחח...

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטח שהתגעגעתי, קרן אור!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות

    קרן אור
    27/09/2007

    אני כרגיל לא יכולה לשבת ולנוח,אז אני מסדרת את הארונות בגדים של הילדים מתכוננת לסתיו,שיגיע כבר...וכרונית,בוודאי שמתי לב שקריר בלילות אני פותחת חלונות בסלון,והאוויר נכנס,אוויר נקי,ולא "עומד" כמו בדר"כ.
    בלונדי-לגבי הנס קפה,לפני שנכנסתי להריון נראה לי היתה לי הרעלת אספרטיים,שתיתי בקבוק קולה דיאט ליום(במינימום) הכל עם סוכרזית,הטעם של הסוכר הגעיל אותי...כשנכנסתי להריון,והסוכר שלי בדם באופן כללי נמוך,הוא ירד עוד יותר עד מצב של היפוגלקמיה,הסתובבתי כמו סכרתית עם קוביות של סוכר בתיק,למקרה שבאמצע נסיעה תתקוף אותי החולשה...ואז התרגלתי לסוכר,והיום קשה לי לשתות משהו בלי או תחליפי.למרות שבימים האחרונים אני מכינה לעצמי לימונדה עם תחליף לסוכר ללא טעם לוואי,אבל נכון אני צריכה להוריד את הסוכר הזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה נלחץ לי...

    קרן אור
    27/09/2007

    לגביי פגישת מחזור אפשר באמת לתכנן(תרתי משמע...חחח...)
    טוב הסנתי את הרמז עם הקפה השחור,כשתגיעי לארץ אחדש אותי,כי גם אצלי הוא עומד,מעולם לא שתיתי קפה,אלא רק נס קפה.וכרונית,תמיד שתיתי נס קפה של עילית עד שהחתנתי עם בעלי שמכור לגייקובס ושנאתי את הטעם של זה,והיום היום אני לא מסוגלת לטעום פחות מטסטר צויס או מגייקובס...
    אתן יודעות מה אני קולטת-שאני מדברת כמו דבה על אוכל ואתן על שתיה,נראה לי שאני צריכה סדנת גמילה אצלכן...חחח....
    טוב יאללה,אני הולכת לקחת כדור הראש שלי כואב היום וגם הבטן,נקווה שישתפר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לך קרן אור!!

    בלונדי
    27/09/2007

    למה את אומרת על עצמך "דבה"? כמה פעמים אני טחנתי לכם פה על "פתי-בר"? או על במיה? או על כל דבר אחר? זה מה שכייף. שאנחנו כבר יכולות לדבר בהנאה על אוכל, ולא בייסורים...

    פגישת מחזור תהיה דבר נחמד ביותר!! ובלי מחזור בבקשה...חחחח!!

    אני שמחה שנפטרת מקפה עלית, כי הוא לא ראוי להקרא "קפה" בכלל! הוא זוועת עולם ורק הריח שלו גורם לבחילה. שלא לדבר על הטעם!!

    בעלי אוהב, בין השאר, את הקפה וניל של טייסטר'ס צ'ויס. אני רק מריחה את הריח שלו, ובא לי להקיא. לא יכולה לתאר לכן! גועל נפש! אגב, בארץ כבר אין להשיגו, ולכן קנינו בחו"ל. איכס.

    אני שמחה שהלילות נהיו קרירים אצלכן. זה אכן נעים לישון עם חלונות פתוחים ולהרגיש אוויר קריר זורם פנימה!

    טוב מחכה לשמוע מכן...

    בלונדי!





    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי אהובה

    קרן אור
    27/09/2007

    אני כותבת על עצמי דבה,כי אין יום שבו אני טוחנת לעצמי את המוח להתחיל לאכול בריא יותר,ובמקום זה בכורח הנסיבות והעצלות אני טוחנת רק ג'אנק.
    מסכימה איתך לגביי טסטר צוי'ס וניל,אני הרי חולה על וניל בכל משהו חם,אבל בטסטר יש לו טעם זוועתי,לכן אני קונה מקלות וניל ומרתיחה אותם.
    ואגב במיה,היום היה בתפריט וגם מלוחיה-שמעת פעם על זה??זה מרק של מצרים,טעים יאמי...
    יאללה עוד חודשיים את חוזרת איזה כיף!!!תוכלי לשבת ביום שבת ולקרוא עיתון בנחת,לבקר אותי כמובן(תודי רק בשביל זה שווה לחזור...חחח...אני היום מעופפת אל תתייחסי...זה הפגישת מחזור...)
    נראה לי שמחר אני נוסעת לסידורים ובין השאר אחדש את נעלי הריצה שלי,הגיע הזמן לא??להוריד את האבק מהשרירים....אמרתי לכן אני בחורף פורחת,אני פעילה יותר,יש לי מצב רוח טוב יותר,אם כי אני נהיית כחולה מהקור....
    וביום שבת אני נוסעת להעביר יום עם הילדים בלונה פארק,לחדש את האדרלין שוב(למרות שהיום אני ישר מקבלת סחרחורות מהמתקנים,ולא נהנית מהפחד...)-כרונית רוצה לבוא??אני לא מתייאשת אם שמת לב,אני מספחת אותך אליי כל הזמן.....בסוף עוד ימאס לך ממני...חחח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי,

    אני
    27/09/2007


    בזמנו מכרו גם בארץ את ה"טייסטר'ס צ'ויס" בטעם וניל וגם בטעם אגוזים, ושניהם לא נעמו לחכי כלל. כנראה שהם באמת לא הצליחו בארץ, כי אני כבר לא רואה אותם על המדפים. גם "עלית" הוציאו בזמנו שני טעמים של "ארומה" - שוקולד וטירמיסו. לשוני לא אהבה גם אותם, ולכן הם "עפו" מרשימת הקניות שלי בשליפת עט מהירה אחת... . הגעתי למסקנה שאני אוהבת קפה נקי, ולא קפה בטעם X או Y. כל התמציות המלאכותיות רק הורסות את הטעם של הקפה לדעתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור מתוקה -

    אני
    27/09/2007


    את לא צריכה להוריד את הסוכר!!!

    תודה לאל את בריאה, ואת צריכה ויכולה להוסיף לך סוכר לקפה! אל תנסי להוריד אותו, והוא בטח עדיף על כל האספרטיים/סוכרזית/סכרין/סוכרלוז/אסצולפם K/ציקלמט וכל שאר הרעלים הכימיקליים שבאים להחליף אותו! אין כל רע בקצת סוכר, אז אל תרגישי רע עם זה. את לא צריכה להוריד שום דבר!!!

    אני שותה שתייה חמה ללא סוכר מאז שאני זוכרת את עצמי. אני אוהבת את הטעם העפיץ של הקפה, שמתעדן עם מעט החלב הדל שאני מוסיפה. ברור ששורשי ההרגל נעוצים בילדותי הטיפה מעורערת... אמא שלי הרגילה אותי לכך כי "ככה צריך" ו-"להוסיף סוכר זה סתם מיותר". כנראה שהיתה לי ילדות לא ממותקת...

    ובבקשה הירגעי שם עם כל הסידורים והעניינים! את מתבקשת לנוח ולא להתיש את קרן אור שלי עד אפיסת כוחות! נא לשמור עליה ולאהוב אותה! אגב, יש שירים יפים ב-88fm. כדאי לך לשמוע ברקע. תיכף אשב לכתוב לך.

    אה, ואני לא רוצה לשמוע אותך קוראת לעצמך 'שמנה' או 'דבה' בשום אופן, שמעת?! גם לא בצחוק!

    בלונדי - אני מקווה שלא תידרדרי למצב של להיסחב עם פולי קפה שלמים+מטחנה ביתית לכל מקום... אבל אני "מתה" על הריח הזה! אני אישית לא שותה קפה שחור כי הוא עושה לי צרבת איומה (כפי שכבר אמרתי לך בעבר) וגם כי הוא פחות טעים לי מהנס-קפה שלי.

