פורום הפרעות אכילה - תמיכה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לילה טוב בנות!
    בלונדי
    09/10/2007

    מה שלום כולן?
    כבר נורא מאוחר ואני מניחה שרובכן ישנות מזמן..

    רק קפצתי להגיד שלום ולשאול מה שלום כולן..

    קרן אור, בימים האחרונים יש לנו הרבה סידורים וגם הרבה זמן פנוי יחד... אז אנחנו מנצלים אותו ואני פחות ליד המחשב. זו הסיבה שדיברתי פחות...

    מקווה שהכל בסדר ושולחת נשיקות..

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב בנות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו...

    בלונדי
    09/10/2007

    שלינקה- כן הלכתי לרופא, שוב. לא הייתה ברירה.
    אני מתחילה להסתגל לחיים בלי כדורים. כבר יותר טוב אך עדיין יש הרבה מקום לשיפור. יקח זמן...

    לביקור מגיעים בני משפחה וחברים... לא אוכל לפרט כאן!

    כרונית- מקסימה שלי! לא שמעתי ממך מאז אמש.. מקווה שהכל בסדר אצלך. שיהיה לך יום קל מחר!!!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ערב טוב לכולכן!
    קרן אור
    08/10/2007

    רק אני שמתי לב או שהסתו כבר כאן!
    הייתי בהדרכה היום מאוד מעניינת,אך עם זאת עמוסה ביותר בכל ענייני שיווק,ניירת,תוכניות אסטרטגיות...כך שחזרתי עייפה.
    מה שלומכן???
    שלי-כתבתי לך תשובה למטה.
    בלונדי-שלחתי לך מייל אתמול,האם קיבלת אותו??
    כרונית-את בטח עסוקה בלימודים ובעבודה,מקווה שיצא לנו "להיפגש" בשעות קונבנציונאליות,אך אם לא דעי שקיבלתי את המייל המקסים שלך אתמול,ואגיב עליו יותר מאוחר היום,כשיהיה לי את השקט הראוי(רק כשהילדים ילכו לישון)
    מאחלת לכולנו ערב נעים,
    נשתמע,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ערב טוב לכולכן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור!!

    בלונדי
    08/10/2007

    מה שלומך מקסימה?
    אני מבינה שהיה לך יום עמוס....

    לא קיבלתי ממך מייל אמש.. רק כל מיני מיילונים חביבים.. אך שום דבר מעבר לזה... אולי המחשב שוב עשה סלקציה!! חוצפה! אז אולי תבדקי ותוכלי לשחזר לי את המייל....

    את יודעת מה? בעצם קיבלתי ממך מייל שלשום בערב נראה לי... אז אולי לזה את מתכוונת.. בכל מקרה טוב שהזכרת לי. אני ניגשת לכתוב לך, במוקדם או במאוחר!

    נשיקות יקירה!!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור בלונדי!
    שלי
    08/10/2007

    לא שמעתי את קולך הענוג כבר שעות רבות!
    מקווה שהכל תקין ושנשוחח לנו בהמשך היום.
    יום נפלא מתוקה,
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר אור בלונדי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב ומבורך (אופס כבר צהריים)!!

    בלונדי
    08/10/2007

    שלינקה, מה שלומך??
    שמחה לשמוע שחזרת לשגרה ושאת מתעלמת מאי אלו עקיצות טורדניות של מטרידנים לא חשובים!! כל הכבוד.
    סוכות עבר עלינו כמו כל יום פה. לא זכור לי משהו מיוחד. כרגיל! עבר בסדר גמור. היו לי שבועיים שלא הרגשתי טוב אך העניין סודר וקיבלתי תרופות וכעת אני בריאה כמו שור!! חחחח!! אין חדש בגזרתנו.... הכל ממש כרגיל!

    אני בסדר גמור, תודה! אתמול היה לנו יום פורה ומאוד פרודוקטיבי. טיילנו הרבה מאוד, והגענו הביתה הערב, ונכנסנו לתוך סידור רצחני של הבית שיוכל להכיל אורחים שמגיעים אלינו ממש בקרוב!! זו הייתה משימה לא קלה, אך אנחנו צוות מנצח ויחד גברנו על המכשול הנורא. חחחח!!!

    הרגע קמתי. צברתי הרבה עייפות לאחרונה. ואני גם עם אנטיביוטיקה שמחלישה אותי כנראה. (יש לי איזו דלקת...) אז השלמתי שעות שינה...! טוב, מותר לי!

    כרוניתוש- אני שמחה שעבר יומך הראשון שם בלימודים! אני רואה שקיבלתי מייל אמש ואני מייד ניגשת לקרוא אותו. מקווה שגם היום יש לך יום קל ונעים, עד כמה שיכול להיות!

    קרן אור- מה שלומך, יפה? מה נשמע? איך היה לחזור לשגרה? האם הכל בסדר?

    כן, שלי! לאחרונה היינו פה רק קרן אור, כרונית ואני. יש כאלו שמגיעות לפעם-פעמיים ועוזבות.... אבל אנחנו נשארות פה!!

    אז אני מאחלת לכולכן יום נעים וקל!!

    אוהבת!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירה!

    שלי
    08/10/2007

    שמחה לשמוע שהכל טוב ושעבר סוף שבוע נעים!
    אם לקחת תרופות, אני מבינה שנאלצת לגשת לרופא... מקווה שהכל נפתר כבר ושאת לא סובלת מתופעות לוואי של אנטיביוטיקה.
    ואיך התקדמה לה הגמילה מהכדורים? האם התרגלת כבר "למצבך" החדש?
    ומי מגיע לביקור? (סליחה על החטטנות...). אני נהנתי מאד מביקורי המשפחה כשחייתי בחו"ל, היתה לי הזדמנות נפלאה להכיר להם את הסביבה החדשה שלי וגם להשוויץ בשליטה באזור ובשפה... אך שני הביקורים היו כרוכים בהמון סידורים, ארגונים והתרוצצויות כי היה לי חשוב שהכל יהיה מושלם. ובסיום הביקור כמובן שנתקפתי בגעגועים איומים...
    חברים לא הגיעו לשם, רחוק מידי.
    בכל מקרה, כמה מחברי שמתגוררים ביעדים אטרקטיבים וקרובים יותר סובלים מביקורים תכופים מידי, או יותר נכון, "התנחלות" בסלון.
    אז מקווה שהביקור הקרב משמח אותך!
    גם כאן אין חדש, חזרה לשגרה המשמימה אך לחוצה.
    אם לא נפגש בהמשך - ערב נעים ולילה טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טווווב!
    אני
    08/10/2007


    שלום לכל הישנות והישנים! מקווה שכולם כבר במיטות, ובחלום השביעי. גם אני תיכף אצנח שם, וברצון רב. נשאר לי רק... לשחרר כמה שרירים נוקשים, להכין ת'תיק למחר, להכין בגדים (כן, כדאי שאתחיל לעשות זאת בכל ערב. זה חוסך זמן לא מבוטל בבוקר), להתקלח, לשמוע עוד שיר ענוג ולקרוא עוד כמה פסקאות לפני ששמורות עיני מורידות את הווילון.

    קרן אור ובלונדי היקרות - תודה רבה לכן על כל החיזוקים והתמיכה. תבורכו! מודה לכן מקרב לב!

    שלי חביבה - מקווה שלא נתת להערה המיותרת להגיע אלייך באמת. מה לעשות, תמיד יהיה מישהו שיפלוט משהו שלא במקום. צריך לדעת להתחמק מהמוקשים האלה, עד כמה שזה קשה.

    היום שלי חלף בעצלתיים, ולא קרה בו משהו מעניין במיוחד שכדאי להעלותו על הכתב. לפנות ערב רציתי לצאת לריצה קלה, אך כמובן שברכיי שוב "שמו לי רגל" (כן, יש כאן איזה משחק מילים קטן), אז נאלצתי להסתפק בפעילות סולידית יותר. טוב, "זה מה יש".

    מאחלת לכולכן לילה טוב ויום קל ומוצלח מחר!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טווווב!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקירתי!

    שלי
    08/10/2007

    מה שלומך? איך הברכיים? האם מדובר בפציעה ישנה או משהו חדש?
    לא ידעתי שגם את מהרצות... אני חייבת להתחיל לעשות משהו בנידון, הכושר האירובי שלי רעוע לחלוטין.
    בכל מקרה, מקווה שישנת היטב וקמת עם חיוך קטן למרות השעה המוקדמת!
    את צודקת כמובן, ואני בהחלט כבר פחות רגישה להערות הסביבה. זה הגיל, לא ההחלמה... רק נדהמת מחדש מחוסר הטקט של אחרים.
    את יודעת, בגלל מצבי והפרעותי תמיד הייתי רגישה מאד להערות שכאלו. גם אם אני יודעת שמשהי נאבקת בדיאטה כדי להוריד משקל, אחשוב אלף פעם לפני שאומר לה משהו כמו "רזית, את נראת נפלא". והמצחיק הוא שיש כאלו שכבר נפגעו ממנו, ממש בגלל זה - החשש להחמיא או להעיר לאחרות על הופעתן החיצונית.
    שיהיה לך יום נפלא יקירה, ואנא ממך, אם כואבות הברכיים, מצאי פעילות גופנית רכה יותר. הגב והברכיים שלנו יקרים כל כך, יש להם עוד שנים ארוכות לשאת אותנו...
    להתראות בלילה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מארועי היום...
    שלי
    07/10/2007

    ושוב שלום לכולן!
    אז כך: היום שבתי במרץ רב למכון הכושר. כמה דקות לפני שהתחיל השיעור פגשתי שתי נשים שאני מכירה באופן שטחי ביותר. אחרי שאמרתי שלום מנומס, אחת מהן צווחה פתאום - "אפילו את השמנת קצת בחגים! תראי איזה לחיים ורדרדות קבלת!".
    אחרי כמה שניות של הלם טוטאלי הצלחתי לעלות על פני חיוך מתוק, לא אמרתי דבר וארגנתי לי מזרון בפינה הרחוקה ביותר.
    בסוף השיעור היא נגשה אלי שוב ואמרה שהיא מקווה שלא פגעה בי ושאני נראת מצוין. אמרתי לה תודה בנימוס רב ונמלטתי משם.
    אני עדיין בשוק מחוסר הטקאט אך לא טורחת אפילו להעלב או להיות מוטרדת מהערה הזו. אם לחיי הורדרדות גורמות לה לחוש טוב יותר, מי אני שאפריע לה להנות?

    המטרד השני הוא השכן שאחראי על תקלות החשמל שלנו. בן זוגי השאיר לו הודעה שאנו מצפים שהוא ידאג לתיקון הנזק וגם יכסה את הוצאות החשמלאי (תעריף שבת...). הוא הגיע היום אחר הצהריים וממש נבח עלי! הוא טוען שלא הוא אחראי על התקלות אלא הקבלן, ושנסגור את העניין באופן ישיר עימו.
    האמת היא שלא ממש אכפת לי מהכסף, אנחנו יכולים לעמוד בהוצאה הזו ולא שוה לריב על זה חודשים. אך החוצפה הזו, להגיע באמצע היום ולצעוק עלי. הרי אם היה גבר בבית הוא לא היה מעז להרים את הקול ולדבר כך.
    ממש התאפקתי לא לצרוח עליו חזרה, אבל זה בדיוק מה שהתחשק לי לעשות.
    לא נורא, בקרוב עוברים דירה... ובנתיים יש גם חשמל.

    אז עכשיו אחרי שפרקתי קצת עצבים אאחל לילה טוב לכולן - קרן אור, בלונדי וכרונית יקרות שלי. נדמה שרק אתן כאן לאחרונה...
    שלכן, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מארועי היום...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי יקרה

    קרן אור
    08/10/2007

    שמחה שהתעלמת מאנשי החוסר טקט ,אני עם הזמן למדתי לענות להם במשפט קצר אך מאוד כואב(מזל קשת,כשהוא יורה זה כואב).יש הרבה שמרשים לעצמם להעיר לי הערות,ואני נתקלת בזה כמעט באופן יומיומי,ואפילו אצל חמותי ומי שתירצי,ולמדתי שככל שאענה להם ואשחק אותה ביצי,ת כך הם ישקלו מילים בפעמים הבאות...
    כתבת "דומה שרק אתן כאן לאחרונה"-זה נכון.הפורום מקדם תמיכה בהבראה מהפרעות אכילה,ויש כאלו שהם לא בכיוון אז הן "פולטות" את עצמם עוד בהתחלה,למרות מכתבי התודה שלהם...
    יום מקסים וללא תקלות חשמל למיניהן,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב קרן אור יקרה!

    שלי
    08/10/2007

    שמתי לב כמה מוקדם את כותבת... כל הכבוד לך!
    איך את מרגישה? לא ענית לשאלותי בעניין האנגינה... מקווה שזו חלפה לה וגם הטיפול האנטיביוטי.
    לגבי הערות הסביבה - כפי שכתבתי לכרונית, אני כבר הרבה פחות רגישה ויודעת שרובן נובעות מחוסר טקט פשוט או קנאה. כאשר משהו קרוב ורגיש מעיר לי, אני לוקחת זאת לתשומת ליבי.
    גם לי היתה תקופה שהייתי מחזירה בעקיצות כואבות. אך זה גוזל ממני יותר מידי אנרגיה ואחר כך אני מוטרדת האם פגעתי בצד השני. אז למדתי לשתוק, כמו במקרה השכן המנוול... להבליג ולשכוח.
    ככה אני, מתחממת מהר אך גם נרגעת וסולחת במהרה.
    יש לי כל כך הרבה דברים לבצע היום, אין לי מושג איך להתחיל ולארגן את היום הזה. וגם אין לי כח... למרות שרק שבתי מחופש, בא לי לחזור למיטה עם ספר ולצאת בשעות הערב...
    יום טוב יקירתי, נדבר בהמשך!
    שלך, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי!

    קרן אור
    08/10/2007

    רק עכשיו חזרתי מהעבודה היה לי יום אינטנסיבי של לימודים(יש איזשהו קורס ניהולי שהתחלתי מטעמם...).סליחה שלא עניתי על כל השאלות פשוט קמתי מוקדם(הילדים ערים משעה שש) ויצאתי בשעה חמש וחצי לפנות בוקר לרוץ.זה נתן לי אנרגיה לכל היום,וכשכתבתי מיהרתי כי הייתי צריכה להתחיל להתכונן..אז כך-לא היית כאן בשבועיים האחרונים,ואאעדכן אותך שבני לקה באנגינה קשה,ומשם הדרך לפעם הרביעית היתה קצרה,כך שיחד איתו לקחתי אוגמנטין פעם נוספת.עברו רק ארבעה ימים מאז סיימתי את האנטיביוטיקה,אז מוקדם מידי לדעת,אבל אני מקווה שסיימתי עם זה לתקופה הקרובה,והרחוקה..
    לגביי ההערות-בקטע הזה אני קצת שונה,כי לא הייתי עונה וזה היה אוכל אותי עוד יותר.אני לא פוגעת באופן ישיר אני עוקצת ברמה כזאת שאני לא יורדת לפסים אישיים,אבל מבהירה להם שיתפסו מרחק,וזה בדר"כ אחרי פעם שלישית שאגרתי(יש לי סבלנות גבוהה מאוד,אבל כשעולים לי על העצבים אני מתפרצת,אם כי מבוקר),ואז אני מרגישה טוב יותר לגביי עצמי,כי אני יודעת שלא רומסים אותי,כמו שעשו בעבר.ותאמיני לי שלאנשים הספציפיים האלו,הם הם נדבקים אליי,שזה הפרדוקס...
    מה שלומך??איך עבר עלייך היום??
    מקווה שהימים האחרונים לא עמוסים לך מידי,תמיד שחוזרים מחופשה ואני מכירה את זה על עצמי,יש אח"כ תקופה מאוד אינטנסיבית של לחץ...אז אני מקווה שזה כבר מאחורייך.
    נשתמע,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גהנום האנגינה!

    שלי
    08/10/2007

    שמחה לשמוע שגם זה עבר וחלף, אך חבל לי ששניכם סבלתם כל כך...
    איך את עומדת בעומס תחת השפעת האנטיביוטיקה?
    נשמע שעבר עלייך יום עמוס אך מעשיר ומעניין! וודאי נחמד להתרחק מהעבודה הרגילה לפעמים ופשוט לשבת וללמוד משהו חדש.
    האמת היא שלא הצלחתי להכנס לקצב עבודה אינטנסיבי כמו שהייתי רוצה (וצריכה), אני דווקא די איטית אחרי חופשה. לוקח לי זמן להתאקלם מחדש.
    אך לפחות סיימתי עם הכביסות!
    היום היה הספק די עלוב, המשמעת העצמית שלי ירודה והעברתי יותר משעה בסיום ספר שהתחלתי בטיול. לא יכולתי להתאפק, ואשלם על כך הלילה ב"שעות נוספות"...
    אבל די עם התלונות! היה באמת חופש מקסים וגם הזדמנות טובה לבלות לבד עם בן הזוג שכבר שב לאיזה 14 שעות עבודה ביום.
    וחוץ מזה, בבית יש כמה דברים שאין להם תחליף בשום מקום בעולם... משפחה כמובן, המיטה הנוחה שלי, זרם מים חזק באמבטיה וחשוב מאד - האוכל שלי, הרגיל, הפשוט, והבטוח יותר מכל מטעמי העולם...
    ודיווח חיוני - אני לא מקצצת! למרות העליה מתאמצת לאכול כרגיל ולשמור על המשקל החדש. נראה איך אתקדם במשימה הלא פשוטה הזו...
    טוב יקירה, שיהיה לך ערב נעים, ורק בריאות לך ולכל בני ביתך!
    שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה שלי!

    קרן אור
    08/10/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר אור לכולן!
    שלי
    07/10/2007

    מה שלומכן יקירות?
    תודה רבה להודעות "ברוכה השבה", אך אתן יודעות איך זה, השיבה הביתה (ולשגרה) אינה תמיד כה ברוכה... ועכשיו אני נזכרת מייד בהודעתה של קרן אור - למעשה עלי להודות על השגרה הנוחה יחסית לה זכיתי... אז די לתלונות!
    באופן לא מפתיע כלל, אתמול, שעה קלה לאחר שכתבתי, שוב נותרנו ללא חשמל. מסתבר ששיפוצים בדירה ליד הצליחו איכשהו לפגוע בחשמל שלנו. כך שבאמצע כביסה ונקיונות נאלצנו שוב לצאת לחופשה כפויה, אצל משפחה וחברים... מקווה שהיום הבעיה תפטר באופן סופי.
    ולגבי החופשה - היה באמת נפלא. כמובן שהיו גם דאגות, אך לצידן גם תאבון בריא וחוסר יכולת לעמוד בפני מטעמים חדשים... מי יודע מתי אשוב לשם?
    מאחר והאטרקציה העיקרית היתה ארוחות ערב, ניסיתי לדאוג לצידה קבוע של פירות ויוגורטים כדי להמנע מנישנושים בלתי פוסקים במהלך היום. באחד המקומות אפילו היה לנו מטבחון ובשלנו קצת לעצמנו ממוצרים מקומיים נפלאים. (כמה עלובים הירקות בישראל לעומת מה שקיים שם!).
    בעיקר עזרו הליכות מרובות ושני טרקים ארוכים לפסגות הרים. ממש לא רגילה לפעילות גופנית אינטנסיבית שכזו, כך ששוכנעתי שאני "ראויה" לכל פינוקי המזון הללו...
    לשמחתי ולהפתעתי הבטן שלי תפקדה היטב. תקפו אותי שתי צרבות מטרידות וליל רפלוקס לא קל, אך ניסיתי לקבל אותם בהבנה.
    ובהמשך לשיחתנו לפני נסיעתי - כמובן שלא הצלחתי להמנע מלהשקל... נוספו כקילו וחצי, וזהו פחות או יותר המשקל שירד בתקופת השלשולים העגומה. כך שאין מה להתלונן. ואני מאמינה שלולא ההליכות והטיפוסים "הנזק" היה גדול הרבה יותר...
    כמו כן חגגתי שלושה חודשים להחלמה, וזו עוד סיבה טובה לחגיגה!
    ועכשיו, כפי שצוין, חזרה לשגרה עמוסה.
    מאחלת לכולכן יום נעים ונפלא, וטסה למקום בו החשמל יציב יותר...
    נשיקות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בוקר אור לכולן!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי שלנו!

    קרן אור
    07/10/2007

    שמחה שנהנית לך בטיול ,אבל הכי חשוב שהצלחת לעבור אותו ללא יותר מידי טרדות לגביי האוכל!ומזל טוב לשלושה חודשיי החלמה,אני מאמינה שעלית על דרך המלך,ושמכאן ואילך המצב ילך ויהיה קל יותר...
    נחיתה נעימה(תרתי משמע) לתחילת השבוע,וגם ללימודים,לא??
    נשתמע יותר מאוחר,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לכולן!!!

    בלונדי
    07/10/2007

    שלום בנות נפלאות! מה שלום כולן בבוקר שגרתי זה? אני מקווה שכולכן קמתן על רגל ימין והצטיידתן באופטימיות!!

    כרונית- אני שולחת לך מפה אנרגיות חיוביות והרבה מצב רוח טוב וכוח לעבור בשלום את היום הזה. השמיעי קול בלילה, ספרי מה שלומך!!

    קרן אור- אני מבינה שאת בגישה חיובית. כל הכבוד. אני מכירה כמה אנשים שהיו "מתים" לקום לשגרת עבודה.

    שלינקה- כל הכבוד ומזל טוב!!! 3 חודשים זה זמן עצום!! אני יודעת כמה זה קשה ואולי נראה בלתי אפשרי בהתחלה, אבל אני ממש גאה בך. הנה, הצלחת. תמשיכי כך, יקירה, בדרך הזו.
    אני שמחה לשמוע שנהנית בטיול, ושלמרות אי אלו צרבות, עשית חיים ונהנית מכל מה שהיה למקום ההוא להציע! ככה צריך. לטעום מהכל!!
    גם את חוזרת ללמוד היום???

    בנות יפות! אני מאחלת לכולכן התחלת שבוע נעימה ויום קל!! כן, שיהיה קל ומוצלח. ורק מחשבות חיוביות!!! (זה מאוד קל לדבר מפה...)

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות שלי!

    קרן אור
    07/10/2007

    עכשיו חזרתי מהעבודה,ואני עייפה בטירוף.טוב השבוע התחיל,ויש לקוחת שפשוט שואבות ממני את כל האנרגיות,אבל היני אני מתדלקת את עצמי בנס קפה,ועוד מעט ארגיש יותר טוב.
    איך עבר עליכן היום??
    בלונדי-איזה מוזר זה בלי כל ההתכתבויות שלנו במשך היום,נכון??אני מקווה שקיבלת אתמול את המייל שלי...
    טוב יקרות כואב לי הראש,אשוב לכתוב יותר מאוחר
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על הברכות!

    שלי
    07/10/2007

    בלונדי מתוקה!
    מה שלומך? איך עברו להם החגים בנכר? האם יצאתם בסופו של דבר לטיול או שמחלתך דחתה את האירוע?
    כמו שכתבתי לקרן אור - עדכונים קצרים בבקשה!
    מקווה שאת מרגישה היטב ובמצב רוח מרומם!
    וודאי כבר קר אצלכם מאד... למזלנו נפלנו על מזג אוויר מצוין בטיול, אך בפסגות ההרים אליהן טפסנו היה כפור אמיתי ומייד פתחתי פצע קור באף. אין מה לעשות, עמידותי לקור נמוכה מאד וטמפרטורות נמוכות משפיעות על כל אזור ואיבר בגופי. מקווה מאד שאספיק עוד לקפוץ לים השבוע, לפני שיגיע סתיו אמיתי לאזורנו.
    כותבת לכן הודעה קצרה ורצה למטבח,
    לילה טוב יקירה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה יקירה!

    שלי
    07/10/2007

    ומה שלומך? האם חלפה לה האנגינה? ואיך עבר חג הסוכות?
    ניסיתי, אך ממש קשה לעקוב אחר כל הארועים שפספסתי... אז אנא - עדכני אותי בקצרה!
    ולשאלתך - אני לא ממש "חוזרת" ללימודים כי אין לי כבר חובות שמיעה, רק להגיש כמה עבודות, קטנות וגדולות. וחוץ מזה, אני כל הזמן שם, בלימודים ועבודה.
    רצה לכתוב עוד קצת ולארגן ארוחת ערב, כל היום השתבש לי!
    להתראות בהמשך ונשיקות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית מקסימה שלי!!!
    בלונדי
    06/10/2007

    קיבלתי את מיילך!!! תודה, יקירה שלי! אין כמוך!!

    שלחתי לך עתה "תשובה" רצינית, ואני מבינה שהתרחקת מהמחשב, אך לבטח תמצאי זאת כאשר תשובי לביתך!!

    מאחלת לך יום שבת נפלא ונעים!!

    אוהבת אותך מאוד!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית מקסימה שלי!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי מהממת, ובנוק-אאוט!!!

    אני
    06/10/2007


    קיבלתי את החבילה היפהפיה ששלחת לי. תודה-תודה לך על הכל! תודה לך על הסבלנות, על הירידה לפרטים ובכלל על כל היחס. אני מקווה שאת מרגישה טוב ושהאנדורפינים הטבעיים (מהריצה) עוזרים לך בכך. ו- אל תקראי לעצמך פדלאה! כי את לא! אילו היית פדלאה - לא היית יוצאת לריצה! שמעת? חחח... שיעבור עלייך, עליכם, ערב נעים שם!

    קרן אור שלי - מתוקה, תודה על מכתבך! כן, זה מעצבן שהמחשב מיטרלל לעתים. אצלי פתאום הוא נעשה נורא איטי או שהוא פתאום "מעיף" אותי החוצה. אין לי מושג... נקווה שמישהו לא עוקב אחריי פה. גם הברכיים שלי דפוקות מהעבר ובגלל זה קשה לי לרוץ, ובייחוד ברך שמאל. מכל מקום, אני אענה לך עוד הערב, כך שעוד תשמעי ממני היום. אה, ואל תשכחי להוסיף לחבילה של בלונדי ריבת חלב! לא נראה לי שהיא תמצא את זה אצל הערבים...

    אוהבת אתכן!!!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בננות!

    קרן אור
    06/10/2007

    כרונית-שמחה לראות אותך כאן!וכן,הוספתי ריבת חלב(תשאלי את בלונדי נזכרתי בזה בדיוק והוספתי לרשימה!)אני מקווה שכבר סיימת את הסידורים לקראת מחר,יותר מאשמח לשמוע ממך עוד היום,אז אני ממתינה.
    בלונדי-מה שלומך??אני מניחה שאת מבלה בנעימים עם בעלך,אז נשתמע יותר מאוחר יקירה.ולגביי הבישולים שלי-לי דווקא את מצליחה לעורר את בלוטות הרוק עם התיאורים שלך,אז פשוט נחליף מתכונים!
    ערב נעים לכולנו,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יפות ("שבא לבכות")!!!

    בלונדי
    06/10/2007

    שתי מקסימות! אחת-אחת!!!

    אז קרן אור, לגבי המאפייה שליד ביתך, זו לא המאפייה שאת חושבת. זו מאפייה שעברה לשם לא מזמן ומוכרת רק בסיטונאות. אך אצלנו יש קשרים והצלחנו להשיג מהם דברים חלומיים... נסי!!
    אני שמחה לשמוע שהלכת לחמותך. אין מה לעשות, גם את זה צריך לפעמים!!
    ספר עם תרגילים נשמע לי מצויין!!! מאיפה משיגים כזה דבר? חחח

    כרונית! תודה על המחמאות, יקירה שלי. תודה.... וזה עוד לא הכל. מקווה שאת מבלה בנעימים את ליל שבת...

    אני הייתי בריצה. לאחר מכן, לפנות ערב, יצאנו לטיול אופניים יחדיו. היה כייף ומרענן...

    פספסתי את הקפה של אחה"צ, אז הנה אני עכשיו עם כוס קפה שחור. פתחתי שקית קפה חדשה והריח... הו הריח שלה... תענוג!!

    לגבי החבילה!! תודה!! אבל באמת שאין צורך. בקרוב מגיעים אלינו בני משפחה והדברים ה"בוערים" יוכלו לחכות עד אז. ( עד כמה בוערים יכולים להיות ריבת חלב או סילאן??) אז באמת תודה לך קרן אור, אבל אני חוסכת ממך את זה. אבל מעריכה את הרצון הטוב שלך!! מקסימה!!

    המאכלים שאני מכינה פה לא טעימים כמו שהם נשמעים... אני מבטיחה לך! כל אחת מאיתנו מפנטזת על מטעמי חברתה..חחח!!! אבל האמיני לי, באין כמו האוכל בארץ ישראל! לא קיים דבר כזה!! מבטיחה לך!!!

    זהו, הערב עוד לפנינו, ומחר, כאמור, חופש פה. אז אפשר לבלות הלילה בכייף בלי לדאוג לשינה!

    אז מקווה עוד לפגוש אתכן פה... ואם לא- שיהיה לכם ליל מנוחה וחלומות פז ו"נחיתה רכה" מחר בשגרה!!!

    אוהבת אתכן מאוד!!!!!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יפה בעצמך!

    קרן אור
    06/10/2007

    הבנתי לאיזה מאפייה את מתכוונת,אנסה שם באמת.משהו מיוחד מומלץ????
    ספר עם תרגילים מה דעתך על הדרכה פרטית כשתגיעי חזרה??עד אז אצלם לך אותו שיהיה לך!
    איזה כיף לך חופש מחר!כמה זמן לא היה לי חופש כזה רק עם עצמי יום שלם בשקט בלי טירטורי טלפון,הדרכות ומשימות בוערות...רק כשאני חולה יש לי את זה,כנראה שלכן הייתי חולה הרבה בתקופה האחרונה,הגוף אילץ אותי לקחת מנוחה...
    טוב סיימתי את ההתארגנות לקראת מחר(הכביסה מקופלת,הבגדים שלי ושל הילדים מוכנים,הכריך של הבן שלי כבר במקרר,עטוף עם נייר וברכה עם לבבות...)ונראה לי שאני אלך עכשיו לישון.
    אז אהיה כאן מחר בבוקר(אני אצא כנראה טיפה יותר מאוחר מהבית כדי לחסוך את הפקקים...)
    לילה טוב,חלומות פז,
    קרן אור.
    כרונית-אני מקווה שהיום תישני מוקדם,יש לך יום ארוך מחר.מקווה שקיבלת את המייל שלי,מחזיקה לך אצבעות ליום נעים של פתיחת הסמסטר!
    אתן מקסימות,ואני שמחה שיש לי אתכן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, מקסימות שלי!

    אני
    07/10/2007


    זהו, ממחר מסכת הלחצים נפתחת מחדש, ואין לנו לאן לברוח. רק במחשבות... חחח...

    קרן אור- המייל שלך אצלי. תודה רבה, מתוקה. אני מודה לך על מה שכתבת שם, ואני מאחלת גם לך נחיתה רכה בשגרה ויום מוצלח!

    בלונדי - איזה כיף לך, יש לך חופש... תיהנו ותבלו ושיהיה לכם שבוע נעים! אגב, מאמינה לך על שבחי האוכל בארץ. באמת יש לנו כאן שפע שאנחנו צריכות רק להודות עליו.

    תודה רבה לשתיכן על כל העידוד והחיזוקים!

    שיהיה לנו שבוע קל, ושסופ"ש הבא יגיע מהר-מהר!

    אני כבר עייפה...

    נשיקות!!!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב מקסימות!!!

    בלונדי
    07/10/2007

    זהו, נגמרו החגים, ומחר חוזרים לשגרה.
    אני מאחלת לכן "נחיתה רכה" כמו שכבר אמרתי.

    כרונית- שיהיה לך בהצלחה עם פתיחת הלימודים! הלוואי ותצליחי לישון הלילה ולא תתעצבי מהמחשבה על מחר!

    קרן אור- שיהיה גם לך קל לחזור לעבודה.. קל ומהנה!!

    לילה טוב יקרות! וחלומות פז!!

    אוהבת מאוד!!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שבת בבוקר יום יפה,אני שותה נס קפה!!
    קרן אור
    06/10/2007

    כבר פעם שלישית שההודעה שלי נמחקה אז בכ"ז..
    חזרנו אתמול לקראת השעה אחת.גיסתי נשארה עד שתיים,וכבר הייתי עייפה מכדי להכנס למחשב.
    אבל רציתי לעדכן אותכן שהיה ערב מדהים.טיילנו על חוף הים,ואח"כ ישבנו בבית קפה הזמנתי שייק(אננס,תות,מלון,על בסיס מיץ תפוזים-מדהים!)וכמובן שעל עוגת השוקולד החמה עם גלידה לא ויתרנו..ותוך כדי מצאנו את עצמנו מדברים,צוחקים,כ"כ הרבה זמן לא היה לנו את זה.החלטנו שצריך לעשות את זה פעם בשבועיים לפחות,כדי לצאת מהשגרה,ביום יום אני מרגישה כמו רובוט ממונע,ופתאום זה כ"כ תרם לי אנרגטית..הרגשתי אישה,ולא רק אמא או עובדת.
    בדרך הביתה המכונית "נתקעה" באורח פלא...
    בבוקר בעלי קם עם הילדים,ואני נשארתי לישון עד השעה שמונה(כוחו של הרגל,מעולם לא קמתי מאוחר...),ועכשיו אני הולכת להתקין לנו את ארוחת הבוקר "המוזמנת" ע"י בני-ג'חנון שמהלילה בתנור,סלטים וגבינות ואח"כ פנינו מועדות או לספארי או לגימבורי,נראה מה יתחשק.
    בלונדי-שמחה שהלכת לישון מוקדם,את צריכה את המנוחה הזאת.לפחות היום בעלך בבית,אני בטוחה שתנצלו כל רגע איזה כיף!ואגב,אני צריכה במייל את הכתובת שלך,אגרתי לך מצרכים שביקשת במשך החודשיים האחרונים(מה היה לנו-קפה שחור של עלית,פתי בר עם הקפה,סילאן,טאמס-את מוזנת להוסיף...) אני רצינית!
    כרונית-תודה רבה-רבה על המיילון שלך,בטח בשעות אלו את עדיין ישנה,אבל נשוחח כשתתעוררי.
    נשיקות לכולכן,שבת שלום,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור, את מקסימה אמיתית!!!!!!!!!!

    בלונדי
    06/10/2007

    את רצינית? את באמת מתכוונת לשלוח לי את כל ה"חשקים" ששפכתי פה על גבי המסך. אני לא מאמינה!!! את מתוקה אמיתית!!! אני עוד צריכה לברר האם זה נכון, ואני מקווה שלא באמת אגרת את כל ה"חשקים" שלי. זה בסדר!!! הוריי שלחו לי אספקת קפה שחור גדולה!! ובקשר לכל השאר- זה בסדר!! אלו חשקים באים והולכים... (איך יכולתי לפנטז כך על פתי-בר? טוב את יודעת איך ולמה....)

    יקירה!! אני כל כך שמחה לשמוע שביליתם ערב נפלא יחדיו! ואני כבר אמרתי, אתם במאת צריכים לעשות זאת לעיתים קרובות יותר. לצאת לנשום אוויר זוגי, להתרענן. אפילו אם זה עולה במחיר של בייביסיטר (אם צריך לשלם!), כי זה משהו לנשמה.. וזה עושה לכם כל כך טוב! תאמצו את המנהג הזה, ותנסו לעשות זאת כמה שיותר... נפלא!!!

    אני מבינה שאת בשלנית לא קטנה וזה כמובן כייף למשפחה שלך!! את כל פעם מגרה אותי עם התיאורים שלך... למרות שג'חנון אני לא אוהבת. אבל זה תמיד נשמע כה טעים!!!

    אני מבינה שאת כבר לבטח לא פה, אלא בספארי (גם אני רוצה!!) או בג'ימבורי. אז אני רק אאחל לך יום נפלא ומאושר, עם הרבה חיוכים!!!
    וספרי בערב- מה שלומך!

    אוהבת מאוד!!!!

    בלונדי!


    אגב- קרוב לביתך יש מאפייה מהסרטים!!! (עוגות) משהו חלומי! ואני תוהה אם את מכירה אותה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור,אני כ"כ שמחה לשמוע אותך כך!

    אני
    06/10/2007


    את רואה?? אני שמחה לקרוא שאת מאמצת את מה שאני "טוחנת" לך במוח מי יודע כבר כמה זמן - לצאת לבלות פעם בשבועיים בקביעות, תוך כדי השארת השגרה, העייפות וכל שאר הלחצים מאחור! טוב מאד! מתוקה, אני מיד עונה על מכתבך.

    בלונדי - מה שלומך היום? איך המרגש? האם המייל מאתמול הגיע כשורה? לא שמעתי ממך... אני מבינה שהלילה אתם ביחד, אז זה כבר יותר טוב. תרגישי טוב ושיהיה לך יום נעים וטעים!

    טוב, מתוקות. תעשו חיים ושתהיה לכן שבת נפלאה!

    לי יש המון עבודה פה... השעון לא מפסיק לתקתק...

    באהבה רבה,

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות שלי!

    קרן אור
    06/10/2007

    בסוף הלכתי לחמתי ,פירגנתי לבעלי מהבוקר אצלם,כי עד שגמרנו את ארוחת הבוקר והאירגונים כבר היה די מאוחר ללכת לספארי,אז לא מזמן חזרתי והילדים נרדמו בדרך...אני הולכת לנצל את הזמן ולהתעמל כדי שאח"כ כשהם יקומו אני אהיה איתם.
    בלונדי-התכוונתי לכל מילה,את מכירה אותי,כמו שאמרתי לך שאפתח פורום ותוך יומיים זה כבר קרה.למה לא בעצם???וכן,מכירה את המאפייה,קונה שם עוגיות פעם בשבוע ולחמניות לילדים.אגב,יש שם בשר טוב,אה,שכחתי זה לא אקטואלי בשבילך,אבל תגידי לבעלך,כשתחזרו אתם חייבים "נחיתה" שם.
    כרונית-הכל בסדר נשמה שלי.אני ממש לא קרה או משהו דומה,אז הסירי דאגה מליבך.כבר אמרתי לך שאני אוהבת אותך,ותאמיני לי שאני די מקובעת בדברים שלי,חברים יהיו כאלו לתמיד...
    אני פשוט קצרה בזמן,אבל מבטיחה לענות לכן יותר מאוחר,כרגע הגיע הזמן לחיזוק השרירים.
    רק רציתי לעדכן אותכן,אוהבת,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור, את מקסימה!!

    בלונדי
    06/10/2007

    זהו, אין לי מילים יותר!!

    אני חושבת שאלך כעת גם לרוץ... חבל לא לנצל את הזמן הפנוי הזה לעשות משהו מועיל! יאללה, נעליים וקדימה!!

    ריצה נעימה שתהיה לך!!

    נשיקות!!!!!!!!!!!!!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה

    קרן אור
    06/10/2007

    לא יצאתי לרוץ,אלא התעמלתי בבית חיטוב(הייתי עד לפני 9 שנים מדריכה בסטודיו C),אז אני מכירה את התרגילים...
    אבל לך שתהיה ריצה נעימה,אני פחות אוהבת לרוץ,אלא יותר ללכת,כי מההתעמלות האומנותית נדפקו לי קצת הברכיים...
    נשיקות
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קרן אור!

    בלונדי
    06/10/2007

    אז אולי תדריכי אותי בחיטוב??? הלוואי.. זה בהחלט יכול להועיל פה. כייף לך שהיית מדריכה שם. איך מתקבלים לעבודה כזאת??

    חזרתי מהריצה, ואני אדומה כמו עגבניה, וסחוטה... אך מרגישה טוב ושמחה שהלכתי לרוץ גם היום. אצלי זה מאוד קשה לשמור על פעילות גופנית לאורך זמן. ככה זה אצל פדלאות...

    טוב.... שיהיה לך המשך יום נעים!

    נשיקות,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שוב!

    קרן אור
    06/10/2007

    גם לי קשה לשמור על פעילות גופנית סדירה,אני רק שבוע וחצי בנתיים שורדת..
    התעמלתי שם הרבה שנים,ומיד הציעו לי ללמוד את השיטה,וכך עשיתי אז יצא שעשיתי התעמלות 5 פעמים בשבוע וזה חיטב אותי!
    יש לי ספר עם התרגילים יכולה לצרף לך אותו בחבילה...
    אוהבת
    קרן אור
    נ.ב. העיקר שאני מתעמלת אבל מיד אחריי שתיתי נס קפה עם עוגיות,מקרה אבוד של התמכרות לסוכר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יקירות!
    שלי
    06/10/2007

    שבתי!
    היה נפלא, כיף וטוב ומרגיע יותר ממה שחשבתי, וגם פחות קונפליקטים וטרדות ממה שציפיתי.
    מצטערת שלא כתבתי כלל, שבוע שלם לא מצאנו אינטרנט ואז פשוט החלטנו להמשיך בניתוק הטוטאלי מהעולם החיצון ולהמנע ממיילים וחדשות רעות של ישראל...
    ולעומת הטיול הנפלא החזרה היתה כרוכה בתקלות אין סוף, איחורים ועיכובים. והשיא - שבנו לביתנו וגילינו שאין לנו חשמל! כך העברנו את רוב יום וערב שישי בעלטה, וכעת אני טובעת בערמות כביסה וסידורי בית שונים.
    אין סיכוי שאצליח להשלים את כל התרחשויות השבועיים האחרונים, אך מקווה שכולכן בריאות ושמחות ושעברו עליכן ימים קלים. אנא עדכנו אותי בהתפתחויות!
    מצפה לי יום ביקורי משפחה (ככה זה כשנמלטים מארוחות חג הסוכות...), כך שאבקר שוב רק בערב.
    נשיקות לכולן, התגעגעתי!
    אוהבת, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום יקירות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי שלי

    קרן אור
    06/10/2007

    שמחה ששבת אלינו,אשמח לשמוע את החוויות שלך..אני שמחה שהטיול עבר ללא קונפליקטים מיותרים,ושדאגת לחינם..
    אני אהיה כאן בערב,נותנת לך זמן לארגן את הדברים...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלי, ברוכה השבה!!!

    בלונדי
    06/10/2007

    שמחה לשמוע שהיה לך טיול מהנה!! ושהפחדים נגוזו....
    אל תתנצלי על הניתוק! טוב שהתנתקתם.. גם את זה צריך לעשות לפעמים!!!

    תתארגני עם כל המשפחתולוגיה שם, ואנחנו פה, תמיד...! בואי לספר חוויות!!

    יום נפלא!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום-שלום!

    אני
    06/10/2007


    ברוכה השבה! מקווה שנהניתם כאילו אין מחר ושמילאתם מצברים כמו שצריך. העיקר שהטיול עבר בשלום ושחזרתם בשלום, למרות אי אלו תקלות קטנות אך מעצבנות, מעצבנות אך קטנות...

    שתהיה לך שבת נחמדה ונחיתה רכה בשגרה!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה
    לילית
    06/10/2007

    בנות יקרות,
    סליחה,

    באתי, ואתן איפשרתן, ואז הלכתי.
    אני מרגישה שהמקום הזה מאפשר לי ביטוי לחלקים שאני לא צריכה לבטא. לחלקים שאני צריכה להוקיע מעצמי.
    קיבלתן אותי בחום ואהבה,
    אבל לא יכולתי שלא להרגיש אווט-סיידרית, וזה לא אתן, זאת אני...

    ממשיכה להילחם על השפיות, על הבריאות, על הנורמליות
    לפעמים מצליחה יותר ולפעמים פחות...

    אולי זה גם בכלל שהפסיכולוגית שלי בחופש, ובאיזשהו מקום אני מרגישה שהיא לקחה חופש ממני, כי אני יותר מידי.
    ואפילו עוברת במוחי המחשבה, שהיא בכלל לא בחופש אלא רק בחופש ממני...

    אוף אני מתוסבכת שזה מעיק.
    אתן מקסימות !
    ליל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סליחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב לילית!

    קרן אור
    06/10/2007

    באמת תהיתי מה שלומך ולאן נעלמת.
    לילית,אין לחץ,את יכולה לכתוב ולספר כשבא לך ובקצב שלך,אנחנו תמיד נהיה כאן כדי להקשיב,להבין,ולהכיל.
    אני מאמינה שאם נכנסת לכאן שוב,כנראה משהו בכ"ז דוחף אותך להיות חלק,ואת לא לגמרי מרגישה אאוט סיידרית...ואני מברכת על כך.
    כמובן שנשמח לשמוע ממך,ותרגישי חופשי להחליף אותנו בפסיכולוגית,עד שהמטפלת שלך חוזרת.אגב,את כבר בארץ??
    שיהיה יום מקסים וקייצי,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי לילית!

    בלונדי
    06/10/2007

    חלקים שאת לא צריכה לבטא??? חלקים שאת צריכה להוקיע מעצמך???

    בכל מקרה, פה אין לחץ! מקבלים כל אחד ברגע שמתאים לו וברגע שהוא מוכן להתמודד עם הדברים...

    אין בנו כל כעס. ממש לא!! את רצויה פה בכל עת, הרגישי חופשי לבוא ולשתף!! אנחנו פה תמיד, להקשיב, לתמוך ולעזור... כמה שניתן!!!

    את מוזמנת בכל עת....

    יום טוב!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילית, על מה הסליחה??

    אני
    06/10/2007


    יקירה, אל תסתגרי בתוך מחלתך. כולנו באותה הסירה, ובדיוק לשם כך קיים הפורום הזה - כדי לדבר על זה! וכי כיצד תוקיעי חלקים חולניים מתוכך אם לא תעבדי אותם ותביני אותם עד תום? כיצד תשברי הרגלים רעים אם לא תנתחי אותם ותכאבי אותם? אם את מסתגרת, את עוצרת את התהליך ונשארת במקום, והישארות במקום בכל מה שקשור בהפרעות אכילה (ובאופן כללי גם בכל דבר אחר בחיים) = הידרדרות!

    נראה לי שאת מסתגרת ושוקעת, וזה רע. אז אל תסתגרי, תדברי.

    וחוץ מזה... טרם פתרת לנו את החידה! את חייבת לנו תשובה...

    תרגישי טוב אי שם ושבת שלום ומבורך!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, בנות יקרות!
    בלונדי
    06/10/2007

    זהו, הגיע השעתי לעלות למיטה.
    בטני נפוחה וכואבת מהמחזור ואני חושבת שבזה אני מסיימת את הלילה.

    קרן אור- אני מקווה שאת עושה חיים ושמחה שאת עדיין לא פה... זה אומר שאת עדיין בבילוי שלך! נהדר!!!

    כרונית- מקווה שיש לך לילה נעים! מחכה ל"פנינה" שלי...

    ליל מנוחה לשתיכן!
    ונתראה מחר, כמובן!

    אוהבת,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לילה טוב, בנות יקרות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לילה טוב, בלונדי יקרה!

    אני
    06/10/2007


    מבטיחה לך "פנינה" בבוקר! היא כבר חצי מוכנה...

    אז לילה טוב וחלומות פז נעימים!

    כרונית.

    אגב, דיאנה רוס עכשיו ב"סטודיו למשחק" בערוץ 8...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מקסימות!
    קרן אור
    05/10/2007

    בעוד אני כותבת כאן בעלי משתעשע עם הילדים בסלון,אין לכן מושג כמה טוב זה עושה לי...ועוד מעט (בשעה עשר וחצי-אחד עשרה) אנחנו יוצאים...איזה כיף...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי מקסימות!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקסימה את בעצמך!

    אני
    05/10/2007


    מקסימה וגם יפה! "יפה וגם אופה"! ואני יכולה להמשיך כך בכיף... :-)

    יקירתי, יש לך מייל טרי-טרי. לכי לקרוא! באשר לסמסטר - אני לומדת באו"פ, אז הסמסטר אצלנו נפתח ביום ראשון הקרוב (7/10). לגבי שאר האוניברסיטאות - אני חושבת שהוא נפתח שם מאוחר יותר, באמצע החודש או בסופו. לא יודעת בדיוק מתי. באשר להתכווצויות ברגליים - זה עלול להיגרם גם ממחסור במגנזיום. אז יאללה, לכי תנגסי איזה תמר או משהו (אני מעדיפה כפית סילאן...יאמי!).

    בלונדה! אותך אני שומרת ללילה... אל תדאגי. אני מבינה שגם את מצורבת כמוני, אז רק תדעי שגם אני... ואין לי כאן ת'אמז. אבל יש לי חלב... וגם פפסי מקס...

    נשיקות, אהובותיי!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי כרונית!

    בלונדי
    05/10/2007

    אני שותה סודה... וכבר מרגישה טוב יותר!
    ואני חולה על תמרים!!! אבל מעולם לא טעמתי סילאן.. חבל! אני אעשה זאת ברגע שאחזור לארץ!!!

    אני לא דואגת לגבי המייל בשבילי, תעשי את עיסוקייך ונצלי את הזמן, ואני כמובן אהיה כאן! למרות שהריצה התישה אותי ואולי אלך לישון מוקדם מכרגיל...

    ועד אז- נשיקות! וערב נעים!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלונדי מתוקה!

    אני
    05/10/2007


    אז זהו, שאני ממש לא אוהבת תמרים, לא כהים ולא בהירים, לא קמוטים ולא לחים. אבל סילאן זה מעדן... מתוק, טעים ובריא. אני מאמינה שתוכלי למצוא אותו אצל ה.... נו, במקום שאתם אוהבים לקנות בו. אני אוהבת להוסיף אותו ליוגורט שלי - גם טעים וגם בריא.

    ועכשיו תגידי - מה שלומך? יש לך כאבים? ומה קורה עם החום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית, מתוקה בעצמך!!!

    בלונדי
    05/10/2007

    את לא אוהבת תמרים??? באמת?? אני כל כך אוהבת... ועשית לי חשק לסילאן הזה עכשיו...! אני לא חושבת שאפשר למצוא את זה ב"איפה שאנחנו קונים"... אבל אני אנסה אצל הערבים.. אולי להם יש משהו!! וזה נשמע לי מעולה להוסיף זאת ליוגורט..מממממ!!! בא לי מאוד.

    תודה על ההתעניינות!! אני בריאה כמו שור!!! חזרתי לסורי. לא חום, לא כאבים, לא כלום!! כנראה שהאנטיביוטיקה חיסלה את כל הנגיפים הרעים שתקפו אותי לאחרונה. סוף-סוף!!!!! תודה על הדאגה......

    עשית לי חשק רציני ליוגורט עם דבש ונראה לי שאני אלך לרקוח לי קערית כזו.... יאמי!!!

    נשתמע בהמשך!!!!

    נשיקות,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יו, אני כ"כ שמחה לשמוע!!!

    אני
    05/10/2007


    אני כ"כ שמחה לשמוע שחזרת לקו הבריאות! מצוין! ואני מקווה שאת לא מתכוונת להפסיק עם האנטיביוטיקה כי את מרגישה יותר טוב, כי את צריכה לסיים את כל המנה. אגב, איך קוראים לכדורים שרשמו לך? סתם מעניין אותי... ואמרי מעתה: האנטיביוטיקה חיסלה את כל החיי-ד-קי-ם, כי הנגיפים "שמים עליה קצוץ", לצערנו...

    ומצחיקולה! ברור שבדבריי "היכן שאתם אוהבים לקנות" התכוונתי לחנויות של הערבים, ולא למעדניות המסריחות ההן! חחח...

    בתיאבון עם היוגורט-דבש, ואנחנו נשתמע לנו בלילה... חרש-חרש...

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הו לא! לא אפסיק את התרופות!!!

    בלונדי
    05/10/2007

    מה פתאום??!! אמשיך ואקח עד תום הבקבוק!! (מוכרים זאת פה בבקבוקי זכוכית, כמו של פעם, חמוד!!) קוראים לה- PINACLAV אם זה אומר לך משהו. זה בטוח אומר לך יותר משזה אומר לי. מעולם לא שמעתי על השם הזה.
    את מבינה? אין לי כל התמצאות בנושא הרפואה, ולכן בלבלתי חיידקים בנגיפים. סליחה על הבורות...חחחח!!!

    הבנתי אותך כעת, חשבתי כי התכוונת למעדניות ההן... שהס מלהזכירן פה! אז הבנתי. ובאמת נחפש זאת!!

    בינתיים אכלתי את ארוחת הערב הרגילה שלי ואני שומרת לי את היוגורט לאח"כ... כי תמיד בשעות הלילה מתעורר בי צורך עז למתוק, זה פשוט נורא! וזה יהיה פתרון נחמד ביותר- יוגורט עם דבש. רק שלא אחטוף צרבת, כי לאחרונה היוגורט עושה לי צרבת!!

    טוב יקירה, נשתמע בהמשך, כמובן!

    נשיקות!!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרות!

    קרן אור
    05/10/2007

    אני עוד חצי שעה יוצאת,התלבשתי בשמלה(יש לי חשק היום),ונעלתי עקבים ואנ מרגישה נשית בהחלט!!(אתן יודעות אני ניראת כמו ילדה ולערב זה לא מתאים...)
    בלונדי-שמחה שאת מגישה הרבה יותר טוב,כל הכבוד על הריצה,אני לצערי לא התעמלתי היום,אני סובלת מבעיה בכפות הרגליים,ואחרי הלונה פארק אתמול,יש לי קושי לצאת להליכה..
    מצטרפת אלייך לגביי התמרים-אני אוהבת רק תמר כהה מסוג מג'הול השמן והבשרני הזה,אין עליו!
    את בטוח תמצאי סילאן אצל הערבים-יש להם סוגים טעימים!אני הייתי שמה לילדים כשהייתי טוחנת להם פירות תמר אחד בתוך הבלילה הזאת והם היו מתים על זה.
    אגב אכלתי אתמול בערב סלט עם עליי בייבי,אגוזי מלך,תמרים,תאנים משמש(ממש טו בשבט),כי זה עוזר מאוד לעצירות(בתיאוריה,לי זה טרם עזר עד היום).
    כרונית-תודה על המייל המקסים,גם לך יש אחד טרי מחכה לך.לגביי המגנזיום-זה לא מחסור אצלי לפחות במגנזיום כי זה התחיל לי בהריון ולקחתי בהמלצת הרופא כדורי מגנזיום ולא עזר בכלום!!!
    סידן אצלי זה יותר סביר-כי אני לא אוכלת את ה-1200 מ"ג שאני צריכה ביום,בגלל הרגישות שלי למוצרי חלב.וגם זה עוזר לי בנתיים לפחות.
    טוב יקרות,נשיקות,וכמובן שאדווח לכן אחריי,
    אניע מניחה שנחזור בחצות...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב, בננות שלי!

    אני
    05/10/2007


    קרן אור - המייל שלך אצלי. תודה, מתוקה. ועכשיו צאי, בלי ותיהני כאילו אין מחר! לגבי הסידן - אז את לוקחת תוספות להשלמת המנה המומלצת? סידן חשוב לכולנו, כי כולנו עלולות ללקות בפירוק מוקדם, חס וחלילה (אוסטיאופורוזיס)...

    בלונדי - שם התרופה שרשמת שם לא אומר לי כלום, אך מהיום יאמר לי... ומצחיק שמוכרים זאת בבקבוקוני זכוכית... ממש כפי שהיה בילדותי החולנית! מקווה שנעים לך אחרי ארוחת הערב ושאין לך שום צרבת מעצבנת. כמובן שנשתמע בהמשך.

    המשך ערב נעים!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאללה , צאי לקרוע את העיר!!!

    בלונדי
    05/10/2007

    בשמלה אדומה ושתי צמות!!! (סתם, בלי צמות!)
    תעשי חיים, מתוקה, מגיע לך!!!

    אני אוהבת גם רק תמרים כהים ושמנים!! יאמי!!


    ואנחנו לבטח נהיה פה כאשר תחזרי...

    נשיקות וחיבוקים!!
    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה יופי!!

    בלונדי
    05/10/2007

    אני שמחה לשמוע אותך כך!!
    ואני עוד יותר שמחה שתוכלו לבלות קצת זמן איכות הלילה. מגיע לכם!!!

    תעשו חיים ותהנו!!!

    נשיקות,

    בלונדי!


    לגבי הטאמס- אני צריכה לחפש את זה פה, פשוט הכל פה נורא נורא יקר!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרן אור, יא מדהימה שכמוך!!
    בלונדי
    05/10/2007

    יפיופה אמיתית!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קרן אור, יא מדהימה שכמוך!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה יקרה!

    קרן אור
    05/10/2007

    את יודעת-התחלתי לקחת טאמס שוב,בגלל כל הצרבות לאחרונה,זה עוזר לי פלאים גם להתכווצויות שרירים ברגליים(עקב מחסור בסידן,כנראה),זה בסה"כ נגזרת של סידן שהוא בסיס וזה סותר את החומצה במהירות!ממליצה לך אם את מתייסרת כמוני נון סטופ מצרבות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרונית יקרה!!
    קרן אור
    05/10/2007

    מה שלומך ביום שישי זה???לא שמעתי ממך מאתמול בערב,אני מקווה שהכול בסדר...השמיעי קול...
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרונית יקרה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצטרפת לקריאה!!

    בלונדי
    05/10/2007

    כרונית יקירה, אני יודעת שזה עוד מוקדם לך ואת בטח מנסה להרוויח כמה שיותר זמן, שלא יברח לך מבין האצבעות... אבל אני רק תוהה מה שלומך??!!

    כתבי כשתוכלי!!

    נשיקות,

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום-שלום בננות שלי!

    אני
    05/10/2007


    מה שלומכן, יקרות?? תודה על דאגתכן, אך אין צורך לדאוג לי. הכל בסדר, תודה לאל. אני רק במירוץ נגד הזמן כדי להספיק כמה שיותר דברים, ודווקא הספקתי לא רע. קניות, סידורים, סיבובים, ביקורים, נקיונות, כביסות, ועכשיו אני קופצת גם לפה. בסך הכל זהו היום השישי האחרון לפני החזרה לעבודה המסרוחה ולפני פתיחת הסמסטר, והמלאכה מרובה.

    קרן אור יקרה - מה שלומך ומה עם כאבי הראש? אני מקווה שהעוגיות יצא טעימות-טעימות, והכי חשוב שביליתם את ובנך זמן איכות יקר מפז ביחד! את מזכירה לי שאני מגיל 8 הייתי כבר אופה עוגות לתפארת - לבד!!! (גם הייתי מחסלת אותן כמעט לבד). אגב, היום חזרתי לסורי ולא קניתי עתון... לגבי מזג האוויר - דווקא אני מרגישה בשינוי נוסף, ונראה לי שכבר משבוע הבא אני עוברת לבגדים ארוכים. יקירה, אני מיד עונה לך למייל.

    בלונדי אהובה - מה שלומך את? את הורגת אותי עם סיפורי טיולי הטבע שלך, עם הפרות והכבשים... לי יש פה רק פיח, CO2 וצואת כלבים מרוחה על המדרכה... בכל אופן, אני שמחה שנהנית בריצה, וגם אני מתכננת לי אחת כזו מאוחר יותר. מה בישלת היום?? אני עשיתי טעות. אכלתי, סליחה - טעמתי תבשיל אורז עם עגבניות מיובשות, והרי זה מכה בשבילי, בגלל העגבניות המיובשות (=צרבת!!!), אבל לפחות היה לי טעים...

    טוב, נשמות טהורות שכמותכן - שתהיה לכן שבת נהדרת וסופ"ש נעים!

    ממני באהבה רבה!!!

    כרונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי כרונית,

    קרן אור
    05/10/2007

    שמחה שהבצעת לנו כאן...כן מכירה את זה יותר מידי טוב לצערי-לדחוס כמה שיותר משימות שחיכו לזמן קצוב כ"כ.גם אני במרתון בדר"כ בימי שישי,אבל משבוע הבא חוזרים לשגרה ואני אזכה לי בימי שישי חופש,בשעה שהילדים יהיו בגן.
    מתי התאריך הרישמי של פתיחת הסמסטר??כבר שכחתי....
    לגביי העיתונים-היו כמה כתבות גם הפעם שעיינתי בהם בקפידה.דווקא נחמד,אם כי בדר"כ כשאין חגים,אני כמעט ולא מספיקה\מצליחה לפתוח את העיתון...
    ועם ילדים כרונית-טועמים מכל דבר...זה מן מנהג כזה של פולניות(שיש לו אותו,למרות שאני רחוקה מלהיות פולניה) לא לזרוק אוכל...מחליא לא??
    מחכה למכתב ממך.
    נשיקות בנתיים,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אהלן, כרונית!!

    בלונדי
    05/10/2007

    ידעתי שאת במירוץ נגד הזמן, אני כבר מכירה אותך!!! כל הכבוד על הפרודוקטיביות!!

    גם אני שואלת- מהו תאריך פתיחת שנת הלימודים?? של הלימודים הגבוהים, כמובן? י שלי כל מיני חברים שרצוי שאאחל להם שנת לימודים טובה וקלה...

    חחח הצחקת אותי עם התיאורים שלך שם... כן פה היה נעים היום. לא היה גשם אז נהניתי לי!

    מה בישלתי? גם אני עשיתי טעות וסיפקתי לגופי צרבת נוראה!! הכנתי, בין היתר, ירקות שורש בתנור, והטעות הייתה שפיזרתי עליהם כמה שיני שום!!! מיותר לציין מה שזה עשה לי. אני כעת נלחמת בצרבת!! נקווה שהיא תחלוף במהרה!!

    זהו. מקווה שתהני לך הערב, ותנצלי את הזמן עד לחזרה לשגרה המעיקה!!!

    אוהבת,

    בלונדי!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר טוב או שמא עליי לומר צהריים טו
    קרן אור
    05/10/2007

    מה שלומכן??אצלי לבת שלי יש גן היום,אז כך שנשארתי רק עם בני בבית,תיקתקתי עבודה משמונה בבוקר,בישלתי,קיפלתי כביסות,עשינו עבודות יצירה רק הוא ואני,והכול מרגיש לי כ"כ נכון וכ"כ טוב...אני מרגישה סוף סוף כמו אמא אמיתית ולא ייסוריי מצפון!
    אבל תכף אני הולכת להביא את ביתי מהגן,נאכל צהריים ונכנס לישון שלושתינו באותה המיטה,אני חולה על סופי שבוע!אני זקוקה גם למנוחה קמתי עם כאב ראש,בדיוק כמו שהלכתי לישון איתו,מקווה שזה יעלם במשך היום.
    מה שלומכן??איך עובר עליכן היום??
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בוקר-בוקר (טוב), קרן אור מקסימה!!!

    בלונדי
    05/10/2007

    איזה כייף לשמוע אותך כך, מאושרת ורגועה. שומעים את הנחת של עד לפה. להתכרבל כולם באותה מיטה? אחחחח נשמע לי גדול...!!
    אני שמחה שהיה לך קצת זמן "אחד על אחד" עם בנך, זה חשוב לשניכם!
    כייף לך, יקירה. תהני לך שם. ומקווה שכאב הראש יחלוף במהרה!!

    אני בסדר. הרגע קמתי. שותה קפה ואוכלת לחם עם ריבת תות מעולה!

    אצלכן זה שוב יום שישי, נראה כי החגים ממש לא נגמרים לכן שם.. אבל תפיקו מזה את המירב, נצלו את הסופ"ש, כי מייד לאחריו מתחיל לו שוב שבוע רגיל, ללא חגים, כמדומני!

    טוב, שיהיה יום נעים לכולנו!!

    נשיקות!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי בלונדי,מקסימה שאת!

    קרן אור
    05/10/2007

    טוב התעוררתי עכשיו משנת הצהריים,יושבת וכותבת כאן עם הנס קפה.
    אני מתכננת לוותר כרגע על ההתעמלות שתכננתי,ולהכין עם בני עוגיות חמאה בצורות של בע"ח(בתי עדיין קטנה לזה)-הוא ביקש כאלו.איזה גבר קטן!מיום ליום אני קולטת כמה הוא דומה לי-חיצונית זה בולט,ופנימית יש לו את האופי שלי(לא שזה טוב בתכונות מסוימות)-הוא עקשן והולך עם האמת שלו,יש ל אינטואיציה מעולה,טביעת עין חדה(לפעמים הוא שם לב למשהו חדש אצלי מינורי בהחלט,אפילו בעלי לא שם לב.זה יכול להיות בגד חדש,ואפילו איפור)גם הבת שלי די מתחילה להיות כזאת,ותאמיני לי זה קשה!!אי אפשר לעבוד עליהם,הגננות שלהם תמיד אומרות לי שהם שובבים אבל עושים את זה בצורה כזאת שאי אפשר לכעוס עליהם,הם מניפולטיבים שזה מדהים!

    אבל אם יש משהו שאני מתגעגעת אליו-זה לישון מתי שאת רוצה\צריכה ולקום כאוות נפשך. לא משנה מתי הלכתי לישון בשש יש לי השכמה...בחופשים זה די מבאס!!כי הם קמים ישר לפעילות..ואני בקושי פותחת את העיניים...
    טוב הבצק כבר מוכן,אספר יותר מאוחר איך יצא!
    נשיקות,
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צהריים טובים, קרן אור!!

    בלונדי
    05/10/2007

    בדיוק באתי לכתוב לך הודעה, והנה הודעתך קפצה ממש לנגד עיניי.

    הילדים האלה זה הדבר הכי מדהים בעולם, הם מבינים יותר ממה שאנחנו מתארים לעצמנו. אני כל פעם נדהמת מזה מחדש. זה לא יאומן.

    עוגיות, אה? איזה כייף... תמיד חלמתי על היום הזה שבו אעשה כאלו דברים עם ילדיי... טוב יקח עוד זמן עד שזה יגיע..

    כן, אני מתארת לעצמי שזה לא קל לקום כל בוקר, עם "שעון מעורר" שמכוון על שעה 06:00. וחבל שאי אפשר לכוון אותו לקצת יותר מאוחר...חחחח!!!

    אני יצאתי לטיול אופניים בטבע. היה תענוג! פגשתי את הפרות והכבשים, והיה ממש כייף..
    לאחר מכן יצאתי לריצה של שעה. וכעת אני סחוטה אך מרגישה ממש טוב. אחרי כל ההתפדלאות שהייתה פה!! זה בהחלט היה חסר לי!

    יום שישי ארור, שייגמר כבר!!!!!! אני רוצה שיגיע מחר ואוכל לבלות עם בעלי.....

    טוב, אני הולכת להתחיל לתכנן בישולים ואולי לאכול גם משהו. תעשי חיים שם עם האפייה (כמה אני מקנאה!!! אבל קנאה טובה, כמובן) ותהני לך עם הילדודס!!!

    אוהבת מאוד!

    בלונדי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יקרה

    קרן אור
    05/10/2007

    טוב ריח העוגיות כבר התפשט בכל הבית.עשינו עוגיות חמאה בצורת אותיות,כך הוא למד כבר את ה-א-ב(שני ציפורים במכה,תמיד אהיה פרקטית כזאת??)זאת חולשה שלי עוגיות חמות שיצאו כרגע מהתנור,כי יש לי הרעלת סוכר ברגעים אלו...
    אני כרגע יושבת עם העיתונים,והתחזיות אומרות שירד גשם היום בערב,קשה לי להאמין כי מזג האוויר כרגע הוא נינוח,אבל אם כן,אני אשמח.חולה על ריח האדמה והדשא הרטובים,על האוויר הנקי שבחוץ..אני יודעת שאת וכרונית לא אוהבת חורץ,אבל אני כבר מחכה לו.רק למזג אוויר פחות לגשם.
    שמחה שיצאת לך לטיול אופנים בחיק הטבע,איזה כיף לך!ותתנחמי ממש עוד מעט בעלך יחזור מהעבודה,ומחר אתם בחופש.יש לכם תכנון לאיזה טיול??
    טוב יקרה אשוב יותר מאוחר.
    with all my love
    קרן אור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הו לא, בעלי עוד מעט נוסע לעבודה!!

    בלונדי
    05/10/2007

    ואבלה את הלילה, שוב, לבד!!

    ריח של עוגיות חמות זה שכרון חושים רציני!! אי אפשר לעמוד בפני זה!! כייף לך..

    אני דווקא כן אוהבת חורף. אבל פה, אני מעדיפה שהוא לא יגיע, כי זה לא חורף כמו בארץ. פה חורף זה חורף. קור איימים, סופות, גשמים שלא מפסיקים וסכנות נהיגה בדרכים. החורף בישראל זה כלום!!! ואת החורף הזה שבארץ, אני אוהבת, כי איני יכולה לסבול חום!!!

    זהו... אנחנו דווקא מתכננים עוד טיסה לחו"ל... ועל כך במייל!! ואולי נספיק לטייל גם בימי החופשה הבאים עלינו לטובה...

    טוב יקירה, תהני לך שם מהעיתונים, זה בהחלט חסר לנו פה!!!

    נשיקות!!

    בלונדי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום