מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כרונית? הלו?בלונדי05/10/2007
מה שלומך, יקירה?
איך עובר הלילה שלך?
מקווה שהכל בסדר...
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי מתוקה!
אני05/10/2007
מה שלומך? אני בסדר, תודה. מתארגנת להתקפלות... שלחתי לך מייל קטן.
קרן אור - אני מאד שמחה לשמוע על ההתפתחויות האחרונות! טוב מאד! מאד שימח אותי לקרוא זאת. שלחתי גם לך מיילון.
אז תרגישו טוב, ואני מאחלת לנו לילה שקט ורגוע!
באהבה רבה,
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב, כרונית!!
בלונדי05/10/2007קיבלתי את המיילון. תודה!
ליל מנוחה!!
נשיקות,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערב טוב בננות!!!בלונדי04/10/2007
מה נשמע??
אני לבד... משעמם לי!!
טוב... דברו איתי!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני כאן!!
קרן אור04/10/2007ביליתי לי ערב עם בעלי.הילדים הלכו לישון,ובזמן שהוא התקלח הכנתי טראפלס(הוא מת על זה!!),הוצאתי יין והדלקתי נרות בכל הבית.ההמשך היה מדהים,והשורה התחתונה היא שהוא אמר לי שהוא זכה בפיס...כמובן שהרגשתי השתפרה פלאים!!
מה איתך??איך היה הערב שלך עם בעלך??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו, קרן אור!!!!!!
בלונדי04/10/2007זה נשמע לי כמו ערב לעניין!!!! מממ.. איזה כייף... אני שמחה כל כך שנהניתם לכם שם באינטימיות שלכם, לבד בשקט.... נשמע אדיר! וטראפלס??? יאמי. אפשר לבוא?חחחח
אני לבד, יקירה.. שוב! מחכה שיעבור הסופ"ש הזה כבר...
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו, יקירה!!
בלונדי04/10/2007את רואה? כל יום רע בסוף נגמר ומגיעים להם ימים יפים ומאושרים...
אני כל כך שמחה בשבילך!!!!!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקרה
קרן אור05/10/2007לא שמתי לב שכתבת לי תשובה,המחשב "נפל" כמה פעמים...
נכון,יש ימים קלים יותר ויש ימים שהכל נראה שחור,וצריך לדעת לעבור גם אותם על הצד הטוב ביותר.והיום הצלחתי.אז בנימה אופטימית זאת אני נכנסת לישון.בטח הילדים עוד 6 שעות יעשו לי השכמה.
אוהבת מאוד,
קרן אור.
וכרונית-נעלמת לי קצת יקירה,מקווה שאת מבלה בנעימים...
בלונדי-אם משעמם לך כיתבי לי אני אשיב לך בכיף בבוקר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב, קרן אור!!!
בלונדי05/10/2007בהחלט עמדת בגבורה בימים הקשים, ואני שמחה לשמוע שאת כבר מרגישה טוב יותר.
שינה מתוקה וחלומות פז... ונתראה שוב מחר, כמובן!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הי בנות!!בלונדי04/10/2007
יום חמישי...
מה נשמע?
קרן אור- אני מקווה שהתעוררת לבוקר חיובי ומאיר, והכל נראה קצת יותר טוב.
כרונית- מקווה שאת משלימה שעות שינה ושתספיקי לעשות ככל העולה על רוחך היום.
אני מרגישה בסדר, מנסה לחשוב על פעילות גופנית, להזיז קצת את השרירים הרדומים שלי שנכנסו כבר למצב "שינת החורף".
שיהיה לכן יום נעים ונחמד. ונשתמע בהמשך!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יום נעים גם ממני!
אני04/10/2007
מה שלומכן??
כן, השלמתי שעות שינה, אם אפשר לקרוא לזה כך, אך מן הצד השני הפסדתי משהו אחר (כמעט את כל היום).
קרן אור ובלונדי - תודה על מייליכן!
קרן אור - מתוקה, אני שמחה לשמוע שאת מרגישה יותר טוב. מקווה שעובר עלייך יום משפחתי נעים ומהנה! אני שולחת לך המון כוחות וחיזוקים!
בלונדי - אני מקווה שמצבך מוסיף להשתפר ושאין לך חום. בדיוק רציתי לשאול אותך כמה עולה אנטיביוטיקה בחו"ל... מאחלת לך שיעבור גם עלייך יום כיפי ורגוע!
טוב, אני הולכת לקרוא עתון בליווי גיטרות ומוסיקה ספרדית. ראיתי שיש כמה כתבות מעניינות...
נדבר מאוחר יותר.
חיבוקים!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרן אור, יפה שלי!!בלונדי03/10/2007
קיבלתי את המייל שלך!
השרת עמוס ולא נותן לשלוח מייל בכלל!! אני מחכה שהוא יחזור לסורו ואוכל להשיב לך!!
ועד אז- שולחת לך אלפי חיבוקים חמים מפה, ומבטיחה לכתוב בהקדם האפשרי!!
אוהבת מאוד ומחבקת חזק,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תודה מקסימה שאת!
קרן אור03/10/2007כן גם לי נתקע המחשב כבר כמה פעמים...אני הרבה יותר טוב,פשוט היה חשוב לי לענות לך שלא תידאגי.אני הולכת לקרוא עיתון אבל חשוב לי להגיד לך ולכרונית המון תודה יקרות,בזכותכן אני מרגישה טוב יותר,וברור לי שעד מחר בבוקר הכל יהיה בסדר.
נשיקות ואם לא נשתמע אז לילה טוב,
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה!sleep well,sweety
אני04/10/2007
קרן אור - אין בעד מה, ואני בטוחה שמחר תרגישי יותר טוב. לכולנו יש את ה"בורות" האלו לפעמים, וההרגשה בפנים היא אכן מחורבנת ביותר. אבל העיקר הוא שיוצאים מהם בסוף. מה לעשות? החיים קשים...
ו- בלונדינה! אני כותבת לך כעת, יקירה. אני מאחלת לך שעות קטנות ומתוקות של עניין והנאה - באשר תהיי ובאשר תעסקי!
לילה טוב ונשיקות!
וגם חג שמח כמובן!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב ונעים!
בלונדי04/10/2007שלום בנות.
קרן אור- אני מניחה שאת כבר ישנה. לבסוף הצלחתי לשלוח מייל. מקווה שקיבלת אותו. מקווה שתקומי מחר ליום חדש ויותר חיובי, ואולי יתבהרו קצת הדברים, ותפוג ההרגשה הרעה.
כרוניתוש- האם הגיע אליך המייל ששלחתי? מקוו שכן.. כי המחשב השתגע לחלוטין היום!
אני הולכת לישון, נראה לי. או לפחות עולה למעלה, לקרוא במיטה.
שיהיה לשתיכן ליל מנוחה!!
נשיקות!!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חג שמח!אני03/10/2007
שלום-לום!
מה שלום כולן? מקווה שהכל טוב. אני חזרתי לי לא מכבר מסידורים טריוויאליים לחלוטין, והנה אני פה, חסרת כוחות כמובן. אבל לפחות כאן עדיין השמש *מחייכת* ומחממת ממעל, והתענגתי על כל רגע לפני בוא החורף המג-עיל, הקר והמדכא!!!
קרן אור - "להתקלף" משמעו לקום מוקדם, יענו - להתקלף מהמיטה. הייתי חייבת לרוץ לאנשהו, אבל לפחות זה הכריח אותי לצאת מוקדם מהבית, ולהספיק אח"כ יותר דברים. ככל הזכור לי, אהבתי מאד ריח של קציצות המיטגנות והרוחשות להן במחבת.. אחחח... זכרונות ילדות קרניבוריים רחוקים. מקווה שכל המשפחה נטשה את האנגינות המגעילות מאחור, ושתעשו חיים משוגעים בלונה פארק! תודה רבה לך על המייל האמפאתי, וגם על המצגת המקסימה. תבורכי, יקירתי!
בלונדי - איך את מרגישה?? אני מבינה שאת מסדרת לך סידורים שונים שם תחת גשם זלעפות... בלאחס! בכל אופן, אני מקווה שאת מרגישה טוב ושהעניינים מסתדרים, ואני כמובן מחכה לשמוע ממך.
שיהיה לכולן ערב נעים וחג שמח!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי כרונית!
בלונדי03/10/2007מה שלומך?
אני שמחה שהספקת להתקלף מהמיטה ולעשות סידורים!
אני לאחר ארוחת צהריים, כולי בחילה אחת גדולה. יושבת, שותה סודה, ומכריחה את הבחילה לעבור!!
שיהיה לך ערב נעים... ונשתמע בהמשך, כמובן!
נשיקות,
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יקרות!
קרן אור03/10/2007מה שלומכן???
אני בניגוד אליכן העברתי את היום לבדי בבית עם הילדים.
האמת היא שאין לי כ"כ מצב רוח,אני עייפה ,מותשת,לא ברור לי מה בדיוק,אבל אני מרגישה חוסר יכולת לעשות כלום.ישנתי צהריים שעה,אבל במקום לקום עירנית יותר קמתי מוטשת יותר והכרחתי את עצמי לצאת להליכה לנשום אוויר,להתעורר טיפה,להפסיק לבכות.
מכירות את זה שפתאום הכל נוחת עליכן,וקשה להשים את האצבע על משהו מוגדר אבל ההרגשה היא לבד ועצוב??אז כ אני מרגישה עכשיו.לפחות אני מרגישה משהו,כי בתקופה האחרונה הלחץ די "שמר" עליי מלהרגיש.
טוב יקרות אהיה כאן יותר מאוחר.
מאחלת לכולנו ערב חג שמח!
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרן אור מתוקה!
אני03/10/2007
אכן כן, כולנו מכירות את ההרגשה המעיקה הזו. אני מבינה אותך לחלוטין ושולחת לך חיבוק שיחמם אותך קצת... אני חושבת שכל הלחץ וכל החולי בתקופה האחרונה וכל התרחשויות האתמול נותנים את אותותיהם בך. את מרגישה עייפות כי את באמת עייפה, ואת צריכה לנוח. אני חושבת שאת צריכה קצת זמן לעצמך לחשוב עם עצמך ולהיות עם עצמך.
אל תפחדי להרגיש את מה שמנעת מעצמך להרגיש באמצעות הלחץ היומיומי. את יודעת שאת חייבת להרגיש ולעבד את מה שעובר עלייך, ואת מוזמנת לשתף אותי במה שמפחיד אותך שם. ביחד זה הרבה פחות מפחיד.
נשיקות!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי קרן אור, יפה!
בלונדי03/10/2007מכירה כל כך את ההרגשה ויודעת בהחלט מה את מרגישה.
יקרה, אולי את באמת צריכה קצת זמן לעצמך, בשקט. בלי כל הלחץ, העבודה והכל. קצת זמן של שקט.. מנוחה אמיתית!
תני לבכי לצאת.. שחררי הכל. ואולי זה ייטיב עמך! אולי מחר הדברים ייראו כבר יותר ברורים.. אחרי שינת הלילה!
ואנחנו פה, תמיד, איתך. מתי שאת צריכה....
אוהבת אותך מאוד ומחבקת אותך חיבוק חזק, מפה ועד אליך!!!!!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה יקרות!
קרן אור03/10/2007תודה אני כ"כ שמחה שיש לי אתכן...
אשתף אותכן יותר מאוחר..
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב!!!קרן אור03/10/2007
איזה כיף חופש עד יום ראשון!!!!למרות שאני כאן לבד עם הילדים(בעלי בעבודה והם כבר התחילו עם המריבות של הבוקר)
תודה בלונדי על האיחולים.מה שלומך???החום במגמת שיפור??אני שמחה שאת מבלה בימים האחרונים,מה בעלך כבר בבית בערבים??איזה כיף!
כרונית יקירתי-מה שלומך??ראיתי שהיתה כאן פעילות מאוחר בלילה\מוקדם בבוקר,ודווקא אתמול כל הזמן חיפשתי אתכן,בסדר תבריזו לי במשך היום,אין בעיה...חחח..
טוב אני אהיה כאן יותר מאוחר הולכת להכין לכולנו ארוחת בוקר!
אגב,סיפרתי לבעלי על ההיא שהעירה לי אתמול,אז מסתבר שגם אנשים "רגילים" רואים זאת בעין לא יפה-הוא הגיב:"מה היא דפוקה??היה לך שליש בכלל להוריד??" וכל זה יש לה עסק לדיאטות....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הי קרן אור, יקירה!!
בלונדי03/10/2007איזה כייף שאת בבית בחופש, סוף-סוף!!!!!!!! אני מאוד שמחה לשמוע על כך. עם הילדים, בכייף...ממש תענוג!
ובכלל, יש לכם חג היום, לא? ערב חג כמדומני...
עכשיו כשאת מזכירה לי על חום, אנ באמת אמדוד ואראה מה קורה, כי הרי התרגלתי כבר לתחושה הזו!
אתמול הייתי רוב היום מחוץ לבית. ניצלנו את החופשה לבלות קצת, לאכול במסעדה טובה, ולטייל. זמן איכות יחדיו. ולכן הברזתי פה מהפורום!
והלילה, אני שוב לבד... בטח אמות משעמום! אבל לא נורא, אני כבר אמצא דרך להעביר אותו. בימי רביעי יש תוכניות דוקומנטריות מעניינות בטלויזיה על הפרעות אכילה על קשת גווניהן. זה מאוד מעניין ועצוב..! ואל תחשובנה שזה נותן לי רעיונות!! להיפך- זה רק דוחה אותי ומרחיק אותי מהמקום החולה! מראה לי כמה חולה הייתי...
אז יהיה בסדר. ו-כן, יש לי חום! לא מרגישה בו כלל, הגוף התרגל! אבל הוא בטח יירד עוד מעט, כאשר האנטיביוטיקה תשתלט על כל הגוף. נקווה מאוד.
אני חייבת לרוץ לסידורים דחופים בעיירה. יורד גשם זלעפות וכל כך אין לי רצון לצאת כך, אך אין ברירה!! אני אשרוד את המבול. "עברנו את פרעה, נעבור גם את זה".
כרונית- לא עניתי לך על מיילך אמש, הייתי עייפה ולגמרי לא מרוכזת. אך חשבתי עליך ומבטיחה לענות לך היום!
שיהיה לכן יום נפלא!!!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לילה טוב, בנות!!בלונדי02/10/2007
בזמן האחרון אנחנו מתקשרות באמצעות הודעה או שתיים במשך היום... עסוקות, אה?
מה שלומכן? איך היה היום שלכן?
כרונית- אני שונאת שאנשים מרשים לעצמם להעיר הערות (בקשר לאותו טכנאי)! זה מזכיר לי שתמיד היו אומרים לי: "אם רק תרזי 10 ק"ג..."! זה מרתיח ומכעיס ואני מקווה שענית לו כראוי!!!!
איך עבר יומך? האם הרגשת טוב? מקווה מאוד שכן...
קרן אור- כנ"ל לגביאותה בחורה חצופה שהעירה לך שרזית. כנראה ממש מטומטמת!!! שתלך לעזאזל!
לגבי הבחורה ה"נחמדה" שיש לך שם- אני שמחה שהיא רוצה לעזוב, וכעת תשתחררי מנוכחותה המעיקה!! איזה יופי.
אני שמחה לדעת שהילדים לא חולים והלכו לגן! מעולה!
ואני מקווה שאת מחזיקה שם מעמד עם כל הבישולים והסידורים!!
לי היה יום נעים! היה כייף. בילינו בנעימים, היינו במסעדה מ-ד-ה-י-מ-ה!! היה יום טוב, למרות שהרגשתי הפיזית עוד לא ב"שמים". יהיה בסדר ונקווה שהכאבים יחלפו במהרה...
טוב, מקווה שהכל בסדר. ואני פה... אם בא לכן!
נשיקות,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילה טוב, בת!
אני03/10/2007
מה שלומך, יא בלונדה? התגעגעתי... שמחה לשמוע שביליתם קולינרית, ואני אשמח עוד יותר לדעת שהבחילות הושארו הרחק מאחור , שאין לך חום ושהתחלת בטיפול.
בקשר לטכנאי - תאמיני לי שעניתי לו לא רע בכלל... אבל זה בסדר. אנחנו מכירים לא מעט שנים, אז הוא מרשה לעצמו לחטט בצורה "אבהית" משהו... ובכל אופן, אני שמחה שמה שהתקלקל - תוקן סוף סוף ובא לציון גואל (עד הפעם הבאה).
היה לי יום בסדר בסך הכל, ואני חשה בטוב. ז'תומרת - רגיל. מחר מצפה לי יום עמוס, וכמו שאת כבר מנחשת - גם מחר אני חייבת "להתקלף" מוקדם, ואפילו מוקדם יותר מהיום. איזו באסה! טוב, שאלו יהיו כל צרותיי, אמן.
לילה טוב, אהובה!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלילה טוב כרונית יקרה!!
בלונדי03/10/2007איזה כייף לשמוע ממך...
אני שמחה שלא רגזת מהטכנאי ואני הכי שמחה שהעניין שם תוקן..!!
אני מבינה שאת עסוקה בימים אלה ואני מקווה שרק בעיסוקים טובים ומשמחים, או לפחות- לא מרגיזים!
השעה מאוחרת ואני עולה למיטה.
מאחלת לך ליל מנוחה!!!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי כרונית מקסימה!
קרן אור03/10/2007מה שלומך?????אני מתארת לעצמי שהיוםאת עמוסה.לא הבנתי מה כוונתך בלהתקלף מוקדם??וסליחה על הבורות אבל בכ"ז אני בלונדינית ויש מגבלות(ובלונדי-אני מתכוונת רק לעצמי לא להיעלב,את מושלמת בתור בלונדינית..חח...).
אשמח לשמוע ממך.כרגע אני מבשלת לנו ארוחת צהריים,קציצות מדהימות שהריח שלהם מתפשט כבר בבית...ובערב יש לי הפתעת ביקור -חברה שמזמן לא הייתי איתה בקשר,והשתחררה לא מזמן מתה"ש-איזה כיף!
ומחר-אם לא יהיו שינויים שלא תלויים בנו-אני נוסעת ללונה פארק עם הילדים,אז בטח לא אהיה כאן.(מקווה שלא ידחה הפעם מאיזשהי סיבה...)
יאללה הקציצות בטח כבר מטוגנות.
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי קרן אור....
בלונדי03/10/2007משום מה התבלבלתי וחשבתי שהבחורה רוצה לעזוב, אך כעת אני חוזרת וקוראת שמחפשים בשבילה מחליפה, וזו לא היא שרוצה לעזוב.
אז אני גם אומרת, שאין לך מה לדאוג או להרגיש לא נעים, זו לא אשמתך!!! ואם היא הייתה עושה את עבודתה בצורה יעילה, לא היו מגיעים למצב כזה!!
סליחה על הטעות....
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד "אוי"!!!
בלונדי03/10/2007משום מה כנראה שלא הייתי מרוכזת כשקראתי פה בפורום. ואני מגלה כעת (בקריאה חוזרת) שהוצע לך קידום!!!
וואו, מזל טוב!!!! איזה יופי. כל הכבוד לך.
את אשת אשכולות ואני בטוחה כי תפיקי מזה את המירב!!!
סליחה שוב על כל הבלבול שלי פה.. אני לא מרוכזת לחלוטין...!!!!!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי בנות,קרן אור02/10/2007
זוכרות את ההיא שסיפרתן לכן מהעבודה שלי,אז סיפרו לי היום שהחליטו שהיא לא תמשיך(היא עוד לא יודעת את זה),ומחפשים מישהי במקומה....ודווקא מזל שאני לא גרמתי לזה,ולא אמרתי חוץ מלכן לאף אחת על זה,אבל המנכ"ל קלט שהיא לא בדיוק עושה את העבודה שלה...האמת היא שבאסה לי קצת עם זה,כי זה לקחת פרנסה לבן אדם..וכמה שחיכיתי ונמנעתי מזה,זה כבר יצא משלטתי..ועוד משהו כנראה שאני מקבלת קידום חדש,אבל אני לא בטוחה שאני מעוניינת בו.הלחץ הזה..לא שיש לי ברירה הסבירו לי בצורה עדינה שזה מה יש...לפחות יצא לי מזה משכורת יותר גבוהה.בקיצור מצד אחד אני שמחה על ההכרה הזאת,מצד שני אני מפחדת ממנה...וכל הישיבות עם המנכל כל שבוע!אני בדיכאון רק מלחשוב על זה,ולצאת כל הזמן בהרגשה ששום דבר לא טוב מספיק,זה מה שקורה בסוף.בקיצור אהיה חכמה אחרי הישיבה הבאה בסוף החודש אז יתבררו לי העובדות...
מה איתכן??לא שמעתי ממכן,אני מקווה שהכל בסדר.
בכל מקרה נשיקות,אני הולכת לנקות,אין אפשרות לדחות את הקץ יותר..
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילה טוב, קרן אור!
אני03/10/2007
מתוקה שכמוך, את לא צריכה להרגיש שום אשמה! בסך הכל הסתדר לך לא רע, כי מעזיבים אותה, וביחד עם זאת את לא גרמת לזה, אז את יכולה להיות רגועה עם עצמך. נכון, זה אף פעם לא נעים לפטר אדם ו"לקטול" לו את המשכורת, אך בל נשכח שזאת אשמתה, משום שאם היתה מבצעת את עבודתה נאמנה - הדבר היה נמנע ולא היתה כל סיבה להפסקת עבודתה.
אבל אני מודה שבכ"ז קצת "צובט" לי, כי להיות מפוטר ולחפש עבודה זה מאד קשה, ולמצוא עבודה אפילו עוד יותר. אבל שוב - מה לעשות וזאת אחריות אישית שלה, וכעת היא תצטרך לשאת בתוצאות. ואולי זה יהיה לה לטובה, כי היא תמצא משהו שיותר מתאים לכישוריה (או לאי כישוריה...).
ולגבייך, יקירה - אלו חדשות משמחות! אני יודעת שתחליטי את ההחלטה הנכונה ותבצעי את מה שיטילו עלייך על הצד הטוב ביותר. הרי אני כבר מכירה אותך!
מקווה שאת חשה בטוב ושהילדים כבר כמעט בחזרה בקו הבריאות!
באהבה,
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צהריים טובים, בנות יקרות!!בלונדי02/10/2007
שלום לכן, אהובותיי!
מה שלומכן ביום זה?
קרן אור- אני כה שמחה לגלות כי לבנך היקר כבר אין חום, וכי הוא הלך לגן. טוב מאוד. ומה עם הפיצקולה? מרגישה טוב יותר? ומה איתך??????? מה שלומך בכל הסיפור הזה??? אני מקווה שאת לא שוכחת לדאוג גם קצת לעצמך!!!!!
כרונית- את חושבת שנשארתי לראות את הסרט? התייאשתי לאחר רבע שעה (גם זה יותר מדי) והלכתי מיד למיטה, הייתי מאוד עייפה. גם אני לא סבלנית כשזה נוגע לסרטים. סף הריכוז שלי שואף לאפס!!
מה שלומך היום? האם את מרגישה טוב??
קמתי מאוחר, ועוד לפני שלגמתי את הקפה, כבר מדדתי חום. לא כי הרגשתי אותו, כי סקרן אותי לדעת אולי אני כבר מתרגלת לחום הזה. ואכן כך היה, יש חום ואני כבר לא מרגישה משהו מוזר. מרגישה כרגיל. מתחילה להתרגל לכך. זה ממש גרוע! עוד מעט אתארגן ואתלבש ואקפוץ מייד לעיירה לרכוש לי מנת אנטיביוטיקה הגונה!!! ויפה שעה אחת קודם!!
הבית נקי, תודות למנקות החביבות! אבל הלבאגן ש"חוגג" בחדר השינה הנוסף למעלה, עולה על כל דמיון. צריך להתחיל לסדר שם.. זה כבר מוגזם! אני מקווה שיהיו לנו כוחות לעשות זאת היום...
אז שיהיה לנו יום בריא ומוצלח, נטול כאבים ומיחושים, ושאר הרגשות רעות ולא רצויות!!!
שולחת נשיקות מפה...
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יום מוצלח גם לך, יקירתי!
אני02/10/2007
תמיד שמחה לשמוע ממך! מקווה שאת בדרכך לבית-המרקחת, ושתתחילי "לתקתק" אותה! אני מניחה שקיבלת את מיילי מליל האתמול?
אני בקושי ישנתי אתמול, אבל אני שמחה שקמתי מוקדם למרות שעיני שורפות ושריריי נוקשים משהו. גם אני צריכה לצאת עכשיו לכל מיני סידורים בחוץ. עד עכשיו קורקעתי בגלל שחיכיתי לטכנאי הנחמד, אך כעת הוא הלך, וגם אני משוחררת לנפשי, אני מניחה...
חחח... חמוד שכמותו... תמיד שואל אותי "תגידי, מה יהיה אתך? למה את לא מתחתנת?". את תשובתי על כך אני אחסוך, ואדלג רק לתשובתו שלו לדבריי: "אוי ואבוי... את צריכה טיפול פסיכולוגי".
טוב, בסדר. אני יודעת.אני צריכה הרבה דברים...
קרן אור - קיבלתי את מכתבך המקסים. תודה-תודה! מקווה שעובר עלייך יום קל ונעים. נשתמע לנו בערב כמו תמיד.
טוב, יאללה, לעבודה!
יום נעים לכולן!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אהובותיי היקרות!
קרן אור02/10/2007לא היה לי זמן להיכנס היום לפורום,אבל עכשיו יש לי איזה 10 דקות עד הישיבה שלי,אז קפצתי להתעדכן.
בלונדי-מקוה שאת אחרי מנה ראשונה של אנטיביוטיקה,ובדיוק הזכרת לי לקחת את שלי....אפרופו לטפל בעצמי.שני הילדים בסדר גמור,חזרו לגן ללא חום.(איך את אומרת,הקש בעץ,לא??)ואני התחלתי את הבוקר קצת יותר מאוחר ועם מיילים משתיכן.
כרונית-מה התקלקל אצלך??איך אני שונאת טכנאים בייחוד את זה שהם אומרים שיבואו בין 8 ל-1 ובסוף באים באחד,אז שיגידו מראש...ואני יותר שונאת כאלו שמתיימרים להיות חכמים ודוחפים את האף שלהם לאן שלא צריך(אגב,דווקא מסקרנת אותי התשובה שלך אליו...).הלכתי היום על הבוקר להדרכה ומה הפוסטמה אומרת לי שם??יו,איך רזית בשליש,יפה לך ככה רזה.כאילו,הא??פעם אחת בחיים היא ראתה אותי ועכשיו הפעם השניה,לא זזתי במשקל מאז אותו משקל תמיד,וכאילו מה היה לי שליש להוריד???כמובן שאני לא מתייחסת ואל דאגה מיד אחרי זה הלכתי לאכול עם הבוס שלי,אבל החוצה והרשות שאנשים לוקחים לעצמם להעיר מה שבא להם...
מקווה שעובר עלייך יום נעים ושאת דואגת גם לנוח.
לי היה אמור להיות היום פיזיותרפיה אבל בגלל החג ביטלו את השיעור,איזה כיף!!יש לי כ"כ הרבה דברים היום להספיק לעשות-לנקות את הבית,לעשות ולקפל כביסות,להכין אוכל לחג...בקיצור תמיד אני מוצאת מה לעשות.
אז נשתמע יותר מאוחר חברות חייבת לזוז לישיבה.(מזלי שמחר חופש,ויש לי עוד שעה בקירוב עד סיום היום)אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לילה טוב בנותיי היקרות!!בלונדי01/10/2007
מה שלומכן?
מה עשיתן היום?
אני רואה שהייתה פה ממש דממה בפורום...
מקווה שהכל בסדר!
היה לי יום נחמד. טיילנו ובילינו, והיה מזג אויר טוב ואווירה טובה ונעימה. איזה כייף, קצת לכייף...
הייתי אצל הרופא והוא לקח בדיקות שתשלחנה למעבדה ונראה למה אני מרגישה כה רע... לא ברור כלום!! אין לדעת... (אכתוב במייל)
אני פה, אז אם אתן עוד ערות, אשמח לשמוע מכן.
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לילה טוב, בלונדי!
אני02/10/2007
אני שמחה לשמוע ממך שהכל בסדר! כבר התחלתי לדאוג!...
בכל אופן, אני מקווה שהכל יתבהר ויסתדר בסופו של דבר. אני שמחה שהלכת לרופא א', וכעת את צריכה ללכת לרופא ב'!!! (זוכרת מהמייל?).
אני בסדר, תודה לאל (ואצלי זה לא סתם ביטוי..). במהלך היום התרחקתי ממסכים למיניהם ותחושתי השתפרה. בכל אופן, "תקתקתי" כמה דברים חשובים, ואף יצאתי לפנות ערב להופעה וחזרתי לפני כחצי שעה.
וזהו.
אז... שיהיה לך לילה טוב, חברה יקרה!
אכתוב לך מאוחר יותר...
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכרונית!!!!
בלונדי02/10/2007שלום יקירה!
אני כל כך שמחה לשמוע ממך שאת מרגישה טוב ואפילו הלכת להופעה!!! וואו, איזה כייף לך. אני ממש שמחה ומאושרת בשבילך!
אני פה, רעבה... לא יודעת כיצד להרגיע את קיבתי!
שיהיה לך לילה נעים ושמח, וכתבי כאוות נפשך!!!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, מתוקה.
אני02/10/2007
האמת היא שלא התחשק לי בכלל ללכת, וברגע האחרון אפילו רציתי לבטל, אבל הייתי אומרת שנגררתי בכוח פיזי מתון... (קרן אור, האם זאת את?! האם זממת משהו עם החברות שלי מאחורי גבי?).
ואת- אכלי משהו קל ואל תישארי רעבה. קחי איזה קרקר או פריכיית אורז (איכס, אני שונאת פריכיות אורז!) או פרוסה עם משהו או חתיכת פרי, והעיקר ... בלי לעשות שטויות, אה?!
ותגידי לי בבקשה - מהו מדד הבחילות עכשיו? האם יש שיפור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכל הכבוד לך!!
בלונדי02/10/2007שהלכת להופעה. יופי יקירה. שמחה מאוד שהלכת וכמה טוב שחברותייך גררו אותך כמעט בכוח! כל הכבוד להן!!! מתי בפעם האחרונה היית בהופעה??
אני מתה ללכת להופעה, ואנחנו מחפשים משהו ששווה את המחיר...
בוודאי שאוכל משהו. לא חשבתי להשאר רעבה כך לאורך כל הלילה. אל דאגה. אף שטות לא חצתה את מחשבותיי. ואני לא לבד... אז אין כל עילה לשטויות..חחח!!!
הים הייתה לי ממש בחילה קטנטונת. היה חום אך עבר בשעות הערב. היתכן כי יש שיפור במצב? היתכן כי אקום מחר בבוקר ללא חום? הלוואי!!! (טרם התחלתי לקחת תרופות)
אז אני אלך לצוד לי משהו לאכול... ולקרוא לבעלי היקר שנצפה באיזה סרט יחדיו, עד שאירדם (ראית כמה מוקדם קמתי הבוקר? אני עייפה..) ואולי עוד אפגוש בך הלילה...! ואם לא- שיהיה לך ליל מנוחה!!!
נשתמע מחר, כמובן, אם לא לפני כן!!!
נשיקות !!!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהואני שמחה שאת לא לבד הלילה!
אני02/10/2007
ושיש לך מצב רוח טוב! או! ככה צריך! :-)
מתי הייתי בפעם האחרונה בהופעה?? או-הו... אני כבר לא זוכרת. נשבעת לך שאני כבר לא זוכרת! זה היה כל-כך מזמן! בכל אופן, הפעם לא הייתי צריכה לשלם אגורה, כי הגעתי בכרטיס הזמנה... אני 'מיוחסת'... חחח... אני אספר לך אח"כ.
טוב, מתוקה, אני שמחה לשמוע שאת מרגישה הרבה יותר טוב. תתחילי לקחת את הכדורים שרשמו לך ואל תתלבטי יותר מדי. הגיע הזמן שתרגישי טוב ושתיפטרי כבר מכל תחושות החולי המגעילות הללו.
שיהיה לכם שם לילה נעים וצפייה מהנה!
(אני לא מסוגת לשבת ולראות סרט. אחרי 10 דקות גג אני קמה לעיסוקים אחרים,או שאני נרדמת...)
ממני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי לכולם!!!קרן אור01/10/2007
שקט כאן מאז הצהריים אני מקווה שאתן מרגישות יותר טוב.אשמח לשמוע עידכונים ממכם.
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרן אור, לילה טוב!
אני02/10/2007
היי מתוקה, אני מקווה שכבר הלכת לישון. קיבלתי את הודעתך ואני מצטערת שלא יצא לי לענות לך און-ליין, פשוט לא הייתי בבית.
איך את מרגישה?? והילדים?? אני מתפללת שהמצב משתפר והולך.
יאללה, שיהיה לך יום טוב ונעים מחר ותודה לך על הכל!
אוהבת,
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב בנות!!!בלונדי01/10/2007
מה שלומכן היום?
אתמול רתחתי מעצבים על גיסתי הנבלה!! לאחרונה אני רגישה אפילו יותר, ולכן זה קצת משבש לי את החשיבה. שתלך לעזאזל, זה לא שווה את העצבים שלי! שתקנא בשקט מרחוק, אני לא חייבת לספוג את זה!!! וזהו, אני מקווה לא לתת לה יותר להכעיס אותי. אני צריכה ללמוד לא לשים לב לאיוולת כזו, אבל זה קצת קשה לי... אני אנסה חזק מאוד!!
תראו מה השעה כל כך מוקדם! התעוררתי לפיפי ולא יכולתי לחזור לישון. אז אני כבר פה.
קרן אור- אני מקווה שהילדים מרגישים טוב יותר ושגם מצבך הוטב. היום זה תורך להשאר איתם בבית, נכון? אז הלוואי ויהיה לכם יום נחמד ומהנה.
כרונית- אני מבינה שהיה לך לילה מעצבן. אז אני מאוד מקווה שהרגשתך תשתפר כבר היום לכשתקומי. הלוואי!!
זהו בנות, הבית שלי במצב בלאגן מתקדם, ואין לי מושג מאיפה בכלל להתחיל...
שולחת לכל אחת מכן נשיקות וחיבוקים ליום טוב ומוצלח, עם אנרגיות חיוביות בלבד!!!
אוהבת מאוד!!
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כרונית, קרן אור!!
בלונדי01/10/2007שלחתי לכן מיילים!
מקווה שאתן בסדר....
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי, קרן אור...
בלונדי01/10/2007שכחתי שאת היום עובדת עד 12:00, אז יאללה שייגמר כבר היום ותלכי הביתה, ואולי תוכלי אפילו לנוח קצת, בתקווה שילדייך ירגישו טוב יותר!!
נשתמע בהמשך!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי, קרן אור...
בלונדי01/10/2007שכחתי שאת היום עובדת עד 12:00, אז יאללה שייגמר כבר היום ותלכי הביתה, ואולי תוכלי אפילו לנוח קצת, בתקווה שילדייך ירגישו טוב יותר!!
תחזיקי מעמד שם!!!
נשתמע בהמשך!
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאמת קמת מוקדם היום...
אני01/10/2007
בלונדי, מה שלומך עכשיו? אני מקווה שהבית "מצטחצח" לו ואת יושבת לך "רגל על רגל" בכיף...
לגבי גיסתך - שמעי, אני מבינה אותך לגמרי! אין כמוני רגישה וחרדה לפרטיותי (את כבר יודעת איזה מזל אני... אבל אני לא מאמינה בשטויות הללו), ומקרים כגון אלה גורמים לי להראות לצד השני את הפן הפחות מוכר ו"נחמד" שלי. במקרים כגון אלה אין לי אלוהים. את צודקת, אסור לך לתת לה לגרום לך להתפוצץ מעצבים, אבל מצד שני אי אפשר לשלוט על זה. מבינה אותך לחלוטין. קיבלתי את מה ששלחת לי, ואענה לך בהמשך.
קרן אור מתוקה - קיבלתי את הקרן הנעימה שלך, אבל... נרדמתי בחזרה. sorry. אני מותשת. נפשית קצת הרמתי את עצמי, אך פיזית אני "על הפנים". חולשה חזקה כאילו אני הולכת להתעלף. אני כמובן שונאת את התחושה הזאת, כי היא מזכירה לי ימי עבר חולניים (ולא, עכשיו אני לא מרעיבה). אני מקווה שאני לא מפתחת משהו דווקא על חופשת סוכות. אוי שיט! יש לי קצת הבזקים, אני מקווה שזו לא התחלה של התקף... בכל אופן, אני מקווה שעבר עלייך יום נחמד ומועיל ושאת בדרכך הביתה. נשתמע מאוחר יותר.
תרגישו טוב ותודה רבה לכן על הכל!
אוהבת מאד-מאד!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי בנות יקרות
קרן אור01/10/2007ניסיתי כמה פעמים לכתוב לכם הודעה,אך משום מה היא נמחקה.....
בכל אופן קיימתי את הבטחתי הגעתי הביתה בשעה 12.רק שיש לי לעבוד מהבית.אכלתי עכשיו ארוחת צהריים ובא לי להקיא,לא יודעת מה יש לי נקווה שיעבור.
כרונית-תנוחי יקרה שלי,תתחזקי לך.יש לך מושג מה גורם לחולשה הזאת???למה התכוונת כשדיברת על התקף...???
בלונדי-בגלל שלצערי בעניין הגיסה אני מבינה(ואת יודעת עד כמה...),אשתף אותך בתאוריה שלי שמיום ליום מתגבשת.גיליתי שעם אנשים כאלו ככל שאתה יותר רע,אומר את דעתך בתקיפות,ומזלזל בהם,הם יותר נזהרים ומעריכים אותך.ולמה אני אומרת את זה??כי אני מתייחסת אל חמתי כאילו אוויר,כמו שהיא מתייחסת אליי,ודווקא עכשיו היא רודפת אותי!!!היא מנסה כל דרך אפשרית ואני כמובן דוחה אותה!!(תארי לך שהיא שמרה אתמול על הילדים-5 שנים לא עשתה זאת!!ולא עניין אותה אפילו שהיו בבי"ח.ואתמול זה מפתיע היא התחילה לשחרר לנו כסף,אתמול היא אפילו החמיאה לי על איך שאני ניראת,בישלה לנו,מילאה לנו את המקרר)ואת יודעת למה????????כי היא יודעת שהפסקתי להיות הפריירית והתמימה שהייתי.היא יודעת שאם תעיז לא לכבד אותי או מישהו שקשור אליי,היא תיענה ובצורה חדה מאוד.הבנתי שהיא לא חייבת לאהוב אותי,אני לא זקוקה לאנשים כמוה שיאהבו אותי,אבל לכבד היא חייבת!וכמה שאני יותר בדיסטנס ממנה,היא יותר מתקרבת.הרי למי היא פונה כשהיא צריכה פרוטקציה רפואית???ניחוש אחד.אז היא הבינה שבחיים זה יד לוחצת יד,היא הבינה שאני לא אתן שיתנו לי סטירה בלחי ,ועוד אסובב אותה לצד השני לקבל עוד אחד.בניגוד לעבר אני אעלם.אני מנטרלת את עצמי מאנשים שלא עושים לי טוב יש לי מספיק מלחמות בחיים,לא??וגם לגבי גיסתי מי בכלל מסתכל לעברה,שתוציא את התסכול שלה על בעלה לא עלינו!!הבנתי שיש מצבים שצריך פשוט לנטרל.שלא הכל תלוי בי,וטוב שכך.
וגם בעלי אגב מעריך אותי יותר היום-כי הוא הבין שאם פעם הייתי מוכנה להקריב בשבילו אתהאושר שלי,היום זה לא יקרה,אני לא מובנת מאליה.היה לו מאוד קשה כי הוא היה מאוד קשור לאמו,ואני אמרתי לו משפט אחד וגם לאמא שלו:"את רוצה שלבן שלך יהיה טוב או שאת חושבת רק על האושר שלך??לעולם אל תשכחי עם מי הוא קם בבוקר!אני המשפחה שלו מהיום,ואת תלמדי לקבל את זה,ואם את לא רוצה זו גם דרך,אבל תיידעי אותנו""ומה את חושבת שהיא אמרה??
בקיצור בלונדי,אני יודעת שזה מעצבן,עד היום אני מתעצבנת נקודתית ולכמה שעות אבל חהחשוב הוא שאל תתני לזה לעולם לפגוע לך בזוגיות ואל תשכחי שזה הרצון של גיסתך המופרעת,קשה לה לראות שיש אנשים מאושרים....מקווה שיותר טוב לך,נשיקות קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי בלונדי,הכל בסדר ???קרן אור30/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
הי, אני פה!!!
בלונדי30/09/2007רותחת מעצבים על גיסתי הזונה והבהמה!!!!!
תיכף יוצא לי עשן מהאזניים!!!!!!!!!!!!
אני שמחה לשמוע שיש שיפור בהרגשת הילדודס. ועוד יותר שמחה שהזדמן לך לצאת החוצה קצת מהבית בשלווה להליכה. כל הכבוד. הלוואי ותוכלי לעשות זאת יותר.
אני מבינה שאולי עדיף לך כם להוציא את הראש מהבית לעבודה. אולי כדאי, קצת להתאוורר.. צודקת!! לא חשבנו על זה.
אני פה ברתיחה כללית. ואני באמת חושבת שהגיע הזמן לבדוק את עניין המחלה המסתורית שלי. וגם אני מתחילה לחשוש מטריגר זה או אחר.. כי בחילות תוקפות אותי על ימין ועל שמאל, ואני רק מורידה את הראש והכל יוצא. לא עושה כלום לעזור לזה. אז.. אבדוק, גם אבדוק בקרוב מאוד!!!! נקווה לטוב..
אם לא תהיי פה שוב- שיהיה לך לילה טוב ונעים.
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי בנות!!התגעגעתן אליי???חחח..קרן אור30/09/2007
מוזר לא לפתוח איתכן את היום,ואת הצהריים ואת הערב.
בקושי ישנתי בלילה הבן שלי קודח,ולא מזמן חזרתי מעבודה ונחשו מה??הבת שלי גם התחילה עם החום,ועוד מעט אני נוסעת איתה לרופא.שיגמר כבר.................אני עייפה ובקושי גררתי את הרגליים היום...היה לי יום אינטנסיבי מאוד,אבל מחר אחזור מוקדם ואחליף את בעלי ואשאר עם הילדים.(למרות ששניים חולים זה מאוד קשה)
בלונדי-אני שמחה שעצרת את עצמך ברגע השיא.מצדיעה לך יקרה.ולא מציעה לך ללמוד ממני לעלעל במכתבים ישנים,לי היתה תחושה קשה כשקראתי אותם ולא הפסקתי לבכות...אבל זה מאחורייך כבר,ואני מקווה שקמת ליום עם קרן האור שלי,ושאת בסדר.
כרונית-קיבלתי את המייל שלך,מקווה שתיכף אמצא את הזמן לכתוב לך.מה שלומך????????תגידי למה רק אני צריכה לעבוד,כל האנשים היום הסתובבו עם הילדים שלהם ורק אני עבדתי...באסה.מתאים לי עכשיו להניח את הראש ולהירדם,וכנראה שהיום אנחת.אני מקווה שיהיה לי כוח לצאת היום לסיבוב הליכה אפילו רק של חצי שעה כדי להתרענן,אבל אצלי כמו שאת יודעת אי אפשר לתכנן כלום.
לילית-ממליצה בחום על הצעתה של כרונית,להרגיש כל יום ללא הקאות כאילו כל יום את מנצחת.ללכת יום יום,ולצעוד קדימה.הספירות קצת מייאשות.אבל אם זה מקווה שתצליחי למצוא את הכוחות להתחיל שוב ולהתמודד לא קרה שום דבר,ולא מוותרים על ההבראה,רק בשביל נפילה כולו.את יודעת מה שמשנה זה הניצחון במלחמה כולה,המערכות פחות חשובות....
מאחלת לכולנו ערב נעים,אני פשוט עייפה,אז אלך לשתות משהו להתרענן,ואחזור להיות איתכן
קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בטח התגעגענו, לא הבנתי איפה אתן!!!
בלונדי30/09/2007אבל עכשיו הכל ברור לי!
מה קורה?
גם הקטנטונת עם חום? אוי.. מסכנה.
אני מבינה שיש לך יום לא קל! ואני מקווה שבמהרה יגיע הערב, הילדים ירגישו קצת יותר טוב, ואת תוכלי לשבת עם רגליים למעלה!!
יאללה תהיו בריאים שם כבר!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת,
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי-היי קרן אור!
אני30/09/2007
"אויה-ברוך!" בדיוק דיברתי אתך על זה... טוב, מה לעשות? ככה זה עם מחלות וילדים קטנים, מדביקים האחד את השני וגם את אמא (האבא לא מטפל, אז רק את אמא. אופס, סליחה). אז מה שלומך את??? יש לך חום? ומה עם הגרון שלך??
ותגידי לי, יקירה - יתהפך העולם אם לא תגיעי לעבודה מחר?? כולכם חולים וממילא לא עובדים יום שלם, אז הישארי בבית! זהו, אני מצווה עלייך!...
זהו, אני מתלבטת אם להתקלח עכשיו או לצאת לריצה ואח"כ להתקלח. ברך שמאל זועקת "לאאאא!!", אך מוחי צורח אחרת. מה אעשה? טוב, נראה לי שאלך לתלות כביסה...
ערב נעים!
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכרונית צודקת!!!
בלונדי30/09/2007די, אל תלכי לעבודה. תנוחי קצת, מגיע לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי...
קרן אור30/09/2007זהו שאתן חושבות שאפשר לנוח בבית??אז אתן טועות..שני ילדים חולים בבית,יודעות איזה קשה זה??אני מעדיפה ללכת לעבודה...סתם...לתת לבעלי קצת להתמודד לא?????????נמאס לי להתעסק בהקאות(כן הם גם מקיאים בגלל הגרון) רק זה מאיים לגרום לי גם להקיא,אני לא מסוגלת להתמודד עם זה...(לא שיש לי ברירה,אבל זה עושה לי בחילות...)
חוץ מזה שאני חוזרת מחר בשעה 12 ,ואל תשכחו שהחסרתי די הרבה בתקופה האחרונה עם האנגינות שלי,ויש לי הדרכה של 6 אנשים מחר שביטלו יום של טיפולים בגללי,אז איך אפשר???
איך שלא מסתכלים על זה לא יזיק לי קצת להתאוורר מהמחלות בעבודה(לא שזה יותר טוב...)
וכרונית-יש לך מייל טרי ממני.
בלונדי-מה יהיה עם הבחילות שלך???יקרה אני דואגת שזה יתחיל להיות טריגר אצלך....אולי הגיע הזמן לבדוק...???כדי לדעת איך לטפל???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב, אם כך - אני חוזרת בי.
אני30/09/2007
נראה לי שבאמת כדאי לך לברוח לנוח קצת בעבודה... אבל רק בתנאי שאת חוזרת ב-12:00 ולא נשארת שעות! וברצינות: אני יודעת עד כמה קשה זה לטפל בשני ילדים חולים, האמיני לי. זה מאד מדכא, את חושבת שזה לא ייגמר... אבל זה ייגמר! אני פשוט דואגת לך ורוצה שתשמרי על עצמך גם בתוך כל ההמולה הזאת.
יקרה, המייל שלך אצלי, והוא ייענה גם ייענה.
בלונדי חביבה - תעדכני בבקשה מה מצבך. גם אני דואגת כאן חרש...
נשיקות!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפה כולכן???
קרן אור30/09/2007חזרתי מהרופא עם בתי,הוא ביצע משטח גרון מהיר,שיצא שלילי כנראה משהו ויראלי.בנתיים גם בני מוסיף להשתפר,וכרגע באמצעות אדוויל אין לו חום.מקווה שיהיה לי לילה שקט היום,כי אני זקוקה לזה.
בעלי פירגן לי שקט אז יצאתי לאוורר את הראש בהליכה רגלית של 40 דקות.נשמתי את ריח האוויר הנקי והסתווי בחוץ,וחזרתי אנרגטית מתמיד.סימני העייפות חלפו ועברו להן,ועכשיו אוכל לקרוא יותר בריכוז חומר מקצועי.
מקווה שכולכן בסדר שם,כי פתאום נעלמתן,אשמח לאות חיים...
אוהבת קרן אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערב טוב, מקסימונת!
אני30/09/2007
אני שמחה לשמוע על שיפור במצב הילדים. אגב, על איזה משטח גרון מהיר את מדברת?? אצלנו עושים את המשטח המסורתי. אמנם לוקח יותר זמן, אך הוא נותן תוצאות מדויקות ומהימנות יותר. כן, האוויר בחוץ נעים. כדאי לנצל זאת לפני בוא החורף. אני שמחה שנהנית ושהתאווררת קצת.
אני מרגישה זיפת עם עצמי. לא, לא קרה משהו חדש (נו, לא צריך שיקרה משהו חדש כדי לגרום לי להרגיש חרא עם עצמי. הדברים ה'ישנים' עושים זאת נפלא..). בכל אופן, אני פונה לעיסוקים אחרים ואקפוץ לכאן מאוחר יותר. אז אם לא ייצא לנו לדבר - שיהיה לך לילה טוב ונעים ויום קל מחר!
ותודה רבה על כל מה שאת שולחת לי!
באהבה רבה-רבה,
כרונית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי כרונית
קרן אור30/09/2007לגבי המשטח גרון יש משטח כמו בדיקת הריון שנותן תוך 5 דקות תשובה אם יש חיידק או לא.הוא מהימן מאוד,אם כי בשלבים התחלתיים של המחלה(כמו עכשיו לבתי) המשטח יכול להיות שלילי ולהתפתח תוך יום-יומיים,אבל בדר"כ אם זה חיידקי ישה תוצאה חיובית מהרגע הראשון.זה חוסך לחכות יומיים עד המשטח המסורתי,וברמה של האנגינה החריפה שהיתה לי תאמיני לי שיומיים ללא אנטיביוטיקה היו מסבכים אותי עוד יותר(מה גם שלוקח לאנטיביוטיקה יומיים להתחיל להשפיע).
לגבייך-אני מרגישה תחושות כואבות ממך בימים האחרונים,אז או שזה היה שם ופחות בא לידי ביטוי או שזה החריף.כך או כך יקירה,טוב נו,לא אגיד את זה שוב..את יודעת את המשך המשפט,וסליחה שאני מנדנדת לך,אם זה מפריע פשוט תגידי לי.
יש לך מזל שאת מסתתרת לך ואיני יודעת היכן את גרה,כי הייתי באה וגוררת אותך ולא נותנת לך לשקוע..אז תהני מהחוסר ידיעה שלי..חחח...וכן,אנחנו עוד נעשה צעדות בעתיד,אני בטוחה בזה.ושיחות נפש ארוכות,יו כמה אני מתגעגעת לזה,כמה זמן לא עשיתי זאת פנים מול פנים,אני חושבת שמאז הטיפול הפסיכולוגי ,שהפסיק בערך לפני 7 שנים!
טוב יקרה מחכה למייל ממך,כשיתאים לך.
מקווה עוד לשמוע ממך הערב,אני עוד ערה,יש לי כמה דברים עוד לקרוא לפני שאני הולכת לישון.
אגיד זאת שוב-את יודעת שאני אוהבת אותך נכון????????????????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, אני יודעת, מדהימה שאת!
אני01/10/2007
ואני מקווה שאת יודעת שזה הדדי!!!
אני מקווה שכל האנגינות יעופו כבר מביתכם ויתנו לכם מנוחה!
לגבי עצמי - אני מרגישה רע וזה לא חדש. אני אסביר לך יותר במייל. לא מתאים לי פה.
בכל מקרה - תודה רבה על כל היחס והדאגה שאת מפגינה! אני מאד מעריכה את זה, ואני אמשיך להגיד את זה! את בנאדם מקסים ומדהים!!!
אני מאחלת לך לילה טוב ויום עבודה מקוצר וקל מחר!
אני מאחלת לך הרבה פחות עבודה גם בעבודה השניה (בבית...),
והכי חשוב - בריאות!!!
אוהבת מאד,
אני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בוקר טוב!!בלונדי30/09/2007
מה שלום כולן?
ואיפה אתן בשעה זו של היום?
כרונית- תודה יקירה. קמתי במצב רוח טוב!! יש כאב ראש, יש חום, אבל אני בסדר...
על המייל המקסים שלך אענה בהמשך היום. אני מתחילה כבר מעכשיו...!!!
קרן אור- את עובדת היום? נדמה לי שכן. מה שלום בנך?? מקווה שיותר טוב.
ואני פה... ממתינה לבואכן.
שיהיה לכן יום נפלא!!!
אוהבת,
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד משהו...
בלונדי30/09/2007קרן אור, בהשראתך, פתחתי את האי מיילים הישנים שלי, מלפני שנים...! ישבתי וקראתי מיילים מהחברה הכי טובה שלי דאז. וזה פשוט מדהים איך היא זרקה אותי ונפנפה אותי לכל הרוחות כאשר הייתי זקוקה נואשות לעזרתה. זה מקומם אותי בכל פעם מחדש. נתתי לה את חיי והיא השליכה אותי ככה מעליה... זה מאוד עצוב!! ומזל שהיום אני לא צריכה "חברות" כאלה. אני לא חושבת עליה בכלל ואני לא מתגעגעת אליה... מבחינתי היא זבל של בן אדם, אנוכית, כפויית טובה ומאוד אגואיסטית..
אבל היה לי עצוב לקרוא כמה הייתי חולה ובודדה ואיך נזרקתי לכלבים... ממש כך!! ועוד אחרי כל המ שעשיתי למענה במשך שנים!!
זהו. לכולנו יש זכרונות כואבים מהעבר, ולפעמים הם צפים ועולים. והיום אני מגחכת עליה. אני מרחמת עליה כי היא כלום בעיניי. היא ממורמרת וחסרת כל. כל אחד מקבל בסוף את מה שמגיע לו.. כנראה!!
רק רציתי לשתף...
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתראו מה השעה, ואין פה אף אחת!!!
בלונדי30/09/2007קרן אור?
כרונית?
הכל בסדר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי יפה שלי !!!!!
אני30/09/2007
מה שלומך, יא בלונדה? איך את מרגישה? זה לא מכבר חזרתי מסידורים ועניינים, ומיד רצתי למחשב... ואיזה כיף לגלות מייל חדש ממך! תודה-תודה יקירה, וכמובן שאני אענה לך בלילה.
זהו... אז סידרתי את כל הדברים, ועכשיו אני אוכלת יוגורט עם... דולצ'ה דה לצ'ה! מממ... טעים לי!
לגבי ה"חברה" שלך, יקירה - זה כמו שאת אומרת, לכולנו יש "חברות" כאלה מהעבר. גם אני התאכזבתי מלא מעט אנשים, ובעצם - מרובם... אני שמחה שהיום את מרגישה אליה רק רחמים ואת רואה ממרחק הזמן איזו זבל היא. כן, תמיד כואב לגלות את הפרצוף האמיתי (ותמיד מגלים אותו בעתות מצוקה, כמובן), אבל מן הצד השני תשמחי שיש לך גם חברי אמת.
לדעתי לא כדאי לך "לחפור" במיילים הישנים הללו. בשביל מה?? תעשי משהו נחמד יותר, כמו... כמו... לשיר, לרקוד, לא יודעת, משהו נחמד!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי כרונית!!
בלונדי30/09/2007כמה טוב לראותך!
את לא יודעת איזה חשק מטורף עשית לי עכשיו לאכול גם יוגורט עם ריבת חלב... מממ איך לא חשבתי על זה קודם? אבל אין פה ריבת חלב!!
שמחה שהמייל הגיע בשלום ליעדו.
לא חפרתי במיילים, בטעות נכנסתי לתיקייה הזו.. ועניין אותי לקרוא מה כתוב שם. וזה כלל לא משפיע עלי. זה סתם רק הכעיס אותי לשניה ואז גיחכתי על המטומטמת הזו...
לשיר? לרקוד? לא במצבי, יקירה. אני עם צרבת מהגיהנום.... בעעעע!!
מה שלומך חוץ מזה??
בלונדי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני בסדר, תודה.
אני30/09/2007
אוי, צרבת? יש לך סודה, נכון? אז זה הזמן לשתות אותה. או חלב (אבל חלב אמרת שמגעיל אותך).
ומה מצב החום?
אני בכלל בסימן דרום אמריקה היום... חחח... חוץ מריבת החלב לא תאמיני איזה דיסק אני שומעת עכשיו... קצת התחרפנתי, אבל מה 'כפת לי??
יקירה, תרגישי טוב!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצחיקולה!!
בלונדי30/09/2007טוב מאוד! אין כמו ספרדית!! מעניין איזה דיסק את שומעת, אולי יש לי אותו גם...
לא עוזר כלום. זה הפך לבחילה נוראית. הורדתי את הראש והכל עלה...איכסססססס
בלונדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי, בלונדי! בלונדי!!!
אני30/09/2007
מה יהיה אתך שם? את בסדר??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיהיה טוב? נראה לי..?!
בלונדי30/09/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוי, בלונדי...
אני30/09/2007
אני מצטערת שאת מרגישה כ"כ לא טוב... לעזאזל! שיעבור כבר!
אולי תלכי לנוח קצת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