    אגב, מדוע הפסקת לשתות נס-קפה? האם התעוררה אצלך בעיה עם חלב?

    דווקא בעתון יש הרבה כתבות מעניינות. חבל רק שאין לי סבלנות להיכנס אליהן. אני קוראת רק את הכותרות הגדולות ואת כותרות המשנה ומדפדפת הלאה בחוסר מנוחה.

    טוב, שיהיה ערב מהנה ונעים ולהשתמע מאוחר יותר.

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית יקרה!

    קרן אור
    27/09/2007

    שמת לב שאנחנו כותבות במקביל???
    אוף כואב לי הראש(כנראה מהסיבה החודשית),ואני לא מסוגלת לעשות כרגע כלום,אז כמובן שנטשתי את הארונות...לפחות לשעות הקרובות...תיכף אפתח את העיתון בפעם הראשונה בחג הזה.גם אני לא קוראת לעומק כמו בעבר,אלא יותר כותרות,ואם משהו צד את עיני אז אני מרפרפת בו..חוץ מזה שיש לי שלושה עיתונים להספיק+המנויים הרגילים שלי שכבר חצי שנה לא פתחתי...
    טוב אשתמע יותר מאוחר
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בנות שלי!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    קודם כל אני חולה על מלוחייה!!!!!!!!!!!!!!! שלחי לי קצת!!!
    והכנתי היום בעצמי במיה..מממ טעים. אך לא תרם לבחילות שלי!

    כרונית צודקת. בזמנו ניתן היה להשיג את גל סוגי הקפה הללו, אך כנראה שהצרכן הישראלי מעדיף את הקפה שלו נקי מתמציות וחומרי לוואי!

    למה הפסקתי עם חלב? כי חלב עושה לי רצון להקיא בעעעעעע, רק הריח שלו דוחה אותי, ועוד כשזה מתערבב בקפה, זה בכלל נורא מבחינתי. משאיר לי טעם לוואי בפה.

    ולמה שלא אסתובב עם פולי קפה טריים ומטחנה? רעיון טוב!! בעלי ימות מזה.חחחח! אני אספר לו על כך. יש לי גם מכונת פרקולטור שבימי הצומות שלי הייתי מכינה קומקומי קפה שלמים ושותה כל היום.. אוי זה היה נורא. ויש לי גם מקינטה שאני מאוד אוהבת להכין בה קפה.
    אבל- אין כמו קפה בוץ!! כמו של מוסכניקים!!! חחחח...

    לרגע לא התכוונתי לומר לקרן אור להפסיק לשים סוכר בקפה. אני גם לא חושבת כי יש בעיה עם זה. לי רמזו להפסיק כי הייתי שמנה ברמה מסוכנת. כאילו שזה מה שיעזור כאשר יש לך BMI 38 ואתה טוחן כאילו אין מחר! שתי כפיות סוכר בקפה.. נו מילא!!

    אז מה? לונה פארק? איום ונורא. בחילה וסחרחורת... מקווה שתהני. בשבילי זה סיוט! גם יש לי פחד גבהים אז זה מונע ממני לעלות על מתקנים גבוהים..


    טוב אני פה, מחכה לשמוע מכן...

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    27/09/2007

    מאיפה את מכירה את המרק הזה??האמת היא שיש הרבה גירסאות להכין אותו.בזמנו כשסבתא שלי עוד היתה בריאה היא היתה עושה אותו אבל הוא היה כמו מגרש השדים,דביק כזה.אבל אמא שלי המודרנית חידשה אותו ועשתה אותו מעדן,שתארי לך כשהיום היה לוהט בסוכה בחוץ,שתיתי אותו והזעתי..במיה,את מטגנת אותה???פעם הילדים היו חולים על זה וזה בריא כי זה מלא ברזל אז נהנתי להכין להם,אבל היום השתנה להם הטעם והם לא מוכנים לגעת בזה.מה שכן הם אוהבים מרקים מאוד,ואוטוטו זה מה שנאכל...יאמי...
    לגבי הסוכר-ברור לי שלא התכוונת להגיד לי להפסיק,את צריכה להפסיק לנתח את עצמך,אני פשוט חושבת שאני צריכה להמעיט בכל הסוכרים הכלליים שאני אוכלת(שוקולד אחרי כל ארוחה,ארוחת בוקר שלי היא עוגיות...),כי זה קלוריות ריקות.הבעיה היא שכמוך אני לא יכולה לשתות חלב או מוצר אחר שלו(למעט גבינות),כי כנראה שיש לי רגישות ללקטוז,זה הופך לי את הבטן.וגם לא יכולה הרבה סיבים בגלל שאני רגישה,גיליתי את זה לפני שנים כשנתנו לי תזונה עשירה בסיבים עמ"נ להגמל מהמשלשלים וזה עשה לי בעיה הפוכה..עד שהדיאטנית אמרה לי שאני רגישה ...כך שלחם מלא אני דווקא אוכלת(גם הילדים אגב),אורז מלא קינואה ושאר הדגנים,אבל אם אוכל סלט גדול תתחיל הבעיה...בקיצור מסובכת אני.כנראה שה"א בכ"ז שיבשה לי כמה מנגנונים,אבל אני שמחה שזה הסתיים בזה...
    אני כאן,הילדים כבר במיטה,ועכשיו רשמית הולכת לפתוח את העיתון....
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור!!

    בלונדי
    27/09/2007

    מאיפה אני מכירה מלוחייה? מחבר ערבי שלנו שמכין את זה, מעדן אמיתי!!!!

    אני ל אמטגנת את הבמיה. אין פה להשיג במיה טריה. אני קונה אותה קפואה. ומבשלת אותה ברוטב טעים, ולעיתים גם עם עוד ירקות. בעלי ואני מאוד אוהבים...

    עוגיות לארוחת בוקר? יאמי. הבעיה שאם הייתי במקומך, הייתי אוכלת שקית עוגיות שלמה. ולכן אני לא יכולה לעשות זאת. ובכלל, יש לי חולשה למתוקים, כידוע, ולכן משתדלת להמנע מאריזות גדולות. מעדיפה מנות קטנות ומדודות. (חטיף אישי) זה מקל עלי לא לעשות מזה פוגרום אחד גדול...! נו, כל אחת ובעיותייה.

    כייף לך שאת עם העיתון שם...

    ואני הולכת לבשל לי ביצה קשה ולחתוך סלט ירקות!!

    ונשתמע בהמשך!
    נשיקות!
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה

    קרן אור
    27/09/2007

    אני קוראת את כל מה שאת מכינה לארוחות ותידעי לך שזה דווקא עוזר לי כי את עושה לי חשק לאוכל הבריא הזה...ביצה קשה,לא אכלתי המון זמן.אני תמיד אוהבת באמצע היום להזמין במסעדות סלט מושקע כזה עם ביצה,טונה וגבינות ולחם חם שמגיע עם חמאה וריבה...יאמי...רק שבבית זה לא נראה כמובן אותו הדבר,אז אני מוותרת..אני חושבת שאני ובעלי המון זמן לא ישבנו בשקט ואכלנו ככה בכיף...תמיד זה תוך כדי עם הילדים והבלאגן,ובשעה 9 בערב כבר לא מתחשק לי להתחיל לאכול...
    טוב יקרה לך תאכלי לך בתיאבון לשניכם.
    קרן אור
    אגב,אני כבר לא כ"כ רזה כמו שראית בתמונה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב קרן אור יפה!!

    בלונדי
    27/09/2007

    אני שמחה שהמאכלים שלי עושים לך חשק.
    אני אוכלת לפחות פעם ביום- סלט ירקות (מכל הצבעים) עם ביצה קשה וטונה. זה הרגל של שנים, מאז הילדות... לא יכולה בלי זה!!!

    אני גם אוהבת להזמין כזה סלט גדול במסעדות. ודעי לך שרק בארץ מגישים ככה. בכל מקום אחר בעולם תקבלי מנה זעומה שכלל לא עונה להגדרה "סלט", אלא יותר ל"כמה עלים ופיסת עגבניה". אז בארץ יודעים מה זה סלט טוב, האמיני לי!

    זה ברור שלי שכשיש ילדים קצת קשה לשבת בנחת כל יום... אבל תראי את חצי הכוס המלאה- יש לך ילדים מקסימים ואהובים!!! איזה אושר!!

    יקירה, זה כלל לא אכפת לי איך את שוקלת!!! מצדי תשקלי 100 טון! כלל לא משנה לי. (רק קצת אדאג לבריאותך חחחח).

    אז אני פה, אם בא לך עוד לקשקש...
    להת' יקירה,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי

    קרן אור
    27/09/2007

    איזה כיף זה שאפשר לכתוב אחת לשניה בלי למהר,בלי לחץ לעשות משהו מהעבודה.
    טוב אז בזכותך הכנתי לא מזמן סלט,ואכלנו אותו עם לחמניות מתוקות שהכנתי בבוקר...ועכשיו קצת כבד לי בבטן,אבל טעים.וכן העייפות קצת מתחילה להשתלט עליי אבל אני מחכה גם לכרונית...
    מה שלומך??האם הבחילות התעמעמו להם??
    לא נראה לי שהיית אוהבת אותי אם הייתי מאה טון...חחח...פשוט כתבתי את זה כי אמרת לי שבמקומי היית אוכלת חבילת עוגיות...יקרה,לי מתחיל צלוליט(היני אמרתי את זה!!!),ואני בטוחה שלך לא....
    טוב הולכת להמשיך לקרוא עוד קצת דברים הזויים בעיתון...
    נשתמע,
    אני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני צריכה ייעוץ
    אליאור
    27/09/2007

    אני לא רוצה לכתוב הרבה אני רק אשמח אם מישהו שהיא אנורקסית תוכל לפנות אליי כי אני רוצה עצה..
    אני ממש אודה לה

    ואני אפרסם את המייל שלי כדיי שתוכלו ליצור איתי קשר חופשי מבלי להיות תלויות בפורום הזה (בלי לפגוע בבעלת הפורום)וככה יהיה יותר נוח..
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני צריכה ייעוץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי אליאור!

    אני
    27/09/2007


    אני כרונית ואני בהחלמה ארוכה מבעיות אנורקסיה עוד יותר ארוכות.... אנחנו פה בכל עת ונשמח לייעץ לך במידה ונוכל לעזור. הרגישי חופשי לשתף אותנו במה שמציק לך מבלי לחשוש. הפורום הזה אנונימי לחלוטין, וגולשות כאן הרבה בנות (וגם בנים) שישמחו לעוץ לך עצה מנסיונן האישי. אני לא שואלת אותך שאלות כי אני מבינה שלא מתאים לך, אז את מוזמנת לכתוב ולשתף כאשר תרגישי נוח לעשות זאת.

    חג שמח!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבת בבוקר יום יפה....(טוב נו חג)
    קרן אור
    27/09/2007

    בוקר טוב לכולן.קמתי מוקדם אבל לא בשש כמו במשך השבוע(בעלי פירגן לי את שעה שמונה וחצי,כי הוא ראה את העצבים שלי אתמול!!!!!),אז אני עירנית לשם שינוי.
    עוד מעט הולכת להוריי לאכול צהריים ולהתקין לילדיי בריכה בחצר שלהם(איזה כיף זה בית פרטי,כל הבלאגן עושים בחוץ...),אבל רציתי להגיד בוקר טוב.מקווה שאתן משלימות שעות שינה ושהיום תרגישו טוב יותר ושלל המיחושים יעלמו.....
    יאללה יפות שלי,אוהבת אותכן!!!!
    ביי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב וחגיגי!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    שלום לכוווו-לם!
    גם אני פה...

    קמתי הבוקר עם מיחושים שונים אך יש לי מצב רוח טוב. סבבה. נקווה שהוא ישאר כך לכל היום. ובאשר למיחושים- הלוואי ויעברו, אך לא אכפת לי אם לא...חחח, כל עוד יש לי מצב רוח מרומם!!

    אז אמש צפיתי בסרט "GUESS WHO", לכל המתעניין. אני לא מכירה את שמו בעברית, אבל הוא חביב ומאוד משעשע, בדיוק מה שהייתי צריכה לשעות המתות של הלילה!

    זהו... עוד יום מתחיל לו וזה כבר מתחיל להיות תבנית קבועה שאני מאחלת לעצמי יום טוב, ומרגישה לא משהו בהמשכו.. אז אני לא מתכוננת לכלום. ומקווה להרגיש קצת יותר טוב היום כדי שאוכל לצאת לטיול רגלי באוויר הצח, כל עוד אין גשם!

    מאחלת לכולכם יום נעים!
    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "בוקר" טוב!

    אני
    27/09/2007


    קפצתי לביקור קצר... מה שלום כולן/ם? איך ביליתן/ם אתמול?

    קרן אור - תבלי היום עם המשפחה! אני שמחה לגלות שלשם שינוי קמת היום בשעה נורמלית! מקווה שלא יתקפו אותך שום מיחושים או עצבים או עניינים מעיקים אחרים.

    בלונדי - גם אותך אני מקווה שלא יתקוף שום כאב או מיחוש! שיעבור עלייך יום נעים אי שם. האם קיבלת את המייל הקטן שלי מאתמול באמצע הלילה?

    בננות יקרות וגם "בנן" אחד - תבלו ותיהנו כי חג היום!

    ואני הולכת להכין לי עוד כוס גדולה של קפה כלבבי ולפתוח בפעם בראשונה את עיתוני החג. הם עוד מונחים בתוך השקית של הסופר...

    נשתמע מאוחר יותר,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!!!!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    איזה כייף לראותך פה בשעה כזו!!!

    אכן קיבלתי את המייל שלך, וכבר שלחתי לך שניים!!
    האם לא קיבלת אותם שוב?? אנא אמרי לי ואשלח לך בשנית..

    שיהיה לך יום מקסים ותהני לך עם העיתון (כמה אני מתגעגעת לעיתוני השבת)!

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא, לא קיבלתי!

    אני
    27/09/2007


    :-(

    מחכה לך!! להם!! לשניהם!! ולאלה שייכתבו אחריהם... חחח...

    באשר לעיתונים - אני הפסקתי מזמן לקנות את עיתוני סוף השבוע (או החגים, לצורך העניין). מדוע? הדכאון והעצבים גרמו לי לאבד עניין. גם בעיית הריכוז והקוצים ב_ _ _ שלי לא נותנים לי לסיים לקרוא כתבות כמו בנאדם נורמלי, אז הפסקתי.

    אבל אתמול משום מה החלטתי כן לקנות, אולי עקב שיטוטיי הרבים בחוץ ועקב אווירת החג, ואולי גם בגלל שמצאתי מקום שמוכר אותם מעט זול יותר מהמחיר הרשמי >אין לי מושג למה.

    יום נעים אהובה!

    ממני.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלחתי שוב!!

    בלונדי
    27/09/2007

    ואני כל כך מצטערת על הפאשלה... סליחה מעומק ליבי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית יקירה!

    בלונדי
    27/09/2007

    שלחתי לך עוד כמה מיילים קטנים ואני מקווה שקיבלת אותם!

    אני מתנצלת על מה שקרה ומקווה לשמוע ממך בקרוב...... סליחה!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בינתיים לא קיבלתי כלום...

    אני
    27/09/2007


    זה נורא מוזר. האם לא קיבלת הודעת שגיאה/דחיה? יכול להיות שיש בעיה אצלך וזה יגיע בדיליי, אז אבדוק שוב אח"כ. מעניין למה זה קורה. המייל אצלי תקין (בדקתי). יכול להיות שיש אצלכם בעיה זמנית בהוטמייל? ועל מה את מתנצלת, יא מצחיקולה?? הרי זה לא באשמתך, אז אין לך על מה להתנצל.

    טוב, יאללה, אני הולכת לעשות לי עוד כוס קפה. המנועים צריכים להתחמם... מלאכה רבה מוטלת לפניי והזמן כמובן בורח לי. כמו תמיד.

    שיהיה לך יום נחמד!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יקירתי!!

    בלונדי
    27/09/2007

    שלא תשתי שם יותר מדי קפה....

    אני חושבת שיש בעיה בוואלה.. כי שלחתי היום דואר ודווקא אנשי ההוטמייל קיבלו הכל.. מוזר!

    אנסה לשלוח שוב.. הכל!!

    המשך קריאת עיתון מהנה לך..

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית!!

    בלונדי
    27/09/2007

    שלחתי הכל!
    מקווה שקיבלת ושהכל בסדר...

    אנא הגידי אם קיבלת או לא!

    תודה..
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש עכשיו קיבלתי...

    אני
    27/09/2007


    את המיילים, את המיילים... חחח... :-)

    לפחות כרגע אין בעיה בדואר "וואלה" (לשם שינוי), כך שנראה לי שהבעיה היתה אצלך. טוב, לא משנה, העיקר שהגיע בסופו של דבר. בכל אופן - אם שלחת מייל אחד פלוס 4 הודעות בסה"כ - קיבלתי את כולם. תיכף אענה לך על הדברים הדחופים, ולא, אני ממש לא כועסת על הטעות שקרתה. ממש לא! אז רק שתדעי. ולא לדאוג שם!!!

    באשר לקפה - אני זקוקה לו גם כדי להתעורר וגם בגלל בעיות העצירות שלי. קפאין עוזר לי קצת "להשתחרר", ובכל מקרה עדיף לשתות בהנאה עוד כוס קפה אחת מאשר לבלוע משלשלים שכרגע אני זקוקה לכמה מהם מבחינה פיזיולוגית (ופיזיולוגית בלבד!).

    נשתמע עוד מעט בקצרה.

    באהבה,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית, רווח לי כעת!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    אבן נגולה מעל לבי. תודה ומזל שאת לא כועסת כלל וכלל...!!

    בקשר לקפה- כייף לך שזה עוזר לך. אצלי אין לזה השפעה בנושא הזה.

    אגב, אני כל הזמן רוצה לשאול אותך, איזה סוג נס-קפה את שותה? כי משום מה נדמה לי שאת טיפוס של "JACOB'S" או "TASTER'S CHOICE" אז אנא אשרי או שללי דעתי... מעניין אותי לשמוע!!
    בזמנים שעוד הייתי שותה נס-קפה, לא יכולתי לראות אפילו, את הקפה ה"חול" של "עלית". איכסססס זה כלל וכלל לא קפה!

    טוב, אני בעיצומם של בישולים לארוחת הצהריים. יש לי בחילה אימתנית מהבוקר, והיא ממאנת לחלוף... אוף!!

    מחכה לשמוע ממך!

    נשיקות,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי חכו לי חברות!!!

    קרן אור
    27/09/2007

    מה אתן לא מתגעגעות אליי?????????חחח...
    סתם חזרתי לא מזמן מהוריי ניסיתי לישון צהריים,אבל הילדים לא מתחשק להם לישון אז כל שניה העירו אותי...כרונית,אולי נשדך ביניכם אני לא בטוחה מה יקרה קודם-את תתעייפי או שהם פשוט ילכו לישון??סתם משתעשעת במחשבה שאולי הם הכדור שינה שאת צריכה...חחחח...
    ואגב,גם אני עכשיו הולכת לשתות את הנס קפה שלי(בלונדי-האם הערכת שאני טיפוס של טסטר צויס??),אבל אם אשתה הרבה ממנו אשמין בטירוף(אני שותה עם שתי כפיות סוכר ....שמנה כבר אמרתי לכן...),אז אני מסתפקת בשתיים-שלוש כוסות קפה ליום.
    כרונית-שלחתי לך גם מייל בבוקר לאור התקלות שהיו אני מקווה שקיבלת אותו כי אם לא תגידי אשלח לך שוב....אני מקווה שבילית לך יפה וקראת עיתוני שבת.אני אגב קונה כל שבוע(יותר נכון בעלי מכור אליהם),אבל לא יוצא לי לפתוח אותם,ואני די מתגעגעת לזה...
    בלונדי-מה שלומך??הבחילות חלפו??אני מקווה שגם אם לא שנשארת עם מצב רוח מרומם.
    ואיך אני מחכה שהחורף כאן יגיע!!!!!!!!!מתה על הריח של אדמה רטובה,על לשתות מרק ולהתכרבל מתחת לפוך....עוד שבועיים נראה לי שכבר זה יהיה מציאותי.
    יאללה כיתבו לי אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור, אני תמיד מתגעגעת אלייך!

    אני
    27/09/2007


    היי יפיופה, בוודאי שקיבלתי את המייל שלך, אחרת - הייתי מבררת מיד מדוע לא. תודה רבה לך עליו, מתוקה, ואני אענה לך עליו בהמשך הערב/לילה, כמו תמיד.

    אני מקווה שנהנית אצל ההורים ושאת מרגישה טוב. ויקירתי, הילדוד'ס שלך לא יעייפו אותי, מכיוון שאני עייפה תמיד... אני צריכה שינה, לא עייפות. :-) אבל השבוע אני מתכוונת להניח לגופי לישון כמה שהוא צריך. לפחות כעת מרגיע אותי לדעת שאני לא צריכה להתענות כמה בקרים ברציפות, וכמובן שאתנחתא זו תחלוף כהרף עין.

    את מחכה שהחורף יגיע? אני לא. אני שונאת קור! ואני לא צריכה לחכות לו כדי להתכרבל בפוך וכדי לשתות מרק חם. אני עושה זאת גם עכשיו... אגב, הלילות כבר נהיו קרים. שמת לב? לפחות מבחינתי.

    יאללה, תנוחי לך הרבה ושיהיה לך ערב נחמד!

    ממני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפה-יפה ניחשת, בלונדי!

    אני
    27/09/2007


    *ספוקי*... מישהי כאן קוראת אותי נכון...

    בכל אופן - נכון מאד! אני אוהבת את כל סוגי הקפה שציינת, ואני צורכת אותם באופן קבוע. אני קונה "טייסטר'ס צ'ויס", "ג'ייקובס", "דוידוף" ועכשיו אני שותה משהו לא מוכר במיוחד שמצאתי במבצע בסופר. משהו גרמני אף הוא.

    ואכן כן, ה"נס-קפה" האבקתי של עלית הוא פשוט דוחה ומזעזע, ואני לא מבינה איך הייתי שותה אותו פעם. היום אפילו הריח שלו מעורר בי דחיה. כנראה הטעם שלי השתנה. אבל בעבודה שלי קונים רק אותו, ולכן אני מביאה עמי לעבודה את הקפה שלי אטום בתוך צנצנת קטנה.

    אה, ושלחתי לך מייל...

    המשך ערב נעים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית!

    קרן אור
    27/09/2007

    כתבתי לך הודעה,רציתי לדעת אם קיבלת ממני מייל...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יששש, כרונית! צדקתי!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    מייד ראיתי עלייך שאת שתיינית "JACOB'S", איזה יופי. את וקרן אור שותות קפה איכותי. איזה חברות איכותיות יש לי...חחח!!

    אני, כמוך, תמיד סוחבת עימי את הקפה שלי, לכל מקום בעולם או בארץ. אני לא יכולה לסמוך על אנשים שיהיה להם קפה שחור טרי (אצל כולם הוא פשוט עומד הרבה זמן ומקבל טעם לוואי כי אין מי שישתה אותו). ואצלי זה כמו תרופות. תמיד איתי!! לא מוותרת עליו.
    ואני שותה שחור, חזק, בלי כלום! לא סוכר ובטח שלא חלב!!!


    קיבלתי את המייל.. תודה! תיכף אתפנה לקרוא אותו...

    אני בדיוק לוגמת קפה שחור מהביל ונוגסת בלחם עם דבש... מעדן!!!

    ערב נעים שיהיה...
    ואני פה, לבד גם הלילה, אשמח לדבר בכל עת..

    נשיקות,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית מה שלומך???
    קרן אור
    26/09/2007

    אני יודעת שעדיין מוקדם לך להפציע,רק רציתי לישון בידיעה ששלומך טוב ולשאול איך שרדת את היום בעבודה.אז אם את כאן יהיה נחמד לשוחח.
    אוהבת קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית מה שלומך???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    כבר מאוחר, יקירה!
    איפה את? אני מתחילה לדאוג...
    מקווה שתגיעי בקרוב..!

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית שלי!!!

    בלונדי
    27/09/2007

    יקירה, אני חושבת עלייך.. וכל כך מקווה שאת נעדרת מסיבות טובות. שאת נהנית לך בערב החג..

    אם לא אספיק לפגוש אותך, שיהיה לך ליל מנוחה!
    ונתראה מחר, כמובן!

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום חמודות שלי!

    אני
    27/09/2007


    קרן אור - מה שלומך ואיך עבר עלייך הערב? האם היה לכם נחמד, למעט ההערה של בעלך? מקווה שכן. אני, מכל מקום, חושבת שאת בהחלט ראויה לפרגן לעצמך את הקורס הזה שאת רוצה. בסך הכל העלות הכספית שלו לא כזו גבוהה, ואני בטוחה שתוכלו להחדיר אותו לתקציב המשפחתי במקום משהו פחות חשוב. בקיצור - לכי על זה, ותיהני! רק בזהירות...

    בלונדי - איך את מרגישה כעת ומה קורה עם החום? עדיין מסרב לרדת? הבנתי ששעמם לך קצת... מקווה שאהבת את הסרט. אויש מתוקה שכמוך, תודה רבה על כל מה שכתבת לי. תודה רבה-רבה! אני מאד מעריכה זאת. חיממת את לבי מאד. ותגובתי לא תאחר להגיע...

    ואצלי... היום עבר לי ממש מהר. הגעתי לעבודה אחרי הזמן ויצאתי לפני הזמן - שיקפצו לי כולם! (ניצלתי את אווירת החג הסלחנית...). מיד לאחר מכן יצאתי לסיבוב קניות ברחוב שאני מאד אוהבת להגיע אליו כשמזדמן לי, אבל כל החיפושים לא העלו הרבה מציאות. בסופו של דבר קניתי רק חולצה אחת.

    כן, שחורה.

    ברור.

    עם שרוולים ארוכים.

    וחוץ מזה לא הלכתי להתארח הערב בשום מקום. לא התחשק לי לראות איש. וכעת אני עייפה ומשום מה יש לי בחילה כל הערב. בחילה פסיכוסומטית כנראה. טוב, נראה לי שאני אתפוס לי עוד מקלחת בתקווה שתיטיב את הרגשתי. אחזור לכתיבה לאחר מכן אם יעמדו לי כוחותיי.

    לילה טוב לכן, תודה לשתיכן וחג שמח באשר אתן!

    (ואיזה כיף שלא צריך לקום מוקדם מחר...)

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משעמם לי!!!!!!!!! HELP !!!!
    בלונדי
    26/09/2007

    מישהו, משהו... אני מתה משעמום...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משעמם לי!!!!!!!!! HELP !!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני כאן!!!!

    קרן אור
    26/09/2007

    חזרתי רק עכשיו מארוחה בסוכה אצל הוריי.האמת היא שהשתלטה עליי מלנכוליה,כי אמרתי לבעלי שאני רוצה להירשם להתעמלות שוב,והוא אמר לי משהו בסגנון כמו זה לא מתאים להוצאות שלנו כרגע.כל היום החישובים האלו שאפשר להשתגע!!!
    כ"כ הרבה זמן לא עשיתי משהו למען עצמי,וזה כ"כ ביאס אותי לקבל תשובה כזאת.הרי מה אני בסה"כ רוצה להרגיש טוב יותר עם גופי שהתחיל להשתנות??לחזור להיות מוצקה יותר ולא רפוסה זה חטא??
    סתם תהיות,אבל אני אלך על זה.חשוב לי יותר הבריאות הנפשית והפיזית שלי מאשר צורך אחר שלנו.
    מה איתך??בעלך בעבודה??איך את מעבירה את השעות המתות???
    ראיתי שחתמת,שלחו לי את זה מהנהלת הקהילות במייל,וכמובן שאני ארים את הכפפה ככל שידרש.
    יאללה הולכת קצת לדפדף בעיתון,לראות מה קורה בארץ(אני ואקטואליה לצערי לא מסונכרנים...)
    נשתמע יותר מאוחר אם תהיי כאן
    אוהבת קרן אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יפה שלי!!

    בלונדי
    26/09/2007

    צר לי לשמוע שאת מבואסת בשל העניין הכספי... ואני חושבת שאת צודקת. את צריכה לדאוג לעצמך!! את עושה כל כך הרבה בשביל אחרים, ורק לעצמך אין לך זמן.
    אני מקווה שזה יסתדר לכם כמו שצריך..

    שעמם לי מאוד.. ועכשיו מצאתי איזה סרט נחמד לצפות בו..
    כרגיל, עדיין עם חום!

    מקווה שאת כבר מרגישה טוב יותר, יקירה שלי!

    לילה טוב!
    אוהבת,
    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברות יקרות
    קרן אור
    26/09/2007

    רציתי לעדכן אותכן שהצטרפתי כחברת ועד נגד עידוד הפרעות אכילה ע"י המדיה,באמצעות חוקים חדשים כמו הגבלת אפשרות העסקת דוגמנית עם BMI נמוך מאוד,ואני מקווה שנצליח להשפיע
    קישור: shout.co.il\campaign.asp?replyId=7962

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חברות יקרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע טוב!! אני נכנסת לבדוק מה זה!!!

    בלונדי
    26/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • "ראיתי" אותך שם, קרן אור!!!

    בלונדי
    26/09/2007

    ממש מזעזע, המראות קשים וכבר שכחתי מה זה..
    חתמתי, כמובן. בתקווה שזה ישנה ואפילו מעט...

    ערב טוב!
    נשיקות!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חג שמח לכולנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    קרן אור
    26/09/2007

    תהנו בערב החג,ותבלו בסוכה,ואל תשכחו לבוא לספר מה שלומכן.
    נשיקות וחיבוקים,
    קרן אור!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חג שמח לכולנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטרפת לאיחולים!!!!

    בלונדי
    26/09/2007

    שיהיה לכולכם שם חג שמח ונחמד...!
    ואני פה, מחכה לשמוע חוויות!

    להת'
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה..
    D.L
    26/09/2007

    אני לא יודעת אם לפה אני אמורה לפנות אבל..בכל זאת..
    אני חודשיים וחצי אחרי לידה ואין לי תאבון בכלל...אני יכולה לא לאכול כל היום בלי לשים לב...
    ואם אני כן אוכלת אז זה בלי חשק בכלל..
    יש לך אולי כמה עצות להגברת תאבון?
    משקלי נוכחי הוא 48-49
    ומשקל בלידה היה 59
    תודה רבה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום D.L.

    קרן אור
    26/09/2007

    הפורום מתעסק בהפרעות אכילה,אני לא מקצועית,אבל על פניו נשמע שיש צורך לבצע בדיקות דם.
    איך את מרגישה עם הלידה??לפעמים גם דכאון לאחר לידה יכול להשפיע על התיאבון.
    בכל אופן ממליצה על ברור אצל רופא,כי לא לאכול כל היום ובייחוד לאחר לידה,יכול להיות הרסני.
    תרגישי טוב ומזל טוב!
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לכל המשפחה היקרה של הפורום
    קרן אור
    26/09/2007

    השכמתי קום היום(נו טוב הילדים בבית אם זה היה תלוי בי סביר להניח שלא הייי מרימה את עצמי לפני 10 בבוקר,אז הסתפקתי בחמש וחצי....)לפני שאני הולכת להכין קישוטים לסוכה עם בני שמחתי לראות שהיתה כאן פעילות בערב.
    ע' היקר-באמת תהיתי מה שלומך והיכן אתה??יצאת לחופש חג מהצבא??לגביי ההערות אני יודעת כמה זה מעצבן,אבל אני למדתי שתמיד יהיו כאלו שיהיה להם מה להגיד לאוו דווקא בנושא המשקל,וזה בסדר כי אנחנו לא חיים בשביל לרצות את כולם,אנחנו חיים כי בסופו של יום אנחנו נשארים עם עצמנו וחשוב להיות שלמים עם עצמנו.איך אתה שואל??בלהכיר את היכולות הנפלאות שלנו שאין לאף אחד אחר.ולא מתעמקים רק בחסרונות.מאחלת לך סוף שבוע רגוע,נטול הערות.אשמח אם תספר איך עברה עלייך התקופה האחרונה.
    טליוש-כל הכבוד!!! אני שמחה שאת משלימה שעות שינה,ומקווה שיהיה לך מעכשיו מזמן לטפל בעצמך,את יודעת עומדים בפקולטה לרפואה בלחצים איומים...
    לילית-מה שלומך??אני רוצה לספר לך שמתוך סקרנות לפני כמה ימים נכנסתי לאתרי פרו-אנה בפעם הראשונה בחיי,וגם האחרונה,ומה שראיתי שם היה מזעזע.לטעמי צריך להאשים ברצח את מנהלי האתרים הללו.להסיט בנות לרעוב למוות,לתת להן טיפים כיצד לעשות זאת מהר ולהרוג את עצמן זה משהו שצריך להוקיע,ובכלל כל דבר שמזלזל בערך החיים הוא שנוא מבחינתי!!לילית גם לי יש שני ילדים מקסימים וכשהבאתי אותם לעולם,לקחתי אחריות על שלומם הפיזי והנפשי,והבראתי.כי הבנתי שאת האנרגיות שהפנתי להרס עצמי,אני יכולה להפנות לטובת טיפוח וגידול ילדיי,ואת יודעת כמה זה מצריך,וכמה הילדים שלנו חכמים וקולטים כל דבר,ובעיקר את זה שלאמא שלהם לא טוב בתוך הגוף של עצמה,זה מה שאת רוצה שהם ילמדו??שבוע ללא הקאות הוא לא דבר מובן מאליו,אם עשית זאת יש לך את הכוחות להמשיך.עשי זאת בשביל עצמך,אבל גם בשביל המשפחה שלך.לי זה עזר הרבה לקחת את עצמי בידיים,ואני חושבת שזה היה הזרז להחלמה שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב צוהל הרחוב

    לילית
    26/09/2007

    בוקר אור לכולם.

    קרן אני מסכימה איתך שבעקרון עידוד לאנה הוא נוראי, אבל מה לעשות שהמחלה הזאת של הפערות אכילה היא כמו תולעת שמעכלת כל חלקה טובה.
    אני יודעת שהערצה שלי אם אפשר לקרוא לזה כך היא לא בריאה אבל הקושי היום יומי של ההתעסקות הבלתי פוסקת באוכל מעלה בי רצון למצוא פתרון כדי פשוט להפסיק לחשוב על אוכל. ולמרות שברור לי שגם מי שצמה ימים שלמים עסוקה באוכל כל הזמן, אני רוצה לחשוב שאולי לא.

    מכל ההתמכרויות שיש אוכל זאת ההתמכרות הכי בעיתית, כי אי אפשר להפסיק לאכול, חייבים לאכול בשביל לחיות, כך שאי אפשר להתנתק מגורם ההתמכרות והאובססיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לילית

    קרן אור
    26/09/2007

    ה"א הן נוראות לשתי הקטבים,גם לבולמיות שחושבות על אוכל ומקיאות,וגם לאנורקסיות שצמות(ואגב,חושבות על אוכל כל הזמן...),להחילף הפרעה בהפרעה(מה שקורה הרבה פעמים) לא תפטור לנו את הבעיה הבסיסית,והיא הגורם האמיתי למחלה.נכון זה מחסל כל חלקה טובה,אבל ככל שמתמידים מגלים פתאום שהיי אני לא מקיאה ולא קרה לי כולם.אלא להיפך.עם הזמן החיים "הנורמליים" הופכים להיות השיגרתיים ולא המחלה.אז כן קשה לך כרגע כי את מנסה למצוא פתרונות להבריא,אבל עם הזמן זה נעשה יותר קל.אין מה לעשות הדרך החוצה מלווה בקשיים וצריך להיות מוכנים להם,ולא לתת להם להצניח אותנו שוב מטה.אז את תחשבי על אוכל בהתחלה רוב הזמן,מה זה משנה??העיקר שאת לא מקיאה.המחשבות הן הדבר האחרון שמשתנה,אבל זה לא משהו שאי אפשר להיפטר ממנו.תאמיני לי הייתי בסיוט הזה.
    מאחלת לך חג שמח ומהנה עם המשפחה והבנות(אגב,לי יש בן ובת)
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילית, זאת בדיוק הבעיה.

    אני
    27/09/2007


    שאי-אפשר להתנתק מהאוכל אחת ולתמיד - ממש "אי אפשר אתו ואי-אפשר בלעדיו". העובדה שנצטרך להתעסק אתו כל זמן שאנו בחיים באמת מקשה על הגמילה מההתמכרות הזאת.

    ובכל זאת, את מאד מודעת לעצמך ואת יודעת שצום כדרך להיפטר ממחשבות על אוכל אינו אפקטיבי. נהפוך הוא. בהרעבות העבר שלי הגעתי לקטעים הזויים לגמרי - חלומות וחזיונות על אוכל 24/7. הייתי חולמת שאני חוטפת בולמוס באמצע הלילה, ואפילו הייתי מריחה את הריח של האוכל - קטע מוטרף לחלוטין! ואז הייתי מתעוררת בבהלה קלה ולא הייתי בטוחה אם רק חלמתי או שבאמת בלסתי עכשיו...

    בקיצור, "כדור ההרגעה המחשבתי" הזה לא ממש יהיה בעזרך. את יודעת שזאת רק אשליה ובולשיט אחד גדול. כנראה שאין מנוס אחר מאשר למצוא נקודת איזון שפויה, ולהישאר שם.

    אה, ובאשר למקום מגורייך - דרום אמריקה או דרא"פ? או לא זה ולא זה? חחח... :-)

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור גם ממני לכולן!!!

    בלונדי
    26/09/2007

    שלום לכל באי הפורום שלנו. מה שלומכם בערב חג זה?
    אם לא היה כתוב ביומן שהיום זה ערב חג, לא היה לי מושג.
    אני אוהבת את סוכות, ואני אוהבת מאוד (קרן אור) להכין קישוטים לסוכה. זו מסורת בקבוץ מגיל ילדות... אז תהנו לכם עם זה.

    אני כרגע בקפה של הבוקר. השכמתי מצרחותיהם של העורבים. הם מפריעים לישון, זה פשוט נורא!!

    בינתיים אין חום ונקווה שכך יהיה!

    קרן אור- אני מבינה שגם את מעולם לא ביקרת באתרים נוראיים. אז הנה אנחנו שתיים בעסק. אף פעם גם לא ידעתי על קיומם. הייתי קבורה במחלה של עצמי, לא ידעתי שיש דברים מסוג זה. כתבת מאוד יפה ללילית. היה לי ממש מרגש לקרוא, על ההחלמה שלך ועל לקיחת האחריות לטובת ילדייך.

    לילית- אני מקווה שהיום יהיה לך יום יותר שפוי, בלי גיחות למקומות רעים...!
    שאלתי אותך למטה אם את נדרשת לומר: "G'D DAY MATE" לעוברים ושבים מדי יום...
    ולקרן אור המקסימה שלנו קוראים "קרן אור" כי היא קרן של אור אצלנו בפורום. אז קראי לה "קרן אור"!! מגיע לה, היא הרוויחה זאת ביושר! (-:

    טוב, אני מקווה שכולכם תחגגו הערב בנעימים. אצלנו אין אפשרות לחגוג. עבודה..! לא נורא. גם ככה אין לנו סוכה.


    טוב יקירים שלי!
    דברו איתי בהמשך!
    אוהבת,
    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את ממש לא בכיוון...

    לילית
    26/09/2007

    רוצה רמז ?





























    שם היבשת מתחיל ב א'

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב, הבנתי...!!!

    בלונדי
    26/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרה

    קרן אור
    26/09/2007

    נראה לי שאני צריכה להתחיל לצלם את כל החגים אצלנו,ולשלוח לך תמונות מה את אומרת??אם כי הם יהיו פחות פסטורליות משלך,וללא נופים כמעט בכלל אלא עם הרבה בלאגן של ילדים.עשינו עסק???
    הקישוטים שלנו הסתפקו בהכנת "מנורות"(כך גם קראו לזה פעם?כי בתקופתי נראה לי שקראו לזה פעמונים) ובשרשראות ארוכות,עם מדבקות של מיקי דורה ושלל חברי דיסני...
    ישנתי צהריים,השלמתי קצת שעות.
    שולחת לך מכאן איחולי חג,וגם בריאות...
    וכן,גם אני לא ידעתי על המגפה של אתרי פרו-אנה וטוב שכך,כי נראה לי שאם אני לא גמרתי את עצמי זה ללא ספק היה עושה את זה....אני חושבת שהפעם הראשונה ששמעתי על משהו כזה היתה בעיתון סוף-שבוע,וגם אז לא רציתי לברר מה זה.....מזל שאני רחוקה משם שנות אור,וידעתי שגם אם אכתוב שם משהו,בטח ימחקו אותו כי אני מחללת מפריחה את האשליה שבה הם חיים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור יקירתי!!

    בלונדי
    26/09/2007

    איזה כייף, הייתי עושה במקומך קישוטים לסוכה כרגע...

    למרות החום עשיתי קצת סידורים ודברים.... אין ברירה!

    מחכה לשמוע ממך..

    נשיקות,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית, יקירה!
    בלונדי
    26/09/2007

    אני תוהה אם כבר הלכת לישון או שמא את עוד פה...

    בכל מקרה, סיימתי לראות עכשיו תוכנית טלויזיה על אנורקסיה בהוליווןד וסרט טוב.. ואני עייפה מאוד והולכת לישון.
    קיבלתי את המייל שלך ואני משאירה לי אותו לבוקר, שיהיה לי משהו נחמד לקום אליו!!!

    תודה וליל מנוחה!

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי כרונית, יקירה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית, שוב אני!!

    בלונדי
    26/09/2007

    לא יכולתי להתאפק ופתחתי את המייל.. קראתי!
    באתי לשלוח לך תשובות.. והמחשב לא מאפשר גישה להוטמייל. חוצפה!!!
    אז אני משאירה לי את התענוג הזה למחר בבוקר...

    ליל מנוחה!
    נשיקות,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית!!!
    בלונדי
    25/09/2007

    מה שלומך, יקירה שלי???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בסדר, בייבי!

    אני
    25/09/2007


    יצאתי לי מהמקלחת, נכנסתי לי לפורום הנחמד שלנו, ותיכף המייל עבורך ייצא מהתנור...

    ואיך את מרגישה עכשיו??

    ספרי-ספרי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי יקירה שלי!!

    בלונדי
    25/09/2007

    אני בסדר.. פחות או יותר.. עדיין עם חום! אך עם מצב רוח יותר טוב!!!
    מה שלומך? איך עבר יומך?
    תהיתי אם קיבלת את המיילים שלי.. ואני שמחה לדעת כי אכן קיבלת!
    יופי.. אני מחכה בקוצר רוח..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק קפצתי לכתוב-
    just_dance
    25/09/2007

    שהפסיכומטרי נ ג מ ר !!!!!!

    זה היה יום ארוך שהתחיל כשהתעוררתי ב-5 בבוקר בפאניקה שאני מאחרת למבחן... אחרי זה חזרתי לישון עם גיחות לשעון כל חצי שעה..נו מילא..
    המבחן היה נחמד, עבר מהר.. האנגלית היה קליל וכך גם המילולי.. הכמותי היה פרק אחד נורא קשה בסוף המבחן.. אבל בקטנה, אם קשה לי אז קשה לכולם:) העיקר שזה נגמר.
    אחרי המבחן טסתי לבה"ד 11 בצריפין, לטקס סיום קורס קצינים של שתי חברות טובות. רק עכשיו חזרתי בעצם..
    אני כמובן גמורה מעייפות.. וכבר הודעתי להורים שלא יחשבו אפילו להעיר אותי מחר לפני 12. לילה טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רק קפצתי לכתוב-

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נו,בשעה טובה!

    אני
    25/09/2007


    נשמע ש"הלך לך" ממש טוב! כל הכבוד, ילדה! נו, בשנה הבאה בפקולטה לרפואה...

    אגב, "סיוט החמש בבוקר" המפורסם קורה גם לי לפני אירועים חשובים. מעניין מדוע דווקא השעה חמש בבוקר *מככבת* שם ולא כל שעה אחרת...

    צרור חיזוקים להמשך וחג שמח!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • במקרה שלי זה ברור מאוד

    just_dance
    26/09/2007

    בשעות כאלה הייתי קמה 3-4 פעמים בשבוע בחודש האחרון כדי להגיע לקורס בתל אביב:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שלום כולם??????????
    קרן אור
    25/09/2007

    מה שלומכן??????יש מישהי כאן בפורום??חזרתי לא מזמן מהפיזיותרפיה ואני כ"כ עייפה.אשמח לשמוע מה שלומכן.
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה שלום כולם??????????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני פה, יפה שלי!!!

    בלונדי
    25/09/2007

    שלום יקירה!!!
    כייך שאת פה...
    היה שקט פה מאוד היום. לא הייתה פה אף נפש חיה!

    שתיתי קפה ואכלתי לחם עם דבש... חזרתי למסורת ולתבנית הקבועה.
    לאחרונה ממש איבדתי שליטה עם האוכל והחלטתי לחזור לפתריט המסודר שלי כדי לחזור למסלול אכילה הגיוני. בלי ספירת קלוריות, חלילה!! רק ארוחות מסודרות וקבועות. רק כך אוכל להחזיק מעמד ולמנוע מעצמי ליפול...

    ערב נעים...

    אוהבת,
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • *לחזור לתפריט- כמובן!!!!

    בלונדי
    25/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני עוד פה

    לילית
    25/09/2007

    אחרי הרבה שוטטות בלילה באתרים פרר-אנה, לא אכלתי חצי יום...
    כל כך קשה לי עם התזונה, ועם עצמי.
    אני כל כך עסוקה בזה, בכמה שאני שמנה, ביסורי המצפון ורגשות האשם על כך שהבאתי את עצמי למצב הזה.
    נכון לעכשיו אני שוקלת 8 ק"ג מעל למשקל המקסימום שאני יכולה להרשות לעצמי, ו 18 ק"ג מעל למה שהייתי באמת רוצה לשקול. ואני יודעת שהבולמיה שלי היא זאת שהביא אותי לעודף משקל הזה, ושלא אוכל להיפתר ממנו באמצעות הפרעות אכילה על מינהן, אלא רק באמצעות איזון ותבונה, ספורט והתמדה.
    אבל קשה לי, אין לי כח, בא לי לצרוח !!!


    בלונדי, אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב היום, ושהולך לך עם החזרה לתפריט.
    אין מצב שאנחנו שכנות כי אם הבנתי את הרמזים נכון, את ממדינה במערב אירופה איפה שכולם ג'ינג'ים ושותים וייסקי. ואני בכלל מיבשת אחרת...

    ערב טוב לכולן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב לילית!!!!!!!!

    בלונדי
    25/09/2007

    או שמא אצלך זה כלל לא ערב..

    למה את מכניסה עצמך לאתרי פרו אנה? למה את עושה לעצמך את העוול הזה? עכשיו כשאת כבר שבוע נקייה מהקאות?
    תוותרי על הזוועה הזאת ואל תכניסי עצמך לשם.....

    יקירה. אני יודעת כמה קשה, האמיני לי, עברתי זאת בעצמי. אבל זו מלחמה קשה. ואת חייבת להתמיד ולהמשיך קדימה!! לא לוותר, גם אם מאוד קשה. גם אם בא לזרוק הכל ולדפוק בולמוס...

    אני מקווה שיעבור עליך ערב נעים.. וקל! ושלא תכניסי עצמך לאתרים נוראיים מסוג זה יותר לעולם!

    ואגב- את עושה קניות ב- WALMART? או שאני לא בכיוון...

    ערב טוב שיהיה לך...
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה פרו אנה?

    ע'
    25/09/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי מיטב הבנתי........----

    בלונדי
    25/09/2007

    פרו אנה זה גוף המעודד אנורקסיה ותומך בה ומאציל את המחלה הארורה הזאת.
    גם כשהייתי בשיא המחלה, מעולם לא נכנסתי לאתרים האלה! היה לי ברור שזה לא משהו שיש להאדיר ולעודד. ידעתי תמיד שזו בעיה ולכן לא חיפשתי שם חיזוקים...

    עדיף לך שאתה לא יודע מה זה....

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את ממש לא בכיוון, יותר דרומה אבל לא

    לילית
    26/09/2007

    הרבה...

    לגבי הפרו-אנה,
    אני מבינה לחלוטין שמדובר בצד השני של המטבע, שמדובר בהפרעה ושמדובר על צורך בלתי נשלט בשליטה. אבל מרום משקלי אני לא יכולה שלא להעריץ את השליטה הזאת, ולהשתוקק אליה.

    למרות שזה מטופש לחלוטין אני לא יכולה להפסיק ולחשוב שאם אהיה רזה, הכל יהיה בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזמן לא הייתי פה

    ע'
    25/09/2007

    היי כולן רציתי להגיד דבר ראשון שגם אני בערך באותו מצב שהבולמוס גרם לי לעלות במשקל למצב שהייתי מת לא להגיע אליו, אני רק מתנחם בזה שאני עוד מצליח טיפ טיפה לתפקד ולא מושבת לגמרי...
    חוץ מזה אני לוקח תרופה שאני חושבת שבאמת עוזרת לאזן את התזונה בעזרת כדורי הרגעה שחוץ מלגרום לי להיות מסטול פצצות גם עוזרים לי להשתלט קצת יותר על האכילה. (אפשר להגיד שמרוב שאני מטושטש מהתרופה יורד לי התיאבון)

    חוץ מזה בזמן האחרון אני נורא תלוי ברופאים ולא ממש מוצא תמיכה מצד חברים וזה ממש מרגיז שחברים שלי מבקרים אותי בעניין התזונה... פעם היו מציקים לי שאני שחיף ושאני יאכל ועכשיו מנסים לרמוז לי שהשמנתי יותר מידי... וזה קובר אותי בדיכאונות!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב - ע' היקר!!!

    בלונדי
    25/09/2007

    טוב לראותך פה.
    מה שלומך?

    כן, כולנו עלינו במשקל בגלל הבולימיה...

    מותר לשאול אילו כדורים אתה לוקח שעושים אותך מסטול??? ממש מעניין אותי לדעת מה הם...!!!

    בקשר לחברייך- אני ממש מצטערת שכך הם גורמים לך להרגיש. אילו מן חברים אלה שכך מדברים לחבריהם? בטח שתיעלב מזה... אולי תנסה לדבר איתם ולומר להם שמשקלך הוא עניינך הפרטי ושאתה מבקש לא יתערבו בזה. ואם אין להם משהו טוב להגיד- שלא יאמרו כלום!!

    מה קורה חוץ מזה? מחזיק מעמד??

    ערב נעים!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב ע'!

    אני
    25/09/2007


    מה שלומך, יקיר הפורום? באמת תהיתי לאן נעלמת. צר לי לשמוע על תחושתך הלא נעימה בעליל, אך ככה זה כשנופלים לבוץ הזה ומנסים להיחלץ ממנו. בוא נסמוך על אנשי המקצוע שיבחרו עבורך את הטיפול הטוב ביותר. האם הרופא/ה רשם/מה לך "טופמקס"?

    באשר לביקורת הסביבתית - לבי אתך! אני נעשיתי כ"כ רגישה לביקורת שאני כבר "משדרת" לא לומר לי כלום. לפעמים זה מצליח, ולפעמים לא. בפעמים שלא - אני מעירה תשובה עוקצנית שמבהירה את הכוונה, או שלפעמים אני בוחרת לשתוק מסיבות של חוסר כוחות להתעסק עם זה יותר...

    תרגיש טוב וליל מנוחה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, לילית!

    אני
    26/09/2007


    מה שלומך הלילה? מקווה שרק טוב. ראשית, גם אני חושבת שכדאי לך להתרחק מכל אתרי הפרו-אנה למיניהם, משום שמעבר לטירוף ולמופרכות שבהם, הם לא תורמים שום דבר טוב למערכת. הם טיפשיים, הזויים לחלוטין ולא אמיתיים. התמונות שם לא אמיתיות, ובעצם שום דבר שם לא אמיתי.

    בשנות החולי הקשות שלי בכלל עוד לא היה לי מחשב ואינטרנט, ובכלל לא ידעתי שקיימים אתרים שמעודדים את זה. אני הייתי לגמרי לבד בתוך המחלה, ומה אגיד לך - "הצלחתי" לא רע בכלל, גם ללא "עזרתם".

    לילית, עשי לעצמך טובה והתרחקי משם. אם את מחפשת לך עידוד להרזיה שפויה - ישנם מספיק אתרים בריאים ושפויים שיוכלו לספק לך זאת. צריך רק לחפש.

    ולסיום - שאלה לגבי מקום מגורייך, אם אפשר: האם את שוהה אצל הינקי'ז, או שמא בבית האסירים הבריטי העתיק?...

    לילה טוב!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא אצל הינקים, וגם לא בבית האסורים

    לילית
    26/09/2007

    נו לא נשארו עוד הרבה אופציות....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • G'd day mate???

    בלונדי
    26/09/2007

    יכול להיות שכך את מברכת את העוברים ושבים בארץ מגורייך??

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום-שלום למנהלת!!!!

    אני
    25/09/2007


    מה שלומך, סופר-וומן שכמוך? האם הלכת לישון? מקווה שכן! ואיך היה בפיזיותרפיה? ובעבודה? ואיך הגרון?? אני רואה שאין ברירה ושאצטרך לסחוב אותך ואת בלונדי לרופאים - כל אחת לרופא שלה! וגם לי לא יזיק לברר כמה דברים, אם כבר...

    יקירה, מקווה שהעניינים מתנהלים למישרין, שהילדים נוחרים בהנאה במיטותיהם ושאת מרגישה טוב. ואיזה כיף לך שאת לא עובדת מחר! אני עובדת חצי יום, אבל לא נורא. ממילא אני מתכננת להמשיך לכמה סידורים אח"כ, ואם לא הייתי עובדת מחר - סביר להניח שלא הייתי יוצאת מהבית.

    לילה טוב ויום נחמד מחר!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום